Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.03.2017 în toate secţiunile

  1. Nevoia unei masini noi a inceput dupa ce a venit un nou membru in familie. De-atunci am inceput cautarile. Pentru ca eram sigur ca vreau 4x4, pe shortlist ramasesera Skoda Octavia/Scout, Seat Leon XPerience si Golf Alltrack. Singurul inconvenient la toate erau dimensiunile. Mi-as fi dorit ca viitoare masina sa nu depaseasca 4.5m. Singura pe gustul meu era Skoda Yeti, dar nu-i place jumatatii, deci exclus. Intamplator am zarit un promo la Ateca, cu mult inainte de lansare in Romania, ma uit la dimensiuni, 4.3, hmm bun, ma uit mai departe pe primele imagini, chiar arata bine, si imi placea. Am inceput sa caut mai multe informatii. Cand a aparut primul exemplar in Romania, a fost mutat, Ct-Tm-Cj, din pacate am ajuns in Constanta chiar in seara in care masina pleca. Dupa ce-am revenit in Bucuresti am gasit-o expusa in Afi. Am avut din prima feelingul ca e ceea ce cautam, fiind totodata si pe gustul sotiei. Asa am ajuns pe 22Octombrie la test drive la PBN si pe 23 plateam avansul pentru masina. Am optat pentru benzina, deoarece nu-mi place zgomotul de diesel, sincer sa fiu n-am fost nici foarte impresionat de TDI-ul de 150cp cu 4Drive testat. Eu am vrut ACC, ConnectivityBox, Full Link, Parbriz Incalzit si Pachet de Iarna, sotiei nu i-a placut tapiteria maro asa ca am optat pentru negru, iar la sugestiile dealerului am mai bifat cateva optiuni, nimic special. Configuratia finala arata cam asa: Nivel de echipare XCellence Adaptive Cruise Control Cartografie Europa cu MAPCARE Connectivity Box Enjoy Xcellence Full Link Parbriz incalzit Roata de rezerva de dimensiuni reduse Tapiterie Alcantara de culoare neagra Pretul de lista era 28145E. Pretul de achizitie, ramane confidential, sotia lucrand la Porsche, am obtinut reducere speciala valabila doar pentru angajati.
    4 points
  2. intre timp am trecut si eu la jantele de vara...montreal 2 le-am vandut...nu au fost o alegere prea inspirata pentru iarna,mai tot timpu erau murdare si discurile parca prea expuse la apa,ploaie...in toamna probabil o sa trec la table pentru iarna,urmeaza o mica revizie ulei,filtre si un tratament la motor si o poza de sezon
    3 points
  3. Mergem la Polonia sa ii bagam mintile in cap... Mare bataie de cap cu dq500 asta..
    3 points
  4. Eu am incetat sa mai trag concluzii din reviste de cand am auzit inside stories cu anvelope trimise "pentru teste", cu alta compozitie decat cea din comert. Cele mai bune sunt review-urile scrise de posesori (cat mai multe, si filtrate - sa vezi ca stie despre ce vorbeste, nu ca e fan marca aia) Am vazut Matador pe Adancata si am murit de ras la cat de bine tin Hai sa nu judecam dupa nume P.S: De avut in vedere ca majoritatea anvelopelor ce vin OE pe masini au alte specificatii fata de cele din comert (si alt cod). Exemplu: ContiSportContact 5 225/40 R18 92Y XL MO (M0 = Original tyres for Mercedes-Benz) NU sunt acelasi lucru cu ContiSportContact 5 225/40 R18 92Y XL
    3 points
  5. Eu am folie pe faruri (3M Venture Shield cred), iar in zona manerelor, pe oglinzi si pe partea superioara a spoilerului spate (zona de incarcare in portbagaj), Oracal Oraguard 270. Pana acu rezista toate bine. Era interesant si un kit de genu 3M Scotchguard Pro , dar am pierdut startul, pe cand "m-am trezit", aveam deja cateva puncte pe capota si pe spoilerul fata. Casco este util si in cazul in care esti implicat intr-un accident in care nu esti vinovat. Decat sa stai luni de zile pana te intelegi cu "Gigi vinovat" si compania la care are el RCA (in cazul fericit in care are), mergi si iti repari masina pe Casco, iar compania la care esti asigurat isi va recupera ulterior paguba. Asta fara ca pe tine sa te coste ceva (dpdv financiar).
