Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.03.2017 în toate secţiunile

  1. Eu mergand linistit pe bulevard. Din spate se aude: "tati, deschide geamul si sa facem vrum-vrum". 3 ani. My job is done
    3 points
  2. Pai nu ti-au mai pus si CD/DVD reader pentru ca ai motor puternic si au zis ca economisind 200g, masina este mai usoara --> deci mai dinamica
    3 points
  3. Eu in locul tau as investi primii bani in ceva mult mai important - vreo 40 CP probabil si o droaie de Nm
    2 points
  4. S-a epuizat cota pe 2017. Cine-o vrea, da avans acum si o primeste la anu.
    2 points
  5. Putin off topic: Xenon-ul adaptiv este peste LED simplu. Nu tot ce e nou e wow si cel mai bun. Nu vorbim de LED adaptiv sau laser, night vision. E bine doar cu un card SD, trebuie sa se auda motorul intai. Adevarata muzica se asculta live, interpretata de 2.0TSI
    2 points
  6. Bineinteles ca cineva stie Sunt Luxon, unul din cele mai frumoase modele de jante de S2. Arata genial pe break Vezi mai jos
    2 points
  7. Salut Momentan merg pe ulei de origine VW Vapsoil 507 00 0w 30 insa, cand se apropie vremea reviziei, la unele porniri se aude lantul de la distributie timp de 2 sec. Dupa o verificare, distributia pare ok. Schimbul de ulei rezolva problema (asa a fost la ultimele 2 schimburi). Asa ca am hotarat sa fac schimbul la 10k in loc de 14-15k km (<1 an) si totodata sa trec pe Motul. Acum... ce tip de Motul ar fi cel mai indicat? (sunt deschis si pentru alte pareri) Cod motor CAVD, 100k km.
    2 points
  8. Ce norma ai nevoie, 504? Eu ti-as recomanda sa incerci Shell Helix Ultra GTL - Pure Plus, este un ulei cu baza din gaz natural, nu din petrol. Citisem despre el si impresiile foarte bune de la utilizatori inclusiv in motoare mari de genul V8 de la Merc si chiar aveam de gand sa il incerc, iar intamplarea face ca prin niste circumstante pe care am sa le postez imediat ce imi gasesc nitel mai multi timp, la revizia recenta pe care am facut-o intr-o reprezentanta VW din Germania chiar asa ceva mi-au pus (desi eu cerusem ulei OE, dar cum spuneam, asta e alta poveste). Am simtit de cum am plecat ca s-a schimbat in mod evident mersul motorului, e ceva mai silentios si parca mai "calm", si in plus raspunde evident mult mai bine la acceleratie in special la turatii joase. Zgomotul diferit a fost observat chiar si de sotie, stand in dreapta, fara sa ii spun eu nimic. De asemenea temperatura uleiului sta acum pana in 100 de grade, cu cel OE - toate schimburile de pana acum, vreo 4 la numar - statea cam pe la 106-107. Si mi se pare ca porneste mai usor si mai frumos la frig (aici sunt inca temperaturi in jurul a 0 grade). Uleiul vechi a stat in motor ~12k km. Singurul amendament e acela ca am schimbat si bujiile si nu stiu in ce masura e si meritul lor. Insa, din punctul meu de vedere clar merita o incercare, mai ales ca pretul este mai mult decat accesibil si il poti achizitiona direct de la importator din RO, deci fara emotii ca nu iei ce scrie pe bidon. Asta este 5W30 cu norma 504/507, ce turnat si la mine.
