Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.03.2017 în toate secţiunile
-
@bubu182: uite cum vad eu lucrurile: faptul ca la Ateca nu are mascare de plastic la scaun pasager, nu e problema de proiectare, ci asumare de cost saving din pacate. O trec la "calitatea perceputa". 90% dintre clienti nu sunt interesati de detaliile astea din pacate, asa ca fac cost saving Ref la quality control: da, e un subiect enervant. Totusi, hai sa-ti spun ceva: teoria cu masinile de Romania nu tine apa. O spun dupa ce urmaresc in paralel forumul dedicat Skoda din UK: ce probleme de quality prind oamenii aia te crucesti: e epidemie la problema cu elementele de crom prost fixate, efectiv freaca usile intre ele. Epidemie la problema cu "uitatul" blocatoarelor de transport la livrare. Si multe alte probleme, de-ti sta mintea in loc. La parbriz incalzit oamenii nu au receptie la telefon, chiar daca au Phone Box. Eu nu am PB si nu am nicio problema la receptia GSM, se aude perfect. Nu am avut nimic din problemele semnalate la livrare. Da, faza cu farurile a fost enervanta, dar la fel am patit si la S2. Enervant a fost ca in primul service in care am fost m-au luat de prost in loc sa-mi rezolve problema. Rezolvarea a durat fix 5 minute. Dupa ce am vizitat fabrica BMW din Munchen, la care adaug impresiile din experienta de automotive, spun clar si raspicat ca nu exista masini pentru o tara si masini pentru alta tara. Se lucreaza "just in time" nimeni nu face stocuri de piese pentru est si stocuri pentru vest. Hai sa fim seriosi, sunt mituri de care nu mai scapam.... S2-ul a fost la fel, fara probleme, doar 1 scapare la asamblare, am rezolvat eu in 10 secunde. In UK aia se plang de o droaie de probleme. Eu zic sa depasim momentul asta, pe bune. End of OT10 points
-
Buuuuun...pozitia de drepti si... Am plecat cu urmatoarele informatii...dupa rodaj si km de oras... Am fost plecat intr--o plimbarica pana la snow-fest-ul organizat de safari tours de la "Le Deux Alpes" din Franta. Totul a pornit de la o conserva "jip", un lifestyle-fashion-item parcat prin oras, ca sa vada lumea...mai adaugi un jetbag pe el, sofer + 3 adulti, bagaje pana la refuz...si ajungi la ceva mare....si greu....da greu tare... Am pornit in tandem cu un Touran 1.6 FSI, cu 3 adulti si un jetbag, asa ca este oarecum de la sine inteles ca nu se putea merge prea alert. Urma Cluj-Mindelheim, am plecat spre Carei SM, sa evitam traficul de Cluj-Oradea, care multi poate din voi il savureaza si il cunosc mult mai bine decat mine In localitati legal, in afara legal, insa mi se parea curios ca Touran-ul ma impingea in localitati, si intre ramanea in urma, desi nu am trecut nici macar o data limita legala, insa am zis ca cine stie, aveam "Walky-Talky" intre masini. Soferul de la Touran are ~70'ish ani, deci au fost pauze, insa zero rabdare, varsta isi spunea cuvantul, km de adunau insa parca tot mai obositor... Ungaria am condus eu Touran-ul, sefa a trecut la Ateca, soferul Touran-ului a dormitat HU. In Austria, am revenit la Ateca. La limita normala de 130 el (Touran-ul) mergea 110, cand veneau limitari la 90-70, eu ma tineam de ele, el depasea tot. Colac peste pupaza, cum nu mai avea deloc rabdare, mi-a luat-o inainte ca el stie, si s-a tot dus catre Passau desi i-am spus ca Navi pe noi ne baga spre Salzburg, insa macar ultimile sute de km nu a mai trebuit sa merg in tandem dezastrous, si mi-am vazut linistit de drum (Touran-ul a prins ploaie pe Pasau, au ajuns cu 2 ore mai tarziu la cazare). Ah da...era sa uit...prin Ungaria primesc informatia draguta, ca el (Touran-ul) nu mai vine pana in Romania la retur, ca s-a razgandit, si vom avea sa