Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.03.2017 în toate secţiunile
-
Meanwhile Superbul a primit folii de protectie pe faruri si proiectoare. Am ales un Oraguard 270 Stone Guard Film, un film polimeric de 150microni. E prima masina la care aplic asa ceva (folie pe faruri), sunt putin neincrezator in efectele pe termen lung, dar...time will tell. Suprafata plasticului pare mai sensibila decat cea de la S2, asa ca am mers pe varianta de a folia. @rempha @Jaw @kpk1 @rayn Pozele de interior si cateva detalii. Like si pentru oglina interioara fata rama, e de efect.8 points
-
Little silver machine. Pentru mine exteriorul este 99% complet. Tot nu am gasit pe cineva de incredere pt colantarea dungii cromate de la bara.5 points
-
@Jaw: mersi. Sunt confortabile si ferme in acelasi timp. Usor late in zona coapselor - pentru gusturile mele, dar alcantara are beneficiul ca "te tine" in scaun. Nota bene pentru marirea in lungime a sezutului (fata de S2) si pentru zona lata a spatarului pentru sustinerea umerilor. (exista si la S2 dar numai la Elegance, la Ambition scaunele fata erau mai inguste si nu aveau sustinerea pentru umeri) In alta ordine de idei, un instantaneu de "contact - on". Si pentru ca vineri a fost o zi superba, Superbul a iesit la o plimbare prin Transilvania. Raman la parerea ca drumul Brasov - Sibiu - Medias - Sighisoara - Brasov, e unul dintre cele mai frumoase drumuri de condus + peisaj. Bucata Medias - Brasov am facut-o pe noapte si sunt fericit ca s-a rezolvat cu farurile. E perfecta lumina, din nou incredere maxima si relaxare la condusul de noapte.4 points
-
Operate starter until tester shows no further pressure increase. Uleiul scrie ca trebuie sa fie la min 30'. Nu se tine 3 nu 5 nu 100s, se tine pana nu mai creste.3 points
-
Waw, nu credeam ca un Golf non-GTI poate sa arate atat de bine. Pachetul R-Line il schimba mult!2 points
-
Ai trecut de la ALH care avea 90hp (daca ii mai avea) la asta de 105hp si deja ii faci stage 1? Cum era cu ALH-ul intr-o situatie asemanatoare? Banuiesc ca nu puneai 2 pasageri sa impinga la deal2 points
-
Cantitate injectata mult prea mare,fa un test de compresie ,inlocuieste/reconditioneaza injectoarele2 points
-
1.pui amortizoare nivomat 2. inlocuiesti arcurile cu unele facute pentru amortizoare normale Cu arcuri si amortizoare normale nu o sa mai fie acelasi confort .2 points
-
Nu am intervenit. La sfatul unui coleg de forum care a avut aceiasi problema am lasat-o asa si nu au mai fost probleme de atunci, un an si 15 mii km. Dai pace deocamdata, doar urmareste-o. Eu nu am gasit nici o eroare stocata.2 points
-
2 points
-
Despre Honda Civic si experienta mea cu Honda: Recent m-am mutat in US si am avut o lista cu cateva masini pe care Honda Civic nu era. Pana sa ma mut in US nu condusesem o Honda, n-am mers niciodata ca pasager si nu prea m-a interesat aceasta marca. In Romania am avut o Skoda Octavia 2 FL. A fost o masina buna per total, banala dar buna; motorul pe care l-am avut era genial doar ca, consuma ulei si trebuia sa te impaci cu gandul acesta. Nu asta m-a determinat sa schimb Octavia ci faptul ca am locuit cativa ani in Irlanda unde se conducea pe partea gresita a drumului. (sau corecta cum zic englezii). Despre stilul de condus in Irlanda pot sa zic ca e foarte usor, majoritatea soferilor merg in limite legale, mult mult bun simt in trafic, totul se misca incet si drumurile sunt foarte inguste; locurile de parcare in Dublin sunt putine, cu plata si mici ca dimensiuni. Am vandut Octavia si mi-am luat prima masina japoneza: Mazda 2 1.5 SkyActiv-G in varianta de 90CP. (cea de 115CP nu se vinde in Irlanda). O masina grozava cu un interior upmarket (ceasurile de bord sunt identice cu cele de pe Mazda 3, sistemul multimedia identic cu cel de pe Mazda 3 si Mazda 6) ce mi-a placut mult pentru condusul in weekend. Nevasta-mea conducea Mazda in timpul saptamanii ca eu n-aveam nevoie de masina si in weekend luam eu volanul. Ei i-a placut