Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.03.2017 în toate secţiunile

  1. Sal., După cum știți fostul Passat B6 nu se mai găsește în posesia mea . Asa ca va prezint noua achiziție : VW PASSAT 3G (B8) 2015 2.0 BiTDI (240 Cp) with DSG 7 (DQ 500) & 4 MOTION Scuzați decorul . Maine o sa completez topicul cu lista de dotări ce momentan o am în format PDF dar care din cauza dimensiunii mult prea mari nu poate fi atașată .
    2 points
  2. Mai bine intrebi pe topicul de consum G7 Nu vei găsi consum de diesel decât la 1.0 și posibil la 1.2 dar asta nu la 130kmph 1.4tsi poate consuma 5,5 la 100-110kmph dar la 130 consumul este 6-6,5 depinde de înclinare/drum Mai multe pe topicul dedicat dar părerea mea sa încerci benzina pentru ca are avantaje fata de diesel și pana acum EA211 (noul benzinar) pare reușit și fiabil
    2 points
  3. Off topic: Megane 4 sedan nu e deloc mai mare. Are 4.63m vs 4.66m si ambele au latime 1.81. Unde pierde destul este la portbagaj de 503L comparativ cu 590. Megane 4 break are 4.626m si tot 1.81 latime. Asadar cred ca e doar o impresie. Portbagaj de 580L. Cea mai mare ramane Skoda Octavia. On topic, nu au ce sa modifice la DSG7 DQ200 decat sa o schimbe. VAG este deja la a 3a revizuire de ambreiaje. Un metal care se incinge mult si pt mult timp nu tine mult daca nu e lubrifiat, plus ca in oras schimba imediat de la plecarea de pe loc si apoi freaca treptele 2-3. E vorba de principiul cutiei. Important este sa pornesti la drum cu ideea ca in 4 ani e foarte probabil sa fie nevoie de garantie pentru cutie cel putin o data.
    2 points
  4. Am vazut in topicul asta multe recomandari catre 0w40 (fluid la rece, putin mai vascos la cald), dar avand in vedere ca vine vara, nu cred ca 5w este prea gros. Totusi, problema apare la pornire. Deci, poate la motorul/lantul asta ar fi bun 0w. Scuze, vorbesc singur gandesc in scris.
    2 points
  5. Salut, am mai spus-o si pe alte topic-uri, daca pui Smartlink si ai telefon Samsung, LG, HTC (si posibil si altele), Waze merge pe unitatea masinii, plus ca este iminenta integrarea lui in Android Auto. Camera spate se poate pune si ulterior. Personal as ocoli DSG7 cu ambreiaje uscate, este o optiune aproape 100% pierzatoare mai ales daca folosesti masina in oras. Chiar si unii colegi care ziceau ca au facut multi ani cu cutia asta si n-au avut probleme, au inceput sa aiba, iar reparatiile sunt foarte costisitoare ...
    2 points
  6. work in progress : -tacheti done! -cuzineti done ! -pompa ulei done ! -pistoane done! -rectificat chiulasa + inlocuit scaune supape done ! maine umeaza sa montam totul la loc
    2 points
  7. Pompa CP3 montata pentru colegul nostru @VS05DOG Sa pastrat EGR-ul. Presiunea si relantiul foarte stabile ,872rpm
    2 points
  8. Eu mergand linistit pe bulevard. Din spate se aude: "tati, deschide geamul si sa facem vrum-vrum". 3 ani. My job is done
    2 points
  9. va fi mai zgomotos cu 0w30 nu ajuta cu nimic dimpotriva , este problema de hardware nu de ulei @calin.g crezi ca cineva care are propriile zacaminte de petrol, prospectari, rafinare, carburanti ,r&d, transport etc se se descurca mai prost decat ceva "nemtesc" care doar amesteca a+b+c intr-o fabricuta , ingrediente cumparate poate tot de la Mobil Exxon sau BP Castrol
    1 point
  10. toate aceste informatii le gasesti postate aici de mai multe ori dar, mai mult decat atat, pe site-ul prefecturii/politiei/serviciului inmatricularii din judetul respectiv / mun. bucuresti http://www.prefecturabucuresti.ro/?d=serviciu_inmatriculare&sub=inmatriculat_ro
    1 point
  11. Poti da detalii despre folie, te rog?
    1 point
  12. Pune poza asa din munca depusa de tine prin garaj, de cazurile intalnite de tine, poze de pe net.. Hai sa fim seriosi"unde esti tu"biela sparge cutia iar in romania nu pt.ca suntem mai saraci si nu vrea biela sa ne faca pagube??