fim 5 persoane la retur in Ateca....si ca sa ma descurc eu cu bagajele cum stiu.... De la Mindelheim, "convoiului" exceptional, a mai aparut un BMW seria 1 venit din Berlin, si el cazat cu noi, asa ca seara am stat la o poveste cu si despre amintiri de liceu. De acolo am pornit in trei masini, spre Franta la snow-fest. Frumos ulterior am iesit din Germania unde ma frustram singur, zone fara limita, Touran-ul venea 90-110...zone cu limita, la fel, ne depasea...in Elvetia, unde de bine de rau, era soare, fara probleme pe carosabil, cu limita de 120...la fel....conducea de capul lui Touran-ul....seria 1 s-a plictisit dupa vreo 20 de minute de mers in tandem haotic intre 90-110km/h si m-a sunat cu mesajul..."bah, eu nu mai pot, ne vedem acolo..." Undeva inainte de Zürich ne-am mai intalnit cu o masina din Stuttgart, acel Golf 7 GTD care l-am mai condus si eu putinel, si am continuat intr-un ritm ciudatel, pana in Franta, unde am alimentat cele 2 masini, Golful era cu plinul din Stuttgart inca ok. Dupa o intrebare de la el, bah de ce mergem la limita de 120 cu 110, respectiv, de ce merge Touran-ul cu 110 in limita de 80...i-am zis sa nu inceapa...sa o lasam asa... Franta apoi a inceput sa se intunece, iar pe ultimii km...dupa Grenoble...unde Touran-ul mergea 70 in localitati si ma depasea, si la drum intre cu limita de 90 mergea 70....nu a mai avut rabdare nici GTD-ul....si am plecat noi doi in tandem pana la Les Deux Alpes, macar ne-am "bucurat" de cateva serpentine in limitele legale (Touran-ul a ajuns cu aproximativ 45minute mai tarziu, urcand serpentinele cu 10-40km/h). Prima parte era bifata....Cluj - Snow-fest....in 4 persoane....condus pe ECO din DMS, doar la ultima parte cu GTD-ul am trecut pe Normal si pe S la cutia de viteze. A urmat schi-ul, domeniul este super fain, in speta pentru incepatori sau celor care le place sa se plimbe mult pe schi-uri/placi, insa pe alocuri prea multa lume pentru gustul meu, insa daca stiai sa iti alegi partiile, te puteai da linistit. Insa cazarile, sunt la baza partiei, insa asa...mai studentesti, insa la ce pret se plateste, nu e de mirare View-ul de la cazare Si doua-trei de pe alocuri O localitate funny.... Si invatam franceza.... in germana "sauf" inseamna a bea "mult", ca "porcii" Si o bere care o recomand daca ajungeti in zona...locala Si revenim la automobilistica.... Le Deux Alpes - Bucey Le Gy ----- in 2 persoane, cu jetbag insa mers legal....masina a trecut de pe Eco pe Normal mode....de cateva ori cutia pe S sa depasesc tiruri intre localitati, am mers pe "DN" si nu pe autostrazi.... Tur.... Retur.... Recomand zona dintre "Le Clapier" - "Le Deux Alpes" pentru cei carora le plac urcarile pe serpentine, aceasta la retur am bifato, pentru prima oara la masina, DMS Sport, cutie pe S ... si aici deja parca masina in 2 persoane....cu jetbag...insa destul de goala...imi reamintea ce cifre avea pe hartie....ca cica poate si depasi Returul "Le Deux Alpes" - "Weißbach" Germania, a fost un deliciu....soferul Touran-ului a zis ca el merge singur, asa ca am plecat in tandem cu seria 1, si am putut spune ca a fost mult mai relaxant, mers doar legal, frumos in tandem pana in Memmingen, unde el a urcat ulterior spre Berlin...DMS pe Normal, cutie pe D pana acolo Deja aici pusesem un troller in masina de Berlin, urmand sa ajunga in tara de paste doar, am trimis echipament de schi, deoarece Touran-ul nu avea "loc" de 2 persoane+bagaje, si m-a anuntat ca nu imi poate aduce nimica in tara.... Ulterior, din Memmingen, cum era zona fara limitari....cum eram doar singur (da, incarcat si cu 3+sofer in habitaclu), am putut sa merg lejer....prin Germania...pe