Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.03.2017 în toate secţiunile

  1. @_R_A_D_U; @Bogdan20cj; @Georgik; @lucaflo26; @ShadoWzZ; @Iulian M; @RzzV: @DB86CLP; @skoderia; @Boditza: Domnilor, multumesc frumos de urari si gandurile bune... De altfel, chiar sunt foarte impresionat de cum este primita masinuta in comunitate... @rempha: edificator din poze ? @The_Ego: Mersi. Dap, tot Cinturato P7, dar cred ca sunt Blue. Sunt mai silentioase decat fostele Cinturato P7 de pe Superb2. Din rezultatele testului pus de tine pe topicul dedicat, reieseau ca stateau bine, erau pe locul 2. Voi vedea cum se comporta cand o sa mai dau mai agresiv la ele, fostele "scartaiau" repede pe viraje si reactionau violent la franari de urgenta - gen franat pentru intrat in coloana la o depasire ce nu iese. @kpk1: corect, nici la Patriarhie Mersi. Pozele si impresiile mai jos. @blordc: mersi. Cam in ce turatii ai facut rodajul ? M-ar ajuta niste sfaturi. @o3_cep: Busted, eu eram. Nu am mai scris pana azi, intrucat efectiv am stat doar in masina, am facut un "rodaj - road trip" extensiv, am condus 20h din 36h cat a durat toata aventura... Mi-am cam dat "tahograful" peste cap. Traseul de miercuri a fost: Brasov - Sibiu - Rm.Valcea - Dragasani - Slatina - Pitesti - Bucuresti - Mamaia. Adica 722km. Ieri a fost: Mamaia - Vama Veche - Venus - Constanta - Bucuresti - Brasov. Total "rodaj - road trip" aproape 1,300km. Am ajuns si Acolo, loc drag... Am pornit la drum abia miercuri la pranz, dealerul ne-a facut un adevarat eveniment din ridicarea masinii. O sa incerc sa pun ordine in ganduri, ca sa iasa ceva corent din postul asta - care oricum va fi lung Impresiile sunt "la cald", putina intelegere va rog Deci: - Plecam de la dealer, ne intoarcem vreo 5 km pana la intrarea in Brasov la OMV. Fac plinul "ochi": 71.7 litri !!! WTF? La casa ma intreaba daca sunt cu duba. Spun nu, sunt cu masina de dupa duba. Ma intreaba unde am bagat atat, daca am umplut si vreo canistra ? Everybody is a comedian... - Bai nene, cat de misto poate sa miroasa pielea noua - DMS-ul a stat doar in Normal, SS dezactivat. - Sunt absolut marcat de cat de mare e saltul pe partea de tren de rulare fata de Superb 2. Chiar nu ma asteptam. Suspensia lucreaza cu totul altfel, au disparut acele zgomote seci, desi tehnic sunt aceleasi solutii, setarea efectiva este "world's apart". Felul in care rotile urmaresc drumul si felul in care calca, parca ai fi incaltat cu pantof bun de alergat, cu talpa de spuma: tare, dar confortabil. - Trecand de pe diesel pe benzina, efectiv ai senzatia ca te dai cu masina electrica. Incredibil de liniste in masina, pana la 100km/h nu se aude efectiv nimic, in zona de 120-130km/h se aude doar fasaitul vantului - asta presupunand ca asfaltul e perfect, nu bituminos, nu rugos, nu criblurat. Vorbesc de drumuri gen BV-SB, SB-Valcea. - Benzina + DSG = Nirvana Match-ul dintre motor si cutie este fantastic: a disparut lagul la plecarea de pe loc, a disparut lagul cand o treci din N in D si demarezi, iar schimbarea din 1 in 2 este absolut perfecta, nu se simte nimic, fata de diesel, unde o simteai cand schimba din 1 in 2. Mi se pare foarte similara in comportament cu ZF8-ul de pe BMW-uri. - Au disparut toate vibratiile de ralanti, toate vibratiile din ture mici si mai ales vibratiile din 3 si 4 cand in D cutia schimba in ture joase si apar vibratiile gen subturare. A disparut mormaitul de diesel. La trecerea peste bumperi, cand cutia ramane in D2, la demaraj nu mai simti ca se chinuie sa patineze ambreiajele. - Cei 350NM sunt fabulosi. Motorul este extraordinar de elastic. Plecari de pe loc, demaraje usoare din D2 sau D3, totul este "seamless si efortless", nu am depasit 2,500rpm. - Franele: wow. Mare pas inainte. Ma refer la cat de responsiva e pedala, cat de putina cursa e nevoie ca sa "se intample lucruri" si felul liniar al raspunsului - total diferite de S2, unde trebuia sa apas mai mult pentru acelasi raspuns si simteam ca raspunsul nu e chiar perfect. Abia schimband mi-am dat seama. E aceeasi diferenta care e intre Superb 2 si Yeti de exemplu. Nu stiu cat de mari sunt discurile la Superb3, nu am apucat sa le masor inca. - Parbrizul incalzit cu protectie IR: fabulos, isi