    2 points
  9. Toate au ''Titanium FST'' in denumire nu te crampona de acest lucru , sunt mai multe produse in gama respectiva.Trebuie sa cauti varianta OE 5w30 sau Magnatec Professional OE 5w40
    2 points
  10. Mersi frumos. Everyday I see my dream:
    1 point
  11. No offence, e mai mult un poke, imi permit sa-ti spun asta sperand ca nu te vei supara : Esti constient ca e usor superficial si gratuit sa etichetezi farurile unui model ca fiind proaste, atat timp cat din 10-20 membrii pe forum, doar unul s-a plans ca nu vede ? Daca e nebun userul sa nu, vom afla mai jos Ceasurile ca la prima octavia - zici tu ceva, dar vezi ca sunt alea de Superb L&K, au banda aia gri in dreptul cifrelor...aici iti dau dreptate. Doar ca eu nu am L&K @Jaw: Mersi. Imi trebuie lumina buna si decor, o sa dureze cateva zile, m-am concentrat pe alte aspecte...vezi mai jos Big Like ! Boon...sa revin cu povestea. De duminica nu am mai pornit-o, din motive obiective am circulat doar cu S2-ul saptamana asta. Doar am salivat la ea, dimineata si seara in garaj, in timp ce plecam sau veneam Asa ca azi, mi-a prilejuit un adevarat moment de bucurie operatiunea de pus contact si pornit motorul...M-am bucurat si de vreo 1 min de abur discret pe evacuari... Si tocmai pentru ca saptamana asta nu am bagat-o in seama prea mult, azi a mers la service pe "scenery road", asa pret de vreo 25km. In continuare sunt frapat de cat de repede se incalzeste apa si cat de mare e gap-ul intre momentul cand apa ajunge la 90 si cel in care uleiul ajunge la 50. Inca mai am momentul de "oare s-o fi stricat traductorul de temperatura?" Metehnele dieselului, cand apa era la 70, uleiul era la 50. Doar ca...dura clar mai mult sa ajunga apa la 70 Boon. Ajung la service. Dureaza fix 10 minute toata povestea. Farurile erau cu aprox 1mm sub linia de nivel de pe aparat. Putin reglaj cu inbusul la punctele de reglaj de pe laterala farului si e la nivel. O explicatie plauzibila e ca in fabrica nu au tinut cont de suspensia sport si au reglat ca pentru suspensia normala... Anyhow, asta inseamna sa tii cont de nevoile clientului si sa il tratezi cu respect. Nu sa ii spui in fata ca e prost, ca farurile sunt reglate "tipla". Nu o sa uit cele 45 min pierdute la Avia Ct, din care 30min au fost pentru hartogaraie si parlamentari cu cei de la Garantie ca sa ma creada ca nu lumineaza bine farurile. "Nu se poate domne asa ceva, de fabrica vin perfecte, le-ati facut dvs ceva ?" Tot azi i-am oferit o aspirare completa de tapiterie si mocheta cu DustBusterul Auto de la B&D, asa ca acum e si interiorul impecabil, cum imi place. Pana la cel mai mic detaliu. Folosesc scula asta doar pentru tapiterie si mocheta, dar fara pietricelele de pe mocheta - pentru alea folosesc aspiratorul de benzinarie La final, am tras o tura mai lunga, sa ma bucur de faruri. Da: Fiat Lux ! In sfarsit e lumina. Evident si poza "clasica" de la zid, pun "before & after" ca sa vedeti diferenta M-am linistit. Faza scurta e la nivel de Superb 2. Nu-mi face nimeni flash-uri, deci...e bine. Ramane sa testez mai aprofundat la viteze mari, sau pe ploaie, ca sa ma calmez de tot. Ce e clar ca nu e ca la Superb2 e...impactul fazei mari. Lipsa becului aditional halogen pe faza mare, se simte. Cine are/s-a dat cu S2 stie ca in momentul in care pornesti faza mare efectiv spargi intunericul, e ca un "bang" de lumina... La S3 e...normala sa zicem trecerea. Mai multa lumina, clar, doar e faza mare, dar fara "artificii" Ca sa nu fiu ipocrit, recunosc ca daca m-ar intreba cineva ce prefer intre DRL Led de la S3 si faza mare cu H7 aditional de la S2, as alege DRL Led, pentru ca ma bucur de el mai mult decat de faza mare si arata mai cool Si inca ceva: e clar: unitate CD exista doar la Columbus. Nu la Bolero, nu la Amundsen. Poza cu ce am eu. Am facut un check la roata rezerva. Vestea buna e ca nu e roata "de bicicleta". Vestea proasta e ca e ca si cum ar fi: am un ContiSportContact5 205/55/16, care e total d'amboulea raportat la 235/40/19, adica e tot de maxima urgenta. Putea fi "de bicicleta", mai scuteam vreo 7kg greutate. Sau, mai bine asa, ajuta la distribuirea masei masinii intre cele 2 punti... Pun inca vreo 2 poze. Ah si un ...The Shining in lumina apusului V-am zis ca scrie "Galben" la culoare in CIV ? Fu*K me turkish, unde e galbenul ala ? Pe autorizatia de numere rosii, macar scrie "maro"
    1 point
  12. Deci dupa ce m-am perpelit pe o parte si pe alta dupa o luna de condus 190 cp diesel cu dcc m-am hotarat sa fac un schimb si sa fiu frate cu NOR, asa ca am dat o inapoi si am comandat una noua TSI 220 DSG la fel cu directie progresiva + suspensie sport dar pe 18 (la indrumarile foarte precise si pline de pasiune ale lui NOR) ... deci o sa ai un frate sau o surioara pana la urma.