soare...cu autostrada putin circulata....tronson bifat cu 140-180 km /h - unde era legal desigur Am ajuns la cazare, Touran-ul undeva tot asa cam 2 ore ulterior, insa nervos soferul...insa macar am facut FR-DE in Ateca cu 4 persoane, doar DE-RO urma sa luam persoana "in plus" de la Touran, ca eie sa ramana 2 persoane si noi....5....si da...asa macar am aflat cu cine se poate face, si cu cine nu concediu...da stiu, personal problems, insa ma ajuta sa scriu despre ele Dupa micul dejun, am plecat spre RO, culmea ca Touran-ul a zis dimineata luati bagajele, ca ducem noi persoana inca putin, asa ca doar arhi plin, am pornit si am parcurs Austria in 4 persoane, la Nickelsdorf am ajuns 5 in Ateca....tot asa, mers legal Austria 70-90-110-130...Touran-ul, din care mi-a spus persoana de la eie, 90-110 constant, crede ca a bifat si cateva poze in jurul Vienei... Inca sub "confortul" de 4 persoane + bagaje&echipamente de schi pentru 5...ma rog...unele trimise via Berlin...ah da, si am trimis si cu Golful GTD spre Stuttgart din ele, sa putem incapea -.- La final a urmat HU, 130 pe temponat cu ACC, a urcat si sefa portiunea M3 dupa Budapesta pana la 5 km de Granita cu Carei la volan. Masina era grea...insa isi facea treaba de cruiser cat de cat Trecut granita....si....mi-am dat seama....al meu fashion-trendy-item....acest jip cu culoare de pisi....este totusi....o alegere buna pentru mine....carosabil marcat si gol....chef de condus....da....5 persoane....da...bagaje fara luneta+jetbag tichsit...pe DMS sport, cutia in S, am putut sa ma bucur de alegerea facuta, schimbul de la 1.6 tdi manual la 2.0 tdi dsg, a fost "ce trebuie"....viteza nu doresc sa o discut pe ultima parte de drum.... Asadar...primul concediu bifat O cifra "rotunda" prinsa aseara, masina este pe moment cu 6.6xy km in bord Si ce sa mai zic...despre acest autovehicul.... Alegerea DSG + ACC o pot recomanda cu drag oricui, face viata la drumuri lungi mult mai usoara, apuca si soferul sa mai arunce cate o privire in stanga si in dreapta. Desi, pe primul tronson de Drum, Ro-De am prins si ~150km de precipitatii prin Austria, unde a "picat" de vreo 4-5 ori senzorul...un aspect nu prea placut, dispare si posibilitatea unui cruise control clasic, cel putin eu nu am descoperit cum pot avea doar cruise control fara ACC....insa si-a revenit....o data singur...o data am oprit si curatat sigla "2D" .... o data a trebuit sa curat si sa repornesc motorul....insa in 2-3 cazuri doar mergand mai departe pe Autostrada isi revenea... Alegerea "SUV/crossover" peste "limuzina" imi prieste mie, o masina nu asa de lunga pentru parcari, o masina un pic mai ridicata aka. fara griji la parcari pentru masca din fata. Si culmea, chiar si asa cu jetbag, am simtit-o la volan mai stabila ca si octavia...Atat in curbe unde parca nu e asa de "balena" pe cat pare, cat si la viteze pe autrosatda si curbele aferente din Germania, care le-am putut "ataca" cu 150km/h fara griji, pe tronsoanele fara limita desigur .Aspect confirmat si de sefa pe M3 unde ea de obicei mergea cu Octavia cu 120km/h din cauza vantului din lateral, acuma a bifat 134km/h cu ACC pe autostrada cu parerea "parca mai merge si mai tare" Un alt aspect...nici macar o rerutare dinamica...nici macar un mesaj receptionat, desi TP imi intra cu mesaje...desigur...asta pe Germania/Austria unde le intelegeam, pe Elvetia si Ungaria degeaba intrau, respectiv stau-urile de pe Elvetia nu mi le-a vazut deloc....TMC tot timpul cu "lnia peste" Ceva posesori de la Seat care imi pot confirma ca este normal? Am parcurs manualul de utilizare, din Navigatie este bifata rerutarea dinamica, de la Radio este bifat