Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.03.2017 în toate secţiunile

  1. cateva poze mai vechi de cand a fost instalata evacuarea si suspensia
    4 points
  2. Rezolvat si cu asta Mai raman farurile pe care le voi regla la reprezentanta. Perfect stance pt mine:
    3 points
  3. Wow.. Asa mult? sa zicem la 35k masina, ar fi vreo 1000 de euro discount. Eu astept ziua cand se va da lege ca masinile de flota sa fie hibride sau electrice sau macar ascutitoare pe benzina. Sa vedem ce mai face Porsche atunci cu Skoda
    2 points
  4. Silicon OE – Degrease the sealing surfaces. – Apply a thin coating of sealant -D 188 003 A1- uniformly on the clean sealing surface of the cylinder head cover Note The sealant must not be applied too thickly, as otherwise excess sealant may penetrate into the oil bores and possibly cause engine damage. 10 Nm + torque a further 1/4 turn (90°)
    2 points
  5. Am schimbat kit-ul complet de la Volantesiambreiaje.ro ,pretul 2380, pe cutii scrie made in Slovakia si al altii am vazut acelasi provider , masina merge perfect ,acum sa vedem si cat ! ce am demontat de pe masina a fost Germany firesc ,dar de ex rulmentul era ca si cel nou ,Luk & Sachs si de fapt facut de Ina ! din punct de vedere estetic dupa inspectie adevarata nu am vazut diferente calitative ,ramane doar materialul ,din investigatiile mele Sachs nu produce in afara decat in Slovakia ,ambreiaje si amortizoare in Turcia ,oricum cei de la VW dau volant ca si consumabil !
    2 points
  6. Daca sunt unii dispusi sa plateasca de ce nu , tupeu au toti constructorii auto . A ajuns un Logan diesel de 90 Cp sa coste 14500 de euro si un Duster cu tot ce se pune pe el 20.000 de euro atunci ce ne mai miram
    2 points
  7. E problema si afacerea lor. Daca vor sa urmeze modelul asta de business, le urez un declin accelerat tuturor ce adera. Il poti comanda in Romania de pe superskoda se pare
    2 points
  8. @cata_unu, 1150 de ron kitul complet nou si 200 de euro intaritul cu sinter. Astazi l-am montat. A fost putina munca cu, cutia. Dupa ce l-am montat si am dat cateva ture cu masina, pot sa spun ca vorbele gen, "masa simpla e mai zgomotoasa", "pedala de ambreiaj va fi tare ca la dacie cu masa simpla" sunt doar basme si atat. Am ramas surprins cat de placut e ambreiajul. E foarte moale. Intr-adevar am niste trepidatii la plecare, dar din ce am inteles astea se vor diminua dupa rodaj. Incet incet ma bate un gand sa trec la un nou prag... 250+ cp 500+ nm. Injectoarele ma limiteaza momentan. Ma gandesc daca sa fac alt upgrade si la alta turbina, sau sa merg cu asta.. Cu turbina actuala, 250 cp ar fi capatul. Daca fac upgrade si acolo, as mai castiga un 20-30 de cp max. M-am interesat si de interne, din cate am inteles, internele stock tin pana in 300 cp. Cunosc si cateva masini in oras care au mers pe reteta asta de ceva timp si nu au avut probleme. Oricum momentan, astea raman doar la capitolul de wishlist.. Dar daca nu anul asta, la anul sigur voi trece la Stage2+
    2 points
  9. Am primit si CIV-ul.... cu stampila "Omologari Individuale Arad" Mi-era clar ca nu sunt 10 buc din 2.0TSI in tara, ca sa fie omologare de tip. Conform CIV am masa proprie 1505kg. Producatorul da in catalog 1430kg. Presupunand ca CIV-ul a fost facut dupa COC-ul masinii (adica respectand procedura in vigoare), asta inseamna ca am optionale pe ea de 75kg... In alta ordine de idei, aseara mi-am masurat...discurile. 340 pe fata si 310 pe spate. Yeeey, cred ca am frane de GTi (si motor de GTi si suspensie de GTi si directie de GTi si roti mai mari ca la GTi) Ma scuzati, nu si-a facut efect cafeaua, inca sunt cu OCD O zi buna tuturor
