Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.03.2017 în toate secţiunile
-
Eu mergand linistit pe bulevard. Din spate se aude: "tati, deschide geamul si sa facem vrum-vrum". 3 ani. My job is done12 points
-
Cu acest sistem SS pe termen scurt se face o economie nesemnificativa in balanta cu ce pagube aduce pe termen lung. Masinile dotate cu SS au electromotoare diferite de cele normale la care inca nu se gasesc piese de schimb(unul nou costa aprox 1500ron),pe langa asta accelereaza si uzura volantei si nu numai.2 points
-
Iti apreciez postarile, de obicei. Pe asta nu am inteles-o; mai incerc dupa ce beau cafeaua.2 points
-
The_Ego - nu vreau sa combat ceea ce spui/ce s-a intamplat pana in prezent; vreau sa subliniez faptul ca avantajele unei automate se simt in zona urbana cu genul de provocari impuse de traficul aglomerat si daca este un lucru adevarat - este o mare problema. Eu personal ma gandesc la cutie manuala atat dpdv al finantelor cat si a regimului de utilizare : afara nu am nevoie de principii automate'.2 points
-
Mentalitatea asta duce la pierderea de clienti, ca nu e alfa sau omega Seat Ateca. Vor fi destui care se reorienteaza. Seat nu are un public captiv. Nu e cererea foarte mare, ci productia cu probleme. Cand lansezi un produs te asiguri dinainte ca poti satisface nevoile, nu sa spui ca o masina comandata in martie 2017 se onoreaza in 2018. Nu e ceva de lux pt care sa merite asteptarea sau sa fie un chilipir. E o masina ca oricare alta. Un bloc se construieste tot cam asa de repede . V-am zis ca e a 5a roata la caruta Seat, de asta se intampla asta.2 points
-
@ice_ears 1.4tsi se misca la fel si pe Superb si pe Octavia. Nu stiu exact la cifre, pe hartie, cum sta, dar pe strada e acelasi lucru. Eu unul am inceput sa trag de motoras si chiar si cu bagaje se misca bine inclusiv pe zone montane cu serpentine si rampe maricele. Deci as zice ca tine mai mult de tine si de gust pe care o vei alege, motorizarea nu face vreo diferenta notabila intre cele doua masini. Nu te lua dupa haterii care zic ca "Superb e dita mai masina pentru motorul ala". Ei nu au mers cu motorul asta si doar au auzit prin vecini ca motoarele mici cu turbina sunt niste ascutitori proaste. Si eu era sa ma iau dupa ei, dar am zis totusi sa incerc pe pielea mea. La fel, unii zic acelasi lucru despre Octavia. Ghideaza-te dupa altceva ce cauti la masina: respectiv daca iti poti lua pe Octavia optiunile dorite fara sa depasesti bugetul, iar pe Superb nu, ia Octavia, daca te incadrezi la Superb, ia Superb, pana la urma e ceva mai confortabila, dar totodata e si mai mare - depinde pe unde ai nevoie sa umbli cu ea. Cumva avantajul Octaviei la dimensiuni se anuleaza cu dezavantajul la capitolul confort - nu-s diferente mari, dar sunt. Si chiar nu e ACT motorul pe Octavia? @corbu33 Cum adica ai dat-o inapoi pe cea pe care tocmai o luasei? In ce conditii? Vreau niste detalii, ca ma mananca si pe mine de un 2.0tsi, dar parca nici nu as vrea sa pierd cateva mii de eur doar asa pentru a schimba motorul.2 points
-
Sincer, mie mi se pare cam mare pretul de peste 16.000 la o masina de 4 ani si cu km destui...O avea multe dotari, dar parca....2 points
-
