Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.03.2017 în toate secţiunile

  1. Am tot "mintit" masinuta ca ii fac ba una ba alta dar de fiecare data apare ceva si imi distrage atentia ( a se intelege: imi "distrage" banii destinati masinii din potofel! ) De matrisor a primit asigurare si ieri am achizitionat un schimbator nou !! Cel vechi arata deplorabil - poze ca dovada !
    4 points
  2. Cand Jetbag-ul aproape depaseste masina
    3 points
  3. Am gasit ceva informatii despre varianta de DSG in catalogul de volkswagen.de. Scuze de traducerea din germana este tradus cu Google Translate : The 6-speed dual clutch DSG is more powerful Motorisations and torques of more than 250 Nm. The double clutch consists of two running in an oil bath Lamella couplings. The 7-speed dual clutch transmission DSG is available in two different Specifications: - For smaller engines: The max. Torque is 250 Nm. Here The double clutch runs dry without an oil bath. - For motors with high loads: The max. Torque Is 380 Nm. Here the double clutch runs in an oil bath. Deci chiar daca nu scrie DQ200 pe nicaieri este clar ca daca nu au inventat alta cutie cu ambreiaj uscat asta va fi folosita pe modele cu cuplu mai mic de 250 Nm. Puteti consulta catalogul aici: http://www.volkswagen.de/content/medialib/vwd4/de/dialog/pdf/golf-a7-pa/golf_preisliste/_jcr_content/renditions/rendition.download_attachment.file/golf_preisliste.pdf
    3 points
  4. cateva poze mai vechi de cand a fost instalata evacuarea si suspensia
    3 points
  5. Cum pasiunea moare greu nu am rezistat nici eu fara sa am si o bestiuta care sa ma faca sa uit de griji si sa iti aduca placerea de a conduce ceva sportiv, asa ca nu am mai asteptat si mi-am cumparat un Golf 7 R onxy white manuala Masina m-am hotarat de data asta sa o caut prin alte tari, dupa ceva cautari am gasit exact ce vroiam, asa ca trimis avans la neamt si urcat in avion si 48ore mai tarziu cu ea in tara Daca va intrebati de ce am optat pentru Manuala este pentru ca la ultimele 2 masini DSG adica Golf 5GTI si Golf 6 R am reparat la ele de mi-a ajuns, sunt proaste, se strica cand ti-e lumea mai frumoasa si sunt foarte scumpe de reparat, adica la Golf 6 R a costat 3500euro(reparatii componente mecanice), iar dupa ce a ajuns la noul proprietar dupa 2 luni a picat si mecatronicul, deci intr-un cuvant proaste O scurta descriere a masinii ar fi asa: Ca dotari mai interesante ar fi ca are trapa panoramica, incalzire in parbriz, navigatie mare discovery pro si nu are absolut nici o componenta revopsita sau zgariata, la interior inca miroase a nou 112mii de km cu istoric complet la reprezentanta Jante Oz Ultraleggera HLT 19" , cauciucurule sunt praf asa ca am comandat niste Goodyear Eagle F1 Assim 3 cu dot 2017 care trebuie sa ajunga azi Evacuare 76" cu catalizator sport de 200celule cu finala centrala si cu valva din buton Suspensie B16 PSS10 cu flanse amortizor eibach , anulatoare de dcc de la KW , pivoti reglabili... Etrieri fata spate revopsiti in albastru Admisie Carbon HF Series Ambreiaj Sachs Performance Stage 3 instalat de mine acum 2zile , tine 850nm Turbina hibridizata Volan si schimbator in alcantara Plafon si capace oglinzi folie neagra Motor refacut acum 5000km cu pistoanse,biele,supape, arcuri,cuzineti sport - facut la reprezentanta 7000euro (mai putin partea de alezat care a fost facuta la un service autorizat de reprezentanta din Germania) valoarea modificarilor este de 24000euro, mi-a dat facturi pentru toate Urmeaza upgrade frane si o verificare soft sa vad ce e prin el , revin si cu mai multe poze dupa ce rezolv cu numerele
    2 points
  6. Cat costa un parbriz nou?
    2 points
  7. Pentru asta (sa nu iti iei ochii de la drum) exista comenzile de pe volan, altfel erau ok si unde erau, oricum le foloseam rar dar macar cadrau bine cu consola.