    2 points
  10. @CosminBalan26, @VW CC, @wonder_glf: Multumesc frumos de aprecieri @blordc: Ok. O sa il fac 5k, am rabdare, dupa 1 Mai cred ca o sa fiu in "full throttle" mode @Aerofan: auzi, aia de se fumeaza, zic ca arata putin altfel @ToniM: Mersi. Ha, ha, deci ai citit... In alta ordine de idei, am iesit la o plimbare ieri, am ajuns la 1,500km. Am terminat prima faza a rodajului, cea mai critica din punctul meu de vedere si ma bucur ca a fost "spot on" - desi obositor, recunosc. Intru in faza a doua a rodajului, urmand ca faza a treia sa se incheie la 5000km. Am observat si ca acceleratia a inceput sa raspunda mai usor, motorul e mai "free revving". De exemplu la retrogradare din 6 in 5 la urcarea unui deal, o lasa sa urce in 5 pana la 2500rpm si abia apoi schimba 6. In prima mie de km, la exact aceeasi faza o lasa in 5 doar pana la 2250 si apoi schimba in 6. Aceeasi presiune pe acceleratie din partea mea. Sunt foarte entuziasmat, masina asta e datatoare de mari bucurii si zambete largi O studiez in parcare si dimineata si seara mai gasesc unghiuri noi din care imi place si detalii de design pe care nu le-am observat la prima vedere, atat in interior cat si in exterior. Suspensia, directia si rotile sunt . Totusi, ieri am avut un "scenery road" si a trebuit ieri sa fac vreo max 3 km pe un drum peticit. Nu avea gropi, doar petice succesive. I-am facut cu doar 35-40km/h - "senzatie majora" Nu i-a placut deloc si mi-a dat clar de inteles asta. Compresia e setatat prea dur pentru genul ala de drum, iar rebound-ul prea rapid. Am facut spume albe la gura pana am facut aia 3km si mi-am facut procese de constiinta toata seara....pana mea. Un lucru e absolut clar. Cu suspensia asta nu "descopar" eu frumusetea tarii pe B roads dubioase. Trebuie sa ma rezum la autostrazi, DN-uri si drumuri pe care le stiu ca fiind bune, altfel o sa-mi pocneasca o vena in cap... Las si o "vedere" de la Cetatea Rupea...
    2 points
  11. Salutare, Fiind la a 3-a masina din familia VAG am zis sa ii fac un topic. Scurta istorie: CAP1: Aventura a inceput in 2012 cu un Passat b6 2008 , 1.9 TDI CL . Prima masina cumparata din banii mei si prima "dragoste" . Pun in ghilimele pt ca sotie. La vremea respectiva am ales 1.9 din cauza problemelor la injectoare care el aveau motoarele 2.0 tdi. S-a dovedit o alegere buna. Motorul resoftat s-a comportat foarte bine. N-am avut nici o problema majora cu toate ca multa lume se sperie de B6. Primul lucru schimbat a fost celebrul buton de frana de mana. Apoi O pompa rezervor si un Compresor AC. In rest nimic major. Bineinteles intretinerea s-a facut ca la carte (ulei si filtre din 10 in 10k km etc) . B6-le m-a purtat in confort si siguranta de la 165k km pana la 220k cand am hotarat ca e vremea pt un Upgrade. CAP2 : Dupa ce am vandut B6-le , a venit un Passat B7 HL 2.0 tdi DSG 170Cp din 2011. O masina dotata si comoda cu rezerve suficiente de putere pt vesnicele depasiri din Romania. La fel ca si prima masina, aceasta a fost tratata cu maxima atentie. revizii la 10k km , distributie la timp , la fel si ulei DSG. Ne-am distrat de la 185k km pana la 215k km in aproximativ 1 an. Din categoria : Ce nu facem noi pt femei: - Am vandut B7 pt a lua actuala masina pt sotie , ea voind ceva mai mic, de oras. Se simtea intimidata de proportiile Passatului. Inca un motiv de a vinde B7 au fost ceva chichite pe la DSG care imi stateau mie pe creier. Nici o eroare pe diagnoza dar cateodata avea ceva smucituri care nu-mi conveneau mie. CAP3. Am hotarat ca masina actuala sa fie adusa personal din Germania. Zis si facut. Undeva la Sfarsitul lui ianuarie am luat bilet de avion si am zburat la niste prieteni in zona Frankfurt. Ne-am pus pe cautat. Sotia a vrut neaparat Golf hatch. Acestea se gasesc greu in Germania. Majoritatea au variant-uri . Dupa o gramada de "cazaturi" care in poze aratau bine am gasit-o: Golf 6 2009 . 