No offence, e mai mult un poke, imi permit sa-ti spun asta sperand ca nu te vei supara : Esti constient ca e usor superficial si gratuit sa etichetezi farurile unui model ca fiind proaste, atat timp cat din 10-20 membrii pe forum, doar unul s-a plans ca nu vede ? Daca e nebun userul sa nu, vom afla mai jos Ceasurile ca la prima octavia - zici tu ceva, dar vezi ca sunt alea de Superb L&K, au banda aia gri in dreptul cifrelor...aici iti dau dreptate. Doar ca eu nu am L&K @Jaw: Mersi. Imi trebuie lumina buna si decor, o sa dureze cateva zile, m-am concentrat pe alte aspecte...vezi mai jos Big Like ! Boon...sa revin cu povestea. De duminica nu am mai pornit-o, din motive obiective am circulat doar cu S2-ul saptamana asta. Doar am salivat la ea, dimineata si seara in garaj, in timp ce plecam sau veneam Asa ca azi, mi-a prilejuit un adevarat moment de bucurie operatiunea de pus contact si pornit motorul...M-am bucurat si de vreo 1 min de abur discret pe evacuari... Si tocmai pentru ca saptamana asta nu am bagat-o in seama prea mult, azi a mers la service pe "scenery road", asa pret de vreo 25km. In continuare sunt frapat de cat de repede se incalzeste apa si cat de mare e gap-ul intre momentul cand apa ajunge la 90 si cel in care uleiul ajunge la 50. Inca mai am momentul de "oare s-o fi stricat traductorul de temperatura?" Metehnele dieselului, cand apa era la 70, uleiul era la 50. Doar ca...dura clar mai mult sa ajunga apa la 70 Boon. Ajung la service. Dureaza fix 10 minute toata povestea. Farurile erau cu aprox 1mm sub linia de nivel de pe aparat. Putin reglaj cu inbusul la punctele de reglaj de pe laterala farului si e la nivel. O explicatie plauzibila e ca in fabrica nu au tinut cont de suspensia sport si au reglat ca pentru suspensia normala... Anyhow, asta inseamna sa tii cont de nevoile clientului si sa il tratezi cu respect. Nu sa ii spui in fata ca e prost, ca farurile sunt reglate "tipla". Nu o sa uit cele 45 min pierdute la Avia Ct, din care 30min au fost pentru hartogaraie si parlamentari cu cei de la Garantie ca sa ma creada ca nu lumineaza bine farurile. "Nu se poate domne asa ceva, de fabrica vin perfecte, le-ati facut dvs ceva ?" Tot azi i-am oferit o aspirare completa de tapiterie si mocheta cu DustBusterul Auto de la B&D, asa ca acum e si interiorul impecabil, cum imi place. Pana la cel mai mic detaliu. Folosesc scula asta doar pentru tapiterie si mocheta, dar fara pietricelele de pe mocheta - pentru alea folosesc aspiratorul de benzinarie La final, am tras o tura mai lunga, sa ma bucur de faruri. Da: Fiat Lux ! In sfarsit e lumina. Evident si poza "clasica" de la zid, pun "before & after" ca sa vedeti diferenta M-am linistit. Faza scurta e la nivel de Superb 2. Nu-mi face nimeni flash-uri, deci...e bine. Ramane sa testez mai aprofundat la viteze mari, sau pe ploaie, ca sa ma calmez de tot. Ce e clar ca nu e ca la Superb2 e...impactul fazei mari. Lipsa becului aditional halogen pe faza mare, se simte. Cine are/s-a dat cu S2 stie ca in momentul in care pornesti faza mare efectiv spargi intunericul, e ca un "bang" de lumina... La S3 e...normala sa zicem trecerea. Mai multa lumina, clar, doar e faza mare, dar fara "artificii" Ca sa nu fiu ipocrit, recunosc ca daca m-ar intreba cineva ce prefer intre DRL Led de la S3 si faza mare cu H7 aditional de la S2, as alege DRL Led, pentru ca ma bucur de el mai mult decat de faza mare si arata mai cool Si inca ceva: e clar: unitate CD exista doar la Columbus. Nu la Bolero, nu la Amundsen. Poza cu ce am eu. Am facut un check la roata rezerva. Vestea buna e ca nu e roata "de bicicleta". Vestea proasta e ca e ca si cum ar fi: am un ContiSportContact5 205/55/16, care e total d'amboulea raportat la 235/40/19, adica e tot de maxima urgenta. Putea fi "de bicicleta", mai scuteam vreo 7kg greutate. Sau, mai bine asa, ajuta la distribuirea masei masinii intre cele 2 punti... Pun inca vreo 2 poze. Ah si un ...The Shining in lumina apusului V-am zis ca scrie "Galben" la culoare in CIV ? Fu*K me turkish, unde e galbenul ala ? Pe autorizatia de numere rosii, macar scrie "maro"2 points
-
doar pt ca se bazeaza pe acelasi aditiv, nu inseamna ca sunt la fel. stiu multi prin uk care merg zilnic cu masina, si baga millers..pt ca e bun la mai multe. nu vorbim de un 1.9TDI...totusi. nu vreau sa pornesc o discutie interminabila...este alegerea fiecaruia.2 points
