Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.03.2017 în toate secţiunile

  1. Am primit si CIV-ul.... cu stampila "Omologari Individuale Arad" Mi-era clar ca nu sunt 10 buc din 2.0TSI in tara, ca sa fie omologare de tip. Conform CIV am masa proprie 1505kg. Producatorul da in catalog 1430kg. Presupunand ca CIV-ul a fost facut dupa COC-ul masinii (adica respectand procedura in vigoare), asta inseamna ca am optionale pe ea de 75kg... In alta ordine de idei, aseara mi-am masurat...discurile. 340 pe fata si 310 pe spate. Yeeey, cred ca am frane de GTi (si motor de GTi si suspensie de GTi si directie de GTi si roti mai mari ca la GTi) Ma scuzati, nu si-a facut efect cafeaua, inca sunt cu OCD O zi buna tuturor
    6 points
  2. Cum trebuia sa fie masina din fabrica: Pentru mine asta inseamna "suspensie sport oem".
    4 points
  3. Are rol de supapa, dar si de valva termica.
    2 points
  4. Frumoase masinile cat si descrierea.. insa nu voi intelege niciodata sincer cum poate cineva vreodata sa treaca de la un motor de 170cp cuplat la dsg pe un motor de 110cp cuplat la o cutie manuala, efectiv aproape imi da o lacrima Downgrade major de la B7 cu dotari cat de cat calumea (xenon, drl led, vad si ceasuri premium color.. tapiterie piele, comenzi volan, rns510.. si sigur si altele) fata de Golf.. Dar... fiecare cu gusturile lui right.. ? voi sa fiti multumiti Succes cu masinuta si cat mai multe modificari !
    2 points
  5. Cu cateva saptamani in urma acasa la ai mei in Petrosani a vazut prima zapada si -21*C
    2 points
  6. Pistoanele si bielele au fost cantarite cu precizie. Ansamblele biela piston au aceeasi greutate cu precizie 0.1g Ma apuc de asamblarea blocului de indata ce soseste cheia dinamometrica. Am investit in ceva care sa ma tina o viata
    2 points
  7. Nivelul uleiului se verifica doar la cald,dupa 3-5 min de la oprirea motoruilui(conform manualului vw )
    2 points
  8. E pe autovit de la inceputul lui februarie . Mai multi mi-au recomandat bmw audi sau mercedes la banii aia dar mie nu-mi place bmw si nici audi iar un mercedes nu-mi permit sa-l intretin .
    2 points
  9. @deenman, inainte de cele 5 schimburi cu Fuchs ce ulei a fost folosit in masina ? Ce rulaj ai facut cu un schimb de ulei ? Axa cu came este cea din fabrica ? Oricum cred ca o contributie importanta la starea f buna a axei este si faptul ca majoritatea rulajului a fost facut extraurban.
    2 points
  10. Cluj-Oradea... mers cat permitea E60 superaglomerat... asta cu vitelezele medii de 90-100 cred ca resetati CB cand ati iesit din oras...sau pe ceva drumuri pustii sau autostrazi le scoateti ca altfel mi se pare de regimul paranormalului... Eu va zic din parcare in parcare?
    1 point
  11. @Marius-Dan Multumim mult. @ToniM Multumesc. Stiu ce zici tu, dar farurile Xenon originale (chiar si SH) sunt prea scumpe si nu prea as investi o suma asa mare in masina care o sa mearga preponderent in oras. Mai bine lasam pt urmatoarea . Volan poate o sa fie candva in viitor.
    1 point
  12. Inmatriculare rapida/usoara si sa va bucurati de masina!
    1 point
  13. Frumoasa descriere, in rest, ca o fi downgrade, ca o fi upgrade, fiecare pe banii si barba lui, sanatosi sa fim Dragut golful, un volan cu comenzi si faruri cu xenon si ii schimba complet look-ul, stopurile sunt deja "ce trebuie" Succes!
    1 point
  14. @DOL Ar fi bine sa fie cum spui tu. Totusi inteleg ca mail-ul a venit de la importator, deci ar trebui sa se aplice la toti dealerii cota aia. E bine totusi ca au facut o masina foarte buna intr-o serie asa de limitata. Macar sa ii spuna Limited Edition ca la Opel Astra Nurburgring Edition...
    1 point
  15. Frumoasa prezentarea si masina! Cum ti se pare RCD330-ul? Ma bate gandul sa-mi schimb si eu unitatea, dar as fi interesat daca merge waze-ul prin mirroring. Drumuri bune!