2.0 tdi 110 Cp. 173k km. Cam saracacioasa in dotari dar avea chestiile importante care le cautam: - Senzori parcare fata -spate - isofix ( vine junoriul in vara si e necesar) - Clima pe doua zone . - Navigatie Rns510. - Mirror Down, - Stopuri Gti spate . - Suspensie sport? Mie asa mi se pare. In momentul cumpararii volantul facea destul de urat si probabil n-o mai ducea prea mult. Dealerul m-a lasat sa probez masina cum vreau eu, chiar sa pun si VAG-ul pe ea. Am negociat putin pentru Volant si a doua zi am facut actele. Pretul a fost altul fata de cele "proaspat aduse" . A urmat drumul spre Romania cu escala la Linz (neamuri) si Parndorf (shopping). Masina a mers foarte bine . Germania 170-180 km/h (autostrada) restul la viteze legale. La sosirea in Cj consumul a fost de 5.2 l/100km. O surpriza placuta. M-a surprins cutia de viteze. Desi in 5 trepte, este etajata luuuung. In treapta a 5-a la 3000rpm avem undeva la 175km/h, lucru ce ajuta mult la consum. A urmat o verificare temeinica si schimb de ulei si filtre. ( Motul si Mann) . Intr-adevar un "downgrade" destul de mare fata de B7, dar planul este ca in 1.5-2 ani sa mai achizitionam o masina "pentru mine" . O sa ma revansez atunci . Au urmat primele imbunatatiri: - iluminat Led interior. - Plafoniera cu lumini ambientale. - Climatronic B7. - Rcd 330G plus . Nu folosesc navigatia deci RNS s-a vandut. - jante 17 inch. Urmeaza un schimb de protectii amortizoare spate . Astept butoanele de la geamuri cromate, ceva plase portbagaj si un senzor de lumina AM. Poze:
    1 point
  12. Domnilor, Golf 7 Facelift este disponibil pentru testare in showroom. Va pot spune ca arata foarte bine, se comporta exemplar (1.4 TSI 150CP) si inspira incredere; pe mine personal m-a satisfacut. Aveti fotografii atasate.
    1 point
  13. Spala bine zona,mergi cateva zile si apoi vezi exact de inde curge
    1 point
  14. Sper sa nu faca cu faceliftul la S3 ce a patit O3FL - downlift , urata foc.
    1 point
  15. O parere strict personala, nedocumentata. Cred ca e poveste chestia asta de Poro. Au adus masini pe stoc doar "dizele" cunoscuta fiind apententa romanului pentru tedei, iar multe solicitari au fost de benzina. Cel putin pe Autovit tot apar diferiti dealeri cu astea pe stoc, acu' de curand dealerul din Tm, de exemplu
    1 point
  16. 1 point
  17. CC-urile nu aveau km reali, astea 2 BMW-uri le au cu siguranta si nici nu arata a fi vandute de vre-un samsar...pozele nu sunt facute prea profesional, 2012-2013 --Germania +ROMANIA sub 150k km...pomana curata ! ( nu vreau sa fiu ironic, dar toti oamenii de pe forum incearca sa te ajute sa nu-ti arunci banii pe fereastra si tu ce faci ??!! ,,aceeasi Marie dar cu alta palarie") Sari in avion, stai 2-3 zile in Germania si gata.
    1 point
  18. Daca intrebi din punct de vedere al VW, trebuie sa iti verifice VIN-ul pentru a-ti confirma sau nu. Daca intrebi pentru tine, nu, nu este necesar. Ma uit la profilul tau si vad 195CP. Daca vrei sa faci update trebuie sa dai declaratie pe proprie raspundere ca nu s-a umblat la performantele masinii.