    2 points
  6. Nu este din cauza la nici o turbina motorul si turbina mereg foarte bine plus ca masina am cumparato de noua si cum iti explici ca am trecut de la Castrol care consuma 500 ml in 10000 km si la Ravenol mananca ff mult.
    2 points
  7. Nu e indicat sa mai mergi cu ea,posibil sa te lase in drum.
    2 points
  8. Eu m-am lamurit de Ravenol ! zgomot pronuntat la motor i-l papa repede adica 500 ml la 1000 de km exagerat.Masina este un TDI motor AXR cu 110000 la bord.Inainte am folosit Castrol turbo diesel 5w40 si nu manca in halul asta.Tot odata am dat mail la Ravenol Germania si am solicitat mai multe detalii tehnice despre ulei si nimic 8 solicitari si nimic.
    2 points
  9. @Sali3ri asteptare usoara in continuare. Motorul 1.8TSI pe care l-ai comandat este absolut genial si bonus vine si cu suspensia spate independeta.
    2 points
  10. Finally... de cand o asteptam E vorba de un Superb 3 Style, benzina, TSI220 DSG. Culoare Bej Cappuccino Pe langa toate bunatatile cu care vine standard Style (Kessy, portbagaj electric + pedala virtuala, Bi-Xenon + AFS, scaune incalzite fata, clima 3 zone, DMS, oglinzi antirobire, Park Pilot, Bolero + telefonie prin Bluetooth), am mai adaugat: Jante 19'' Sirius (235/40) Suspensie sport (-15mm) Directie progresiva Volan cu padele Interior Alcantara Parbriz incalzit Canton DAB Sunset Parking Assistant Prezoane antifurt Fabricatia a fost week 7, pe 6 Februarie Azi am intrat in posesia ei. Si pentru ca sunt in grupul "clientilor cu nevoie speciale" aka am OCD am fost prezent la tot ce inseamna pregatirea de livrare. Senzatia e majora, are asa un gust special. Inlaturarea foliilor de transport, inlaturarea blocatoarelor de transport si prima coborare pe suspensia ei... "smells like teen spirit" Asa cum spuneam si cu alta ocazie, masina asta e (cu evidenta adaptare la preferintele actuale) razbunarea mea pentru Golful 5 GTI la care visam acum 13 ani, dar care nu s-a materializat niciodata. Maine plecam in lumea larga, sa ardem benzina...cred ca o sa ranjesc ca prostul la pompa, in timp ce o sa am pistolul "verde" in mana, un gest de prea mult timp asteptat. (noroc ca nu pot alimenta cu motorina, un fel de "old habits die hard") Revin cu alte poze si impresii. Pana atunci, ceva de actualitate. Ultima poza e "pe picioarele" ei pentru prima oara.
    1 point
  11. Eu am scaunele ergo-active si sunt foarte multumit ca le-am luat. Sunt excelente ca si profil si confort. Totusi au un mic neajuns , zic eu: stofa de pe partea centrala este dintr-un material sintetic , putin lucios. Iarna nu e nicio problema , pt ca oricum esti imbracat gros si ai incalzire in scaune. de asemenea materialul pare foarte rezistent la uzura si la mizerie (zicea un coleg pe undeva pe forum ca se curata foarte usor). Vara, in schimb, te cam incingi pe materialul respectiv si ar fi fost mai buna ceva stofa "normala" acolo. Scaunele de la Tiguan par sa aiba altfel de material , un fel de "piele intoarsa" , despre care nu pot sa zic cum sunt ca nu le-am incercat. Oricum , cred ca in orice varianta sunt mai ok decat daca ar fi fost complet din piele.