    1 point
  16. Frumos! Păcat de downgrade, pierzi ceva bani pe viitor in comparație cu B7-le, dar ce facem pt femei :). La ce te referi prin plafoniera cu lumini ambientale? Și unde ai achiziționat climatronicul cu afișaj? Cat mai mulți km!
    1 point
  17. Ar putea eventual testată ca actuator. Teoretic merge ca on/off dar poate ca se blochează pe o poziție intermediara. La modelele comandate mecanic era o tija de comanda pe care o puteai deplasa manual. Nu știu dacă poți sa o desfaci și eventual sa o cureți, dar cred ca merita sa încerci sa o dai jos și dacă are test de actuator în VCDS rulează -l și vezi efectul.
    1 point
  18. Indicatie din manualul de utilizare (pag. 65): „Farurile se pot aburi pasager pe interior. Atunci când luminile sunt aprinse, suprafața de degajare a luminii se dezaburește după scurt timp.”
    1 point
  19. Nu mi-am revenit dupa ce am vandut BBS-urile pe Leon-ul trecut asa ca jantele de vara au trebuit sa fie BBS CH, 8.5J ET35 cu cauciucuri 245/40R18, se aliniaza perfect:
    1 point
  20. @cristi511: Tizule, as vrea sa foliez faruri, proiectoare si praguri. Capota - nu, pentru ca nu-mi place cum arata. @V A L I: mersi fain. Apropo, de Gti-ul de familie, am o cunostinta - impreuna le "stricam socotelile" istetilor de la Marketing: el e familist, are 2 copii sub 10 ani si are Gti. Eu "sunt doar 2" si avem Superb. Nah, sa moara aia de fac calcule ce masina cine trebuie sa-si ia Inca ceva misto: ia ghiciti ce culoare am trecuta in CIV: GALBEN
    1 point
  21. Am avut faruri aburite la ambele golfuri, am vazut si pe Superb. Cu mentiunea de aburire usoara in partea de jos. Aceea este "normala" data de producatorul farurilor. Cu precadere apare la temperaturi joase cand ploua sau e spalata masina. Se duce rapid. Ce e in poza este condens care a ajuns la picaturi, fiind in tot farul. De parca ar fi fost masina spalata si ii lipseau capacele farurilor. Asta clar nu este normal. Oricum nu cred ca e generalizat.
    1 point
  22. Sa o stapanesti sanatos. Fain Gti-ul asta de familie.
    1 point
  23. Marturisesc ca urmaresc cu mare interes acest topic, intrucat si motorul de pe masina mea (CAYB) este printre cele afectate de scandalul Dieselgate. Am primit scrisoarea de la Porsche Romania sa ma programez la efectuarea operatiilor in reprezentanta, insa nu doresc sa iau o decizie pripită. Se pare ca update-ul afecteaza in timp functionarea supapei EGR, conducand la blocarea acesteia, posibil din cauza ciclurilor de regenerare mai frecvente. Autobid e prima publicatie care scoate in evidenta acest lucru: http://www.autobild.de/artikel/vw-abgasskandal-defekte-agr-systeme-7184837.html?utm_source=taboola_welt&utm_medium=referral "Egr's on the 1.6 gave trouble well before the ea189 came out. There were already problems, and the fix puts 3 times as much soot through the EGR and DPF." https://www.hypermiler.co.uk/dieselgate/is-the-vw-seat-audi-and-skoda-dieselgate-emissions-fix-causing-egr-valve-to-fail
    1 point
  24. Pe Adancata nu se prea preteaza balena asta, e prea strans si tehnic, dar pe Nurburgring va ajunge sigur, singura necunoscuta este daca anul asta sau la anul, dar garantat va ajunge... E un alt vis pe "bucket list" si intentionez sa-l fac sa devina realitate, mai ales ca as avea si material tehnic cat de cat. Branul....dupa ce termina astia lucrarile, au decapat si frezat tot pe acolo, nexam cu roti 19''. PS. Vezi ca sa mergi tare nu inseamna sa umfli franele non stop, inseamna sa mergi curat
    1 point
  25. Multumesc frumos pentru apreciere, si interiorul tau e foarte fain . Daca as face retrofit la ceasuri as merge pe cele color, modelul simplu nu mi se pare o schimbare asa mare , pana una-alta ma gandeam sa fac acele mele albastre, nu sunt inca hotarat. Multa bafta si tie la retrofituri, momentan iau o mica pauza de la modificari costisitoare , la tine abia acum incepe greul
    1 point
  26. In functie de dotarile dorite termenul de livrare este IULIE-AUGUST . Si nu spun la ce dealer pentru a nu se considera reclama . Poate Avia si-a terminat cota personala insa
    1 point
  27. szr sau srz powdercoat parca? La montaj sunt sigur ca ai fi putut gasi pe cineva sa fie mai atent :-s cel putin asa as vrea sa cred... Oricum, sa le vedem sus!
