Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.03.2017 în toate secţiunile
-
Sal., După cum știți fostul Passat B6 nu se mai găsește în posesia mea . Asa ca va prezint noua achiziție : VW PASSAT 3G (B8) 2015 2.0 BiTDI (240 Cp) with DSG 7 (DQ 500) & 4 MOTION Scuzați decorul . Maine o sa completez topicul cu lista de dotări ce momentan o am în format PDF dar care din cauza dimensiunii mult prea mari nu poate fi atașată .2 points
-
Mai bine intrebi pe topicul de consum G7 Nu vei găsi consum de diesel decât la 1.0 și posibil la 1.2 dar asta nu la 130kmph 1.4tsi poate consuma 5,5 la 100-110kmph dar la 130 consumul este 6-6,5 depinde de înclinare/drum Mai multe pe topicul dedicat dar părerea mea sa încerci benzina pentru ca are avantaje fata de diesel și pana acum EA211 (noul benzinar) pare reușit și fiabil2 points
-
Off topic: Megane 4 sedan nu e deloc mai mare. Are 4.63m vs 4.66m si ambele au latime 1.81. Unde pierde destul este la portbagaj de 503L comparativ cu 590. Megane 4 break are 4.626m si tot 1.81 latime. Asadar cred ca e doar o impresie. Portbagaj de 580L. Cea mai mare ramane Skoda Octavia. On topic, nu au ce sa modifice la DSG7 DQ200 decat sa o schimbe. VAG este deja la a 3a revizuire de ambreiaje. Un metal care se incinge mult si pt mult timp nu tine mult daca nu e lubrifiat, plus ca in oras schimba imediat de la plecarea de pe loc si apoi freaca treptele 2-3. E vorba de principiul cutiei. Important este sa pornesti la drum cu ideea ca in 4 ani e foarte probabil sa fie nevoie de garantie pentru cutie cel putin o data.2 points
-
Am vazut in topicul asta multe recomandari catre 0w40 (fluid la rece, putin mai vascos la cald), dar avand in vedere ca vine vara, nu cred ca 5w este prea gros. Totusi, problema apare la pornire. Deci, poate la motorul/lantul asta ar fi bun 0w. Scuze, vorbesc singur gandesc in scris.2 points
-
Salut, am mai spus-o si pe alte topic-uri, daca pui Smartlink si ai telefon Samsung, LG, HTC (si posibil si altele), Waze merge pe unitatea masinii, plus ca este iminenta integrarea lui in Android Auto. Camera spate se poate pune si ulterior. Personal as ocoli DSG7 cu ambreiaje uscate, este o optiune aproape 100% pierzatoare mai ales daca folosesti masina in oras. Chiar si unii colegi care ziceau ca au facut multi ani cu cutia asta si n-au avut probleme, au inceput sa aiba, iar reparatiile sunt foarte costisitoare ...2 points
-
2 points
-
2 points
-
Eu mergand linistit pe bulevard. Din spate se aude: "tati, deschide geamul si sa facem vrum-vrum". 3 ani. My job is done2 points
-
va fi mai zgomotos cu 0w30 nu ajuta cu nimic dimpotriva , este problema de hardware nu de ulei @calin.g crezi ca cineva care are propriile zacaminte de petrol, prospectari, rafinare, carburanti ,r&d, transport etc se se descurca mai prost decat ceva "nemtesc" care doar amesteca a+b+c intr-o fabricuta , ingrediente cumparate poate tot de la Mobil Exxon sau BP Castrol1 point
-
1 point
-
Am rezerve vis-a-vis de rezolvarea problemelor.... puteau pune dsg6 daca era vorba de cuplu dar vor face dsg7 umeda, plus ca 1.5 tsi are tot 250 nm cuplu1 point
-
Nu fac în ciuda nimănui . Inițial am vrut AUDI A6 3.0 BiTDI (313 Cp) dar ma speriat IMPOZITUL pentru aceasta mașină . Pe asta am găsit-o cel mai ieftin la 2.0 BiTDI după criteriile mele de selecție (adică REPREZENTANTA) .1 point
