Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.03.2017 în toate secţiunile

  1. Trebuie sa ai o mare pasiune pentru marca, modelul respectiv sa astepti atata . Eu unul nu as sta cu banul in buzunar atata , pute piata de masini si de oferte la globalizarea din ziua de astazi doar ai impresia ca ai o alta masina .
    3 points
  2. Revo e overhyped dupa parerea mea si daca nu au soft pt masina ta, vrei sa fii cobai? Uite-te si la altii din europa care au experienta cu acest motor. Spre exemplu: https://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/54-volkswagen/2968-golf/5104-golf-vii-mk1-2012-2017/5110-1-6-tdi/
    3 points
  3. Ai rabdare pana la15000km, cand termina rodajul
    2 points
  4. Am comparat cum bat farurile acum vs cele de mk6 reglate de midocar: Cele de mk7 bat usor mai sus pe dreapta si termina cu o coada lumina. Farurile nu erau murdare. aici se vede halogenul de la cornering. O poza si din interior pt ca nu prea erau Cel mai probabil la interior voi schimba schimbatorul, candva.
    2 points
  5. Dupa cum am promis, revin cu pozele: Mie personal nu mi se pare mult "jeg" adunat, ce vezi este dupa un concediu de Cluj-Franta in 4 persoane de acu 1 saptamana, deci aproape 4700 km fara spalare, vreme de la soare pana la ninsoare, de la bruma pana la ploi torentiale. Oricum, dupa chederul interior, se observa ca pasagerii nu se murdaresc, sau ma insel ?
    2 points
  6. Astazi am schimbat toate becurile din interior, portbagaj, torpedou cu unele cu LED error free
    2 points
  7. Si trebuie sa schimbi si mecanicul, nu e suficient doar sa schimbe una-alta, el trebuie sa identifice cauza exacta a infranarii, poti avea surpriza sa ai un pistonas blocat de rugina-am patit-o si mecanicul spunea sa schimb doar placutele, parca ele se blocau asa,ca aveau chef...
    2 points
  8. Probleme la pornire am avut si eu la 2.0 CFFB in special la temperaturi negative. Este o problema la senzorul pompa combustibil vw 057130764AB pe care l-am inlocuit cu bosh 0281066074. Inaninte de a gasi problema am fost la cateva service-uri si toti ridicau din umeri. Solutia insa am gasit-o pe un forum din plonia. Aici este link-ul yt
    2 points
  9. @bubu182: uite cum vad eu lucrurile: faptul ca la Ateca nu are mascare de plastic la scaun pasager, nu e problema de proiectare, ci asumare de cost saving din pacate. O trec la "calitatea perceputa". 90% dintre clienti nu sunt interesati de detaliile astea din pacate, asa ca fac cost saving Ref la quality control: da, e un subiect enervant. Totusi, hai sa-ti spun ceva: teoria cu masinile de Romania nu tine apa. O spun dupa ce urmaresc in paralel forumul dedicat Skoda din UK: ce probleme de quality prind oamenii aia te crucesti: e epidemie la problema cu elementele de crom prost fixate, efectiv freaca usile intre ele. Epidemie la problema cu "uitatul" blocatoarelor de transport la livrare. Si multe alte probleme, de-ti sta mintea in loc. La parbriz incalzit oamenii nu au receptie la telefon, chiar daca au Phone Box. Eu nu am PB si nu am nicio problema la receptia GSM, se aude perfect. Nu am avut nimic din problemele semnalate la livrare. Da, faza cu farurile a fost enervanta, dar la fel am patit si la S2. Enervant a fost ca in primul service in care am fost m-au luat de prost in loc sa-mi rezolve problema. Rezolvarea a durat fix 5 minute. Dupa ce am vizitat fabrica BMW din Munchen, la care adaug impresiile din experienta de automotive, spun clar si raspicat ca nu exista masini pentru o tara si masini pentru alta tara. Se lucreaza "just in time" nimeni nu face stocuri de piese pentru est si stocuri pentru vest. Hai sa fim seriosi, sunt mituri de care nu mai scapam.... S2-ul a fost la fel, fara probleme, doar 1 scapare la asamblare, am rezolvat eu in 10 secunde. In UK aia se plang de o droaie de probleme. Eu zic sa depasim momentul asta, pe bune. End of OT