    1 point
  12. 7 ani si 5 luni, a ajuns la ~126600km masina. In ultimele ~6 luni de cand am Superbul nu prea a mai adaugat km, decat vreo 3000, multi dintre ei in oras/prin jurul lui pe aproape. Asa ca in weekend-ul asta am zis sa o scot la plimbare si am facut vreo 300+ km, mare parte pe drumuri virajate, munte, etc. Masina se comporta exemplar chiar daca a cam stat pe bara. Pe parte estetica nu s-a schimbat nimic, sta in cea mai mare parte a timpului in garaj, acoperita, nu o bate soarele, ninsoarea, ploaia.. Desi Superbul este mai confortabil, mai rafinat si cu mult mai multe dotari, asta ramane masina mea de suflet, am ramas cumva atasat de ea pentru toate locurile prin care m-a purtat cu grija si fara probleme Cateva poze dupa o spalare in curte si niste ceara apoi + consumul scos pe un drum Ploiesti-Bucuresti-Ploiesti pe DN1, sambata, mers regulamentar - 80km/h localitati si 110km/h in afara.
    1 point
  13. Lipsa vacuum,geometrie blocata,actuator defect
    1 point
  14. Ma mai gindesc ca atunci cind se vir uza anvelopele de vara cu care a venit masina sa pastrez jantele originale pt iarna si sa trec la 18" de vara. Posibil asa ceva... Sau asa
    1 point
  15. Pachetul care contine farurile MID contine si stopurile cu semnalizarea dinamica, doar ca au lasat in configurator denumirea veche, si din cauza asta pot aparea neclaritati: Uitandu-ma pe configuratorul din Cehia, noile motorizari 1.5 TSI sunt mai scumpe in medie cu 3-4% in comparatie cu 1.4. Deci e foarte posibil ca si la noi sa fie mai scumpe.
    1 point
  16. da, diferenta de care vorbesti e la pret ... masina nu vine cu ate, cel putin a mea a venit, din fabrica, cu pagid pe fata si brembo pe spate la reprezentanta mi-au cerut aproape 4000 ron pentru schimbatul placutelor fata spate ... cu placute cred ca trw luate de mine si senzori bosch si puse la ceva service autorizat RAR a costat pana in 1200 lei si nu a fost nici o diferenta alta decat de bani
    1 point
  17. Pentru ca am piticii mei, primul lucru facut a fost sa comand aparatori de noroi fata/spate care s-au montat inainte sa ridic masina de la PBN. Mai apoi au venit si covorasele de cauciuc comandate. Incerc sa gasesc o tava de portbagaj de cauciuc () Din pacate pana acum n-am strans decat ~100km si acestia pe drumuri scurte prin Bucuresti. A fost un cumul de situatii neplacute care m-au facut s-o tin pe tusa. Dar sper sa se imbuneze si vremea, sa fie si mai ok situatia copilului si sa reusesc s-o scot la plimbare asa cum se cuvine. Cam atat despre masina, sa trecem la impresiile mele despre ea. In primul rand, pana acum 1 saptamana am condus un Opel Astra H, tot benzina, tot 1.4, tot rosie, asa ca toate comparatiile vor fi relativ la aceasta masina. Mi-a placut tinuta de drum, aici e similara cu cea a Opelului, la care mai toti pasagerii pe care i-am avut de-a lungul timpului s-au plans ca e dura, si te zdruncina bine. Pentru ei o fi fost rau, pentru mine a fost bine, mi-a placut cum se aseza pe drum. Acelasi feeling si la Ateca, cu precizarea ca abia astept sa ajung cu ea pe drumuri de munte. Pana acum n-am mers cu ea decat in Normal si Eco, astept sa trec de primii 1500km pentru a scapa de limita de 3000RPM si pe urma de ceilalti 2500km pentru a putea vedea cu adevarat ce poate. Dar prima impresie e destul de buna. Nu e lesinata cum ma asteptam eu initial, dar nici tocmai genul de masina cu care sa te duci la curse. Fiind cutie manuala mi se pare etajata destul de scurt in prima parte, treptele 1, 2, 3 le schimbi destul de repede. Am vazut ca indicatorul de schimbat trepte pe ECO sugereaza sa tii motorul la ~1700RPM, similar cu comportamentul pe care l-am observat si la Ateca 1.4TSI cu DSG cu care am facut test drive-ul. Aparent mergand asa am observat si cele mai bune valori pentru consum. Apropo de acest aspect, ieri m-am uitat in bord si de la prima alimentare consumul e la 10.6, satisfacator