Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.03.2017 în toate secţiunile
-
9 points
-
4 points
-
@RzzV & @ToniM; Mersi Da, dupa ce am facut pozele, am alimentat. Evident, doar Super Plus Direct din cisterna parcata in spate, caci pompele erau "long gone". De altfel, benzinaria asta de Ardeal are un farmec aparte: "Super Plus", "Bleifrei", "Premium". Pacat ca strica "motorina" treaba Am pastrat pentru final cadrul preferat..3 points
-
Daca, dar varianta aftermarket (pentru pre-facelift) era vreo 6-7000 E Sunt foarte curios cat o sa fie optiunea performance si ce o sa includa exact P.S: Vad ca nu a vorbit nimeni despre noile scaune. Astea sunt variantele pentru GTI (nu cred ca varianta cu piele are si ventilatie dar .. au aparut niste gauri ) Si cuplu diferit in functie de cutia de viteze ?! Cel putin pe R vad asa: DSG7: 400 Nm (0-100: 4,6s) - 1505kg M6: 380 Nm (0-100: 5,1s) - 1483kg Iar pe volkswagen.de, in PDF-ul cu date tehnice e asa: Nu am gasit nimic legat de performance pack (pe R), mai asteptam2 points
-
Ma scuzati ca intervin in discutie, dar pana in 2018 apare noul Yeti (LE: probabil il vom vedea la Paris in octombrie) care o sa fie si mai frumos, si mai ieftin si mai "adecvat" ca marime ca Kodiaq, ca nu vrea toata lumea sa se plimbe cu ursul toata ziua buna ziua eu unul astept rabdator sa vad noul Yeti si presimt ca o sa imi placa atat de mult incat o sa-l iau am inteles ca vine cu 1.5tsi dar pe alta platforma decat MQB (m-as mira dar asa am auzit de la cineva de la PBN). Avem topic de Yeti 2 deja? Pentru ca daca nu Kodiaq sau Ateca, Yeti 2 va fi la mare cautare daca iese la pret nu cu mult peste Qashqai si Sportage, ca sub Tiguan si Tucson probabil ca va fi. https://www.carwow.co.uk/news/skoda-yeti-price-specs-release-date-28712 points
-
2 points
-
2 points
-
Mi se pare asa trist cand ma uit la cei de pe forum care isi cumpara masini noi, si au tot felul de probleme care mai de care mai dubioase ... fie de proiectare fie de quality control etc.. Cam multe "bug-uri" la masinile VAG in ultima vreme... mai ales cele cumparate din Romania (da, exista diferente de tot felul fata de unele facute pentru alte tari.. alt public tinta). PS: cei care dau minus la postarea mea, aveti bunul simt si dati-mi si un mesaj privat despre ce va nemultumeste.. sa stiu daca gresesc cu ceva in afirmatiile mele.2 points
-
Salutare, In cele din urma m-am decis sa imi prezint si eu masinuta,este vorba despre o bora care se afla in posesia mea din august 2012,inscrisa in ianuarie 2013,cu urmatoarele dotari: -an model 2001 -culoare negru metalizat -varianta dotari highline -motor 1.9tdi asv 81kw (110cai) -cutie viteze 5trepte -xenon oem + spalatoare faruri + rezervor lichid parbriz 5litri -4 airbaguri -volan piele reglabil cu comenzi -tempomat -levier frana de mana cu piele si schimbator cu ornament crom -ceasuri cromate+computer bord cu display maxi dot -esp -senzor ploaie -oglinzi electrice incalzite -incalzire scaune fata -scaunele fata reglabile pe inaltime si lombar -5tetiere -clima -cotiera fata -geamuri electrice -prezoane antifurt -perdeluta spate oem -jante 17 long beach -scaune sport -carlig remorcare detasabil cu cheita -alarma oem + senzori interior volumetrici -2chei briceag -suport ochelari sofer -radio gamma -4difuzoare audio -trimuri mahon(cam uratele) -suport pahare -priza bricheta porbagaj -roata rezerva otel cu anvelopa 205/55/16 am schimbat destul de multe chestii la masina de cand a ajuns pe drumurile romanesti :bucse bara stabilizatoare,pivoti,bucse brat(cea mare de audi tt),bielete de directie si capate de bara toate pe lemforder,flanse si protectii amortizoare noi fata spate lemforder,discuri fata brembo max cu placute ferodo, discuri