Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.03.2017 în toate secţiunile
-
Ai grija sa nu dai peste un 1.0 tsi cu stage 1 ca te fugareste ala de o sa schimbi tu la rosu ( mai ales la cate kg are masina ta + dimensiunea rotilor )11 points
-
4 points
-
D7 Dupa 2 luni si jumatate, multi bani si bataie de cap si un drum in Polonia, am reusit in proportie de 90%. Mai trebuie rezolvat un glitch legat de pornire. PS: Cutia schimba bestial treptele. @C Z R a vazut. O sa pun si un filmulet, dar sapt viitoare, deoarece s-a gandit flansa amortizor stanga sa scartaie si zici ca e caruta momentan in mers4 points
-
Sunt curios si eu sa vad configuratia ta cu 'strict necesar' la 37k. Cred ca toata lumea are un 'strict necesar' foarte diferit Personal inca imi place sa mestec in ciaun si primul lucru bifat este cutie manuala si apoi, sa zicem, 4x4, de care majoritatea suntem constienti ca nu`l vom folosi cu adevarat decat de foarte putine ori, dar e un asset bun acolo.. vorba romanului... 'lasa sa fie'. Si nu as vrea sa incepem iar discutiile despre sistemele 4x4 de pe masinile astea de oras, in comparatie cu adevaratele 4x4 offroad si tot asa mai departe....Daca va uitati putin pe vanzarile masinilor de import, ponderea benzina/motorina a inceput sa se incline catre benzina dar, recunosc, sunt putin sceptic ca un motor de 1.4 este corespunzator unui SUV de proportiile Kodiaq, in care, teoretic, pot calatori 2 familii cu cate 1 copil fiecare. Daca ai 1-2 copii si sotiei inca ii place sa plece cu casa dupa ea, cu siguranta vei fi multumit de spatiu, ca doar nu te-ai orienta catre Kodiaq pentru a`l folosi 90% singur si fara niciun bagaj? Hmmmm.... Asa ca ori te duci spre diesel, cu un cuplu mai decent, ori urci cilindreea la benzina pentru niste cai putere in plus. Nu trebuie sa fiti de acord cu mine, imi exprim parerea pur personala. Apoi, fiecare isi adauga optiuni care lui i se pare absolut necesare. Trebuie luat in considerare ca acestea variaza si in functie de unde locuieste omul. Daca stai la bloc si ai loc de parcare subteran, ce sa faci cu parbriz incalzit sau incalzire stationara? La fel si daca stai la casa si ai loc pentru un garaj decent, incalzit. Sunt 'mofturi' unele din ele, pe care ti le doresti, nu neaparat ca iti trebuie. Sunt de asemenea 2 feluri de oameni, cei care s-au obisnuit cu telefonul conectat la HU si mirroring/Android Auto, si cei care isi doresc neaparat navigatie. Toti au argumente bine sustinute. Sau cum zicea @kthor mai sus, pentru el era esential ACC, in timp ce pentru altii nu conteaza deloc pt ca nici nu au autostrazi pe langa ei sau rar ies din tara cu masina. Nu mi se pare corect sa ne plangem de preturile acestei masini dupa ce din start configuram motorul cel mai scump, cutia cea mai scumpa, interior piele/alcantara, navigatii, ACC, KESSY, asistent la parcare, scaune electrice si cu memorie (desi multi sunt singurii soferi pe acea masina) trapa panoramica si alte elemente care clar fac masina mai scumpa. Si apoi ne miram de ce e 38-40k....3 points
-
3 points
-
Eu nu spuneam ca wow ce motor am sau ce demaraj. Cine ma stie, cunoaste cum conduc. Nu pt asta am luat masina si stiu foarte bine ce poate. Mi s-a parut un comportament ciudat sa mergi incet, apoi sa te iei dupa cineva si sa accelerezi fix dupa el si tot asa..parca la ambitie sa mergi aproape. Nu sunt amator de asa ceva, nu am de aratat nimic. Nu desconsider vreun alt motor.3 points
-