    1 point
  13. Ionut cate motoare ai vazut care au distrus biela cutia de viteza?? Eu am poze cu cateva motoare ce le am avut cu biele care au spart blocul dar nici una nu a distrus si cutia.
    1 point
  14. Am rezerve vis-a-vis de rezolvarea problemelor.... puteau pune dsg6 daca era vorba de cuplu dar vor face dsg7 umeda, plus ca 1.5 tsi are tot 250 nm cuplu
    1 point
  15. Cutia e 1000% DQ500 . Faza mai nasoală este ca MOMENTAN cei de la REVO nu au nici măcar STAGE 1 (despre un STAGE 1+ / 300 Cp nici nu mai zic) . La alți tuneri prețul este unul EXORBITANT . Dar așteptăm . Prețul de catalog al mașinii NOI este aprox. 59000 de Euro . Prețul de achiziție aprox. 33000 de Euro (din care deduc TVA) + 1100 Euro drumul .
    1 point
  16. Nu fac în ciuda nimănui . Inițial am vrut AUDI A6 3.0 BiTDI (313 Cp) dar ma speriat IMPOZITUL pentru aceasta mașină . Pe asta am găsit-o cel mai ieftin la 2.0 BiTDI după criteriile mele de selecție (adică REPREZENTANTA) .
    1 point
  17. Este statistica pura. In general uleiul de diesel si filtrele aferente sunt mai scumpe. La Seatul meu de exemplu este circa 150 de lei in favoarea benzinei pretul la prima revizie.
    1 point
  18. Depinde ce intelegi prin normal, cat de mult tragi de ea. Vara trecuta eu mergeam dupa tata ( el are Leon ST 1.4TSI 150 ACT) eu Leon ST 2,0TDI 150 CP mergeam unul dupa altul de la Sovata (jud Mures) spre Cluj. La intrarea pe A3 eu aveam 5.3 consum, tata 5.4% si asta cu unele depasiri pe E60 si cateodata un pic peste viteza legala, eu fiind un pic mai incarcat. Pe autostrada am mers intre xxxxxxxx cu tempomat unul dupa altul. La coborare am avut 5.6% si tata 6.4% fiindca peste 130 km/h se decupleaza din cauza turatiei decuplarea a 2 cilindri si atunci cinsuma un pic mai mult.. Deci 1.4TSI in anumite situatii este in stare sa consume cat un TDI in altele un pic mai mult, dar eu in cazul tau ( daca nu faci peste 20-25K km ) nici nu m-as gandi la TDI , din mai multe motive...iar TSI-ul functioneaza foarte fin si trage cand trebuie.
    1 point
  19. Ma bucur ca v-am amuzat, pe mine clar m-a lasat masca pentru cateva secunde
    1 point
  20. Adica in loc sa primesti masina in Septembrie, o iei in Ianuarie ? Tare asta, eu zic sa duca treaba pana la capat si sa nu mai livreze nimic, sa nu se mai complice
    1 point
  21. Am primit si eu. Exact ce spune @Havoc. De dat se dau de cand a inceput aceasta actiune.
    1 point
  22. Vad in descriere ca ai 140 cp. Ai soft? daca da, de la cati km si de cine e facut? Il ai de nou? Ce ulei folosesti si la ce interval de km il schimbi?
    1 point
  23. Sau cumperi antifurturi pentru Skoda
    1 point
  24. El nu trebuie sa dovedeasca nicio paguba din moment ce poate dovedi ca si-a exprimat refuzul. Ca si actiuni poti sa ii notifici pe ei apoi ANPC si in cele din urma instanta. Rezolvare normal ca exista. In cel mai rau caz(pt. ei) iti inlocuiesc ECU. Totusi imi e greu sa cred ca nu au metoda de roll back in reprezentanta in conditiile in care exista persoane care fac acest lucru in afara reprezentantei. E adevarat, prin desfacerea ECU dar se poate.
