Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.03.2017 în toate secţiunile
-
N-o sa ghitici ce masina am vazut ieri .. Land Rover Discovery Sport .. am zis de ce sa nu ma uit un pic peste gard .. la un model care ca si dimensiuni este mai mare decat Ateca, Sportage, Tucson, Tiguan .. dar este similar unui Kodiaq .. deci in primul rand cu dimensiunile m-as impaca 4,6 metri lungime, 2m latime x 1.7m inaltime (un pic mai mult chiar decat Skodiaq), masa 1775kg (Skodiaq are 1551kg .. deci +1 pentru LRDS in caz de crash frontal si -1 la dinamica). In prezent promoveaza o reducere de 15% la ce au pe stoc dar asta inseamna doar cateva masini din care una din show-room si unele echipare de baza (Pure) la care nici nu te poti uita pentru ca nu au cotiera (cum sa dai o caruta de bani pe o masina care nu are cotiera?! .. cutie automata cu 9 viteze, xenon, samd si fara cotiera .. stupid). 40000 eur pret final (cu TVA) diesel 150CP/380Nm (Ingenium) in echipare Pure + cutie automata 9 viteze, xenon, navigatie, volan piele (da, Pure initial are volan de poliuretan), senzori, bancheta spate culisanta si cu inclinare, scaune incalzite fata, climatronic (Pure standard are clima normala). 44000 eur pret final (cu TVA) diesel 150CP in echipare SE + cutie automata 9 viteze, xenon, scaune incalzite si in spate, navigatie, piele (cu stofa pe partea centrala, mult mai aspectuoasa decat stofa de la Pure), camera spate, oglinzi rabatabile electric. LE: deschidere/inchidere portbagaj clasica, nimic automat, nici deschidere nici inchidere pe buton. Motoarele sunt cele noi denumite Ingenium, de pe Jaguar, nu cele de pe Ford, cel de 150CP are 380Nm si teoretic 0-100 este 11.7s dar probabil se simte greu la drum daca Tiguanul de 150CP care are 9.3s la 0-100 l-am simtit un pic greu la plecarea de pe loc si are 150kg mai putin. In plus, am stat in masina cu motorul pornit iar vibratiile si zgomotul se simteau ca la o masina din 2000, deranjant, imi venea mereu sa inchid motorul ca sa ma pot concentra la finisaje. La Tiguan dieselul este mult mai discret. Nu am facut TD si nu cred ca voi face. Sunt sigur ca pe partea de 4x4 totul este ok la Land Rover, insa pe finisaje este cam mult plastic pe consola centrala si pe partea inferioara a usilor. Iar materialul de pe partea superioara a usilor si de pe partea inferioara a bordului, un fel de musama, mi se pare ciudat. Pielea de pe volan este foarte fina, la fel ca la VW. Stofa de pe scaune si bancheta (daca nu pui piele) este ceva foarte basic, ceva ce cred ca gasesti si pe Focus, Renault, Suzuki samd. Tehnologie: camera pentru AEB sub 50kmph si lane assist dar atat, nu franeaza peste 50kmph, nu are cruise control adaptiv, nu corecteaza din volan daca calci linia ci doar vibreaza, din punctul asta de vedere VW le are pe toate la un pret mult mai rezonabil, la LR sunt mii si mii de euro daca vrei radar. Sportage trage de volan cand te apropii de linie dar nu are adaptive cruise control. Prin urmare, la 44000 EUR este primul pret la care poti sa iei un Land Rover, pentru imagine sau pentru 4x4, sau pentru cutia ZF cu 9 rapoarte. Dar gandind la buzunar, cu aceiasi bani si chiar mai putin poti lua echipari de top cu multe optiuni si cu motoare diesel de 190CP sau benzine de 200CP pe Ateca, Tiguan sau Skodiaq si esti sigur ca ai cotiera, pilot automat adaptiv, active info display, mirroring (LR nu are nimic). Asa ca review-ul meu de mai sus intareste doar faptul ca unele marci se bat sa puna cat mai multe iar altele doar sa vanda masini cat mai scumpe.4 points
-
ACC este util dar nu este ceva de care nu te poti lipsi, eu am la una din masini si la una nu am, ceea ce e destul de nasol pentru ca mai fac confuzii3 points
