Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.03.2017 în toate secţiunile
-
Masina aduna kilometri ca si cum nu ar fi, drept urmare intervalul de servisare a venit asa ca am schimbat lucrurile clasice (ulei, filtru ulei, aer, polen, motorina) + lichid frana. Pe langa ele am actionat si asupra zgomotelor de la suspensie prin schimbarea unor bucse si ungerea altora. Masina a mers pana la acest schimb cu Castrol dar eu am ales sa continui cu Motul.4 points
-
Urmeaza sa merg sa o vad si eu, sunt prea curios cum este live, din poze imi place mai mult decat mi-ar placea mie sa recunosc.4 points
-
Despre Honda Civic si experienta mea cu Honda: Recent m-am mutat in US si am avut o lista cu cateva masini pe care Honda Civic nu era. Pana sa ma mut in US nu condusesem o Honda, n-am mers niciodata ca pasager si nu prea m-a interesat aceasta marca. In Romania am avut o Skoda Octavia 2 FL. A fost o masina buna per total, banala dar buna; motorul pe care l-am avut era genial doar ca, consuma ulei si trebuia sa te impaci cu gandul acesta. Nu asta m-a determinat sa schimb Octavia ci faptul ca am locuit cativa ani in Irlanda unde se conducea pe partea gresita a drumului. (sau corecta cum zic englezii). Despre stilul de condus in Irlanda pot sa zic ca e foarte usor, majoritatea soferilor merg in limite legale, mult mult bun simt in trafic, totul se misca incet si drumurile sunt foarte inguste; locurile de parcare in Dublin sunt putine, cu plata si mici ca dimensiuni. Am vandut Octavia si mi-am luat prima masina japoneza: Mazda 2 1.5 SkyActiv-G in varianta de 90CP. (cea de 115CP nu se vinde in Irlanda). O masina grozava cu un interior upmarket (ceasurile de bord sunt identice cu cele de pe Mazda 3, sistemul multimedia identic cu cel de pe Mazda 3 si Mazda 6) ce mi-a placut mult pentru condusul in weekend. Nevasta-mea conducea Mazda in timpul saptamanii ca eu n-aveam nevoie de masina si in weekend luam eu volanul. Ei i-a placut masina ca aspect, interior, pozitie de condus dar avea o problema cu motorul: venind de pe Octavia 1.8 TSI cu un cuplu generos de pe la 1500RPM (vreo 250Nm) s-a trezit avand o problema mare ca Mazda nu trage si nu trage. Oricat de mult am incercat sa-i zic sa schimbe mai sus de 3500RPM nu facea asta ca nu-i placea cum se aude motorul. Asta a fost povestea noastra cu aspiratul de 1.5l de la Mazda si dupa 1 an de zile am vandut masina ca m-am relocat in US. Ne-am uitat la Mazda 6 2.5l si putin la Mazda 3 2.5l dar am taiat repede de pe lista Mazda 3 pentru ca avea aceleasi probleme ca si Mazda 2: ceasurile de bord sunt de rahat (cand bate soarele nu prea vezi nimic in cadranele laterale), un computer de bord din anii '90, butoanele de la geamurile electrice nu-s luminate, nici cel de la oglinda si sa imparti masina cu un alt sofer intr-o parcare interioara slab luminata devine mai problematic cu reglajul oglinzilor. Sistemul de infotainment are ceva bug-uri si am zis sa incercam si altceva. Mazda 6 in varianta de echipare dorita de mine era peste bugetul meu si n-avem nevoie de o masina atat de mare. Initial in US am mers pe car sharing (www.zipcar.com) pentru ca aveam o statie cu ceva masini fix langa locul unde stau eu. Aici, Honda este foarte populara si am avut trei Honde pe care le-am condus cu acest zipcar. (scurt, la zipcar inchiriezi masina cu ora si e undeva la 10$ pe ora (benzina si asigurare incluse). Am condus rand pe rand toate cele trei modele