spate ferodo cu placute ate,schimbat toate lichidele din masina(servo cutie motor frana),reconditionat pompa de injectie schimbat distributia si 2 tampoane la motor,baterie noua bosch,2 cauciucuri yokohama 2 cauciucuri riken 225 45 17,arcuri eibach pro kit (cea mai buna investie pana acum),reparat switchuri portiere(unu din ele face iar figuri),scos catalizatorul si inlocuit racordul flexibil,schimbat garnitura antena,presuri noi petex,arculete etrieri spate,folie autorizata pe toate geamurile,oglinda mare pe dreapta la pasager,distantiere spate h&r 1,5cm,rulmenti fatza,etc Sper ca nu am scris prea mult...voi incerca sa pun si niste poze(cei drept de prin toamna).1 point
-
Curios ca nu s a umblat la tija. Trebuia scurtata tija?1 point
-
Salut, Azi am montat injectoarele SH (cumparate din Germania\ Diesel Technik Biberach cu 100EUR bucata + injectoarele mele la schimb). Montarea am facut-o la AD Garaj/ Timsoara/ Calea Mosnitei. Din spusele celui care a supervizat operatiunea (Dan, tot respectul pentru el), Imediat dupa montarea injectoarelor, motorul mergea mai rau (avea ezitari), dar dupa scrierea codurilor injectoarelor in ECU, motorul a inceput sa functioneze si sa sune mai bine. Cand am ridicat masina de la service, inca mi se parea ca motorul e putin mai galagios ca inainte, dar nu am mai auzit sunetul acela metalic la plecarea de pe loc. Apoi am facut vreo 54Km prin oras si motorul a inceput sa sune tot mai omogen la accelerari, chiar mi se pare ca e OK acum. De ar ramane asa Consumul de relanti mi-l arata chiar si 0.2 l/h, dar parca si per ansamblu a scazut. Am bobinat vreo 54km (si oras si putin exterior), cu vit. medie 26km/h cu consum mediu 4.9 l/100km (drept ca era seara deja si nu mai era asa trafic aglomerat, dar tot e OK). Counter-ul de invatare a corectiei minime inca e pe 0, dar probabil dupa weekend o sa fie 1 sau 2. Incerc sa adun ceva kilometrii... Sper sa nu tina 3 zile minunea :). Va scriu peste o saptamana sa va spun daca lucrurile au ramas la fel. Numai bine !1 point
-
Nu e recomandata, dar pe alb cel putin arata in mare fel masina asta, ii colantezi oglizile cu negru si plafonul eventual. In locul tau nu mi-as allege culoarea in functie de cat de repede se murdareste, ci cat de mult imi place. La urma urmei, iti faci timp 30 de minute si intri intr-o spalatorie o data la 4-5 zile daca vrei neaparat sa luceasca mereu, chiar si 1 saptamana. Ia-ti ce culoare iti place1 point
-
NU se poate vedea cu vcds-ul la masina ta la ce temperatura deschide temostatul,da-i pace daca iarna urca la 90 si vara nu depaseste 901 point
-
Am pus astazi chederele. Poze de la instalare: 1. Se curata bine buza pe care se va prinde chederul. 2. Instalarea se incepe de la indoitura usii de pe linia geamului. 3. De aici, se poate lipi in partea de sus, sau jos. si....asa arata cu usile inchise: aaa..si am gasit niste coduri pe ele, insa nu stiu daca sunt bune. Sau daca intradevar sunt coduri pentru ele. Nu stiu ce are forumul, incat desi am intors pozele, pe forum tot s-au urcat cum au fost facute. Scuze celor care vor face febra din cauza pozelor... Efecte observate - se inchid usile mai greu ca nu sunt reglate. Deci, dupa ce puneti chederele trebuie reglate usile. In rest, inca nu am mers cu ea sa vad daca chiar au efect la vant...1 point
-
Am văzut și eu recenziile de la AMC..vad ca sunt pareri f bune despre ei..Cred ca în curând o sa mă programez si eu la ei. ..1 point
-
Va salut , azi mi-a sosit Distributia , pe care am luat-o la un pret foarte bun zilele astea sper sa fie gata montata .. Si o mica poza "artistica"1 point
-
1 point
-
1 point
-
