Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.03.2017 în toate secţiunile
-
5 points
-
D7 Dupa 2 luni si jumatate, multi bani si bataie de cap si un drum in Polonia, am reusit in proportie de 90%. Mai trebuie rezolvat un glitch legat de pornire. PS: Cutia schimba bestial treptele. @C Z R a vazut. O sa pun si un filmulet, dar sapt viitoare, deoarece s-a gandit flansa amortizor stanga sa scartaie si zici ca e caruta momentan in mers5 points
-
Hai ca sunteti obraznici de acum. E deja al 4-lea R de pe forum. I need this in my life :)))) Anyway, sa te bucuri de ea in continuare !4 points
-
Dupa multe cautari, facut test-drive cu multe suv-uri(kuga, sportage, tiguan, rav4 ,crv, ateca) , am ajuns la concluzia ca cea mai buna optiune pt ce imi trebuie mie ar fi un combi mai inaltat si, implicit cu 4x4. Pe scurt ,am plecat sa testez ultimul suv din cele enumerate mai sus si m-am indragostit de un seat leon xp. Era precum ratusca cea urata , era murdara in ultimul hal. Culoarea era un maro metalizat(imi scapa denumirea) . Dupa ce l-am condus, am zis ca asta va fi urmatoarea masina. M-am pus pe facut calcule , configurari si reconfigurari, tdi vs tsi... Pt ca merg 60% in oras tsi-ul era cea mai buna varianta. Cum noua cu ce optionale voiam eu ajungeam pe la ~34000euro, am zis sa ma uit si la unele sh cu putini km. Am gasit un model 2.0tdi 184cp, dsg, 4drive cu ~10mii km din 2016 si pretul a fost unul foarte bun . Ca dotari mai importane ar fi : faruri led, trapa panoramica, dcc, acc, jante r18 machined3 points
-
Sunt curios si eu sa vad configuratia ta cu 'strict necesar' la 37k. Cred ca toata lumea are un 'strict necesar' foarte diferit Personal inca imi place sa mestec in ciaun si primul lucru bifat este cutie manuala si apoi, sa zicem, 4x4, de care majoritatea suntem constienti ca nu`l vom folosi cu adevarat decat de foarte putine ori, dar e un asset bun acolo.. vorba romanului... 'lasa sa fie'. Si nu as vrea sa incepem iar discutiile despre sistemele 4x4 de pe masinile astea de oras, in comparatie cu adevaratele 4x4 offroad si tot asa mai departe....Daca va uitati putin pe vanzarile masinilor de import, ponderea benzina/motorina a inceput sa se incline catre benzina dar, recunosc, sunt putin sceptic ca un motor de 1.4 este corespunzator unui SUV de proportiile Kodiaq, in care, teoretic, pot calatori 2 familii cu cate 1 copil fiecare. Daca ai 1-2 copii si sotiei inca ii place sa plece cu casa dupa ea, cu siguranta vei fi multumit de spatiu, ca doar nu te-ai orienta catre Kodiaq pentru a`l folosi 90% singur si fara niciun bagaj? Hmmmm.... Asa ca ori te duci spre diesel, cu un cuplu mai decent, ori urci cilindreea la benzina pentru niste cai putere in plus. Nu trebuie sa fiti de acord cu mine, imi exprim parerea pur personala. Apoi, fiecare isi adauga optiuni care lui i se pare absolut necesare. Trebuie luat in considerare ca acestea variaza si in functie de unde locuieste omul. Daca stai la bloc si ai loc de parcare subteran, ce sa faci cu parbriz incalzit sau incalzire stationara? La fel si daca stai la casa si ai loc pentru un garaj decent, incalzit. Sunt 'mofturi' unele din ele, pe care ti le doresti, nu neaparat ca iti trebuie. Sunt de asemenea 2 feluri de oameni, cei care s-au obisnuit cu telefonul conectat la HU si mirroring/Android Auto, si cei care isi doresc neaparat navigatie. Toti au argumente bine sustinute. Sau cum zicea @kthor mai sus, pentru el era esential ACC, in timp ce pentru altii nu conteaza deloc pt ca nici nu au autostrazi pe langa ei sau rar ies din tara cu masina. Nu mi se pare corect sa ne plangem de preturile acestei masini dupa ce din start configuram motorul cel mai scump, cutia cea mai scumpa, interior piele/alcantara, navigatii, ACC, KESSY, asistent la parcare, scaune electrice si cu memorie (desi multi sunt singurii soferi pe acea masina) trapa panoramica si alte elemente care clar fac masina mai scumpa. Si apoi ne miram de ce e 38-40k....3 points
-
