Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.03.2017 în toate secţiunile

  1. @75NOR la cum ii configurata masina sigur nu va vedea drumuri proaste in asa fel incat sa fie probleme cu baia de ulei. In cazul celui de plastic (care nici macar nu ii scut ci ii "sound absorber") ii bun ca protejeaza compartimentul motor de jegul de pe asfalt.
    4 points
  2. Salutare, Dupa ceva mai mult de 4 ani pe forum m-am hotarat sa fac o scurta prezentare a celui de-al doilea motiv pentru care sunt aici (primul a fost un Golf IV Variant AXR de care m-am despartit in septembrie). Este vorba de un Superb Combi din 2010 cumparat in septembrie 2016 de la al doilea ei proprietar, cu istoric de la inceputuri in Romania. Avea 68.000 de km in septembrie. Nu a fost foarte rulata si a fost intretinuta destul de bine. Pana la momentul de fata, cand a ajuns la varsta de 84.000 de km, am efectuat service-ul pentru DSG, reviziile obisnuite de ulei + filtre si inlocuirea motorasului stergatorului de la hayon care si-a dat duhul (cam devreme, dar poate de inteles din cauza sistemului de a trece lichidul de stropire prin el la care observ ca cei din VAG nu renunta). Motorizarea este 2.0 TDi de 125kw cu transmisie la rotile fata prin cutia DSG. Este varianta de echipare Elegance si include dotari precum: - Tapiterie piele + alcantara - Scaune fata incalzite - Deschidere electrica a portbagajului - Parbriz incalzit electric - Faruri Bi-Xenon - Jante 17'' Trifid - SoundSystem - TPM - PDG Avand in vedere ca obisnuiesc sa fac drumuri foarte lungi in afara tarii, trecerea de la Golf IV la Skoda Superb mi-a adus un avantaj clar din punctul de vedere al comfortului si al spatiului. Singurul lucru de care nu sunt in totalitate multumit este cutia DSG, care are nevoie de un stil foarte predictiv de condus ca sa nu smuceasca deloc. De motor in schimb ma declar chiar multumit, reuseste sa puna in miscare admirabil cele peste 1,5 tone ale combi-ului, fara a fi foarte insetat. Venind the la un AXR de 74 de kw diferenta e cu siguranta sesizabila. Si cateva poze de seara.
    3 points
  3. Esti constient ca motorul asta de 1L are putere mai mare decat motorul pe care-l ai la masina ta. Sa nu mai vorbim de cuplu care pe deasupra este obtinut la turatii mai mici decat la motorul tau. In legatura cu culoarea, este excelenta. Intotdeauna sunt pentru culorile mai deosebite. Nu suport culorile comune gen burlan zincat.
    3 points
  4. Da, voi trece si la 18 dar dupa ce le tocesc Dunlopurile cu care a venit. La suspensie nu voi umbla, de fapt totul va ramine original, asta e farmecul unui GTI, dupa mine... As putea sa ma bag la tuning motor, suspensii, frine etc. dar cred ca as putea intra intr-o spirala care nu ma va duce nicaieri bine. Bani multi cu riscul de a ruina o masina setata foarte aproape de perfectiune pt viata reala. Nu sint tentat sa o bag pe circuit. Indiferent cit as modifica-o nu se va transforma intr-un Veyron. Oricum, asta e parerea mea despre masina mea. Inteleg pasiunile si in consecinta pe cei prinsi de tuning. Ba da, mai astept totusi pina la sfarsit de martie. Voi monta insa de "17 pt vara. Masina am comandat-o cu rotile standard. In RSR pachetul performance vine cu 17" spre deosebire de tarile cu apa calda unde vine cu "18. Optiunea era cam scumpa la achizitie si am preferat alte echipamente. Dar dupa cum ziceam, cind se vor toci, voi trece jantele originale pt uarna si voi lua unele de "18 cu anvelopele aferente. Asteptarea a meritat dar numai eu stiu cum a fost. Am avut vise in care o conduceam