-
1 point
-
Este statistica pura. In general uleiul de diesel si filtrele aferente sunt mai scumpe. La Seatul meu de exemplu este circa 150 de lei in favoarea benzinei pretul la prima revizie.1 point
-
1 point
-
Adica in loc sa primesti masina in Septembrie, o iei in Ianuarie ? Tare asta, eu zic sa duca treaba pana la capat si sa nu mai livreze nimic, sa nu se mai complice1 point
-
Am primit si eu. Exact ce spune @Havoc. De dat se dau de cand a inceput aceasta actiune.1 point
-
Vad in descriere ca ai 140 cp. Ai soft? daca da, de la cati km si de cine e facut? Il ai de nou? Ce ulei folosesti si la ce interval de km il schimbi?1 point
-
1 point
-
El nu trebuie sa dovedeasca nicio paguba din moment ce poate dovedi ca si-a exprimat refuzul. Ca si actiuni poti sa ii notifici pe ei apoi ANPC si in cele din urma instanta. Rezolvare normal ca exista. In cel mai rau caz(pt. ei) iti inlocuiesc ECU. Totusi imi e greu sa cred ca nu au metoda de roll back in reprezentanta in conditiile in care exista persoane care fac acest lucru in afara reprezentantei. E adevarat, prin desfacerea ECU dar se poate.1 point
-
@99bmr, sunt de acord cu unele lucruri ce le-ai spus, insa nu in totalitate si mi se par aberante unele... - sunroof e doar pt aspect, nu e trapa, nu faceti confuzie, si in mizeria care e in RO nu prea isi are rostul Se deschide 3 degete , intra aer, auzi zgomotul de afara, iti ofera un view extrem de frumos cand e soare afara etc. Mizeria din RO afecteaza tot ce tine de masina atat interior/exterior/motor/etc - sisteme precum lane assist, side assist, pentru RO nu isi au rostul Side assist (asistenta unghi mort) este extrem de util oriunde te-ai afla. - DCC-ul (suspensia adaptiva) s-ar duce dracului in cel putin un an, iar costurile nu-s de neglijat deloc Eu am amortizoarele originale DCC din 2010 si nici pana acum nu e vreunul curs sau sa dea semne ca e uzat... au o durata de viata de 2-3 ori mai mare decat niste amortizoare normale, si pretul este pe masura. - scaune full electric, costuri destul de mari in caz de defectiuni Daca mergem pe premiza ca ceva se va strica si cu cat e mai dotat cu atat va costa mai mult.. atunci ne luam o bicicleta. - 4 motion ar fi frumos Este frumos dar nu e neaparat util, cat % din an este zapada ca sa ai neaparat nevoie de el (fiindca sa fim seriosi, nu discutam de masini cu 300+ cp la care sa ai nevoie de tractiune integrala pentru plecari in forta sau alte chesiti). My 2cents ... Daca ar fi sa imi iau din nou masina, as strange din c*r pana as avea o suma perfecta pentru a imi achizitiona o masina cu aproape tot ce imi doresc pe ea, fara sa fiu nevoit apoi sa fac retrofituri si modificari sau sa ma uit la altele cu optiuni si sa oftez.1 point
-
Busonul gaurit doar iarna,la frig tare(murdareste,miros la semaf.).Pt mers in suturi,verifica/schimba filtru benzina.Poti pune si un aditiv.Spor.1 point
-
Am reusit pina in final sa ma dau si eu cu un Leon FR FL. Dincolo de ce s-a discutat cu ce e schimbat, am mai observat inca doua aspecte, poate le-a mai observat si altcineva. 1. scaunul sofer nu mai coboara atit de mult cit coboara la varianta anterioara. In asta noua oricit am incercat sa-l cobor tot mai vedeam capota motor, ceea ce nu e cazul la varianta anterioara 2. au schimbat ceva la suspensie. Desi masina cu care am mers era FR, suspensia mi s-a parut mai moale si mai setata spre confort fata de versiunea anterioara. O concecinta (pozitiva) este ca acum suspensia este mult mai putin galagioasa, nu mai troncane la fiecare capac de canal sau mica denivelare.1 point