Buuuuun...pozitia de drepti si... Am plecat cu urmatoarele informatii...dupa rodaj si km de oras... Am fost plecat intr--o plimbarica pana la snow-fest-ul organizat de safari tours de la "Le Deux Alpes" din Franta. Totul a pornit de la o conserva "jip", un lifestyle-fashion-item parcat prin oras, ca sa vada lumea...mai adaugi un jetbag pe el, sofer + 3 adulti, bagaje pana la refuz...si ajungi la ceva mare....si greu....da greu tare... Am pornit in tandem cu un Touran 1.6 FSI, cu 3 adulti si un jetbag, asa ca este oarecum de la sine inteles ca nu se putea merge prea alert. Urma Cluj-Mindelheim, am plecat spre Carei SM, sa evitam traficul de Cluj-Oradea, care multi poate din voi il savureaza si il cunosc mult mai bine decat mine In localitati legal, in afara legal, insa mi se parea curios ca Touran-ul ma impingea in localitati, si intre ramanea in urma, desi nu am trecut nici macar o data limita legala, insa am zis ca cine stie, aveam "Walky-Talky" intre masini. Soferul de la Touran are ~70'ish ani, deci au fost pauze, insa zero rabdare, varsta isi spunea cuvantul, km de adunau insa parca tot mai obositor... Ungaria am condus eu Touran-ul, sefa a trecut la Ateca, soferul Touran-ului a dormitat HU. In Austria, am revenit la Ateca. La limita normala de 130 el (Touran-ul) mergea 110, cand veneau limitari la 90-70, eu ma tineam de ele, el depasea tot. Colac peste pupaza, cum nu mai avea deloc rabdare, mi-a luat-o inainte ca el stie, si s-a tot dus catre Passau desi i-am spus ca Navi pe noi ne baga spre Salzburg, insa macar ultimile sute de km nu a mai trebuit sa merg in tandem dezastrous, si mi-am vazut linistit de drum (Touran-ul a prins ploaie pe Pasau, au ajuns cu 2 ore mai tarziu la cazare). Ah da...era sa uit...prin Ungaria primesc informatia draguta, ca el (Touran-ul) nu mai vine pana in Romania la retur, ca s-a razgandit, si vom avea sa fim 5 persoane la retur in Ateca....si ca sa ma descurc eu cu bagajele cum stiu.... De la Mindelheim, "convoiului" exceptional, a mai aparut un BMW seria 1 venit din Berlin, si el cazat cu noi, asa ca seara am stat la o poveste cu si despre amintiri de liceu. De acolo am pornit in trei masini, spre Franta la snow-fest. Frumos ulterior am iesit din Germania unde ma frustram singur, zone fara limita, Touran-ul venea 90-110...zone cu limita, la fel, ne depasea...in Elvetia, unde de bine de rau, era soare, fara probleme pe carosabil, cu limita de 120...la fel....conducea de capul lui Touran-ul....seria 1 s-a plictisit dupa vreo 20 de minute de mers in tandem haotic intre 90-110km/h si m-a sunat cu mesajul..."bah, eu nu mai pot, ne vedem acolo..." Undeva inainte de Zürich ne-am mai intalnit cu o masina din Stuttgart, acel Golf 7 GTD care l-am mai condus si eu putinel, si am continuat intr-un ritm ciudatel, pana in Franta, unde am alimentat cele 2 masini, Golful era cu plinul din Stuttgart inca ok. Dupa o intrebare de la el, bah de ce mergem la limita de 120 cu 110, respectiv, de ce merge Touran-ul cu 110 in limita de 80...i-am zis sa nu inceapa...sa o lasam asa... Franta apoi a inceput sa se intunece, iar pe ultimii km...dupa Grenoble...unde Touran-ul mergea 70 in localitati si ma depasea, si la drum intre cu limita de 90 mergea 70....nu a mai avut rabdare nici GTD-ul....si am plecat noi doi in tandem pana la Les Deux Alpes, macar ne-am "bucurat" de cateva serpentine in limitele legale (Touran-ul a ajuns cu aproximativ 45minute mai tarziu, urcand serpentinele cu 10-40km/h). Prima parte era bifata....Cluj - Snow-fest....in 4 persoane....condus pe ECO din DMS, doar la ultima parte cu GTD-ul am trecut pe Normal si pe S la cutia de viteze. A urmat schi-ul, domeniul este super fain, in speta pentru incepatori sau celor care le place sa se plimbe mult pe schi-uri/placi, insa pe alocuri prea multa lume pentru gustul meu, insa daca stiai sa iti alegi partiile, te puteai da linistit. Insa cazarile, sunt la baza partiei, insa asa...mai studentesti, insa la ce pret se plateste, nu e de mirare View-ul de la cazare Si doua-trei de pe alocuri O localitate funny.... Si invatam franceza.... in germana "sauf" inseamna a bea "mult", ca "porcii" Si o bere care o recomand daca ajungeti in zona...locala Si revenim la automobilistica.... Le Deux Alpes - Bucey Le Gy ----- in 2 persoane, cu jetbag insa mers legal....masina a trecut de pe Eco pe