Faci confuzie si compari cu Kia Sportage ( 4,48 cm ) - Kodiaq este mult mai apropiat de Sorento ( 4,78 Sorento, 4,70 Kodiaq). La Hyundai la fel, compara cu cine trebuie :). Iar la Ford inseamna ca au lichidare de stoc ceva...pai la pretul ala , daca puteai sa pui toate dotarile pe un Duster, ieseai mai scump cu marca de la Mioveni :)))3 points
-
Salutare! Ca tot a venit căldura, și au început modificările, am zis sa va prezint masina prietenei mele. Asa cum se vede în titlu, este vorba de un Polo 9n3 din 2008, 1.4TDI. Masina nu este foarte dotata, asa ca am considerat ca are nevoie de niște îmbunătățiri. La capitolul muzica i-am montat 2 seturi de boxe Focal (fata-spate). Am schimbat atât boxele de medii, cât și tweeterele, unde am avut putina bătaie de cap cu ușile din spate, pentru ca nu au locul pentru tweetere, asa ca a trebuit sa improvizez ceva și le am bagat cumva în uși, sunt funcționale dar deocamdată nu este finalizata fata de usa. RCD-ul l-am schimbat cu un 2 din(același model ca al meu). Urmează sa ii montez și camera marșarier. Am schimbat RCD-ul pentru ca aveam nevoie de ieșire RCA pentru amplificatoare. Zic amplificatoare pentru ca i-am montat deja unul pentru boxele din uși, și mai urmează încă unul pentru un subwoofer (încă nu îl avem, trebuie sa găsesc ceva). I-am montat si lumini ambientale în plafoniera, o modificare ce mie mi se pare de efect. Ieri masina a primit suspensie reglabila ta-technix, pentru ca jantele pe 17" în combinatie cu suspensia stock o făceau sa arate ca un Polo Country . Pentru siguranța mașinii, zilele următoare urmează montat și un scut de tablă, pentru ca în București e nebunie. Deocamdată cam atât s-a făcut, planuri de viitor mai sunt, vă las cu niște poze Fără suspensie Asa e cu suspensia Suspensia nu o sa rămână asa, urmează ceva mai jos dar am zis ca e mai bine prima data sa se acomodeze cu ea. Urmează sa ii facă și soft, because reasons Cam atât. Mai revin cu update-uri când o sa apară. P.S. Este 100% meritul ei pt masina, sa nu credeți ca o sponsorizez eu sau oricine altcineva eu doar montez2 points
-
daca vrei aprofundare,iti zic cum am invatat eu.prin ianuarie 2014 am luat la mana,de la infiintare tot topicul asta si descarcam absolut toate logurile ,le puneam in grafic,si incercam sa inteleg cum le interpretau cei de atunci....si mi-am mancat vreo 6 luni ,pana am ajuns in prezentul de atunci(ian,feb,mar,apr ,mai iun 2014).....au fost sute de loguri,poate chiar mii,habar nu am....e greu sa faci un tutorial de finete,intra prea multe variabile(senzori decalibrati,componente uzate,egr-uri ,principii de functionare,etc).....plus ca ,daca nu faci pe viu ,sa intelegi ce si cum......e greu .uneori poti pune un diagnostic strict referitor la ce vezi in grafic ,dar "cineva din tine" (experienta) te "arunca" la un alt diagnostic.....de aia zic ca practica e practica....pana nu vezi tu cu ochii tai ce se intampla cand infiletezi/desfiletezi un surub de stop(e un ex) ....2 points
-
2 points
-
Cuplul perfect! El cu Golf, ea cu Polo! Bravo man! Arata foarte bine. Da-i tranta maxima si hai la Timi cu ea2 points
-
2 points
-
Salutare. Azi am reusit sa imi iau masina, cica am fost primul care a ridicat un VW la PBN folosind programul Rabla - multumiri dealerului si specialistului de vanzari cu aceasta ocazie! Probabil ca multi deja stiti, este vorba despre un Golf Alltrack 1.8 TSI DSG, culoare alba. Masina a fost comandata pe 22 Aprilie si deci a durat fix 2 luni de zile pana la livrare, ceea ce e foarte ok. Cum am ajuns sa ma hotarasc asupra acestui model? Pai mi-am dorit o masina cu o calitate foarte buna a interiorului, cu motorizare benzina turbo cat mai puternica, cutie automata, pe cat posibil