-
Finally... de cand o asteptam E vorba de un Superb 3 Style, benzina, TSI220 DSG. Culoare Bej Cappuccino Pe langa toate bunatatile cu care vine standard Style (Kessy, portbagaj electric + pedala virtuala, Bi-Xenon + AFS, scaune incalzite fata, clima 3 zone, DMS, oglinzi antirobire, Park Pilot, Bolero + telefonie prin Bluetooth), am mai adaugat: Jante 19'' Sirius (235/40) Suspensie sport (-15mm) Directie progresiva Volan cu padele Interior Alcantara Parbriz incalzit Canton DAB Sunset Parking Assistant Prezoane antifurt Fabricatia a fost week 7, pe 6 Februarie Azi am intrat in posesia ei. Si pentru ca sunt in grupul "clientilor cu nevoie speciale" aka am OCD am fost prezent la tot ce inseamna pregatirea de livrare. Senzatia e majora, are asa un gust special. Inlaturarea foliilor de transport, inlaturarea blocatoarelor de transport si prima coborare pe suspensia ei... "smells like teen spirit" Asa cum spuneam si cu alta ocazie, masina asta e (cu evidenta adaptare la preferintele actuale) razbunarea mea pentru Golful 5 GTI la care visam acum 13 ani, dar care nu s-a materializat niciodata. Maine plecam in lumea larga, sa ardem benzina...cred ca o sa ranjesc ca prostul la pompa, in timp ce o sa am pistolul "verde" in mana, un gest de prea mult timp asteptat. (noroc ca nu pot alimenta cu motorina, un fel de "old habits die hard") Revin cu alte poze si impresii. Pana atunci, ceva de actualitate. Ultima poza e "pe picioarele" ei pentru prima oara.2 points
-
2 points
-
Ca sa zic asa sa o porti sanatos si sa te bucuri de ea in sfarsit ti-ai cumparat masina . Desigur problema ta nu vin eu sa dau cu parul ca fiecare decide pe banul lui ce face dar de la cautari si intrebari de un Suberb nou Passat nou ai ajuns sa cumperi un sh alergat binisor ,motoras mic cutie manuala in 5 trepte ? P.S. Nu o lua ca pe o rautate e doar o intrebare de curiozitate .2 points
-
17xy km Am mai finalizat comanda la: Distantiere MTM 20mm Sidewing JE Design In rest masina incepe sa imi provoace joy to drive...da....stiu...diesel...."crossover/compact suv"....insa pentru mine, pe moment, a fost o alegere facuta din inima si nu o regret (pana acuma ) Drumuri bune2 points
-
Pai unul OEM costa cat o masina in ziua de azi. Si vb de amortizoare pansonate, nu etichetate.2 points
-
Salutare, Mi-am adus de cateva zile din Germania un Golf 7 Variant Argintiu, COMFORTLINE, 1.6 TDI 105 CP, Manuala in 5 trepte. Masina e luata de la un Autohauss, avea doar masini de lux gen BMW X6, Audi, Mercedes. Printre astea se afla si aceasta mica bijuterie, pe care am gasit-o pe internet. Masina am gasit-o intr-o seara dupa lungi cautari. Cred ca vizualizat pe putin 300 de masini pe acel site. L-am sunat dimineata pe individ, m-am interest putin de ea si I-am zis ca vin a 2-a zi sa o vad. Cumparat bilet la avion imediat ce am inchis telefonul. Dimineatza urmatoare la 10:30 eram acolo. Aveam o lista pregatita cu toate masinile preferate din acea zona a Germaniei. Stiind ca sunt deja indragostit de ea din poze, am cautat motive sa nu o cumpar, sa nu ma las influentat. Avea evident cateva mici "bube" sa le zic asa, 2 zgaraieturi mici pe bara din fata, una de 1 cm pe portiere, practice invizile. M-am bucurat ca masina avea acele zgaraieturi fiindca clar nu era proaspat vopsita sa ascunda vreun impact ceva. Alta problema, parbrizul era schimbat. Anul fabricatiei 2015 pe parbriz, iar masina era din 2013. Omul spalase masina in dimineatza respectiva si se infiltrase putina apa pe la stalpii A, in colturile de sus stanga si dreapta al parbrizului. Verificat chederele, nu suferise impact ce necesita revopsire/taiere, etc. Mi-a confirmat ca parbrizul a fost schimbat din cauza unei pietricele