Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.03.2017 în toate secţiunile
-
4 points
-
O masina foarte frumoasa si cu dotari din plin. Sa fie intr-un ceas bun si fara probleme de acum încolo. Totusi sa lasam folclorul ca masinile se fac diferit si noi primim rebuturile. Este un mit, dar asa ne place noua sa credem ca suntem furați mereu de cei din vest.3 points
-
3 points
-
Si pe mobile la masinile noi apare ca termen de livrare 8-12 luni, in special la 1.0 TSI. O sa se umple lumea de psuedo suv-uri cu motoare de ascutitoare. In schimb se gasesc si modele cu km putini, disponibile "acum". As cumpara fara sa stau pe ganduri una second-hand din Germania decat sa astept 1 an pentru livrare. Am mai asteptat 2-3 luni pentru o masina, dar 1 an... Pai dupa ce primesti "modelul vechi", se lanseaza facelift-ul.3 points
-
@Liviu_sbn ai postat exact ce sa nu cumpere :)))) motorul de 160 de cai e cel mai de evitat de pe golf 6, dsg 7 la fel, iar de farurile alea nu mai zic nimic2 points
-
Exact, nu are cum sa apara Facelift dupa 1 an de la lansare. Poate peste 3-4 ani, la jumatatea vietii modelului. Am gresit si eu in exprimare, a fost mai mult o exagerare. Intredevar modele dupa 06/17 o fie MY2018, dar nu cred ca se stie inca concret ce si cum se va modifica daca se va modifica..2 points
-
Dupa cum ziceam, pe 30 ian am facut comanda, pe 1 martie a intrat in fabricatie si pe 10 martie era la Curtici, pe 24 martie facem livrarea: Sportage 2.0 DSL GT Line 4x4 HP AT6 Sparkling Silver Trebuie sa recunosc ca m-am interesat de Sportage in urma review-urilor colegilor de pe forum2 points
-
Desi suntem offtopic, @nsm si eu am casco tot pe persoana fizica, fara fransiza si daca am doar un incident pe an nu-mi creste nicio prima, doar ca nu voi primi bonus mai mare anul urmator. Daca am doua incidente practic voi plati casco cat anul curent, desi valoarea masinii scade. Iar de abia daca am 3 incidente intr-un an creste peste cat am platit anul curent. Deci nu cred ca se pune problema chiar asa. Practic eu daca ma aleg cu un parbriz schimbat, nu platesc nici fransiza nici mai mult la casco. Iar cu folia, eu nu sunt convins ca are vreun sens sa pun asa ceva pe parbriz sau faruri/proiectoare. De ce? Simplu, pentru ca la cealalta masina, dupa 7 ani jumatate si 127k km nu am spart niciun parbriz si farurile arata aproape ca in prima zi (au doar urme foarte fine de zgarieturi, dar vizibile doar daca te uiti atent de aproape), nu sunt zgariate/sparte/matuite. In cazul asta, nu vad necesitatea foliei (care oricum se face urata in cativa ani), din moment ce sa zicem vreo 10 ani oricum nu ai probleme cu matuit/zgariat cat sa necesite vreo interventie. Intr-adevar, am vazut multi cu masini de 2-3 ani care au farurile super matuite, dar nu am idee cum fac oamenii aia de arata asa farurile lor.2 points
-
Eu am platit azi avansul, livrarea posibil sa o faca Mos Craciun. M'am uitat bine la alternative si nu am gasit nimic complet pe placul meu. Inclusiv viitorul Yeti probabil nu m'ar fi multumit. Daca se pastreaza ca la actualul, pe nivelul superior de dotari 1.4 tsi 150CP ar fi venit doar cu 4x4, deci 2000 euro in plus degeaba, in cazul meu. De'acum, ca in reclama2 points
-
2 points
-
Am rezerve vis-a-vis de rezolvarea problemelor.... puteau pune dsg6 daca era vorba de cuplu dar vor face dsg7 umeda, plus ca 1.5 tsi are tot 250 nm cuplu2 points
-
BXE de 105 cai sa rupa aderenta in 2 pe Passat e putin probabil. 1.9TDI de 105 cai e normal ca motorul sa fie lent pe Passat, chiar si pe Golf e lenes, pe Passat cu atat mai mult. La tine cred ca e invers, un senzor o ia razna dupa ce stai cateva minute la relanti si un timp scurt motorul trage mai mult decat ar trebui.1 point