    2 points
  10. Buuuuun...pozitia de drepti si... Am plecat cu urmatoarele informatii...dupa rodaj si km de oras... Am fost plecat intr--o plimbarica pana la snow-fest-ul organizat de safari tours de la "Le Deux Alpes" din Franta. Totul a pornit de la o conserva "jip", un lifestyle-fashion-item parcat prin oras, ca sa vada lumea...mai adaugi un jetbag pe el, sofer + 3 adulti, bagaje pana la refuz...si ajungi la ceva mare....si greu....da greu tare... Am pornit in tandem cu un Touran 1.6 FSI, cu 3 adulti si un jetbag, asa ca este oarecum de la sine inteles ca nu se putea merge prea alert. Urma Cluj-Mindelheim, am plecat spre Carei SM, sa evitam traficul de Cluj-Oradea, care multi poate din voi il savureaza si il cunosc mult mai bine decat mine In localitati legal, in afara legal, insa mi se parea curios ca Touran-ul ma impingea in localitati, si intre ramanea in urma, desi nu am trecut nici macar o data limita legala, insa am zis ca cine stie, aveam "Walky-Talky" intre masini. Soferul de la Touran are ~70'ish ani, deci au fost pauze, insa zero rabdare, varsta isi spunea cuvantul, km de adunau insa parca tot mai obositor... Ungaria am condus eu Touran-ul, sefa a trecut la Ateca, soferul Touran-ului a dormitat HU. In Austria, am revenit la Ateca. La limita normala de 130 el (Touran-ul) mergea 110, cand veneau limitari la 90-70, eu ma tineam de ele, el depasea tot. Colac peste pupaza, cum nu mai avea deloc rabdare, mi-a luat-o inainte ca el stie, si s-a tot dus catre Passau desi i-am spus ca Navi pe noi ne baga spre Salzburg, insa macar ultimile sute de km nu a mai trebuit sa merg in tandem dezastrous, si mi-am vazut linistit de drum (Touran-ul a prins ploaie pe Pasau, au ajuns cu 2 ore mai tarziu la cazare). Ah da...era sa uit...prin Ungaria primesc informatia draguta, ca el (Touran-ul) nu mai vine pana in Romania la retur, ca s-a razgandit, si vom avea sa fim 5 persoane la retur in Ateca....si ca sa ma descurc eu cu bagajele cum stiu.... De la Mindelheim, "convoiului" exceptional, a mai aparut un BMW seria 1 venit din Berlin, si el cazat cu noi, asa ca seara am stat la o poveste cu si despre amintiri de liceu. De acolo am pornit in trei masini, spre Franta la snow-fest. Frumos ulterior am iesit din Germania unde ma frustram singur, zone fara limita, Touran-ul venea 90-110...zone cu limita, la fel, ne depasea...in Elvetia, unde de bine de rau, era soare, fara probleme pe carosabil, cu limita de 120...la fel....conducea de capul lui Touran-ul....seria 1 s-a plictisit dupa vreo 20 de minute de mers in tandem haotic intre 90-110km/h si m-a sunat cu mesajul..."bah, eu nu mai pot, ne vedem acolo..." Undeva inainte de Zürich ne-am mai intalnit cu o masina din Stuttgart, acel Golf 7 GTD care l-am mai condus si eu putinel, si am continuat intr-un ritm ciudatel, pana in Franta, unde am alimentat cele 2 masini, Golful era cu plinul din Stuttgart inca ok. Dupa o intrebare de la el, bah de ce mergem la limita de 120 cu 110, respectiv, de ce merge Touran-ul cu 110 in limita de 80...i-am zis sa nu inceapa...sa o lasam asa... Franta apoi a inceput sa se intunece, iar pe ultimii km...dupa Grenoble...unde Touran-ul mergea 70 in localitati si ma depasea, si la drum intre cu limita de 90 mergea 70....nu a mai avut rabdare nici GTD-ul....si am plecat noi doi in tandem pana la Les Deux Alpes, macar ne-am "bucurat" de cateva serpentine in limitele legale (Touran-ul a ajuns cu aproximativ 45minute mai tarziu, urcand