Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.03.2017 în toate secţiunile

  1. Trebuie sa ai o mare pasiune pentru marca, modelul respectiv sa astepti atata . Eu unul nu as sta cu banul in buzunar atata , pute piata de masini si de oferte la globalizarea din ziua de astazi doar ai impresia ca ai o alta masina .
    3 points
  2. Revo e overhyped dupa parerea mea si daca nu au soft pt masina ta, vrei sa fii cobai? Uite-te si la altii din europa care au experienta cu acest motor. Spre exemplu: https://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/54-volkswagen/2968-golf/5104-golf-vii-mk1-2012-2017/5110-1-6-tdi/
    3 points
  3. Ai rabdare pana la15000km, cand termina rodajul
    2 points
  4. Am comparat cum bat farurile acum vs cele de mk6 reglate de midocar: Cele de mk7 bat usor mai sus pe dreapta si termina cu o coada lumina. Farurile nu erau murdare. aici se vede halogenul de la cornering. O poza si din interior pt ca nu prea erau Cel mai probabil la interior voi schimba schimbatorul, candva.
    2 points
  5. Dupa cum am promis, revin cu pozele: Mie personal nu mi se pare mult "jeg" adunat, ce vezi este dupa un concediu de Cluj-Franta in 4 persoane de acu 1 saptamana, deci aproape 4700 km fara spalare, vreme de la soare pana la ninsoare, de la bruma pana la ploi torentiale. Oricum, dupa chederul interior, se observa ca pasagerii nu se murdaresc, sau ma insel ?
    2 points
  6. Astazi am schimbat toate becurile din interior, portbagaj, torpedou cu unele cu LED error free
    2 points
  7. Si trebuie sa schimbi si mecanicul, nu e suficient doar sa schimbe una-alta, el trebuie sa identifice cauza exacta a infranarii, poti avea surpriza sa ai un pistonas blocat de rugina-am patit-o si mecanicul spunea sa schimb doar placutele, parca ele se blocau asa,ca aveau chef...
    2 points
  8. Probleme la pornire am avut si eu la 2.0 CFFB in special la temperaturi negative. Este o problema la senzorul pompa combustibil vw 057130764AB pe care l-am inlocuit cu bosh 0281066074. Inaninte de a gasi problema am fost la cateva service-uri si toti ridicau din umeri. Solutia insa am gasit-o pe un forum din plonia. Aici este link-ul yt
    2 points
  9. @bubu182: uite cum vad eu lucrurile: faptul ca la Ateca nu are mascare de plastic la scaun pasager, nu e problema de proiectare, ci asumare de cost saving din pacate. O trec la "calitatea perceputa". 90% dintre clienti nu sunt interesati de detaliile astea din pacate, asa ca fac cost saving Ref la quality control: da, e un subiect enervant. Totusi, hai sa-ti spun ceva: teoria cu masinile de Romania nu tine apa. O spun dupa ce urmaresc in paralel forumul dedicat Skoda din UK: ce probleme de quality prind oamenii aia te crucesti: e epidemie la problema cu elementele de crom prost fixate, efectiv freaca usile intre ele. Epidemie la problema cu "uitatul" blocatoarelor de transport la livrare. Si multe alte probleme, de-ti sta mintea in loc. La parbriz incalzit oamenii nu au receptie la telefon, chiar daca au Phone Box. Eu nu am PB si nu am nicio problema la receptia GSM, se aude perfect. Nu am avut nimic din problemele semnalate la livrare. Da, faza cu farurile a fost enervanta, dar la fel am patit si la S2. Enervant a fost ca in primul service in care am fost m-au luat de prost in loc sa-mi rezolve problema. Rezolvarea a durat fix 5 minute. Dupa ce am vizitat fabrica BMW din Munchen, la care adaug impresiile din experienta de automotive, spun clar si raspicat ca nu exista masini pentru o tara si masini pentru alta tara. Se lucreaza "just in time" nimeni nu face stocuri de piese pentru est si stocuri pentru vest. Hai sa fim seriosi, sunt mituri de care nu mai scapam.... S2-ul a fost la fel, fara probleme, doar 1 scapare la asamblare, am rezolvat eu in 10 secunde. In UK aia se plang de o droaie de probleme. Eu zic sa depasim momentul asta, pe bune. End of OT