    2 points
  8. Salut, Vezi postul meu si al lui @rempha de la pagina 24. S-au discutat exact aspectele astea. Bafta
    2 points
  9. Multumim de poze. Unitatea aceea media arata asa aftermarket, nu ma incanta deloc. Se vede ca toata consola nu a fost gandita cu acea unitate acolo, dar nah..sa se schimbe ceva. Toata portiunea aia neagra de sub ecranul propriul zis ce este? Acea margine uriasa pana la rama are cumva senzori de proximitate? Sau e ca sa arate cat de mult ecran se mai castiga cu Discover Pro? Desi unitatea de pe masina e Discover Media, adica nu cea mai low. Ce-i drept arata mai bine cu Discover Pro si cu ocazia asta dispar si ultimele potentiometre/butoane. Bine ca arata mai ok integrata, rau ca un buton e buton, nu stai sa cauzi sa vezi exact unde sa apesi. Ba chiar sa se vada urme de degete peste tot.
    2 points
  10. Rezolvat si cu asta Mai raman farurile pe care le voi regla la reprezentanta. Perfect stance pt mine:
    2 points
  11. Frumoasa si puternica. M-ar fi batut gandu si pe mine insa.... Cati mai multi km fara evenimente neplacute. +1 Manuala cu ambreiaj sport e fun si nu se compara cu nimic, din punctul meu de vedere si a altora probabil.
    2 points
  12. Finally... de cand o asteptam E vorba de un Superb 3 Style, benzina, TSI220 DSG. Culoare Bej Cappuccino Pe langa toate bunatatile cu care vine standard Style (Kessy, portbagaj electric + pedala virtuala, Bi-Xenon + AFS, scaune incalzite fata, clima 3 zone, DMS, oglinzi antirobire, Park Pilot, Bolero + telefonie prin Bluetooth), am mai adaugat: Jante 19'' Sirius (235/40) Suspensie sport (-15mm) Directie progresiva Volan cu padele Interior Alcantara Parbriz incalzit Canton DAB Sunset Parking Assistant Prezoane antifurt Fabricatia a fost week 7, pe 6 Februarie Azi am intrat in posesia ei. Si pentru ca sunt in grupul "clientilor cu nevoie speciale" aka am OCD am fost prezent la tot ce inseamna pregatirea de livrare. Senzatia e majora, are asa un gust special. Inlaturarea foliilor de transport, inlaturarea blocatoarelor de transport si prima coborare pe suspensia ei... "smells like teen spirit" Asa cum spuneam si cu alta ocazie, masina asta e (cu evidenta adaptare la preferintele actuale) razbunarea mea pentru Golful 5 GTI la care visam acum 13 ani, dar care nu s-a materializat niciodata. Maine plecam in lumea larga, sa ardem benzina...cred ca o sa ranjesc ca prostul la pompa, in timp ce o sa am pistolul "verde" in mana, un gest de prea mult timp asteptat. (noroc ca nu pot alimenta cu motorina, un fel de "old habits die hard") Revin cu alte poze si impresii. Pana atunci, ceva de actualitate. Ultima poza e "pe picioarele" ei pentru prima oara.
    1 point
  13. Salutare! Intru si eu in clubul vostru cu un Edition 35 DSG, fabricatie 06/2012 si prima inmatriculare in 10/2012. Am luat masina luna trecuta, pe 6 februarie, avand 29k km. In prezent are 34k km. La dotari mi-as fi dorit sa am trapa, dar am acceptat si fara. Criteriul de baza in alegerea masinii a fost puterea, dupa care cat mai putini km, nu am fost setat pe o marca anume. Am luat-o cu Stage 2 la Revo, cu urmatoarele modificari: -intercooler TTRS; -evacuare Milltek turboback; -admisie EVO MS; -bobine R8 + bujii NGK one step colder; -frane S3. Nu avea cauciucuri de iarna, asa ca am luat un set de Michelin Pilot Alpin 4 225/40R18. Urmeaza sa schimb distributia, deja am comandat-o pe original si sa verific Cam Follower-ul. Am luat-o cu revizia facuta, dar deja am 5k km cu ea si as vrea sa schimb uleiul la 8k si sa trec pe 300V 5w40. Acum am Castrol 5w30, ia cam 1l/4-4.5k km. Revin cu poze putin mai tarziu.