disponibile in statia mea de parcare: Honda Odyssey 3.5l V6 Honda CR-V 2.4l Honda Civic 2014 (nu stiu ce motor avea asta) Dupa ce le-am condus pe toate trei, am inceput sa ma interesez din ce in ce mai mult despre Honda pentru ca am condus pentru prima oara o masina cu CVT. (asta fiind unul din motivele pentru care am exclus Civic din lista mea initial). Cutia CVT e faina si departe de feelingul descris de diversi jurnalisti pe internet si in reviste auto. (cel mai probabil pretentiile mele sunt altele si am asteptari mai slabe de la o cutie AT). Atasez aici cateva poze cu cele trei Honde: Dupa experienta cu cele trei Honde, am inceput sa ma uit din ce in ce mai serios la Civic si parca incepeam sa am obisnuiesc cu design-ul, parca sedan-ul nu pare atat de boy racer ca hatchback-ul (ma refer la acele plastice negre de pe bara fata, bara spate si grila fata) si mi-am facut curaj sa ma duc la un drive test cu noul Civic. Aici in US, Honda Civic X se vinde de prin 2016 in varianta sedan. Sunt vreo 5 dealeri Honda in orasul in care sunt eu si m-am dus la cel mai apropiat de mine. Au o cladire impresionanta cu o parcare pe mai multe niveluri si pe fiecare nivel era cate un model de Honda. Am ajuns la etajul 5 cu reprezentantul si am inceput sa alegem masina pentru test drive. (le aveau compartimentate ca coupe, sedan si hatchback si din ce am vazut eu, fiecare etaj era dedicat unui model de Honda) O poza rapida facuta cu telefonul: Toate masinile erau disponibile spre vanzare si puteai sa alegi aproape toata paleta de culori si daca nu o aveau acolo in echiparea dorita, o aduceau de la alt dealer. Mie mi-a placut alb si este a treia masina alba pe care o am. In US echiparile sunt urmatoarele pentru sedan: LX: $18.740 -> 2l NA, cutie manuala, clima auto pe o singura zona si sunt disponibile 2-3 dotari optionale gen Honda sensing EX: $21.140 -> 2l NA, cutie CVT, trapa, Apple Carplay / Android Auto EX-T: $21.500 -> 1.5l turbo, cutie manuala, CVT optional la 800$, clima dubla, scaune fata incalzite EX-L: $23.800 -> 1.5l turbo, cutie CVT, interior din piele si scaun sofer reglabil electric Touring: $26.600 -> 1.5l turbo, cutie CVT, faruri LED, sistem audio 450W, Honda Sensing, scaune spate incalzite Eu am ales varianta EX-L si singurul motiv pentru care n-am mers pe EX-T + CVT a fost materialul textil de pe cotiera, usi si faptul ca volanul nu era din piele. Mi se pare un material textil de proasta calitate ce pare ca se uzeaza repede (si cam se face dupa ce am citit pe civix.com) si neplacut la atingere. Daca ar fi avut EX-T cu volanul si cotiera din piele, p-ala l-as fi luat. (acum ca ma gandesc, poate trimiteam undeva volanul si cotiera sa fie imbracata in piele si ramaneam cu 1500$ in buzunar) Mi-ar fi placut farurile cu LED si sistemul audio de 450W dar deja pretul era peste bugetul meu. Sistemul audio normal e cu 8 difuzoare si nu e atat de rau. Inainte de a ajunge la acele echipari, am oscilat putin intre sedan si hatchback si am fost sa fac test drive cu ambele si astea sunt diferentele observate de mine: motorul pare ca se aude mai pronuntat la varianta hachback (1.5t nu suna grozav dupa urechea mea) pozitia la volan e mai ridicat la varianta hatchback in US, e cu cel putin 1000$ mai mult (similar pentru Mazda 3, Ford Focus, Subaru Impreza). Astia nu prea cumpara HB aici si majoritatea ce o fac sunt considerati boy raceri si asigurarile sunt mai scumpe. Probabil