    2 points
  10. Buuuuun...pozitia de drepti si... Am plecat cu urmatoarele informatii...dupa rodaj si km de oras... Am fost plecat intr--o plimbarica pana la snow-fest-ul organizat de safari tours de la "Le Deux Alpes" din Franta. Totul a pornit de la o conserva "jip", un lifestyle-fashion-item parcat prin oras, ca sa vada lumea...mai adaugi un jetbag pe el, sofer + 3 adulti, bagaje pana la refuz...si ajungi la ceva mare....si greu....da greu tare... Am pornit in tandem cu un Touran 1.6 FSI, cu 3 adulti si un jetbag, asa ca este oarecum de la sine inteles ca nu se putea merge prea alert. Urma Cluj-Mindelheim, am plecat spre Carei SM, sa evitam traficul de Cluj-Oradea, care multi poate din voi il savureaza si il cunosc mult mai bine decat mine In localitati legal, in afara legal, insa mi se parea curios ca Touran-ul ma impingea in localitati, si intre ramanea in urma, desi nu am trecut nici macar o data limita legala, insa am zis ca cine stie, aveam "Walky-Talky" intre masini. Soferul de la Touran are ~70'ish ani, deci au fost pauze, insa zero rabdare, varsta isi spunea cuvantul, km de adunau insa parca tot mai obositor... Ungaria am condus eu Touran-ul, sefa a trecut la Ateca, soferul Touran-ului a dormitat HU. In Austria, am revenit la Ateca. La limita normala de 130 el (Touran-ul) mergea 110, cand veneau limitari la 90-70, eu ma tineam de ele, el depasea tot. Colac peste pupaza, cum nu mai avea deloc rabdare, mi-a luat-o inainte ca el stie, si s-a tot dus catre Passau desi i-am spus ca Navi pe noi ne baga spre Salzburg, insa macar ultimile sute de km nu a mai trebuit sa merg in tandem dezastrous, si mi-am vazut linistit de drum (Touran-ul a prins ploaie pe Pasau, au ajuns cu 2 ore mai tarziu la cazare). Ah da...era sa uit...prin Ungaria primesc informatia draguta, ca el (Touran-ul) nu mai vine pana in Romania la retur, ca s-a razgandit, si vom avea sa fim 5 persoane la retur in Ateca....si ca sa ma descurc eu cu bagajele cum stiu.... De la Mindelheim, "convoiului" exceptional, a mai aparut un BMW seria 1 venit din Berlin, si el cazat cu noi, asa ca seara am stat la o poveste cu si despre amintiri de liceu. De acolo am pornit in trei masini, spre Franta la snow-fest. Frumos ulterior am iesit din Germania unde ma frustram singur, zone fara limita, Touran-ul venea 90-110...zone cu limita, la fel, ne depasea...in Elvetia, unde de bine de rau, era soare, fara probleme pe carosabil, cu limita de 120...la fel....conducea de capul lui Touran-ul....seria 1 s-a plictisit dupa vreo 20 de minute de mers in tandem haotic intre 90-110km/h si m-a sunat cu mesajul..."bah, eu nu mai pot, ne vedem acolo..." Undeva inainte de Zürich ne-am mai intalnit cu o masina din Stuttgart, acel Golf 7 GTD care l-am mai condus si eu putinel, si am continuat intr-un ritm ciudatel, pana in Franta, unde am alimentat cele 2 masini, Golful era cu plinul din Stuttgart inca ok. Dupa o intrebare de la el, bah de ce mergem la limita de 120 cu 110, respectiv, de ce merge Touran-ul cu 110 in limita de 80...i-am zis sa nu inceapa...sa o lasam asa... Franta apoi a inceput sa se intunece, iar pe ultimii km...dupa Grenoble...unde Touran-ul mergea 70 in localitati si ma depasea, si la drum intre cu limita de 90 mergea 70....nu a mai avut rabdare nici GTD-ul....si am plecat noi doi in tandem pana la Les Deux Alpes, macar ne-am "bucurat" de cateva serpentine in limitele legale (Touran-ul a ajuns cu aproximativ 45minute mai tarziu, urcand