    3 points
  5. Un tip care a testat mai multe tipuri de bec H4 cu LED pe motocicleta lui Triumph a zis cam aşa: spre deosebire de halogen, LEDul dă la aceiaşi waţi o lumină mult mai puternică şi mai albă, dar mai difuză, împrăştiată. Astfel încât, ca şi la xenon, dintre tipurile de bec H4 chinezeşti cu LED s-ar putea să nimereşti unul care se potriveşte cu oglinda farului, care să focalizeze binişor, dar nu perfect, şi să poţi trece de echivalentul ITPului de la ei fără să ai parte de prea multe măgării. Dar să focalizeze perfect, ca şi cum ar fi halogen, e imposibil, tot va proiecta lumina şi pe unde nu trebuie. Şi, datorită acestei lumini difuze, e nevoie de un LED mult mai puternic decât halogenul: dacă un bec cu halogen produce 1450 lm, ca să obţii un fascicul la fel de puternic de la un LED, şi care să dea suficientă lumină în direcţia care trebuie, ignorând restul, e nevoie de un bec cu LED cam de 3000-4000 lm. Tocmai acea calitate care face becul LED foarte bun pentru o lanternă, un proiector sau o plafonieră, împrăştierea luminii în toate unghiurile, îl face foarte păgubos pentru un far cu oglindă. Şi dacă e vorba de LED de 4000 lm, atragi prea multă atenţie şi intri în probleme legale la fel de complicate ca atunci când ai xenon.
    2 points
  6. Cu suspensie sport, motor benzina si eu am scut complet. Are racire pt CV desi e manuala, insa fara racire pt baia de ulei. Cei de la ECS il dau ca fiind si pt 2.0T, 5Q0 825 236 Q Scutul metalic este cert benefic, insa fiind AM apar 2 probleme. Clar nu are niciun fel de racire gandita, iar apoi cea mai importanta ar putea interveni in caz de (doamne fereste!) vreo problema la DSG sau chiar la motor. Este o piesa neomologata de VAG, care probabil modifica usor (fie si infim) regimul de functionare a unor componente. Sigur ca in mod normal la functionare nu s-ar simti si totul ar fi ok. Insa e un lucru de care se pot lega foarte usor cei de la garantie. Suntem in Romania si e bine sa nu le dam vreun motiv. Ba mai mult, mai ales ca din fabrica nu au vrut sa puna nimic, sa fie acum un scut aftermarket din metal care mascheaza tot e cu atat mai mult motiv de refuz. Cele 2 exemple de scuturi mai mari de plastic au cod de piesa, se pun inclusiv pe Audi, inclusiv pe 2.0, se potrivesc fara vreo modificare sau cu alte elemente ajutatoare.
    2 points
  7. Eu am roti de iarna otel pe 16" si sunt incantat de nivelul de comfort. Parca mergi pe perna de aer fata de 17". Nu mai zic fata de 18-19. Cum iarna drumurile sunt mai rele, nu conteaza stabilitatea cat comfortul. Aspectul estetic nu il discut. Ptr mine pur si simplu nu conteaza. Legat de faruri LED, am condus un Passat echipat cu LED basic si mi s-a parut absolut oribil fata de xenon de pe Superb 3. Luminau prea aproape, nu sunt adaptive si diferenta intre lumina si intuneric e prea abrupta. Ma simteam ca sunt cu bicicleta unde am LED de ani de zile. Poate LED high adaptive sa fie mai faine, dar inca nu am testat. @bZ1 Eu sunt de acord cu AUDI sa scoata touch-screenul. E imposibil sa il manevrezi fara sa iei ochii de la drum. Nu vad ce cauta in masini acest dispozitiv. Mai mult, la Octavia 3 FL au indepartat si brum de butoane de pe margine si le-au facut touch. Acum ptr orice actiune trebuie sa iei ochii de la drum. Insane! Masina ideala trebuie sa o controlezi pe pipaite/gesturi ca ptr nevazatori. Ochii trebuie sa priveasca in fata si oglinzi permanent. O spun ca sofer si ca bicilist de oras . Viata oamenilor depinde de asta!
