Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.03.2017 în toate secţiunile
-
Gata, in sfarsit acasa. Sotia a venit si m-a luat de la aeroport. Ce sa va spun? Pe scurt, ce se spune despre GTi este adevarat. Voi reveni pe parcurs si cu opinii personale. Am apucat pe A2, foarte confortabila, pozitia la volan este excelenta si acel motor...acea directie...acea cutie...acea suspensie... Pe drum foarte linistit, max 140, a atras citeva priviri ale unor alti posesori de VW Golf. Un Scirocco alb s-a tot tinut dupa mine. La Cernavoda nu am mai rezistat si am iesit de pe autostrada ca sa ma bucur de ceva curbe. Se comporta extraordinar chiar si cu rotile de iarna, TS850P de 205/50R17. Deocamdata foarte calm, rulaj abia 1,200 km. Va bag niste poze proaspete, in special pt a vedea cum sta cu rotile astea. Jante Borbet V, 7.0J x 17" x ET49, anvelope Conti Wintercontact TS850P 205/50R17.7 points
-
poate sa puna si 507.00, ba chiar fiind norma mai noua etc ar fi mai recomandata. a se observa ultima schema din pagina: http://www.oilspecifications.org/articles/vw_motor_oil_specifications_explained.php2 points
-
Acea piesa pe care freaca vanele cat si locul unde sta e foarte important sa fie curatate2 points
-
Am plecat azi la drum si parca imi mirosea a motorina in masina. Initial am crezut ca doar mi se pare mie. Am ajuns din nou de unde am plecat, si dupa cateva ore am coborat sa intorc si valva de control. Sa fie bine pusa si aia! Da de unde! A inceput sa curga intr-o veselie.... Se pare ca valva unisens de pe tur a fost pusa intentionat pe retur pentru a nu se vedea ca acea valva de control e sparta. Apoi cand am mutat-o eu s-a marit fisura si a inceput sa curga bine de tot. Am verificat si toate liniile de combustibil sunt conectate corect. - Sonda aliniata si furtunurile conectate corect. - Furtunurile de tur si retur de langa filtru, conectate corect: (negru e turul si albastru e returul). - Valva de control pusa corect (cu sageata spre rezervor, nu spre motor). Daca tot eram in Ploiesti, am incercat la @mario20vest sa vad daca are vreo valva... Nu avea. Am sunat si pe @adrian2010 insa nu a putut raspunde. (e ok, era normal sa nu raspunda ca doar e duminica). - Momentan, valva de control e reparata cu picatura. Am curatat bine valva cu spray de contacte. Am lasat sa se usuce. Am suflat prin ea pana au iesit ultimii stropi de lichid din fisura. Apoi am incalzit bine cu uscatorul de par (altceva nu aveam si nu aveam nevoie mare de caldura, sa nu stric oring-urile). Am pus picatura, am obturat capatul celalalt si am tras aer pentru ca picatura sa intre prin fisura si sa se lipeasca bine. Am lasat sa se usuce. Am mai dat un strat de picatura. A iesit cam asa: La final, am pilit putin excesul de picatura sa intre usor in filtru, am mai lasat putin sa se usuce, am facut un test de vid si am vazut ca tine. Am conectat furtunurile i asa fel incat sa nu stea fortat- rasucite pe valva si am introdus-o in filtru. Am tinut motorul pornit vreo 5 minute timp in care filtrul a ramas curat. Sper sa ma tina pana la Bucuresti... Si uite-asa iti dau de lucru mecanicii lu' peste... Bine ca nu m-o prins prin vreun concediu in afara tarii...2 points
-
E mereu gata de atacat niste km, va trece de 20.000 pana implineste anul. In nicio luna ajung pe plaiuri cehesti. Cum biletele de avion erau cat bezina+ cazarea, decizia de road trip nu a fost deloc grea. Arcurile sunt complet asezate, sunt pe deplin multumit de cum arata acum. Producator lor este Mubea2 points
-
Nu e S daaaaar.... L-am pus pe colegul @Vise01 sofer, eu am stat in spate si am dat o plimbare prin oras. Pot sa zic ca senzatia e unica! Imi place maxim. O sa imi iau sofer2 points
-