-
sa mai si rup - nu melcul, ci alte componente de plastic - am gasit mai multe defecte - dar sa cada una originala dupa un an, nu am gasit. Eu la asta m-am referit.1 point
-
intra cu VCDS-ul pe motor - posteaza valorile din campul 004 incarcarea ? - pune sa vedem cat incarca. Bateria in ce stare este ?1 point
-
Ok, ok, ne limitam la diesel atunci, sa poluam. arhicunoscutul 2.0 tdi 140 cp sau 170 cp. Era o varianta cupra r 260 euro 5, nu euro 4 (241cp), insa nu cred ca am buget pt asa ceva, si sincer, nu cred ca vreau benzina, masina asa puternica, nu cred ca reusesc sa o intretin. Mihai, mersi de linkuri, stiu deja masinile respective, insa ca sa nu incep sa caut acul in carul de fan (masina onesta in grupul celor masluite) varianta de a cumpara masina din Ro cade, din doua motive mari si late: 1. nu gasesti masina cumpara de noua, sh care sa iti satisfaca toate cerintele in materie de dotari, de ex o gasesti cum iti place dar nu are xenon, sau ii lipseste ceva. 2. nu am de gand sa ma iau la tranta cu samsarii sau revanzatorii ca sa le explic ca eu am dreptate, sau sa certam ca la usa cortului. Varianta de a cumpara masina de la autohaus cu traditie si zeci/sute de review-uri mi se pare mai potrivita, si mai eleganta, astfel eviti o intreaga aventura neplacuta, iar prima impresie conteaza, n-ai vrea sa tii minte cum ai alergat dupa masina 1 luna, ca sa selectezi una din 50. (pt ca 40 din ele au km dati inapoi, sau sunt accidentate serios). Cu coada ochiului m-am mai uitat la a3 sportback, insa interior anost pana in 2012/2013 nu ma atrage absolut deloc. Cand vezi g7 la noi in tara (cu xenon automata, trapa piele si alte dotari) si sunt la 10500E cu 170.000km incepi sa te intrebi ce cauta aici. Uite ce inseamna o masina corecta, de la un autohaus de renume: http://www.autohus.de/autosuche/details/185708/vw-golf-6-variant-2-0-tdi/#?bfilter={"maker":["Volkswagen"],"model":["Golf-6"]}&page=3 11.000E este un buget prea mic pt un g7 dotat, si cu motor de 2.0. Nu sunt dispus sa renunt la motorizare, este nr 1 la criteriile de selectie.1 point
-
Am 17k km in 10 luni cu 1.2 tsi. Depinde cu ce il compari si ce asteptari ai, eu zic ca se descurca onorabil. Daca nu tragi de el sa obtii o dinamica pentru care nu a fost gandit o sa faci consumuri bune. eu scot pana in 5.5 afara. 6 cu autostrada si 9-10 in oras. Greu de crezut ca mai obtii discount la preturile actuale care oricum is date bine in jos, evetual un casco , o revizie sau servicii aditionale.1 point
-
1 point
-