    1 point
  13. stai ca am gresit ! Astea sunt luxon si sunt superbe
    1 point
  14. 1 point
  15. Nu cred ca stie cineva pe de rost canalele, dar cu interfata in fata, te prinzi tu pe ce canale.
    1 point
  16. Voi incerca si asta, cred ca doar pe internet gasesc. Am tot cautat si nu am auzit pe nimeni care sa fi reusit aceasta minune. Sper să fiu mai norocos eu.
    1 point
  17. Seat se face de kko cu astfel de mizerii ordinare legate de (in)capacitatea de productie. Zici ca e Ferrari hand made Ateca asta, dureaza 1 an, probabil in curand o sa se dea spaga la dealer sa apuci sa comanzi minunea, dupa ce ai stat zile intregi la cozi.. O sa fie mai ceva decat la Tesla
    1 point
  18. Sau ii face campanie agresiva
    1 point
  19. Consumul a scazut, a devenit de tdi intradevar, cauti jante noi, o pozezi... Tu te.ai reindragostit de masinuta si nu vrei sa spui
    1 point
  20. Niste arcuri sa o mai cobori si arata perfect. Exact suv-ul care ți.l doreai
    1 point
  21. Carligu si antena fac tot, impreuna cu jantele astea. Eram la Suceava si m-am intors la B si le-am gasit la cineva pe la jumatatea drumului, intr-un loc uitat de lume. Originale Ronal, 7.5 j, et 51 made in Cehia. Daca nu dau masina (big if) comand anvelope noi alea de le ai si tu si o serie de alte modificari. Pe bancheta spate am rotile de iarna pe 15, trecerea de la R15 la R18 este amuzanta. Consum Suceava- Bucuresti, 4.6 % viteza medie 68 km/h. Sa vina dislike-urile.
    1 point
  22. Ba da,daca vrei tempomat-trebuie schimbata spira.Grupul de manete e bun.
    1 point
  23. FL-ul din China are stopuri à la Superb.
    1 point
  24. @75NOR http://ws.skoda-auto.com/OwnersManualService/Data/ro/Superb_3V/11-2016/Manual/Superb/B8_Superb_OwnersManual.pdf Pagina 156/157 Suporta si FLAC
    1 point
  25. Superbă Superba! Sa va plimbați mulți km frumoși împreuna, merită!
    1 point
  26. Singura gaurica vizibila era aia de SD card Dar, nu ma las, mai caut azi, aseara am fost "superficial". Imi pun si monoclul, e bine asa ?
    1 point
  27. Faine,sa le folosesti sanatos !
    1 point
  28. adica - tu ne-ai spus tehnic, ceea ce ne-a spus si el... cu cuvintele lui. Da, stim, am inteles si noi de prima data - de aceea i-am zis (eu si Flo) ce are de facut Se scoate mufa, se debifeaza de pe can gateway 77-Telefon, se intra pe RNS si se debifeaza internal bluetooth inactive (speram ca nu are ghinion de un rns315 fara BT incorporat) - ca sa se poata conecta cu Iphone-ul, avand in vedere ca altfel nu poate - vezi eroarea care o primeste. Am gresit noi cu ceva ? NU - eu zic ca nu ai citit cu atentie posturile noastre... asa sper.
    1 point
  29. la AM nu stii ce nimeresti, din pacate - in functie de marca, model, etc.... au mintea lor
    1 point
  30. Totusi, sa nu exageram...
    1 point
  31. Gata și scaunele! Sunt impecabile, curățate și întărite unde a fost nevoie. Nu am nimic de reproșat. Urmează sa leg și încălzirea
    1 point
  32. 1 - Expansion tank 2 - Radiator 3 - Heat exchanger for heater 4 - Cylinder head and cylinder block 5 - Engine oil cooler 6 - Coolant circulation pump -V178- 7 - Upper coolant hose 8 - Radiator 9 - Lower coolant hose 10 - 4/2-way valve with thermostat 11 - Coolant pump/thermostat 12 - Circulation pump -V55- 13 - Auxiliary heater Thermo Top V/fleece
    1 point
  33. Îmi plac mult pozele cu Passat-ul Gti break... ?? Cat de bine poate sa stea pe Macau cu suspensia sport... Eu aveam PDG si Macau ?
    1 point
  34. Daca zgomotul se aude in partea stanga ,e de la lant intins
    1 point
  35. NU trebuie demontat nimic, tubulara de 13 ,prelungitor mic ,clichet 1/2 si in 2 minute e jos.Surubul ramane acolo
    1 point
  36. Asa ca mare atentie, este aceeasi cutie care isi macina ambreiajele in max 30.000km rulati preponderent urban. Indiferent de a nu stiu cata revizie de ambreiaje, principiul cutiei este problema si faptul ca ambreiajele sunt uscate. Se incing mult in trafic bara la bara si se degradeaza, incep sa patineze. S-a intamplat la suficiente masini de pe platforma mqb. Tot ce inseamna TSI de 85, 110, 150cp si 1.6TDI 115cp vor fi cu DSG 7 uscat. Pe 2.0TDI 150cp va fi DSG 7 cu ambreiaje in ulei, alta poveste.