serpentinele cu 10-40km/h). Prima parte era bifata....Cluj - Snow-fest....in 4 persoane....condus pe ECO din DMS, doar la ultima parte cu GTD-ul am trecut pe Normal si pe S la cutia de viteze. A urmat schi-ul, domeniul este super fain, in speta pentru incepatori sau celor care le place sa se plimbe mult pe schi-uri/placi, insa pe alocuri prea multa lume pentru gustul meu, insa daca stiai sa iti alegi partiile, te puteai da linistit. Insa cazarile, sunt la baza partiei, insa asa...mai studentesti, insa la ce pret se plateste, nu e de mirare View-ul de la cazare Si doua-trei de pe alocuri O localitate funny.... Si invatam franceza.... in germana "sauf" inseamna a bea "mult", ca "porcii" Si o bere care o recomand daca ajungeti in zona...locala Si revenim la automobilistica.... Le Deux Alpes - Bucey Le Gy ----- in 2 persoane, cu jetbag insa mers legal....masina a trecut de pe Eco pe Normal mode....de cateva ori cutia pe S sa depasesc tiruri intre localitati, am mers pe "DN" si nu pe autostrazi.... Tur.... Retur.... Recomand zona dintre "Le Clapier" - "Le Deux Alpes" pentru cei carora le plac urcarile pe serpentine, aceasta la retur am bifato, pentru prima oara la masina, DMS Sport, cutie pe S ... si aici deja parca masina in 2 persoane....cu jetbag...insa destul de goala...imi reamintea ce cifre avea pe hartie....ca cica poate si depasi Returul "Le Deux Alpes" - "Weißbach" Germania, a fost un deliciu....soferul Touran-ului a zis ca el merge singur, asa ca am plecat in tandem cu seria 1, si am putut spune ca a fost mult mai relaxant, mers doar legal, frumos in tandem pana in Memmingen, unde el a urcat ulterior spre Berlin...DMS pe Normal, cutie pe D pana acolo Deja aici pusesem un troller in masina de Berlin, urmand sa ajunga in tara de paste doar, am trimis echipament de schi, deoarece Touran-ul nu avea "loc" de 2 persoane+bagaje, si m-a anuntat ca nu imi poate aduce nimica in tara.... Ulterior, din Memmingen, cum era zona fara limitari....cum eram doar singur (da, incarcat si cu 3+sofer in habitaclu), am putut sa merg lejer....prin Germania...pe soare...cu autostrada putin circulata....tronson bifat cu 140-180 km /h - unde era legal desigur Am ajuns la cazare, Touran-ul undeva tot asa cam 2 ore ulterior, insa nervos soferul...insa macar am facut FR-DE in Ateca cu 4 persoane, doar DE-RO urma sa luam persoana "in plus" de la Touran, ca eie sa ramana 2 persoane si noi....5....si da...asa macar am aflat cu cine se poate face, si cu cine nu concediu...da stiu, personal problems, insa ma ajuta sa scriu despre ele Dupa micul dejun, am plecat spre RO, culmea ca Touran-ul a zis dimineata luati bagajele, ca ducem noi persoana inca putin, asa ca doar arhi plin, am pornit si am parcurs Austria in 4 persoane, la Nickelsdorf am ajuns 5 in Ateca....tot asa, mers legal Austria 70-90-110-130...Touran-ul, din care mi-a spus persoana de la eie, 90-110 constant, crede ca a bifat si cateva poze in jurul Vienei... Inca sub "confortul" de 4 persoane + bagaje&echipamente de schi pentru 5...ma rog...unele trimise via Berlin...ah da, si am trimis si cu Golful GTD spre Stuttgart din ele, sa putem incapea -.