merita fiecare cent. Am mers de la 12 pana la 17 cu soarele in fata, in parbriz si in niciun moment nu am avut senzatie de foarte cald in zona fetei si a pieptului, cand trebuia sa dau clima mai rece ca sa compensez. La 21.5 pe Auto e perfect acum, chiar in plin soare. - Canton: desi scump, isi merita banii. Difuzorul central de pe bord si subwooferul fac diferenta fata de SoundSystem-ul din Superb2. Incintele acustice au o dinamica mai buna, dar sunt sensibile la calitatea fisierului redat. Inaltele nu suna bine daca fisierele nu sunt trase bine. Un David Gilmour original suna genial in masina, la un volum maxim de 50%. Nu e nevoie de mai mult ca sa ti se ridice parul pe antebrat, sa te faci "imitatie de piele de gaina" - Sunset-ul: in sfarsit mi se pare ca e inchis cat trebuie - stil folii , arata foarte bine pe masina. - Kessy: Yeeey, jucarie misto si faina. Multumesc @ToniM pentru pontul cu contactul vs. pornit motor, am citit si eu azi noapte in manual - Despre calitatea antifonarii, nu prea am cum sa fiu obiectiv, faptul ca disparut dieselul din peisaj schimba total zgomotele din masina. Decodand codurile PR, am aflat ca am 3W6 = Additional interior noise suppression si 2B1 = Additional exterior noise suppression. Sunt foarte multumit de cat de silentioasa e. Si acum, lucrurile cu adevarat misto si controversate in acelasi timp: suspensia sport, directia progresiva, roti 19'' Da, masina e joasa. Dar are un stance perfect - pentru mine. Dupa B6-le cu PDG, Superb2-ul cu "normal", acum trecand pe "suspensie sport" mi-am dat seama ca am facut alegerea corecta pentru mine. Am intrat intentionat mai tare in niste viraje ca sa vad cum se aseaza. Ruliul enervant din Superb2 a disparut - prima reactie o are pasagerul din dreapta: "cat de bine sta masina, nu simti viteza, nu se mai inclina masina." Referitor la parcarile cu fata, problema nu e zona mediana a barei, ci extremele, care sunt coborate spre roti, din motive de aerodinamica In ceea ce priveste scuturatul: masina e ferma, dar confortabila - adica felul amortizarii e calitativ. Inclusiv pe mizeriile de drumuri din Slatina - groaznice si centura si orasul - nu am avut senzatia ca "se rupe masina in doua". Ca si nivel de confort e la nivel de Superb2 cu roti pe 17''. Superbul 2 cu roti pe 18'' este mult mai dur pe denivelari si pe drumuri peticite si mai ales pe mizeriile alea de drumuri cu asfalt valurit de la camioane. Amortizarea e mult mai dura si mai seaca la Superb 2, la Superb 3 ai senzatia ca roata urmareste mai bine drumul. Cu siguranta compresia si rebound-ul amortiozarelor sunt setate altfel. Rotile pe 19'' sunt delicioase. Nu le-am simtit "bocanci in picioare" cum am simtit 18'' pe Superb 2. Directia e exact ce lipsea, acum e directa si grea - comparata cu Superb 2 sau Superb 3 standard. Aspecte cu care nu sunt chiar fericit: - Faza scurta nu-mi place. Mi se pare reglata prea jos, mai ales farul din dreapta. Am fost ieri la Avia CT - evident mi-au spus ca "e tipla domne", ca nu are cum sa plece din fabrica cu farurile nereglate. Cica "daca-si face miscarea sus/jos, stanga/dreapta" la pornire, farul e perfect. Exact la fel am patit si la Superb2 pana am dat de un tehnician care a avut rabdare corecteze reglajele, in special al farului din dreapta. Trebuie sa rezolv asta, e foarte enervant si am mers doar pe uscat noaptea. Daca m-ar fi plouat era nasol. - Imi lipsesc luminile spot din tavan, acele "submarine lights" de la B6 si Superb2. Erau foarte utile si odihnitoare, iar banda luminoasa de LED de pe usi si bord nu poate sa compenseze lipsa lor. Chiar ma obisnuisem cu ele, acum le duc dorul La final cateva poze. Ultimele 3 sunt preferatele mele
    11 points
  2. Nu am apucat, dar mai bine mai tarziu decat niciodata, asa ca: Sa o stapaniti sanatosi si cu zambetul pe buze! Asa cum spune si @bubu182, vorbim despre ansamblul motor-cutie cand termini rodajul si ajungi si la peste 4500 - 5000 rpm . Ma bucur cand aflu despre oameni foarte fericiti sa redescopere benzina! Felicitari pentru configuratie, ti-ai insusit experientele anterioare si sfaturile/sugestiile primite de colegii pasionati! Multa bafta si drumuri intinse, ca la 70L rezervorul, vei avea "timp" sa te plimbi !