    1 point
  28. Intrebam pentru ca la noi nu s-a plans nimeni. Arata bine. Sa le atapanesti sănătos
    1 point
  29. Am rezolvat si cu arcurile. Mai are sa se aseze putin masina, s-a lasat vizibil. Acum mai e distanta intre aripa si roata fix cat telecomanda pusa pe lat, la toate 4 rotile din fericire. Sper sa continue sa se aseze uniform pt ca am o greutate atipica scrisa pt axa spate, 900kg in conditiile in care toate arcurile indiferent de incarcarea pe fata pe spate au 890kg. E unghiul si cauciucul ud care face sa para ca e reverse rake. Nu s-a schimbat comportamentul prin bucuresti, ba chiar ceva mai lin pe limitatoarele de viteza.
    1 point
  30. Cred ca esti cam optimist in ceea ce priveste garantia la o masina modificata, idiferent de continentul pe care se afla(nici nu cred ca mai e cazul sa ne referim la RO). Dc ai sa te uiti pe conditiile de acordare a garantiei vei afla ca si o banala admisie e suficienta pt anularea acesteia Ideea e sa nu ai nevoie de ea...si nu ar trebui, dc a fost facut motorul cum trebuie. Sunt destul de rezistente...si distractive
    1 point
  31. pai poate sa il includa si pe Dumnezeu...ca tot mult e.. Daca punem o masina la 37k sa zicem, cu 25% avans raman 27750 euro Tva inclus. La care mai adaugi cam 9-10k euro casco pe 5 ani. 20k euro dobanzi si comisioane, asa la prima impresie pare mult.. Daca ma uit mai bine, si la a doua si la a treia.
    1 point
  32. Lipsa vacuum,geometrie blocata,actuator defect
    1 point
  33. E o fixatie cand vine vorba ca doar 4 palme de cauciuc fac legatura masinii cu asfaltul. Apa pe carosabil e aceeasi si la 200cp si la 50 si la 500cp. Toate pot sa atinga 100kmh. Franele indiferent cat de mari, nu reduc mult distanta de oprire in caz de o frana de urgenta si sunt conditionate de anvelope. Ideal este sa nu se ajunga in situatia in care intra ABS-ul la o franare de urgenta sau daca intra sa fie cat mai tarziu. Daca a intrat inseamna ca aderenta a ajuns la limita. Aderenta depinde de anvelopa si suprafata de rulare. E vorba strict de anvelopa de vara, folosita in sezonul corespunzator. De asta in teste este aceeasi masina, aceleasi conditii de carosabil, iar diferentele pe ud sunt si mai mari decat ar fi pe uscat. 1-2 teste nu sunt relevante, ci daca exista un trend constant. Asta strict legat de siguranta. Apoi mai este zgomotul la rulare, cum se comporta in timp, la uzura, cat e de rezistenta. Noi cu totii vrem ieftin si bun, e adevarat. La unele anvelope mai platesti si brand-ul nu neaparat calitatea, este si asta adevarat. Orice anvelopa are un compromis, fiecare alege compromisul pe care il vrea.
    1 point
  34. Salut, Si eu constat cu nefericire acelasi lucru. La verisoara Skoda Superb misuna toata lumea. In alta ordine de idei, vis-à-vis de problema cu oglinda, stiu ca dupa ce se activeaza functia, se aduce schimbatorul in R sa coboare oglinda, apoi se regleaza in pozitia dorita de sofer. Cand se trece in D si se depaseste viteza de 15 km/h (parca ?!) oglinda revine in pozitia normala. Sper sa fi fost de ajutor.
    1 point
  35. Motorina Petrom si OMV (in general alimentez 80% din timp de la Petromul de pe Jiului). Asa arata compartimentul filtrului de motorina dupa 11.000km, curat.
    1 point
  36. Stii ca vei realiza ce stie motorul dupa ce sari de 4000 ture sa vezi atunci zambet pe fata .. combinat cu dsg-ul pe sport .. asta astept eu ca feedback..