Sa mai facem un pic update si pe aici, sa nu se puna praful chiar de tot. Va povestesc de ce aventuri am avut parte, desi din pacate nu sunt de genul "fun on the road", pentru ca astia in CH sunt cam tristi la capitolul condus, dar deh, nu le poti avea pe toate. De fapt nu ca aventuri, par mai degraba bancuri, insa totul e bine cand se termina cu bine... cred. In ultima luna am schimbat bateria, pentru ca intr-o dimineata pur si simplu era moarta, adica nu mai invartea deloc desi bordul se aprindea si am reusit chiar sa dezactivez si frana de parcare, asta desi cu o zi inainte a pornit perfect, fara nicio problema. Mi-au spus in septembrie la revizie ca apare pe tester ca fiind defecta, dar fara detalii suplimentare si n-am facut follow-up, apoi am plecat pe alte meleaguri si... tot asa. Am pornit-o cu cabluri - le tin in masina ca am mai fost patit si am fost in reprezentanta VW in DE unde imi estimasera la telefon un cost de 100-200e, insa pana la urma am platit 340e pentru ca aia de credeau ei ca trebuie pusa, nu se potrivea. Au pus pana la urma o Varta despre care am aflat ulterior ca este Mercedesul bateriilor, dar deh, asa-i in tenis. Apoi acum vreo 2 saptamani am fost la revizie tot in DE dar la alta rerezentanta (astia ma suparasera, deh), am cerut oferta cu ulei OE + bujii - am aproape 60k. Ajung, le mai zic o data ca vreau ulei OE si sa puna ce ramane in portbagaj, ma asez in showroom unde admir noul GTI facelift. La un moment dat apare un mecanic cu buzunarele pline de scule, deschide capota la GTI si incepe sa mestereasca... pleaca dupa vreo 10 min cu ceea ce imi pareau a fi niste bobine de inductie si probabil ceva bujii(?). Mai vine o data, aduce niste piese, ia altele. Ma rog, termina, imi da masina spalata, grabit fiind nici nu mai intreb care a fost faza cu schimbul de piese, platesc si plec. Cum povesteam si aici, imediat ce am plecat am remarcat ca s-a schimbat mersul motorului - suna mai frumos, mai infundat si raspunde evident mai bine la turatii joase. Ulterior am vazut ca si pornirile la rece sunt mai frumoase. A observat si sotia ca se aude mai frumos. O fi si meritul bujiilor aici, nu stiu. Ajung la destinatie si imi da si mie prin cap sa ma uit pe factura - "5,2l ulei Shell Helix Ultra + completat pana la maxim." Ce-au facut oamenii? Pai s-au gandit sa ies eu mai ieftin (right...) si au pus 5,2l Shell draft + 0,5l ulei OE pe care il aveam eu in portbagaj de completat. DA, ati citit bine, au amestecat uleiul! A urmat un schimb de mail-uri in care au recunoacut ca au dat-o de gard: "i asked our mechanic who repaired your car. He said he used the Shell Oil and took the rest of the oil out of your trunk to complete the filling. I don’t know why they did so, I was not here unfortunately. I knew that you wanted the oil (GVW 052 195 M2) that was on the cost estimate." M-au chemat dupa o zi si au facut din nou schimbul pe banii lor, dar au pus tot Shell. Pana la urma nu m-a deranjat pentru ca asa cum spuneam imi place mai mult cum merge acum, si culmea chiar aveam de gand sa incerc exact uleiul asta pentru ca am auzit foarte multe lucruri bune despre el, avand si un pret foarte bun. Cat exact o fi meritul uleiului o sa vedem in timp. Acum, liber la misto-uri! Dar sa mai spuna cineva ceva de reprezentalele din ro... Una peste alta, adun km rapid si cat de curand rotunjesc iar kilometrajul. Urmeaza cat de curand un set de Michelin PS4 pentru ca povestea cu Dunlop-urile RT2 s-a incheiat dupa ce 3 din 4 au fost confirmate de garantie cu defect de fabrica - ovalizate si pe 2 mi s-au dat banii inapoi, una fiind ok iar la una motivad o usoara taietura pe calea de rulare. La urmatoarele postari sper sa va incant cu poze din plimbari ca vine acusi primavara (si aici). Pana atunci sa avem drumuri bune si sa va bucurati de agregate intr-un mod cat mai placut!1 point
-
Nu trebuie nicio evaluare de dinainte. Daca masina este intr-o stare tehnica buna, atunci valorile trebuie sa fie cele date de producator. In caz contrar, nu cred ca e foarte greu de dovedit ca softul lor este de vina. Este de inteles de ce in America au ales sa-i despagubeasca pe proprietari sau chiar sa le rascumpere masinile, acolo stiu ca nu se joaca cu drepturile clientilor si ca se pot trezi cu procese, pe cand noi in Europa cautam sa rezolvam problemele lor pe cheltuiala proprie.1 point