    1 point
  19. salutare @alluring eu in ianuarie am mers la avia pentru 2 operatiuni, revizie + dezinfectare AC + ceruire, am fost f multumit de personal si servicii, dar si de modul cum trateaza clientul si masina.Personal iti recomand dezinfectare AC de fiecare data cand schimbi filtrul de polen, 200 lei o data pe an nu mi se pare o suma mare pentru toata operatiunea incluzand solutie OEM. Desigur, am auzit feedback f bun si despre Brady, dar eu voi merge in continuare la Avia caci m-au lasat sa stau langa masina pe toata perioada operatiunilor ceea ce mi se pare mai mult decat multumitor. Bafta!
    1 point
  20. Azi ma duc la geometrie la Pit Car. Masina tot OEM este, nu a facut-o fabrica din diverse motive, remediez eu, chiar imi place ca mai e cate ceva fin de schimbat. Revenind la asa trebuia sa fie, vor urma cateva mici modificari care insa nu vor fi asa vizibile. In speta, ar trebui totusi un capac la motor. Exista acela OEM din poza si se face retrofit. http://www.golfmk7.com/forums/showthread.php?t=8285 Apoi podeaua masinii poate sa fie mai plata decat acum si ar trebui sa aiba un efect benefic pe izolarea fonica si la consum. Evident minor, but still exista piese gandite de VW, dar care nu au fost puse. http://www.golfmk7.com/forums/showthread.php?t=8532 Din fericire, scutul motor la mine e mare si ajunge si sub cutia de viteze + baia de ulei si nu va necesita schimbare. Apoi eu am o a doua intermediara care acopera un gol (spre deosebire de restul 1.4 140!) si din nou nu am ce sa pun acolo. In schimb, voi vrea sa pun si niste aparatoare de pietre la bascule (am vazut si pe topicul lui Cezar acestea instalate) si acea placa fix de dupa downpipe. Pentru cine a observat exista o gaura in difuzorul spate. Evident iar reduceri de costuri, si acolo exista o acoperitoare. Aparent Golf Variant vine cu aceeasi gaura neacoperita. Sunt 2 coduri, unul pt o acoperitoare mai lunga, alta mai scurta si nu stiu care ar fi in cazul meu. Colegii cu Variant fara carlig sa se uite daca au aceeasi decupare acolo.
    1 point
  21. HAI CU JANTELE pe masina ....sunt superbe!!!!
    1 point
  22. In concluzie deleaerul care vinde masini habar nu are cu ce cutie vine masina (cum sa vinzi ceva fara sa ai habar?).
    1 point
  23. @RzzV: ha, ha, eu zic ca esti optimist. Cred ca o sa sara peste 9%. Am observat ca a fost 1 litru diferenta de la regim 100km/h pe DN-uri, la regim 130km/h pe autostrada. Bine, si la diesel sarea, de la 5 la 6 in conditiile de mai sus Ma astept sa fac "Poiana" cu 10-15%, dar...abia astept Mai ales liniile alea drepte in urcare, sa o vad cum schimba pe rosu in S
    1 point
  24. Salut, pe un g5 echipat cu eibach pro kit în rest totul standard merg montate jante charleston r18 cu anvelope 225 40 18? Mai e nevoie de altceva? Fender screw mod? Ma interesează sa nu ating deloc cu 2 persoane și bagaje medii. De încărcat nu încarc mașină mult. In talon am doar 17, știu ca ego a făcut omologare pe 18.
    1 point
  25. Felicitari pentru masina ! Foarte tari pozele ai pus lanterna pe jos sa ai expunere buna
    1 point
  26. 1 point
  27. Super tare masina. Sa ai noroc de ea. Am ras putin cand am vazut semnul GTD pe spate. Mai multe poze pls!
    1 point
  28. Salutare, Intreb si eu aici, pentru ca am vazut ca s-a vorbit despre motoare si zgomotele lor. Am un "zgomot" care zic eu, este dat de o trepidatie sau un tremurat al "motorului" in momentul in schimbarii vitezei (DSG), dar cand nu calc acceleratia foarte tare. Cred ca este un zgomot de motor subturat, dar intra intr-o rezonanta ciudata si enervanta. Mototul are putere, trage si daca calc mai muternic acceleratia dispare zgomotul dar doar pentru ca schimba in inferioara si apare alta turatie. Daca merg pe Sport nici vorba, dar acolo sunt alte turatii. Credeti ca este ceva de speriat sau "asa merge". Este primul diesel pe care il folosesc frecvent. Fenomenul nu se mai manifesta atat de violent cand se incalzeste motorul, insa tot acolo este. Il recunosc, doar ca e la intensitate mai mica. Am programare la reprezentanta saptamana asta insa as vrea sa stiu si parerea voastra. Multumesc!