    1 point
  37. @_R_A_D_U; @Bogdan20cj; @Georgik; @lucaflo26; @ShadoWzZ; @Iulian M; @RzzV: @DB86CLP; @skoderia; @Boditza: Domnilor, multumesc frumos de urari si gandurile bune... De altfel, chiar sunt foarte impresionat de cum este primita masinuta in comunitate... @rempha: edificator din poze ? @The_Ego: Mersi. Dap, tot Cinturato P7, dar cred ca sunt Blue. Sunt mai silentioase decat fostele Cinturato P7 de pe Superb2. Din rezultatele testului pus de tine pe topicul dedicat, reieseau ca stateau bine, erau pe locul 2. Voi vedea cum se comporta cand o sa mai dau mai agresiv la ele, fostele "scartaiau" repede pe viraje si reactionau violent la franari de urgenta - gen franat pentru intrat in coloana la o depasire ce nu iese. @kpk1: corect, nici la Patriarhie Mersi. Pozele si impresiile mai jos. @blordc: mersi. Cam in ce turatii ai facut rodajul ? M-ar ajuta niste sfaturi. @o3_cep: Busted, eu eram. Nu am mai scris pana azi, intrucat efectiv am stat doar in masina, am facut un "rodaj - road trip" extensiv, am condus 20h din 36h cat a durat toata aventura... Mi-am cam dat "tahograful" peste cap. Traseul de miercuri a fost: Brasov - Sibiu - Rm.Valcea - Dragasani - Slatina - Pitesti - Bucuresti - Mamaia. Adica 722km. Ieri a fost: Mamaia - Vama Veche - Venus - Constanta - Bucuresti - Brasov. Total "rodaj - road trip" aproape 1,300km. Am ajuns si Acolo, loc drag... Am pornit la drum abia miercuri la pranz, dealerul ne-a facut un adevarat eveniment din ridicarea masinii. O sa incerc sa pun ordine in ganduri, ca sa iasa ceva corent din postul asta - care oricum va fi lung Impresiile sunt "la cald", putina intelegere va rog Deci: - Plecam de la dealer, ne intoarcem vreo 5 km pana la intrarea in Brasov la OMV. Fac plinul "ochi": 71.7 litri !!! WTF? La casa ma intreaba daca sunt cu duba. Spun nu, sunt cu masina de dupa duba. Ma intreaba unde am bagat atat, daca am umplut si vreo canistra ? Everybody is a comedian... - Bai nene, cat de misto poate sa miroasa pielea noua - DMS-ul a stat doar in Normal, SS dezactivat. - Sunt absolut marcat de cat de mare e saltul pe partea de tren de rulare fata de Superb 2. Chiar nu ma asteptam. Suspensia lucreaza cu totul altfel, au disparut acele zgomote seci, desi tehnic sunt aceleasi solutii, setarea efectiva este "world's apart". Felul in care rotile urmaresc drumul si felul in care calca, parca ai fi incaltat cu pantof bun de alergat, cu talpa de spuma: tare, dar confortabil. - Trecand de pe diesel pe benzina, efectiv ai senzatia ca te dai cu masina electrica. Incredibil de liniste in masina, pana la 100km/h nu se aude efectiv nimic, in zona de 120-130km/h se aude doar fasaitul vantului - asta presupunand ca asfaltul e perfect, nu bituminos, nu rugos, nu criblurat. Vorbesc de drumuri gen BV-SB, SB-Valcea. - Benzina + DSG = Nirvana Match-ul dintre motor si cutie este fantastic: a disparut lagul la plecarea de pe loc, a disparut lagul cand o treci din N in D si demarezi, iar schimbarea din 1 in 2 este absolut perfecta, nu se simte nimic, fata de diesel, unde o simteai cand schimba din 1 in 2. Mi se pare foarte similara in comportament cu ZF8-ul de pe BMW-uri. - Au disparut toate vibratiile de ralanti, toate vibratiile din ture mici si mai ales vibratiile din 3 si 4 cand in D cutia schimba in ture joase si apar vibratiile gen subturare. A disparut mormaitul de diesel. La trecerea peste bumperi, cand cutia ramane in D2, la demaraj nu mai simti ca se chinuie sa patineze ambreiajele. - Cei 350NM sunt fabulosi. Motorul este extraordinar de elastic. Plecari de pe loc, demaraje usoare din D2 sau D3, totul este "seamless si efortless", nu am depasit 2,500rpm. - Franele: wow. Mare pas inainte. Ma refer la cat de responsiva e pedala, cat de putina cursa e nevoie ca sa "se intample lucruri" si felul liniar al raspunsului - total diferite de S2, unde trebuia sa apas mai mult pentru acelasi raspuns si simteam ca raspunsul nu e chiar perfect. Abia schimband mi-am dat seama. E aceeasi diferenta care e intre Superb 2 si Yeti de exemplu. Nu stiu cat de mari sunt discurile la Superb3, nu am apucat sa le masor