    4 points
  3. @saibot: si eu am fost suprins. La 2000rpm are fix 120km/h La 1750rpm are fix 100km/h, adica sa mergi pe DN-uri stai in 1750rpm, de asta consuma 6% asa... Cuplul de 350 NM este 1500-4400 rpm Ma asteptam sa stea mult mai sus in ture, din ce stiam eu "de pe vremuri" de la benzine. @sebip: mersi. Am facut comparatia cu S2, pentru ca asta e "ultima masina". La fel cum la vremea ei, S2-ul mi s-a parut peste B6, mi-am asumat criticile, pentru ca asta e ceea ce am crezut si cred. In niciun fel sa nu se inteleaga ca spun ca S2-ul nu e o masina buna. E foarte buna si, pana la proba contrarie fiabilitatea e unul din punctele tari la S2. Doar ca, saltul de la S2 la S3 este totusi evident si este acolo unde S2 a fost criticata: pe parte de suspensie si lungime sezut scaune. Daca as fi avut puterea sa nu aleg S2-ul rational, ar fi fost de atunci 2.0TSI DSG si suspensie sport si probabil ca acum nu mai eram atat de impresionat... Apropo, S2-ul 2.0TSI avea evacuari duble, adica pe fiecare parte avea vizibile cate 2 tevi. S3-ul are evacuari duble, dar ascunse. Nu e totul chiar progres, mai e si (mult) cost saving. Revenind, acum sunt in "luna de miere" cu masina si doar timpul va spune cat de buna e. Traim totusi in epoca cost savingului si sincer, S2-ul mi se pare mai "cinstita" ca masina, nu incearca sa-ti "ia ochii" pe aspectele la vedere, ca sa ascunda cost savingul unde nu se vede. Acolo unde nu se vede se nasc problemele de fiabilitate... Ca unele materiale sunt mai moi, ca S3 are mocheta in buzunarele usilor, da, sunt pana la urma "nice to have", mofturi, nu reprezinta si nu definesc o masina. Nu stiu ce coduri PR am avut la S2, la acea vreme nu am primit "cearceaful" de rigoare Mersi si de ponturile cu accesoriile. Covorasul de tunel ma tenteaza, dar, pe de alta parte, masina asta e pentru 2 In fata am covorase de cauciuc, in spate de mocheta PS. Mai las asta aici. Am dus-o sa vada marea, sa se obisnuiasca cu aerosolii. O sa o tot viziteze
    3 points
  4. @zorro00: mersi. Revin cu pozele de interior. Si eu abia astept, dar asteptarea o sa-mi mareasca zambetul... Inca ceva referitor la suspensie: am trecut Bucurestiul de la Militari, pana pe Pallady si evident am luat-o pe Dudesti cu Dristor. Eram curios la liniile alea criminale de tramvai. Am avut emotii, dar am simtit cam acelasi nivel de socuri pe care l-am avut cu 225/45/17 cu S2-ul, fusesem chiar cu 3 zile inainte pe acolo. Acum, despre consum. Deci, avem asa: Brasov - Sibiu - Valcea - Slatina - Pitesti: 6.1-6.2 a fost consumul. Autonomia maxima a fost 1020km Mers 100% legal A1-le a adus cresterea consumului la 6.5. Mers 120km/h A urmat trecerea prin Bucuresti (Militari - Cotroceni - Unirii - Dristor - Pallady) la 8 seara. Consumul a urcat la 6.8. A2-ul a urcat consumul la 7.0. Mers legal. Fataiala prin Mamaia + luat la rand toate statiunile + reintors pe A2 pana in Brasov - consum total 7.4 Sunt foarte multumit si de aspectul asta...