TP, altceva, eu personal, nu am gasit, si sunt curios daca functioneaza "ok" sau merita batut timp+drum spre dealer.... Ah da....autonomie "Ad Blue" 2200 km ramasi...aici eu sunt nou in "domeniu", va trebuie sa consult cartea masinii, desigur apreciez o indrumare...pot sa o fac eu ? trebuie sa merg la dealer? se pot face in anumite pompe de combustibil ? Voi parcurge oricum si cartea, insa deseara apuc doar Si.......mai are cineva rabdare sa citeasca? a ajuns cineva pana aici? Urmeaza sa dau jetbag-ul jos.....sa o spal bine interior/exterior....si sa ma bucur de ea "cabrio style" de indata ce da vremea frumoasa. Si daca tot sunt la capitolul vreme....va trebuie sa vad, cred ca mai las pneurile iarna 1-2 saptamani, si daca pana atunci nu dau macar 2 pneuri de vara la pret ok'ish, le voi monta pe cele de vara pe astea, si mai circul asa....nu vreau sa le dau la pret derizoriu, doar ca apoi sa decartez 1800-2000 € pe jante+pneuri R19 vara, prefer sa le folosesc poate sezonul acesta pe pneurile venite din fabrica daca nu pleaca, si ulterior la anul sa fac schimbul, si atunci macar sa le vand la pret de "SH" , ca acum doar oferte de genul am primit pe ele.... Saptamana faina popor, zambiti PS: acel sentiment cand ai deja parcurs peste 4400km, mai ai putin pana acasa....mergi cu ACC in spatele unui compatriot in localitate cu 48,xz km ....vine indicatorul de iesire din localitate...vine linie discontinua....si o data ce dai semnal si intri in depasire...el ii da pedala "blana" urcand peste limita legala in paralel sa "iti arate".....of of of....mai mai mai....e trista inconstienta unora...sincer....9 points
-
Primele impresii de proprietar: Sportage 2.0 DSL GT Line 4x4 HP AT6 Sparkling Silver. Scuzati incoerenta , include comparatii cu Passatul actual. Directia mai precisa si mai nervoasa, cica au mutat asistarea (motorasul) de pe coloana de directie direct pe caseta; vizibilitatea f. buna, in special pe luneta nu ma asteptam la o vedere atat de OK; insonorizare f. buna, desi producatorul spune ca a insonorizat cabina, nu compartimentul motor, nici cu geamul deschis nu auzi mare lucru; pleaca glont de pe loc din compresie, inainte sau marsarier, zici ca pleaca din block start; pentru oras e f. agila, cand i-am dat putina talpa totusi se simte ca trebuie sa se tureze; trecand de la DSG la AT6, nu stiu cum merge treaba, daca retrogradeaza tot 2 trepte ? nu am indicator de viteze si sunt usor confuz. Inca nu am avut drum lung. Parca am sesizat niste lag-uri la cutie in cateva momente prin oras, dar nimic deranjant. Tinuta pe sosea impecabila (eu merg destul de sport in oras), o simt ca o berlina practic, desi cred ca aproape incap sub masina... Stiti sentimentul ala de autobuz cand conduci diverse SUV-uri, cand simti ca masina nu e atat de "adunata" ? Ei, aici e diminuat la minim as zice. Suspensiile f. confortabile, desi e pe jante de 19 cu 2.4 in anvelope. Interiorul f. incapator, comod si modern (as spune cu tenta de lux, dar totusi bugetul si clasa masinii nu ma lasa, aici vorbesc cu oameni avizati...), am bagat 5 oameni normali si fiecare era incantat de spatiu. locuri de depozitare clar mai putine Pielea perforata aspectuoasa, aderenta (vorbesc de sezut, in curbe). Foarte bine izolat, tine caldura pe noptile astea reci. Inca o data, sunt incantat de vizibilitate pe toate partile. Ah, designul... botul ala blamat nu ma deranjeaza cu nimic, in realitate masina e f. misto chiar si din fata, dar in poze recunosc ca apare botul ala ca o broasca uneori, ceva gen camera nu o iubeste Am in parcare un Mitsu ASX de cativa ani, pe langa ala e clar mai inalta si mai WOW. Am avut un soc mediu cand am luat-o, de la test mi se atenuase impresia de SUV si parca asteptam ceva mai modest, dar face impresie. Culoarea... stiu ca e comuna... dar nu as alege altceva ca sa pun in evidenta contrastele (grila neagra, farurile rosii etc). La minusuri inca nu dau nimic, ma deranjeaza niste fleacuri dar vreau sa fiu sigur ca inteleg comenzile si butoanele.8 points