ei daca vor ceva mai practic ca un sedan, merg pe SUV. Cu spatele de la Civic Sedan m-am obisnit si pe alb chiar imi placer dar la Civic HB inca nu. (mi se pare ca Sedan-ul are o forma mai frumoasa) Impresiile mele la cald dupa ce am mers mult cu Ford Focus: masina este foarte silentioasa directia este grozava, scaunele au suport destul de bun pozitia la volan este joasa si asemanatoare cu cea din BMW seria 3 (mie imi place mult ca sunt mai inalt) confortul este foarte bun. Masina are roti pe 17" dar 215/50/R17 ce au balon destul de serios pentru niste roti pe 17". Mi se pare o masina foarte rafinata, nivelul de vibratii si zgomote in interior este redus. Eu o compar mai mult cu Mazda 6 decat cu Mazda 3 la nivelul de zgomotul si confort. Interiorul pare sa aiba materiale destul de bune, ansamblat bine si cotiera centrala este geniala la cat de flexibila e. Este prima masina cu Apple Carplay (optiune ce nu e disponibila pe Mazda) si e grozav. Se cunoaste ca au depus efort in design-ul consolei centrale pentru ca alimentarea telefonului vine undeva mascata in spate si poti trage frumos cablul de alimentare in locul unde pui telefonul si nu se vede carnatul de cablu. La fel ca si in Irlanda, e posibil ca nevasta-mea sa conduca masina mai mult ca mine. Astazi a gasit si un lucru negativ: scaunul de la pasager nu se poate ridica pe inaltime si pozitia lui e destul de joasa. (iarasi, pe mine nu ma deranjeaza) Experienta cu dealerii din US e ceva ce necesita un post dedicat dar cumparatul masinii in sine, daca esti de acord din prima cu ce pret iti zice dealerul, dureaza 1 ora. (aplicatie credit, aprobare, inmatriculare, asigurare si pregatire masina de predare dupa ce ai zis DA) Comparativ cu 1.8 TSI, acest 1.5t pare mai lent si nu suna chiar atat de bine. Eu sunt de parare ca daca vrei acum o masina compacta in Europa cu cel mai bun (performant, flexibil, silentios dar nu neaparat fiabil) motor pe benzina, Seat Leon 1.8 TSI e cea mai buna varianta (in gama lui de pret si target). 1.8 TSI are atat injectie directa cat si indirecta pentru a reduce depunerile de carbon, cuplul maxim de 250Nm de la 1250RPM si constant pana pe la 5000RPM unde are si puterea maxima constanta pana pe la 6200RPM. Masina oricum o alegi din mai multe considerente si nu doar motor, dar fiecare individ pune mai mult accent pe ceva anume si vad ca si aici pe forum multa lume e interesata de acest 1.5l turbo. Problema mea cu VAG e mai mult la nivel ideologic, gen ce a facut VW cu dieselgate, cum si-a tratat clientii din Europa (i-a durut in c**) si ce a facut marea Germanie, tara influenta in Uniunea Europeana cu VW in privirea asta. (adica din ce vad eu, nimic). Serviciile post achizitie sunt proaste, au avut multe probleme grave cu motoarele si cutiile de viteze (gen distributia la prima generatie de 1.2 TSI, ambreiajele la cutia DSG7) si i-au cam durut in fund de clientii din Europa. Au facut recall in China si in alte parti unde chiar ar fi fost sanctionati dar nu in Europa. In US au scos DSG7 de pe Golf si au pus un AT clasic cu convertizor. Comparativ cu Octavia 1.8 TSI si Mazda 1.5 SkyActiv-G: motorul la pornirea la rece e foarte silentios comparativ cu 1.8 TSI de pe Octavia si SkyActiv-urile de pe Mazda masina e foarte silentioasa si confortabila la drum intins oglinda din stanga are o forma ciudata si nu prea vad masinile in unghiul mort; am incercat sa o aranjez putin diferit azi si voi