    3 points
  5. Cred ca e mai mult o evolutie software, decat hardware, dar softul se impaca perfect cu motorul. Aseara la 12 cand am ajuns in BV am spalat-o si se odihneste cuminte in garaj. Azi am venit la munca cu "motorina" Ueiss, ce "soc cultural" am avut cand a pornit dieselul... Sunt entuziasmat, nu mi-o luati in nume de rau, dar cred ca orice pasionat de condus e dator sa incerce o benzina cu DSG... Despre interior: clar e imbunatatit pe partea de materiale: mai multe zone moi, inclusiv pe spitele verticale ale volanului, pe tunelul consolei dintre scaune e doar plastic moale (fata de tare la S2), usile se inchid mai "solid" pe chedere. Mi-a mai placut iluminarea interioara cu LED, desi "lampile de citit" sunt cam "proiectoare" la cata lumina dau. Scaunele au o sustinere foarte buna pentru umeri (la S2 aveam Ambition care venea cu scaune fara zona mai lata la umeri). Sustinerea laterala mi se pare buna, dar ajuta si Alcantara, are aderenta scaunul Scaunele au sezutul mai lung, cam cu vreo 5-6 cm, iar asta este excelent pentru sustinerea coapselor (la 1.87 chiar imi place asta). La pozitia buna de condus ajuta si Kessy - dispare cheia, deci mai multa libertate pentru genunchi. Sunset-ul - vezi si tu cat de mare e diferenta de nuanta fata de S2. @mike.: mersi frumos. Da, redescopar cu mare placere benzina. Ultima experienta a fost in 2008, cu un Bravo TJet 1.4T 150cai. Alt motor delicios @RzzV: in ceea ce priveste Canton-ul, conteaza foarte mult ce setari folosesti, cum tii egalizatorul, surround-ul si subwooferul. E ceva de butonat pana gasesti echilibrul corect, dar, din nou, conteaza ce piesa e, cum e trasa, etc... Cu suspensia sport poti uita de borduri. Nu "pe" ele, ci nici "langa" ele. Trebuie grija la colturile barei, dar imi asum. Cu franele- da, exact asa e. Azi cu S2-ul, aveam senzatia ca nu ma opresc, ca se duce pedala prea adanc pana incepe sa franeze... Poftim: Prima Mie
    3 points
  6. @quixy astea cu 2 axe nu au probleme uzura motorului o fac km,nu anii.vechime.....as prefera sa vb in km
    2 points
  7. Motorul PD este un motor dependent de ulei 5w-40 ''gros'' in special cele 8v datorita axei cu came care care are lobii ingusti la actionarea supapelor precum si lipsa rolelor.Cine foloseste 5w-30 sau mai rau 0w-30 in PD o cauta cu lumanarea.VAG a incercat sa compenseze acest lucru cu norma 505.01 dar in timp din ratiuni ecologice norma s-a ''diluat'' in detrimentul protectiei motorului .Observati in pozele atasate fisa unui ulei cu formularea din 2002 care este aproape de un ulei CJ4 heavy duty si acelasi ulei cu formularea cea mai recenta 2017 cu mentiunea ca prin 2013 avea 13 cst la 100 de grade iar apoi a fost crescuta la 13.9 cst
    2 points
  8. @bubu182: Mersi. M-am jucat putin cu ea, dupa ce am trecut de "prima mie". Am baleiat intre 1750 si 2250 rpm si senzatia mi-a placut foarte mult. Cat despre faruri, nu ma deranjeaza deloc ca e Bi Xenon. La Superb 2 aveam tot BI Xenon cu AFS si mi s-a parut perfect. Dar, vin prea jos reglate de fabrica, iar cei de la AVIA m-au tratat ca pe un nebun. Farul din dreapta bate foarte jos. Mi-a sarit din scurt in fata pe A2 un caine "mediu", am tras o sperietura buna. Am umflat franele si claxon si a tulit-o desteptul. Era genul de caine care se lasa cu "bara+far+contraaripa+proiector" si eventual cu radiator... Aveam 120. Daca aveam mult, il luam 30km mai incolo din nou, alt caine. Dupa faza asta, am lasat-o balta si ultimii 20km de autostrada am mers cu 100km/h. Aveam deja aproape 11h de condus, ok, era si oboseala, dar nu mai aveam incredere in faruri deloc. De asta m-am si dus la Avia a doua zi. M-am intors ieri, desi as mai fi stat, dar nu mi-a ars de condus pe ploaie, noaptea, cu farurile astea Se poate regla, nu sunt cu "Light Assist", trebuie doar putina bunavointa. Exact la fel a fost si la Superb2.