-
NU stiu ce poti repara TU pe acolo, cand eroarea este ABS- implausible signal.1 point
-
Niciuna. Voiam doar sa spun ca masinile VW pot ajunge si la 90K in Germania, avand un pret de lista mai mare comparativ cu Europa de Est. L.E. Nu am nimic cu masina ta, chiar imi place foarte mult ! :-) Raspunsesem deoarece CristiALF se mirase de pretul relativ mare pentru un Passat.1 point
-
1 point
-
Din pacate nu prea are cine sa raporteze problemele, deoarece n-au fost in stare sa aiba o linie de productie decenta,1 point
-
1 point
-
Ieri am plasat si eu comanda pentru o Ateca 1.4 TSI 2WD echipare Style, culoare Billa White cu urmatoarele dotari optionale: - Enjoy Style : -Alarma -Pachet iarna (WW1), Pachet Black exterior (PBP), Park Assist - Full Link + Media System Plus - Pachet Comfort Drive + Roata de rezerva de dimensiuni reduse Masina era pre-comandata in aceasta configuratie, fiind singura care s-a apropiat de dorintele mele. As fi vrut in plus macar alcantara negru si blind spot, dar ma multumesc si cu atat. Livrarea ar trebui sa se faca undeva prin Mai-Iunie. Am luat decizia dupa ce am contactat toti dealerii din Romania, foarte putini avand masini pre-configurate comandate. Ghinionul meu a fost ca m-am hotarat sa dau avansul fix pe 14 cand s-a terminat cota... Ca si observatii : am primit cu greu un discount de 3%; majoritatea dealerilor dau discount 0% pentru aceste masini pre-comandate pe motiv ca sigur se vor vinde; din cate am inteles discounturile initiale de 8% pentru Style si 9% pentru Excellence oricum se vor injumatati chiar si pentru masini cu data de livrare 2018. Glumind putin, cei cu masini livrate in 2016 si 2017 ar trebui sa facem un club sa punem stickere pe masini cu Limited Edition1 point
-
Intr-adevar suntem offtopic, eventual se face un thread de asigurari. Pe mine ma oripileaza gandul de a merge prin service-uri si asigurari, timp si nervi pierduti, eventual niste mecanici cu chef de munca ce iti lasa numa degete pe capitonaj stalpi, etc, etc. Asa ca vreau sa minimizez astfel de ipostaze.1 point
-
@bubu182 Sal., Da citește flac . Am probat cu un stick de 8 gb . Momentan nu am probat și de pe cardul de memorie . Dynaudio are SUBWOOFER în portbagaj în locul rotii de rezerva (a nu se înțelege ca este cât roata de rezerva - ci ca el se poate monta în interiorul rotii de rezerva) . De auzit sa aude bine (are însă un bass mai profund fata de sistemul de pe B6 . Păreri contra nu am ce sa zic căci NU ÎNCAPE comparație intre B6 și B8, sunt doua mașini total diferite . Păreri pro = Dai DCC + DSG pe SPORT și pleacă de sub tine . Cred ca motorul asta NU AR FI PUTUT PUNE PUTEREA JOS dac nu ar fi fost 4MOTION .1 point
-
1 point
-
plus 2 senzor de ABS pe spatesi o alta unitate de ABS daca nu stie de park pilot.1 point
-
1 point
-
Pai pentru a verifica voltmetrul ma gandesc. Adica ar fi o comportare anormala a voltmetrului.1 point
-
Am montat arcurile sport. Nu a coborat cat ma asteptam. Vreo 2 cm. Arata mai bine, nu mai este spatiul ala inestetic. Masina a primit si oglinzi cu semnalizare si puddle lights oem de pe Skoda Superb. Urmeaza sa le vopsesc. Am facut teste pe bandou pt pozitiile de america. Se taie uimitor de usor si precis cu...cutterul.1 point
-
@@DRI@N, daca nu ai chef sa te complici, kit OEM pentru incalzirea stationara http://shop.ahw-shop.de/original-vw-passat-viii-b8-standheizung-mit-klimabedienteil-nachruestung-wie-ab-werk?c=3523 Foarte misto masina.1 point
-
Masina a trecut un ITP, am facut si un polish la faruri si stopuri, si am revenit cu niste poze mai de calitate.1 point
-