-
Nici mie nu mi-a placut Ravenol deloc. Galagios cat incape. De consumat nu mi-a consumat deloc. Oricum la 6000 l-am dat afara. De abia am asteptat sa scap de el. Valvoline a schimbat radical totul. In plus, pretul a crescut vertiginos in ultimii 3 ani. Nejustificat as zice.2 points
-
Toate TSI-urile au acum distributia pe curea. Golf-ul din 2013, Skoda Rapid din 2016. Este mai bine, se schimba la 210.000 Km.1 point
-
Ai mers 386 km cu erori care trebuiau remediate urgent,acum ai si DPF-ul colmatat. Problemele de remediat urgent sunt actuatorul turbinei si sonda 1 Verifica actuatorul de la turbo,vezi cat vacuum ajunge la el si daca tine vacuum. Si foloseste o interfata originala1 point
-
tu faci misto de noi sau vrei sa faci liniute? ce diferenta asa mare crezi ca este? aprox 1,5kg care le ai sau nu cand faci,sau nu,plinul...sau slabesti 1,5 kg si gata,sau faci pishu si restul si iar gata? voi nu aveti intrebari mai serioase?1 point
-
Un parbriz e 500 ron cu montaj inclus si garantie, nou (fara zgarieturi), sa dai 400 ron la reconditonat, mi se pare de prost gust, insa fiecare face ce vrea cu banii. Mai sunt colegi care au platit 300 ron pe un termostat care costa 60 ron.1 point
-
1 point
-
Arata foarte bine jantele, merita sa la pastrezi pentru vara, vin mult mai bine decat cale negre.1 point
-
1 point
-
Hmm, arata bine, unde mai ai crom inafara de geamuri? ar merge colantata sau vopsita si emblema crom de pe haion. Ramane cromul la bandouri, cu ala chiar nu cred ca ai ce sa-i mai faci. De jante + arcuri big like, insa sa nu pui jante negre.1 point
-
Verifica cablajul/mufa/Inlocuieste senzor de nivel spate stanga1 point
-
Imi e groaza sa-ti spun ca pare zgomot de lant. Tine accelerat constant la 900/1000/1100 rpm si vezi daca zgomotul dispare.1 point
-
Daca vrei Ateca, trebuie sa suporti, cam asta ar fi ideea. E aiurea totusi sa astepti 9 luni ptr livrare, fara a avea vreo garantie nici macar ptr acel termen ...1 point
-
Schimba-le pe amandoua. In general operatiunile de felul asta le schimbi pe ambele parti... sansa sa pice si cealalta devine destul de mare, la fel si cu bucse si alte lucruri de suspensie etc. Placutele cand se tocesc le schimbi doar pe o parte? sau doar pe cele care s-au tocit mai mult? Costa prea putin o bieleta ca sa nu le schimbi pe ambele.. mai mare bataia de cap cand va trebui apoi si cealalta sa o schimbi .. alta programare la service, alt drum.. etc. Later edit: nu mai conteaza, am vazut ca ai postat asta acum 22 ore.. ca idee de viitor.. tine cont de ce am scris mai sus.1 point
-
@Cristian Ti-as da un mare minus, daca ar fi posibil. Nu s-a discutat nicaieri despre faptul ca nu mai poti comanda, ci despre faptul ca se vor livra din 2018. Fiecare e liber sa faca ce vrea, dar ultimul tau paragraf ma lasa perplex. Cum adica trebuie sa suportam? Pe banii nostri? Da' ori iti dau vreun Porsche la pret de Seat?1 point
-
Am vazut octavia fl albastra pe strada. Nu mi-am schimbat parerea, ba chiar de la o oarecare distanta venind cu acele DRL-uri parca erau cazute farurile in grija. La exterior nu e deloc mai rasarit decat varianta nonFL.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pe mine ma costa o revizie in jur de 600 lei, la avia (toate filtrele si ulei). Deci, nu sta in picioare ce spui. Masinile pe benzina (turbo) nu sunt nici ele vreo lumina in ceea ce priveste fiabilitatea. Unele consuma ulei, shimbarea distributiei / turbina se aplica si la benzina. Argumentul cu minim 25.000 km pe an poate sta in picioare la o masina din clasa mica (gen polo). Daca vorbim de auto de peste 1500 kg care sa se miste decent e nevoie de un diesel daca nu vrei sa scoti din buzunar bani in plus pentru carburant. "In plus" inseamna 500 euro/an la 15.000 km parcursi. Si distributii, egr sau volant nu schimbi anual chiar daca mergi mai mult in oras. Poate la o masina de peste 150-200k de km sa apara nevoia, dar acolo iti asumi de cand o cumperi riscul uzurii fizice.1 point