    1 point
  14. Pe principiul "mai bine mai tarziu decat niciodata", dupa fix 3.5 ani - azi sarbatorim -de cand am scos-o de la boxa de "Livrari autoturisme noi" , m-am gasit si eu sa-i fac topic. So, e vorba de un Superb Ambition 2.0TDI DSG, Candy White Comandat Ianuarie 2013, Fabricatie Martie 2013, l-am luat in 17 Aprilie 2013 Pe langa dotarile standard de Ambition, am mai adaugat: - Faruri Bixenon cu AFS - Jante aliaj 17'' Laurel - SoundSystem -Sunset -Bolero -Scaune fata incalzite -Tempomat -TPM (pe atunci nu era standard) -Senzori parcare spate -Bluetooth telefon cu antena exterioara Uitandu-ma in spate, alegerea masinii - ca si model - a fost foarte ok. Mi-a placut si inca imi place forma ciudata/uratica a caroseriei. Ce nu a fost ok - si aici este strict vina mea, a fost alegerea proasta, 100% rationala a configuratiei. Am vrut sa fie 2.0TSI 220, cu suspensie sport si roti 18'' si am comandat...ce se vede mai sus. M-am si lasat influentat de argumente gen "cui mai vinzi tu benzina/mori cu ea de gat", "o sa-ti rupi ficatii cu talon de 40 in Romania" si "o sa-ti zornaie toate plasticele din masina de la rotile alea si suspensie sport". Tocmai pentru ca sunt maxim de tipicar/chitibusar, cu ultima replica - aia cu zornait plasticele/greierasi, mi-au dat la temelie, a fost Inception. Asta e - am cascat urechea, ca sa nu zic "am pus botul" si am luat sa fie bine. Greseala maximala, cum am mai spus, mi-o asum, dar am puterea sa o recunosc. A venit si momentul Aprilie 2013 cand am ridicat-o. Precum se vede in poze. A urmat un rodaj ca la carte, vreo 3,000km si apoi progresiv pana la 5,000km. Meanwhile, am ajuns la 70k km, rulaj mic pentru 3.5 ani de diesel, media iese la aprox 1,600km/lunar. Ca si modificari: - Eleron spate OEM, montat cu manutele mele - Up-grade la roti OEM 18''. Mi-am luat inima in dinti si bine am facut. Moment in care m-am injurat - din nou - ca am pus botul la argumentele celor din jur. Nicio problema, nicio galma, nicio janta sparta in drumurile din Romania. Ca si concluzii dupa 3.5ani si 70k km: Plusuri - Calitate fabricatie. Excelent, mai ales comparat cu fostul B6, care m-a exasperat. Niciun greieras pana la 70k km, doar 2 erori umane la asamblare - pe care le vad si le stiu doar eu. Plastice moi, asa cum imi place, cost savingul nu se vede pe platforma asta. - Versatilitate si confort. Orice drum lung e o placere, oricat de incarcata sau nu e masina. Se aseaza foarte bine pe sosea, poti mentine lejer tempo-uri ridicate, mai ales in tarile unde infrastructura si legislatia permit lucrul asta. - Motor + cutie. Neavand SS, se comporta excelent. Ca si all time average sunt in zona de 6.2-6.5%. Minim absolut 4.2, maxim absolut 10-11 iarna in oras. - Sistemul audio. Odata ce il reglezi, daca ai fisiere la 320kbs se aud foarte bine. Nu e vorba de vreun B&O, ci doar de 6 dif-uri cu incinte de calitate si un amplif Panasonic sub scaunul soferului - Farurile: genial AFS-ul, iar pe faza lunga Xenonul e acompaniat de un H7 ca sa indulceasca trecerea de la noapte la zi. Tot aici si minusul: corneringul nu e in far cum era la B6, ci pe proiectorul de ceata si se simte diferenta, cel cu bec separat in far era mai eficient. - Foarte fiabila. 