Salut, nu mai deschid subiect nou ca deja am unul deschis si nu s-a materializat ce spuneam acolo. Am reusit sa dau masina chiar daca avea 312.000km reali pe bord. Am un buget cuprins intre 8000-11500E si tocmai am renuntat la jobul la care aveam nevoie de suv/masina inalta 4x4, asa ca necesitatile mele se schimba. Am nevoie de o masina hatch sau break (dimensiunea breakului sa nu fie mai mare de cea a unui golf break, deci fara masini gen passat break). neaparat diesel, neaparat 150-200CP, ca si dotari vreau obligatoriu (xenon pt mers noaptea, incalzire in scaune, piele partial pe margini, volan cu comenzi, senzori parcare spate daca e break) Pe masina o sa pun o alarma viper cu pornire din telecomanda cu o raza mare de actiune, asta ca sa pornesc motorul inainte sa ajung la masina din casa (bloc etaj 7). Kilometraj pe an o sa fac cam 20.000km si o sa fie facuti aproape exclusiv extraurban, de aici si necesitatea unui diesel, care sa aiba cuplul necesar pt depasiri din scurt. Am rasfoit multe zeci de ore toate ofertele posibile si am trecut prin diversi producatori, dar am hotarat ca cea mai buna optiune si rationala ar fi sa raman in gupul VAG. Imi indrept atentie spre golf 6 GTD (e ok si in 2 usi), golf 6 -2.0 140 CP cu dotari din plin, sau de ce nu un golf 7 break insa cu dotari medii, subordonat ar mai fi seat leon, skoda octavia vrs, sau seat exeo berlina (varianta break nu). nr de km aceptati maxim ar fi cam 150-160.000km. Cu cat masina e mai noua ca an cu atat mai bine, chiar daca are un rulaj putin mai mare, ex 3 ani vechime si 170.000km e ok. Vreau sa merg personal in Austria/ Germania/ Franta sa o aduc pe roti acasa. Nu sunt decis inca daca vreau sa nu vreau dsg 6. Ce recomandati? la ce sa fiu atent?1 point
-
1 point
-
Am rezolvat si cu reglatul farurilor azi, culmea doar cel din dreapta aparent batea mai jos. Am fost si cu alta problema, spalatoarele care nu se mai retrageau. Initial am patit cu cel din dreapta de doua ori si azi fix inainte sa ajung am mai stropit, iar de data asta mi-au ramas ambele iesite. In service au completat lichidul pana la maxim (nu aveam aprins martorul oricum) si cand au dat sa stropeasca se retrageau ambele, doar cel din dreapta usor mai greu. Au gresat bine cilindri, au suflat pe acolo cu aer comprimat si au verificat din nou. Cred ca au folosit pe putin 3L ca sa tot verifice sistemul, 1/3 din masina era spalata din nou. Eu eram de fata si nu s-a mai intamplat sa ramana iesite sau sa se miste unul mai greu. O experienta ciudata sa fie asa probleme cu spalatoarele. Sper sa nu se mai repete ca apoi le anulez din VAG si asa sunt cvasiinutile si consuma multa apa. Tot ma aflam acolo, am hotarat sa comand si scutul pt tunelul evacuarii (5Q0 825 229 C), iar pe joi o si montez.1 point
-
Da, voi trece si la 18 dar dupa ce le tocesc Dunlopurile cu care a venit. La suspensie nu voi umbla, de fapt totul va ramine original, asta e farmecul unui GTI, dupa mine... As putea sa ma bag la tuning motor, suspensii, frine etc. dar cred ca as putea intra intr-o spirala care nu ma va duce nicaieri bine. Bani multi cu riscul de a ruina o masina setata foarte aproape de perfectiune pt viata reala. Nu sint tentat sa o bag pe circuit. Indiferent cit as modifica-o nu se va transforma intr-un Veyron. Oricum, asta e parerea mea despre masina mea. Inteleg pasiunile si in consecinta pe cei prinsi de tuning. Ba da, mai astept totusi pina la sfarsit de martie. Voi monta insa de "17 pt vara. Masina am comandat-o cu rotile standard. In RSR pachetul performance vine cu 17" spre deosebire de tarile cu apa calda unde vine cu "18. Optiunea era cam scumpa la achizitie si am preferat alte echipamente. Dar dupa cum ziceam, cind se vor toci, voi trece jantele originale pt uarna si voi lua unele de "18 cu anvelopele aferente. Asteptarea a meritat dar numai eu stiu cum a fost. Am avut vise in care o conduceam1 point