care a crapat parbrizul. Am sunat imediat la service-ul din tara, mi-au confirmat ca se poate repara usor si fara costuri prea mari. Partea buna era ca parbrizul era schimbat tot cu unul original. Am verificat rapid compartimentul motor, nicio piesa noua care sa sugereze impact sau schimbat datorita vreunui impact. Interiorul masini era intr-o stare exceptionala, masina avea 183.000 de km. Nu avea decat cauciucurile de vara pe ea, asa ca am luat o pereche de incaltari de iarna (Bridgestone) cu jante din aliaj tot pe 16'' ca cele de vara (DUNLOP). Dupa ce am facut actele, am fost si am schimbat rotile repede si m-am pornit la drum. Ajuns in tara, am fost a 2-a zi la service la o inspectie generala. Raspunsul mecanicului: "Masina arata impecabil". Le-am spus sa-mi faca comanda de filtre, ulei si distributie sa le schimbam. Parbrizul il vor repara tot atunci. Masina merge impecabil, se comporta la fel. Motorul de 1.6 nu-l cunosteam, eram oarecum in dubii cat de potent va fi. Oricum, eu nu cautam ceva sportiv. Mi-a fost frica sa trag tare de ea pana am ajuns in tara. Pe dealurile de dupa Ramnicu Valcea am testat-o la maxim. Motorul isi face treaba la perfectie, accelereaza foarte usor in panta, e stabile, de vis. Desigur, conteaza foarte mult in ce treapta o folosesti. Motorul acesta nu are destula forta sa intri in depasiri in viteza 3, 4 sau 5 decat dupa o anumita turatie si viteza, cuplul incepe de la 1800 din cate am observant, dar folosita correct intri in orice fel de depasire, chiar si de tiruri multiple, etc... Motorul seamana foarte mult cu un benzinar, deoarece este foarte silentios. Se simte ca e Diesel abia cand este turat. E de nota 10+ pentru familisti dar si mers mai sportiv. Optionalele vizibile de mine: Trapa panoramica, Navigatie Discover Pro, Volan piele multifunctional in 3 spite tesit in partea de jos, cred ca are si suspensii sport dupa cum se simte masina, Tapiterie partial piele, Scaune sport, Scaun sofer ErgoActive cu functie de masaj, Cruise Control, Scaune fata incalzite, Park Pilot - senzori parcare fata-spate si in lateral pentru self parking. Restul dotarilor specific Comfortline. Or mai fi si alte optionale dar nu mai tin minte, cele importante astea sunt. Butonul dedicat de On/Off pentru Start-Stop este de vis. Consum 5.4% pana in Lugoj, pe o distanta de aproximativ 1500 de km, nu am mers incet fiindca eram dornic sa ajung acasa cat mai repede. De la Lugoj la Bucuresti consum 5.3 parca, atasez pozele ca nu mai tin minte exact. Pe autostrada am mers cu 130 constant. In Germania am mers cu 190 dar nu pentru mult timp, la viteza asta imi afisa un consum de 11.8% constant. Ieri in Bucuresti am circulat intre 14 si 19.30, traffic de varf dar nu maxim fiindca am cautat solutii sa nu raman blocat. Consum 8.6% parca, a se vedea pozele. Extraurban am o autonomie de pana la 1000 de km cu un plin, chiar mai mult daca as avea rabdare sa merg la consum, asta se va intampla cu sotia in masina, nu cum am fost acum singur Sunt foarte incantat de masina!!! Sper ca nu am deviat de la subiect prea mult1 point
-
Planul de întrerinere e următorul: Daca vad ca nu-si fac treaba sau îmi dau bătaie de cap le dau jos si le arunc la gunoi. Nu am dat bani multi pe ele asa ca nu o sa regret mare lucru. Am observat si eu ca sunt "putin" ? prea iesite in afara, dar sincer iti spun ca nu m-au deranjat cu nimic. Trebuie sa recunosc ca eu sunt mic copil fata de tine sau altii care bibiliti masina, e de apreciat ce faceti si încerc cat pot eu sa preiau anumite "obiceiuri si tradiții", dar eu abia am timp sa o duc la spălătorie. Sa zică mersi ca vede spălătoria o data pe saptamana. La interior mă interesează sa fie curata, dar nici acolo nu exagerez. O intretin sa nu se murdareasca, am grija sa scutur picioarele daca am noroi sau apa... Daca as avea timp de ea cu siguranta as bibili-o si eu. In schimb, cand vine vorba de un zgomot ciudat la motor, imediat o duc in service. O intretin asa cum trebuie, ea ma duce si aduce ca pentru asta a fost făcută. E o masina pana la urma, nu nevasta ?1 point