Da si la leasing e la fel: CASCO fix pe toata durata contractului... Fiecare eveniment(dosar) e insotit de o fransiza de 100Eur. De banii de folie transparenta prin care nu trece caldura, poti pune parbriz incalzit de fabrica si in felul asta beneficiezi si de protectia IR si de beneficiile parbrizului incalzit. Si eviti discutiile/amenda referitoare la prezenta foliei pe parbriz, care este interzisa si motiv de picat ITP, sau luat talonul la control in trafic.... parerea mea.1 point
-
Uite o sugestie interesanta (daca bineinteles masina e ok) https://www.autovit.ro/anunt/seat-altea-xl-se-emite-factura-cu-tva-deductibil-pret-9-075euro-tva-10-800euro-ID7GkOD3.html#d89f0700f7 https://www.autovit.ro/anunt/seat-altea-xl-freetrack-4x4-ID7GkEWn.html#d89f0700f71 point
-
@@DRI@N: salut si felicitari pentru masinuta, sa te bucuri de ea. Isi merita banii pe deplin avand in vedere motorizarea, transmisia, echiparea si mai ales rulajul. Fiind luata de la reprezentanta, banuiesc ca are rulajul certificat. Un plus din punctul meu de vedere pentru ca nu ai cedat ideii de: "la banii aia ce Seria6,X5/A7,etc, iti luai", pe care sunt sigur ca ai auzit-o deja Imi plac mult jantele pe 19, doar astea au fost peste 1000Eur ca optiune Culoarea masinii e iarasi un punct forte, impreuna cu jantele fac un pachet optic foarte misto. Ca si retrofit-uri, sigur poti gasi multe jucarii. Personal, ti-as sugera oglinda interioara de MY2017, adica cea fara rama, e un detaliu de efect1 point
-
va fi mai zgomotos cu 0w30 nu ajuta cu nimic dimpotriva , este problema de hardware nu de ulei @calin.g crezi ca cineva care are propriile zacaminte de petrol, prospectari, rafinare, carburanti ,r&d, transport etc se se descurca mai prost decat ceva "nemtesc" care doar amesteca a+b+c intr-o fabricuta , ingrediente cumparate poate tot de la Mobil Exxon sau BP Castrol1 point
-
Pune poza asa din munca depusa de tine prin garaj, de cazurile intalnite de tine, poze de pe net.. Hai sa fim seriosi"unde esti tu"biela sparge cutia iar in romania nu pt.ca suntem mai saraci si nu vrea biela sa ne faca pagube??1 point
-
Cutia e 1000% DQ500 . Faza mai nasoală este ca MOMENTAN cei de la REVO nu au nici măcar STAGE 1 (despre un STAGE 1+ / 300 Cp nici nu mai zic) . La alți tuneri prețul este unul EXORBITANT . Dar așteptăm . Prețul de catalog al mașinii NOI este aprox. 59000 de Euro . Prețul de achiziție aprox. 33000 de Euro (din care deduc TVA) + 1100 Euro drumul .1 point
-
Voucher nu am primit, insa in cele din urma s-a clarificat situatia, update-ul nu a fost efectuat, am comparat logurile mele vechi cu logurile facute de ei. Confuzia s-a creat datorita proastei comunicari intre mecanic si cel de la relatii clienti.... tare aiuriti...rasuflu usurat1 point
-
1 point
-
Din cauza cuplului limitat la 250Nm. In rest nu vad de ce ar renunța. Problemele cutiei au fost rezolvate deja. Ca mai sunt unele cu probleme, de acord, dar cred ca sunt exceptii.1 point
-
Naspa masina... Vezi ca la motorizarea si transmisia asta detectorul este inutil - fara statie sau waze nu te vad bine Multi km fara probleme iti doresc!1 point
-
Off topic: Megane 4 sedan nu e deloc mai mare. Are 4.63m vs 4.66m si ambele au latime 1.81. Unde pierde destul este la portbagaj de 503L comparativ cu 590. Megane 4 break are 4.626m si tot 1.81 latime. Asadar cred ca e doar o impresie. Portbagaj de 580L. Cea mai mare ramane Skoda Octavia. On topic, nu au ce sa modifice la DSG7 DQ200 decat sa o schimbe. VAG este deja la a 3a revizuire de ambreiaje. Un metal care se incinge mult si pt mult timp nu tine mult daca nu e lubrifiat, plus ca in oras schimba imediat de la plecarea de pe loc si apoi freaca treptele 2-3. E vorba de principiul cutiei. Important este sa pornesti la drum cu ideea ca in 4 ani e foarte probabil sa fie nevoie de garantie pentru cutie cel putin o data.1 point