    2 points
  8. Daca se refera la DSG7 atunci nu vad rostul mentionarii EGR in aceeasi propozitie. 2.0 TSI de R are lant, si sunt sigur ca tot ce e 2.0 TSI are lant. Dar sunt alte role intinzatoare (probleme rezolvate) fata de vechea generatie.
    2 points
  9. Pune motorasul,cupleaza/decupleaza frana de cateva ori si ar trebui sa mearga ok . Daca nu merge trebuie facuta adaptare cu vcds din basic settings
    2 points
  10. Sa mai facem un pic update si pe aici, sa nu se puna praful chiar de tot. Va povestesc de ce aventuri am avut parte, desi din pacate nu sunt de genul "fun on the road", pentru ca astia in CH sunt cam tristi la capitolul condus, dar deh, nu le poti avea pe toate. De fapt nu ca aventuri, par mai degraba bancuri, insa totul e bine cand se termina cu bine... cred. In ultima luna am schimbat bateria, pentru ca intr-o dimineata pur si simplu era moarta, adica nu mai invartea deloc desi bordul se aprindea si am reusit chiar sa dezactivez si frana de parcare, asta desi cu o zi inainte a pornit perfect, fara nicio problema. Mi-au spus in septembrie la revizie ca apare pe tester ca fiind defecta, dar fara detalii suplimentare si n-am facut follow-up, apoi am plecat pe alte meleaguri si... tot asa. Am pornit-o cu cabluri - le tin in masina ca am mai fost patit si am fost in reprezentanta VW in DE unde imi estimasera la telefon un cost de 100-200e, insa pana la urma am platit 340e pentru ca aia de credeau ei ca trebuie pusa, nu se potrivea. Au pus pana la urma o Varta despre care am aflat ulterior ca este Mercedesul bateriilor, dar deh, asa-i in tenis. Apoi acum vreo 2 saptamani am fost la revizie tot in DE dar la alta rerezentanta (astia ma suparasera, deh), am cerut oferta cu ulei OE + bujii - am aproape 60k. Ajung, le mai zic o data ca vreau ulei OE si sa puna ce ramane in portbagaj, ma asez in showroom unde admir noul GTI facelift. La un moment dat apare un mecanic cu buzunarele pline de scule, deschide capota la GTI si incepe sa mestereasca... pleaca dupa vreo 10 min cu ceea ce imi pareau a fi niste bobine de inductie si probabil ceva bujii(?). Mai vine o data, aduce niste piese, ia altele. Ma rog, termina, imi da masina spalata, grabit fiind nici nu mai intreb care a fost faza cu schimbul de piese, platesc si plec. Cum povesteam si aici, imediat ce am plecat am remarcat ca s-a schimbat mersul motorului - suna mai frumos, mai infundat si raspunde evident mai bine la turatii joase. Ulterior am vazut ca si pornirile la rece sunt mai frumoase. A observat si sotia ca se aude mai frumos. O fi si meritul bujiilor aici, nu stiu. Ajung la destinatie si imi da si mie prin cap sa ma uit pe factura - "5,2l ulei Shell Helix Ultra + completat pana la maxim." Ce-au facut oamenii? Pai s-au gandit sa ies eu mai ieftin (right...) si au pus 5,2l Shell draft + 0,5l ulei OE pe care il aveam eu in portbagaj de completat. DA, ati citit bine, au amestecat uleiul! A urmat un schimb de mail-uri in care au recunoacut ca au dat-o de gard: "i asked our mechanic who repaired your car. He said he used the Shell Oil and took the rest of the oil out of your trunk to complete the filling. I don’t know why they did so, I was not here unfortunately. I knew that you wanted the oil (GVW 052 195 M2) that was on the cost estimate." M-au chemat dupa o zi si au facut din nou schimbul pe banii lor, dar au pus tot Shell. Pana la urma nu m-a deranjat pentru ca asa cum spuneam