Normal mode....de cateva ori cutia pe S sa depasesc tiruri intre localitati, am mers pe "DN" si nu pe autostrazi.... Tur.... Retur.... Recomand zona dintre "Le Clapier" - "Le Deux Alpes" pentru cei carora le plac urcarile pe serpentine, aceasta la retur am bifato, pentru prima oara la masina, DMS Sport, cutie pe S ... si aici deja parca masina in 2 persoane....cu jetbag...insa destul de goala...imi reamintea ce cifre avea pe hartie....ca cica poate si depasi Returul "Le Deux Alpes" - "Weißbach" Germania, a fost un deliciu....soferul Touran-ului a zis ca el merge singur, asa ca am plecat in tandem cu seria 1, si am putut spune ca a fost mult mai relaxant, mers doar legal, frumos in tandem pana in Memmingen, unde el a urcat ulterior spre Berlin...DMS pe Normal, cutie pe D pana acolo Deja aici pusesem un troller in masina de Berlin, urmand sa ajunga in tara de paste doar, am trimis echipament de schi, deoarece Touran-ul nu avea "loc" de 2 persoane+bagaje, si m-a anuntat ca nu imi poate aduce nimica in tara.... Ulterior, din Memmingen, cum era zona fara limitari....cum eram doar singur (da, incarcat si cu 3+sofer in habitaclu), am putut sa merg lejer....prin Germania...pe soare...cu autostrada putin circulata....tronson bifat cu 140-180 km /h - unde era legal desigur Am ajuns la cazare, Touran-ul undeva tot asa cam 2 ore ulterior, insa nervos soferul...insa macar am facut FR-DE in Ateca cu 4 persoane, doar DE-RO urma sa luam persoana "in plus" de la Touran, ca eie sa ramana 2 persoane si noi....5....si da...asa macar am aflat cu cine se poate face, si cu cine nu concediu...da stiu, personal problems, insa ma ajuta sa scriu despre ele Dupa micul dejun, am plecat spre RO, culmea ca Touran-ul a zis dimineata luati bagajele, ca ducem noi persoana inca putin, asa ca doar arhi plin, am pornit si am parcurs Austria in 4 persoane, la Nickelsdorf am ajuns 5 in Ateca....tot asa, mers legal Austria 70-90-110-130...Touran-ul, din care mi-a spus persoana de la eie, 90-110 constant, crede ca a bifat si cateva poze in jurul Vienei... Inca sub "confortul" de 4 persoane + bagaje&echipamente de schi pentru 5...ma rog...unele trimise via Berlin...ah da, si am trimis si cu Golful GTD spre Stuttgart din ele, sa putem incapea -.- La final a urmat HU, 130 pe temponat cu ACC, a urcat si sefa portiunea M3 dupa Budapesta pana la 5 km de Granita cu Carei la volan. Masina era grea...insa isi facea treaba de cruiser cat de cat Trecut granita....si....mi-am dat seama....al meu fashion-trendy-item....acest jip cu culoare de pisi....este totusi....o alegere buna pentru mine....carosabil marcat si gol....chef de condus....da....5 persoane....da...bagaje fara luneta+jetbag tichsit...pe DMS sport, cutia in S, am putut sa ma bucur de alegerea facuta, schimbul de la 1.6 tdi manual la 2.0 tdi dsg, a fost "ce trebuie"....viteza nu doresc sa o discut pe ultima parte de drum.... Asadar...primul concediu bifat O cifra "rotunda" prinsa aseara, masina este pe moment cu 6.6xy km in bord Si ce sa mai zic...despre acest autovehicul.... Alegerea DSG + ACC o pot recomanda cu drag oricui, face viata la drumuri lungi mult mai usoara, apuca si soferul sa mai arunce cate o privire in stanga si in dreapta. Desi, pe primul tronson de Drum, Ro-De am prins si ~150km de precipitatii prin Austria, unde a "picat" de vreo 4-5 ori senzorul...un aspect nu prea placut, dispare si posibilitatea unui cruise control clasic, cel putin eu nu am descoperit cum pot avea doar cruise control fara ACC....insa si-a revenit....o data singur...o data am oprit si curatat sigla "2D" .... o data a trebuit sa curat si sa repornesc motorul....insa in 2-3 cazuri doar mergand mai departe pe Autostrada isi revenea... Alegerea "SUV/crossover" peste "limuzina" imi prieste mie, o masina nu asa de lunga pentru parcari, o masina un pic mai ridicata aka. fara griji la parcari pentru masca din fata. Si culmea, chiar si asa cu jetbag, am simtit-o la volan mai stabila ca si octavia...Atat in curbe unde parca nu e asa de "balena" pe cat pare, cat si la viteze pe autrosatda si curbele aferente din Germania, care le-am putut "ataca" cu 150km/h fara griji, pe tronsoanele