    1 point
  29. Cum trebuia sa fie masina din fabrica: Pentru mine asta inseamna "suspensie sport oem".
    1 point
  30. @shiretzicu, asteapta o saptamana, trimite mail-uri la 3 dealeri aleatori cu o configuratie si o sa vezi ca deodata cota aia nu mai exista.
    1 point
  31. Eu. Nu o recomand. Da cu Sonax Brilliant Shine Detailer daca vrei ceva similar
    1 point
  32. da, doar ca esti 100% sigur, abia dupa ce-l montezi, activezi - altfel, am mai vazut carcase schimbate, placi, etichete...s.a.m.d. De aceea i-am scris ca, dupa eticheta are
    1 point
  33. La Golf gliseaza pe verticala si orizontala. Probabil ca asa este si la Kodiaq. PS Nu cred ca e cazul sa dai exemplu Renault, am condus eu Kadjar la DT si este o mizerie de masina.
    1 point
  34. @_R_A_D_U; @Bogdan20cj; @Georgik; @lucaflo26; @ShadoWzZ; @Iulian M; @RzzV: @DB86CLP; @skoderia; @Boditza: Domnilor, multumesc frumos de urari si gandurile bune... De altfel, chiar sunt foarte impresionat de cum este primita masinuta in comunitate... @rempha: edificator din poze ? @The_Ego: Mersi. Dap, tot Cinturato P7, dar cred ca sunt Blue. Sunt mai silentioase decat fostele Cinturato P7 de pe Superb2. Din rezultatele testului pus de tine pe topicul dedicat, reieseau ca stateau bine, erau pe locul 2. Voi vedea cum se comporta cand o sa mai dau mai agresiv la ele, fostele "scartaiau" repede pe viraje si reactionau violent la franari de urgenta - gen franat pentru intrat in coloana la o depasire ce nu iese. @kpk1: corect, nici la Patriarhie Mersi. Pozele si impresiile mai jos. @blordc: mersi. Cam in ce turatii ai facut rodajul ? M-ar ajuta niste sfaturi. @o3_cep: Busted, eu eram. Nu am mai scris pana azi, intrucat efectiv am stat doar in masina, am facut un "rodaj - road trip" extensiv, am condus 20h din 36h cat a durat toata aventura... Mi-am cam dat "tahograful" peste cap. Traseul de miercuri a fost: Brasov - Sibiu - Rm.Valcea - Dragasani - Slatina - Pitesti - Bucuresti - Mamaia. Adica 722km. Ieri a fost: Mamaia - Vama Veche - Venus - Constanta - Bucuresti - Brasov. Total "rodaj - road trip" aproape 1,300km. Am ajuns si Acolo, loc drag... Am pornit la drum abia miercuri la pranz, dealerul ne-a facut un adevarat eveniment din ridicarea masinii. O sa incerc sa pun ordine in ganduri, ca sa iasa ceva corent din postul asta - care oricum va fi lung Impresiile sunt "la cald", putina intelegere va rog Deci: - Plecam de la dealer, ne intoarcem vreo 5 km pana la intrarea in Brasov la OMV. Fac plinul "ochi": 71.7 litri !!! WTF? La casa ma intreaba daca sunt cu duba. Spun nu, sunt cu masina de dupa duba. Ma intreaba unde am bagat atat, daca am umplut si vreo canistra ? Everybody is a comedian... - Bai nene, cat de misto poate sa miroasa pielea noua - DMS-ul a stat doar in Normal, SS dezactivat. - Sunt absolut marcat de cat de mare e saltul pe partea de tren de rulare fata de Superb 2. Chiar nu ma asteptam. Suspensia lucreaza cu totul altfel, au disparut acele zgomote seci, desi tehnic sunt aceleasi solutii, setarea efectiva este "world's apart". Felul in care rotile urmaresc drumul si felul in care calca, parca ai fi incaltat cu pantof bun de alergat, cu talpa de spuma: tare, dar confortabil. - Trecand de pe diesel pe benzina, efectiv ai senzatia ca te dai cu masina electrica. Incredibil de liniste in masina, pana la 100km/h nu se aude efectiv nimic, in