-
Eu am roti de iarna otel pe 16" si sunt incantat de nivelul de comfort. Parca mergi pe perna de aer fata de 17". Nu mai zic fata de 18-19. Cum iarna drumurile sunt mai rele, nu conteaza stabilitatea cat comfortul. Aspectul estetic nu il discut. Ptr mine pur si simplu nu conteaza. Legat de faruri LED, am condus un Passat echipat cu LED basic si mi s-a parut absolut oribil fata de xenon de pe Superb 3. Luminau prea aproape, nu sunt adaptive si diferenta intre lumina si intuneric e prea abrupta. Ma simteam ca sunt cu bicicleta unde am LED de ani de zile. Poate LED high adaptive sa fie mai faine, dar inca nu am testat. @bZ1 Eu sunt de acord cu AUDI sa scoata touch-screenul. E imposibil sa il manevrezi fara sa iei ochii de la drum. Nu vad ce cauta in masini acest dispozitiv. Mai mult, la Octavia 3 FL au indepartat si brum de butoane de pe margine si le-au facut touch. Acum ptr orice actiune trebuie sa iei ochii de la drum. Insane! Masina ideala trebuie sa o controlezi pe pipaite/gesturi ca ptr nevazatori. Ochii trebuie sa priveasca in fata si oglinzi permanent. O spun ca sofer si ca bicilist de oras . Viata oamenilor depinde de asta!1 point
-
1 point
-
@Cristian Ti-as da un mare minus, daca ar fi posibil. Nu s-a discutat nicaieri despre faptul ca nu mai poti comanda, ci despre faptul ca se vor livra din 2018. Fiecare e liber sa faca ce vrea, dar ultimul tau paragraf ma lasa perplex. Cum adica trebuie sa suportam? Pe banii nostri? Da' ori iti dau vreun Porsche la pret de Seat?1 point
-
Pe mine ma costa o revizie in jur de 600 lei, la avia (toate filtrele si ulei). Deci, nu sta in picioare ce spui. Masinile pe benzina (turbo) nu sunt nici ele vreo lumina in ceea ce priveste fiabilitatea. Unele consuma ulei, shimbarea distributiei / turbina se aplica si la benzina. Argumentul cu minim 25.000 km pe an poate sta in picioare la o masina din clasa mica (gen polo). Daca vorbim de auto de peste 1500 kg care sa se miste decent e nevoie de un diesel daca nu vrei sa scoti din buzunar bani in plus pentru carburant. "In plus" inseamna 500 euro/an la 15.000 km parcursi. Si distributii, egr sau volant nu schimbi anual chiar daca mergi mai mult in oras. Poate la o masina de peste 150-200k de km sa apara nevoia, dar acolo iti asumi de cand o cumperi riscul uzurii fizice.1 point
-
Seat se face de kko cu astfel de mizerii ordinare legate de (in)capacitatea de productie. Zici ca e Ferrari hand made Ateca asta, dureaza 1 an, probabil in curand o sa se dea spaga la dealer sa apuci sa comanzi minunea, dupa ce ai stat zile intregi la cozi.. O sa fie mai ceva decat la Tesla1 point
-
Salutari, Am si eu o nelamurire. Detin o Skoda Fabia 2 HTP 1.2, echipata din fabrica cu jante de otel + capace pentru 185/60/R14. Sunt pe cale de a achizitona o pereche de jante originale din aliaj (de la Avia), tot pentru 185/60/R14 insa nu stiu daca acest lucru va trage in jos semnificativ performantele masinii. Mai exact, din cate m-a informat un reprezentant Avia, jantele de otel cu care este echipata masina cantaresc 7.1 KG, in timp ce jantele de aliaj de care as fi interesat 7.44KG. Prin urmare, daca le-as cumpara si monta as obtine niste roti mai grele cu 340 grame/bucata. Diferenta decenta din punctul meu de vedere. Asadar, ar avea de suferit masina (demaraj mai greu - sesizabil?) daca as monta jantele din aliaj? Multumesc anticipat!1 point