La treaba cu lasarea geamului mai putin decat trebuie, poti sa incerci o calibrare (fie cu vcds, fie iei borna bateriei 5 minute si apoi cand o pui la loc, duci geamul din buton tinut apasat pana sus.. apoi din nou dai de buton in sus aprox 3 secunde tinut.. la fel si in jos ).1 point
-
@DB86CLP da, chiar arata foarte ciudat si-mi sta pe creier treaba asta. O sa incerc sa caut coduri de piese pentru sertar si sper sa se poata adapta ceva. Momentan nu stau foarte bine cu timpul. In alta ordine de idei, aseara am luat un bidon cu apa, spalat bine "senzorul" bucluclas, uscat cu microfibra, problema persista. Deci trebuie sa ajung la service. Imi puteti recomanda un service decent in Bucuresti? Din ce-am citit pe forum Midocar ar fi exclus, Avia motors la fel, si vorba aia, eu unde imi repar masina? Orice sugestie e binevenita.1 point
-
salut la mine smucitura a fost cand era fortata sa urce insa de fiecare data era turata si probabil din cauza asta s-a simtit ca s-a rupt ceva. Ca si cum o fortam sa traga/ sa urce pe loc insa nu se misca si apoi , daca vede ca sta turata si nu poate ,,sare din viteza''. referitor la coasting si la mine se aude un sunet cand decupleaza coasting-ul dar aproape imperceptibil, nu e nimic deoasebit. da , provoaca smucituri la accelerare, mai ales daca esti cu vit 2 sau 3. Eventual o sa mai fac un test mai atent si cu geamul deschis si revin daca e cazul. Eu nu mai folosesc aceasta functie mai ales in oras. Este foarte enervanta in oras deoarece provoaca smucituri la viteze mici pentru ca are un delay pana cupleaza din nou si apoi smuceste. merge mult mai frumos fara coasting in oras, plus ca nu se modifica consumul cine stie ce, tot cam asa imi consuma. In afara , depinde de drum, poate fi utila la cosum. din cate stiu relantiul consuma in schimb frana de motor nu consuma.1 point
-
Pozele sunt de mare efect si din orice unghi arata elegant. Wölfe im Schafspelz (ceva de genul lup in blana de oaie) la ce motor are fata de restul Superb-urilor. E si o serie de clipuri pe youtube cu acest titlu1 point
-
posibil ca ai o problema la electrovalva. Nu are legatura cu inlocuirea panoului1 point
-
10-15 minute cu a3a la 2500-2800 rpm ,sa nu fie pe rezerva de motorina ,sa nu fie erori1 point
-
Dupa cum ți-am spus si pe whatsapp aseara, eu imi cumpărasem un cablu special sa il am in masina si nu imi mergea, asa ca am testat cu mai multe si toate fac figuri in afara de cel original cu care a venit telefonul. Cu ala merge de fiecare dată perfect. Cu altele ori nu merge deloc, ori ba merge, ba nu merge. Eu am lăsat cablul telefonului in masina si am altul in casa cu care îl încarc.1 point
-
L am reglat cum trebuie... nici macar nu am stiut de (pre)setarile existente din fabrica pana foarte tarziu si nu le am mai testat iar surround-ul a fost pe all nu doar pe sofer... personal imi place sa setez toate liniutele si nu umblu niciodata cu setari facute de altii... reiau melodia in acelasi loc sa vad cum se aude cu o setare cum cu alta... dar sa nu ma intelgi gresit overall se aude bine cantonul si este cel mai bun sistem audio pe care l am avut pe o masina doar ca pot trai fara dupa ce am facut in paralel test intre fosta mea si un standard ...pe spate am ramas surprins ca pe standard pare ca se aude mai clar si mai tare desi tot destul de slab ... deci "dezamagirea" desi e mult spus a fost daca dai balansul doar pe spate aproape ca zici ca nu ai boxe... ... in masina mereu a stat centrat, ca pozitinare spatiala a sunetului. Unde este total depasit standardul este daca dai volumul la jumatate sau mai sus cam vibreaza treburile pe cand la canton totul este solid (clar fara vibratii) dar pt ca probabil max 1% din timp stau peste jumatate am zis pana la urma ca pot trai fara... si sa economisesc 500 euroi... departe de mine gandul