    1 point
  25. @99bmr, sunt de acord cu unele lucruri ce le-ai spus, insa nu in totalitate si mi se par aberante unele... - sunroof e doar pt aspect, nu e trapa, nu faceti confuzie, si in mizeria care e in RO nu prea isi are rostul Se deschide 3 degete , intra aer, auzi zgomotul de afara, iti ofera un view extrem de frumos cand e soare afara etc. Mizeria din RO afecteaza tot ce tine de masina atat interior/exterior/motor/etc - sisteme precum lane assist, side assist, pentru RO nu isi au rostul Side assist (asistenta unghi mort) este extrem de util oriunde te-ai afla. - DCC-ul (suspensia adaptiva) s-ar duce dracului in cel putin un an, iar costurile nu-s de neglijat deloc Eu am amortizoarele originale DCC din 2010 si nici pana acum nu e vreunul curs sau sa dea semne ca e uzat... au o durata de viata de 2-3 ori mai mare decat niste amortizoare normale, si pretul este pe masura. - scaune full electric, costuri destul de mari in caz de defectiuni Daca mergem pe premiza ca ceva se va strica si cu cat e mai dotat cu atat va costa mai mult.. atunci ne luam o bicicleta. - 4 motion ar fi frumos Este frumos dar nu e neaparat util, cat % din an este zapada ca sa ai neaparat nevoie de el (fiindca sa fim seriosi, nu discutam de masini cu 300+ cp la care sa ai nevoie de tractiune integrala pentru plecari in forta sau alte chesiti). My 2cents ... Daca ar fi sa imi iau din nou masina, as strange din c*r pana as avea o suma perfecta pentru a imi achizitiona o masina cu aproape tot ce imi doresc pe ea, fara sa fiu nevoit apoi sa fac retrofituri si modificari sau sa ma uit la altele cu optiuni si sa oftez.
    1 point
  26. Busonul gaurit doar iarna,la frig tare(murdareste,miros la semaf.).Pt mers in suturi,verifica/schimba filtru benzina.Poti pune si un aditiv.Spor.
    1 point
  27. sa mai si rup - nu melcul, ci alte componente de plastic - am gasit mai multe defecte - dar sa cada una originala dupa un an, nu am gasit. Eu la asta m-am referit.
    1 point
  28. intra cu VCDS-ul pe motor - posteaza valorile din campul 004 incarcarea ? - pune sa vedem cat incarca. Bateria in ce stare este ?
    1 point
  29. Ok, ok, ne limitam la diesel atunci, sa poluam. arhicunoscutul 2.0 tdi 140 cp sau 170 cp. Era o varianta cupra r 260 euro 5, nu euro 4 (241cp), insa nu cred ca am buget pt asa ceva, si sincer, nu cred ca vreau benzina, masina asa puternica, nu cred ca reusesc sa o intretin. Mihai, mersi de linkuri, stiu deja masinile respective, insa ca sa nu incep sa caut acul in carul de fan (masina onesta in grupul celor masluite) varianta de a cumpara masina din Ro cade, din doua motive mari si late: 1. nu gasesti masina cumpara de noua, sh care sa iti satisfaca toate cerintele in materie de dotari, de ex o gasesti cum iti place dar nu are xenon, sau ii lipseste ceva. 2. nu am de gand sa ma iau la tranta cu samsarii sau revanzatorii ca sa le explic ca eu am dreptate, sau sa certam ca la usa cortului. Varianta de a cumpara masina de la autohaus cu traditie si zeci/sute de review-uri mi se pare mai potrivita, si mai eleganta, astfel eviti o intreaga aventura neplacuta, iar prima impresie conteaza, n-ai vrea sa tii minte cum ai alergat dupa masina 1 luna, ca sa selectezi una din 50. (pt ca 40 din ele au km dati inapoi, sau sunt accidentate serios). Cu coada ochiului m-am mai uitat la a3 sportback, insa interior anost pana in 2012/2013 nu ma atrage absolut deloc. Cand vezi g7 la noi in tara (cu xenon automata, trapa piele si alte dotari) si sunt la 10500E cu 170.000km incepi sa te intrebi ce cauta aici. Uite ce inseamna o masina corecta, de la un autohaus de renume: http://www.autohus.de/autosuche/details/185708/vw-golf-6-variant-2-0-tdi/#?bfilter={"maker":["Volkswagen"],"model":["Golf-6"]}&page=3 11.000E este un buget prea mic pt un g7 dotat, si cu motor de 2.0. Nu sunt dispus sa renunt la motorizare, este nr 1 la criteriile de selectie.