-
@99bmr, sunt de acord cu unele lucruri ce le-ai spus, insa nu in totalitate si mi se par aberante unele... - sunroof e doar pt aspect, nu e trapa, nu faceti confuzie, si in mizeria care e in RO nu prea isi are rostul Se deschide 3 degete , intra aer, auzi zgomotul de afara, iti ofera un view extrem de frumos cand e soare afara etc. Mizeria din RO afecteaza tot ce tine de masina atat interior/exterior/motor/etc - sisteme precum lane assist, side assist, pentru RO nu isi au rostul Side assist (asistenta unghi mort) este extrem de util oriunde te-ai afla. - DCC-ul (suspensia adaptiva) s-ar duce dracului in cel putin un an, iar costurile nu-s de neglijat deloc Eu am amortizoarele originale DCC din 2010 si nici pana acum nu e vreunul curs sau sa dea semne ca e uzat... au o durata de viata de 2-3 ori mai mare decat niste amortizoare normale, si pretul este pe masura. - scaune full electric, costuri destul de mari in caz de defectiuni Daca mergem pe premiza ca ceva se va strica si cu cat e mai dotat cu atat va costa mai mult.. atunci ne luam o bicicleta. - 4 motion ar fi frumos Este frumos dar nu e neaparat util, cat % din an este zapada ca sa ai neaparat nevoie de el (fiindca sa fim seriosi, nu discutam de masini cu 300+ cp la care sa ai nevoie de tractiune integrala pentru plecari in forta sau alte chesiti). My 2cents ... Daca ar fi sa imi iau din nou masina, as strange din c*r pana as avea o suma perfecta pentru a imi achizitiona o masina cu aproape tot ce imi doresc pe ea, fara sa fiu nevoit apoi sa fac retrofituri si modificari sau sa ma uit la altele cu optiuni si sa oftez.1 point
-
Rasucesti si tu cutitul in rana :))) o sa iau la anul 215 pe fata ca sa o trantesc pana jos. Ma gandeam ca fiind ET45 si 8.5j nu se vor opri aripile direct in ele. Pe spate intra lejer, deci la anul le arunc pe astea de pe spate si fac smecheria. Cat despre clip vreau sa fac ceva ce mi-am dorit de mult cu o doza de cola1 point
-
1 point
-
Da, era greu sa ti dai seama...cei 4 erau competitorii lui i30...1 point
-
Gata, in sfarsit acasa. Sotia a venit si m-a luat de la aeroport. Ce sa va spun? Pe scurt, ce se spune despre GTi este adevarat. Voi reveni pe parcurs si cu opinii personale. Am apucat pe A2, foarte confortabila, pozitia la volan este excelenta si acel motor...acea directie...acea cutie...acea suspensie... Pe drum foarte linistit, max 140, a atras citeva priviri ale unor alti posesori de VW Golf. Un Scirocco alb s-a tot tinut dupa mine. La Cernavoda nu am mai rezistat si am iesit de pe autostrada ca sa ma bucur de ceva curbe. Se comporta extraordinar chiar si cu rotile de iarna, TS850P de 205/50R17. Deocamdata foarte calm, rulaj abia 1,200 km. Va bag niste poze proaspete, in special pt a vedea cum sta cu rotile astea. Jante Borbet V, 7.0J x 17" x ET49, anvelope Conti Wintercontact TS850P 205/50R17.1 point
-
In afara de culoare nu mai poti adauga nimic la Civic (mai sunt accesoriile de dealer: carlig, covorase, etc) pentru ca nivelurile de echipare sunt fixe. Si chiar si la culoare o sa renunti pentru ca in general la japs cumperi de pe stoc, ce are dealerul in curte. Sau poti face comanda si astepti multe luni, marti, miercuri. Asta este un lucru care nu imi place la japonezi. Dar sunt si sanse sa te pliezi pe un nivel de echipare. Oricum in echiparea de baza de 19.999 Euro pe 1 litru si 130 cai/magari la Hatchback primesti destule gadgeturi, cel putin la siguranta este aproape obsesiva lista: - pachet Sensing care contine: ACC cu low speed assit, Collision Mitigation activ la orice viteza, Lane Assist activ, frana