serpentinele cu 10-40km/h). Prima parte era bifata....Cluj - Snow-fest....in 4 persoane....condus pe ECO din DMS, doar la ultima parte cu GTD-ul am trecut pe Normal si pe S la cutia de viteze. A urmat schi-ul, domeniul este super fain, in speta pentru incepatori sau celor care le place sa se plimbe mult pe schi-uri/placi, insa pe alocuri prea multa lume pentru gustul meu, insa daca stiai sa iti alegi partiile, te puteai da linistit. Insa cazarile, sunt la baza partiei, insa asa...mai studentesti, insa la ce pret se plateste, nu e de mirare View-ul de la cazare Si doua-trei de pe alocuri O localitate funny.... Si invatam franceza.... in germana "sauf" inseamna a bea "mult", ca "porcii" Si o bere care o recomand daca ajungeti in zona...locala Si revenim la automobilistica.... Le Deux Alpes - Bucey Le Gy ----- in 2 persoane, cu jetbag insa mers legal....masina a trecut de pe Eco pe Normal mode....de cateva ori cutia pe S sa depasesc tiruri intre localitati, am mers pe "DN" si nu pe autostrazi.... Tur.... Retur.... Recomand zona dintre "Le Clapier" - "Le Deux Alpes" pentru cei carora le plac urcarile pe serpentine, aceasta la retur am bifato, pentru prima oara la masina, DMS Sport, cutie pe S ... si aici deja parca masina in 2 persoane....cu jetbag...insa destul de goala...imi reamintea ce cifre avea pe hartie....ca cica poate si depasi Returul "Le Deux Alpes" - "Weißbach" Germania, a fost un deliciu....soferul Touran-ului a zis ca el merge singur, asa ca am plecat in tandem cu seria 1, si am putut spune ca a fost mult mai relaxant, mers doar legal, frumos in tandem pana in Memmingen, unde el a urcat ulterior spre Berlin...DMS pe Normal, cutie pe D pana acolo Deja aici pusesem un troller in masina de Berlin, urmand sa ajunga in tara de paste doar, am trimis echipament de schi, deoarece Touran-ul nu avea "loc" de 2 persoane+bagaje, si m-a anuntat ca nu imi poate aduce nimica in tara.... Ulterior, din Memmingen, cum era zona fara limitari....cum eram doar singur (da, incarcat si cu 3+sofer in habitaclu), am putut sa merg lejer....prin Germania...pe soare...cu autostrada putin circulata....tronson bifat cu 140-180 km /h - unde era legal desigur Am ajuns la cazare, Touran-ul undeva tot asa cam 2 ore ulterior, insa nervos soferul...insa macar am facut FR-DE in Ateca cu 4 persoane, doar DE-RO urma sa luam persoana "in plus" de la Touran, ca eie sa ramana 2 persoane si noi....5....si da...asa macar am aflat cu cine se poate face, si cu cine nu concediu...da stiu, personal problems, insa ma ajuta sa scriu despre ele Dupa micul dejun, am plecat spre RO, culmea ca Touran-ul a zis dimineata luati bagajele, ca ducem noi persoana inca putin, asa ca doar arhi plin, am pornit si am parcurs Austria in 4 persoane, la Nickelsdorf am ajuns 5 in Ateca....tot asa, mers legal Austria 70-90-110-130...Touran-ul, din care mi-a spus persoana de la eie, 90-110 constant, crede ca a bifat si cateva poze in jurul Vienei... Inca sub "confortul" de 4 persoane + bagaje&echipamente de schi pentru 5...ma rog...unele trimise via Berlin...ah da, si am trimis si cu Golful GTD spre Stuttgart din ele, sa putem incapea -.