imi place mai mult cum merge acum, si culmea chiar aveam de gand sa incerc exact uleiul asta pentru ca am auzit foarte multe lucruri bune despre el, avand si un pret foarte bun. Cat exact o fi meritul uleiului o sa vedem in timp. Acum, liber la misto-uri! Dar sa mai spuna cineva ceva de reprezentalele din ro... Una peste alta, adun km rapid si cat de curand rotunjesc iar kilometrajul. Urmeaza cat de curand un set de Michelin PS4 pentru ca povestea cu Dunlop-urile RT2 s-a incheiat dupa ce 3 din 4 au fost confirmate de garantie cu defect de fabrica - ovalizate si pe 2 mi s-au dat banii inapoi, una fiind ok iar la una motivad o usoara taietura pe calea de rulare. La urmatoarele postari sper sa va incant cu poze din plimbari ca vine acusi primavara (si aici). Pana atunci sa avem drumuri bune si sa va bucurati de agregate intr-un mod cat mai placut!
    2 points
  11. Iti urez si aici sa va aduca numai bucurii si sa-si pastreze vopseaua originala cat o fi s-o tii! Referitor la incalzirea motorului, la EA888 evacuarea gazelor se face prin chiulasa, avand ca beneficiu incalzirea mult mai rapida a agentului de racire si racirea gazelor ce ajung in turbina. Pe langa asta, beneficiaza si de management inteligent al racirii, putand sa inchida complet circuitul de racire pana ajunge la temperatura optima de functionare:
    2 points
  12. Da, era greu sa ti dai seama...cei 4 erau competitorii lui i30...
    2 points
  13. Eu mergand linistit pe bulevard. Din spate se aude: "tati, deschide geamul si sa facem vrum-vrum". 3 ani. My job is done
    2 points
  14. Culoarea asta nu prea ma incanta, dar motorul sunt convins ca e destul de ok, mie pentru masina Nr 2 mi-ar fi foarte bun. Daca vrei o masina de mers si in vacante atunci poate e cam micut, mai ales daca e vorba si de 1 copil la mijloc. Daca masina se plimba mai mult prin oras insa, atunci cred ca e excelent.
    1 point
  15. @The_Ego: am si ei capace gri la prezoanele de la S3 si am si prezoane antifurt. Sa îmi zici dacă ai nevoie de vreo poza/info...
    1 point
  16. Multumesc frumos! Stiu de acel short-shifter, din pacate cel de acolo este pt MQ350, adica alta cutie de viteze. Exista si pt MQ250 o varianta care este de luat in considerare. Mi-am reamintit de capacelele de prezoane care parca ar da mai bine pe gri glossy decat banalul negru. E un mic detaliu. Imi pare rau ca nu m-am uitat la VIN-ul masinii de acolo si nici daca are unul special pentru prezonul antifurt.
    1 point
  17. Cateva fotografii cu noul Golf in culoarea galben (turmeric yellow metallic). Motorul celui expus era de 1.0 - 110 CP, foarte silentios motorul, inca nu l-am condus sa vad cum se simte, poate reusesc la sfarsitul saptamanii. Voi ce parere aveti de motorul de 999 cm3?
    1 point
  18. Chiar daca Rcd 310 functioneaza cu Dynaudio, e sigur ca nu e codat corespunzator, trebuie verificat si in gateway list daca totul e ok. Trebuie verificat si care a fost abordarea la montarea camerei OEM pe Zenec ( eliminare fizica modul, deconectare, stergere gateway list)....,etc. Recomand scanare, codare corespunzatoare, verificare mufa cd changer in mufa MOST si in cd changer. Daca ai avut magazie OEM , aceasta nu era compatibla cu Zenec. Daca atunci cand apesi MEDIA nu apare CDC, e clar ca a fost deconectata. Faptul ca unele lucruri "functioneaza" doar prin conectare nu inseamna ca e si corect.... Spor la o rezolvare corecta OEM!