inca. - Parbrizul incalzit cu protectie IR: fabulos, isi merita fiecare cent. Am mers de la 12 pana la 17 cu soarele in fata, in parbriz si in niciun moment nu am avut senzatie de foarte cald in zona fetei si a pieptului, cand trebuia sa dau clima mai rece ca sa compensez. La 21.5 pe Auto e perfect acum, chiar in plin soare. - Canton: desi scump, isi merita banii. Difuzorul central de pe bord si subwooferul fac diferenta fata de SoundSystem-ul din Superb2. Incintele acustice au o dinamica mai buna, dar sunt sensibile la calitatea fisierului redat. Inaltele nu suna bine daca fisierele nu sunt trase bine. Un David Gilmour original suna genial in masina, la un volum maxim de 50%. Nu e nevoie de mai mult ca sa ti se ridice parul pe antebrat, sa te faci "imitatie de piele de gaina" - Sunset-ul: in sfarsit mi se pare ca e inchis cat trebuie - stil folii , arata foarte bine pe masina. - Kessy: Yeeey, jucarie misto si faina. Multumesc @ToniM pentru pontul cu contactul vs. pornit motor, am citit si eu azi noapte in manual - Despre calitatea antifonarii, nu prea am cum sa fiu obiectiv, faptul ca disparut dieselul din peisaj schimba total zgomotele din masina. Decodand codurile PR, am aflat ca am 3W6 = Additional interior noise suppression si 2B1 = Additional exterior noise suppression. Sunt foarte multumit de cat de silentioasa e. Si acum, lucrurile cu adevarat misto si controversate in acelasi timp: suspensia sport, directia progresiva, roti 19'' Da, masina e joasa. Dar are un stance perfect - pentru mine. Dupa B6-le cu PDG, Superb2-ul cu "normal", acum trecand pe "suspensie sport" mi-am dat seama ca am facut alegerea corecta pentru mine. Am intrat intentionat mai tare in niste viraje ca sa vad cum se aseaza. Ruliul enervant din Superb2 a disparut - prima reactie o are pasagerul din dreapta: "cat de bine sta masina, nu simti viteza, nu se mai inclina masina." Referitor la parcarile cu fata, problema nu e zona mediana a barei, ci extremele, care sunt coborate spre roti, din motive de aerodinamica In ceea ce priveste scuturatul: masina e ferma, dar confortabila - adica felul amortizarii e calitativ. Inclusiv pe mizeriile de drumuri din Slatina - groaznice si centura si orasul - nu am avut senzatia ca "se rupe masina in doua". Ca si nivel de confort e la nivel de Superb2 cu roti pe 17''. Superbul 2 cu roti pe 18'' este mult mai dur pe denivelari si pe drumuri peticite si mai ales pe mizeriile alea de drumuri cu asfalt valurit de la camioane. Amortizarea e mult mai dura si mai seaca la Superb 2, la Superb 3 ai senzatia ca roata urmareste mai bine drumul. Cu siguranta compresia si rebound-ul amortiozarelor sunt setate altfel. Rotile pe 19'' sunt delicioase. Nu le-am simtit "bocanci in picioare" cum am simtit 18'' pe Superb 2. Directia e exact ce lipsea, acum e directa si grea - comparata cu Superb 2 sau Superb 3 standard. Aspecte cu care nu sunt chiar fericit: - Faza scurta nu-mi place. Mi se pare reglata prea jos, mai ales farul din dreapta. Am fost ieri la Avia CT - evident mi-au spus ca "e tipla domne", ca nu are cum sa plece din fabrica cu farurile nereglate. Cica "daca-si face miscarea sus/jos, stanga/dreapta" la pornire, farul e perfect. Exact la fel am patit si la Superb2 pana am dat de un tehnician care a avut rabdare corecteze reglajele, in special al farului din dreapta. Trebuie sa rezolv asta, e foarte enervant si am mers doar pe uscat noaptea. Daca m-ar fi plouat era nasol. - Imi lipsesc luminile spot din tavan, acele "submarine lights" de la B6 si Superb2. Erau foarte utile si odihnitoare, iar banda luminoasa de LED de pe usi si bord nu poate sa compenseze lipsa lor. Chiar ma obisnuisem cu ele, acum le duc dorul La final cateva poze. Ultimele 3 sunt preferatele mele
    1 point
  38. Asa ma bate un gând....stage 1
    1 point
  39. @MichaelDa si mie imi place Rompetrol S55, trage clar cel mai bine cu aceasta, dar are si cele mai dese regenerari DPF cu asta. Si asta au observat si altii, chiar aici pe forum am mai citit undeva. Probabil arzand cel mai bine, producand putere produce si cele mai multe particule de cenusa...