- La final a urmat HU, 130 pe temponat cu ACC, a urcat si sefa portiunea M3 dupa Budapesta pana la 5 km de Granita cu Carei la volan. Masina era grea...insa isi facea treaba de cruiser cat de cat Trecut granita....si....mi-am dat seama....al meu fashion-trendy-item....acest jip cu culoare de pisi....este totusi....o alegere buna pentru mine....carosabil marcat si gol....chef de condus....da....5 persoane....da...bagaje fara luneta+jetbag tichsit...pe DMS sport, cutia in S, am putut sa ma bucur de alegerea facuta, schimbul de la 1.6 tdi manual la 2.0 tdi dsg, a fost "ce trebuie"....viteza nu doresc sa o discut pe ultima parte de drum.... Asadar...primul concediu bifat O cifra "rotunda" prinsa aseara, masina este pe moment cu 6.6xy km in bord Si ce sa mai zic...despre acest autovehicul.... Alegerea DSG + ACC o pot recomanda cu drag oricui, face viata la drumuri lungi mult mai usoara, apuca si soferul sa mai arunce cate o privire in stanga si in dreapta. Desi, pe primul tronson de Drum, Ro-De am prins si ~150km de precipitatii prin Austria, unde a "picat" de vreo 4-5 ori senzorul...un aspect nu prea placut, dispare si posibilitatea unui cruise control clasic, cel putin eu nu am descoperit cum pot avea doar cruise control fara ACC....insa si-a revenit....o data singur...o data am oprit si curatat sigla "2D" .... o data a trebuit sa curat si sa repornesc motorul....insa in 2-3 cazuri doar mergand mai departe pe Autostrada isi revenea... Alegerea "SUV/crossover" peste "limuzina" imi prieste mie, o masina nu asa de lunga pentru parcari, o masina un pic mai ridicata aka. fara griji la parcari pentru masca din fata. Si culmea, chiar si asa cu jetbag, am simtit-o la volan mai stabila ca si octavia...Atat in curbe unde parca nu e asa de "balena" pe cat pare, cat si la viteze pe autrosatda si curbele aferente din Germania, care le-am putut "ataca" cu 150km/h fara griji, pe tronsoanele fara limita desigur .Aspect confirmat si de sefa pe M3 unde ea de obicei mergea cu Octavia cu 120km/h din cauza vantului din lateral, acuma a bifat 134km/h cu ACC pe autostrada cu parerea "parca mai merge si mai tare" Un alt aspect...nici macar o rerutare dinamica...nici macar un mesaj receptionat, desi TP imi intra cu mesaje...desigur...asta pe Germania/Austria unde le intelegeam, pe Elvetia si Ungaria degeaba intrau, respectiv stau-urile de pe Elvetia nu mi le-a vazut deloc....TMC tot timpul cu "lnia peste" Ceva posesori de la Seat care imi pot confirma ca este normal? Am parcurs manualul de utilizare, din Navigatie este bifata rerutarea dinamica, de la Radio este bifat TP, altceva, eu personal, nu am gasit, si sunt curios daca functioneaza "ok" sau merita batut timp+drum spre dealer.... Ah da....autonomie "Ad Blue" 2200 km ramasi...aici eu sunt nou in "domeniu", va trebuie sa consult cartea masinii, desigur apreciez o indrumare...pot sa o fac eu ? trebuie sa merg la dealer? se pot face in anumite pompe de combustibil ? Voi parcurge oricum si cartea, insa deseara apuc doar Si.......mai are cineva rabdare sa citeasca? a ajuns cineva pana aici? Urmeaza sa dau jetbag-ul jos.....sa o spal bine interior/exterior....si sa ma bucur de ea "cabrio style" de indata ce da vremea frumoasa. Si daca tot sunt la capitolul vreme....va trebuie sa vad, cred ca mai las pneurile iarna 1-2 saptamani, si daca pana atunci nu dau macar 2 pneuri de vara la pret ok'ish, le voi monta pe cele de vara pe astea, si mai circul asa....nu vreau sa le dau la pret derizoriu, doar ca apoi sa decartez 1800-2000 € pe jante+pneuri R19 vara, prefer sa le folosesc poate sezonul acesta pe pneurile venite din fabrica daca nu pleaca, si ulterior la anul sa fac schimbul, si atunci macar sa le vand la pret de "SH" , ca acum doar oferte de genul am primit pe ele.... Saptamana faina popor, zambiti PS: acel sentiment cand ai deja parcurs peste 4400km, mai ai putin pana acasa....mergi cu ACC in spatele unui compatriot in localitate cu 48,xz km ....vine indicatorul de iesire din localitate...vine linie discontinua....si o data ce dai semnal si intri in depasire...el ii da pedala "blana" urcand peste limita legala in paralel sa "iti arate".....of of of....mai mai mai....e trista inconstienta unora...sincer....