-
@Jaw: mersi. Sunt confortabile si ferme in acelasi timp. Usor late in zona coapselor - pentru gusturile mele, dar alcantara are beneficiul ca "te tine" in scaun. Nota bene pentru marirea in lungime a sezutului (fata de S2) si pentru zona lata a spatarului pentru sustinerea umerilor. (exista si la S2 dar numai la Elegance, la Ambition scaunele fata erau mai inguste si nu aveau sustinerea pentru umeri) In alta ordine de idei, un instantaneu de "contact - on". Si pentru ca vineri a fost o zi superba, Superbul a iesit la o plimbare prin Transilvania. Raman la parerea ca drumul Brasov - Sibiu - Medias - Sighisoara - Brasov, e unul dintre cele mai frumoase drumuri de condus + peisaj. Bucata Medias - Brasov am facut-o pe noapte si sunt fericit ca s-a rezolvat cu farurile. E perfecta lumina, din nou incredere maxima si relaxare la condusul de noapte.5 points
-
Aproape 3 săptămâni masina a zăcut in parcare iar acum așteaptă revizie, vinieta, RCA și inainte de toate o bine meritată spălare, fiind plina de praf. Inainte de a pleca in concediu am pus stickerele rosii de la badgeskins pe emblemele GTI. Probabil o să ziceți ca e tiganie si ca e la fel ca si cum ai pune sigle de M pe 320d, dar îmi place mai mult cum arată cu ele rosii pe culoarea asta. La fel cum pe rosii+PP le-aș face negre Am trecut la rotile de vara, facand si rotația față/spate a jantelor si cauciucurilor.3 points
-
Ciudata problema cu ACC - la Leon e jos in bara si cu toate astea nu am avut niciodata probleme cu el, inclusiv pe ninsoare. In rest, masina imi place mult, as face o colectie acasa, cu a ta, a lui @75NOR si inca vreo citeva. Pacat ca nu le pot urca la etajul 73 points
-
Da, pe dyno poti vedea eventuale pierderi de putere cauzate de defecte mecanice pe care poate tu nu le simti.Avand in vedere rulajul masinii tale, consider ca un test pe dyno e bine venit.3 points
-
@bubu182: Bai, mersi de aprecieri Nu e Audi, hai sa fim seriosi, apreciez nota ta dar as zice eventual e wannabe Audi. Incepand cu forma scaunelor (mai ales reglarea lungimii sezutului), prelucrarea si calitatea fetelor de usi si mai ales - preferatul meu la Audi - haptica, sunt diferente clare. In momentul in care invarti orice comutator/apesi buton de A6 simti intr-un fel anume. E ok la Superb, sunt fericit cu ce am cumparat si fericit cu ce am primit. Dar sunt "aware" de ce e in jurul meu. In fond, un A6 specificat identic costa dublu, deci...face sens. Inca ceva, ca esti audiofil: diferenta intre SoundSystem-ul de pe S2 si Canton-ul de pe S3 este asta: - Per total se aude usor mai bine Cantonul de S3, dar trebuie tinut cont ca are difuzor central si subwoofer in portbagaj (S2 nu avea asa ceva) - Totusi...e si cost saving: incintele acustice de joase de la S2 cu SoundSystem sunt absolut geniale, in sensul in care au o dinamica excelenta si sunt pozitionate la marele fix - cum stai in scaun, le ai chiar langa coapsa. Efectiv, la piese trase bine cu bass puternic, simti "pufaituri" de aer dinspre boxa in coapsa, fac boxele alea o ventilatie de zile mari. Conul si membrana acelor boxe sunt geniale La S3, au mutat incintele de joase catre bord, deci catre genunchi cum stai pe scaun, iar dinamica lor e 50% din ce scoteau cele de S2. In mod cert, sunt mult mai slabe ca si membrana. Overall sunetul este usor