-
1 point
-
1 point
-
CDAA sub 2013 consuma ulei mult si foarte mult ,problema se intinde de la inlocuire pistoane pana la bloc motor1 point
-
1 point
-
nu inteleg cum intr-un comparativ intre a, b,c si d poate iesi e castigator1 point
-
Eu am schimbat distributia originala anul trecut , Gates era, la 10 ani si 90k km era impecabila , fara nici o urma de uzura . In carte scrie doar de km , ma gandesc ca daca apareau probleme scriau si de ani . Orcum si in reprezentante , unde se considera ca trag pielea de pe tine , tin cont doar de ani . Apropo toate service-urilor autorizate mi-au recomandat sa o schimb la 150k km . Foarte important sa schimbi distributia la cineva care se pricepe si care iti da garantie pe lucrare .1 point
-
1 point
-
@SwatKat Inainte sa te informezi de dotari si alte extraoptiuni, citeste putin de cutia dsg 7 care se pune pe 1.4 tsi si 1.8 tsi. Sa stii cu ce pornesti la drum. Eu personal as renunta la dsg si as lua 1.8-ul si iesi cam in aceeasi bani.1 point
-
cand nu primeste motorina destula o masina tremura..la mine nu e cazul si mai porneste si la sfert dupa cateva min de stat la relanti rupe aderenta in 1 si 2...dar..minunea dispare repede... cu egr anulat nu am schimbari in bine1 point
-
Maf ai schimbat ? L.E. Nu stiu de ce dar am impresia ca o sa schimbi si motorul si o sa iti mearga la fel. Problema e intre volan si scaun.1 point
-
@deenman da acum chiar arata bine. Si daca nu esti complat neglijent cu gropile poti trai cu dimensiunea asta de roti si pe drumurile noastre. despre prafuitorul ala - dacia a avansat enorm, in cazul ultimelor generatii nu te mai simti ca intr-o cutie de conserva ... incep sa fie si sa aiba dotari de masini.1 point
-
Bine ca ai observat...si furtunul pinzat pare cam gituit in brida aia.Spor.1 point
-
Spre exemplu cum difera Pirelli P Zero in functie de cerintele producatorilor: http://www.tyrereviews.co.uk/Article/How-Tyres-Change-For-OE-Approval-the-P-Zero-Story.htm1 point
-
@EmilianPop sa știi ca ma poți suna la orice oră e o placere sa conduci balena1 point
-
Rugina dispare foarte greu, am cumparat un Fiat 500 care statuse tot asa vreo luna fara sa fie condus, dupa aproximativ 400 km aratau cam ca cele din poza, pana la urma am decis sa le schimb cu tot cu placute, care erau pe la mijlocul "vietii".1 point
-
1 point
-
Curata bolturile culisante si unge-le bine cu vasilina ATE pt etrieri sau ceramica rezistenta la 1400 grade.1 point
-
Dumnezeule, ce jante oribile, zici ca sunt CMS de la turci. Este la Tess masina? As vrea sa o vad si eu. Au si alte motorizari, de ex diesel?1 point
-
1 point
-
Cand merg ventilatoarele DPF-ul e pe regenerare,care cu noul soft se face la fiecare aprox 200 km1 point
-
Lucrez la o firma de geologie si avem contracte cu Romgaz. In anii 2009-2013 au cumparat ca masini de teren de flote, tiguanuri de 1.4 tfsi, cateva zeci de bucati. Vorbesc des cu oamenii care vin cu ele (aceasi masina pt fiecare om, nu se rotesc) si ii stiu de cativa ani (4ani). Dintre toate masinile cumparate de ei, toate au avut dauna totala la motor si lantul rupt. Sunt cateva masini la care s-a rupt lantul pt a 2a oara. Din 2015 au inceput sa cumpere suzuki sx4 (modelul facelift).1 point
-
Eu mergand linistit pe bulevard. Din spate se aude: "tati, deschide geamul si sa facem vrum-vrum". 3 ani. My job is done1 point
-
Fiecare decide cum vrea. Nu transformam in topic de DSG, insa este de stiut ca in continuare vine cu loteria numita DSG7 DQ200..o loterie scumpa. Puteti sa va informati si pe forumurile din strainate (indiferent ca vorbim de Seat Leon, VW Golf, Skoda Octavia) ca sa nu fie de mirare ulterior. Reiau ca e vorba in special de rulaj urban, in aglomeratie unde schimba in continuu primele trepte si le uzeaza. Asa mers mult extraurban, cutia nu are probleme. Un mic sondaj aici: http://www.motor-talk.de/forum/hast-du-probleme-mit-deinem-6-oder-7-gang-dsg-t4454475.html?page=84&viewResultsOfPoll=8027 Dupa cum se vede este cea mai slaba cutie DSG din cate ofera VW. 60% au avut probleme cu DSG7 vs 32% cu DSG6. Era prima optiune pe care o luam acum 8 luni cand am configurat golful daca nu avea o fiabilitate la pamant.1 point