0 reparatii pana acum. - Garantia: am avut urmatoarele: resoftat climatronicul (o luase iarna in prima toamna, se blocase pe recirculare), schimbat suport metalic scaun sofer, schimbat elemente cromate geamuri spate. Minusuri: - 2.0TDI - ma exaspereaza regenerarile. M-am saturat, in 90% din cazuri se intampla cand ma grabesc undeva, asa ca intarzii, ca sa-si faca masina regenerarea - Ruliul pe viraje. Era perfect cu suspensia sport. S-a corectat intr-o buna masura cu trecerea la 18'' Ciudatenii: - Iarna, la sub 3grade, la pornirea la rece, dupa ce porneste motorul aprinde iarasi bujiile incandescente timp de 5-10 secunde in functie de cat de frig e afara. Nicio eroare pe tester, nimeni nu a mai auzit/vazut asa ceva, m-am dus cu multiple filmulete, toata lumea s-a uitat ca la masini straine. Atat timp cat a functionat impecabil - am lasat-o cum este. All in all, o masina buna, fiabila, a fost greseala mea ca nu are "suflet" mai mult. Asta nu m-a impiedicat sa o accept asa cum e si sa o super bibilesc. Primeste bi-anual tratament cu decontaminare/sealant/Aquapel. Nu vede carpe/bureti la spalatorie, daca e super jegoasa, o spal eu cu manusa de microfibra, nu se sterge de apa - doar geamurile Concluzia etapei: in viata mea nu-mi mai iau: diesel, roti mici, alb, culoare nemetalizata... Cam asta e. Las cateva poze din varii momente...
    1 point
  15. Gata și scaunele! Sunt impecabile, curățate și întărite unde a fost nevoie. Nu am nimic de reproșat. Urmează sa leg și încălzirea
    1 point
  16. 1 point
  17. Revin cu impresii. Am fost la Turbocon pentru a scoate ceva zgarieturi de stergatoare, si un usor fenomen de panza de paianjen, in zona centrala. In principiu, s-au identificat zgarieturile, s-au marcat si s-a trecut la polisat. Acesta se realizeaza in 2 etape: Prima etapa, cu o pulbere abrazuiva si o masina de polisat, se matuieste geamul (se taie practic din grosimea geamului) A doua etapa, folosind oxid de ceriu, se poliseaza geamul in sensul crearii de suprafata lucioasa si transparenta. Rezultatele in cazul meu au fost foarte bune. Nu ies insa ciupiturile de piatra. Cost: 400 RON Recomand Turbocon, desi am ezitat mult sa testez pe masina. Baietii chiar stiu ce fac si au avut rabdare. Nu am inca poze facute, dar am scapat de panzele de paiajen fin. Procedura exacta e similara cu cea de la: https://youtu.be/fkEd32Y1_rY Sper sa fie folositor si altora
    1 point
  18. Se desface usor prin spate cu o tubulara de 13 si prelungitor mic
    1 point
  19. Verifica cutiuta de pe baterie, borna de minus de sub baterie, posibil si contactul, releul de contact, greu de spus.
    1 point
  20. In sfarsit vad poze Passat-ul "GTI" . Nu stiu de ce aveam impresia ca e rosie . S-o porti sanatos, in continuare!
    1 point
  21. Asteptam poze cu masina si eventual un grafic dyno! Cum de schimbi distributia asa repede(34.000km)?
    1 point
  22. Semnul il poti dezlipi la mana iar apoi lipiciul ce ramane cu solutie de dezlipit etichete (asa se cheama) , este un spray, gasesti de la 3M cred. Il pulverizezi pe lipiciul ramas si in 5 minute ar trebui sa-l faca muci .. gen il stergi cu o carpa apoi. Din ce stiu nu ataca lacul.
    1 point
  23. Acceseaza advanced id si acolo ai codul calculatorului coloana. E de genul 5k0953569...
    1 point
  24. Din poze arata foarte bine. Like!
    1 point
  25. Multumesc Toni cateva poze facute cu telefonul, dar, din pacate, nu reflecta in totalitate realitatea. Masina e foarte lucioasa, te oglindesti in ea...