as spune. Ieri mergand de la Unirii spre Romexpo am vazut chiar 9.1. Frumos tinand cont ca sunt drumuri scurte. Bine si trafic de sambata in Bucuresti, destul de lejer. E destul de inalta, vezi altfel drumul, poti sa te uiti peste masinile din fata si treaba asta a inceput sa-mi placa pentru ca pot sa anticipez destul de bine uneori. Pana la 2500RPM e liniste, mult mai liniste decat ma asteptam, dupa 2500 incepe sa-si faca simtita prezenta si zgomotul in habitaclu. Sunt curios cum e pe la 4500-5000. La exterior combinatia de rosu al caroseriei cu negru din bandourile laterale si argintiul de la rama geamurilor/jante/ornamentele din bara fata/spate cred ca se potrivesc destul de bine. Am vazut combinatia aceasta la interior si pe Alb si pe Albastru si impresia mea a fost ca se potriveau perfect. Oricum a fost alegerea sotiei asa ca nu o sa comentez prea mult, dar s-a dovedit o alegere destul de inspirata. Ce nu imi place la interior in schimb e combinatia de plastice de pe usi, la vechea masina aveam plastic moale si pe usi. La Ateca aici se vede clar ca fac economie, desi nu inteleg de ce. Restul detaliilor la interior nu cred ca trebuie comentate, sunt aceleasi butoane/rotite/manete de pe toata gama VAG. Un alt aspect negativ ar fi oglinda retrovizoare, eu n-am reusit sa-i gasesc o pozitie care sa ma multumeasca si mi se pare si extraordinar de ingusta, nu prea ai ce sa vezi mare lucru prin ea. Noroc de camera/senzori. Tot cheap mi se pare si pedalierul, dar poate e doar o impresie, oricum aici am de gand sa iau un set de pedale/footrest in viitor. Scaunele in schimb, pentru mine cel putin sunt super confortabile. Am reusit sa imi gasesc o pozitie destul de confortabila la volan si sunt chiar multumit. Motorul se incalzeste mult mai repede decat la vechea masina iar scaunele parca se "lipesc" mai bine de mine. Poate ca nu era musai pachet de iarna, dar vom afla iarna viitoare. Spatiul in interior este suficient, cel putin pentru noi, doi adulti si un copil. Eu am 178 si in spatele meu copilul poate sta linistit in picioare. Portbagajul are o forma mult mai ok decat la Opel, permitandu-mi sa asez carutul copilului si orizontal si vertical fara probleme. Nu stiu cum arata motorizarea aceasta pe Tiguan sau pe Passat, dar din punctul meu de vedere, puteau sa foloseasca o masca de plastic peste motor care sa-i dea un aspect mai .. nu stiu cum sa zic. Cand ridici capota vezi o mare de spatiu pe-acolo si din punct de vedere estetic nu e cine stie ce. Farurile par ok, n-am avut ocazia decat o singura data sa merg noaptea, dar prin Bucuresti, asa ca este irelevant. O sa revin cu detalii. Sper ca am acoperit in mare ce interesa pe cei mai multi. Oricum voi reveni cu mai multe detalii pe parcurs.
    1 point
  18. E o fixatie cand vine vorba ca doar 4 palme de cauciuc fac legatura masinii cu asfaltul. Apa pe carosabil e aceeasi si la 200cp si la 50 si la 500cp. Toate pot sa atinga 100kmh. Franele indiferent cat de mari, nu reduc mult distanta de oprire in caz de o frana de urgenta si sunt conditionate de anvelope. Ideal este sa nu se ajunga in situatia in care intra ABS-ul la o franare de urgenta sau daca intra sa fie cat mai tarziu. Daca a intrat inseamna ca aderenta a ajuns la limita. Aderenta depinde de anvelopa si suprafata de rulare. E vorba strict de anvelopa de vara, folosita in sezonul corespunzator. De asta in teste este aceeasi masina, aceleasi conditii de carosabil, iar diferentele pe ud sunt si mai mari decat ar fi pe uscat. 1-2 teste nu sunt relevante, ci daca exista un trend constant. Asta strict legat de siguranta. Apoi mai este zgomotul la rulare, cum se comporta in timp, la uzura, cat e de rezistenta. Noi cu totii vrem ieftin si bun, e adevarat. La unele anvelope mai platesti si brand-ul nu neaparat calitatea, este si asta adevarat. Orice anvelopa are un compromis, fiecare alege compromisul pe care il vrea.