-
1 point
-
Deci dupa ce m-am perpelit pe o parte si pe alta dupa o luna de condus 190 cp diesel cu dcc m-am hotarat sa fac un schimb si sa fiu frate cu NOR, asa ca am dat o inapoi si am comandat una noua TSI 220 DSG la fel cu directie progresiva + suspensie sport dar pe 18 (la indrumarile foarte precise si pline de pasiune ale lui NOR) ... deci o sa ai un frate sau o surioara pana la urma.1 point
-
1 point
-
Am cantarit si jantele, una oem de tabla are 8 kg, cea de aliaj are 7 kg Iata si poze :1 point
-
Nu stiu de ce e asa nebunie cu Long-u' la ei, ca altfel ei incap foarte bine si in Citigo/Up!, e arhisuficient!1 point
-
Seat se face de kko cu astfel de mizerii ordinare legate de (in)capacitatea de productie. Zici ca e Ferrari hand made Ateca asta, dureaza 1 an, probabil in curand o sa se dea spaga la dealer sa apuci sa comanzi minunea, dupa ce ai stat zile intregi la cozi.. O sa fie mai ceva decat la Tesla1 point
-
1 point
-
De dimineata, dupa cafea am zis sa schimb rotile de iarna cu cele de vara. Cele de pe partea soferului le-am schimbat in 5 minute, cele de pe partea dreapta au refuzat sa iasa, mai bine spus cheia antifurt aluneca de pe prezon. Dupa ce am incercat ce ma ducea capul, m-am urcat in masina si am plecat spre o vulcanizare. Acolo nu aveau trusa de scos prezoane si mi-au zis sa merg la "Fabrica de bere". 30 lei de prezon, mi-au spus baietii de acolo, dar mai intai mai bine sa incerc sa fac o noua cheie antifurt. Langa "piata rusilor" imi zic ei, stiam locatia asa ca m-am dus pana acolo, dar raspunsul a fost negativ, tipul asta de cheie nu-l pot face. Ma intorc sa termin o scanare la Andrei si el ma trimite in alta parte, la un baiat chiar in capatul Centurii, Aurica il cheama si vi-l recomand (langa ultima spalatorie de pe centura spre micro 19, imediar dupa autogara, dreapta in vale, pe alee). In 5 minute mi-a scos cele doua prezoane. Asa ca dupa 2 ore de nervi si 30km, plus niste bani aveam nevoie de 4 prezoane. M-a rezolvat Florin la Booster Wheels, pe Cosbuc. Am eu o vorba la serviciu: "Cat de greu poate sa fie?", iar uneori e al dracu' de greu sa faci un lucru simplu, pe care l-ai mai facut in 10 minute. PS: Gata, m-am incaltat de vara, sper sa nu mai ninga :)). PS2: Aveti grija la vulcanizare, daca se gaseste vreun specimen, sa stranga la pistol antifurtul, sa il caftiti pe loc.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 - Expansion tank 2 - Radiator 3 - Heat exchanger for heater 4 - Cylinder head and cylinder block 5 - Engine oil cooler 6 - Coolant circulation pump -V178- 7 - Upper coolant hose 8 - Radiator 9 - Lower coolant hose 10 - 4/2-way valve with thermostat 11 - Coolant pump/thermostat 12 - Circulation pump -V55- 13 - Auxiliary heater Thermo Top V/fleece1 point
-
NU trebuie demontat nimic, tubulara de 13 ,prelungitor mic ,clichet 1/2 si in 2 minute e jos.Surubul ramane acolo1 point
-
Revin cu impresii. Am fost la Turbocon pentru a scoate ceva zgarieturi de stergatoare, si un usor fenomen de panza de paianjen, in zona centrala. In principiu, s-au identificat zgarieturile, s-au marcat si s-a trecut la polisat. Acesta se realizeaza in 2 etape: Prima etapa, cu o pulbere abrazuiva si o masina de polisat, se matuieste geamul (se taie practic din grosimea geamului) A doua etapa, folosind oxid de ceriu, se poliseaza geamul in sensul crearii de suprafata lucioasa si transparenta. Rezultatele in cazul meu au fost foarte bune. Nu ies insa ciupiturile de piatra. Cost: 400 RON Recomand Turbocon, desi am ezitat mult sa testez pe masina. Baietii chiar stiu ce fac si au avut rabdare. Nu am inca poze facute, dar am scapat de panzele de paiajen fin. Procedura exacta e similara cu cea de la: https://youtu.be/fkEd32Y1_rY Sper sa fie folositor si altora1 point