urmari pe viitor stropitoarele de parbriz sunt de tip perdea ceea ce-mi place (la Mazda era o bataie de joc) stergatoarele se misca foarte rapid cand le dai doar un impuls sa steaga o singura data rezervorul mi se pare foarte mic; 46 litri pe o compacta? Ala e rezervor de subcompacta! penalizeaza rau la range dar macar plinul iese la sub 30$ pana in 2500-3000RPM motorul nu prea se aude si chiar daca CVT-ul pe acceleratie tine turatia constanta, la mers normal e super auto brake e bestial: practic poti activa sistemul si de fiecare data cand masina s-a oprit, frana se activeaza automat si imediat ce ai calcat acceleratia, se decupleaza. Pentru traficul de bara la bare e o chestie faina. E bine ca ai si buton sa o decuplezi in caz de nu vrei sistemul Apple CarPlay e fain tare: portul USB e de 1.5A si incarca repejor telefonul. Practic Spotify + Apple Maps e ce se va vedea pe acel ecran 99% din timp cand folosesti Apple CarPlay nu poti vedea ce temperatura ai setat pe climatronic; trebuie sa invarti de buton ca sa apara doar pentru cateva secunde clima isi face treaba cu bine; am prins si ploaie si soare si nu a trebuit sa o ajustez deloc pozitia la volan e joasa si imi place maxim (pe hatchback mi s-a parut mult mai ridicata): scaunele au un suport lateral bun si e o placere sa iei curbele putin mai tare; efectiv masina nu pare sa aiba ruliu mare si e o senzatie faina cand iei virajele e prima masina de generatie noua pe care o vad fara capac pe motor noaptea interiorul e spectaculos cu acele ceasuri de bord Despre consum: Dupa un drum de 350mile dus-intors (560km), am depasit si 1000mile cu masina. Consumul a fost de 43.6mpg (5.4%) si viteza medie estimata undeva la 62mph (~100km/h). 99% din timp am mers pe aceiasi autostrada in limite legale. Nu am verficat consumul la pompa. La Mazda era identic cel de la pompa cu ce afisa CB iar la Octavia consumul real era cu minim 0.5l mai mare. Din ce estimez eu, e putin mai mic fata de Octavia 1.8 TSI si probabil in trafic zi de zi, in oras la o viteza medie de 21-22km/h va fi undeva la 9.5-10% si extra-urban 6-6.5% la un mers normal. Benzina pana acum am pus de 89 AKI (~93-94 RON) undeva la 2.99$/galonul. Honda recomanda minim 87 AKI (~91 RON) dar parca nu m-as duce atat de jos chiar daca am pus de la o statie mare (Shell). Cutia CVT: La kick-down, cutia CVT "schimba" pe la 6000RPM la modul ca emuleaza niste trepte de viteze. La accelerari normale, turatiile stau undeva la 2000-2500RPM si motorul abia se aude. Daca o calci mai tare, turatia urca mai mult. E greu pentru mine sa-mi dau seama daca motorul 1.5t are turbo-lag sau cutia CVT are senzatia de "rubber band". Mi-e dor de cutie manuala si nu as da 1500E pe o cutie AT (fie ca e DCT, AT clasic sau CVT). Cutia CVT pe Civic impreuna cu auto-hold face condusul bara la bara mai usor de suportat. In US nu prea am avut de ales. Daca e sa ma dea Trump afara, un Civic sedan manual s-ar vinde mult mai greu si cu mai putini bani. Piata aici e clar de AT si minotiratea care alege Civic manual, alege hatchback. In Seattle cred ca e si mai ciudat cu manuala deoarece orasul e asezat pe cateva dealuri si unele strazi sunt abrupte gen San Francisco. In Europa 100% as fi mers pe Civic manual. Incerc pe cat de mult posibil sa fug de condusul bara la bara si la o viteza medie de sub 20km/h prefer alt mijloc de transport. Despre acceleratii: Am facut o acceleratie de la ~65 - 150 km/h si mi-a