    1 point
  30. Si eu am schimat distributia la 140 k, la reprezentanta. Cumparasem masina prin 09.2016 dar cand au venit frigurile cu -15, -20 a cedat pompa de apa. Pentru ca a curs si a improscat ambele curele + role, ei au spus ca nu garanteaza lucrarea daca imi schimba doar pompa si ca pentru siguranta e mai bine sa schimb tot. Le-am dat cat au cerut ce sa fac, macar stiu o treaba si anume ca eu am schimbat prima distributie. @snapisrl si altii ca el care se plang ca nu gasesc: eu am petrecut aproape 1 an cautand, mare parte din timp pierzand vremea cu rumanii, sperand la miracole, desi stiam foarte bine care e manevra prin tara. Am trecut milimetric si pe langa o teapa, tocmai pt ca masina imi furase ochii si capul. Bugetul initial a fost de 11.500, cautam mai mult un 357 mai dotat, dar am observat ca piata pentru modele mai dotate si valabile dpdv tehnic era pe undeva pe la 13-14.500 (cu sunroof, bi-xenon, scaune full electric, dsg si 4motion daca se putea). Ideea este ca sunt prea putine astfel de masini si cu de toate si in bugetul tau (daca e vorba de 10-13.000), am avut ocazia sa intalnesc doar una care era valabila si care avea tot ce imi doream eu (inclusiv piele perforata, interior rosu, bancheta incalzita pe langa ce am mai zis), insa la care nu m-am miscat prea repede pentru ca era si pretul de 15.700, an 2010. Am facut asadar un compromis si am mai asteptat, schimband in acelasi timp si orizontul. Mai bine un 358, an cat mai apropiat de cel in care te decizi ca vrei sa cumperi, chiar daca nu are tot ce vrei tu, cu istoric, decat o masina din 2010 2011 care are de toate dar la care uzura incepe sa-si spuna cuvantul cu cat inainteaza in varsta, indiferent cata grija ai avea (banuiesc ca nu o cumperi sa o tii in garaj si sa te uiti cat de frumoasa e, sau in cel mai bun caz o tii doar de plimbari, deplasari, vacante sau orice alt drum lung) excluzand aici cazurile de masini perfecte din 2010 "care sunt ca noi, la care nu bate nimic, cu 150k km". Asa ca daca aveti bugete de peste 15.000 si vreti CC optati pentru 358 cu an cat mai bun 2013 2014 chiar si 2015 pentru ca sunt destule in DE. Pareri personale pentru cei care se gandesc la masina asta: - sunroof e doar pt aspect, nu e trapa, nu faceti confuzie, si in mizeria care e in RO nu prea isi are rostul - sisteme precum lane assist, side assist, pentru RO nu isi au rostul - camera marsarier nu e ceva absolut necesar, decat daca iti va conduce o femeie masina (majoritatea au senzori si eu consider ca e suficient) - DCC-ul (suspensia adaptiva) s-ar duce dracului in cel putin un an, iar costurile nu-s de neglijat deloc - scaune full electric, costuri destul de mari in caz de defectiuni - ar mai fi cateva aspecte care le-am observat dar e tarziu si nu ma mai pot concentra, poate au colegii si altceva de adaugat. Niste dotari care mi se par must-have, in cazul in care la ce alegeti voi nu se regasesc - dublu climatronic - pachetul de iarna ( cu incalzire in scaune, duze stergatoare incalzite, parca si parbriz) - bi-xenon