fara limita desigur .Aspect confirmat si de sefa pe M3 unde ea de obicei mergea cu Octavia cu 120km/h din cauza vantului din lateral, acuma a bifat 134km/h cu ACC pe autostrada cu parerea "parca mai merge si mai tare" Un alt aspect...nici macar o rerutare dinamica...nici macar un mesaj receptionat, desi TP imi intra cu mesaje...desigur...asta pe Germania/Austria unde le intelegeam, pe Elvetia si Ungaria degeaba intrau, respectiv stau-urile de pe Elvetia nu mi le-a vazut deloc....TMC tot timpul cu "lnia peste" Ceva posesori de la Seat care imi pot confirma ca este normal? Am parcurs manualul de utilizare, din Navigatie este bifata rerutarea dinamica, de la Radio este bifat TP, altceva, eu personal, nu am gasit, si sunt curios daca functioneaza "ok" sau merita batut timp+drum spre dealer.... Ah da....autonomie "Ad Blue" 2200 km ramasi...aici eu sunt nou in "domeniu", va trebuie sa consult cartea masinii, desigur apreciez o indrumare...pot sa o fac eu ? trebuie sa merg la dealer? se pot face in anumite pompe de combustibil ? Voi parcurge oricum si cartea, insa deseara apuc doar Si.......mai are cineva rabdare sa citeasca? a ajuns cineva pana aici? Urmeaza sa dau jetbag-ul jos.....sa o spal bine interior/exterior....si sa ma bucur de ea "cabrio style" de indata ce da vremea frumoasa. Si daca tot sunt la capitolul vreme....va trebuie sa vad, cred ca mai las pneurile iarna 1-2 saptamani, si daca pana atunci nu dau macar 2 pneuri de vara la pret ok'ish, le voi monta pe cele de vara pe astea, si mai circul asa....nu vreau sa le dau la pret derizoriu, doar ca apoi sa decartez 1800-2000 € pe jante+pneuri R19 vara, prefer sa le folosesc poate sezonul acesta pe pneurile venite din fabrica daca nu pleaca, si ulterior la anul sa fac schimbul, si atunci macar sa le vand la pret de "SH" , ca acum doar oferte de genul am primit pe ele.... Saptamana faina popor, zambiti PS: acel sentiment cand ai deja parcurs peste 4400km, mai ai putin pana acasa....mergi cu ACC in spatele unui compatriot in localitate cu 48,xz km ....vine indicatorul de iesire din localitate...vine linie discontinua....si o data ce dai semnal si intri in depasire...el ii da pedala "blana" urcand peste limita legala in paralel sa "iti arate".....of of of....mai mai mai....e trista inconstienta unora...sincer....3 points
-
Dupa ce am vandut G7 1.4 tsi ACT-ul , la un coleg de pe forum, pe care l-am convertit cu aceasta ocazie de la Seat :-)), mi-am luat in 2015, octombrie un G7 R , DSG, 5 usi, MY2016. Dotari: ACC, faruri led adaptive cu high beam assist, trapa panoramica, Dynaudio, Front Assist, Lane Assist, Blind spot monitor, City emergency brake, DCC, DSG, Car-net, Kessy, roti de 18. Navigatie si piele nu am dorit, de aceea nici nu am comandat :-) . Dupa 19 luni si 61.000 km sunt 100% multumit de masina :-).2 points
-
Felicitari pt trecerea la R si adevarul este ca nu are ce sa nu iti placa la masina. La cat mai multi km fara probleme! Ma bucur ca nu ai tinut cont de rulaj si ai luat benzina..si inca ce benzina :D.2 points
-
Au adus multe noutati la PBN... Au expus un Skodiak Rosu Style. Cam urata culoarea ptrr o astfel de masina... Ce nu m-a surprins negativ a fost calitatea asamblarii. Vezi in poza de mai jos cum stau platicele din coloana de directie. Stiu, sunt tipicar dar nu ma pot abtine... mai ales la banii astia. Alta ciudatenie este spatiul ramas intre bacheta si suprafata portbagajului atunci cand faci pat... Se poate scapa de acest rost daca se da bancheta la max in spate dar in aceasta situatie scade volumul portbagajului...2 points
-