    1 point
  19. nu poate. mai degraba rezista un pic mai bine si la cald daca e mai bun per total. teoretic e la fel la cald.
    1 point
  20. Noul Polo si noul Touareg, fara camuflaj in teste prin Africa de Sud.
    1 point
  21. pai la 65-70% in oras, se recomanda schimbul la 7,5k km. parerea mea e ca daca de la ulei e zgomotul diferit, va fi asa cu majoritatea uleiurilor. incearca vapsoil 0w-30, e mai bun iar 0w ajuta la drumurile scurte si porniri dese.
    1 point
  22. Da, cam atat - nimic mai mult.
    1 point
  23. @stefz Cochetez serios cu ideea jantelor pe 18. Vreau ceva cu buza si 5 spite. Gun metal. Plus un set de arcuri si distantiere pentru a aduce rotile la buza. Dar sa vedem, bani sa fie si sa se arate jantele potrivite. Caut SH, caci noi nu ma lipesc. Da, e mai scurta buza dar nu ma deranjeaza. Consider ca arata interesant si acum chiar imi place cum arata fata masinii. Pare agresiva asa dar si subtila in acelasi timp.
    1 point
  24. Eu am acel scut si am suspensie sport si dsg ( pe diesel ) deci il poti pune linistit cred. Chiar recomand pentru ca desi nu o sa te apere daca iei ceva dur pe sub masina , o sa apere mufele de apa, zapada si alti factori si asta e suficient.
    1 point
  25. acum ai zis bine - verificari - in BS la turbo si EGR - verifici cum functioneaza, nu le adaptezi
    1 point
  26. @C Z R Cred ca enumera problemele: DSG7, EGR etc etc. el avand 1.6 TDI O.T. ma plateste careva pentru ca o fac pe translatorul?
    1 point
  27. Multumesc frumos de urarile originale si de micul compendiu tehnic. Da, in 1-2 min de funtionare apa sare de 50 grade si se incalzeste fantastic de repede (vin de pe diesel, deci crede-ma, e "fantastic" de repede Ca tot "te-am prins" pe topicul asta, am o dilema...tehnica: am constatat ca nu am scut fata, ci doar un mic deflector care incepe de sub spoiler si e decupat la "marea arta" astfel incat sa dezgoleasca baia (de plastic ) si cutia de viteze. Din ce am sapat, e aceeasi poveste si la GTi, R, O3RS si am verificat si la un Passat TSI280 - toate sunt dezgolite sub motor. Intrebarea mea este: ti-ai pus scut, sau ai lasat-o asa ? Ma gandesc ca va fi plin de noroi de pe drum acolo, mai ales la mufele alea de pe baia de ulei. In plus, iarna era binevenit scutul...acum ma gandesc ca o sa ating in zapada cu baia si CV-ul. Am sapat cat am putut, am aflat ca nicio benzina nu vine cu scut si ca producatorul nu recomanda montarea scutului din motive ce tin de curgerea curentului de aer si implicit racire... Ai tu ceva info pe partea asta ? @CrS1985: ceva ganduri pe cele de mai sus ? @sebip: ntz, ntz, ntz, cum citesti tu gandurile omului Jantele alea misto, adica Trinity-urile de pe S2 vor suferi o mica tranformare si vor ajunge de iarna pe S3. Ia uite mai jos. Le fac Light Gun Smoke si se transforma in 3T0071498AHA7, adica Trinity Antracit, adica jantele OEM de la S2 FL Outdoor. Ce zici ?
    1 point
  28. cred ca se refera la DSG7, cu ambreiaje uscate.