    2 points
  11. 2 points
  12. @Liviu_sbn ti-am spus acu 2 luni sa mergi direct la AMC in BV au tunat zeci de motoare ca si al tau. Numai bine la întoarcere iti faci si tu o idee despre noul tau motor. Eu sunt trist ca masina mea e in garantie si nu pot sa fac inca. Si eu am avut pe Golf 6 si am fost super multumit. E trist sa te vad cum te zbati pe forum in loc sa te bucuri de o resoftare profi.
    1 point
  13. 4Drive înseamnă tracțiune față în condiții normale de mers. Când este necesar poate fi angrenata și puntea spate. Diferența fata de 2WD e ca un permanenta există rotație pe axul central, doar ca nu se utilizează cuplul decât în condiții speciale. Diferența de masă a mașinii și pierderile de cuplu duc la un randament mai scăzut și implicit în consum mai mare de combustibil pentru performanta similara cu un 2WD. In filmul acesta la minutul 31:55 se prezintă sistemul 4Drive de către un nene de la Seat. Din cate stiu eu și în Normal și în Eco și în Sport funcționează la fel Haldex-ul. Scuze de off-topic.
    1 point
  14. Se vor inlocui pistoanele si segmentii. Later edit: are cineva o schema explodata a internelor motorului? As vrea sa arunc o privire la vilbrochen, cuzineți.
    1 point
  15. nu, cu 99 nu am avut probleme pe 1.2 pe 1.4 uneori...iarna..dar cica trebuie sa se incalzeasca catalizator...asa mi s a spus la dealer. vezi daca ai si update la ECU...eu am tot avut vreo 2...
    1 point
  16. valabil si pt asta https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-polo-ID7GkAvr.html#contact_form#xtor=SEC-81 a fost masina mea, dauna totala, vanduta de asigurari...si acum apare ca fiind reparata. se vede ca are bara fata de facelift (nu R line), ca are cauciucuri noi si alt model pe fata...la doar 35.000, si ca vopseaua e mult mai inchisa decat original. am incercat sa iau legatura sa scrie macar ca a fost lovita..daca nu dauna totala..dar fara succes.
    1 point
  17. Intr-adevar. Voiam doar sa punctez scorurile. Dpmdv max 40k eur. Sa nu uitam totusi ca vb de Skoda si ioc! discount. Uita-te la 1.4 TSI 150, e deja spre 36k eur, adica despre ce vorbim?
    1 point
  18. Saptamana trecuta am sarit de 7000km, acum avem undeva in jur de 7200 Imi place foarte mult utilitatea Smartlink-ului - folosesc zilnic Waze-ul pe el si merge super, ma scapa de rutele extra aglomerate la ore de varf in Bucuresti.