    1 point
  37. sub nicio forma nu o pornesti in spatii inchise. scrie f clar in manualul masinii ca este interzisa operarea incalzirii auxiliare in spatii inchise si se recomanda evitarea utilizarii ei atunci cand masina sta pe frunze sau vegetatie uscata. pana la urma este tot un motor diesel... si emite noxe, mai ales pana cand ajunge la turatia optima de functionare. Eu sunt pentru acest sistem, ca sa fiu on topic. L-am folosit zilnic, de 2-3 ori pe zi, toata iarna. pornit cu 10-15 minute inainte de plecare, si gasesti masina cu antigelul incalzit, temperatura in habitaclu asa cum ti-o doresti. Este foarte bun si in conditiile in care nu il pornesti in prealabil pt ca masina il va porni automat la pornirea motorului pentru a ajunge mai repede la o temperatura de confort.
    1 point
  38. Castrol Edge Professional OE 5w30 este ok , sa nu pui LL3 sunt doua produse diferite
    1 point
  39. primul e mai scump, teoretic si mai performant. ambele insa indeplinesc norma necesara motorului tau,, adica 507.00
    1 point
  40. Rezolvat si cu asta Mai raman farurile pe care le voi regla la reprezentanta. Perfect stance pt mine:
    1 point
  41. Ce sa-ti zic, angajatii vor fi foarte fericiti ca sa faca ore suplimentare ca sa satisfaca un capriciu inutil al unui ipotetic cumparator. Daca nu se stramba farurile dupa cum misti de volan nu o cumperi? Nu poti deschide pur si simplu capota sa vezi daca sunt motorase la farul mic sau alimentari in plus fata de cele necesare luminilor? In plus, eu nu as permite lipirea pe o masina noua a videocamerelor ca sa-mi zgaraie vopseaua sau sa ramana urme de lipici pe ea.
    1 point
  42. Nivelul uleiului se verifica doar la cald,dupa 3-5 min de la oprirea motoruilui(conform manualului vw )
    1 point
  43. Bai nene, tu vorbesti serios?! Adica din prima cand vezi ca sunt probleme cu km, apar si dispar ca dupa ploaie, ar trebui sa eviti masina. Sunt totusi 17.000 EURO! Sau ma rog, poate la tine pica banii din cer. In iulie 2016 avea 136.000 km, pe 7 februarie, pe autovit avea 95.000 km, acum la vanzare are 127.500 km si tu inca esti interesat de masina? L.E. Cat despre faza cu Porsche, poate se cunoaste cu aia pe acolo si reusesc aia sa te vrajeasca cumva. Cum zicea si colegul mai sus, e aceeasi baza de date pentru tot grupul VAG (din ce stiu eu)
    1 point
  44. G5 BKC ,unic propietar (coleg de forum),140 mii km ,axa praf ,revizii numai cu castrol
    1 point
  45. Si eu alimentez tot cu motorina omv maxxmotion. Mi se pare cel mai bun si silentios. Apoi rompetrol dar mai rar. Aia de la mol face motorul cam zgomotos.
    1 point
  46. In bine , e considerat de mai multi utilizatori inclusiv de mine cel mai bun carburant . Silentiozitate , comportament , mers etc. Si eu recomand acelasi sortiment , omv maxx .
    1 point
  47. Pune omv maxx si vezi daca e diferenta,la mine e
    1 point
  48. @Ciprian Petrescu2.0TDI dupa 2013 care de altfel este un motor nou nu este cu mai multe probleme ca si 1,6TDI, da vechile 2.0TDI-uri mai ales cele de inainte de 2009 erau intradevar o pacoste... Chiar 1.6TDI deocamdata este cunoscuta cu mici probleme de injectoare, desi probabil sio acolo la noile versiuni s-au facut remedieri...
    1 point
  49. @nurocel Nu te fac in niciun fel, iti spuneam doar ca poti afla foarte multe lucuri pe care te intereseaza strict pe tine citind despre ceea ce altii au scris deja. Poti sa-ti pui pe masina tot ce vrei tu. Oricum foloseste butonul de add reply in loc de cel de reply, asta ar fi un prim sfat. Daca nu ai senzorii respectivi, din codarea bordului il inveti ca nu ai senzor de lichid de parbriz si nici de nivel de ulei si nu se va stoca nicio eroare pe instrumente, iar daca nu ii pui nici senzor de temperatura exterioara nu iti va afisa asta pe ecranul bordului, atata tot. Bafta!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!