mai bun pe Canton, dar sunt usor dezamagit de cost saving, adica de scaderea calitatii incintelor de joase. Iar miscarea cu mutarea lor catre "genunchi", pe fata de usa mi se pare o tampenie. Spatiul ala suplimentar din fata de usa nu e bun de nimic - eventual poti pierde maruntisuri acolo, gen ruj-uri si alte shit-uri din astea... All in all, incinte per incinte, scazand dif-ul central si subwooferul, SoundSystemul de S2 ar fi fost mai bun decat Cantonul. Asa, castiga "la puncte" Cantonul si nu prin KO, doar pentru ca are 2 incinte specializate suplimentar fata de S2. Sper ca face sens review-ul asta.... Cine are S2 cu SoundSystem stie la ce ma refer...2 points
-
@ToniM: Bine te-ai intors Am citit tot jurnalul (si naduful tau) aferent, dar ma bucur ca ai avut un concediu ok - exceptand drumul. Pe viitor o sa apeciezi mai mult calatoriile in 2 in masina si convoiul de genul "ne vedem acolo". La mine functioneaza perfect treaba asta, e foarte greu sa te sincronizezi cu altii ca stil de mers si are potential de a fi foarte obositor (fizic si psihic) Ref la jante: vezi ca au intrat in promo la Skoda Cassiopeia 18'' la 936Ron/bucata. Sunt 8J cu ET44. N-ar fi o varianta ok pentru anul asta ? Daca chiar nu-ti plac le poti vinde la anul, direct incaltate... Te salut si ne auzim2 points
-
2 points
-
OFFtopic : Am pe Octavia 3 soft stage 1 Revo si se comporta exemplar.Noteaza ca regenerarile la DPF sunt mai dese.In orice caz, cam tot ce e pe piata pentru acest 1.6 TDI e ok, a se citi firme consacrate.Alege firma cea mai la indemana tie.2 points
-
Era doar o glumita nevinovata, sper ca nu te-ai suparat Revenind on-topic, iti dau dreptate sa stii. Mereu mai merge un plus de putere/cuplu si nevoia asta o simti in special in afara orasului, la drum lung. Asa ca, go for it!2 points
-
Meanwhile Superbul a primit folii de protectie pe faruri si proiectoare. Am ales un Oraguard 270 Stone Guard Film, un film polimeric de 150microni. E prima masina la care aplic asa ceva (folie pe faruri), sunt putin neincrezator in efectele pe termen lung, dar...time will tell. Suprafata plasticului pare mai sensibila decat cea de la S2, asa ca am mers pe varianta de a folia. @rempha @Jaw @kpk1 @rayn Pozele de interior si cateva detalii. Like si pentru oglina interioara fata rama, e de efect.2 points
-
Se rezolva prin inlocuirea galeriei de admisie sau montarea unui limitator.1 point
-
Eu nu cred asa ceva...ala patineaza si intai incepe sa patineze in treapta mare.1 point
-
@Pilif23 Pare ca a luat-o razna regulatorul de presiune de pe rampa.Verifica valori presiune actuala,specificata si diferenta dintre ele care nu trebuie sa depaseasca 30 bar1 point
-
SI eu am fost surprins de lipsa de "acoperamant" la scaunul pasagerului la golful meu ...in conditiile in care un amic cu Golf 5 are un nivel de echipare mai slab si are sertar pe dreapta plastic pe stanga ....in poza codurile de la tiguan ... Foarte faina masina , am acelasi motor(editia veche ) pe golf variant si se descurca onorabil!1 point
-
Update: Confirmare de la service, problema nu s-a rezolvat, in continuare a consumat aprox. 800 ml ulei in 1000 km.1 point
-
Ha, ha, mersi de urari. Sa stii ca e ras, doar ca pe scalp Sunt fotolii, dar imi place ca nu te "afunzi" in ele, e ferma spuma scaunului, iar alcantara la fel. Daca ar fi fost mai apropiate de podea cu 3 cm ar fi fost perfect, dar asta e una din diferentele fata de SLine. Marketingul zice ca acel tipic client de Skoda nu vrea sa stea cu "dosul" pe podea Liniile - sunt de gustibus intr-adevar, imi place si mie acest limbaj de design skoda, mi se pare expresiv.1 point
-