    1 point
  19. Skodiaq, pe stoc! Parca la ce preturi au pentru varianta de 190cp, Jaguar-ul F-pace, nu mai pare asa departe. https://cc.skoda.at/nwapp/nws_ro/LIST/SKODA!ro!!!C!!!/STD/C/MB%7CKodiaq/Motor%7C2/PF%7Csl/liste.html?sort=&select=Motor&s.Motor=&STATE=fb_Motor;fb_AUV;v_pic1
    1 point
  20. @skoderia Eu am S7 normal, am Android 7 de cand a aparut pt el (acum aprox o luna cred) si nu am probleme cu nimic, totul merge ca si inainte si pe Mirrorlink si pe Android Auto si pe telefon in sine. Da un reset la setari de fabrica, ceva sigur nu e ok la tine, nu update-ul e de vina. @nsm Cu riscul de a starni o polemica, daca esti iLover nu inseamna ca tot ce face Apple e minunat. Si unele si celelalte au plusuri si minusuri. Eu unul nu am patit de cand am Android 7 sa nu mi se conecteze la masina nici macar o data, si il conectez zilnic de cel putin 3 ori pentru ca pun Waze-ul pe infotainment cand ma urc in masina. Ca idee, am avut cateva iPhone-uri si cateva alte telefoane cu Android, iar acum am Samsung S7. Dintre toate, iti spun sincer ca prefer S7-le. Celelalte telefoane cu Android au multe scapari de integrare a softului cu hardware-ul telefonului si uneori iti vine sa dai cu ele de pamant, dar Samsung a reusit sa-l integreze aproape perfect incepand cu S6 si acum S7. Apple reuseste sa tina softul asa stabil pentru faptul ca pune multe restrictii, dar eu unul m-am saturat de ele. In schimb replica ta cu Android + Samsung e o replica clara de persoana care foloseste doar Apple si nu a folosit nimic altceva decat pe telefoane/tablete/ceasuri slabe. Ori compari un telefon de 3000 lei cu unul tot de atat, ori nu compari Peace.
    1 point
  21. exact cum am banuit.......
    1 point
  22. Am activat si bluetooth-ul, urmeaza zilele astea sa cumpar si microfonul pentru plafoniera. Au sosit si arcurile, zilele astea ma apuc de demontat (duc si amortizoarele la refacut la Nea Codescu).
    1 point
  23. Schimbi doar capul cu burduf si e ca noua.
    1 point
  24. Lot 4 > Lucrari avansate si aici
    1 point
  25. Ai nevoie doar de kitul de culise (fara pistonas etc) eventual si ceva vaselina pe baza de cupru pentru partile de contact de pe etrier/verso placute. Sa verifice oricum si pistonasul
    1 point
  26. La schimbarea rotilor desfac si etrierii ii verific si ii pun la loc daca sunt ok. In toamna nu am verificat, insa primavara lui 2016 da si erau ok, Azi am schimbat rotile si i-am desfacut, surpriza se vede. Este ok acest kit?
    1 point
  27. Etrierul nu lucreaza , schimba discurile si placutele , kit de culise cu vaselina , burdufuri si capacele
    1 point
  28. Aproape 3 săptămâni masina a zăcut in parcare iar acum așteaptă revizie, vinieta, RCA și inainte de toate o bine meritată spălare, fiind plina de praf. Inainte de a pleca in concediu am pus stickerele rosii de la badgeskins pe emblemele GTI. Probabil o să ziceți ca e tiganie si ca e la fel ca si cum ai pune sigle de M pe 320d, dar îmi place mai mult cum arată cu ele rosii pe culoarea asta. La fel cum pe rosii+PP le-aș face negre Am trecut la rotile de vara, facand si rotația față/spate a jantelor si cauciucurilor.
    1 point
  29. Numarul de boxe nu tine de nivelul de echipare ci de sistemul de infotainment. Pe Composition Colour sunt 4, iar de la Composition Media in sus sunt 8.
    1 point
  30. @bubu182 - cum da cu ornamentul de GT?! decat asta am gasit momentan repede:)
    1 point
  31. Lot 3 > incepe sa prinda forma
    1 point
  32. Little silver machine. Pentru mine exteriorul este 99% complet. Tot nu am gasit pe cineva de incredere pt colantarea dungii cromate de la bara.
    1 point
  33. Eu incercam sa-ti dau un sfat mai ales la afirmatia ce ai facut-o si la care i-am dat quote. Nici eu nu cumpar masini noi. Din stilul pe care-l adopti esti o persoana care se ataca rapid. Bafta in alegerea masinii. PS: calificativele ca si cartile service se pot falsifica .
    1 point
  34. Pardon, apartine unui brand premium si lucrul acesta se vede in special la pret. Acelasi optionale pot sa fie cu 50% mai scumpe decat la VW si chiar cu 100% fata de Seat/Skoda. Apoi in echiparea de baza nu ofera prea multe, ceva din nou caracteristic pt un brand premium (costa la un moment si becul de la parasolare). Pseudobreak in sensul ca are acel geam in spate si ca e mai lung? Portbagajul este identic ca volum. La suspensie, Golf cat si A3 au multilink de la 122cp in sus. Pe MQB retrofit-urile sunt mai dificile si costisitoare. De asta am spus ca nu merita sacrificate dotarile cu care se cumpara masina. E un pret bun pt acea masina, cu dotari bune, insa in interior nu impresioneaza. Km sunt destul de multi, iar daca masina va mai vedea 20k pe an la tine, va ajunge in 3 ani la peste 200.000km. De asta ar fi mai bine o masina cu km mai putini.