tractiune integrala, suficient de spatioasa pentru o familie normala. Iar Golful 7 in general ca si masina imi facea cu ochiul de ceva timp. Prima varianta dorita a fost un R Variant SH, dar cum preturile erau inca prohibitive pentru mine (35k EUR in DE), am ramas sa ma decid intre GTI si Alltrack - nu mai reiau, exista si un topic dedicat pe care l-am deschis la momentul respectiv si in final am decis sa merg pe Alltrack ca varianta sensibil mai buna per ansamblu, mai buna de zi cu zi pentru mine. Ca si optionale masina are: - Faruri Bi-Xenon cu lumini de drum LED - Scaune ErgoActive - Park Pilot - Senzori lumini / ploaie - Privacy Glass - Radio-CD Composition Media - App-Connect - Volan multifunctional + incalzit + padele - Oglinzi rabatabile electric Primele impresii, foarte la cald: - motorizare silentioasa, rafinata, rezerve suficiente de putere/cuplu (desi am mers incet) pentru orice om normal - scaune superbe, pozitie la volan excelenta - DSG-ul e de vis (dar asta stiam dinainte) - suspensie confortabila, foarte buna pentru nevoile mele - de 4motion nu prea pot spune multe acum, cat am mers, in curbe am senzatia ca sunt pe sine (dar nu am fortat) - pentru mine e super accesorizata, nu sunt obisnuit cu atatea chestii/optiuni, mereu am senzatia ca multe din ele nu le voi gasi/folosi niciodata Sunt super incantat de alegerea facuta si mie imi pare ca TSI-ul este cel care pune cel mai bine in valoare acest model. Consumul e mare la cum "am mers" azi...14.7% la o medie de 18 Km/h.. La o mica plimbare pe seara pe drum liber am avut vreo 10.8% parca. Dar sincer masina nu ma face deloc sa ma gandesc la consum (care oricum va fi mai mare o buna bucata de timp), e o placere la volan. Si niste poze de azi, pana sa vina ploaia1 point
-
Sa stii ca in momentul in care am achizitionat Octavia si am "predat" Polo-ul a fost greu, acuma nu a fost chiar asa de "negru dracu", probabil ar fi fost altceva daca o vedeam pe "Huanita" Si un rahatel de pe aliexpress, insa de o calitate neasteptata de buna - livrat cu laveta, 2 surubele de schimb si o surubelnita1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mie 1.4 tsi 2wd dsg mi s'a parut mai fasneata decat 2.0 4drive manuala la viteze mari. Cifrele de pe net m'ar contrazice, poate ca sonorul marit al dieselul'ui era de vina. Ce m'a deranjat la pozitia de condus: ptr mana dreapta au pus cotiera, ptr mana stanga insa nu prea ai solutie. Manerul din fata de usa e prea jos, rama usii e prea sus LE: @ToniM: cotiera n'am observat ca ar avea si alt reglaj in afara de culisarea fata/spate. o sa tin minte. Dar fata de usa tot nu vad cum mi'ar oferi pozitia buna. Am cam 1.80, nu's nici f scund, nici f inalt ca sa zic c'as iesi din tipare, iar scaunul l'am reglat si p'ala pe inaltime, fara prea mare ajutor in aceasta privinta1 point
-
eu iti sugerez sa eviti Thermotec. In general nu prea se potrivesc pe suporti, la conducte, etc.1 point
-
Pentru ca pret ( cum ai spus si tu ) si pentru ca la diesel e aproape inutil sa investesti la ce am eu acum pe masina ( adica doar un soft ) mai mult decat atat. Am sa bricolez si grila fata sa deschid si partea dinspre filtru si cam atat. Nu stiu la ce sa ma astept dar sper macar putin sunet de admisie. De performante nu vorbim1 point
-
1 point
-
Leonul meu cu LL s-a cerut la schimbare la 9000 de km si un an Deci 2 ani si 30.000 de km e probabil pentru navetisti1 point
-