-
Gata și scaunele! Sunt impecabile, curățate și întărite unde a fost nevoie. Nu am nimic de reproșat. Urmează sa leg și încălzirea1 point
-
E pe autovit de la inceputul lui februarie . Mai multi mi-au recomandat bmw audi sau mercedes la banii aia dar mie nu-mi place bmw si nici audi iar un mercedes nu-mi permit sa-l intretin .1 point
-
Uite o sursa de unde poti achizitiona original. Eu am intrebat din pura curiozitate. http://shop.ahw-shop.de/dsg-oelwechsel-kit-original-vw-audi-6-gang-7-gang-automatik-getriebe-oel-filter?c=3540 cu tot cu filtru si garnitura. 23.75 EUR pe litru. sau individual la bidon de 1 litru la 19.90 EUR http://shop.ahw-shop.de/original-dsg-getriebeoel-1-liter?c=3540 Disponibil si la noi in ograda la 89 RON prin autokarma http://www.autokarma.ro/piese-auto-originale?cod_original=G052182A2 sau 94 RON prin epiesa.ro http://www.epiesa.ro/ulei-de-transmisie-oe-vw-g052182a2-articol-20009238.htm Eu as lua original. Ce ti-am dat mai sus, vine in ambalaj original. Succes !1 point
-
Revin si eu cu inca un consum, doar DN - 4 adulti in masina. Nu am fotografiat boleroul la finalul calatoriei ci a doua zi la prima pornire a masinii, probabil "valoarea frunzei" nu apare din acest motiv (am observat ca la prima pornire de la o zi la alta, apar pe display, timp de cateva zeci de secunde, valorile calatoriei anterioare si apoi se actualizeaza cu cele curente).1 point
-
1 point
-
Audi considera ca duzele 'perdea' sau 'evantai', cum le spui tu, nu sunt atat de indicate pentru safety, acoperind integral parbibrizul si diminuand pentru o secunda vizibilitatea soferului iar in caz de o defectiune subita a stergatoarelor nu vezi mai nimic.... Si eu tot in 3 jeturi am acum. Inainte, la Octavia 2FL, aveam perdea, acum parca le prefer pe acestea dar nu ma intreba de ce ca nu sunt sigur nici eu. Stergatoarele OEM sterg foarte bine, cel putin la mine. O alta 'ineptie' la Audi este MMI`ul fara touchscreen... pe acelasi considerent de safety.... fiecare brand cu nebuniile lui. Nu inseamna ca tot ce e considerat premium e si adevarul absolut1 point
-
Nu stiu daca voi fi in asentimentul celor care reclama resoftarea, insa tot ce pot sa va spun este ca in urma a doua actiuni pe care le-am facut la masin adin semnatura (Jetta 2012, 1.6 TDI, CAYC, 170.000 KM) aceasta se comporta mult mai bine, Actiunile au fost facute la doua saptamani de la intrarea in vigoare a actiunii cu Dieselgate (asa zice dealerul din Ploiesti), adica undeva pana in sarbatorile de iarna 2016. Cele doua actiuni au fost cea Dieselgate si resoftarea la 9978 (parca). Masina nu imi facea probleme mari inainte, doar ca in ultima vreme, inainte de actiuni, o data pe saptamana mi se aprindea martorul "bujie" si "motor" si trebuia neaparat sa ajung la un VCSD pentru ca nu mai reusea sa isi faca regenerarea DPF in mers. Dupa actiuni, mi-a scazut vizibil consumul de la cca 9.5% la 5.5-6% (regim de mers turat, schimbat peste 2500 rpm, naveta Bucuresti - Ploiesti + urban); masina merge mai frumos, motorul pare mai "strans", acceleratia mai ferma si de atunci nu am mai avut nicio problema cu DPF-ul (niciun martor aprins). Eu unul sunt multumit de resoftare.1 point
