Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.03.2017 în toate secţiunile
-
Nu are ce sa bata asa in turbina,problema e de la axa came,tacheti,presiune ulei....2 points
-
@Sali3ri asteptare usoara in continuare. Motorul 1.8TSI pe care l-ai comandat este absolut genial si bonus vine si cu suspensia spate independeta.2 points
-
2 points
-
Revin si eu cu inca un consum, doar DN - 4 adulti in masina. Nu am fotografiat boleroul la finalul calatoriei ci a doua zi la prima pornire a masinii, probabil "valoarea frunzei" nu apare din acest motiv (am observat ca la prima pornire de la o zi la alta, apar pe display, timp de cateva zeci de secunde, valorile calatoriei anterioare si apoi se actualizeaza cu cele curente).2 points
-
Nu e topic.. hai sa facem unul nou cu pareri si pe viitor achizitii. Parerea mea proprie si personala bazata pe toate videoclipurile si prezentarile/review-urile ce le-am vazut : Big fail, un Passat B8, nimic nou pe el, aceleasi motoare ( mai putin acel benzinar mic.. wtf? ) , un design exterior imprumutat de la mai multe masini, un design interior cu nimic diferit de un Passat B8, multe elemente de interior vechi de minim 2 ani . Aceleasi motorizari, nimic nou gen "R20" sau GT .. etc (un motor de 300+ cp). Aceeasi suspensie DCC reglabila doar pe duritate, nu si pe inaltime. Aceeasi cutie cu 6+1 (seriously? ) . Nici macar la jante nu au avut bunul simt sa incerce ceva mai nou si exclusivist ... au luat interlagosurile si le-au marit putin .. Cu masina asta vor ei sa provoace producatorii de masini premium? ce gluma buna.. Zici ca a fost facuta pe fuga masina, sa scoata repede ceva ca se plictisise lumea de acelasi CC vechi de 9 ani (nu putem numi facelift-ul o masina cu totul noua, e aceeasi masina din 2008 cu stopuri schimbate si bara fata + faruri schimbate.. cu acelasi bord + interior de passat B6 care are mai bine de 10 ani). S-a ales prafu de ce era VW .. cu modele gen R36 care inca se vand pe bani multi.. sau primul CC care a fost o opera de arta comparat cu corcitura asta de "Arteon" . Sper ca n-am suparat pe nimeni cu critica mea si putem continua aici discutiile despre masina.1 point
-
Din experiența cu B8-ul îți pot spune ca sta MULT mai bine pe partea de antifonare ca CC-ul nostru... Suspensia lucrează mult mai silențios și mașina, Per total, este mult mai închegată. Nu este chiar ca un BMW F10, dar nici departe nu e (cu atât mai mult cu cât Seria5 este dintr-o clasa superioară). Pot presupune ca același tratament l-a primit și Arteon-ul...1 point
-
Filtre mann si pentru ulei varianta 2 respecta norma...1 point
-
Un far cu xenon costa suficient de mult, iar daca se poate evita degradarea printr-o folie care nu reprezinta o avere...why not? Eu la Casco apelez doar cand e ceva cu adevarat neprevazut si costisitor. Prin folie se evita si celebrele mici zgarieturi, acele swirl-uri care apar inerent in decursul timpului. Nu am avut nici eu folie pe mk6 timp de 6 ani si nu a fost vreo problema, insa nici nu am mers asa mult extraurban. Au capatat totusi multe zgarituri fine.1 point
-
1 point
-
eu nu am avut niciodata folie pe farurile de la golf 4. Masina o am de 6 ani si farurile sunt in stare perfecta. Astea de la Golf 7 sunt cumva mai pretentioase? Intreb fiindca eu nu am CASCO si nici nu intentionez sa am, sunt asa simandicoase farurile astea?1 point
-