    1 point
  26. @75NOR multumesc pentru urari si pentru sugestii. Referitor la retrofituri, exact cu volanul am inceput. M-am limitat sa montez acelasi model plus comenzi. Urmatorul lucru pe lista de retrofituri ar fi grila de la radiator, cea full cromata da mult mai bine decat actuala. Abia dupa grila probabil o sa pun si un RNS 510 si cam atat pe moment. Prefer sa o tin din scurt la partea mecanica, deoarece pe partea estetica si la optionale sta binisor. De fapt, inca un retrofit la care m-am gandit este montarea unui buton TPMS, pompa de ABS suporta functia. Scaunele intr-adevar, ma cuprind foarte bine, desi la inceput mi s-au parut putin incomode (mi-a luat cateva zile pana sa le gasesc pozitia cea mai confortabila). Iarna nu e chiar asa grav cand te urci in masina si le gasesti bocna, pentru ca se incalzesc imediat (oricum hainele sunt groase si nu e impactul asa de puternic), iar vara nu se incing de la soare precum cele inchise la culoare. Te incalzesti un pic mai mult in ele abia la cateva ore de mers incontinuu. Jantele nu cred ca o sa le schimb. Consider ca 235/45R17 plus suspensia sport este suficient deocamdata pentru drumurile noastre.
    1 point
  27. Am facut rodajul! nu am ajuns chiar la 300, dar nici departe. (plimbari de noapte prin oras, nu mai aveam rabdare ). Trebuia sa fac Uber.. macar nu faceam km aia pe banii mei Aseara l-am probat. Pot sa zic ca e ce trebuie! Nu ma zmuceste asa cum credeam cand schimb treptele in acceleratie maxima. Merge foarte bine. Sunt super multumit. Singura chestie cu care trebuie sa ma obisnuiesc sunt trepidatiile cand plec de pe loc. Dar si alea sunt aproape nule daca plec cum trebuie. Ma invat cu timpul cum sa plec. (ma simt ca un incepator ) In concluzie, a meritat! Taiem si asta de pe lista. Next step, anvelope.
    1 point
  28. Am avut treaba la pbn dimineata si am trecut sa vad si facelift-ul. Mi-au placut: * farurile led top; foarte potrivite ca design golfului, amintesc putin de passat b7; * active info display se integreaza bine in bord; * noile stopuri led standard sunt f frumoase; * discovery pro se misca foarte bine in navigatie, merg si gesturile stg dr destul de ok, insa nu m-a dat pe spate. Indecis: * composition media e ok, butoanele alea sunt cam aiurea in tramvai asa e. incadrarea in consola centrala...okish ...? Nu mi-au placut: * vopseaua uni verde; chiar eram curios, imi plac masinile verzi, insa pe lumina gri din showroom cel putin, nu arata prea bine * nu aveau ergoactive in showroom insa trebuie trecut clar la minus faptul ca nu mai vin cu piele * si clar nu mi-a placut designul fustei spate cu evacuarile false ! absolut oribil, cu tevile la vedere e mult mai bine ! Si am aflat o informatie: oglinda retrovizoare stil vechi vine in continuare si pe facelift, daca nu este echipat pachetul lumini si vizibilitate; oglinda cu rama subtire vine cu acesta din urma.
    1 point
  29. Facem si poze cu adidasii noi. Pana una alta, o poza de la Vatra Dornei.
    1 point
  30. @CrS1985: Tizule, mersi Da, da, are si RS-ul tau o sora mai matura Clar, ar fi frumos sa ne vedem, facem si un pictorial frumos. Ocazie cu care trebuie sa vin cu ruleta sa masor tips-urile tale sa vedem daca "le implementez" si la mine. Drumuri bune si tie. P.S. E cam liniste pe topicul tau
    1 point
  31. Spala bine zona,mergi cateva zile si apoi vezi exact de inde curge
    1 point
  32. @Cristian stiu ca majoritatea stati pe benzina si/sau DSG , insa poti te rog detalia exact pentru ce tip de motorizari este "stopata". Poate, tinand cont ca suntem in Martie 2017, pana in 2018 mai sunt si altii care se intereseaza pentru altceva decat 1.4 TSI DSG ... mersi Pur informational, poate ajuta, fiind un forum...nu de alta, insa eu nu sunt adeptul informatiilor aruncate cu jumate de norma....