- La final a urmat HU, 130 pe temponat cu ACC, a urcat si sefa portiunea M3 dupa Budapesta pana la 5 km de Granita cu Carei la volan. Masina era grea...insa isi facea treaba de cruiser cat de cat Trecut granita....si....mi-am dat seama....al meu fashion-trendy-item....acest jip cu culoare de pisi....este totusi....o alegere buna pentru mine....carosabil marcat si gol....chef de condus....da....5 persoane....da...bagaje fara luneta+jetbag tichsit...pe DMS sport, cutia in S, am putut sa ma bucur de alegerea facuta, schimbul de la 1.6 tdi manual la 2.0 tdi dsg, a fost "ce trebuie"....viteza nu doresc sa o discut pe ultima parte de drum.... Asadar...primul concediu bifat O cifra "rotunda" prinsa aseara, masina este pe moment cu 6.6xy km in bord Si ce sa mai zic...despre acest autovehicul.... Alegerea DSG + ACC o pot recomanda cu drag oricui, face viata la drumuri lungi mult mai usoara, apuca si soferul sa mai arunce cate o privire in stanga si in dreapta. Desi, pe primul tronson de Drum, Ro-De am prins si ~150km de precipitatii prin Austria, unde a "picat" de vreo 4-5 ori senzorul...un aspect nu prea placut, dispare si posibilitatea unui cruise control clasic, cel putin eu nu am descoperit cum pot avea doar cruise control fara ACC....insa si-a revenit....o data singur...o data am oprit si curatat sigla "2D" .... o data a trebuit sa curat si sa repornesc motorul....insa in 2-3 cazuri doar mergand mai departe pe Autostrada isi revenea... Alegerea "SUV/crossover" peste "limuzina" imi prieste mie, o masina nu asa de lunga pentru parcari, o masina un pic mai ridicata aka. fara griji la parcari pentru masca din fata. Si culmea, chiar si asa cu jetbag, am simtit-o la volan mai stabila ca si octavia...Atat in curbe unde parca nu e asa de "balena" pe cat pare, cat si la viteze pe autrosatda si curbele aferente din Germania, care le-am putut "ataca" cu 150km/h fara griji, pe tronsoanele fara limita desigur .Aspect confirmat si de sefa pe M3 unde ea de obicei mergea cu Octavia cu 120km/h din cauza vantului din lateral, acuma a bifat 134km/h cu ACC pe autostrada cu parerea "parca mai merge si mai tare" Un alt aspect...nici macar o rerutare dinamica...nici macar un mesaj receptionat, desi TP imi intra cu mesaje...desigur...asta pe Germania/Austria unde le intelegeam, pe Elvetia si Ungaria degeaba intrau, respectiv stau-urile de pe Elvetia nu mi le-a vazut deloc....TMC tot timpul cu "lnia peste" Ceva posesori de la Seat care imi pot confirma ca este normal? Am parcurs manualul de utilizare, din Navigatie este bifata rerutarea dinamica, de la Radio este bifat TP, altceva, eu personal, nu am gasit, si sunt curios daca functioneaza "ok" sau merita batut timp+drum spre dealer.... Ah da....autonomie "Ad Blue" 2200 km ramasi...aici eu sunt nou in "domeniu", va trebuie sa consult cartea masinii, desigur apreciez o indrumare...pot sa o fac eu ? trebuie sa merg la dealer? se pot face in anumite pompe de combustibil ? Voi parcurge oricum si cartea, insa deseara apuc doar Si.......mai are cineva rabdare sa citeasca? a ajuns cineva pana aici? Urmeaza sa dau jetbag-ul jos.....sa o spal bine interior/exterior....si sa ma bucur de ea "cabrio style" de indata ce da vremea frumoasa. Si daca tot sunt la capitolul vreme....va trebuie sa vad, cred ca mai las pneurile iarna 1-2 saptamani, si daca pana atunci nu dau macar 2 pneuri de vara la pret ok'ish, le voi monta pe cele de vara pe astea, si mai circul asa....nu vreau sa le dau la pret derizoriu, doar ca apoi sa decartez 1800-2000 € pe jante+pneuri R19 vara, prefer sa le folosesc poate sezonul acesta pe pneurile venite din fabrica daca nu pleaca, si ulterior la anul sa fac schimbul, si atunci macar sa le vand la pret de "SH" , ca acum doar oferte de genul am primit pe ele.... Saptamana faina popor, zambiti PS: acel sentiment cand ai deja parcurs peste 4400km, mai ai putin pana acasa....mergi cu ACC in spatele unui compatriot in localitate cu 48,xz km ....vine indicatorul de iesire din localitate...vine linie discontinua....si o data ce dai semnal si intri in depasire...el ii da pedala "blana" urcand peste limita legala in paralel sa "iti arate".....of of of....mai mai mai....e trista inconstienta unora...sincer....