Multam fain de feedback pentru service-uri. Practic in Bucuresti nu am decat varianta cu PBN si Alto Syncro/Avia Motors. Marea problema e ca in timpul saptamanii nu prea am timp, dar vad eu cum o scot la capat pana la urma. O sa sun zilele astea sa incerc sa rezolv. @JawNu sunt dezamagit, ma asteptam sa fie probleme, e masina nou aparuta, bine ca nu e nimic serios. Astea sunt mici retusuri care se pot rezolva in timp.1 point
-
Prin chestii de ecologie, de multe ori se sacrifica consumu. Sunt generatii diferite, dar si carosie mai grea. Oricum e trist ca inainte o masina consuma mai putin...1 point
-
Daca ai dioptrii multe si sa te apropii de masina pe intuneric nu o sa le vezi. Iar daca are mult mizerie peste nici atat :). A mea a stat fara zgarieturi fix o saptamana.1 point
-
cred ca in 4 ani de cand a postat, a rezolvat problema si nici nu mai urmareste acest topic.1 point
-
acum, daca e sa dam cu parerea - mie imi par groaznice - strici aspectul unui Touareg 7L, cu asa ceva. Dar acum tine de gusturile fiecaruia1 point
-
Trebuie reglat actuatorul ,ia legatura cu mario20vest1 point
-
nu vreau sa le fur meseria colegilor moderatori, dar suntem total off-topic Reveniti la topic pana nu ne luam cu totii Warning1 point
-
Indiferent de marca si model, cea mai buna culoare e bej. cand se prafuieste pare ca e aceeasi culoare dar mata. Cand o speli devine metalizata. Insa nu exista diferente de nunata atunci cand e murdara de praf fata de cand e curata. Pe locul doi vine gri deschis. Restul culorilor trebuie splatate des altfel se vede cand se pune praf. Negru e crima si pedeapsa. Am avut masina neagra si nu mai vreau niciodata pentru ca 1. se incalzeste ca dracu, 2. nu rezista nici macar o zi sa arate curata si 3. oricat de curata ar fi se vad micile zgarieturi sub forma de panza de paianjen.1 point
-
Azi a fost o scurta escapada pana la Brasov via castelul Peles, ocazie cu care am observat si comportamentul anvelopelor si a arcurilor. Am mers pe autostrada atat la dus, cat si la intors. La dus dupa 10km, s-a aprins martorul pt presiune scazuta in dreapta spate ( roata cu petic). Am incetinit pe la 100kmh, apoi am oprit in cativa km sa verific. Apropo de asta..penibil sa fie o autostrada fara vreo parcare. Nu erau diferente stanga-dreapta si am resetat tpms. Totul bine de atunci, la intoarcere aceleasi viteze si nu s-a mai manifestat. Special am mers pe autostrada cu viteza mai mare ca sa testez acel petic si mixed feelings la final avand in vedere ca ar urma un drum de 2800km. Pe serpentine sta foarte bine, o idee mai bine decat inainte. Atat de bine incat am primit reclamatii din dreapta si voia sa puna ea frana :)). In rest, o placere de condus. Recomand pt cine vrea o cofetarie buna, Casa de Turta Dulce din Brasov. Consumul e postat in topicul dedicat pt Golf 7. La intoarcere s-a luat dupa mine un Golf 7 facelift, 1.0TSI banuiesc (TSI fara niciun rosu) trendline din ce parea. Mergea usor pe centura Ploiestiului, apoi s-a luat dupa mine si schimba la rosu cel mai probabil.1 point
-
Verifica radiatorul si in partea de jos nu doar sus1 point
-
NU se poate vedea cu vcds-ul la masina ta la ce temperatura deschide temostatul,da-i pace daca iarna urca la 90 si vara nu depaseste 901 point
-
1 point
-
In orice caz, atunci cand cumperi "stoc" nu cumperi "lista"... Da, ok, la comanda e altceva, vei cumpara "lista" sau foarte aproape de "lista", dar la stoc nu. Mai ales pe masura ce trec lunile si se apropie MY2018. De as fi in postura de cumparator, decat sa iau in Mai-Iunie un MY2017 stoc, mai bine dau comanda si iau MY2018. Chiar daca nu sunt modificari, macar pentru faptul ca in MY+1 fata de debut mai imbunatatesc diverse repere care au prezentat probleme in MY debut.1 point
-