Felicitari, arata bine! Cu o mentiune, pe tema careia imi permit sa fac o sugestie: nu imi place folia doar pe geamurile spate; cea mai reusita imagine si functionalitate mi se pare ca o obtii cu folie de transparenta 50% all around. Multa bafta in continuare!2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Salutare tuturor! Voiam de mult sa va prezint Skoda mea insa nu am apucat sa termin cu interiorul! Nici acum nu am terminat dar ma tot manca... Este un O2 din 2007 la baza, motor 1.9 TDI cod BJB. Nu iesea cu mai nimic in evidenta, in afara de preacunoscutul BJB, proiectoare, climatronic, maxidot si pachet de drumuri grele. De cand o am, s-au mai schimbat lucrurile putin. 1. A primit jante Pegasus pe 17" , care au "ajutat" la inaltime https://drive.google.com/open?id=0B6yx77rEBokJZ2IzUjF5Zkl6SE0 2. Am facut primul pas spre facelift RS. https://drive.google.com/open?id=0B6yx77rEBokJRWN5R2k2V1J2cjQ 3. A primit acum mult timp un RCD 510, apoi climatronic de facelift (o caruta de bani pe rame...) apoi a mai primit... https://drive.google.com/open?id=0B6yx77rEBokJbEZZVmZvUXJKYTg 4. Cel mai recent a primit asta. Bot de facelift facut la reprezentanta pe casco, cu faruri Hella (sa nu scrie octavia pe ele) https://drive.google.com/open?id=0B6yx77rEBokJbGNnQWRIZVVMOTg Ah,da... Si scaune! De asemenea si plafon de RS. https://drive.google.com/open?id=0B6yx77rEBokJTlRlbkFzRDhHNGc Ce a mai ramas de facut? 1. Am programare la reprezentanta pentru vopsit restul masinii (casco,chill) si de asemenea schimbat parbriz. 2. Senzori de parcare spate OEM VW- sunt in dulap (cred ca ii voi pune o data cu vopsitul masinii) 3. Oglinda heliomata si senzor de lumini- sunt in dulap ( doar oglinda, iar pe aceasta cred ca o voi pune acum imediat ce schimb parbrizul) 4. Camera marsarier- este in dulap (din pacate presupune si navigatie columbus caci RCD-ul nu are intrare pentru camera) 5. Bluetooth OEM VW- este in dulap (M-am hotarat ca nu vreau sa tai cablurile aiurea si astept fonduri europene sa dau comanda de cabluri ) 6. Fete de usi piele + cotiera + maner frana de mana 7. Bara fata facelift RS OEM 8. Butoane volan compatibile Tin neaparat sa mentionez ca nu am umblat la motor si inca nu stiu daca am sa o fac. Tot ce am pus pe masina sunt piese originale, OEM, luate la preturi incredibile in mare parte! Doresc sa fac un apel tuturor forumistilor care au idee cum sa pun si eu bancheta de O3 pe masina. Inca nu stiu cum sa abordez situatia, voiam sa mai discut si cu altcineva sa imi fac niste idei. E cineva de pe alt forum care a postat ca a facut acelasi lucru si s-a impotmolit la bancheta insa nu a raspuns la niciun mesaj si nu a facut niciun update. Nu am mai gasit pe nicaieri,nimic. Va rog mult,ajutor! De asemenea, ma scuzati dar singura modalitate prin care pozele puteau ramane vesnic uploadate era prin drive.1 point
-
nu e nicio diviziune, iar codul OE este o incalcare a dreptului de autor... Vika e o marca ieftina, chinezeasca de piese.... insa trec codul de OE, "doar pentru echivalenta" asa zic ei... https://trademarks.justia.com/790/68/vika-parts-auto-79068542.html1 point
-
Ventilatoarele NU trebuie sa mai mearga dupa oprirea motorului decat daca era pe regenerare sau motorul foarte incins.1 point
-
Foarte frumoasa, daca al mea jumatate decizionala nu le vede pe toate ca "dricuri", si eu as fi optat pt allroad/alltrack/xperience, cine stie, poate la urmatoarea Te felicit pentru alegere, drumuri bune!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cu mult timp in urma, dupa zile intregi de razgandiri, calcule si planificari, am facut un leap of faith si am cumparat E-Golful. Primele saptamani n-au fost lipsite de prejudecati si scepticism, sentimente care se contraziceau total cu ceea ce stiam, cu decizia rationala luata cu nu foarte mult timp inainte. Nu accelera brusc cu pedala la podea ca strici bateria, nu incarca la fast charge ca pierde din capacitate, acceasi chestie daca sta parcata la -10°C, si asa mai departe. Absurditati! Au trecut 2 ani ș-am parcurs 80.000,- km fara nici o surpriza neplacuta din partea masinii. Am incarcat la fast charge de 8 ori in 12 ore de nenumarate ori (media e 2-3 ori pe saptamana cate 20 de minute), am parcat la -20°C saptamani intregi, mare parte din accelerari sunt la 100% ca nu are numa 115 cai, iar autonomia masinii in conditii similare este aceeasi. Si cu cat conduc mai mult E-Golful, cu atat mai mult masina are sens. E silentioasa, comfortabila, de incredere si plina de viata. Acceleratia de pe loc nu inceteaza sa-mi puna zambetul pe buze nici in ziua de azi, iar depasirile le fac cu acceasi incredere ca si cu fostul Passat. Zilele trecute am facut acelasi test ca si acum 2 ani cand am cumparat-o. Cati