Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.03.2017 în toate secţiunile
-
Eu mergand linistit pe bulevard. Din spate se aude: "tati, deschide geamul si sa facem vrum-vrum". 3 ani. My job is done3 points
-
Pai nu ti-au mai pus si CD/DVD reader pentru ca ai motor puternic si au zis ca economisind 200g, masina este mai usoara --> deci mai dinamica3 points
-
Eu in locul tau as investi primii bani in ceva mult mai important - vreo 40 CP probabil si o droaie de Nm2 points
-
S-a epuizat cota pe 2017. Cine-o vrea, da avans acum si o primeste la anu.2 points
-
Putin off topic: Xenon-ul adaptiv este peste LED simplu. Nu tot ce e nou e wow si cel mai bun. Nu vorbim de LED adaptiv sau laser, night vision. E bine doar cu un card SD, trebuie sa se auda motorul intai. Adevarata muzica se asculta live, interpretata de 2.0TSI2 points
-
2 points
-
Salut Momentan merg pe ulei de origine VW Vapsoil 507 00 0w 30 insa, cand se apropie vremea reviziei, la unele porniri se aude lantul de la distributie timp de 2 sec. Dupa o verificare, distributia pare ok. Schimbul de ulei rezolva problema (asa a fost la ultimele 2 schimburi). Asa ca am hotarat sa fac schimbul la 10k in loc de 14-15k km (<1 an) si totodata sa trec pe Motul. Acum... ce tip de Motul ar fi cel mai indicat? (sunt deschis si pentru alte pareri) Cod motor CAVD, 100k km.2 points
-
Ce norma ai nevoie, 504? Eu ti-as recomanda sa incerci Shell Helix Ultra GTL - Pure Plus, este un ulei cu baza din gaz natural, nu din petrol. Citisem despre el si impresiile foarte bune de la utilizatori inclusiv in motoare mari de genul V8 de la Merc si chiar aveam de gand sa il incerc, iar intamplarea face ca prin niste circumstante pe care am sa le postez imediat ce imi gasesc nitel mai multi timp, la revizia recenta pe care am facut-o intr-o reprezentanta VW din Germania chiar asa ceva mi-au pus (desi eu cerusem ulei OE, dar cum spuneam, asta e alta poveste). Am simtit de cum am plecat ca s-a schimbat in mod evident mersul motorului, e ceva mai silentios si parca mai "calm", si in plus raspunde evident mult mai bine la acceleratie in special la turatii joase. Zgomotul diferit a fost observat chiar si de sotie, stand in dreapta, fara sa ii spun eu nimic. De asemenea temperatura uleiului sta acum pana in 100 de grade, cu cel OE - toate schimburile de pana acum, vreo 4 la numar - statea cam pe la 106-107. Si mi se pare ca porneste mai usor si mai frumos la frig (aici sunt inca temperaturi in jurul a 0 grade). Uleiul vechi a stat in motor ~12k km. Singurul amendament e acela ca am schimbat si bujiile si nu stiu in ce masura e si meritul lor. Insa, din punctul meu de vedere clar merita o incercare, mai ales ca pretul este mai mult decat accesibil si il poti achizitiona direct de la importator din RO, deci fara emotii ca nu iei ce scrie pe bidon. Asta este 5W30 cu norma 504/507, ce turnat si la mine.2 points
-
2 points
-
1 point
-
Deci dupa ce m-am perpelit pe o parte si pe alta dupa o luna de condus 190 cp diesel cu dcc m-am hotarat sa fac un schimb si sa fiu frate cu NOR, asa ca am dat o inapoi si am comandat una noua TSI 220 DSG la fel cu directie progresiva + suspensie sport dar pe 18 (la indrumarile foarte precise si pline de pasiune ale lui NOR) ... deci o sa ai un frate sau o surioara pana la urma.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu stiu de ce e asa nebunie cu Long-u' la ei, ca altfel ei incap foarte bine si in Citigo/Up!, e arhisuficient!1 point
-
1 point
-
Consumul a scazut, a devenit de tdi intradevar, cauti jante noi, o pozezi... Tu te.ai reindragostit de masinuta si nu vrei sa spui1 point
-
1 point
-