Din fericire, cele de iarna au fost lipsite de evenimente. Trecand peste subiect, de saptamana viitoare o sa fie si arcurile pe masina.1 point
-
Tot ii dati ca masina faina ca e o culoare frumoasa dar nimeni nu intreaba ca-i cu frunza aia? Ca eu inca n-am mai vazut frunza pana acuma la nici o masina. Se fumeaza macar?1 point
-
Display-ul acela se poate schimba,avem pe forum colegi(iti dau detalii in PM) care fac asta.1 point
-
Ce ar fi dacă îți zic ca la un alt dealer curge cu reclamații după update?1 point
-
Pai ar trebuii sa dai importanta. .regenerări dese..filtru de particole se duce mai repede..bani cheltuiți mai multi.. pt acest soft "minune"1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Folosesc de 6 ani de cand am masina 5w-30 si nu am niciun fel de problema . pe BKP . In cartea masinii s-a alternat 5w-30 , 5w-40 depinde si de temperatura de afara masina are 300k , am facut eu 150k pana acum.1 point
-
Motorul PD este un motor dependent de ulei 5w-40 ''gros'' in special cele 8v datorita axei cu came care care are lobii ingusti la actionarea supapelor precum si lipsa rolelor.Cine foloseste 5w-30 sau mai rau 0w-30 in PD o cauta cu lumanarea.VAG a incercat sa compenseze acest lucru cu norma 505.01 dar in timp din ratiuni ecologice norma s-a ''diluat'' in detrimentul protectiei motorului .Observati in pozele atasate fisa unui ulei cu formularea din 2002 care este aproape de un ulei CJ4 heavy duty si acelasi ulei cu formularea cea mai recenta 2017 cu mentiunea ca prin 2013 avea 13 cst la 100 de grade iar apoi a fost crescuta la 13.9 cst1 point
-
ati masurat la subler?la mine nu sa dovedit benefic fuchs ul,a disparut aprx 1 mm din axa noua oem dupa 50kkm de mers sau poate nu o fi vina uleiului,am motor bxe1 point
-
Este schimbat recent si dpf-ul si senzorul de presiune diferentiala....si daca era pe duca nu mai regenera deloc presiunile erau mari incarcarea era mare dar la mine sunt in regula problema este doar la regenerarile pasive sa zic asa la fortata scade pana la 0 incarcarea si presiunea scade la 2 mb Ma gandesc sa nu fie egr-ul devina sau clapeta dar clapeta stiu ca este doar pentru oprirea motorului nu stiu daca face ceva in timpul regenerarii. De exemplu azi incarcare filtru 37 % presiune 7 mb sa ridicat turatia la 1000 am mers 20 de km turatia mai scadea din cand in cand dupa care iar la 1000 am luat vcdsul am regenerat fortat si am urmarit valorile temperatura maxima la care a ajuns 680 de grade incarcarea de la 37 % a scazut pana la 0 parca pe la 1.8 sa stins si becul de pe bord dar am mai mers putin si a scazut pana la 0 cu toate ca se oprise regenerarea si presiunea a scazut la 2 la relanti..ceva parca nu o lasa sa faca regenerare singura1 point
-
1 point
-
La ce "noroc" ai tu cu anvelopele, ar trebui sa pui folii si pe ele... Drumuri bune!1 point
-
@_R_A_D_U; @Bogdan20cj; @Georgik; @lucaflo26; @ShadoWzZ; @Iulian M; @RzzV: @DB86CLP; @skoderia; @Boditza: Domnilor, multumesc frumos de urari si gandurile bune... De altfel, chiar sunt foarte impresionat de cum este primita masinuta in comunitate... @rempha: edificator din poze ? @The_Ego: Mersi. Dap, tot Cinturato P7, dar cred ca sunt Blue. Sunt mai silentioase decat fostele Cinturato P7 de pe Superb2. Din rezultatele testului pus de tine pe topicul dedicat, reieseau ca stateau bine, erau pe locul 2. Voi vedea cum se comporta cand o sa mai dau mai agresiv la