km pot parcurge la 0°C cu bateria plina pana la 10%ish, fara AC. Pe acelasi traseu am obtinut un consum de 15kW/h / 100km, range 140km de ambele dati. Am fost destul de sigur ca voi obtine acelasi rezultat. Saptamana trecuta am planificat un drum de 110km, am calculat ca voi ajunge la destinatie cu 5km; rezultatul: Pe parcursul parcurgerii kilometrilor parcursi in decursul acestor ani, pot spune ca am simtit nevoia de o baterie mai mare. Chiar daca reteaua de statii de incarcare rapida e destul de bine pusa la punct nu-i suficient pentru a te putea deplasa lejer peste tot fara sa trebuiasca sa ma opresc la fiecare incarcator cate 10 minute. Cu o masina electrica noua, fiind mai eficienta si avand bateria putin mai mare, costurile cu incarcarea rapida scad cel putin cu 50% in ritmul in care folosesc eu masina. Asta ar fi singura nemultumire legata de E-Golf. Sper ca peste un an sau doi sa am aceeasi parere... gawd bless1 point
-
Vezi ca si-a luat @The_Ego recent capacele de prezoane de Skoda, poate inca are el codul ?1 point
-
Dap, sters bine de tot pe bara fata din partea soferului, destul de urat :))) . Exact este ala cu glossy black Da, a fost argintiu .1 point
-
Nu exista senzor de biela fisurat,sa fim seriosi,poate vrei sa zici senzor de detonatie.....1 point
-
Salut, Nu cred ca functioneaza la fel in mod Normal vs Sport In Sport mode the ESC system detects whether the accelerator pedal, steering wheel movements and cornering are more active than in normal driving and then allows a certain degree of controlled skidding with the rear section before ESC intervenes and stabilises the car. In mod Sport, pe skoda cel putin...la plecari de pe loc spatele invarte mai mult, plus masina pare mai inchegata pe viraje (raspunde unitar ) fata de modul Normal..unde se simte puntea spate ca are ceva delay..pana intervine...; in felul asta modul Sport devine mai distractiv pe zapada..noroi.. In plus, modul Offroad..parca agata mai bine fata de normal si sport in anumite situatii...1 point
-
1 point
-
@b23840 EGR a murit la scurt timp de la update Dieselgate? -in Anglia au fost schimbate gratuit din acest motiv, la noi vad ca cer 1670 ron ....suntem departe, se pare ca VW considera ca in Romania nu trebuie sa aplice aceasta politica. https://www.hypermiler.co.uk/dieselgate/the-volkswagon-group-is-systematically-refunding-owners-for-egr-failures-after-the-emissions-fix -pt admin : sa facem un pool la cati km cade EGR dupa update DIESELGATE?1 point
-
Masina o simt stabila unde este necesar, iar confortul este clar superior fata de Octavia 3 pe 17 (punte spate rigida, nu independenta). Cand am efectuat TD in toamna 2016 cu Ateca, venea cu jantele de 19 si pneuri vara, si tot mi sa parut net superior fata de Octavia de atunci. Subiectiv vorbind, mie mi se par "baloane" acestea pe 18, insa fiecare avem gusturile si parerile noastre, iar acestea difera Din motive financiare este insa posibil sa urc gumele de la livrarea masinii pe inca un set de 18, si sa merg asa acest sezon, si sa fac trecerea doar la anul, insa "time will tell" ^^ Tot subiectiv, am prezentat in topicul de versus diferentele care le-am observat legat de confort etc. si setarea suspensiilor in aceasta "clasa" de masini care le-am avut eu la TD (modelele aferente din topic, nu toate modelele desigur), la urma urmei, exista masini si alegeri pentru oricine, decis sa fie...si desigur...sa existe si buget Da, Ateca este mult mai mica decat Kodiaq la volum, este mai mica si decat Tiguan, insa a fost alegerea care ne-a suras si miei si sefei. Concediul in 4 adulti a fost o exceptie as spune, in principiu doar in 2 persoane ne aventuram "in afara granitelor" Si avand Skoda inainte, Kodiaq ar fi fost in calcul doar daca se marea familia considerent peste noapte, ori pana una alta, pe moment ne descurcam cu brio cu Ateca si Ibiza PS: sa nu mai vorbim de lungimea masinilor, care Octavia ma scotea din cand in cand din sarite pentru gasirea unui loc sa ma "strecor", ori cu Ateca si area view, parcam ca la GTA 21 point
-