    2 points
  9. Salut, singurii ce vor spune ca nu merita antifonare suplimentara sunt cei care nu au mers cu o masina antifonata....atat.....nu ai cum sa pierzi ...dar ...alege cu atentie materialele . Bituminosul cu aluminiu are mai mult rol de rigidizare (si de atenuare a zgomotelor dar nu asa de puternic) , peste el trebuie sa mai pui un burete (sunt bureti speciali ) ce are rol in a taia zgomotele produse in timpul rulajului....sunt materiale care au si bituminos si burete in acelasi pachet .... mergi direct pe unul din asta daca vrei sa fie mai usor (vezi firme gen soundskins sau dynamat care au mixul direct) . Sa faci si podeaua portbagajului (mai ales unde vine roata de rezerva) .....
    2 points
  10. Finally... de cand o asteptam E vorba de un Superb 3 Style, benzina, TSI220 DSG. Culoare Bej Cappuccino Pe langa toate bunatatile cu care vine standard Style (Kessy, portbagaj electric + pedala virtuala, Bi-Xenon + AFS, scaune incalzite fata, clima 3 zone, DMS, oglinzi antirobire, Park Pilot, Bolero + telefonie prin Bluetooth), am mai adaugat: Jante 19'' Sirius (235/40) Suspensie sport (-15mm) Directie progresiva Volan cu padele Interior Alcantara Parbriz incalzit Canton DAB Sunset Parking Assistant Prezoane antifurt Fabricatia a fost week 7, pe 6 Februarie Azi am intrat in posesia ei. Si pentru ca sunt in grupul "clientilor cu nevoie speciale" aka am OCD am fost prezent la tot ce inseamna pregatirea de livrare. Senzatia e majora, are asa un gust special. Inlaturarea foliilor de transport, inlaturarea blocatoarelor de transport si prima coborare pe suspensia ei... "smells like teen spirit" Asa cum spuneam si cu alta ocazie, masina asta e (cu evidenta adaptare la preferintele actuale) razbunarea mea pentru Golful 5 GTI la care visam acum 13 ani, dar care nu s-a materializat niciodata. Maine plecam in lumea larga, sa ardem benzina...cred ca o sa ranjesc ca prostul la pompa, in timp ce o sa am pistolul "verde" in mana, un gest de prea mult timp asteptat. (noroc ca nu pot alimenta cu motorina, un fel de "old habits die hard") Revin cu alte poze si impresii. Pana atunci, ceva de actualitate. Ultima poza e "pe picioarele" ei pentru prima oara.
    1 point
  11. UH ! Cum sa incep ... De obicei noii useri de pe forum posteaza prima data la aria "Masina mea" sa se mandreasca cu masinutele. Ce am vazut pana acum in aceasta arie a fost pasiune,timp, eforturi financiare si de alt gen foarte multe care au incropit cate un topic referitor la un vis, stiinta sau doar necesitate ... In cazul meu "VISUL a devenit realitate !" Mie mi-a trebuit un an ca sa-mi fac curaj pt. a posta :icon_thumright: ... Ok, gata cu vorbaria sa vorim despre "acel" al cui dedicat acest topic ... MKV-ul a intrat in posesia mea pe 29.05.2009 avand unele caracteristici care nu sar in ochi ! Golful l-am luat de la un tip care se ocupa cu asa ceva dar ma intelesesem cu el inainte de a fi masina in tara. Optiuni nu are cu care sa sara in ochi,dar sincer sunt pe deplin multumit de golf si cred ca e suficient pt. mine. Caracteristici: Vw GOLF 1.6 FSI/116 cp / cutie manuala 6 trepte - An fabr: oct/2005 -Nr. km cand a intrat in posesia mea: 44.300 km -10 airbaguri -ASR - ABS -computer de bord -geamuri electrice fata si oglinzi heliomate incalzite -AC de tip climatic -torpedou frigorific In doua cuvinte : Simpla si Superba ! Fotografiile sunt de cand a intrat in posesia mea ! Pe parcursul acestui topic voi pune si fotografii mai recente ! Sper sa va placa ... Multumesc !
    1 point
  12. Folosesc de 6 ani de cand am masina 5w-30 si nu am niciun fel de problema . pe BKP . In cartea masinii s-a alternat 5w-30 , 5w-40 depinde si de temperatura de afara masina are 300k , am facut eu 150k pana acum.