    1 point
  29. Intotdeauna, "a good drive" schimba ceva. La mine mai functioneaza si sa o las nespalata ceva timp si atunci cand e iar curata imi rup gatul... O sa tin minte traseul asta, iar dupa ce trec si eu pe vara, o sa il incerc cu placere
    1 point
  30. Mi-ai facut saptamana cu postarea asta
    1 point
  31. Si mai mult ca sigur cu primele de 1.5 sa fie probleme... Au ei probleme cu 7 le. .fata de 6..cu egr..nu au schimbat nimic.cu tot ca știu ce probleme au..si nu,numai..
    1 point
  32. Eu cred ca au avut probleme cu dezvoltarea acestui motor (1.5 TSI) si de aceea tot au amanat. Probabil ca nu mai indraznesc sa-l lanseze astfel incat sa faca teste pe banii cumparatorilor (cobailor).
    1 point
  33. Intr-adevar, imi amintesc si eu din scoala de acum 25 de ani la materia Rezistenta Materialelor ca 6 filete complete de la un surub au rezistenta egala cu surubul in sine. Orice este peste 6 rotatii, depaseste rezistenta surubului, adica degeaba rezista filetul, ca se rupe surubul daca este o solicitare prea puternica. Si da, la VW avem suruburi nu prezoane ( care arata altfel decat suruburile). Masinile care au prezoane (suruburi prizonier) la roti, au prinse rotile cu piulite.
    1 point
  34. 4 persoane + jetbag pneuri iarna 18, mers legal, in Germania unde a permis 160-180 Cluj - Mindelheim - 2 Alpes
    1 point
  35. Poze de asta toamna, când "bătrâna" ne-a dus și adus se la Praga.
    1 point
  36. E mereu gata de atacat niste km, va trece de 20.000 pana implineste anul. In nicio luna ajung pe plaiuri cehesti. Cum biletele de avion erau cat bezina+ cazarea, decizia de road trip nu a fost deloc grea. Arcurile sunt complet asezate, sunt pe deplin multumit de cum arata acum. Producator lor este Mubea
    1 point
  37. Gata, in sfarsit acasa. Sotia a venit si m-a luat de la aeroport. Ce sa va spun? Pe scurt, ce se spune despre GTi este adevarat. Voi reveni pe parcurs si cu opinii personale. Am apucat pe A2, foarte confortabila, pozitia la volan este excelenta si acel motor...acea directie...acea cutie...acea suspensie... Pe drum foarte linistit, max 140, a atras citeva priviri ale unor alti posesori de VW Golf. Un Scirocco alb s-a tot tinut dupa mine. La Cernavoda nu am mai rezistat si am iesit de pe autostrada ca sa ma bucur de ceva curbe. Se comporta extraordinar chiar si cu rotile de iarna, TS850P de 205/50R17. Deocamdata foarte calm, rulaj abia 1,200 km. Va bag niste poze proaspete, in special pt a vedea cum sta cu rotile astea. Jante Borbet V, 7.0J x 17" x ET49, anvelope Conti Wintercontact TS850P 205/50R17.