ca nu se aude bine...poate si prietenul meu sa fi exagerat cum se auzea pe spate... recunosc ca nu m am dat jos sa ma mut in spate ca eram in mers si doar am facut misto de el ca eu din fata auzeam excelent... doar ca la vreo doua zile nevastamea cu copilul imi zice ca in spate nu prea aude asa bine ca ii vine tot sunetul din fata si asa am si testat balansul pe fata vs spate si ... in plus ma gandesc sincer daca nu si alcantara poate influenta semnificativ acustica din masina... uite ce ecou ai intr o camera goala si vezi ce ecou ai daca ii pui o draperie. Nu stiu daca e cel mai bun exemplu dar eu asa simt textura de alcantara ... ca un material cozy pufos care ar putea avea ca efect claritatea sunetului si sa ofere o tonalitate cat mai plina "pufoasa" ... recunosc ca mi as fi pus dar pt ca 1100 eur nefiind un must ... am zis pas.1 point
-
Se vor inlocui pistoanele si segmentii. Later edit: are cineva o schema explodata a internelor motorului? As vrea sa arunc o privire la vilbrochen, cuzineți.1 point
-
Am comparat cum bat farurile acum vs cele de mk6 reglate de midocar: Cele de mk7 bat usor mai sus pe dreapta si termina cu o coada lumina. Farurile nu erau murdare. aici se vede halogenul de la cornering. O poza si din interior pt ca nu prea erau Cel mai probabil la interior voi schimba schimbatorul, candva.1 point
-
@kthor AI dreptate in mare parte, dar, se pare ca Skoda a inceput sa fie comparabil cu Jag, nu invers. Si da, ai dreptate, nou vs old, dar totusi preturile trebuie sa fie aliniate cu brandul dotarile si costurile, iar 36k pentru 1.4 TSI ( motor care il gasesti in toata gama VAG, de ani de zile) si cam ioc! inovatii, nu mi se pare rezonabil. Parca incepe sa se adevereasca ce spuneam despre campanii de marketing, gresite dpmdv, legate de comenzi, stoc, cota etc etc.1 point
-
Intr-adevar. Voiam doar sa punctez scorurile. Dpmdv max 40k eur. Sa nu uitam totusi ca vb de Skoda si ioc! discount. Uita-te la 1.4 TSI 150, e deja spre 36k eur, adica despre ce vorbim?1 point
-
Primele impresii de proprietar: Sportage 2.0 DSL GT Line 4x4 HP AT6 Sparkling Silver. Scuzati incoerenta , include comparatii cu Passatul actual. Directia mai precisa si mai nervoasa, cica au mutat asistarea (motorasul) de pe coloana de directie direct pe caseta; vizibilitatea f. buna, in special pe luneta nu ma asteptam la o vedere atat de OK; insonorizare f. buna, desi producatorul spune ca a insonorizat cabina, nu compartimentul motor, nici cu geamul deschis nu auzi mare lucru; pleaca glont de pe loc din compresie, inainte sau marsarier, zici ca pleaca din block start; pentru oras e f. agila, cand i-am dat putina talpa totusi se simte ca trebuie sa se tureze; trecand de la DSG la AT6, nu stiu cum merge treaba, daca retrogradeaza tot 2 trepte ? nu am indicator de viteze si sunt usor confuz. Inca nu am avut drum lung. Parca am sesizat niste lag-uri la cutie in cateva momente prin oras, dar nimic deranjant. Tinuta pe sosea impecabila (eu merg destul de sport in oras), o simt ca o berlina practic, desi cred ca aproape incap sub masina... Stiti sentimentul ala de autobuz cand conduci diverse SUV-uri, cand simti ca masina nu e atat de "adunata" ? Ei, aici e diminuat la minim as zice. Suspensiile f. confortabile, desi e pe jante de 19 cu 2.4 in anvelope. Interiorul f. incapator, comod si modern (as spune cu tenta de lux, dar totusi bugetul si clasa masinii nu ma lasa, aici vorbesc cu oameni avizati...), am bagat 5 oameni normali si fiecare era incantat de spatiu. locuri de depozitare clar mai putine Pielea perforata aspectuoasa, aderenta (vorbesc de sezut, in curbe). Foarte bine izolat, tine caldura pe noptile astea reci. Inca o data, sunt incantat de vizibilitate pe toate