masina ca aspect, interior, pozitie de condus dar avea o problema cu motorul: venind de pe Octavia 1.8 TSI cu un cuplu generos de pe la 1500RPM (vreo 250Nm) s-a trezit avand o problema mare ca Mazda nu trage si nu trage. Oricat de mult am incercat sa-i zic sa schimbe mai sus de 3500RPM nu facea asta ca nu-i placea cum se aude motorul. Asta a fost povestea noastra cu aspiratul de 1.5l de la Mazda si dupa 1 an de zile am vandut masina ca m-am relocat in US. Ne-am uitat la Mazda 6 2.5l si putin la Mazda 3 2.5l dar am taiat repede de pe lista Mazda 3 pentru ca avea aceleasi probleme ca si Mazda 2: ceasurile de bord sunt de rahat (cand bate soarele nu prea vezi nimic in cadranele laterale), un computer de bord din anii '90, butoanele de la geamurile electrice nu-s luminate, nici cel de la oglinda si sa imparti masina cu un alt sofer intr-o parcare interioara slab luminata devine mai problematic cu reglajul oglinzilor. Sistemul de infotainment are ceva bug-uri si am zis sa incercam si altceva. Mazda 6 in varianta de echipare dorita de mine era peste bugetul meu si n-avem nevoie de o masina atat de mare. Initial in US am mers pe car sharing (www.zipcar.com) pentru ca aveam o statie cu ceva masini fix langa locul unde stau eu. Aici, Honda este foarte populara si am avut trei Honde pe care le-am condus cu acest zipcar. (scurt, la zipcar inchiriezi masina cu ora si e undeva la 10$ pe ora (benzina si asigurare incluse). Am condus rand pe rand toate cele trei modele disponibile in statia mea de parcare: Honda Odyssey 3.5l V6 Honda CR-V 2.4l Honda Civic 2014 (nu stiu ce motor avea asta) Dupa ce le-am condus pe toate trei, am inceput sa ma interesez din ce in ce mai mult despre Honda pentru ca am condus pentru prima oara o masina cu CVT. (asta fiind unul din motivele pentru care am exclus Civic din lista mea initial). Cutia CVT e faina si departe de feelingul descris de diversi jurnalisti pe internet si in reviste auto. (cel mai probabil pretentiile mele sunt altele si am asteptari mai slabe de la o cutie AT). Atasez aici cateva poze cu cele trei Honde: Dupa experienta cu cele trei Honde, am inceput sa ma uit din ce in ce mai serios la Civic si parca incepeam sa am obisnuiesc cu design-ul, parca sedan-ul nu pare atat de boy racer ca hatchback-ul (ma refer la acele plastice negre de pe bara fata, bara spate si grila fata) si mi-am facut curaj sa ma duc la un drive test cu noul Civic. Aici in US, Honda Civic X se vinde de prin 2016 in varianta sedan. Sunt vreo 5 dealeri Honda in orasul in care sunt eu si m-am dus la cel mai apropiat de mine. Au o cladire impresionanta cu o parcare pe mai multe niveluri si pe fiecare nivel era cate un model de Honda. Am ajuns la etajul 5 cu reprezentantul si am inceput sa alegem masina pentru test drive. (le aveau compartimentate ca coupe, sedan si hatchback si din ce am vazut eu, fiecare etaj era dedicat unui model de Honda) O poza rapida facuta cu telefonul: Toate masinile erau disponibile spre vanzare si puteai sa alegi aproape toata paleta de culori si daca nu o aveau acolo in echiparea dorita, o aduceau de la alt dealer. Mie mi-a placut alb si este a treia masina alba pe care o am. In US echiparile sunt urmatoarele pentru sedan: LX: $18.740 -> 2l NA, cutie manuala, clima auto pe o singura zona si sunt disponibile 2-3 dotari optionale gen Honda sensing EX: $21.140 -> 2l NA, cutie CVT, trapa, Apple Carplay / Android Auto EX-T: $21.500 -> 1.5l turbo, cutie manuala, CVT optional la 800$, clima dubla, scaune fata incalzite EX-L: $23.800 -> 1.5l turbo, cutie CVT, interior din piele si scaun sofer reglabil electric Touring: $26.600 -> 1.5l turbo, cutie CVT, faruri LED, sistem audio 450W, Honda Sensing, scaune spate incalzite Eu am ales varianta EX-L si singurul motiv pentru care n-am mers pe EX-T + CVT a fost materialul textil de pe cotiera, usi si faptul ca volanul nu era din piele. Mi se pare un material textil de proasta calitate ce pare ca se uzeaza repede (si cam se face