-
1 point
-
Sunt Ergo Active seats și schimba toată mașina nu numai scaunul sofer. Toată mașina e piele artificiala, piele naturală și textil, inclusiv bancheta spate, spatele scaunelor, tetierele și cele doua cotiere. Piele artificiala pe fetele de usi in loc de plastic sau textil. Este unul din lucrurile care m-au făcut sa aleg G7 vs S2 sau O3. Și eu sunt curios cum tine scaunul șofer la km respectivi. Uzura poate sa apara in stânga unde se freacă de picior. Altfel in restul mașinii cred ca tine foarte bine. Volanul cred ca arată modul in care fostul proprietar obișnuia sa conducă, dar nu crrd ca in DE sunt gherțoi ca la noi care freacă volanul pana la fier.1 point
-
@CristiALF eu încercam sa o compar cu tabla mașinii, unde inevitabil după o iarna, pe fata mașinii pietricele își lasă amprenta pe bara fata și capotă. Și cum se împacă cu căldura, ba a farului, ba a soarelui îmbinate cu dușurile reci ale spălătorii de faruri?1 point
-
Problema am rezolvato , cauza martorilor abs&asr era banda magnetica roata spate stanga era ft ruginita . A trebuit schimbat cu tot cu rulment cost: 180 si manopera 50 lei1 point
-
Îți dai seama cum se matuiește și ciupeste folia! Sa o mai poți dezlipi, dacă ii nevoie sa ii faci update!1 point
-
Hater's gonna hate... fara tpoica sau etc. Intre timp... felicitati pentu paravanturi. Arata bestial. Au fost complicat de montat? esti sigur ca flapsurile pe fata sunt montate ok? intreb si io ca hater.. ca gap-ul ala e cam mare....1 point
-
Poti sa o activezi linistit Rain closing. A mea are si consuma 20 mAh cu functia activata si geamurile inchise. Dupa 12 ore cu geamurile deschise si functia activa oricum inchide geamurile si trece la consumul minim. Poti opri functia dupa activare din optiunile din bord. E utila mai ales vara pe caldura.1 point
-
1 point
-
salut @robert1523 Am avut si eu problema cu termoflot-ul. E normal sa scada un pic antigelul si sa mai apara un pic de ulei in vasul de expansiune. Inca mai ai ulei prin circuitul de racire (calorifer cabina, radiator, egr- daca e racit cu antigel). Singura solutie e sa mergi cu masina la 90 grade temp lichidului de racire la o turatie constanta (nu subturat si nici supraturat, gen 2000 ture) sa se inmoaie uleiul si pompa de apa sa il plimbe pana iese in vasul de expansiune. Nu cauta alte solutii gen radiator flush ca ai sa ajungi sa ai alte prostii in circuitul de racire.1 point
-
Nope, nu eram eu. A mai intrat unul la sotia de la unul din directorii de la Topcar/Compexit cred, tot portocaliu, aceeasi motorizare, tot cu trapa, insa cu pachet glossy, interior piele, si jante '19...Sau mai exista posibilitatea ca cineva sa il fi scos din garaj cand dormeam, sa fi dat o tura, si apoi sa il fi parcat iara PS: mai este inca unul Gri inchis, unul Albastru si unul Alb pe Cluj, pe langa "dublura" portocalie, din ce stiu eu pe moment1 point
-
Superba masina! Sa o conduci cu placere! Am vazut un Superb aseara in Militari (Bucuresti) cu numere rosii de BV, aceeasi culoare ca a ta si parca si aceleasi jante (tu cumva? :D). O combinatie foarte placuta ochiului (masina, jante, culoare).1 point
-