    1 point
  19. Si eu am avut Tigar pe Polo 1.2 si au fost super ok in conditiile date. Asta nu inseamna insa ca le pot recomanda vreodata pentru altceva decat buget limitat pe masini dintr-o anume categorie de pret (ca doar nu era sa bag 10% din valoarea masinii in avelope de calitate..). Ca si producator, Hankook a facut progrese foarte mari in ultimii ani si nu cred ca este la nivelul Nexen (care si el a facut progrese, adevarat). Insa ca si pret/calitate s-ar putea sa ai dreptate si sa prezinte un raport mai bun. Pentru ceva calitate in plus insa (cata, asta e alta discutiel) as merge pe Hankook si eu. La mers normal s-ar putea sa nu sesizezi diferente, dar cand (daca) vei fi nevoit de exemplu sa franezi violent pe uscat/ud, atunci s-ar putea sa conteze.
    1 point
  20. Cred ca este vorba despre acest carlig http://skoda-acc.com/Skoda Smart Holder hook 3V0061126
    1 point
  21. +40cp si 110nm nu ar strica nici ei.
    1 point
  22. Baietii se ocupa in special de cutii automate (DSG-uri).....
    1 point
  23. Am alimentat într-adevăr cu Maxx Motion, se vede și din poze. Am băgat undeva spre 40 litri și am zis ca merita ceva mai bun, având în vedere ca pentru cantitatea asta diferența fata de normal era undeva la 12-13 lei. Și am găsit și factura cu ultimele lucruri cumpărate:
    1 point
  24. da trebuie facuta sincronizarea la ambele chei una dupa alta .Inchizi toate usile si geamurile 2.Bagi cheia in usa (la sofer) 3.Descui mecanic de trei ori 4.Scoti cheia,apesi si tii apasat butonul "INCUIAT" si apesi de 3 ori butonul "descuiat" (trebuie sa se aprinda ledul de la portiera) 5.Eliberezi butonul "incuiat" faci aceste operati cu ambele chei . si doar cu a doua cheie incui mecanic ceea ce inseamna incheierea sincronizari si memorarea celor 2 telecomenzi .Astepti 15 secunde dupa care poti sa incerci telecomenzile
    1 point
  25. Ai cautat vreun pic? Ai cam tot ce-ti trebuie aici!
    1 point
  26. Cam la fel si la mine. Filtrul de aer este nou, G62 (tot Hella) schimbat anul trecut si indica bine, senzorul map tot pe la 270-300 (pentru mai multa siguranta l-am dat jos si l-am curatat zilele trecute - era cam murdar). Regulatorul de presiune l-am inspectat doar vizual - presiunea trebuie masurata cu un manometru (un pic mai dificil de verificat acasa). Exista posibilitatea sa fie dusa membrana din regulator si sa traga benzina pe furtunul de vacuum - o posibila cauza pentru amestec bogat. Injectoarele nu le-am verificat inca, urmeaza. Am gasit 2 metode - date jos si duse la un service care se ocupa de verificat si curatat injectoare, sau varianta DIY - date jos, improvizat un furtun care se leaga etans intr-o parte la injector si intr-o parte la un spray de curatat carburatorul, alimentat la baterie in reprize scurte concomitent cu apasarea sprayului pana cand jetul iese curat si uniform (sunt multe filmulete pe youtube ca sa intelegi mai bine procedeul, dar nu stiu cat e de safe - eventual poate ne ajuta cu sfaturi cineva care a incercat). Cam asta e. Eu am si gpl montat - de asta te-am intrebat) si e un pic mai complicata treaba...sa nu fie si o problema de reglaj de acolo...si sa imi dea amestecul bogat
    1 point
  27. Mai bine mergi la un mecanic de articulatii , operatia necesita ceva pricepere
    1 point
  28. Nu e nevoie de ranga si nici de doua persoane . Desfaci bieleta ,scoti surubul dintre fuzeta si amortizor,cracanezi fuzeta care se duce in jos ,dai intr-o parte amortizorul ,desfaci cele 3 suruburi de sus si gata . Ai grija la semnul de pe flansa
    1 point
  29. PD-uri cu 8v s-au fabricat pana in 2010.Problema uzurii e stresul prea mare pentru un singur ax si intretinerea necorespunzatoare
    1 point
  30. Tot ii dati ca masina faina ca e o culoare frumoasa dar nimeni nu intreaba ca-i cu frunza aia? Ca eu inca n-am mai vazut frunza pana acuma la nici o masina. Se fumeaza macar?