    1 point
  13. stai linistit au fost acolo mereu si sunt dopurile axa e piesa de schimb la bxe
    1 point
  14. ati masurat la subler?la mine nu sa dovedit benefic fuchs ul,a disparut aprx 1 mm din axa noua oem dupa 50kkm de mers sau poate nu o fi vina uleiului,am motor bxe
    1 point
  15. Am trecut la jantele de vara. Pe spate am pus 2 cauciucuri mai late. 245/40/19 spate, 235/35/19 fata.
    1 point
  16. S-au trezit foarte tarziu...Cred ca pana atunci "feliile de tort" or sa fie impartite de altii pe piata auto si e greu sa te mai asezi la masa.
    1 point
  17. Wow...cat suflet si entuziasm ai pus in descrierea masinii! Imi place sa cred ca multe din aspectele pozitive in raport su S2 is date de dotari si motorizare. Evident ca sta mai bine pe drum, doar are suspensie sport cu directie progresiva si jante pe 19", evident ca ii mai insonorizata doar ii motor pe benzina. Si nu cred ca pe S2 nu ai avut "interior noise suppression".... Dar oricum cat de bine poate sa arate in pozele postate. Ultima ii chiar de calendar. Numai las astea pe aici: 3V0061580, 3V1064205...
    1 point
  18. La ce "noroc" ai tu cu anvelopele, ar trebui sa pui folii si pe ele... Drumuri bune!
    1 point
  19. Primii 1,300 km ai masinutei , o combinata de DN-uri, cu A1 + A2 + Bucuresti + 2x Constanta: 7.4%
    1 point
  20. Nu am vazut-o pe viu, dar ce observ din pozele de mai sus, cotiera este pusa cam jos si nu cred ca ajungi cu cotul la ea. Exista vreun reglaj pe verticala? Daca nu, poate era interesant pentru cei de la Skoda sa arunce o privire la Kadjar, ca sa nu zic X6, unde consola centrala este cu 10-15cm mai sus decat sezutul scaunului in pozitia medie, astfel ca pozitia soferului si a pasagerului este una mult mai comoda, iar cotiera vine la o inaltime perfecta.
    1 point
  21. Minunate impresii. La treaba cu farurile, uneori si eu am impresia ca farul drept e reglat prea jos, dar nu mi se pare chiar atat de jos incat sa ma simt in pericol noaptea, plus ca folosesc faza lunga tot timpul cand nu am trafic din fata si asta ma face sa zambesc, am vizibilitate oricat imi doresc. Cu rezervorul te-am avertizat, si eu tot 71l am bagat cand am luat-o Despre Canton, nu vreau sa fiu carcotas sau sa par ipocrit, am comparat putin cu colegul @skoderia (a lui are Canton, a mea nu) si melodiile suna aproape identic si pe unul si pe altul. La Canton se simte foarte putin subwooferul, dar nimic wow. My 2 cents. In sfarsit ai venit cu poze in care sa o vedem cum trebuie, fix asa arata si cea pe care am vazut-o aseara in B. Apropo, chiar arata perfect cu suspensia sport si jantele astea, dar ai grija la bara fata, acolo jos langa roti, cum ai zis si tu. Mi-ar fi placut si mie o suspensie sport pe a mea, dar sa o pot ridica atunci cand parchez pe borduri. Franele - aceeasi senzatie am avut-o si eu, coborand din Octavia 2 FL, cand am pus prima frana cu Superbul m-a pus in nas. Apoi m-am obisnuit cu ea, dar de fiecare data cand ma urc in Octavia am senzatia ca franeaza foarte prost. De fapt, Superbul franeaza foarte bine, nu Octavia prost Mie mi se pare perfect setup-ul franelor pe S3.
    1 point
  22. Stii ca vei realiza ce stie motorul dupa ce sari de 4000 ture sa vezi atunci zambet pe fata .. combinat cu dsg-ul pe sport .. asta astept eu ca feedback..
    1 point
  23. Multumesc @Michael pentru urare si links; same to you all Inainte sa dau comanda, am studiat indelung cu ce se mananca DPF; am vrut si vreau diesel si am citit despre utilizarea recomandata a motoarelor cu DPF; am prieteni cu motorizare Diesel si nu e chiar asa nasol sa mergi mult prin Bucuresti; cand si daca e nevoie, o scoti pe A1/A2/A3.