dupa ce am citit pe civix.com) si neplacut la atingere. Daca ar fi avut EX-T cu volanul si cotiera din piele, p-ala l-as fi luat. (acum ca ma gandesc, poate trimiteam undeva volanul si cotiera sa fie imbracata in piele si ramaneam cu 1500$ in buzunar) Mi-ar fi placut farurile cu LED si sistemul audio de 450W dar deja pretul era peste bugetul meu. Sistemul audio normal e cu 8 difuzoare si nu e atat de rau. Inainte de a ajunge la acele echipari, am oscilat putin intre sedan si hatchback si am fost sa fac test drive cu ambele si astea sunt diferentele observate de mine: motorul pare ca se aude mai pronuntat la varianta hachback (1.5t nu suna grozav dupa urechea mea) pozitia la volan e mai ridicat la varianta hatchback in US, e cu cel putin 1000$ mai mult (similar pentru Mazda 3, Ford Focus, Subaru Impreza). Astia nu prea cumpara HB aici si majoritatea ce o fac sunt considerati boy raceri si asigurarile sunt mai scumpe. Probabil ei daca vor ceva mai practic ca un sedan, merg pe SUV. Cu spatele de la Civic Sedan m-am obisnit si pe alb chiar imi placer dar la Civic HB inca nu. (mi se pare ca Sedan-ul are o forma mai frumoasa) Impresiile mele la cald dupa ce am mers mult cu Ford Focus: masina este foarte silentioasa directia este grozava, scaunele au suport destul de bun pozitia la volan este joasa si asemanatoare cu cea din BMW seria 3 (mie imi place mult ca sunt mai inalt) confortul este foarte bun. Masina are roti pe 17" dar 215/50/R17 ce au balon destul de serios pentru niste roti pe 17". Mi se pare o masina foarte rafinata, nivelul de vibratii si zgomote in interior este redus. Eu o compar mai mult cu Mazda 6 decat cu Mazda 3 la nivelul de zgomotul si confort. Interiorul pare sa aiba materiale destul de bune, ansamblat bine si cotiera centrala este geniala la cat de flexibila e. Este prima masina cu Apple Carplay (optiune ce nu e disponibila pe Mazda) si e grozav. Se cunoaste ca au depus efort in design-ul consolei centrale pentru ca alimentarea telefonului vine undeva mascata in spate si poti trage frumos cablul de alimentare in locul unde pui telefonul si nu se vede carnatul de cablu. La fel ca si in Irlanda, e posibil ca nevasta-mea sa conduca masina mai mult ca mine. Astazi a gasit si un lucru negativ: scaunul de la pasager nu se poate ridica pe inaltime si pozitia lui e destul de joasa. (iarasi, pe mine nu ma deranjeaza) Experienta cu dealerii din US e ceva ce necesita un post dedicat dar cumparatul masinii in sine, daca esti de acord din prima cu ce pret iti zice dealerul, dureaza 1 ora. (aplicatie credit, aprobare, inmatriculare, asigurare si pregatire masina de predare dupa ce ai zis DA) Comparativ cu 1.8 TSI, acest 1.5t pare mai lent si nu suna chiar atat de bine. Eu sunt de parare ca daca vrei acum o masina compacta in Europa cu cel mai bun (performant, flexibil, silentios dar nu neaparat fiabil) motor pe benzina, Seat Leon 1.8 TSI e cea mai buna varianta (in gama lui de pret si target). 1.8 TSI are atat injectie directa cat si indirecta pentru a reduce depunerile de carbon, cuplul maxim de 250Nm de la 1250RPM si constant pana pe la 5000RPM unde are si puterea maxima constanta pana pe la 6200RPM. Masina oricum o alegi din mai multe considerente si nu doar motor, dar fiecare individ pune mai mult accent pe ceva anume si vad ca si aici pe forum multa lume e interesata de acest 1.5l turbo. Problema mea cu VAG e mai mult la nivel ideologic, gen ce a facut VW cu dieselgate, cum si-a tratat clientii din Europa (i-a durut in c**) si ce a facut marea Germanie, tara influenta in Uniunea Europeana cu VW in privirea asta. (adica din ce vad eu, nimic). Serviciile post achizitie sunt proaste, au avut multe probleme grave cu motoarele si cutiile de viteze (gen distributia la prima generatie de 1.2 TSI, ambreiajele la cutia DSG7) si i-au cam durut in fund de clientii din Europa. Au facut recall in China si in alte parti unde chiar ar fi fost sanctionati dar nu in Europa. In US au scos DSG7 de pe Golf si