Multumesc, la fel si tu sa o stapanesti sanatos Probleme semnalate pana acum: usa pe dreapta are o probleme cu ridicatul coboratul geamului atunci cand actionezi manerul, miscare este insa nu se lasa suficient si agata putin in cheder. Tot pe usa dreapta manerul are tendinta de a ramane tras(blocat pe deschis) atunci cand il actionez ( am vazut ca exista doua solutii, ungere sau anularea unui dinte de plastic pe care culiseaza manerul). Pe partea de motor, astazi am programare sa inlocuiesc termostatul, care cred ca este blocat pe deschis, temperatura apei ramane pe la 75 grade in mers, urca la 90 doar daca stau in loc,apoi scade iar daca pornesc, asa e cand ai grila de TTRS si intra mult aer In weekend ma voi apuca sa ii fac km sa ma imprietenesc cu ea, nu prea am apucat, apoi voi reveni cu impresii. Am schimbat: 1. Anvelope de vara, barum bravuris 3 HM 245 40 R18, s-a simtit o diferenta de confort si o aderenta mult imbunatatita. 2. Discuri si placute fata-spate ATE+revizie ulei Motul Specific 5w40 + filtre 3. Vestitul tachet al pompei de benzina( cam follower) care avea 35.000 de km de la ultima schimbare, incepuse usor sa se curete stratul de vopsea in mijloc, ceea ce ma duce cu gandul ca axa si pompa sunt in stare foarte buna. Intrebare pentru colegii cu dsg-stronic: ultima revizie a cutiei a fost efectuata la Porche la 61.000km, in prezent are 98.000 km, adica 37.000 km de la operatiune.Cutia schimba bine, mai pot astepta cu urmatoarea revizie pana la intervalul de 60.000 pe care il da producatorul?1 point
-
1 point
-
Nu are legatura - la Euro 5 - ecu EDC17 - nu stocheaza km pe ECU. Daca e DSG, poti verifica pe cutie.1 point
-
Am trecut si eu de la 4300k xenon AM la H7 NARVA RANGE POWER WHITE 4500k Deocamdata sunt impresionat placut de ele,bat bine,nu par a fi 4500k ci mai degraba un 4300k,urmeaza sa vad cum se comporta pe asfalt umed.1 point
-
De luni golfuletu merge cu turbina de audi 2.7 pe langa asta am mai facut si down pipe pe 63 mm. Urmeaza injectoare si admisia de la filtru de aer, ambele de ARL, dupa care softul Ca impresii cu turbina asta: - acum face fullbost la 2200 rpm si de acolo trage, trage si tot trage ca nebuna - se vede ca e o turbina mare prin faptul ca masina merge muuult mai relaxata...o simt mereu cum da sa urce in ture :)) - consumul a scazut cu 0,3-0,4 l la un mers normal Las doua poze primite de la cel care mi-a montat turbina, eu nu am mai facut...1 point
-
Stati sa-l vedeti pe asta micu 1.0 TSI, e mai rapid ca 3.0T de pe S5 ! Spun asta pentru ca....s-a constatat o extorsiune al unui degajament intr-o apa.1 point
-
vezi ca cipul este in capul cheii....deci, nu l-ai montat. Normal ca nu vezi cu l-ai monta gresit.... deoarece nu l-ai scos inca.1 point
-
Am revenit cu detalii si poze despre noile optiuni adaugate masinii Avem acum urmatoarele: - interior piele perforata - reglaje full electrice (fata-spate, inaltime, lombar) - scaune incalzite - banchete incalzite - scaune ventilate - climatronic nou cu functiile incalzire & ventilatie scaune - cotiera piele - consola centrala cu butoane pentru incalzirea locurilor din spate (3 trepte cu buton individual) - scrumiera spate. Cam astea ar fi noile optiuni ale masinii pe care le-am bifat o data cu acest retrofit. Nu am apucat inca sa ii fac un detailing, si nu am apucat nici macar sa ii fac poze pe lumina. Am atasat si doua poze cu interiorul dinainte. Pareri?1 point
-
:)) URAA Am gasit cheia. Se pare ca o pierdusem in zapada de pe trotuarul din fata casei si dupa ce s-a topit am gasit-o.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00