    1 point
  24. Foarte frumoasa descrierea, sunt curios cum ti se va parea si cand iesi din rodaj si vezi ce stie motorul, sa revii neaparat cu un feedback "la rece". Cat despre faruri pe faza scurta, tocmai ce citeam ieri despre farurile la superb pe un forum extern, eu credeam ca au pus si ei LED .. dar se pare ca nu le-a dat voie "taticul VW" .. si au ramas cu xenon. Multi se plangeau exact de farul dreapta care bate in jos si prea putin in dreapta, multi spuneau ca merg in zone de padure etc si nu vad nimic, nici un animal pe margine.. in cazul in care e vreunul .. unii chiar afirmau ca faza scurta e mai buna la Superb2 .. dar faza lunga e super buna la Superb 3 .. pacat ca nu e invers.. Nustiu cat se poate regla cat sa nu afecteze pachetul de "inteligenta" al farurilor .. Succes!
    1 point
  25. caz rezolvat ...era de la mufa de la injectorul 2 , am desfacut capacul de culbutori si am strans mai tare papucul cu ajutorul unui ac mai mare si momentan nu mai am probleme multumesc de ajutor
    1 point
  26. Am pus "adidasii" :)))
    1 point
  27. @Liviu_sbn Ultimii 10 ani din viata i-am petrecut tot prin fabrici de masini si asta ma face sa cred ca am mai invatat cateceva despere ele. Cele mai imputite teste pe care tre sa le mai fac sunt cele de zgomot, in rulare. Pentru o vibatie care se aude doar pe piatra cubica si doar intre 40 si 50 km/h am facut zeci de km de teste inghesuit in portbagaj incercand sa gasesc contramasuri pentru a suprima zgomotul. Adevarul ca ca nicodata nu am fost implicat in proiecte de izolare fonica totala a masinii, dar pot sa imi fac o idee despre eficienta unui simplu burete de "baie" pozitionat in stalpul masinii. @motanelul Thank's a lot man! Chiar asta cautam ! M-am gandit si la podeaua portbagajului, dar la Golf 7 are deja o mocheta... o sa vad daca e usor de scos. Cam ce feeling ai in Golful tau dupa antifonarea aditionala ?
    1 point
  28. ii dai update si face singur procedura. Trebuie sa muncesti un pic sa cauti fisierul .sgo - daca ai cauta, il gasesti - este pus si pe forum si pe Google, etc. Era topic unde se poate discuta despre can gateway, nu ere nevoie de topic dedicat Ti-am atasat documentul cu lista can-urilor, update-ul, etc. Document.rtf
    1 point
  29. Tre sa vad cum arata si la lumină naturală. Hmm... Poate nu ar arăta rau cu un negru metal. Daca o sa arunce lumea cu oua in masina, o sa imi dau seama ca sunt penibil si o sa le dezlipesc Pana atunci ma gândesc sa o antifonez... macar usile si haionul, iar daca nu o sa fiu mulțumit o sa fac si podeaua.... maybe.
    1 point
  30. Salut. Exista posibilitatea sa intre in productie undeva in KW16, insa nu este sigur. Bine ar fi de urmarit si configuratorul de DE sau AT. Si la Passat bi-tdi, s-a intarziat productia cu cca. 4-6 sapt, nu mai tin minte exact.
    1 point
  31. Sunt Ergo Active seats și schimba toată mașina nu numai scaunul sofer. Toată mașina e piele artificiala, piele naturală și textil, inclusiv bancheta spate, spatele scaunelor, tetierele și cele doua cotiere. Piele artificiala pe fetele de usi in loc de plastic sau textil. Este unul din lucrurile care m-au făcut sa aleg G7 vs S2 sau O3. Și eu sunt curios cum tine scaunul șofer la km respectivi. Uzura poate sa apara in stânga unde se freacă de picior. Altfel in restul mașinii cred ca tine foarte bine. Volanul cred ca arată modul in care fostul proprietar obișnuia sa conducă, dar nu crrd ca in DE sunt gherțoi ca la noi care freacă volanul pana la fier.
    1 point
  32. Ai flansele OEM si toate celelalte pe acolo pt ca le-a folosit tot pe alea. Si ca sa certific ideea ca nu-s din fabrica, toate piesele de pe masina ce vin din fabrica, deci OEM, au sigla VW/AUDI. Si amortizoarele astea nu au asa ceva. Deci au fost schimbate inainte sa ajunga la tine. Eu am avut Passat B5.5 din 2001 si erau cu digla VW/AUDI si asta de-l am acum din 2005 ii tot asa cu siglele VW/AUDI. Toate le-am avut Sachs pe masini.