ele, fostele "scartaiau" repede pe viraje si reactionau violent la franari de urgenta - gen franat pentru intrat in coloana la o depasire ce nu iese. @kpk1: corect, nici la Patriarhie Mersi. Pozele si impresiile mai jos. @blordc: mersi. Cam in ce turatii ai facut rodajul ? M-ar ajuta niste sfaturi. @o3_cep: Busted, eu eram. Nu am mai scris pana azi, intrucat efectiv am stat doar in masina, am facut un "rodaj - road trip" extensiv, am condus 20h din 36h cat a durat toata aventura... Mi-am cam dat "tahograful" peste cap. Traseul de miercuri a fost: Brasov - Sibiu - Rm.Valcea - Dragasani - Slatina - Pitesti - Bucuresti - Mamaia. Adica 722km. Ieri a fost: Mamaia - Vama Veche - Venus - Constanta - Bucuresti - Brasov. Total "rodaj - road trip" aproape 1,300km. Am ajuns si Acolo, loc drag... Am pornit la drum abia miercuri la pranz, dealerul ne-a facut un adevarat eveniment din ridicarea masinii. O sa incerc sa pun ordine in ganduri, ca sa iasa ceva corent din postul asta - care oricum va fi lung Impresiile sunt "la cald", putina intelegere va rog Deci: - Plecam de la dealer, ne intoarcem vreo 5 km pana la intrarea in Brasov la OMV. Fac plinul "ochi": 71.7 litri !!! WTF? La casa ma intreaba daca sunt cu duba. Spun nu, sunt cu masina de dupa duba. Ma intreaba unde am bagat atat, daca am umplut si vreo canistra ? Everybody is a comedian... - Bai nene, cat de misto poate sa miroasa pielea noua - DMS-ul a stat doar in Normal, SS dezactivat. - Sunt absolut marcat de cat de mare e saltul pe partea de tren de rulare fata de Superb 2. Chiar nu ma asteptam. Suspensia lucreaza cu totul altfel, au disparut acele zgomote seci, desi tehnic sunt aceleasi solutii, setarea efectiva este "world's apart". Felul in care rotile urmaresc drumul si felul in care calca, parca ai fi incaltat cu pantof bun de alergat, cu talpa de spuma: tare, dar confortabil. - Trecand de pe diesel pe benzina, efectiv ai senzatia ca te dai cu masina electrica. Incredibil de liniste in masina, pana la 100km/h nu se aude efectiv nimic, in zona de 120-130km/h se aude doar fasaitul vantului - asta presupunand ca asfaltul e perfect, nu bituminos, nu rugos, nu criblurat. Vorbesc de drumuri gen BV-SB, SB-Valcea. - Benzina + DSG = Nirvana Match-ul dintre motor si cutie este fantastic: a disparut lagul la plecarea de pe loc, a disparut lagul cand o treci din N in D si demarezi, iar schimbarea din 1 in 2 este absolut perfecta, nu se simte nimic, fata de diesel, unde o simteai cand schimba din 1 in 2. Mi se pare foarte similara in comportament cu ZF8-ul de pe BMW-uri. - Au disparut toate vibratiile de ralanti, toate vibratiile din ture mici si mai ales vibratiile din 3 si 4 cand in D cutia schimba in ture joase si apar vibratiile gen subturare. A disparut mormaitul de diesel. La trecerea peste bumperi, cand cutia ramane in D2, la demaraj nu mai simti ca se chinuie sa patineze ambreiajele. - Cei 350NM sunt fabulosi. Motorul este extraordinar de elastic. Plecari de pe loc, demaraje usoare din D2 sau D3, totul este "seamless si efortless", nu am depasit 2,500rpm. - Franele: wow. Mare pas inainte. Ma refer la cat de responsiva e pedala, cat de putina cursa e nevoie ca sa "se intample lucruri" si felul liniar al raspunsului - total diferite de S2, unde trebuia sa apas mai mult pentru acelasi raspuns si simteam ca raspunsul nu e chiar perfect. Abia schimband mi-am dat