iesit undeva la 13 secunde. (poate in modul Sport ar fi fost mai rapida, dar nu cu mult) Ceva asemanator aveam si cu Skoda Octavia 1.8 TSI din 2011 si era undeva la 10-11 secunde. Mi se pare destul de mare diferenta de 2-3 secunde. Sa zicem ca o secunda e pierduta cu kickdown, o secunda ca nu eram in modul sport si ca e cutie CVT, dar cum am mai zis: 1.8 TSI e un motor genial care suna si bine. Honda Civic: https://youtu.be/Y7yaRWBsFuU Skoda Octavia: https://youtu.be/LLaa9avrWzU?t=5s (astea sunt filmarile mele) Din datele oficiale pentru Europa, acceleratia 0 - 100 km/h e slaba comparativ cu ceva asemanator gen Seat Leon 1.8 TSI. Octavia are 7.4s pe motorul 1.8 TSI 180CP si 8.2s cu 1.4 TSI 150CP. 0 - 100 km/h in 8.2s face si Mazda 3 cu 2l NA de 165CP si masa autovehicolului e asemanatoare cu Civic. 1.5l turbo pe hatchback: Cuplu: 240Nm@1900-5000RPM (220Nm de la 1700RPM) Putere: 182CP@5500-6000RPM 0 - 100 km/h: 8.2s manual si 8.3s CVT 1l turbo pe hatchback: Cuplu: 200Nm@2250RPM (180Nm de la 1700RPM) Putere: 129CP@5500RPM 0 - 100 km/h: 10.8s manual si 10.6s CVT In realitate pare sa fie mai rapida. Puterea motorului pe dyno e mai mare fata de ceea ce e declarat iar masuratorile la o revista din US (www.caranddriver.com) arata bine - Honda Civic Sedan 1.5 CVT aici - Mazda 3 2.5l AT aici - Golf 1.8 TSI AT aici Mazda 3 si cu Golf sunt cam pe acolo dar Civic-ul este clar mai rapid. Avand in vedere ca 2.5l pe Mazda 3 nu-l gasesti in Europa (si sigur 2.5l e mai rapid ca 2l), atunci Civic 1.5l e net superior Mazdei 3 G165. Poze: P.S. Am postat un link catre forumul Honda (ce a fost sters de un moderator) si intr-adevar era virusat forumul. Scuze pentru asta.2 points
-
Eu zic ca trebuie sa ajungi pana la Bacau sau Radauti, si nu o spun cu rautate. Arata ok masina, imi place mult culoarea.2 points
-
@sebip multumesc. Au venit si pozele. Am revenit cu un mic update. Dupa o perioada de stagnare, din cauza lipsei de timp, am mai apucat sa mesteresc ceva pe la masina. Nu foarte mult, dar usor, usor, ma apropii de final (la interior). Am montat suport de ochelari, plafoniera cu lumini ambientale si ornamente cromate, am pus RNS-ul cu toate suruburile la locu' lui (lipseau 2/4) si am inlocuit butonul de avarie (era triunghiul alb sters) cu altul OE, visiniu. Pe langa interior, am lucrat putin si la exterior, adica am facut ca cercul din stopuri sa se aprina complet in momentul franarii. Am cumparat si roti, BBS CH 7,5J, ET54 pe 18", care o sa primeasca cauciucuri 225/40 R18 Goodyear Assym V1 (noi). Pe spate o sa am nevoie de distantieri, maxim 10mm, iar pe fata inca nu am probat, insa nu cred ca e necesar. Din cauza wheelgap-ului imens (inestetic), dar si pentru ca imi place sa fiu lasat, am comandat si un set de arcuri sport SPARCO, cu drop 35mm fata-spate.2 points
-
In italia multi merg cu M1 ESP 5w30 pe PD si sunt multumiti, nici o uzura anomala dupa zeci de mii km. Recomandat este cel 5w40. Multe dintre motoarele respective au tuning 250-350 cai, tip axe came NPS sau Dbilas 10mm lift cu arcuri tari (deci presiune mai mare asupra componentelor) Incep sa cred ca M1 ESP chiar e ok.2 points
-
Eu incercam sa-ti dau un sfat mai ales la afirmatia ce ai facut-o si la care i-am dat quote. Nici eu nu cumpar masini noi. Din stilul pe care-l adopti esti o persoana care se ataca rapid. Bafta in alegerea masinii. PS: calificativele ca si cartile service se pot falsifica .2 points
-