au pus un AT clasic cu convertizor. Comparativ cu Octavia 1.8 TSI si Mazda 1.5 SkyActiv-G: motorul la pornirea la rece e foarte silentios comparativ cu 1.8 TSI de pe Octavia si SkyActiv-urile de pe Mazda masina e foarte silentioasa si confortabila la drum intins oglinda din stanga are o forma ciudata si nu prea vad masinile in unghiul mort; am incercat sa o aranjez putin diferit azi si voi urmari pe viitor stropitoarele de parbriz sunt de tip perdea ceea ce-mi place (la Mazda era o bataie de joc) stergatoarele se misca foarte rapid cand le dai doar un impuls sa steaga o singura data rezervorul mi se pare foarte mic; 46 litri pe o compacta? Ala e rezervor de subcompacta! penalizeaza rau la range dar macar plinul iese la sub 30$ pana in 2500-3000RPM motorul nu prea se aude si chiar daca CVT-ul pe acceleratie tine turatia constanta, la mers normal e super auto brake e bestial: practic poti activa sistemul si de fiecare data cand masina s-a oprit, frana se activeaza automat si imediat ce ai calcat acceleratia, se decupleaza. Pentru traficul de bara la bare e o chestie faina. E bine ca ai si buton sa o decuplezi in caz de nu vrei sistemul Apple CarPlay e fain tare: portul USB e de 1.5A si incarca repejor telefonul. Practic Spotify + Apple Maps e ce se va vedea pe acel ecran 99% din timp cand folosesti Apple CarPlay nu poti vedea ce temperatura ai setat pe climatronic; trebuie sa invarti de buton ca sa apara doar pentru cateva secunde clima isi face treaba cu bine; am prins si ploaie si soare si nu a trebuit sa o ajustez deloc pozitia la volan e joasa si imi place maxim (pe hatchback mi s-a parut mult mai ridicata): scaunele au un suport lateral bun si e o placere sa iei curbele putin mai tare; efectiv masina nu pare sa aiba ruliu mare si e o senzatie faina cand iei virajele e prima masina de generatie noua pe care o vad fara capac pe motor noaptea interiorul e spectaculos cu acele ceasuri de bord Despre consum: Dupa un drum de 350mile dus-intors (560km), am depasit si 1000mile cu masina. Consumul a fost de 43.6mpg (5.4%) si viteza medie estimata undeva la 62mph (~100km/h). 99% din timp am mers pe aceiasi autostrada in limite legale. Nu am verficat consumul la pompa. La Mazda era identic cel de la pompa cu ce afisa CB iar la Octavia consumul real era cu minim 0.5l mai mare. Din ce estimez eu, e putin mai mic fata de Octavia 1.8 TSI si probabil in trafic zi de zi, in oras la o viteza medie de 21-22km/h va fi undeva la 9.5-10% si extra-urban 6-6.5% la un mers normal. Benzina pana acum am pus de 89 AKI (~93-94 RON) undeva la 2.99$/galonul. Honda recomanda minim 87 AKI (~91 RON) dar parca nu m-as duce atat de jos chiar daca am pus de la o statie mare (Shell). Cutia CVT: La kick-down, cutia CVT "schimba" pe la 6000RPM la modul ca emuleaza niste trepte de viteze. La accelerari normale, turatiile stau undeva la 2000-2500RPM si motorul abia se aude. Daca o calci mai tare, turatia urca mai mult. E greu pentru mine sa-mi dau seama daca motorul 1.5t are turbo-lag sau cutia CVT are senzatia de "rubber band". Mi-e dor de cutie manuala si nu as da 1500E pe o cutie AT (fie ca e DCT, AT clasic sau CVT). Cutia CVT pe Civic impreuna cu auto-hold face condusul bara la bara mai usor de suportat. In US nu prea am avut de ales. Daca e sa ma dea Trump afara, un Civic sedan manual s-ar vinde mult mai greu si cu mai putini bani. Piata aici e clar de AT si minotiratea care alege Civic manual, alege hatchback. In Seattle cred ca e si mai ciudat cu manuala deoarece orasul e asezat pe cateva dealuri si unele strazi sunt abrupte gen San Francisco. In Europa 100% as fi mers pe Civic manual. Incerc pe cat de mult posibil sa fug de condusul bara la bara si la o viteza medie de sub 20km/h prefer alt mijloc de transport. Despre acceleratii: Am facut o acceleratie de la ~65 - 150 km/h si mi-a iesit undeva la 13 secunde. (poate in modul Sport ar fi fost mai rapida, dar nu cu mult) Ceva asemanator aveam si cu Skoda Octavia 1.8 TSI din 