partile. Ah, designul... botul ala blamat nu ma deranjeaza cu nimic, in realitate masina e f. misto chiar si din fata, dar in poze recunosc ca apare botul ala ca o broasca uneori, ceva gen camera nu o iubeste Am in parcare un Mitsu ASX de cativa ani, pe langa ala e clar mai inalta si mai WOW. Am avut un soc mediu cand am luat-o, de la test mi se atenuase impresia de SUV si parca asteptam ceva mai modest, dar face impresie. Culoarea... stiu ca e comuna... dar nu as alege altceva ca sa pun in evidenta contrastele (grila neagra, farurile rosii etc). La minusuri inca nu dau nimic, ma deranjeaza niste fleacuri dar vreau sa fiu sigur ca inteleg comenzile si butoanele.1 point
-
Era doar o glumita nevinovata, sper ca nu te-ai suparat Revenind on-topic, iti dau dreptate sa stii. Mereu mai merge un plus de putere/cuplu si nevoia asta o simti in special in afara orasului, la drum lung. Asa ca, go for it!1 point
-
Little silver machine. Pentru mine exteriorul este 99% complet. Tot nu am gasit pe cineva de incredere pt colantarea dungii cromate de la bara.1 point
-
1 point
-
No offence, e mai mult un poke, imi permit sa-ti spun asta sperand ca nu te vei supara : Esti constient ca e usor superficial si gratuit sa etichetezi farurile unui model ca fiind proaste, atat timp cat din 10-20 membrii pe forum, doar unul s-a plans ca nu vede ? Daca e nebun userul sa nu, vom afla mai jos Ceasurile ca la prima octavia - zici tu ceva, dar vezi ca sunt alea de Superb L&K, au banda aia gri in dreptul cifrelor...aici iti dau dreptate. Doar ca eu nu am L&K @Jaw: Mersi. Imi trebuie lumina buna si decor, o sa dureze cateva zile, m-am concentrat pe alte aspecte...vezi mai jos Big Like ! Boon...sa revin cu povestea. De duminica nu am mai pornit-o, din motive obiective am circulat doar cu S2-ul saptamana asta. Doar am salivat la ea, dimineata si seara in garaj, in timp ce plecam sau veneam Asa ca azi, mi-a prilejuit un adevarat moment de bucurie operatiunea de pus contact si pornit motorul...M-am bucurat si de vreo 1 min de abur discret pe evacuari... Si tocmai pentru ca saptamana asta nu am bagat-o in seama prea mult, azi a mers la service pe "scenery road", asa pret de vreo 25km. In continuare sunt frapat de cat de repede se incalzeste apa si cat de mare e gap-ul intre momentul cand apa ajunge la 90 si cel in care uleiul ajunge la 50. Inca mai am momentul de "oare s-o fi stricat traductorul de temperatura?" Metehnele dieselului, cand apa era la 70, uleiul era la 50. Doar ca...dura clar mai mult sa ajunga apa la 70 Boon. Ajung la service. Dureaza fix 10 minute toata povestea. Farurile erau cu aprox 1mm sub linia de nivel de pe aparat. Putin reglaj cu inbusul la punctele de reglaj de pe laterala farului si e la nivel. O explicatie plauzibila e ca in fabrica nu au tinut cont de suspensia sport si au reglat ca pentru suspensia normala... Anyhow, asta inseamna sa tii cont de nevoile clientului si sa il tratezi cu respect. Nu sa ii spui in fata ca e prost, ca farurile sunt reglate "tipla". Nu o sa uit cele 45 min pierdute la Avia Ct, din care 30min au fost pentru hartogaraie si parlamentari cu cei de la Garantie ca sa ma creada ca nu lumineaza bine farurile. "Nu se poate domne asa ceva, de fabrica vin perfecte, le-ati facut dvs ceva ?" Tot azi i-am oferit o aspirare completa de tapiterie si mocheta cu DustBusterul Auto de la B&D, asa ca acum e si interiorul impecabil, cum imi place. Pana la cel mai mic detaliu. Folosesc scula asta doar pentru tapiterie si mocheta, dar fara pietricelele de pe mocheta - pentru alea folosesc aspiratorul de benzinarie La final, am tras o tura mai lunga, sa ma bucur de faruri. Da: Fiat Lux ! In sfarsit e lumina. Evident si poza "clasica" de la zid, pun "before & after" ca sa vedeti diferenta M-am linistit. Faza scurta e la nivel de Superb 2. Nu-mi face nimeni flash-uri, deci...e bine. Ramane sa testez mai aprofundat la viteze mari, sau pe ploaie, ca sa ma calmez de tot. Ce e clar ca nu e ca la Superb2 e...impactul fazei mari. Lipsa becului aditional halogen pe faza mare, se simte. Cine are/s-a dat cu S2 stie ca in momentul in care pornesti faza mare efectiv spargi intunericul, e ca un "bang" de lumina... La S3 e...normala sa zicem trecerea. Mai multa lumina, clar, doar e faza mare, dar fara "artificii" Ca sa nu fiu ipocrit, recunosc ca daca m-ar intreba cineva ce prefer intre DRL Led de la S3 si faza mare cu H7 aditional de la S2, as alege DRL Led, pentru ca ma bucur de el mai mult decat de faza mare si arata mai cool Si inca ceva: e clar: unitate CD exista doar la Columbus. Nu la Bolero, nu la Amundsen. Poza cu ce am eu. Am facut un check la roata rezerva. Vestea buna e ca nu e roata "de bicicleta". Vestea proasta e ca e ca si cum ar fi: am un ContiSportContact5 205/55/16, care e total d'amboulea raportat la 235/40/19, adica e tot de maxima urgenta. Putea fi "de bicicleta", mai scuteam vreo 7kg greutate. Sau, mai bine asa, ajuta la distribuirea masei masinii intre cele 2 punti... Pun inca vreo 2 poze. Ah si un ...The Shining in lumina apusului V-am zis ca scrie "Galben" la culoare in CIV ? Fu*K me turkish, unde e galbenul ala ? Pe autorizatia de numere rosii, macar scrie "maro"1 point
-
Mersi frumos. Da, corect, cel mai probabil asa era si stock cu mici diferente. Oricum e ceva insesizabil cu ochiul liber. Cand am comandat masina asta am considerat un minus faptul ca nu exista nicio motorizare pe benzina care sa acopere plaja 150cp - 220cp pe Golf si este un minus real. Era ideal 1.8TSI. Ulterior dupa ce am pus km pe masina, in speta 17k in 9 luni, s-a dovedit pt mine ca este jack of all trades. Consumul e totusi un factor la asa rulaj (lejer peste jumate extraurban), cu performante suficiente pt mine. Mai ales ca in 90% mai merg doar cu o persoana in masina si bagaje. Pe de alta parte, poate sa scoata in siguranta 180cp si 300+nm ca stage 1 . Insa treaba asta e momentan departe de mine.1 point
-
intre timp am trecut si eu la jantele de vara...montreal 2 le-am vandut...nu au fost o alegere prea inspirata pentru iarna,mai tot timpu erau murdare si discurile parca prea expuse la apa,ploaie...in toamna probabil o sa trec la table pentru iarna,urmeaza o mica revizie ulei,filtre si un tratament la motor si o poza de sezon1 point
-
1 point
-
Masinuta a fost cuminte si a primit un soft nou. 125 cai si 215nm Merge frumos. Zici ca are un motor putin mai mare sub capota1 point
-
Nu este cu suparare, este forum public fiecare are dreptul la opinie Esti primul care spune ca nu este ok, ca nu se pupa... Mai multi au zis ca trebuiau jante mai mari, dar ptr gropile noastre si ptr confort am ales 15.1 point
-
Salut... si eu am avut o problema asemanatoare la masina mea un G4 2000 1.4 16v...si mie imi facea la fel... imi agata, trageam de maneta de ma durea mana, si intr-o zi nu a mai vrut sa intre deloc... solutia? data cutia jos... schimbata tija si un rulment de presiune spart ce facea ca masina sa stea umpic debraiata... schimbat uleiul la cutie, unsa timoneria si asta a fost... Nu stiu daca postul meu de ajuta cu ceva, dar poti cere unui mecanic sa iti dea cutia jos sa te uiti ce e acolo ca asa fara sa vezi schimbi la piese fara sa rezolvi nici o problema.. bafta :)1 point
-