    1 point
  40. Salutare tuturor , eu am comandat un Passat Alltrack 2.0 TDI 190 hp saptamana trecuta , vineri si ca informatie de sosire este 3 luni , le-am vandut golful Mk7 iar pana imi vine masina am primit in chirie un Passat 2017 4 motion , la masina ii lipseste navigatie si DCC , DCC am testat si nu mi sa parut foarte mare diferenta pentru a justifica 1800 de euro , iar navigatie nu am nevoie merge perfect telefonul cu google maps si nu costa nimic , in rest masina are tot toate sistemele de siguranta care pot exista , piele , High Led, jante Kalamata 18 " , carlig , camera , trailer assist ,silver metallic , 3 pagini de imbunatatiri . Mentionez ca masina vine cu foarte multe in standard in Suedia , si de asemeni am primit o reducere de 5000 de euro pentru faptul ca am avut ceva probleme de fabricatie cu Golful . Am sarit la masina mai mare ca a mai venit un membru in familie , acum suntem 4 si devenise cam inghesuit in Golf . Si puteti incerca sa negociati cu dealerul , nu pierdeti nimic , doar castigati , ei oricum castiga , eu aici lucrez tot in vanzari si marginal exista altfel ar inchide magazinul . Am sa revin cu detalii cand vine masina . Bafta tuturor .
    1 point
  41. Te-ai pricopsit cu softul dieselgate.....
    1 point
  42. Mie asta mi-a dat când am accesat adresa "16> Long Codding Helper" . Acum nici ce codare ai vrut tu sa-i faci lui Cătălin nu știu . Dar el acolo la BYTE 1 > BIT 1 SI BIT 2 a zis ca ai încercat tu sa codezi și nu a mers . E corect ce mi-a zis sa-i codez ? Eu cred ca calculatorul lui nu suporta LIN 2.0, ca alt ceva nu-mi explic .
    1 point
  43. Lucrare terminata , la drumuri lungi cu golfuletul, multumesc inca o data la toti baietii , multe multe salutari
    1 point
  44. DeenmanAm stat cu masina desfacuta o saptamana , am avut ghinionul sa rup 2 suruburi de la geometrie, a trebuit sa merg sa le scot si sa refac filetele, nu stiam daca se poate scoate platoul din carcasa ,dar am rezolvat cu ajutorul lui radural ( eu locuiesc in italia si am vbit la telefon cu radural si cipos ,baieti de nota 10) ? In rest totul facut la mana cu peria dr sarma , sprei de curatat wd40, deblocant suruburi svitol , smingher pe geam ,pentru planeitate vane si platou( la vane am inceput cu 600 am continuat cu 800 ,1000 si ultima data cu 1200 ud cu apa , pentru planeitate platou ,tot pe geam am inceput cu 400 ,600,800,1000 si ultima data cu 1200 ud, eu am avut timp nu m-am grabit am vrut da fac lucrare ca la carte , de curatat am curatat cu perie de sarma (daca aveam o scula din aceea cu perie rotativa era mult mai rapida treaba ) , am mai folosit si scotch brite din acela fin cu care am frecat geometria dupa ce am curatat cu wd 40 , si pasta antigripanta 1100 grade cu care dai pe inelul ce comanda geometria , daca te stii un tip caruia i-i place perfectiunea poti ajunge sa faci o lucrare cum mi-a iesit mie ,multa bafta Daca te apuci dr lucrare , sa dai jos si sa cureti colectorul, egr-ul sa-l cureti si sa-l anulezi( daca este posibil in functie de model autoturism ) data jos toata tubulatura si intercoolerul pentru a le curata si verifica , schimbat garnituri si oringuri pr original( cost 50 euro in italia ) poate in romania mai putin? Daca tii cont de aceste lucruri si te inarmezi cu multa rabdare nu ai cum sa dai gres
    1 point
  45. Da, merge fara sa ai pe comutator auto !! faza scurta o sa ti tina loc de auto citeste postul lui riddler cu atentie !
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!