E doar la cererea ta. Fabrica spune ca se schimba la 90k. Ai putea sa-l schimbi la 45k, adica 1/2 din intervalul normat de fabrica. Eu l-am schimbat la S2 la 75k si a fost perfect curat.1 point
-
Bine-ai revenit pe meleagurile romanesti. In Romania din pacate TMC nu exista, asa ca degeaba o sa bati drumul la dealer, cel putin din punctul meu de vedere. E ciudat totusi ce-ti afisa, posibil sa fie vreun bug. De curiozitate, pe forumurile din afara n-ai gasit nimic pe aceasta tema? Aparent welcome to the club cu ACC-ul. Am patit-o si eu in weekend, numai ca al meu nu si-a mai revenit. O sa incerc azi sa-l curat sa vedem poate il readuc la viata. La fel de frustrat sunt si eu ca odata ce senzorul e down nu mai poti sa beneficiezi nici de CC clasic. Pentru aventuri de genul ai facut alegerea cea mai buna in ceea ce priveste motorizarea. Cu 4 persoane in masina si bagajele despre care ai pomenit te "chinuiai" clar cu 1.4TSI sau cu dieselul de 150CP.1 point
-
Daca nu ma insel, pana nu se emite VIN'ul nu exista nimic concret. Odata emis VIN'ul se stie cand va intra masina in fabricatie, iar de atunci marjele in date iesire din fabricatie/ transport/ intrare in tara/ receptie dealer sunt mici. Ca tot enumerasem mai sus impresiile despre diversele dotari, am uitat sa mentionez farurile LED. Chiar daca pe drum nu le'am testat, am miscat un pic masina sambata seara si am vazut ce bine bat atat faza scurta, cat si cea lunga. Umplerea de lumina este foarte buna, culoarea placuta. Aseara, cand am lasat masina la dealer, in jur de ora 18:30, abia incepea sa se insereze. Farurile erau pornite pe faza scurta, dar eu ziceam ca nu se observa ca bat. Mi'am dat seama ca greseam abia cand m'am urcat inapoi in masina mea. Desi xenon (insa pe reflector, nu lupa - asa vine OEM la Forester SG), aveam impresia ca ar fi stinse si mi'am dat seama ca totusi LED'urile de pe Ateca deja isi faceau treaba.1 point
-
Cu downgrade-urile astea eu zic ca il faci sleeper 100%.. Totul tine de tine, ce vrei tu de la masina, cat de mult conteaza aspectul exterior etc. Gusturile difera de la om la om. Eu unul i-as pune o reglabila si jante pe 19. Dar asta e filmul meu. Parerea mea e sa nu umblii la suspensii si jante cel putin acuma. Mergi asa macar juma de an sa vezi cum te descurci cu ea in setup-ul asta si daca tu consideri ca e necesar atunci poti sa treci la eibach pro kit si jante mai mici. In rest, te felicit pentru noua jucarie. E ce trebuie!1 point
-
arata foarte bine! multi km fara probleme!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Arata bine,eu personal la pretul spray-ului si lac-ului am preferat sa iau AM manerele noi1 point
-
1 point
-
A mea e in reparație la suma modica de 9500 RON, pompa și injectoare !1 point
-
@75NOR daca ajungi prin Cta,, da un semn, poate bem o cafea daca sint in oras. Da, recuperez. Fac ce fac si imi gasesc cite un drum. S-a facut vremea urita si mai astept. In principiu spre Adamclisi, spre Macin, Celic Dere si altele. O sa bag poze si impresii. As vrea sa ii fac un detailing exterior de calitate dar habar n-am daca e vreo firma ok in Constanta, din ce vad doar pe la spalatorii si din ce am vorbit cu unii cred ca eu stiu mai multe decit ei. Si nu ca as fi eu ala priceput... In alta ordine...Am mai incercat benzina de top de la OMV, pina acum 2 plinuri. Subiectiv sau nu, cea de top de la MoL mi se pare mai buna.1 point
-
Cuplul de strangere pentru bujiile: 101 000 033 AA ; 101 000 041 AC; 101 905 617 C; 101 905 601 F = 25Nm. In manualul ETZOLD scrie de 30Nm pe situl NGK scrie intre 25-30Nm. Bujiile pe OE cod 101 000 033 AA sunt de la NGK tip BKUR6ET-10 JAPAN (stantate atat codul cat si BKUR6ET-10 JAPAN) cu 3 electrozi. CUPLU DE STRANGERE Golf Mk5_BCA_BUJII_25Nm.pdf1 point