de oras cu detectie pietonti, full-airbags, evident ESP, ASR, ABS. - diverse: hill assist, SS, clima dual-zone, scaune incalzite fata, jante 17 aliaj, cauciucuri 235/45 !! ( te dai pe curbe mai ceva ca Tempestini), cotiera spate, geamuri fumurii spate, light assist si pentru faza scurta-faza lunga, bluetooth, NAVI 7 inch, Android auto, Carplay, camera video spate. - si multe altele: frana de mana electrica cu auto-hold, geamuri electrice fata-spate, 8 boxe, volan piele si comenzi audio / telefon. Pare SF, dar am facut copy-paste din lista de preturi si dotari de la dealer. Pare SF #2, lista de dotari de pe piata Euro este mult mai bogata decat cea din America. Daca la Skoda adaugi aceste optionale, care nu sunt in standard nici macar pe Style, o sa te sperii cand vei sari de 4000 Euro. Pare SF #3, dar la aceleasi dotari Civic este semnificativ mai ieftin decat Octavia. Cel putin cu preturile de lansare. Nu stiu daca le vor pastra asa, dar am un feeling ca au tot interesul sa nu le schimbe. La ultimul nivel ai amortizoare adaptive fata spate si cu mod de soacra, piele, trapa, kessy, 10 boxe si 2 subwoofere, player audio inteligent - nu poti asculta manele, incarcare wireless telefon, incarcare gratuita pe viata pentru lanterna telefon, etc. Pare si mai SF ca in aceste conditii in continuare Honda NU ofera parbriz incalzit full la niciun nivel de echipare. Zici ca parbrizul incalzit este piatra Krypton pentru ei. Este doar cu degivrare in partea inferioara acolo unde sunt si stergatoarele. Si ma arde tastatura sa mai scriu cate ceva cu # dar se supara @ShadoWzZ1 point
-
Mie sincer sa fiu imi place mai mult brutalitatea PD-ului am condus si CR dar nu ofera aceeasi senzatie cand pui pedala la fund . Mergi pe EURO 5 CR , vorba colegului in privinta taxelor si in + e motor de generatie noua nu ai de ce sa te rezumi la PD . CR-ul e mai silentios , mai rafinat... PD-ul e asa .. mai oldschool1 point
-
Mai dar ce oameni cumsecade vanzatorii astia de masini. Isi zic, hai sa vand masina, distributia se schimba la 210.000 Km dar eu o schimb la 175.000 cu ocazia vanzarii. Nu spun ca masina nu merge bine. Eu doar spun ca trebuie sa fii foarte foarte naiv sa crezi ca are Km reali. Sau mai rau, facuta din bucati. Peste 90% din masinile vandute in tara sunt trucate.1 point
-
1 point
-
In portbagaj e subwoofer-ul, iar amplificatorul intr-adevar sub scaun. Puterea este ok pentru utilizatorul obisnuit (nu foarte/deloc audiofil), daca tin minte bine din manual e de 550W.1 point
-
Ok, acum ca ti-ai luat masina, sa-ti traiasca... dar "intretine-o"... Pretul bunicel, eu am dat 7300 din tara, adusa de dincolo (am luat-o din targ). 1. Ti-ai cumparat o masina de dincolo, schimba consumabilele. E cam regula. Cu papatu' de ulei, cred ca e cam problema generala la acest tip de motor, si eu completez cam cu 1L de ulei intre schimburi (dar o calc. :D ) 2. Distributia, se schimba in mod normal la 90k, apoi se verifica din 30k. Daca acolo scrie ca a fost schimbata la 105k, eu zic sa consulti un mecanic, el iti poate confirma/infirma asta. 3. Ambreiajul cam sus - asa e si la a mea, prinde chiar sus de tot... dar m-am obisnuit. E mai util la schimbat viteze... parca nu-i chiar necesar sa-l calci de tot. (devine nesesizabila problema asta). 4. Nu prea merge cu "las-o ba ca merge asa... ". Daca ai constatat o neregula, schimba-l. E cel mai bine. Bafta mare si la cati mai multi KM fara probleme. Este a treia sau a ... multa oara cand te rog sa NU mai folosesti QUOTE! Vad ca tii neaparat sa primesti un warnig. Daca vrei sigur il vei primi data viitoare. Iti promit eu! :scratch: aryes131 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00