seama. E aceeasi diferenta care e intre Superb 2 si Yeti de exemplu. Nu stiu cat de mari sunt discurile la Superb3, nu am apucat sa le masor inca. - Parbrizul incalzit cu protectie IR: fabulos, isi merita fiecare cent. Am mers de la 12 pana la 17 cu soarele in fata, in parbriz si in niciun moment nu am avut senzatie de foarte cald in zona fetei si a pieptului, cand trebuia sa dau clima mai rece ca sa compensez. La 21.5 pe Auto e perfect acum, chiar in plin soare. - Canton: desi scump, isi merita banii. Difuzorul central de pe bord si subwooferul fac diferenta fata de SoundSystem-ul din Superb2. Incintele acustice au o dinamica mai buna, dar sunt sensibile la calitatea fisierului redat. Inaltele nu suna bine daca fisierele nu sunt trase bine. Un David Gilmour original suna genial in masina, la un volum maxim de 50%. Nu e nevoie de mai mult ca sa ti se ridice parul pe antebrat, sa te faci "imitatie de piele de gaina" - Sunset-ul: in sfarsit mi se pare ca e inchis cat trebuie - stil folii , arata foarte bine pe masina. - Kessy: Yeeey, jucarie misto si faina. Multumesc @ToniM pentru pontul cu contactul vs. pornit motor, am citit si eu azi noapte in manual - Despre calitatea antifonarii, nu prea am cum sa fiu obiectiv, faptul ca disparut dieselul din peisaj schimba total zgomotele din masina. Decodand codurile PR, am aflat ca am 3W6 = Additional interior noise suppression si 2B1 = Additional exterior noise suppression. Sunt foarte multumit de cat de silentioasa e. Si acum, lucrurile cu adevarat misto si controversate in acelasi timp: suspensia sport, directia progresiva, roti 19'' Da, masina e joasa. Dar are un stance perfect - pentru mine. Dupa B6-le cu PDG, Superb2-ul cu "normal", acum trecand pe "suspensie sport" mi-am dat seama ca am facut alegerea corecta pentru mine. Am intrat intentionat mai tare in niste viraje ca sa vad cum se aseaza. Ruliul enervant din Superb2 a disparut - prima reactie o are pasagerul din dreapta: "cat de bine sta masina, nu simti viteza, nu se mai inclina masina." Referitor la parcarile cu fata, problema nu e zona mediana a barei, ci extremele, care sunt coborate spre roti, din motive de aerodinamica In ceea ce priveste scuturatul: masina e ferma, dar confortabila - adica felul amortizarii e calitativ. Inclusiv pe mizeriile de drumuri din Slatina - groaznice si centura si orasul - nu am avut senzatia ca "se rupe masina in doua". Ca si nivel de confort e la nivel de Superb2 cu roti pe 17''. Superbul 2 cu roti pe 18'' este mult mai dur pe denivelari si pe drumuri peticite si mai ales pe mizeriile alea de drumuri cu asfalt valurit de la camioane. Amortizarea e mult mai dura si mai seaca la Superb 2, la Superb 3 ai senzatia ca roata urmareste mai bine drumul. Cu siguranta compresia si rebound-ul amortiozarelor sunt setate altfel. Rotile pe 19'' sunt delicioase. Nu le-am simtit "bocanci in picioare" cum am simtit 18'' pe Superb 2. Directia e exact ce lipsea, acum e directa si grea - comparata cu Superb 2 sau Superb 3 standard. Aspecte cu care nu sunt chiar fericit: - Faza scurta nu-mi place. Mi se pare reglata prea jos, mai ales farul din dreapta. Am fost ieri la Avia CT - evident mi-au spus ca "e tipla domne", ca nu are cum sa plece din fabrica cu farurile nereglate. Cica "daca-si face miscarea sus/jos, stanga/dreapta" la pornire, farul e perfect. Exact la fel am patit si la Superb2 pana