adaptiv si led-uri ( sunt foarte multe anunturi chiar si in DE care mentioneaza de asta, dar in blocul optic nu au led-uri, chestie care poate reiesi din poze) - macar RNS 315 - 4 motion ar fi frumos Nu stiu exact toate dotarile care sunt standard, dar daca intrati pe configurator vedeti acolo care si cum sunt combinatiile de dotari, culori, pachete pe masura ce avansezi in pasii care ti-i da. Inca o data, ce am scris mai sus e doar parerea mea, nu urmaresc sa provoc dezbateri in contradictoriu sau alte off topic-uri. Ca recomandare, vazand ca a mai scris un coleg pe aici despre Scorpion Focsani, pot spune ca si eu eram dispus sa dau avans 16.500 plus niste rate pana la 23.000 pentru un 358 din 2014 cu majoritatea dotarilor si utile si inutile. Cel de acolo cu care am vorbit si mi-a si trimis un plan de finantare a spus ca ei aduc doar masini care au fost ale angajatilor de la uzinele VW, majoritatea configurate de acestia. De istoric si rulaj real ma gandesc ca nu se pune problema, pentru ca si ei sunt in reteaua WeltAuto. Doar daca vrei sa dai +20k pe un CC, in conditiile in care un A5 facelift sau un 5ar F10 sunt in aceeasi plaja de preturi, iar calitatea e superioara.
    1 point
  31. Poza promisa.....daca as gasi niste timp ar fi ceva
    1 point
  32. Salut, nu mai deschid subiect nou ca deja am unul deschis si nu s-a materializat ce spuneam acolo. Am reusit sa dau masina chiar daca avea 312.000km reali pe bord. Am un buget cuprins intre 8000-11500E si tocmai am renuntat la jobul la care aveam nevoie de suv/masina inalta 4x4, asa ca necesitatile mele se schimba. Am nevoie de o masina hatch sau break (dimensiunea breakului sa nu fie mai mare de cea a unui golf break, deci fara masini gen passat break). neaparat diesel, neaparat 150-200CP, ca si dotari vreau obligatoriu (xenon pt mers noaptea, incalzire in scaune, piele partial pe margini, volan cu comenzi, senzori parcare spate daca e break) Pe masina o sa pun o alarma viper cu pornire din telecomanda cu o raza mare de actiune, asta ca sa pornesc motorul inainte sa ajung la masina din casa (bloc etaj 7). Kilometraj pe an o sa fac cam 20.000km si o sa fie facuti aproape exclusiv extraurban, de aici si necesitatea unui diesel, care sa aiba cuplul necesar pt depasiri din scurt. Am rasfoit multe zeci de ore toate ofertele posibile si am trecut prin diversi producatori, dar am hotarat ca cea mai buna optiune si rationala ar fi sa raman in gupul VAG. Imi indrept atentie spre golf 6 GTD (e ok si in 2 usi), golf 6 -2.0 140 CP cu dotari din plin, sau de ce nu un golf 7 break insa cu dotari medii, subordonat ar mai fi seat leon, skoda octavia vrs, sau seat exeo berlina (varianta break nu). nr de km aceptati maxim ar fi cam 150-160.000km. Cu cat masina e mai noua ca an cu atat mai bine, chiar daca are un rulaj putin mai mare, ex 3 ani vechime si 170.000km e ok. Vreau sa merg personal in Austria/ Germania/ Franta sa o aduc pe roti acasa. Nu sunt decis inca daca vreau sa nu vreau dsg 6. Ce recomandati? la ce sa fiu atent?