    1 point
  33. in manual scrie ca se controleaza la fiecare demontaj,toleranta 0,1mm....daca depaseste se planeaza
    1 point
  34. Ca sa zic asa sa o porti sanatos si sa te bucuri de ea in sfarsit ti-ai cumparat masina . Desigur problema ta nu vin eu sa dau cu parul ca fiecare decide pe banul lui ce face dar de la cautari si intrebari de un Suberb nou Passat nou ai ajuns sa cumperi un sh alergat binisor ,motoras mic cutie manuala in 5 trepte ? P.S. Nu o lua ca pe o rautate e doar o intrebare de curiozitate .
    1 point
  35. Al 6-lea ITP trecut. Peste 143 000 km. Al 2-lea set de discuri spate, al 2-lea set de discuri față (plăcuțe Mintex la toate roțile), lichid de frână schimbat ultima dată în vara 2016. Al 4-lea set de bucșe la suspensia față, al 3-lea set de bielete + capete de bară față, proaspăt montate. În ciuda eforturilor pe care le fac primarii noștri în privința drumurilor, pivoții și rulmenții originali sunt încă în stare bună.
    1 point
  36. Aia e rigla de desen ,rigla de verificat planeitatea are 5-7 kg . Nici planeitatea nu e buna .
    1 point
  37. Bineinteles dupa lucrari a urmat si partea de rasfat a compartimentului motor:
    1 point
  38. E pe picioarele ei din parcarea din fabrica si de cand au urcat-o in tren sau in tir . Faina scula, am fost cu una la munca si e chiar buna masina. Pare din exterior mai mica ca fostul Superb insa la interior ai loc sa joci tenis in ea. Sa o folosesti sanatos. Eu zic ca prima oara urmeaza dezfolierea .
    1 point
  39. turbina e reconditionata?am si eu una stock reconditionata care incarca la 2500 de ture....i am scurtat tija si nu intra mai de jos ca sfat pune un garett de arl cu reglaje de fabrica si o sa vezi schimbari in bine...din dezmembrari ce folos ca trage de rupe dupa 3000?in oras e moarta masina....iar dupa 3000 de ture o sa consume 8-9l in afara iti pun un log sa faci o comparatie... Copia di 3-10-11.xlsx
    1 point
  40. Si am prins vreme mai frumoasa, dupa o spalare cam asa arata.
    1 point
  41. cum.s-a verificat "la mana" geometria?! din bs011 par a fi probleme pe partea electropneumatica(n75,stuț pompa vacuum,membrana imbatranita actuator). conform bs011 ,in partea de jos a graficului ,geometria lucreaza corect.sunt 2 variante:ori n75 ,ori geometria agata cand turbina e bn incinsa.as merge si pe geometrie(ma gandesc ca furtunasul de vacuum spart a contribuit la ancrasarea geometriei,pt ca geometria nu si-a mai facut cursa cum trebuie).
    1 point
  42. Peste STP e pus un burete(spuma inchisa) fonoabsorbant ...nu mai retin de la cine e luat ( soundskins sau tot STP ,pentru ca l-am luat de ceva timp) ...practic buretele asta ii anuleaza zgomotele cauzate de vibratii...
    1 point
  43. Nu uita de resoftare la motor si arcuri sport ca sa mearga bine cu jantele de vara
    1 point
  44. Fratilor fiti mai ponderati in aprecieri si declaratii de dragoste ca altfle nu mai vedem nici 0.1% reducere.
    1 point
  45. 1 point
  46. Am cautat pin aria ptr B6 dar n-am gasit niciunde informatii despre uzura anvelopelor din spate. Va intreb pe toti colegii forumisti (poate vreunul a intalnit problema) daca se poate regla geometria ptr rotile din spate la Passat B6. Mie imi uzeaza exagerat anvelopele spate in interior ( au ajuns "opinca") desi pe exterior profilul este destul de bun (cca 6-7 mm) La partea din fata, nu am nici o problema, anvelopele par a se uza uniform pe toata latimea benzii de rulare....
    1 point
  47. Am inteles ca 2.0 tdi sunt cu probleme cele fabricate inainte de 2006.Eu cautam 1.6 benzina sau 1.9 tdi.Oricum nu ma grabesc sa cumpar masina, voi astepta pana voi gasi ce caut. Stie cineva ce diferente sunt intre motoarele 1.6 102cp si cel 1.6 fsi 116cp? Daca e un motor care merita, ma tenteaza acel 1.6 fsi.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!