2011 si era undeva la 10-11 secunde. Mi se pare destul de mare diferenta de 2-3 secunde. Sa zicem ca o secunda e pierduta cu kickdown, o secunda ca nu eram in modul sport si ca e cutie CVT, dar cum am mai zis: 1.8 TSI e un motor genial care suna si bine. Honda Civic: https://youtu.be/Y7yaRWBsFuU Skoda Octavia: https://youtu.be/LLaa9avrWzU?t=5s (astea sunt filmarile mele) Din datele oficiale pentru Europa, acceleratia 0 - 100 km/h e slaba comparativ cu ceva asemanator gen Seat Leon 1.8 TSI. Octavia are 7.4s pe motorul 1.8 TSI 180CP si 8.2s cu 1.4 TSI 150CP. 0 - 100 km/h in 8.2s face si Mazda 3 cu 2l NA de 165CP si masa autovehicolului e asemanatoare cu Civic. 1.5l turbo pe hatchback: Cuplu: 240Nm@1900-5000RPM (220Nm de la 1700RPM) Putere: 182CP@5500-6000RPM 0 - 100 km/h: 8.2s manual si 8.3s CVT 1l turbo pe hatchback: Cuplu: 200Nm@2250RPM (180Nm de la 1700RPM) Putere: 129CP@5500RPM 0 - 100 km/h: 10.8s manual si 10.6s CVT In realitate pare sa fie mai rapida. Puterea motorului pe dyno e mai mare fata de ceea ce e declarat iar masuratorile la o revista din US (www.caranddriver.com) arata bine - Honda Civic Sedan 1.5 CVT aici - Mazda 3 2.5l AT aici - Golf 1.8 TSI AT aici Mazda 3 si cu Golf sunt cam pe acolo dar Civic-ul este clar mai rapid. Avand in vedere ca 2.5l pe Mazda 3 nu-l gasesti in Europa (si sigur 2.5l e mai rapid ca 2l), atunci Civic 1.5l e net superior Mazdei 3 G165. Poze: P.S. Am postat un link catre forumul Honda (ce a fost sters de un moderator) si intr-adevar era virusat forumul. Scuze pentru asta.2 points
-
De curand am luat si distantiere H&R pt. rotile de iarna, doar pe spate de 2cm de roata, si e altceva acum. Ma tot gandeam mai demult sa ii fac soft, dar era doar o idee. Si iata-ma realizand-o. Ieri am fost la TCMTurbo si i-am facut Stage 1. Mai pe scurt de la 140hp cu 220nm a ajuns pe la 200hp si 300nm. Diferenta mare si pe foaie, dar si ca feeling. Si o poza cu putin timp inainte sa o echipez de iarna.2 points
-
Noua jucarie, motorizare 2.0TFSI, fabricatie 2008, 98.000 km,de la un prieten si coleg de forum Ca dotari are scaune din piele electrice si incalzite, navigatie, clima,oglinzi rabatabile, cutie automata S-tronic, padele, bi-xenon +DRL si altele.. Modificari: ceas de boost shadow, padele OSIR, oglinzi TTRS aluminiu, grila audi TTRS. Am comandat deja un set de anvelope noi, placute+ discuri fata spate, ulei si filtre. Ca si prima impresie, masina este destul de rigida in configuratie stoc, la suspensie nu cred ca voi umbla. Cutia este ceea ce imi doream de ceva timp. Voi reveni pe parcurs cu informatii despre masina.1 point
-
Baga Motul 10w40 syenergie, respecta norma vw, asa am pus si eu pana m-am hotarat sa trec pe 5w40. Daca mananca prea mult poti sa bagi orice ulei ca tot va manca.1 point
-
1 point
-
1 point
-
sustina e bun dar nu are aprobari, e cumva pe cont propriu/japoneze. cel ultra e pt vw.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Refa masuratorile la cald,90 grade ,grupurile 1-4-15 13-18-231 point
-
Multumesc, la fel si tie! Mi-am facut timp ieri si am montat arcurile Eibach Sportline si am schimbat cam follower-ul. In prezent masina are 35k km.1 point
-
cand ai eroare pe partea electrica, nu ai ce sa cureti. cam 15 mil piesa + 3-6 mil manopera in functie de service1 point
-
Arata foarte bine, doar renunta la distantiere spate, nu mai sunt asa estetice cand masina e coborata. Plus ca mai mult ca sigur la incarcare mare o sa atinga. Am avut bbs vz033 si au latime si ET cum trebuie pt Golf, fara distantiere.1 point
-
Ca sa incheiem discutia asta cu injectoare originale vs injectoare aftermarket am sa postez discutia pe care am avut-o cu cei de la Conti VDO. Cine va mai baga pe gat musai injectoare originale trimiteti-l la plimbare fiindca vorbeste prostii si va pune in postura sa cheltuiti mai multi decat e necesar. Gasiti discutia in atasament. @Pilif23: BoB 7 are dreptate, este putin probabil sa fi cedat toate 4. Toate 4 noi te costa in jur de 1000 eur. Ai verificat compensarile? Dar evacuarea? Intreb de evacuare fiindca se pare ca ceea ce ni se intampla noua cu injectoarele e de fapt efectul si nu cauza. Continental VDO.doc1 point