-
Little silver machine. Pentru mine exteriorul este 99% complet. Tot nu am gasit pe cineva de incredere pt colantarea dungii cromate de la bara.1 point
-
1 point
-
Si eu l-am schimbat acum 2 sapt si pot spune ca merge ideal are o zvacnire buna si nu e zgomotos fata de castrol ..E bun el din ce am inteles de la mecanic dar perioada buna cand se va vedea va fii la iarna atunci voi stii daca e sa merg iarasi pe eneos sau sa aleg altceva din ce mi a spus mecanicul ...Oricum se simte altfel motorul si are alta putere si se infinge destul de bine!1 point
-
Eu ti-am dat o informatie pe care o poti folosi ori ba. Daca tu zici ca ii suni in loc sa mergi sa vorbesti direct si daca ma intrebi de Focus ST...e clar.1 point
-
Dupa cum ziceam, pe 30 ian am facut comanda, pe 1 martie a intrat in fabricatie si pe 10 martie era la Curtici, pe 24 martie facem livrarea: Sportage 2.0 DSL GT Line 4x4 HP AT6 Sparkling Silver Trebuie sa recunosc ca m-am interesat de Sportage in urma review-urilor colegilor de pe forum1 point
-
1 point
-
Lucrez la o firma de geologie si avem contracte cu Romgaz. In anii 2009-2013 au cumparat ca masini de teren de flote, tiguanuri de 1.4 tfsi, cateva zeci de bucati. Vorbesc des cu oamenii care vin cu ele (aceasi masina pt fiecare om, nu se rotesc) si ii stiu de cativa ani (4ani). Dintre toate masinile cumparate de ei, toate au avut dauna totala la motor si lantul rupt. Sunt cateva masini la care s-a rupt lantul pt a 2a oara. Din 2015 au inceput sa cumpere suzuki sx4 (modelul facelift).1 point
-
Acumulatorul se codeaza si inscrie pe masina respectiva doar on line cu fabrica mama din germaniuca. Se pare ca asa le au facut. Trebuie si ei sa mai primesca niste banuti in plus,nu? La mine doar asa am reusit. Cu tester care plateste licenta lunar la ei,tot nu a mers. Deci cele cu start&stop merg doar on line. Au un cont si depinde cat dureaza acesta implementare atata se plateste.1 point
-
1 point
-
3B0413031Q 4D0412137C 8D0412131F 3B7412377A 3B5513031B 893512137 3B0512131H 3B0513353 4B0512149 038105266AM 038141032N + 038141117A + 0B1141165 + 012141180B1 point
-
Asa cum iti spuneam,nu e de la garnituri.Daca dai jos capacul negru probabil in interior e plin cu ulei.1 point
-
Nu trebuie reglat nimic. Cu o oglinda si o lanterna port vedea daca pierde vapori de ulei ,cu egr-ul montat pe masina.1 point
-
Curatare ,sanse 50% ,daca mai si scapa vapori de ulei trebuie inlocuit ,pune valeo1 point
-
WVWWZZZ3CZ9 - 2009 WVWWZZZ3CZA - 2010 WVWWZZZ3CZB - 2011 WVWWZZZ3CZC - 2012 Atentie la data fabricatiei (NU data primei inmatriculari )1 point
-
1 point
-
Salutare, Problema a fost remediata ( la Tes Brasov ). De vină a fost un colier din plastic ce strange priza de aer de langa grila frontală. Acela zornaia la turatia 1000 si prima gradatie ( cred ca 1200 rpm ) in decelerare ( ca un ecou pe langa zgomotul de fond al motorului. O zi faina !1 point
-
Salut, vin si eu cu o intrebare/curiozitate la tine. merita alt ulei Motul/Mobil 1 etc in defavoarea uleiul OEM? Ma rog nu "OEM" de Romania :)) ma refer la Castrolul de Germania cu inscriptia VW pe el.1 point
-
1 point
-
La Valcea manopera va costa in jur de 250 de lei. Poate 300. Daca i-au consumabilele cele mai scumpe revizia va costa consumabile 476 manopera 300 benzina 140 Total 916 Chiar si daca as fi iesit la aceeasi bani cu oferta de la PBA tot m-as fi dus la Valcea pentru ca nu vreau sa incurajez mai mult decat este cazul starea asta de fapte de la service-urile din Bucuresti. Si dupa cum am spus ... imi si place Dealul Negru.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00