Anvelopele astea le-am luat si eu, tot 225 40 18, au aderenta foarte buna, iar faptul ca au lateralele mai moi le ajuta sa fie incredibil de comode, insa ofera o oarecare instabilitate la viteze mari, comparate cu anvelopele "predispuse" la mers sportiv. Totusi prefer comfortul. Sa ai parte de masina, TT-ul e o masina foarte reusita dpdv al design-ului... cat despre platforma... nu e ceva nou pt tine:))1 point
-
Ti-a dat ceva batai de cap de a trebuit sa apelezi la parasinus (evident o gluma sa destindem atmosfera). Apreciez efortul de relatare in asa detaliu a experientelor avute cu masina in concediu. La cat de incarcat ai fost mai ales pe intoarcere cu 5 adulti in masina si bagaje full, cred ca 2.0TDI 190CP si-a spus cuvantul si a fost alegerea cea mai potrivita. Posibil ca spatiu sa fi fost ceva mai lejer cu un Kodiaq, dar a fost ceva neprevazut 5 la intoarcere. Asa cum ai planificat la dus, nici eu nu ma incumet 5 adulti la concedii de mii de km (maxim 4 pentru confortul fiecaruia). Pe de alta parte pentru rarele ocazii cand ai nevoie de asa mult spatiu de bagaje ai jetbag, in rest spatiul din Ateca pare suficient in 90% din cazuri si nu-ti trebuie 33 cm in plus. Am vazut ca te gandesti la roti pe 19" si inteleg ca Ateca are suspensie ceva mai tare. Cum ti s-a parut confortul cu rotile de iarna pe 18" si masina incarcata?1 point
-
Mi se parea ciudat si de asta am intrebat ca nu am auzit vorbindu-se despre asa ceva,dar un mecanic de la reprezentanta se tinea sus si tare ca regenerarile dese,imediat dupa update la dieselgate sunt de alta natura,nicidecum de la update.Scuze de off1 point
-
Nu se poate preveni ,doar pune 2000 ron deoparte .Spray-urile respective pot afecta grav dpf-ul1 point
-
De la furtunul gros in sus : prima e clapeta si urnatorul egr-ul pe la care probabil curg vapori de ulei din cauza uzurii. Mufa scoasa e de la motorasul galeriei . Din moment ce nu se aprinde martorul in bord trebuie vazut daca sunt erori stocate. Si dpf anulat .....pare ca masina e birjarita rau1 point
-
@1991luk Deci nu sunt singurul nebun căruia îi place să stea fără griji și sa poata trece oricand peste bordura mare sau sa ies cu ea pe coclauri la munte, dar sa arate si bine rotile si sa nu mai pierd aderența asa rau pe accelerare ca si cu rotile de 16".1 point
-
La data comenzii mele pt Sportage/ ianuarie, stirea era ca nu e disponibil ACC pe Sportage, acum recent am vazut un link ca ar fi disponibil pe Sorento deci nu cred ca mai dureaza mult. Pentru mine tripleta motorizare diesel + automata decenta + AWD (neparat cu Lock) a contat 80% din decizie, ca eu iau masini pentru sofer. Daca e SUV, atunci sa fie full banana cum am invatat de la un coleg1 point
-
1 point
-
1 point
-
@Habba: e o setare implicita ca la fiecare punere de contact sa se aprinda HU. La S2 - driblam asta in felul urmator: ajungeam la destinatie cu HU si motor pornit. Opream HU. Opream motorul. Cand re-porneam masina nu mai pornea si HU. Vezi daca merge asa. Eu n-am incercat inca pe S3.1 point
-
valabil si pt asta https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-polo-ID7GkAvr.html#contact_form#xtor=SEC-81 a fost masina mea, dauna totala, vanduta de asigurari...si acum apare ca fiind reparata. se vede ca are bara fata de facelift (nu R line), ca are cauciucuri noi si alt model pe fata...la doar 35.000, si ca vopseaua e mult mai inchisa decat original. am incercat sa iau legatura sa scrie macar ca a fost lovita..daca nu dauna totala..dar fara succes.1 point
-
Primele impresii de proprietar: Sportage 2.0 DSL GT Line 4x4 HP AT6 Sparkling Silver. Scuzati incoerenta , include comparatii cu Passatul actual. Directia mai precisa si mai nervoasa, cica au mutat asistarea (motorasul) de pe coloana de directie direct pe caseta; vizibilitatea f. buna, in special pe luneta nu ma asteptam la o vedere atat de OK; insonorizare f. buna, desi producatorul spune ca a insonorizat cabina, nu compartimentul motor, nici cu geamul deschis nu auzi mare lucru; pleaca glont de pe loc din compresie, inainte sau marsarier, zici ca pleaca din block start; pentru oras e f. agila, cand i-am dat putina talpa totusi se simte ca trebuie sa se tureze; trecand de la DSG la AT6, nu stiu cum merge treaba, daca retrogradeaza tot 2 trepte ? nu am indicator de viteze si sunt usor confuz. Inca nu am avut drum lung. Parca am sesizat niste lag-uri la cutie in cateva momente prin oras, dar nimic deranjant. Tinuta pe sosea impecabila (eu merg destul de sport in oras), o simt ca o berlina practic, desi cred ca aproape incap sub masina... Stiti sentimentul ala de autobuz cand conduci diverse SUV-uri, cand simti ca masina nu e atat de "adunata" ? Ei, aici e diminuat la minim as zice. Suspensiile f. confortabile, desi e pe jante de 19 cu 2.4 in anvelope. Interiorul f. incapator, comod si modern (as spune cu tenta de lux, dar totusi bugetul si clasa masinii nu ma lasa, aici vorbesc cu oameni avizati...), am bagat 5 oameni normali si fiecare era incantat de spatiu. locuri de depozitare clar mai putine Pielea perforata aspectuoasa, aderenta (vorbesc de sezut, in curbe). Foarte bine izolat, tine caldura pe noptile astea reci. Inca o data, sunt incantat de vizibilitate pe toate partile. Ah, designul... botul ala blamat nu ma deranjeaza cu nimic, in realitate masina e f. misto chiar si din fata, dar in poze recunosc ca apare botul ala ca o broasca uneori, ceva gen camera nu o iubeste Am in parcare un Mitsu ASX de cativa ani, pe langa ala e clar mai inalta si mai WOW. Am avut un soc mediu cand am luat-o, de la test mi se atenuase impresia de SUV si parca asteptam ceva mai modest, dar face impresie. Culoarea... stiu ca e comuna... dar nu as alege altceva ca sa pun in evidenta contrastele (grila neagra, farurile rosii etc). La minusuri inca nu dau nimic, ma deranjeaza niste fleacuri dar vreau sa fiu sigur ca inteleg comenzile si butoanele.1 point
-
Salutari. Mi-am facut rost de un Golf 3 variant 1995,motor AAM 1,8. Chestia e ca dupa ce se incalzeste antigelul se balbaie acceleratia,in sensul ca scad turatiile pana se opreste motorul. Cand e rece nu are probleme. Senzorul e schimbat. Si nu cred ca as avea acces la un vag com(ce ar fi si ala) in Sibiu. Multumesc.1 point
-
Pistoanele si bielele au fost cantarite cu precizie. Ansamblele biela piston au aceeasi greutate cu precizie 0.1g Ma apuc de asamblarea blocului de indata ce soseste cheia dinamometrica. Am investit in ceva care sa ma tina o viata1 point
-
Masuratori tolerante chiulasa dupa specificatiile Dbilas cu camele reprofilate montate. 0.6mm intre lob cama si follower, totul ok. 2mm intre valve si piston la TDC , totul ok Acum mai am de masurat distanta intre spire la compresia maxima, pe care intai trebuie sa o determin + alte repere Epuizanta treaba asta. Am iesit la 22.30 din atelier azi.1 point
-
1 point
-
Proiectul dureaza mai mult decat anticipat. Au mai sosit ceva accesorii Chiulasa portata si polishata, profil valve si seats (3angle job) Axe came Dbilas ..dupa 1 luna su sosit si astea1 point
-
Intre timp au mai aparut ceva modificari la proiect: axe came dbilas 262 chiulasa portata cu tot nou in ea si valve job 3 unghiuri ptr flow mai bun turbina a primit un compresor de 65mm deci va fi 2265VK buna ptr 330-345 cai injectoare marite pompa CP3 WMI 2 stage, inca n-am ales modelul, probabil devilsown pompa frana RS3 sau TTRS Saptamana viitoare ceva poze cu noutatile.1 point
-
Era mai frumos cu suportul, nu incomodeaza cu nimic, capacul de janta nu e o alegere potrivita, mie nu imi place deloc, nu e locul lui acolo, dar fiecare cu placerea lui.1 point
-
Asa este. Nu stiu de ce aveam impresia ca am vazut undeva 504/507 5W40. My bad. M-am uitat mai bine si la OW30 si OW40 sunt pe 503.00/503.01 si 506.00/506.01. Eu in locul tau as baga 504.00 in 1.2 TSI-ul. Torusi motorul tau e de generatie noua cu injectie cu directa. Norma VW 502.00 este folosita in special pt MPI-urile care totusi sunt cu o generatie in urma. Deci parerea mea e ca: motor mai nou ==> norma mai noua. In plus din cate stiu eu 504.00 se pote folosi in regim LL sau normal. "VW 504 00 New specification for vehicles with or without Longlife Service. For gasoline engines" "VW 507 00 New specification for vehicles with and without Longlife Service. For diesel engines fitted with particle filter systems" Sursa: Titan Fuchs Approvals by manufacturers1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00