    1 point
  33. Hibridul meu a ajuns la a 3-a lună de când funcționează. Am înlocuit bateria moto de 10Ah cu una Varta, tot AGM, de 12Ah / 215 CCA, nouă, cu garanție, și i-am adăugat o conductă prin care să îi vină aer de răcire din exterior. Tot ansamblul cântărește 6 kg, față de cele 15-17 kg ale unei baterii de 60Ah cu plumb. Dacă bateriile racing cu litiu ar fi fost puțin mai accesibile ca preț, s-ar fi putut scădea la 4 kg. La ITP nu s-a prins nimeni că în cutia bateriei e altceva decât ar fi vrut fabricantul. Pentru Broscuță, unde bateria e aproape de centrul de greutate al mașinii, avantajele unui astfel de hibrid sunt prea mici. Dar și acolo un set de condensatori ar fi de ajutor. Electromotorul Broscuței, oficial de 0,8 kW, e unul clasic, fără reductor. Electromotorul de 1.8T are un reductor planetar în interior, care îi permite să producă un cuplu motor suficient pentru pornire, dar să cântărească numai 3,3 kg.
    1 point
  34. @Xtremu Chiar sunt bune comparativ cu multe alte zone din tara. In afara de drumul spre Bran, cam toate sunt bune spre foarte bune. Si Sacele e cam ciuruit in ultima vreme. @75NOR Tocmai asta e bine, ca te poti bucura la maxim de suspensie + roti. Iti zic de pe acum ceva ce o sa te enerveze (comparand cu tdi): consumul care daca dupa un drum de 100km e 6% sa zic, daca bagi 5 km exlusiv cu forja pana in 6000rpm, ajungi imediat peste 7%. Pe mine asta ma debusoleaza la Superb, pe Octavia eram obisnuit sa dau cativa km de forja continua fara sa vad o diferenta mai mare de 0,1-0,2% la un drum de ~100km. Dar sunetul merita
    1 point
  35. Cu contactul pus: Seteaza-ti scaunul, apasa SET apoi tine apasat pe pozitia pe care vrei sa-ti memorize setarea. Dupa ce piuie 1 data, scoate cheia si tine apasat pe butonul de deschidere (sau inchidere, nu mai stiu exact) cateva secunde pana se aude al 2-lea piuit. Done!
    1 point
  36. @cata_unu, 1150 de ron kitul complet nou si 200 de euro intaritul cu sinter. Astazi l-am montat. A fost putina munca cu, cutia. Dupa ce l-am montat si am dat cateva ture cu masina, pot sa spun ca vorbele gen, "masa simpla e mai zgomotoasa", "pedala de ambreiaj va fi tare ca la dacie cu masa simpla" sunt doar basme si atat. Am ramas surprins cat de placut e ambreiajul. E foarte moale. Intr-adevar am niste trepidatii la plecare, dar din ce am inteles astea se vor diminua dupa rodaj. Incet incet ma bate un gand sa trec la un nou prag... 250+ cp 500+ nm. Injectoarele ma limiteaza momentan. Ma gandesc daca sa fac alt upgrade si la alta turbina, sau sa merg cu asta.. Cu turbina actuala, 250 cp ar fi capatul. Daca fac upgrade si acolo, as mai castiga un 20-30 de cp max. M-am interesat si de interne, din cate am inteles, internele stock tin pana in 300 cp. Cunosc si cateva masini in oras care au mers pe reteta asta de ceva timp si nu au avut probleme. Oricum momentan, astea raman doar la capitolul de wishlist.. Dar daca nu anul asta, la anul sigur voi trece la Stage2+
    1 point
  37. Trebuia inlocuit platoul de carbuni,verifica cablurile groase de curent
    1 point
  38. Asa arata rigla cu care se verifica planeitatea chiuloasei
    1 point
  39. si probabil sa dau jos semnul de gtd de pe spate:))
    1 point
  40. Saibot , nu ma pus pe ganduri pentru stiu ce a patit de a fost refacut, ma punea pe ganduri daca era refacut la un service no name cu garnituri aftermarket, dar avand in vedere ca a fost schimbat pana la ultimul surubel la el si are garantie la reprezentanta nu ma deranjat, mai ales ca pe la km astia de regula incep sa pape ulei mult