Noua jucarie, motorizare 2.0TFSI, fabricatie 2008, 98.000 km,de la un prieten si coleg de forum Ca dotari are scaune din piele electrice si incalzite, navigatie, clima,oglinzi rabatabile, cutie automata S-tronic, padele, bi-xenon +DRL si altele.. Modificari: ceas de boost shadow, padele OSIR, oglinzi TTRS aluminiu, grila audi TTRS. Am comandat deja un set de anvelope noi, placute+ discuri fata spate, ulei si filtre. Ca si prima impresie, masina este destul de rigida in configuratie stoc, la suspensie nu cred ca voi umbla. Cutia este ceea ce imi doream de ceva timp. Voi reveni pe parcurs cu informatii despre masina.1 point
-
masina din link nu este st autentic, ci un st line...e o diferenta1 point
-
1 point
-
misto descrierea si f bine ca ai ales civicul. e de 10 ori mai fiabil decat orice vw. si chiar daca nu trage ca un 1.8 tsi, bucura-te ca nu ai umblat azi ca mine prin vreo 7-8 magazine dupa 1L de ulei pt completat. masina din 2015, cu 20mii km la bord (leon fr 1.4 tsi). si tot nu am gasit fix uleiul care trebuia, asa ca am pus ceva destul de similar.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Le-am inlocuit la B6 ,nu am desfacut decat bieleta antiruliu ,surub dintre fuzeta si amortizor si cele 3 suruburi de sus ,atat1 point
-
1 point
-
Azi am fost la un mic drive test cu Focus 1.5 EcoBoost 150CP, manuala. Este primul Ford cu care fac un drive test, n-am mai condus nimic de la ei. Ce mi-a placut: - look - directie super misto - tinuta de drum - motor / transmisie Minusuri: - spatiu interior (nu e tragedie, dar este mai mic fata de Golf de exemplu, atat in fata cat si pe bancheta spate) - portbagaj micut (parca vreo 317 litri, ceva de genul..) - lipsa acelei deschideri in bacheta spate pentru a putea cara chestii mai lungi gen ski-uri - nu exista la Focus , iar cotiera spate exista doar pe varianta Titanium.. - la varianta Trend cotiera centrala fata nu se poate regla - ceva zgomot de la avelope/roti Ca sa trag o concluzie: masina arata super bine, are o directie magnifica si o tinuta de drum fantastica, iti da siguranta. Cu siguranta ia fata Golf-ului la cum se conduce si la placerea la volan, arata si foarte bine pe deasupra. Motorul si transmisia mi-au placut mult, motorul mi s-a parut mult mai vioi si nervos fata de 1.4 TSI-ul de le Golf (desi cifrele pe hartie nu ar spune neaparat acest lucru). La interior lucrurile sunt mult mai bune decat in trecut, as putea trai cu interiorul acesta, desi nu este la nivelul Golfului bineinteles. Pacat de portbagajul micut, iar pe bancheta din spate cred ca s-ar fi putut sta mai bine daca se mai muncea putin (oricum este bine fata de Peugeot 308 de exemplu - care e o catastrofa). Mai sunt lucruri mici suparatoare, gen lipsa spatiilor dedicate Isofix pe care sa le gasesti usor - sunt ascunse pe acolo, le cauti...(asta fac eu la 307, totusi la o masina din 2015> ma astept la mai mult..). Consumul pe care il avea masina mi s-a parut foarte bun, undeva la 9% mediu in conditiile de masina de drive test si un trafic normal, nu liber, dar nici bara la bara. Deci ...DA, mi-a placut masina cum se conduce si cum sta pe sosea , Golful este mancat la acest capitol.... Recunosc, nu am mai simtit de mult o placere asa mare in a conduce o masina normala (nu Cupre sau alte fenomene ). In vara cred ca o sa ma duc sa ma dau si cu Fiesta1 point
-