    2 points
  11. 2 points
  12. @Liviu_sbn ti-am spus acu 2 luni sa mergi direct la AMC in BV au tunat zeci de motoare ca si al tau. Numai bine la întoarcere iti faci si tu o idee despre noul tau motor. Eu sunt trist ca masina mea e in garantie si nu pot sa fac inca. Si eu am avut pe Golf 6 si am fost super multumit. E trist sa te vad cum te zbati pe forum in loc sa te bucuri de o resoftare profi.
    1 point
  13. Se vor inlocui pistoanele si segmentii. Later edit: are cineva o schema explodata a internelor motorului? As vrea sa arunc o privire la vilbrochen, cuzineți.
    1 point
  14. Nu e nici normal, nici anormal - nu este un defect ci un inconvenient. Probabil ca o sa mai descoperi si altele. La primele modele pe MQB , in special Skoda si Seat, chederele de la usile spate nu erau etanse, cu tot ce inseamna asta - curent, apa - asta e un defect. Ca se acumuleaza mizerie pe coltul usii - asta e, e un feature.
    1 point
  15. Nu gasesti pt ca lumea la noi nu prea cauta si e mai simplu de digerat niste marketing de la firme mari. Nu ma pasioneaza ca firma X sau Y face soft pentru Porsche, Lamborghini si asa mai departe sau ca e specializata pe motoare de la 2.0TSI in sus. Pentru mine spre exemplu care nu am acest motor, este egal cu 0. Eu nu ma ghidez dupa firma, ci dupa motor si experienta pe care o are cu motorul. Ma uit daca exista grafice dyno, cu cat mai multe cu atat mai bine. Ma intereseaza sa nu promita si sa vanda cifre nerealiste pe hartie. Ideea este sa nu mergi direct la pomul laudat de altii, pe alte motoare si nu te ghida strict dupa niste cifre pe hartie.
    1 point
  16. nu, cu 99 nu am avut probleme pe 1.2 pe 1.4 uneori...iarna..dar cica trebuie sa se incalzeasca catalizator...asa mi s a spus la dealer. vezi daca ai si update la ECU...eu am tot avut vreo 2...
    1 point
  17. valabil si pt asta https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-polo-ID7GkAvr.html#contact_form#xtor=SEC-81 a fost masina mea, dauna totala, vanduta de asigurari...si acum apare ca fiind reparata. se vede ca are bara fata de facelift (nu R line), ca are cauciucuri noi si alt model pe fata...la doar 35.000, si ca vopseaua e mult mai inchisa decat original. am incercat sa iau legatura sa scrie macar ca a fost lovita..daca nu dauna totala..dar fara succes.
    1 point
  18. Dap. TSI scris cu rosu. Rosu sange, la cat mi-a mancat masina asta.
    1 point
  19. Si eu am avut de la 3G, na! In plus am avut mereu si Android ca poate poate razbesc si ei. Toate cumparate din banii mei ca si asta e important la evaluari. Ideea e simpla, IOS poate fi folosit si de un copil si de o bunica si este solid si predictibil in utilizare pana la cele mai mici detalii, pentru un pret enorm. Android e foarte bun value for money insa pana nu stabileste clar care e calendarul default sau contactele unde si care se sincronizeaza, plus toate prastiile de aplicatii ce fac ce vor ele in termeni de privacy si power usage...e un cosmar pentru orice utilizator normal, iar pt mine e iritant sa incerc sa ajut un prieten ce s-a confuzat cu Android-ul lui ce a crezut ca e la fel ca un iphone. LE: ca sa fiu si on topic, din experienta mea atat Carplay cat si Android Auto sunt foarte stabile, iar Android Auto castiga pentru Google Maps, serviciu ce cred ca va fi ridicat la rang de utilitate publica globala.