Chiar daca topicul e mai vechi, va spun eu de ce agata:jos,la timonerie , in habitaclu, la baza schimbatorului de viteze se afla mecanismul de selectare ale treptelor de viteze.Acesta este compus dintr-o tija si un surub care o ridica/impinge/trage(in functie de treapta de viteza).Daca acest surub se slabeste atunci treptele din prima grila (treapta I, II si mers inapoi)nu se mai selecteaza corect.Strangeti surubul,puneti niste Loctite pentru filete si problema e rezolvata in max 20 min.1 point
-
In orice caz, atunci cand cumperi "stoc" nu cumperi "lista"... Da, ok, la comanda e altceva, vei cumpara "lista" sau foarte aproape de "lista", dar la stoc nu. Mai ales pe masura ce trec lunile si se apropie MY2018. De as fi in postura de cumparator, decat sa iau in Mai-Iunie un MY2017 stoc, mai bine dau comanda si iau MY2018. Chiar daca nu sunt modificari, macar pentru faptul ca in MY+1 fata de debut mai imbunatatesc diverse repere care au prezentat probleme in MY debut.0 points
-
Domnilor, Eu zic ca am putea discuta si alte subiecte pe acest topic decat "kodiak e scump"... Caci vorba aia, "las' ca e tiguanul ieftin"0 points
-
S-a mai discutat si inca se mai discuta. Uleiul dupa un anumit nr de km, isi pierde foarte mult din proprietatile declarate pe bidon. Deja spre finalul reviziei de 30.000km ajunge la punctul critic. De ce masina nu consumaulei in primii 8000-10.000km iar apoi cu acelasi ulei consuma foarte mult? la benzina uleiul se subtiaza la utilizare, punctul de fierbere scade, si de aici pierderile de care spuneti. Daca ati face revizia la 10-12.000km nu ar consuma deloc ulei. eu iti recomand sa suni la cateva reprezentante, si sa vorbesti cu un agent de la vanzari, iar el isi noteaza cerintele tale, daca stie sau afla de vreo masina o sa te sune instant, e in interesul lor sa faca vanzari. Poti sa gasesti octavia sau jetta cu motorul de 1.4 la un pret bun, km putini, si garantie.0 points
-
-1 points
-
Cred ca trebuie sa ma spal mai bine pe fata. Interval service de schimbare a distributiei la motorul 1.4 tsi 122 HP pe curea= lifetime? tu vorbesti serios?!!!!!!! trebuie sa fie o greseala undeva. Apoi, DOL sau altii care au mers sa cumpere de la autohausul respectiv, imi dati niste detalii pe privat, legat de avion + transport acolo? sau cum ati procedat?-1 points
-
M-am decis. Fac Stage 1. Am facut un drum la munte 5 adulti si portbagajul full cu baxuri de băuturi diverse sortimente si motorul se simtea ca nu făcea fata la deal. Accelera greu. Se simtea sufocat. In orice alt moment calutii sunt îndeajuns, dar, ca sa evitam astfel de mici neplăceri m-am decis sa-i fac o resoftare. Din ce am citit pe la colegi, am văzut ca sunt mai multe firme: TCM, REVO si DYN PERFORMANCE. La o căutare pe Google cu siguranta găsesc mai multe dar as avea nevoie de ajutorul vostru pentru o recomandare intre cei 3 mentionati mai sus sau chiar si altii. Va multumesc anticipat pentru sfaturi ?-1 points
-
Salutare colegi, si eu sunt in aceeasi situatie ca @ioask4it, mi-am indreptat atentia catre un G6 dar nu stiu ce sa iau intre cele 2 motorizari 1,6 Tdi sau 1,4 Tsi, intradevar 80% din rulaj il fac in oras si normal ar fi benzinarul dar nu stiu cat de fiabil este si daca au disparut problemele la lant. Am citit pe forum ca doar 1,4 Tsi de 122 CP ar fi cel mai reusit dar......nu stiu ce sa mai cred, poate cu modelul 6-ului au mai remediat din probleme. Consumul urban la 1,4 Tsi aveti idee cam cat % este ?? Filtru de particule exista si la benzinare (sunt afon pe benzina, am avut numai diesel) ?? Am citit o gramada de probleme din cauza filtrului de particule......Care sunt problemele motoarelor de 1,6 TDI ?? Cand citesti pe forum despre noile motoare, te ia groaza....... PS: am citit/vazut materialul postat de @ioask4it, se refera la 1,2 TSI dupa care acuza ca toate motoarele TSI sunt nereusite. Sa dea drq in ei de nemti..........-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00