-
Siiiii a venit primavara, am scos rotile de vara de la naftalina, pe langa asta am montat arcuri H&R -45-50mm si am mai vopsit emblemele negre.1 point
-
Eu ti-am dat o informatie pe care o poti folosi ori ba. Daca tu zici ca ii suni in loc sa mergi sa vorbesti direct si daca ma intrebi de Focus ST...e clar.1 point
-
Am avut de facut verificarea la masina, un golf 4 si nu mergea becul de ceata spate.Am montat carlig la masina, cred ca din fabrica a venit asa.Becul de ceata nu mergea din cauza mufei de la carlig.In interiorul mufei e un microcontact care intrerupe functionarea becului de ceata atunci cand e cuplata remorca.Microcontactul poate ramanea blocat si atunci cand nu e cuplata remorca si becul de ceata atunci nu mai functioneaza.Poate mai are cineva nevoie de informatia asta, eu am avut si nu am gasit-o usor.1 point
-
misto descrierea si f bine ca ai ales civicul. e de 10 ori mai fiabil decat orice vw. si chiar daca nu trage ca un 1.8 tsi, bucura-te ca nu ai umblat azi ca mine prin vreo 7-8 magazine dupa 1L de ulei pt completat. masina din 2015, cu 20mii km la bord (leon fr 1.4 tsi). si tot nu am gasit fix uleiul care trebuia, asa ca am pus ceva destul de similar.1 point
-
1 point
-
Le-am inlocuit la B6 ,nu am desfacut decat bieleta antiruliu ,surub dintre fuzeta si amortizor si cele 3 suruburi de sus ,atat1 point
-
Baieti nu va mai certati !...aici este un forum ca sa ne putem ajuta intre noi...macar in cuvinte daca nu se poate altfel. Clawoodyou am citit ca ai montat amortizoarele Monroe dar nu ne-ai spus o impresie despre ele , de aceea am intrebat pentru ca urmeaza sa le schimb pe spate din cauza ca unul mi-a curs putin. Mersi pentru raspuns! Bafta!1 point
-
Masina aduna kilometri ca si cum nu ar fi, drept urmare intervalul de servisare a venit asa ca am schimbat lucrurile clasice (ulei, filtru ulei, aer, polen, motorina) + lichid frana. Pe langa ele am actionat si asupra zgomotelor de la suspensie prin schimbarea unor bucse si ungerea altora. Masina a mers pana la acest schimb cu Castrol dar eu am ales sa continui cu Motul.1 point
-
12.000 km cu masina noua din semnatura (2016). Am observat urmatoarele: - Dupa 4000km la plecare din autohold si start stop activ a inceput sa se auda un huruit nasol. DSG7 sau deblocarea franelor. Nu am investigat.. se aude de vreo 5 ori pe luna. - rare trepidatii in D1, rar. - un singur rateu: Ma asteptam sa schimbe din D2-in D3, dar a ramas in D2 dubios de mult, apoi a schimbat la 3000rpm (probabil credea ca e in S) - peste sinele de tramvai sau cale ferata cu denivelari la 5km/h schimba din D2 in D1 si smuceste. Mai bine ar ramane in D2. In rest... cutia este exceptionala! Acum ca am inceput sa folosesc mai des modul S... schimba superb. Si ca sa fiu carcotas pana la capat: Un DSG asa rapid si elegant ar face echipa buna cu un motor mai puternic. Ea saraca schimba aproape instant, dar pana ii vine puterea de la motor... N-are cu cine...1 point
-
1 point
-
NU e nevoie de cablaj .La anul lui e ok.Calculatorul coloana sa suporte... DAca are computer bord e ok.1 point
-
am montat eu pe masina unui prieten! dar masina era din 2009 si nu a trebuit sa montez cabluri suplimentare! doar maneta(in jur de 100 de lei noua de la un magazin de piese auto, parca FRONTAL-Braila) si activare cu vag com! la tine s-ar putea sa fie nevoie si de ceva cabluri!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