    1 point
  35. Sincer vezi ca o sa ai EGR, volant si altele care cad la B7...Stiu caz masina luata de la Welt, i-a cazut EGR in perioada de garantie si au impartit costul....Sincer, daca tu esti multumit, de ce ne mai intrebi?Vrei sa-ti spunem ,,mama ce pomana e...ia-o repede azi, ca maine toata lumea e libera si o vinde sigur,,?
    1 point
  36. da - foloseste functia search, ca am discutat asta de multe ori. Nu e o problema la conversia butoanelor... ci la panoul de comanda al climatronicului - la care trebuie sa faci first run pentru pornirea climatronicului si setarea de baza, la servomotoare. Oricum, inainte de asta trebuie sa iti modifici instalatia electrica la mufele climatronicului Pentru ca esti la inceput (vad ca e primul tau post), o sa iti dau direct procedura - pe viitor, intai cautam dupa care solicitam AC Compressor First Run-In Necessary when the Climatronic control module (J255) is replaced. Prerequisites to start the basic setting A/C compressor first run: Engine at idle Transmission in Park or Neutral Do not cycle the ignition Basic setting was performed for the flaps Inside blower motor is switched on Air vents fully open Load management not active "AC Compressor First Run-In" Steps: Start engine and allow it to Idle. Adapt flap end stops as described above. [Basic Settings - 04] Select "Compressor Run In; Automatic Start" from the drop-down list. [Go!] It will show completed, but wait 120 sec (2 Min) and observe the flashing A/C button light on the HVAC panel. After the Basic Settings has completed, the A/C light will quit flashing and the fault code will clear. [Stop] Note: If Basic Settings reports Error the module may need to see an Adaptation change before this can be completed. Go to Adaptation and change "Driving time for compressor run in" from 120 -to- 120 and save it followed by repeating the entire procedure.
    1 point
  37. Din pacate favoritismul pro-vag e in floare pe acest topic. Unii pur si simplu se pare ca nu pot accepta ca mai exista si alti producatori care pot face masini bune inafara de nemti. Va deranjeaza atat de tare ca 3008-ul nu are 4x4 dar unii nici macar nu realizati cat de putin folositi in viata de zi cu zi tractiunea integrala. Zicea cineva mai sus ca faptul ca are cutie automata cu convertizor si nu cu dublu ambreiaj o face sa para ieftina... pai atunci nu va mai uitati nici la mercedes cu al lor 7/9g-tronic, nici la bmw si nici la alti producatori care folosesc cutia zf-8 (pe care toata lumea o lauda) pentru ca nu sunt premium, alegem vag in continuare cu al lor minunat dsg7 de pe motoarele mici ca e premium, si la feeling si la reparatii. In familia mea detinem un peugeot 307 si masina din semnatura. 307-ele din 2005 si pana acum nu a avut atatea probleme si bani bagati in reparatii ca beetle-ul in 4 ani, si ma refer la orice tip de problema: mecanica, electrica sau de tinichigerie. Un prieten are un peugeot 2008, luat de nou (cam 18.000 euro) in 2013, si fara 4x4 merge si la munte si peste tot fara probleme. Sa nu mai zic ca singurele lui vizite la reprezentanta de cand a cumparat masina au fost STRICT pentru revizii (presupun ca faptul ca cineva i-a zgariat masina in parcare nu o punem ca problema de producator). Tot ce va spun nu sunt inventii pentru ca mi-a fost coleg de camera 2 ani de zile si coleg inca din generala deci am mers destul de mult cu el cu masina. Probabil unele persoane se vor simti ofensate de cele spuse de mine, dar trebuie sa fim realisti si sa facem comparatii corecte. Precum colegul @vdragos care compara 1.2 puretech de 130 de cai cu 1.4 tsi de 150 de cai, nu cu cel de 125 cum ar fi corect...