zona de 120-130km/h se aude doar fasaitul vantului - asta presupunand ca asfaltul e perfect, nu bituminos, nu rugos, nu criblurat. Vorbesc de drumuri gen BV-SB, SB-Valcea. - Benzina + DSG = Nirvana Match-ul dintre motor si cutie este fantastic: a disparut lagul la plecarea de pe loc, a disparut lagul cand o treci din N in D si demarezi, iar schimbarea din 1 in 2 este absolut perfecta, nu se simte nimic, fata de diesel, unde o simteai cand schimba din 1 in 2. Mi se pare foarte similara in comportament cu ZF8-ul de pe BMW-uri. - Au disparut toate vibratiile de ralanti, toate vibratiile din ture mici si mai ales vibratiile din 3 si 4 cand in D cutia schimba in ture joase si apar vibratiile gen subturare. A disparut mormaitul de diesel. La trecerea peste bumperi, cand cutia ramane in D2, la demaraj nu mai simti ca se chinuie sa patineze ambreiajele. - Cei 350NM sunt fabulosi. Motorul este extraordinar de elastic. Plecari de pe loc, demaraje usoare din D2 sau D3, totul este "seamless si efortless", nu am depasit 2,500rpm. - Franele: wow. Mare pas inainte. Ma refer la cat de responsiva e pedala, cat de putina cursa e nevoie ca sa "se intample lucruri" si felul liniar al raspunsului - total diferite de S2, unde trebuia sa apas mai mult pentru acelasi raspuns si simteam ca raspunsul nu e chiar perfect. Abia schimband mi-am dat seama. E aceeasi diferenta care e intre Superb 2 si Yeti de exemplu. Nu stiu cat de mari sunt discurile la Superb3, nu am apucat sa le masor inca. - Parbrizul incalzit cu protectie IR: fabulos, isi merita fiecare cent. Am mers de la 12 pana la 17 cu soarele in fata, in parbriz si in niciun moment nu am avut senzatie de foarte cald in zona fetei si a pieptului, cand trebuia sa dau clima mai rece ca sa compensez. La 21.5 pe Auto e perfect acum, chiar in plin soare. - Canton: desi scump, isi merita banii. Difuzorul central de pe bord si subwooferul fac diferenta fata de SoundSystem-ul din Superb2. Incintele acustice au o dinamica mai buna, dar sunt sensibile la calitatea fisierului redat. Inaltele nu suna bine daca fisierele nu sunt trase bine. Un David Gilmour original suna genial in masina, la un volum maxim de 50%. Nu e nevoie de mai mult ca sa ti se ridice parul pe antebrat, sa te faci "imitatie de piele de gaina" - Sunset-ul: in sfarsit mi se pare ca e inchis cat trebuie - stil folii , arata foarte bine pe masina. - Kessy: Yeeey, jucarie misto si faina. Multumesc @ToniM pentru pontul cu contactul vs. pornit motor, am citit si eu azi noapte in manual - Despre calitatea antifonarii, nu prea am cum sa fiu obiectiv, faptul ca disparut dieselul din peisaj schimba total zgomotele din masina. Decodand codurile PR, am aflat ca am 3W6 = Additional interior noise suppression si 2B1 = Additional exterior noise suppression. Sunt foarte multumit de cat de silentioasa e. Si acum, lucrurile cu adevarat misto si controversate in acelasi timp: suspensia sport, directia progresiva, roti 19'' Da, masina e joasa. Dar are un stance perfect - pentru mine. Dupa B6-le cu PDG, Superb2-ul cu "normal", acum trecand pe "suspensie sport" mi-am dat seama ca am facut alegerea corecta pentru mine. Am intrat intentionat mai tare in niste viraje ca sa vad cum se aseaza. Ruliul enervant din Superb2 a disparut - prima reactie o are pasagerul din dreapta: "cat de bine sta masina, nu simti viteza, nu se mai inclina