Carligu si antena fac tot, impreuna cu jantele astea. Eram la Suceava si m-am intors la B si le-am gasit la cineva pe la jumatatea drumului, intr-un loc uitat de lume. Originale Ronal, 7.5 j, et 51 made in Cehia. Daca nu dau masina (big if) comand anvelope noi alea de le ai si tu si o serie de alte modificari. Pe bancheta spate am rotile de iarna pe 15, trecerea de la R15 la R18 este amuzanta. Consum Suceava- Bucuresti, 4.6 % viteza medie 68 km/h. Sa vina dislike-urile.1 point
-
Ba da,daca vrei tempomat-trebuie schimbata spira.Grupul de manete e bun.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@75NOR http://ws.skoda-auto.com/OwnersManualService/Data/ro/Superb_3V/11-2016/Manual/Superb/B8_Superb_OwnersManual.pdf Pagina 156/157 Suporta si FLAC1 point
-
1 point
-
Singura gaurica vizibila era aia de SD card Dar, nu ma las, mai caut azi, aseara am fost "superficial". Imi pun si monoclul, e bine asa ?1 point
-
1 point
-
adica - tu ne-ai spus tehnic, ceea ce ne-a spus si el... cu cuvintele lui. Da, stim, am inteles si noi de prima data - de aceea i-am zis (eu si Flo) ce are de facut Se scoate mufa, se debifeaza de pe can gateway 77-Telefon, se intra pe RNS si se debifeaza internal bluetooth inactive (speram ca nu are ghinion de un rns315 fara BT incorporat) - ca sa se poata conecta cu Iphone-ul, avand in vedere ca altfel nu poate - vezi eroarea care o primeste. Am gresit noi cu ceva ? NU - eu zic ca nu ai citit cu atentie posturile noastre... asa sper.1 point
-
la AM nu stii ce nimeresti, din pacate - in functie de marca, model, etc.... au mintea lor1 point
-
1 point
-
Gata și scaunele! Sunt impecabile, curățate și întărite unde a fost nevoie. Nu am nimic de reproșat. Urmează sa leg și încălzirea1 point
-
1 - Expansion tank 2 - Radiator 3 - Heat exchanger for heater 4 - Cylinder head and cylinder block 5 - Engine oil cooler 6 - Coolant circulation pump -V178- 7 - Upper coolant hose 8 - Radiator 9 - Lower coolant hose 10 - 4/2-way valve with thermostat 11 - Coolant pump/thermostat 12 - Circulation pump -V55- 13 - Auxiliary heater Thermo Top V/fleece1 point
-
De asta sunt relevante mai multe teste, de la mai multe publicatii, eventual in mai multi ani si cand anvelopele sunt puse comparativ si cu celelalte de top. Destule teste sunt trunchiate prin faptul ca nu se include o anvelopa concurenta. De urmarit si dimensiunea. Testele sunt orientative, decisive mi se par review-urile de la utilizatori. Eu ma orientez dupa tyrereviews.co.uk1 point
-
Îmi plac mult pozele cu Passat-ul Gti break... ?? Cat de bine poate sa stea pe Macau cu suspensia sport... Eu aveam PDG si Macau ?1 point
-
1 point
-
NU trebuie demontat nimic, tubulara de 13 ,prelungitor mic ,clichet 1/2 si in 2 minute e jos.Surubul ramane acolo1 point
-
Asa ca mare atentie, este aceeasi cutie care isi macina ambreiajele in max 30.000km rulati preponderent urban. Indiferent de a nu stiu cata revizie de ambreiaje, principiul cutiei este problema si faptul ca ambreiajele sunt uscate. Se incing mult in trafic bara la bara si se degradeaza, incep sa patineze. S-a intamplat la suficiente masini de pe platforma mqb. Tot ce inseamna TSI de 85, 110, 150cp si 1.6TDI 115cp vor fi cu DSG 7 uscat. Pe 2.0TDI 150cp va fi DSG 7 cu ambreiaje in ulei, alta poveste.1 point
-