E vorba de moda cu miniSUV-uri si adevarul e ca Skoda vinde mult mai bine Octavia si Superb, de acolo isi trag grosul vanzarilor. Nu se bazeaza ei pe Kodiak cand oricum le merge foarte bine cu modelele actuale. Nu cred ca lumea este asa de dornica de Kodiak cum e de Ateca. Seat nu o duce bine deloc si spera la Ateca sa impulsioneze vanzarile. Plus ca nu cred eu ca au fost surprinsi de priza la public, se face totusi market research inainte si stii publicul tinta. Realmente ei nu pot sa sustina productia. Cand produci 200 de unitati (telefoane/conserve/orice) si vinzi 200 si mai ai inca 200 comenzi neonorate nu inseamna neaparat ca e foarte mare cererea, inseamna ca nu produci destule. Oricum isi dau cu stangul in dreptul, vrei sa vinzi, dar vinzi doar termene de livrare. Seat e marca de nisa nu numai la noi, ci si in general. Cum am postat vanzarile VAG, lucrurile sunt clare ca ocupa locul 4 si pana si Porsche a avut o crestere mai mare decat ei. Imi pare rau pt ca e un suflu diferit, un design cu adevarat placut, iar platforma e in definitiv MQB, asadar mecanica buna, motoare la fel. Bifeaza cam toate casutele, numai una (pt multi cea mai importanta) nu: disponibilitatea.1 point
-
Da si la leasing e la fel: CASCO fix pe toata durata contractului... Fiecare eveniment(dosar) e insotit de o fransiza de 100Eur. De banii de folie transparenta prin care nu trece caldura, poti pune parbriz incalzit de fabrica si in felul asta beneficiezi si de protectia IR si de beneficiile parbrizului incalzit. Si eviti discutiile/amenda referitoare la prezenta foliei pe parbriz, care este interzisa si motiv de picat ITP, sau luat talonul la control in trafic.... parerea mea.1 point
-
Am avansat la faza cu venitul caldurii, desi afara avem 2 grade celsius. Si am pus si mud flaps-urile. Am vopsit franele cu ceva vopsea gri metal (simplu si curat) rezistenta la temp inalte. Vopseaua e pentru eșapament... dupa ce am tratat esapamentul antirugina am zis de ce nu. Imi place cum au iesit.1 point
-
Si uite ce avem noi aici, sincere felicitari, astept cu drag pareri dupa primul plin cu "rodajul bifat" Sa va poarte sanatosi, drumuri bune si zambete pana la urechi cat mai dese +1 @photo....unde is? Oricum la noapte nu dormi, fa si tu un powerpoint ceva1 point
-
In afara de culoare nu mai poti adauga nimic la Civic (mai sunt accesoriile de dealer: carlig, covorase, etc) pentru ca nivelurile de echipare sunt fixe. Si chiar si la culoare o sa renunti pentru ca in general la japs cumperi de pe stoc, ce are dealerul in curte. Sau poti face comanda si astepti multe luni, marti, miercuri. Asta este un lucru care nu imi place la japonezi. Dar sunt si sanse sa te pliezi pe un nivel de echipare. Oricum in echiparea de baza de 19.999 Euro pe 1 litru si 130 cai/magari la Hatchback primesti destule gadgeturi, cel putin la siguranta este aproape obsesiva lista: - pachet Sensing care contine: ACC cu low speed assit, Collision Mitigation activ la orice viteza, Lane Assist activ, frana de oras cu detectie pietonti, full-airbags, evident ESP, ASR, ABS. - diverse: hill assist, SS, clima dual-zone, scaune incalzite fata, jante 17 aliaj, cauciucuri 235/45 !! ( te dai pe curbe mai ceva ca Tempestini), cotiera spate, geamuri fumurii spate, light assist si pentru faza scurta-faza lunga, bluetooth, NAVI 7 inch, Android auto, Carplay, camera video spate. - si multe altele: frana de mana electrica cu auto-hold, geamuri electrice fata-spate, 8 boxe, volan piele si comenzi audio / telefon. Pare SF, dar am facut copy-paste din lista de preturi si dotari de la dealer. Pare SF #2, lista de dotari de pe piata Euro este mult mai bogata decat cea din America. Daca la Skoda adaugi aceste optionale, care nu sunt in standard nici macar pe Style, o sa te sperii cand vei sari de 4000 Euro. Pare SF #3, dar la aceleasi dotari Civic este semnificativ mai ieftin decat Octavia. Cel putin cu preturile de lansare. Nu stiu daca le vor pastra asa, dar am un feeling ca au tot interesul sa nu le schimbe. La ultimul nivel ai amortizoare adaptive fata spate si cu mod de soacra, piele, trapa, kessy, 10 boxe si 2 subwoofere, player audio inteligent - nu poti asculta manele, incarcare wireless telefon, incarcare gratuita pe viata pentru lanterna telefon, etc. Pare si mai SF ca in aceste conditii in continuare Honda NU ofera parbriz incalzit full la niciun nivel de echipare. Zici ca parbrizul incalzit este piatra Krypton pentru ei. Este doar cu degivrare in partea inferioara acolo unde sunt si stergatoarele. Si ma arde tastatura sa mai scriu cate ceva cu # dar se supara @ShadoWzZ1 point