Uite ca am gasit ceva, cam asta ar fi wishlist-ul/best buy cred: http://www.autohus.de/autosuche/details/188122/vw-golf-7-1-4-tsi/#?bfilter={"maker":["Volkswagen"],"model":["Golf-7"]}&page=11 point
-
Si apoi se aduc din nou in Ro si se zice "da frate, masina facuta pe linia de productie #1 pt Germanica". Bun..1 point
-
Votez pentru cel mai stabil motor in 4 cilindri din grupul VAG : 2.0 TDI ,CR1 point
-
Salut, Dau un share cu ce am comandat in 13 martie (saptamana11) : Octavia Combi SMART 1.4 TSI Manuala, 6 trepte Rosu Corrida Front Assistant Geamuri electrice spate Pachet drumuri grele Radio-MP3-player Bolero, MIB2 Scaune fata incalzite Smartlink Tempomat Duze stropitoare parbriz incalzite A iesit 19000 cu tot cu reducere dealer. Mai vine si rabla (daca si cat). Termen de livrare max 20 saptamani !!. (15-20 zise vanzatorul) Am fost relativ zgarcit si m-am abtinut sa-mi pun chestii utile mai rar sau care le pot pune oarecum si aftermarket. Initial erau chiar mai putine dar cu rabla am mai plusat. Drumuri grele l-am pus ca duce garda de la140 la155mm si asta mi-ar permite sa ma bag aprox la fel de increzator si drumuri pe care m-am bagat cu masina actuala (Logan1). Scutmetalic o sa pun aftermarket candva. Bolero am luat pt dimensiune si conectivitate cu apps pe telefon, sper sa fie decent cativa ani buni din pdvedere tehnologic. Front assist am pus pt functionalitatea efectiva dar si pt ca nu-i exclus sa reduca costul casco peste ceva vreme (nu stiu daca acum asiguratorii sunt influentati)1 point
-
1 point
-
Eventual poti racaii ceramica din capat, ca sa descoperi mai mult metal. Binenteles cu grija sa n-o spargi. Cred ca daca citesti totusi culorile de pe ea (din poza nu se vad prea bine), un electronist iti poate spune ce valoare are rezistenta.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Felicitari! Interesanta noua achizitie, desi ma asteptam la complet altceva (adica la ceva tfsi+quattro). Sa o stapanesti sanatos si mult succes la modificari, deja ai experienta in 2.0 tfsi1 point
-
Frumoasa jucaria, sa o conduci fara incidente! Niste distantiere ar aranja-o bine1 point
-
1 point
-
Salutare , am folosit eu Eneos Sustina 5w40 in Pd ul lu' maica-mea si este foarte ok ca zgomot ( foarte silentios si iarna la -14 grade ) dar mai putin ok la partea cu consumul de ulei ! Dau un exemplu- spre deosebire de Motul 5w40 X-clean care are norma 505 01 si care nu completam nimic pin' la 8500 de km la Eneos s-a aprins becul de ulei in jur de 5000 de km ( asta nu inseamna ca uleiul este prost ) dar cred ca i prea subtire pentru PD altfel nu-mi explic...1 point
-
Dan - Ti-a zis Flo ce ai de facut... dura 5 minute sa ai raspunsul exact, decat sa povestim. Da, stim si noi la ce se face update, etc....dar hai sa vedem ce ai tu pe masina - daca este sub 2008, automat o sa ai nevoie de update de can gateway1 point
-
Masina a ajuns la mine, o sa vad care sunt regulile forumului, daca deschid un nou thread sau pot ca continui aici.1 point
-
Maf ai schimbat ? L.E. Nu stiu de ce dar am impresia ca o sa schimbi si motorul si o sa iti mearga la fel. Problema e intre volan si scaun.1 point
-
Foarte frumoasa jucaria, o stiu si pe cea veche de prin trafic.. dar asta e bomba .. cu totul altceva. Ciudat totusi cu cutia... poate ai si avut ghinion mare cu ea, sunt oameni cu DQ250 cu interne schimbate care duc 600cp cu 900nm fara probleme.. vezi Alex @ APR de ex. Succes cu masinuta, asteptam niste cifre.. masuratori etc.. stii tu1 point
-