masina." Referitor la parcarile cu fata, problema nu e zona mediana a barei, ci extremele, care sunt coborate spre roti, din motive de aerodinamica In ceea ce priveste scuturatul: masina e ferma, dar confortabila - adica felul amortizarii e calitativ. Inclusiv pe mizeriile de drumuri din Slatina - groaznice si centura si orasul - nu am avut senzatia ca "se rupe masina in doua". Ca si nivel de confort e la nivel de Superb2 cu roti pe 17''. Superbul 2 cu roti pe 18'' este mult mai dur pe denivelari si pe drumuri peticite si mai ales pe mizeriile alea de drumuri cu asfalt valurit de la camioane. Amortizarea e mult mai dura si mai seaca la Superb 2, la Superb 3 ai senzatia ca roata urmareste mai bine drumul. Cu siguranta compresia si rebound-ul amortiozarelor sunt setate altfel. Rotile pe 19'' sunt delicioase. Nu le-am simtit "bocanci in picioare" cum am simtit 18'' pe Superb 2. Directia e exact ce lipsea, acum e directa si grea - comparata cu Superb 2 sau Superb 3 standard. Aspecte cu care nu sunt chiar fericit: - Faza scurta nu-mi place. Mi se pare reglata prea jos, mai ales farul din dreapta. Am fost ieri la Avia CT - evident mi-au spus ca "e tipla domne", ca nu are cum sa plece din fabrica cu farurile nereglate. Cica "daca-si face miscarea sus/jos, stanga/dreapta" la pornire, farul e perfect. Exact la fel am patit si la Superb2 pana am dat de un tehnician care a avut rabdare corecteze reglajele, in special al farului din dreapta. Trebuie sa rezolv asta, e foarte enervant si am mers doar pe uscat noaptea. Daca m-ar fi plouat era nasol. - Imi lipsesc luminile spot din tavan, acele "submarine lights" de la B6 si Superb2. Erau foarte utile si odihnitoare, iar banda luminoasa de LED de pe usi si bord nu poate sa compenseze lipsa lor. Chiar ma obisnuisem cu ele, acum le duc dorul La final cateva poze. Ultimele 3 sunt preferatele mele
    1 point
  35. 506.01 e norma veche pentru interval de service extins. Long Life . Eu totusi nu l-as inlocuii cu 507.00. Pentru motoarele fara filtru de particule 506.01 e superior, e Full Sapps bine aditivat si cred ca in orice privintza e mai bun decat un 507.00 norma care face compromisuri de dragul filtrului de particule. PS: pretzurile la uleiurile care respecta 506.01 sunt ridicol de mari...
    1 point
  36. 1 point
  37. A venit momentul (la "insistentele" unui coleg:D) sa va prezint si eu masina mea. Dupa cum spune si titlul, este vorba despre un Passat B6 Variant din anul 2006, motor de 2.0 TFSI, 200CP, cutie manuala in 6 trepte, echipare Sportline plus ceva optionale. Ca dotari ar fi de amintit urmatoarele: - suspensie sport (-15mm) - jante aliaj "Macau" 17inch cu anvelope 235/45 R17 - tapiterie piele "Nappa" cu scaune sport fata - Webasto Thermo Top V cu telecomanda si baterie auxiliara in portbagaj - scaune incalzite fata si spate - bi-xenon adaptiv - climatronic 2 zone - alarma - decor din lemn "Macassar" - Auto-Hold - BC plus - RNS MFD 2 DVD cu magazie de CD-uri - carlig remorcare detasabil, cu incuietoare - senzori de parcare fata, spate - geamuri laterale spate si luneta in tenta verde - perdelute geamuri spate. Masina a fost adusa din Germania acum 1 an si jumatate si avea 141000km. Pun cateva poze nu prea artistice (sunt chiar cele din anuntul de vanzare): Continuarea cu impresii si multe alte detalii, precum si poze pe masura ei vor veni de maine incolo.