    1 point
  20. Intr-adevar. Voiam doar sa punctez scorurile. Dpmdv max 40k eur. Sa nu uitam totusi ca vb de Skoda si ioc! discount. Uita-te la 1.4 TSI 150, e deja spre 36k eur, adica despre ce vorbim?
    1 point
  21. Saptamana trecuta am sarit de 7000km, acum avem undeva in jur de 7200 Imi place foarte mult utilitatea Smartlink-ului - folosesc zilnic Waze-ul pe el si merge super, ma scapa de rutele extra aglomerate la ore de varf in Bucuresti.
    1 point
  22. Skodiaq, pe stoc! Parca la ce preturi au pentru varianta de 190cp, Jaguar-ul F-pace, nu mai pare asa departe. https://cc.skoda.at/nwapp/nws_ro/LIST/SKODA!ro!!!C!!!/STD/C/MB%7CKodiaq/Motor%7C2/PF%7Csl/liste.html?sort=&select=Motor&s.Motor=&STATE=fb_Motor;fb_AUV;v_pic1
    1 point
  23. Am activat si bluetooth-ul, urmeaza zilele astea sa cumpar si microfonul pentru plafoniera. Au sosit si arcurile, zilele astea ma apuc de demontat (duc si amortizoarele la refacut la Nea Codescu).
    1 point
  24. Update: am și eu noile dimensiuni trecute în CIV. Toată afacerea 170 de lei : - 80 foaie de la reprezentanță adresată rar prin care se specifică faptul că se pot monta jante de 17 cu dimensiunile 225/45/R17 pe mașină. -aproximativ 90 la rar pentru autentificare(parcă) și trecerea dimensiunilor în CIV. Acum începe distracția ? : să căutăm jante! Spor!
    1 point
  25. Schimbi doar capul cu burduf si e ca noua.
    1 point
  26. Lot 4 > Lucrari avansate si aici
    1 point
  27. La schimbarea rotilor desfac si etrierii ii verific si ii pun la loc daca sunt ok. In toamna nu am verificat, insa primavara lui 2016 da si erau ok, Azi am schimbat rotile si i-am desfacut, surpriza se vede. Este ok acest kit?
    1 point
  28. Etrierul nu lucreaza , schimba discurile si placutele , kit de culise cu vaselina , burdufuri si capacele
    1 point
  29. Aproape 3 săptămâni masina a zăcut in parcare iar acum așteaptă revizie, vinieta, RCA și inainte de toate o bine meritată spălare, fiind plina de praf. Inainte de a pleca in concediu am pus stickerele rosii de la badgeskins pe emblemele GTI. Probabil o să ziceți ca e tiganie si ca e la fel ca si cum ai pune sigle de M pe 320d, dar îmi place mai mult cum arată cu ele rosii pe culoarea asta. La fel cum pe rosii+PP le-aș face negre Am trecut la rotile de vara, facand si rotația față/spate a jantelor si cauciucurilor.
    1 point
  30. Superba masina Sa o stapanesti cu placere Zi tu ce vrei de interior, dar mie daca imi faci un colaj cu scaunele tale si scaunele de pe A6, nu fac diferenta Edit: Exact ce ziceam, abia dupa ce am scris ce am scris am vazut ca primele 2 poze sunt de la un A6(noroc de scrisul cu autovit si schimbator) si doar a 3a de la tine
    1 point
  31. Numarul de boxe nu tine de nivelul de echipare ci de sistemul de infotainment. Pe Composition Colour sunt 4, iar de la Composition Media in sus sunt 8.
    1 point
  32. @bubu182 - cum da cu ornamentul de GT?! decat asta am gasit momentan repede:)
    1 point
  33. Lot 3 > incepe sa prinda forma
    1 point
  34. Little silver machine. Pentru mine exteriorul este 99% complet. Tot nu am gasit pe cineva de incredere pt colantarea dungii cromate de la bara.
    1 point
  35. Eu ti-am dat o informatie pe care o poti folosi ori ba. Daca tu zici ca ii suni in loc sa mergi sa vorbesti direct si daca ma intrebi de Focus ST...e clar.