salutare.am rezolvat. era o eroare in calculatorul ei, pe care am sters-o cu vcds. acum merge totul ok, inclusiv xenoanele se regleaza automat la pornire. multumesc.1 point
-
Scoate doar pistonul cu problema ,greu de crezut ca pierzi toata compresia pe la segmenti . +30 bar in motor ....sarea capacul de la culbutori prin capota1 point
-
0 points
-
Daca as fi avut posibilitatea, as fi optat si pentru incalzirea stationara (masina dezghetata, habitaclu incalzit, protectie pentru motor). Cum insa am luat masina din stoc... In Bucuresti, majoritatea drumurilor le fac pe distante scurte (4-8 km), in zona centrala, pe timp de iarna pornirea motorului fiind la rece. Daca un 1.4 pe benzina avea timp sa se incalzeasca pe distanta respectiva si aveam parte de un pic de aer cald in habitaclu, nu am o experienta similara cu 2.0 TDI, dar ma astept sa se incalzeasca totusi mai greu. Credeti ca un paravant pentru grila superioara, cum este cel de pe Superskoda, ar putea sa grabeasca si el incalzirea motorului atunci cand temperaturile sunt scazute? Avand in vedere ca se poate folosi recircularea pentru a avea mai rapid aer cald in habitaclu si ca vitezele de oras sunt totusi mici, ma indoiesc ca paravantul ar fi o solutie. Dar am zis sa vad si alte pareri. Skoda Octavia winter grille cover0 points
-
-1 points
-
Banuiesc ca asta e masina ta: 2.0 TDI 08.05 - 125kw 170cp 1968cm coduri motor: BMR, CBBB Curea de distribuţie - înlocuire de la an fabricatie 2010 Motor CBBB toate 210.000 km/ de la an fabricatie 2007 Motor BMR toate 150.000 km/până la an fabricatie 2006 Motor BMR toate 120.000 km/ până la an fabricatie 2009 Motor CBBB toate 180.000 km-1 points
-
Daca treci la 17" stii ca vei pierde la demaraj, da? Eu la motorizarea ta nu as face trecerea - dar asta e doar parerea mea. Ca look o sa fie mult mai bine, normal.-1 points
-
Saibot , nu ma pus pe ganduri pentru stiu ce a patit de a fost refacut, ma punea pe ganduri daca era refacut la un service no name cu garnituri aftermarket, dar avand in vedere ca a fost schimbat pana la ultimul surubel la el si are garantie la reprezentanta nu ma deranjat, mai ales ca pe la km astia de regula incep sa pape ulei mult-1 points
-
Nu cumpăr mașină nouă. Diesel ul cade de pe lista asta după ce am mers cu un 1.4 125cp. Ramane audi în prim plan, pot renunță la xenon și max 150000km. Octavia nu ma interesează, după cum vezi detest berlinele. Masina nu va fi luata din ro, deci terminați cu km dați înapoi.-1 points
-
@deenman +1ptr masina second si relax cu kilometri. Go for it! Sa ne tii la curent cu ce iti iei. Mult succes!-1 points
-
Oricat de mult as vrea sa ies din sfera VAG nu prea rusesc, interiorul si calitatea materialelor cat si bagajul de cunostinte bogat din familia VAG ma cam fac sa exclud multe masini. PArca e greu de crezut ca-ti livreaza o masina echipata titanium ford focus si motorul 1.5 ecoboost la doar 14-15k euro. O sa le dau un telefon, poate ma programez la un test drive, ma conving. Sunt atras de motoarele pe benzina, de litraj mic, din astea de consum redus, asigurare redusa, mai in trend cu moda. Tu vorbesti de modelul simplu sau de modelul ST?: asa ceva? https://www.autovit.ro/anunt/ford-focus-ID7GkGNW.html#ddeb22e5e1-1 points
-
E f. mic consumul, de ce ai schimbat marca, abia dupa 2-3 schimburi iti dai seama de calitatea lui, plus ca Ravenol are o putere mare de curatare, lasa motorul fara pic de depunere.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00