    0 points
  38. @Ebi, o cumpar oricum cu farurile LED. Nu stiu cu ce tip de vanzatori ai avut tu contact pana acum, dar hai sa-ti explic cum a fost la achizita Touaregului, care l-am avut in gestiune 48 de ore, fara niciun fel de garantie sau promisiune de cumparare. Era un model de demo ce avea o parte din dotarile care ma interesau, si voiam sa aflu mai multe despre ele, pana la urma au fost cam 12K EUR in plus, voiam sa stiu pe ce dau banii. Capriciul meu nu este inutil, si nu sunt un cumparator ipotetic la 9 masini noi achizitionate pana acum din grupul VAG. Camerele nu se lipesc pe vopsea, nu vor fi urme de lipici, sper ca ai auzit de suctiune. Ti-as mai povesti si din experienta cu dealerul Land Rover, care m-a invitat la un eveniment organizat cand aparuse Range Rover Sport in Romania, prima generatie, dupa o simpla vizita in showroom. Am avut ulterior o masina pe durata unui weekend la dispozitie, cu numar nelimitat de kilometrii, cu care am dat o fuga in weekend la mare. Masina nu a fost achizitionata ulterior.
    0 points
  39. si probabil sa dau jos semnul de gtd de pe spate:))
    0 points
  40. Esti primul care prezinta consum exagerat cu Ravenol, motoare si motoare.
    -1 points
  41. Pretul de achizitie a fost de 29000euro, plus drumul si ce am mai bagat acum ambreiaj 1200euro cu tot cu pompa noua, cauciucuri 3000ron, cred ca vineri rezolv cu numerele deci foarte posibil sa o vezi prin west gate:) , mai gasisem cateva cu km mai putini dar ori erau actele dubioase(gen e una in Italia care dupa vin apare in sistem 1.2 benzina) mai e una in polonia din 2016 cu 5000km care a fost dauna totala in SUA, deci atentie mare cand va decideti sa luati de afara masini, nu doar in romania se dau tepe
    -1 points
  42. Ce sa-ti zic, angajatii vor fi foarte fericiti ca sa faca ore suplimentare ca sa satisfaca un capriciu inutil al unui ipotetic cumparator. Daca nu se stramba farurile dupa cum misti de volan nu o cumperi? Nu poti deschide pur si simplu capota sa vezi daca sunt motorase la farul mic sau alimentari in plus fata de cele necesare luminilor? In plus, eu nu as permite lipirea pe o masina noua a videocamerelor ca sa-mi zgaraie vopseaua sau sa ramana urme de lipici pe ea.
    -1 points
  43. @Xtremu Chiar sunt bune comparativ cu multe alte zone din tara. In afara de drumul spre Bran, cam toate sunt bune spre foarte bune. Si Sacele e cam ciuruit in ultima vreme. @75NOR Tocmai asta e bine, ca te poti bucura la maxim de suspensie + roti. Iti zic de pe acum ceva ce o sa te enerveze (comparand cu tdi): consumul care daca dupa un drum de 100km e 6% sa zic, daca bagi 5 km exlusiv cu forja pana in 6000rpm, ajungi imediat peste 7%. Pe mine asta ma debusoleaza la Superb, pe Octavia eram obisnuit sa dau cativa km de forja continua fara sa vad o diferenta mai mare de 0,1-0,2% la un drum de ~100km. Dar sunetul merita
    -1 points
  44. Salut, Care este procedura de resetare a consumului din memoria 2? Eu am apasat pe butonul de sub vitezomtru pe care este desenat 0.00/SET(parca) si s-a resetat doar trip-ul. Merci.
    -1 points
  45. M-am uitat in contractul meu si nu e scrisa nicio data de livrare, doar in aplicatia lor apare. Am un extras de acolo primit pe email
    -2 points
  46. -2 points
  47. primul e mai scump, teoretic si mai performant. ambele insa indeplinesc norma necesara motorului tau,, adica 507.00
    -3 points
  48. @75NOR eu dadeam valori ipotetice, si ce am observat eu la a mea. La tine clar vor fi valori mai mari, dar nu conteaza, macar o sa zambesti dupa un drum prin Poiana @cristi511 tu esti cel defect cred 10 cu tdi nu am reusit sa scot nici la forjat continuu de la pornire pana la oprire, exceptand zilele de iarna grea cand statea pornita 10-15 min inainte sa pot pleca. @motanelul cum reusesti? am facut si eu cateva drumuri foarte pe fuga, cu accelerari numai de la 4000rpm in sus si am scos ~11, in niciun caz nu am reusit sa ajung la 14 14 poate in oras, mergand in 6000rpm si in rest stat la semafoare. Dar nu e cazul lui @75NOR
    -6 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!