    1 point
  38. Daca el avea rosu tu ce culoare aveai? Nu e nimic nou si nici eu nu.sunt la prima tinerete. E ceva destul de logic. Prioritatea o dai.cui esti obligat, respectiv vehiculului care ti.vine din dreapta cand.virezi stanga.
    1 point
  39. de multe ori se intampla sa intri in intersectie pe verde , se astepti sa virezi la stanga dar din fata sa tot vina masini pana se pune rosu la ele nu virezi decat atunci cand esti absolut sigur ca s-au oprit toate masinile care iti vin din fata nu te uiti la semafor cand esti deja in intersectie , respecti cedarea prioritatii cei care primesc verde cand tu ai ramas inca in intersectie nu vor pleca de pe loc sa intre in tine , asteapta si ei pana te duci , nu ei sunt pericolul ci cei de genul celui care te-a lovit
    1 point
  40. nu ne zdruncina nimic, si daca iesi din cedeaza si lovesti o masina care merge pe contrasens, pe sens interzis, etc, e acelasi lucru. obligatia ta de a acorda prioritate nu se stinge. asta e tot.
    1 point
  41. semaforul este principal , doar cand nu merge el sunt luate in calcul cedeaza si prioritate deci => masina albastra deasupra semaforului e doar politistul sau masini de interventie cu lumini , in rest semaforul e decisiv
    1 point
  42. Ca sa o vinzi ai nevoie de procura speciala pentru vanzare. Contractul de comodat insemna doar folosinta masinii. Sunt 2 acte diferite, nu le poti combina.
    1 point
  43. Nu mai exista procura , ci doar contract de comodat.Il poti face pe cati ani vrei si costa ultima oara 185 de lei.Circul de 3 ani cu asa ceva deoarece Moldova e tara non-UE.
    1 point
  44. Ba da. Nu poti semna in numele proprietarului fara a avea procura speciala/contract comodat. Pana una alta se fac foarte multe confuzii. Procura = proprietarul te imputerniceste sa faci ceva in numele lui (sa ii platesti taxele, sa ii vinzi masina, sa il reprezinti la firmele de asigurari in vederea solutionarii unui dosar de daune, etc.) Pentru asta se faca procura, nu pentru a conduce masina! Contract de comodat = folosinta cu titlu gratuit a unui bun (mobil sau imobil) (o "inchiriere" fara chirie). Pentru a putea folosi o masina si a avea acoperire 100% ai nevoie de un contract de comodat.
    1 point
  45. Salut Al bundy, Am citit cam tot ce se putea pe vw forum, putini au montat Pni 288, banuiesc ca sunt niste prostii de asta nu a montat nimeni, faza e ca nu am acel fir verde din modul telecomanda pentru semnalul de inchis Dar am legat albul din telecomanda la verde cu dunga rosie de la modul de confort si v-am spus mai sus ce nu merge Stima
    1 point
  46. Mie cel mai fair play mi se pare ca atunci cand mecanicul autorizat iti spune sa schimbi o piesa si masina are aceasi problema , clientul sa nu plateasca NIMIC. Nu e vina lui ca mecanicul a facut o greseala, nu ma intelegeti gresit, nu zic ca mecanicul e slab pregatit, departe de mine gandul asta, dar de ce trebuie sa plateasca clientul?? Asa cum un service/mecanic isi asuma laudele, la fel ar trebui sa isi asume si greselile de orice natura. Parerea mea.
    1 point
  47. Pune leduri straw hat (cele mai scurte) si nu se vor vedea. Eu am asa am facut si a iesit ff bine. Singurul lucru negativ la mine e ca nu am fost foarte atent si au iesit gaurile putin decalate. Deci mare atentie la gauri. Si leduri daca vrei iti dau eu ca am luat mai multe si am de dat (for free desigur) PS: daca ai luminite la grilele de ventilatie te sfatuiesc sa te legi acolo si astfel nu te va incurca firul acela cand mai desfaci capacul de sub motor
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!