    1 point
  36. Eu incercam sa-ti dau un sfat mai ales la afirmatia ce ai facut-o si la care i-am dat quote. Nici eu nu cumpar masini noi. Din stilul pe care-l adopti esti o persoana care se ataca rapid. Bafta in alegerea masinii. PS: calificativele ca si cartile service se pot falsifica .
    1 point
  37. Pardon, apartine unui brand premium si lucrul acesta se vede in special la pret. Acelasi optionale pot sa fie cu 50% mai scumpe decat la VW si chiar cu 100% fata de Seat/Skoda. Apoi in echiparea de baza nu ofera prea multe, ceva din nou caracteristic pt un brand premium (costa la un moment si becul de la parasolare). Pseudobreak in sensul ca are acel geam in spate si ca e mai lung? Portbagajul este identic ca volum. La suspensie, Golf cat si A3 au multilink de la 122cp in sus. Pe MQB retrofit-urile sunt mai dificile si costisitoare. De asta am spus ca nu merita sacrificate dotarile cu care se cumpara masina. E un pret bun pt acea masina, cu dotari bune, insa in interior nu impresioneaza. Km sunt destul de multi, iar daca masina va mai vedea 20k pe an la tine, va ajunge in 3 ani la peste 200.000km. De asta ar fi mai bine o masina cu km mai putini.
    1 point
  38. Chiar si asa, posteaza un link cu A3 sa vedem si noi. Atentie ca MY2013 sunt si cele dinainte de noul model. 122 sunt pe MQB, 125 inainte. Xenon-ul la drumurile noastre conteaza mai mult decat cercurile de pe grila.
    1 point
  39. Am avut 2.0TSI (200 de cai) pe Passat. Motorul este efectiv brutal; conduci si nu-ti poti sterge ranjetul de placere de pe fata. Probabil cel nou de pe Tiguan este inca mai reusit. Consumul urban este insa o nenorocire. In Bucuresti, consuma 18-19 l/100km. Atentie. Nu am condus nimic cu 1.4TSi, nu ma pronunt. Pe Tiguan am 2.0TDI (150 de cai), care este un fel de troleibuz pe langa 2.0TSI, dar si consumul este pe masura. Deci, ori, ori.
    1 point
  40. oricare dintre acestea, merge la tine
    1 point
  41. da - foloseste functia search, ca am discutat asta de multe ori. Nu e o problema la conversia butoanelor... ci la panoul de comanda al climatronicului - la care trebuie sa faci first run pentru pornirea climatronicului si setarea de baza, la servomotoare. Oricum, inainte de asta trebuie sa iti modifici instalatia electrica la mufele climatronicului Pentru ca esti la inceput (vad ca e primul tau post), o sa iti dau direct procedura - pe viitor, intai cautam dupa care solicitam AC Compressor First Run-In Necessary when the Climatronic control module (J255) is replaced. Prerequisites to start the basic setting A/C compressor first run: Engine at idle Transmission in Park or Neutral Do not cycle the ignition Basic setting was performed for the flaps Inside blower motor is switched on Air vents fully open Load management not active "AC Compressor First Run-In" Steps: Start engine and allow it to Idle. Adapt flap end stops as described above. [Basic Settings - 04] Select "Compressor Run In; Automatic Start" from the drop-down list. [Go!] It will show completed, but wait 120 sec (2 Min) and observe the flashing A/C button light on the HVAC panel. After the Basic Settings has completed, the A/C light will quit flashing and the fault code will clear. [Stop] Note: If Basic Settings reports Error the module may need to see an Adaptation change before this can be completed. Go to Adaptation and change "Driving time for compressor run in" from 120 -to- 120 and save it followed by repeating the entire procedure.