    1 point
  33. Super multumit de TOP wheels . Absolut impecabile.Ridicate azi
    1 point
  34. Da, voi trece si la 18 dar dupa ce le tocesc Dunlopurile cu care a venit. La suspensie nu voi umbla, de fapt totul va ramine original, asta e farmecul unui GTI, dupa mine... As putea sa ma bag la tuning motor, suspensii, frine etc. dar cred ca as putea intra intr-o spirala care nu ma va duce nicaieri bine. Bani multi cu riscul de a ruina o masina setata foarte aproape de perfectiune pt viata reala. Nu sint tentat sa o bag pe circuit. Indiferent cit as modifica-o nu se va transforma intr-un Veyron. Oricum, asta e parerea mea despre masina mea. Inteleg pasiunile si in consecinta pe cei prinsi de tuning. Ba da, mai astept totusi pina la sfarsit de martie. Voi monta insa de "17 pt vara. Masina am comandat-o cu rotile standard. In RSR pachetul performance vine cu 17" spre deosebire de tarile cu apa calda unde vine cu "18. Optiunea era cam scumpa la achizitie si am preferat alte echipamente. Dar dupa cum ziceam, cind se vor toci, voi trece jantele originale pt uarna si voi lua unele de "18 cu anvelopele aferente. Asteptarea a meritat dar numai eu stiu cum a fost. Am avut vise in care o conduceam
    1 point
  35. Eu am roti de iarna otel pe 16" si sunt incantat de nivelul de comfort. Parca mergi pe perna de aer fata de 17". Nu mai zic fata de 18-19. Cum iarna drumurile sunt mai rele, nu conteaza stabilitatea cat comfortul. Aspectul estetic nu il discut. Ptr mine pur si simplu nu conteaza. Legat de faruri LED, am condus un Passat echipat cu LED basic si mi s-a parut absolut oribil fata de xenon de pe Superb 3. Luminau prea aproape, nu sunt adaptive si diferenta intre lumina si intuneric e prea abrupta. Ma simteam ca sunt cu bicicleta unde am LED de ani de zile. Poate LED high adaptive sa fie mai faine, dar inca nu am testat. @bZ1 Eu sunt de acord cu AUDI sa scoata touch-screenul. E imposibil sa il manevrezi fara sa iei ochii de la drum. Nu vad ce cauta in masini acest dispozitiv. Mai mult, la Octavia 3 FL au indepartat si brum de butoane de pe margine si le-au facut touch. Acum ptr orice actiune trebuie sa iei ochii de la drum. Insane! Masina ideala trebuie sa o controlezi pe pipaite/gesturi ca ptr nevazatori. Ochii trebuie sa priveasca in fata si oglinzi permanent. O spun ca sofer si ca bicilist de oras . Viata oamenilor depinde de asta!
    1 point
  36. Mi-ai facut saptamana cu postarea asta
    1 point
  37. Nu trebuie nicio evaluare de dinainte. Daca masina este intr-o stare tehnica buna, atunci valorile trebuie sa fie cele date de producator. In caz contrar, nu cred ca e foarte greu de dovedit ca softul lor este de vina. Este de inteles de ce in America au ales sa-i despagubeasca pe proprietari sau chiar sa le rascumpere masinile, acolo stiu ca nu se joaca cu drepturile clientilor si ca se pot trezi cu procese, pe cand noi in Europa cautam sa rezolvam problemele lor pe cheltuiala proprie.
    1 point
  38. @Cristian Ti-as da un mare minus, daca ar fi posibil. Nu s-a discutat nicaieri despre faptul ca nu mai poti comanda, ci despre faptul ca se vor livra din 2018. Fiecare e liber sa faca ce vrea, dar ultimul tau paragraf ma lasa perplex. Cum adica trebuie sa suportam? Pe banii nostri? Da' ori iti dau vreun Porsche la pret de Seat?
    1 point
  39. Seat se face de kko cu astfel de mizerii ordinare legate de (in)capacitatea de productie. Zici ca e Ferrari hand made Ateca asta, dureaza 1 an, probabil in curand o sa se dea spaga la dealer sa apuci sa comanzi minunea, dupa ce ai stat zile intregi la cozi.. O sa fie mai ceva decat la Tesla
    1 point
  40. Incearca aici , dar sa nu mergi pe culori deschise , pe negru e cel mai ok. http://www.manusidinpiele.ro/manusi/auto/
    1 point
  41. Salutari, Am si eu o nelamurire. Detin o Skoda Fabia 2 HTP 1.2, echipata din fabrica cu jante de otel + capace pentru 185/60/R14. Sunt pe cale de a achizitona o pereche de jante originale din aliaj (de la Avia), tot pentru 185/60/R14 insa nu stiu daca acest lucru va trage in jos semnificativ performantele masinii. Mai exact, din cate m-a informat un reprezentant Avia, jantele de otel cu care este echipata masina cantaresc 7.1 KG, in timp ce jantele de aliaj de care as fi interesat 7.44KG. Prin urmare, daca le-as cumpara si monta as obtine niste roti mai grele cu 340 grame/bucata. Diferenta decenta din punctul meu de vedere. Asadar, ar avea de suferit masina (demaraj mai greu - sesizabil?) daca as monta jantele din aliaj? Multumesc anticipat!