-
1 point
-
@AndMapp, este motor 1,9 TDI PD, foloseste ulei cu norma vw505.01 5w40 2 exemple de uleiuri ok care au acea norma: Fuchs Titan GT1 XTL 5w40, Valvoline Xtreme MST C3 5w40 Iti intra 4,3 litri de ulei la un schimb Ca filtru de ulei, recomandabil sa folosesti ar fi Knecht Mahle OX188D1 point
-
Breaking News.... Astazi am schimbat bujiile Beru si am trecut pe NGK cu 3 electrozi...1 point
-
Salutare, Am intrat și eu în rândul ,,remapatilor'' cu ajutorul lui Voinea TCM Turbo care ma îndrumat către un colaborator de al său din zona mea Timoc Tiberiu din Carei. Toată distracția a durat puțin peste 2 ore după care am putut testa ce am primit... mai multa putere la fiecare treapta de viteza, mașina trage foarte frumos și linear ... cum zicea un coleg pe forum parca a pierdut câteva kg bune iar consumul deocamdată din ce am observat sa dus un pic în jos, în sensul ca acum consuma cu AC ul pornit cat consuma înainte fără AC. În concluzie sant foarte mulțumit de soft cat și de munca depusa de colaboratorul TCM Tiberiu. Aștept acum sa vad cum se va comporta mașină pe viitor... ma duc în concediu la începutul lunii septembrie și revin cu detalii și impresii după aceea. Un singur lucru am remarcat ce nu pot zice ca neapărat ma deranjează ...e sunetul motorului care acum parca e puțin mai zgomotos.1 point
-
ce e ala dino ? poate dyno :D ad3lant3, lucrurile stau in felul urmator: 1. nici macar producatorul nu iti garanteaza puterea unei masini cu soft OEM. Unele masurate scot mai mult, altele mai putin. 2. ai sa vezi ca unele firme de tuning prefera sa dea valori mai rezervate, altele mai optimiste. Noi de exemplu am postat cateva pagini in urma un dyno cu 147CP si 310Nm pe un 1,6TDI ... asta nu inseamna ca aceastea sunt valorile pe care le promitem, ci am ales sa fim mai rezervati. Altii nu le ating dar promit mai mult. In general vei vedea abordari diferite. ce trebuie sa urmaresti cand alegi un provider pentru resoftare: 1. sa fie in stare sa iti ofere un update la ultima versiune de software OEM ( foarte important la 1,6TDI ) ATENTIE au inceput sa apara deja versiunile de software 9972, VIneri chiar am facut un Golf si am fost si noi surprinsi cat de mult se lucreaza la aceste update-uri 2. sa iti poate garanta contractual satifsfactia .... daca nu iti place, revii la original. 3. sa nu se apuce de facut lipituri pe ECU tau ! 4. sa va intelegeti din prima pentru posibilitatile viitoare de update: DPF Off sau EGR off daca va fi cazul etc 5. sa te anunte cand apar update-uri de software pe calculatorul tau si sa iti rescrie ultimile versiuni gratuit sau in baza unei sume decente.1 point
-
Din experienta proprie eu nu vad la fel ca tine lucrurile in_the_shadow, am fost la AUGOGRUP SUD acum 2 luni pentru o "Verificare de primavara" unde mi-au gasit o pierdere de ulei la cutia de viteze, iar cand i-am rugat sa-mi dea un pret estimativ pentru aceasta reparatie au cam dat din umeri, ca nu stim exact... ca poate trebuie data joc cutiea.. ca poate trebuie si desfacuta... si vrajeli d-astea sa nu mai spun de pretul de manopera pentru chestii de genu (Pivoti, Flansii) este exagerat aveam pe foaie pret Piese 950 RON, pret Manopera 1050 RON. Cat despre Mot Craft La recomandarea lui divinewind am fost si am facut schimbul de ulei la ei, pe langa asta s-au uitat putin si la pierderea mea de ulei si mi-au spus ca cel mai probabil e de la un simering. Eu unul sunt foarte multumit cu serviciile si preturile lor. Sincer decat sa dau o gramada de bani unor oameni care dau din umeri si sunt indiferenti, mai bine merg la un service ca Mot Craft unde oamenii chiar sunt interesati de problemele tale si vor sa te ajute. Pentru asta nota 10.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00