    1 point
  38. Cand merg ventilatoarele DPF-ul e pe regenerare,care cu noul soft se face la fiecare aprox 200 km
    1 point
  39. aceeasi mizerie ca si la alti constructori, parca au luat-o razna cu totii.. aeratoarele din bord nu se mai pot inchide sau limita fluxul de aer decit cel mult prin a-l duce catre o directie, gen complet sus, sau complet jos. Eu timpenie mai mare nu am vazut, am mers cu o masina inchiriata (hyundai i20) care era asa, m-a batut AC in cap 2 sapt in vara aia de nu am stiut de mine. Eu sincer nu inteleg ce mama reducerii fac ei prin prostia asta. Oricum, pt mine asta e un motiv de a nu lua o masina, pentru ca asta tine direct de confortul pe care-l ai mai ales atunci cind esti sofer (adica pt ala care sta cel mai mult in masina) Ref la design, stopurile cred ca le-au facut la betie... au o forma atunci cind nu sunt luminate iar cind se lumineaza apare un alt contur luminat.... Una peste alta imi pare ca baietii astia de la VW cam fac misto la capitolul design de companiile low-end din grup (Skoda si Seat). Deh, dai cu 10-15% mai putin pe masina (fata de VW) macar sa fie naspa sa te faci de ris cu ea
    1 point
  40. Ce norma ai nevoie, 504? Eu ti-as recomanda sa incerci Shell Helix Ultra GTL - Pure Plus, este un ulei cu baza din gaz natural, nu din petrol. Citisem despre el si impresiile foarte bune de la utilizatori inclusiv in motoare mari de genul V8 de la Merc si chiar aveam de gand sa il incerc, iar intamplarea face ca prin niste circumstante pe care am sa le postez imediat ce imi gasesc nitel mai multi timp, la revizia recenta pe care am facut-o intr-o reprezentanta VW din Germania chiar asa ceva mi-au pus (desi eu cerusem ulei OE, dar cum spuneam, asta e alta poveste). Am simtit de cum am plecat ca s-a schimbat in mod evident mersul motorului, e ceva mai silentios si parca mai "calm", si in plus raspunde evident mult mai bine la acceleratie in special la turatii joase. Zgomotul diferit a fost observat chiar si de sotie, stand in dreapta, fara sa ii spun eu nimic. De asemenea temperatura uleiului sta acum pana in 100 de grade, cu cel OE - toate schimburile de pana acum, vreo 4 la numar - statea cam pe la 106-107. Si mi se pare ca porneste mai usor si mai frumos la frig (aici sunt inca temperaturi in jurul a 0 grade). Uleiul vechi a stat in motor ~12k km. Singurul amendament e acela ca am schimbat si bujiile si nu stiu in ce masura e si meritul lor. Insa, din punctul meu de vedere clar merita o incercare, mai ales ca pretul este mai mult decat accesibil si il poti achizitiona direct de la importator din RO, deci fara emotii ca nu iei ce scrie pe bidon. Asta este 5W30 cu norma 504/507, ce turnat si la mine.
    1 point
  41. vad ca in rama de la HU sunt 4 gauri, cumva ai avut si NaviLock si tot au reusit sa ti-l ia ?
    1 point
  42. Fiecare cu gustul lui dar eu gasesc farurile urate la O3 FL in rest sa speram ca au rezolvat din nenumaratele probleme .
    1 point
  43. Pot sa-ti recomand doar in Bucuresti un atelier la care am apelat in mai multe randuri - cu rezultate foarte bune: https://turbocon.ro/tinichigerie-pdr/ Merita sa faci drumul pana acolo. Eu am mers din Brasov
    1 point
  44. Consumul o sa-ti scada cam cu 0.3- 0.5 litri de la ulei.
    1 point
  45. are norma 504-507 si am vazut ca e varf de gama
    1 point
  46. Daca iei Fuchs sa iei doar cu XTL altfel nu.
    1 point
  47. fuchs titan gt1 longlife 3 5w30 a folosit cineva ? alternez intre acest fuchs si millers ee longlife 5w30.
    1 point
  48. CAN-ul tau vechi e pe 7 octeti, iar cel nou pe 10. Foloseste cu incredere XLS-ul din pagina asta ca sa faci direct conversia coding-ului, fara sa mai fie nevoie sa pui optiunile bit cu bit. Uite si un link direct de download. Iei coding-ul vechi, il pui in Excel in casuta galbena si jos in casuta verde vei avea coding-ul nou gata convertit pe care il iei cu copy-paste si il pui in VCDS. Spor!
    1 point
  49. E pe furtunul de retur. In dreapta cum te uiti la motor. Comanzi doar senzorul si imi pare ca vine cu tot cu carcasa si cele 2 furtune.
    1 point
  50. cui naiba i-au picat injectoare si egr la 7?ca am vazut si cu 170k golf 7 si nu am auzit de asa ceva, aia din italia au ajuns la milionul de km pe golf7 deja?
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!