-
Am trait s-o aud si pe asta, sa tractezi masina ca sa nu stresezi motorul si cutia pentru 2km. Am impresia ca vorbeste serios..1 point
-
Discurile 232x9 mm de pe spate (cca 134 000 km / 11 ani, cele originale ale maşinii) erau prea uzate pentru a mai avea vreo eficienţă. Plăcuţa Mintex relativ nouă nu mai călca pe disc cu toată suprafaţa ei, lăsa dâre. Eurospec aveau la vânzare discurile de 280x9 mm neventilate (EBK 698 280 G/J4 RE), dar n-au vrut să mai răspundă la mesaje. Următorul pas pentru etrierul standard era ECS Tuning ES#803 (308x9 mm), care era şi mai scump ca Eurospec. Peste el Tarox KMVW0540 (330x9 mm), care costa peste 1000 EUR şi era supradimensionat pentru o maşină cu 312mm pe faţă. Există şi un disc de 239x9 mm, cod 1J0 615 601D, discul de Octavia I 4x4 / Golf IV 4x4 pre-2002. Se poate monta cu ajutorul distanţierelor de 6 mm (construite pentru etrierul şi discul ventilat de 256 mm), din care aveam o pereche (din oţel cadmiat, nu aluminiu) cumpărată dinainte. Brembo Max de 232 şi 239 erau foarte apropiate ca preţ. După ce am pus 239mm şi plăcuţe Mintex noi, diferenţa la forţa de frânare nu e sesizabilă faţă de combinaţia 232mm + plăcuţe noi. Aplicând formulele de aici, raza efectivă a discului (şi deci cuplul) nu creşte decât cu vreo 3%. Faţă de 9% în cazul discului de 256mm ventilat şi 26% în cazul discului Eurospec de 280. Diferenţa e mai mult de design, discul mai mare şi montat cu 6mm mai spre exterior nu mai arată atât de mic şi caraghios ca unul de 232.1 point
-
am si eu o intrebare, am schimbat 2 injectoare la masina de curand si pe vcds am acum -0.85 +0.35 +0.45. sa inteleg ca am in continuare probleme cu 1 injector? consumul este bun in jur de 6.5 in Bucuresti si 4 in afara, 5 mixt. la relanti 0.3l/h fara oscilatii. inainte aveam pe injectoare : +1.8 +0.6 -2.8 si s-a schimbat 1 si 3.... ce parere aveti? le am in garantie il pot schimbat din nou pe primul cel care are acum -0.85 fara probleme. am inteles ca cel mai bine ar fi sa fie apropiate de 0 si pozitive toate?1 point
-
cine nu crede sa faca testul urmator. cele mai bune placute si discuri pe care si le poate permite merge frumos cu masina in limitele legii, viteza localitate maxim 60 in afara maxim 100, se pastreaza distanta fata de masina din fata, nu se franeaa brusc si fara motiv, etc. si veti vedea ca va rezista coafura multe zeci de mii de km, poate chiar si 2-3 ani. aceeasi reteta de discuri si placute, mers sportiv cu demaraje in tromba si franari in scurt si o sa vedeti ca nu prea ajung la 20.000 km nici, nici, in maxim 1 an de zile trebuie schimbat tot.1 point
-
Din cele spuse de cei de la Allard, puteti fi linistiti. EGR ul scos nu face rau. El este pus pentru enviroment cum zicea englezu'. Adica recircularea gazelor inapoi in motor. Insa si el zicea asa: ca la ei sila noi , nu se testeaza CO2 ul, asa ca il poti elimina si vei beneficia de aport sporit de aer rece in admisie , lucru care este ideal pentru motoarele diesel. Cu cat aerul e mai rece cu atat e mai bine. Cine a scris ca daca intra aer cald e mai bine se insala!1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00