    1 point
  41. E o fixatie cand vine vorba ca doar 4 palme de cauciuc fac legatura masinii cu asfaltul. Apa pe carosabil e aceeasi si la 200cp si la 50 si la 500cp. Toate pot sa atinga 100kmh. Franele indiferent cat de mari, nu reduc mult distanta de oprire in caz de o frana de urgenta si sunt conditionate de anvelope. Ideal este sa nu se ajunga in situatia in care intra ABS-ul la o franare de urgenta sau daca intra sa fie cat mai tarziu. Daca a intrat inseamna ca aderenta a ajuns la limita. Aderenta depinde de anvelopa si suprafata de rulare. E vorba strict de anvelopa de vara, folosita in sezonul corespunzator. De asta in teste este aceeasi masina, aceleasi conditii de carosabil, iar diferentele pe ud sunt si mai mari decat ar fi pe uscat. 1-2 teste nu sunt relevante, ci daca exista un trend constant. Asta strict legat de siguranta. Apoi mai este zgomotul la rulare, cum se comporta in timp, la uzura, cat e de rezistenta. Noi cu totii vrem ieftin si bun, e adevarat. La unele anvelope mai platesti si brand-ul nu neaparat calitatea, este si asta adevarat. Orice anvelopa are un compromis, fiecare alege compromisul pe care il vrea.
    1 point
  42. @Scorpyon azi ai pus anvelopele, ai facut catva km...si dai nota 10 la calitate si performante??? Eu zic ca exagerezi!
    1 point
  43. Dupa 300 km culoarea uleiului rezista
    1 point
  44. Frumos scris si multumesc pentru urari Garda la sol te cam impiedica sa mergi "in orice conditie" iar eu m-am referit la timpi, nu interioare/etc On topic: Am vazut optiune "plafon in culoare neagra". Ceva binevenit !
    1 point
  45. asa pare - verifica conectorul, cablajul - daca sunt ok, schimba senzorul - in blocurile de masura, poti verifica valoarea.
    1 point
  46. Si nu asta e rolul GT-ului? Sa o alergi, sa tragi de ea?? Ca de asta iti cumperi o compacta cu 205 cai, altfel cumparai 1.5 de 110cp si stateai linistit.
    1 point
  47. o completare - se curata, dupa care se greseaza.
    1 point
  48. Are button de off si iti inteleg ironia, e dat cu markerul negru peste butonul de OFF. O idee ar fi sa-ti cumperi panou cu butoane incalzire scaune si ulterior sa faci acest retrofit cu rezistente in scaune, nu e foarte costisitor si e de efect iarna, cu toate ca un webasto il gasesc mai util decat scaunele incalzite.
    1 point
  49. @Laurentiu_LWR: 4 diode de 6 amperi. Singura grija e sa respecti sensul diodei (trece curentul doar in directia indicata de sageata) si cel ma important sa ai rabdare, firele in far sunt destul de scurte iar locul destul de stramt, iar eu chiar nu am degete de chinez :)). Acum in schimb nu mai trebuie sa stau cu faza scurta aprinsa sa pot da flashuri, multumita colegului @MRC
    1 point
  50. Multumesc. Am vrut sa fac DIY de la a la z dar ba eram murdar pe maini, ba uitam sa fac poze, trebuia sa fac cu telefonul...:( 1. In releul cumparat de mine intra o singura mufa de la un singur bec h4, cealalta de la celalt far o izolezi (ramane in aer), si din releu pleaca fire la + si -, la balast-uri, la fiecare solenoid al lupei, deci firele de la lupe le legi la releu. 2. In momentul in care dai flash se aprinde doar faza lunga chiar daca faza scurta e stinsa.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!