sub nicio forma nu o pornesti in spatii inchise. scrie f clar in manualul masinii ca este interzisa operarea incalzirii auxiliare in spatii inchise si se recomanda evitarea utilizarii ei atunci cand masina sta pe frunze sau vegetatie uscata. pana la urma este tot un motor diesel... si emite noxe, mai ales pana cand ajunge la turatia optima de functionare. Eu sunt pentru acest sistem, ca sa fiu on topic. L-am folosit zilnic, de 2-3 ori pe zi, toata iarna. pornit cu 10-15 minute inainte de plecare, si gasesti masina cu antigelul incalzit, temperatura in habitaclu asa cum ti-o doresti. Este foarte bun si in conditiile in care nu il pornesti in prealabil pt ca masina il va porni automat la pornirea motorului pentru a ajunge mai repede la o temperatura de confort.1 point
-
Castrol Edge Professional OE 5w30 este ok , sa nu pui LL3 sunt doua produse diferite1 point
-
primul e mai scump, teoretic si mai performant. ambele insa indeplinesc norma necesara motorului tau,, adica 507.001 point
-
Rezolvat si cu asta Mai raman farurile pe care le voi regla la reprezentanta. Perfect stance pt mine:1 point
-
Ce sa-ti zic, angajatii vor fi foarte fericiti ca sa faca ore suplimentare ca sa satisfaca un capriciu inutil al unui ipotetic cumparator. Daca nu se stramba farurile dupa cum misti de volan nu o cumperi? Nu poti deschide pur si simplu capota sa vezi daca sunt motorase la farul mic sau alimentari in plus fata de cele necesare luminilor? In plus, eu nu as permite lipirea pe o masina noua a videocamerelor ca sa-mi zgaraie vopseaua sau sa ramana urme de lipici pe ea.1 point
-
Nivelul uleiului se verifica doar la cald,dupa 3-5 min de la oprirea motoruilui(conform manualului vw )1 point
-
Bai nene, tu vorbesti serios?! Adica din prima cand vezi ca sunt probleme cu km, apar si dispar ca dupa ploaie, ar trebui sa eviti masina. Sunt totusi 17.000 EURO! Sau ma rog, poate la tine pica banii din cer. In iulie 2016 avea 136.000 km, pe 7 februarie, pe autovit avea 95.000 km, acum la vanzare are 127.500 km si tu inca esti interesat de masina? L.E. Cat despre faza cu Porsche, poate se cunoaste cu aia pe acolo si reusesc aia sa te vrajeasca cumva. Cum zicea si colegul mai sus, e aceeasi baza de date pentru tot grupul VAG (din ce stiu eu)1 point
-
@quixy astea cu 2 axe nu au probleme uzura motorului o fac km,nu anii.vechime.....as prefera sa vb in km1 point
-
Folosesc de 6 ani de cand am masina 5w-30 si nu am niciun fel de problema . pe BKP . In cartea masinii s-a alternat 5w-30 , 5w-40 depinde si de temperatura de afara masina are 300k , am facut eu 150k pana acum.1 point
-
G5 BKC ,unic propietar (coleg de forum),140 mii km ,axa praf ,revizii numai cu castrol1 point
-
Si eu alimentez tot cu motorina omv maxxmotion. Mi se pare cel mai bun si silentios. Apoi rompetrol dar mai rar. Aia de la mol face motorul cam zgomotos.1 point
-
In bine , e considerat de mai multi utilizatori inclusiv de mine cel mai bun carburant . Silentiozitate , comportament , mers etc. Si eu recomand acelasi sortiment , omv maxx .1 point
-
1 point
-
@Ciprian Petrescu2.0TDI dupa 2013 care de altfel este un motor nou nu este cu mai multe probleme ca si 1,6TDI, da vechile 2.0TDI-uri mai ales cele de inainte de 2009 erau intradevar o pacoste... Chiar 1.6TDI deocamdata este cunoscuta cu mici probleme de injectoare, desi probabil sio acolo la noile versiuni s-au facut remedieri...1 point
-
@nurocel Nu te fac in niciun fel, iti spuneam doar ca poti afla foarte multe lucuri pe care te intereseaza strict pe tine citind despre ceea ce altii au scris deja. Poti sa-ti pui pe masina tot ce vrei tu. Oricum foloseste butonul de add reply in loc de cel de reply, asta ar fi un prim sfat. Daca nu ai senzorii respectivi, din codarea bordului il inveti ca nu ai senzor de lichid de parbriz si nici de nivel de ulei si nu se va stoca nicio eroare pe instrumente, iar daca nu ii pui nici senzor de temperatura exterioara nu iti va afisa asta pe ecranul bordului, atata tot. Bafta!1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00