am dat de un tehnician care a avut rabdare corecteze reglajele, in special al farului din dreapta. Trebuie sa rezolv asta, e foarte enervant si am mers doar pe uscat noaptea. Daca m-ar fi plouat era nasol. - Imi lipsesc luminile spot din tavan, acele "submarine lights" de la B6 si Superb2. Erau foarte utile si odihnitoare, iar banda luminoasa de LED de pe usi si bord nu poate sa compenseze lipsa lor. Chiar ma obisnuisem cu ele, acum le duc dorul La final cateva poze. Ultimele 3 sunt preferatele mele1 point
-
1 point
-
Pentru ca regenerarile astea dese o sa ti-l fiarba si o sa-l si umple de cenusa ?1 point
-
@Scorpyon azi ai pus anvelopele, ai facut catva km...si dai nota 10 la calitate si performante??? Eu zic ca exagerezi!1 point
-
Salutare tuturor Revin pe forum cu noua mea masina Audi A4 B9 2.0 TDI 190 cai model 2017. Cateva dintre dotariile optionale - Audi Virtual Cockpit -Audi matrix led -Pachet de asistenta Tour ce cuprinde: adaptive cruise control, traffic jam assistant, Audi pre sense city, etc -Navigatie MMI plus cu MMi touch -Audi Connect -Audi drive select si multe altele. Deocamdata o sa urc doar trei poze, sunt singurele pe care le am acum, dar promit ca o sa revin cu altele:)1 point
-
Se pare ca si nemtii/germanii confirma ce am constatat si eu pentru 1,6 TDI - CAYC . Nu stiu daca sursele sunt mai de incredere ca mine dar ... asta ramane la aprecierea fiecaruia . https://www.adac.de/infotestrat/tests/eco-test/golf_16_messung/default.aspx?ComponentId=287165&SourcePageId=31832 Sunt masuratorile pentru 1.6 TDI, din grafice se vede ca exista o mica crestere de performanta, linia albastra este inainte, si maro dupa. Cuplul a crescut cu 10 Nm, iar puterea cu 8 CP, consumul spun ei ca a ramas acelasi. Odata cu incalzirea vremii, si pe Motor-Talk sunt tot mai multi care observa o imbunatatire a performantelor si a consumului fata de perioada calda de dinainte de update.1 point
-
Corect treaba asta cu dieselul ... trecem pe electric cat de curand . Am inteles . 288 are componente proiectate sa suporte temperaturi ridicate cam la fiecare 200km in timp ce la 189 ele au fost proiectate sa suporte aceste temperaturi la 4-500 km . Totusi eu/noi punem acelasi ulei si filtre in ambele masini . Crezi ca e bine acum sa fac schimbul la 288 la 15k (nu la 30k/2ani) si la 189 sa il fac la 7500 km/ 6luni sa zic ?1 point
-
@skodita100Nu e bine la nici unele regenerari la fiecare 200 km ,doar ca la EA189 e mai rau ca toate componentele nu au fost proiectate pt acest interval de regenerari . Gandeste logic ce se intampla cu toate componentele care se incing la 600 grade la fiecare 200 km . Ciclul de dilatare/contractare afecteaza orice material/lichid1 point
-
Despre regenerarile foarte dese si efectele lor discutam la vara . P.S. Dupa fiecare regenerare rezulta o anumita cantitate de cenusa care se depune in DPF si se elimina doar mecanic.1 point
-
Din moment ce-i rogi pe cei in masura sa te corecteze, tu spui aberatii si baliverne...Du-te la mecanic si fa constatarea, decat sa te plangi pe aici(daca noi nu le avem cu mecanica)...1 point
-
1 point
-
Ideal ar fi sa aprinzi proiectoarele doar pe ceata si sa nu montezi instalatii de lumini neomologate RAR. Totusi daca vrei sa schimbi tonul de galben iti recomand Osram Night Breaker Unlimited sau Cool Blue Intense. P.S. Respecta-i si pe ceilalti participanti la trafic. Multumesc1 point