    1 point
  31. Nu are ce sa bata asa in turbina,problema e de la axa came,tacheti,presiune ulei....
    1 point
  32. nu stiu de ce tot cautam tot felul de motive pentru a justifica calitatea din ce in ce mai proasta a autoturismelor vw grup . E clar ca multi dintre noi au masini cu f multi km la bord si cautam motive sa dam vina pe soft update . Am fost sapt trecuta la reprezentanta vw ,am dat tiguanul si omul a facut test la 2 service - reprez+service particular . La reprez am semnat ca nu sunt de acord cu update ptr tiguan ptr ca oricum urma in 2h sa nu mai fiu eu proprietarul si venisem ptr verificare nu ptr update . I-am spus ca exista un forum unde oamenii sunt nemultumiti de update si ingineru de acolo mi-a spus ca au facut mii de update dar pana acum nu au nici o reclamatie - chiar asa au spus - la cate mii de update au facut ar fi trebuit sa fie sute de oameni la reprez cu reclamatii - si omu chiar avea dreptte nu era nimeni in curte cu nici o reclamatie .
    1 point
  33. deci ca sa mearga waze pe rcd330plus trebuie instalat cum zice aici (a mai fost postat de cineva tot pe forum), am testat eu azi si merge impecabil cu un samsung s5 ( face full mirroring la telefon)
    1 point
  34. @Adyp uite aici cateva: http://www.stemei.de/pages/coding/vw-tiguan-5n.php si https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=3AE6945C79E4C9E!6636&ithint=onenote%2c&app=OneNote&authkey=!ADQH2YqqqP0zcUU
    1 point
  35. @skodita100Nu e bine la nici unele regenerari la fiecare 200 km ,doar ca la EA189 e mai rau ca toate componentele nu au fost proiectate pt acest interval de regenerari . Gandeste logic ce se intampla cu toate componentele care se incing la 600 grade la fiecare 200 km . Ciclul de dilatare/contractare afecteaza orice material/lichid
    1 point
  36. Despre regenerarile foarte dese si efectele lor discutam la vara . P.S. Dupa fiecare regenerare rezulta o anumita cantitate de cenusa care se depune in DPF si se elimina doar mecanic.
    1 point
  37. Da, filtrul de aer arata ciudat acolo. Turbina e plug and play dar vad ca e pusa in oglinda fata de pozitia la 1.4 tsi 122. Eu n-as umbla momentan la turbo, as vrea doar un intercooler si vad ca nu e prea greu de facut, necesita doar ceva custom piping :)
    1 point
  38. Am mers cu Hankook Ventus S1 Evo2 si am ramas foarte placut surprins. Toate Hankook pentru Europa sunt facute in Ungaria. Echiparea de fabrica pentru VW si pentru Audi, inclusiv pt modelele S. Nu Octavia 1.2. Apoi in teste apare Hankook si in pozitii destul de sus. Nexen unde e? Cam unde se bate Hankook Ventus S1 Evo2 in cele 3 teste: http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Hankook/Ventus-S1-evo2.htm sau Ventus Prime 3 http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Hankook/Ventus-Prime-3-K125.htm Nu trebuie sa merg cu Nexen ca sa stiu ca nu voi lua acea marca. Nu o consider in aceeasi categorie ca Hankook si asta e strict parerea mea.