    1 point
  42. Gata și scaunele! Sunt impecabile, curățate și întărite unde a fost nevoie. Nu am nimic de reproșat. Urmează sa leg și încălzirea
    1 point
  43. Revin si eu cu inca un consum, doar DN - 4 adulti in masina. Nu am fotografiat boleroul la finalul calatoriei ci a doua zi la prima pornire a masinii, probabil "valoarea frunzei" nu apare din acest motiv (am observat ca la prima pornire de la o zi la alta, apar pe display, timp de cateva zeci de secunde, valorile calatoriei anterioare si apoi se actualizeaza cu cele curente).
    1 point
  44. Primii 1,300 km ai masinutei , o combinata de DN-uri, cu A1 + A2 + Bucuresti + 2x Constanta: 7.4%
    1 point
  45. Am trait s-o aud si pe asta, sa tractezi masina ca sa nu stresezi motorul si cutia pentru 2km. Am impresia ca vorbeste serios..
    1 point
  46. Oglinzi cu efect antiorbire nu prea le vad rostul pentru ca se intampla foarte rar sa conduc noaptea. La Kessy nu consider ca trebuie sa platesc in plus ca sa nu scot cheia din buzunar. Iar adaptive Cruise Control nu il iau ca si principiu. Nu pot sa stau pe scaun si sa ma uit cum masina accelereaza si franeaza asa cum considera ea iar eu sunt un spectator la peisajul din jur. Sunt soferi si conducatori auto. Initial m-am uitat catre RS dar eu consider ca are prea multa electronica penrtu o masina sport si un pret prea mare pentru o skoda. Strict parerea mea.
    1 point
  47. La TT si basculele sunt turnate si sunt mai lungi. Cu cat masina e mai joasa e mai bine sa fie mai lung ansamblul
    1 point
  48. cine nu crede sa faca testul urmator. cele mai bune placute si discuri pe care si le poate permite merge frumos cu masina in limitele legii, viteza localitate maxim 60 in afara maxim 100, se pastreaza distanta fata de masina din fata, nu se franeaa brusc si fara motiv, etc. si veti vedea ca va rezista coafura multe zeci de mii de km, poate chiar si 2-3 ani. aceeasi reteta de discuri si placute, mers sportiv cu demaraje in tromba si franari in scurt si o sa vedeti ca nu prea ajung la 20.000 km nici, nici, in maxim 1 an de zile trebuie schimbat tot.
    1 point
  49. Electronica nu este fiabila sau oricum are nevoie de un operator sa o urmareasca. Daca e sa aleg confortul sau fiabilitatea aleg oricand fiabilitatea. orice sistem adaugat in plus pe un bun personal consider ca ma expun inutil la niste riscuri. Sistemul start-stop ca oricare altul se poate testa doar la un parc de masini asemanatoare intr-o perioada lunga de timp. Oricum atunci o sa fie depasit.
    1 point
  50. Din cele spuse de cei de la Allard, puteti fi linistiti. EGR ul scos nu face rau. El este pus pentru enviroment cum zicea englezu'. Adica recircularea gazelor inapoi in motor. Insa si el zicea asa: ca la ei sila noi , nu se testeaza CO2 ul, asa ca il poti elimina si vei beneficia de aport sporit de aer rece in admisie , lucru care este ideal pentru motoarele diesel. Cu cat aerul e mai rece cu atat e mai bine. Cine a scris ca daca intra aer cald e mai bine se insala!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!