    1 point
  42. Din pacate favoritismul pro-vag e in floare pe acest topic. Unii pur si simplu se pare ca nu pot accepta ca mai exista si alti producatori care pot face masini bune inafara de nemti. Va deranjeaza atat de tare ca 3008-ul nu are 4x4 dar unii nici macar nu realizati cat de putin folositi in viata de zi cu zi tractiunea integrala. Zicea cineva mai sus ca faptul ca are cutie automata cu convertizor si nu cu dublu ambreiaj o face sa para ieftina... pai atunci nu va mai uitati nici la mercedes cu al lor 7/9g-tronic, nici la bmw si nici la alti producatori care folosesc cutia zf-8 (pe care toata lumea o lauda) pentru ca nu sunt premium, alegem vag in continuare cu al lor minunat dsg7 de pe motoarele mici ca e premium, si la feeling si la reparatii. In familia mea detinem un peugeot 307 si masina din semnatura. 307-ele din 2005 si pana acum nu a avut atatea probleme si bani bagati in reparatii ca beetle-ul in 4 ani, si ma refer la orice tip de problema: mecanica, electrica sau de tinichigerie. Un prieten are un peugeot 2008, luat de nou (cam 18.000 euro) in 2013, si fara 4x4 merge si la munte si peste tot fara probleme. Sa nu mai zic ca singurele lui vizite la reprezentanta de cand a cumparat masina au fost STRICT pentru revizii (presupun ca faptul ca cineva i-a zgariat masina in parcare nu o punem ca problema de producator). Tot ce va spun nu sunt inventii pentru ca mi-a fost coleg de camera 2 ani de zile si coleg inca din generala deci am mers destul de mult cu el cu masina. Probabil unele persoane se vor simti ofensate de cele spuse de mine, dar trebuie sa fim realisti si sa facem comparatii corecte. Precum colegul @vdragos care compara 1.2 puretech de 130 de cai cu 1.4 tsi de 150 de cai, nu cu cel de 125 cum ar fi corect...
    1 point
  43. imi cer scuze pentru ca postez aici , dar in timpul cautarilor unui model CC , am gasit pe autovit respectiv olx un vw jetta hybrid , masina pe care ma gandeam serios sa o cumpar . este vorba despre : http://autovit.ro/anunt/volkswagen-jetta-a6-ID7GeNZX.html#e5ac6bb8fc dupa cautari detaliate am gasit mai multe informatii despre masina ...si anume numarul de km la data cumpararii din Olanda : 160149 http://www.stadtlist.de/kleinanzeigen/fahrzeuge/autos/58022025-volkswagen-jetta-highline-hybrid-14-tsi-s-dachxenonnavi.html nu am gasit topic dedicat pentru jetta , din acest motiv am postat aici ! feriti-va ...
    1 point
  44. Nu mai exista procura , ci doar contract de comodat.Il poti face pe cati ani vrei si costa ultima oara 185 de lei.Circul de 3 ani cu asa ceva deoarece Moldova e tara non-UE.
    1 point
  45. Ba da. Nu poti semna in numele proprietarului fara a avea procura speciala/contract comodat. Pana una alta se fac foarte multe confuzii. Procura = proprietarul te imputerniceste sa faci ceva in numele lui (sa ii platesti taxele, sa ii vinzi masina, sa il reprezinti la firmele de asigurari in vederea solutionarii unui dosar de daune, etc.) Pentru asta se faca procura, nu pentru a conduce masina! Contract de comodat = folosinta cu titlu gratuit a unui bun (mobil sau imobil) (o "inchiriere" fara chirie). Pentru a putea folosi o masina si a avea acoperire 100% ai nevoie de un contract de comodat.
    1 point
  46. Mie cel mai fair play mi se pare ca atunci cand mecanicul autorizat iti spune sa schimbi o piesa si masina are aceasi problema , clientul sa nu plateasca NIMIC. Nu e vina lui ca mecanicul a facut o greseala, nu ma intelegeti gresit, nu zic ca mecanicul e slab pregatit, departe de mine gandul asta, dar de ce trebuie sa plateasca clientul?? Asa cum un service/mecanic isi asuma laudele, la fel ar trebui sa isi asume si greselile de orice natura. Parerea mea.
    1 point
  47. Pune leduri straw hat (cele mai scurte) si nu se vor vedea. Eu am asa am facut si a iesit ff bine. Singurul lucru negativ la mine e ca nu am fost foarte atent si au iesit gaurile putin decalate. Deci mare atentie la gauri. Si leduri daca vrei iti dau eu ca am luat mai multe si am de dat (for free desigur) PS: daca ai luminite la grilele de ventilatie te sfatuiesc sa te legi acolo si astfel nu te va incurca firul acela cand mai desfaci capacul de sub motor
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!