    0 points
  39. Deacord cu skodita,si eu am fost aici in germania la reprezentanta vw in Frankfurt si nu era nimeni cu reclamatie legata de update.Iar de regenerari ce sa zic, o masina cand are 300000 de km te poti astepta la orice cad injectoarele ,cade turbina poate cad lucruri uzuale care sant firesti , eu am un prieten care avea un passat din 2011 cu 180000 de km.zice el, un mecanic la contrazis cu km,masina avea mult mai mult de cat a vea el in bord ,fapt ca masina avea km .da-ti inapoi cu vreo 60000 sau 70000, ce i-sa intamplat la 180000 cat avea in bord ,iau cazut injectoarela nu toate doar 2 ca sa schimbe injectoarele il costa undeva la 2000 euro, eu cred ca cei care au km multi se poate astepta la ori ce si cu update si fara update.eu, in privin ta mea stau linistit cu regenarila si cu spaculati de genul ca o sa cada nu stiu ce atata timp cat in bord nu se aprinde nici un martor de la motor stau linistit masina fuctioneaza perfect iar pe consum stau chiar bine 6 l.-6,8 chiar 7,2 in oras la aromeratie eu zic ca este un consum bun dupa update. Uleiul de aici care il pun eu recomandar de vw. aici aveti codul de ulei VW -NORM 504 00/ 507 00 5w-30 care poti merge cu el 25000 km. iar la motorina se stie in Romania motorina este mai slaba ca compzitie fata de aici asta este mai uleioasa asta inseamna o buna ungere si curatare a injectoarelor poate stiti si voi asta in rest ce sa va mai spun va tin la curent cu una cu alta
    0 points
  40. Gata, am comandat si eu din jucariile pe care le-am vazut la colegi. Cu ocazia asta tin sa multumesc tuturor pentru sfaturi. - Folie protectie pentru faruri si proiectoare transparenta 60 cm x 60 cm - cica se zgaraie usor farurile la Golf 7, n-as fi ghicit fiindca la Golful 4 le am de 6 ani fara nicio zgaraietura. Dar astea sunt faruri de G7, nu G4, s-avem pardon' - Husa Silicon Cheie Briceag VW Volkswagen Golf 7 - multumesc @zorro79, le-am luat de la noi ca ajung mai repede si au acelasi pret, produsul e identic cu cel de pe e-bay - Suport pentru 4 buc roti de rezerva CarPoint - am vazut in poze tot la @zorro79 - Servetele curatare tapiterie din piele - Solutie reconditionare si curatare piele - hidrateaza pielea, momentan doar intretinem pielea ca nu am ce curata inca, arata foarte bine - Set 2 becuri auto Vecta cu 8 leduri SMD 12V T11x42mm C10W alb sofit Festoon Canbus 5050SMD cu radiator - astea sunt pentru portbagaj. cele de la numar si interior sunt cu led, noroc ca a observant sotia lui @zorro79 ca cea de la portbagaj e mai galbena, ca altfel nu cred ca imi dadeam eu seama prea devreme
    0 points
  41. Depo, stire cineva daca sunt identice cu cele OEM ? Ma gandesc la o combinatie de oglnzi vechi cu plastice noi.
    -1 points
  42. Salut, nu vreau sa te dezamagesc, dar cel putin la placute exista diferenta intre cele ATE care sunt pt masina asta si cele ATE ( OEM ) pe care le iei de la reprezentanta. Si nu e o chestie valabila doar la TOUAREG.
    -1 points
  43. deenman ma bucur ca ai inteles ca masina are o problema,si nu e cobaiul meu de facut practica intre 80-120 km.h conteaza foarte putin greutatea masinii,ca o fi golf sau passat ,timpii ar trebui sa fie la fel....de la 9 sec la 7 secunde e o diferenta totusi o data ce ne am lamurit ca masina trage greoi,putem incerca sa gasim cauza ,,,,,cam greu sa gasesti pana fara sa ai un simptom clar o fi chiulasa sau nu ,sunt banuieli
    -1 points
  44. Ce ar fi dacă îți zic ca la un alt dealer curge cu reclamații după update?
    -1 points
  45. eu nu am avut niciodata folie pe farurile de la golf 4. Masina o am de 6 ani si farurile sunt in stare perfecta. Astea de la Golf 7 sunt cumva mai pretentioase? Intreb fiindca eu nu am CASCO si nici nu intentionez sa am, sunt asa simandicoase farurile astea?
    -1 points
  46. pana in iunie o sa merg cu ea asa si in iunie o sa ma risc sa merg cu ea in Romania acolo o sa ma duc la un mecanic sa vad ce are si o sa va tin la curent
    -1 points
  47. Este ok ca norma si este bun ce ai indicat daca motorul consuma ulei dar nu exagerat...dar daca este segmentat si pus la punct nu ai ce cauta cu 5w40 in el si ca atare vei pune uleiul cu , care masina a iesit de pe poarta fabricii adica 5w30!!! Si nu eu nu ascult de motoare de cautare decat de cartea masinii si atat.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!