-
Am ascultat inregistrarea si iti spun sigur ca nu e normal zgomotul. Am deja 50k km parcursi ca masina mea si in afara de clank-ul facut de deblocarea volanului si click-ul facut de un releu, nu se aude alt zgomot in momentul in care pun contactul. Nici la -17 grade ,iarna asta nu s-a auzit nimic.Asta cu "e normal sa faca" ,vad ca inca se mai foloseste prin unele service uri,doar, doar scapa de vreo inlocuire pe garantie sau mai stiu eu ce munca de migaleala la vreo operatiune de demontare plansa de bord.1 point
-
Multumim de sfat, dar in unele tari nu se poate fara update sa mai treci revizia tehnica periodica . Iar referitor la consum, mie mi se pare ca a crescut de la update, nu ca ar fi fost prea grozav nici inainte, dar cred ca ptr rezervorul care a fost consumat jumatate inainte si jumatate dupa update o sa am consum mediu peste 6.5, am 750 km facuti si imi mai arata vreo 70 km, deci abia daca ajung la 800 km cu un plin . Deci fiabilitate scazuta, consum crescut, masina nu o mai poti vinde, ramane sa mai crape ceva si ala esti . Cred ca deja ma apuc sa caut sa vad daca este vreo actiune legala initiata de posesorii din Germania ...1 point
-
Nu e vorba de dimensiunea gaurii jantelor, sau a greutatii rotilor. Distantierii (suportii pe care se sprijina jantele) sunt astfel plasati pe stativ incat sa incapa roti cu latime maxim 225. Daca pui roti mai late (235 in cazul de fata), ele se vor sprijini una pe cealalta (cauciuc pe cauciuc) si nu pe acei distantieri.1 point
-
gresit - S nu stie de tempomat, stie de volan multifunctional 5K0-953-569-AB, 5K0-953-569-T, 5K0-953-569-E, 5K0-953-569-AL ... astea stiu de toate.1 point
-
Cu o intarziere de jumatate de an, atasez poze cu interiorul. Intre timp masina a ajuns la 193.500 km si se comporta absolut impecabil. Sunt de fiecare data incantat cand ma urc la volan. Pentru ca nu am prezentat toate dotarile in primul post, incerc sa le cuprind acum pe toate: Cutie DSG Computer de bord Maxi-Dot Senzori de parcare Parcare automata Auto-Hold ESP Scaune incalzite Navigatie RNS 510 Tapiserie piele crem 4 geamuri electrice Cotiera fata-spate Dublu climatronic Torpedou refrigerat Senzori ploaie Senzori lumini Camera video pentru mers inapoi Oglinzi electrice si incalzite1 point
-
1 point
-
NU ai cablaj, nu ai nimic. Unde vrei sa o montezi, in bara sau in haion ? CAm 2-3 ore de demontat tras cablaj, montat la loc si codat.1 point
-
Din ce am observat eu, important este sa se evite pe cat posibil accelerarile bruste, indiferent de turatie, deoarece este scos fum pe evacuare din cauza motorinei care nu este arsa complet, lucru daunator in timp pentru turbina. Eu pe cat posibil incerc sa tin motorul in cuplu tot timpul intre 1700 si 2200 in oras iar in afara orasului la mers de croaziera il tin intre 2500 si 3000. Schimbarea vitezelor in mod normal o fac intre 2400 si 2800 insa in depasiri schimb si la 4000 in functie de necesitati. Insa atentie la accelerarile bruste sau sprituri cum li se mai spune, ca nu fac bine unui diesel.1 point
-
Poti sa pui bord de pe alta sharan, alhambra sau ford galaxi model respectiv, nu se intampla nimic. La modelul asta imobilizarea este separat, deci cu pornirea nu ai nici o treaba. Legat de copieri de info dintr-un modul in altu la vag nu este, mai ales modelul asta.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00