-
Sper ca iti dai seama ca ventilatoarele pot sa mearga si daca nu face regenerarea. Pur si simplu este prea cald motorul. Daca am ajuns la destinatie si in loc sa-mi vad de treaba mea trebuie sa stau in masina ca sa-si termine "regenerarea", sau mai rau, sa o iau a proasta pe autostrada fara nici o treaba, mai bine ma lipsesc de asemenea masina. Eu cred ca nu are nimic daca folosesti masina normal, nu sa stai dupa fundul ei. Nu si-a terminat regenerarea, o sa si-o termine altadata.1 point
-
Pe Golf 5, jante pe 17" sau 18", fără o suspensie sport arata de "porc". O sa fie foarte vizibil ridicata mașină. Sau ii nevoie sa o cobori măcar cu ceva arcuri sport.1 point
-
Cum trebuia sa fie masina din fabrica: Pentru mine asta inseamna "suspensie sport oem".1 point
-
Motorizarile noi sunt mult mai elastice decat alea vechi (1.9) schimba mai des la 1900-2000rpm, nu mai face ca la vechea masina unde schimbai la 2500rpm, astea merg ok si sunt facute sa mearga la 1500rpm, incearca. Daca aveai cutie automata iti schimba si cadeai la 1200-1400rpm.1 point
-
Aaa, pai asa se explica: dupa ce sare pompa mai intra vreo 40 litri de motorina1 point
-
1 point
-
Am gasit cauza problemelor care ma chinuie de ceva luni: tremuratul masinii la accelerari puternice, mai ales de la 80 km/h in sus. Am incercat multe solutii, inclusiv deschis cutia de viteze. Primul mecanic la care am fost spunea ca nu e de la planetare, pentru ca ar trebui sa aiba joc daca au probleme. In final, problema era totusi la planetare: capetele dinspre cutie, la ambele. Dupa inlocuire, masina e ca si noua. Diferenta e imensa. Planetarele nu aveau niciun fel de joc; din contra, erau oarecum intepenite: trebuia ceva forta ca sa misti partea dinspre cutie de restul planetarei, desi racordul acela trebuie sa fie flexibil. Sper sa ajute pe cineva informatia, eu am scanat sute de pagini de forumuri in cautarea posibilei solutii! Bafta! PS: Am inlocuit planetarele cu totul, cu unele de la dezmembrari, cost total incluzand manopera: 1000 lei.1 point
-
Florine, daca imi dai voie o sa incerc sa te ajut eu, sper sa fie plasticul la care te referi tu. Pentru aceasta operatiune ai nevoie de o surubelnita cu cap tors de 4. Incepi din spate: tragi de scrumiera (sau ce rol o fi avand) in sus, dupa ce ai scos-o sub ea vei vedea 2 suruburi pe care le vei desface... te muti in partea din fata.... ridici capacul care acopera scrumiera, scoti scrumiera prin tragere afara, sub scrumiera vei gasi 3 suruburi tors pe care le vei desface, tragi ornamentul in sus, dupa care vei scoate tot prin tragere ornamentul schimbatorului de viteze, la scoaterea acestui ornament va trebui sa scoti mufa becului ptr. scrumiera, tragi frana de mana , sub maneta franei de mana inspre spate este o urechiusa, cu curaj tragi inspre fata masinii, mai ai de declipsat plasticul doar de sub bord, dar nu cred ca are rost, fiindca vei avea spatiu suficient pentru mesterit. Am sa postez si niste imagini, eu le-am numerotat cam in ordinea in care ar trebui sa te apuci de lucru.1 point
-
1 point
-
Nu ar strica nici o presiune corespunzatoare in roti. Cam ciudat daca ai schimbat amortizoarele uzate (deci fara efect) cu unele noi care fac masina instabila. Daca le mai ai pune inapoi amortizoarele vechi si returneaza-le pe cele noi eventual cu o reclamatie la protectia consumatorului.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00