-
De asta sunt relevante mai multe teste, de la mai multe publicatii, eventual in mai multi ani si cand anvelopele sunt puse comparativ si cu celelalte de top. Destule teste sunt trunchiate prin faptul ca nu se include o anvelopa concurenta. De urmarit si dimensiunea. Testele sunt orientative, decisive mi se par review-urile de la utilizatori. Eu ma orientez dupa tyrereviews.co.uk1 point
-
Si dupa rodaj , cand e subturata o sa tremure rau, pentru ca discul nu poate prelua socurile. Daca mergi cumpatat pe treptele mici nu o sa ai probleme, altfel cred ca arborele sughite. Spor la treaba !1 point
-
Nivelul uleiului se verifica doar la cald,dupa 3-5 min de la oprirea motoruilui(conform manualului vw )1 point
-
1 point
-
1 point
-
Acum am alimentat cu petrom 99. Cu omv 100 masina a tras foarte bine, am avut consum facut aproape numai in Brasov, de 8.2, dar si friguri serioase... Revin la urmatorul plin cu detalii.1 point
-
Nu se intampla nimic daca o bagi din D in R la viteze mari.Am pus-o eu din neatentie pe la 90 km/h si te avertizeaza cu un sunet "piuit" ca esti in R dar de fapt mergi inainte1 point
-
Scrie clar in cartea Azd ului ulei 5w30 long life...nu inteleg de unde veniti cu 10w40 si induceti lumea in eroare fara suparare...omul a cerut un sfat pe acest forum de incredere si asteapta un raspuns pe masura...cei ce induc in eroare si posteaza doar pentru +1 ar trebui sanctionati...deci specificatia uleiului din cartea masinii mele este VW 50300...este valabil pentru toate azd urile indiferent de caroseria pe care este pus acest motor.Poti incerca cu Mobil 1 5w30 Esp Formula...verifica compresia si apoi tragi concluzia...fostul proprietar oricum te a mintit ca sa scape de tine.1 point
-
Saptamâna trecuta am constatat si eu ca ventilatorul mare din spatele radiatorului, nu mai functioneaza. Am facut proba de functionare asa cum se arata la postul 55 din acest topic, in documentul atasat acolo, scotând mufa cu 3 contacte de pe radiator si facând punte intre contactele respective Rezultatul a fost: ventilator mare defect, nu functiona nici pe treapta 1 nici pe treapta 2. In acest stadiu, cu strapul facut pentru treapta 2, l-am ciocanit usor cu un ciocan din plastic si a inceput sa se invârta. Nu am insistat mai mult. Diagnosticul prezumtiv a fost carbuni (perii colectoare) uzati. A doua zi l-am demontat de pe masina si apoi i-am defacut capacul din spate. In linii mari, pentru demontarea lui de pa masina se demonteaza in prealabil bateria, cu tot cu suportul ei, se deconecteaza mufa cablului ventilatorului, aflata undeva sub farul stâng, se desface cablul ventilatorului din cele 2 cleme ce-l tin ancorat de suportul ventilatorului si apoi se desurubeaza cele 2 suruburi cu cap torx, ce-l fixeaza pe masca din spatele radiatorului. Ventilatorul se extrage usor printre radiator si furtunul gros de lichid de racire. Iese destul de simplu, daca se lucreaza ingrijit. Pentru desfacerea capacului din spate, am indrepatat cât am putut cele 8 “nasuri” ce tin capacul fixat pe corpul ventilatorului, prin lovirea lor cu un ciocan insa prin intermediul unui dorn moale, de alama. Nu am reusit sa le indrept complet, insa capacul s-a slabit suficient, cât sa poata fi extras usor usor, cu ajutorul unei surubelnite late si subtiri, strecurata alternative intre cele 4 “aripioare” ale capacului si corpul ventilatorului. Dupa extragere se indreapta “aripioarele” capacului, in zonele ce s-au deformat putin, in urma extragerii acestuia. Platoul cu carbuni se trage in sus si iese foarte usor. Eu am constatat ca unul dintre carbuni era uzat la maximum, iar celalalt cam 50%, probabil ca s-a blocat in suportul sau si nu a mai putut fi impins catre colector de arcul aferent. Carbunii au sectiunea patrata cu dimensiunile de 8x8 mm. Stiind din ceea ce mai citisem aici pe forum ca nu gasesc carbuni de schimb dedicati pentru acest ventilator, am inceput cautarile si am ajuns in final in târg la Vitan-Bârzesti, unde la unul dintre magazinele cu piese de Dacia, am gasit niste carbuni Bosch, pentru aeroterma de Logan, dupa spusele vânzatorului. Am cautat si pe net dupa codul de pe cutie si am gasit ca sunt carbuni pentru aeroterma, pentru autoturisme, fara alte precizari. In plus au aceeasi sectiune cu carbunii originali, ceea ce m-a scutit de operatia suplimentara de “cioplire” daca foloseam carbuni de electromotor de Dacia, Aro, etc. Carbunilor Bosch, le-am facut cu un fierastrau subtire, un sant in spate unde sa intre arcul ce tine presat carbunele pe colector, am cositorit capetele conductorilor flexibili ai carbunilor in locurile de conexiune ale carbunilor vechi, am montat platoul cu carbuni inapoi si am montat capacul din spate. Deocamdata ventilatorul functioneaza perfect pe ambele trepte de turatie. Observatii : 1. lagarele rotorului, sunt din bronz (nu sunt rulmenti) si daca acestea sunt uzate excesiv, nu cred ca merita ca ventilatorul sa fie reparat. Ungeti totusi usor ambele lagare inainte de asamblare. 2. faceti un semn pe capac si pe corp, astfel incât la asamblare sa le puneti in aceeasi pozitie, nu stiu daca este neaparat obligatoriu, insa eu asa am facut. 3. lagarul din fata nu este accesibil, fiindca elicea nu poate fi extrasa de pe ax, drept pentru care, lagarul din fata, este dificil de uns, eu am folosit o seriga si un furtunel, strecurat printe elice si capacul frontal al motorului ventilatorului. 4. inainte de asamblarea finala, ajustati putin “nasurile” ce tin capacul din spate, astfel incât acesta sa intre liber la locul sau. 5. curatati bine locasurile in care stau carbunii, astfel incât acestia sa se miste foarte usor in aceste locasuri 6. asamblarea finala a capacului eu am facut-o prin sudura, fiindca nu mi-am pus problema de a indoi la loc acele “nasuri”, acestea fiind foarte greu de indoit la loc, fara ceva scule potrivite. Fiindca am posibilitatea, am prevazut de la inceput solutia asamblarii prin sudura, a capacului. Gânditi-va bine la aceasta problema inainte de a desface motorul. Acum urmeaza câteva poze din timpul operatiei descries mai sus. Carbunii noi, cel uzat mai mult si cutiuta carbunilor noi. Platoul cu carbuni, fata, verso (se vad lipiturile conectorilor) si lateral (se vede canalul in care sta arcul) Capacul din spate, se vede lagarul din bronz si una din aripioarele de fixare. Acel capacel din plastic, ce se vede in centru, se poate scoate pentru ungerea lagarului. "Nasurile" ce trebuie indreptate pentru scoaterea capacului si ajustate pentru a putea fi montat usor capacul. Ventilatorul montat pe masina, se observa sudura capacului.1 point
-
1 point
-
Diferenta este act, compresor, 25 cp, 50 nm si da, 2000 de euro. Mult, putin, e decizia cumpărătorului.0 points
-
Diferenta intre 1.4 TSI de 125 si 150 cp este ACT? Mi se pare cam mult 2000 euro doar pentru asta... La HL cel de 125 nici nu are manuala, dubioase variantele astea. Unde se discuta despre noul motor? In topicul de TSI sunt doar probleme de lanț rupt.. Sa inteleg ca aceste motoare erau si pe golf 7 fara facelift? Cand vin cele de 1.5?0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Motorina, sistem de alimentare? Ai ceva supapa pe tur? Pompa motorina, injectoare în sarcina... Când trebuie sa bage mult nu fac fata.-1 points
-
exact, se demonteaza si se monteaza usor, am telefon de 6.5 inch cam cat un aparat multimedia, pt navigatie.-1 points
-
Si mai mult ca sigur cu primele de 1.5 sa fie probleme... Au ei probleme cu 7 le. .fata de 6..cu egr..nu au schimbat nimic.cu tot ca știu ce probleme au..si nu,numai..-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00