si un consum nou de azi dimineata, am avut un traseu direct acasa - servici asa ca am facut doar vreo 9 km in loc de 15 cat fac in mod normal si se cunoaste la consum: 13.2% la o viteza medie de.... wait for it.... 8 Km/h. Magnific Bucurestiul , 1 ora si 10 minute tot traseul Ma lua somnul in masina. Subliniez ca am folosit si WAZE. De mentionat ca exact cu 700 - 800 de metri inainte sa opresc motorul, aveam un consum de 13.8 % in 8 km parcursi. A fost de ajuns o portiune relativ libera cu a 3-a ca sa scada consumul cu 0.6 %. Mie mi se pare foarte normal consumul avand in vedere viteza de croaziera Start-stop off mereu.1 point
-
Am preluat masina din service abia ieri fiindca tot ieri am primit si placutele de inmatriculare Cat a stat in service s-au schimbat preventiv urmatoarele (mecanicul mi-a zis ca filtrele erau curate cand le-a dat jos deci dealerul a facut service-ul totusi asa cum scria in cartea de service): - kit distributie Conti 733 lei - Pompa Apa OE 547 lei - Curea transmisie 55 lei - Filtre + Ulei motor 383 + 222 lei - Manopera 450 lei Am mai cumparat si un rulou de portbagaj nou Original: 1200 lei. Masina nu-l avea cand am luat-o eu din Germania, probabil se stricase si vanzatorul a preferat sa-l scoata de tot decat sa vanda ceva stricat, oricum observasem ca lipseste de cand am luat-o. Am preferat sa-l iau nou ca sa dea bine si cu interiorul, sa fie totul curat. Am mai pus tot ieri si aparatori de noroi Cauciucate fata 78 lei + spate 117 lei (sunt foarte foarte flexibile, imposibil sa se rupa in borduri). Cu timpul o sa vad si rezultatele. Dupa cum ii spuneam si lui @zorro79 , am pus si paravanturi fata si spate: 165 lei + transport, Team Heko. Ma bucur ca nu am dat o caruta de bani pe Clima Air. Eu personal sunt extreme de multumit si de aspectul lor dar si de cat de utile pot fi paravanturile. Merg cu geamul intre-deschis linistit acum fiindca nu se face niciun fel de current in masina. Can incep ploile, nu o sa am problema sa picure in masina, pufai din tigara electronica fara sa-i deranjez pe cei din masina ca e current si nici nu-i intoxic si pe ei cand ploua Pun si cateva poze cu paravanturile si aparatorile de noroi.1 point
-
Mai am de facut ceva km cu ele si in special extraurban ca sa vad exact comportamentul lor si atunci voi scrie pe acel topic mai in detaliu. Plus ca trebuie si sa se mai rodeze. Asa in oras, usor mai dure fata de Conti TS860 de iarna, de asteptat fiind XL. GY Asymm2 erau ceva mai moi. Azi am pus folie pe faruri si proiectoare..lucru care trebuia facut mai de ceva vreme, dar tot amanat.1 point
-
Vreau sa mai achizitionez o Jetta de noua de la PBN. 1.2 TSI-ul cum se misca? Cum este motorizarea asta? Consum, putere? La ce discount sa ma astept la plata cash? Mersi frumos.1 point
-
Am avut Mazda (Mazda 3, model 2014, cumparata de noua), am vandut-o dupa 1 an jumate si am luat Leon-ul. Mazda are multe neajunsuri fata de modelele cocncurente care nu se observa comparand brosuri, poze pe net si nici macar dupa un drive-test. In afara de design, nu am vazut nimic deosebit la aceasta marca.1 point
-
@MichaelDa si mie imi place Rompetrol S55, trage clar cel mai bine cu aceasta, dar are si cele mai dese regenerari DPF cu asta. Si asta au observat si altii, chiar aici pe forum am mai citit undeva. Probabil arzand cel mai bine, producand putere produce si cele mai multe particule de cenusa...1 point
-
1 point
-
In calitate de posesor acestui motor. Acest motor se fabrica din 2013 pe masinile din concernul VAG si nu are nimic de a face cu vechile 2.0TDI, chiar nimic in afara de cilindree. Iar cu plusul de putere??? 1 minut nu as putea sa tin pasul cu 1.8TSI !!!! Doar consumul extraurban intr-adevar bun sta pe langa acest motor. Zgomotos , cu regenerari peste regenerari, si fiabilitate care inca nu prea se stie, sunt cazuri si cazuri. Se produce exact de cand se produce si noul 1.8TSI DE 180 CP. Eu am optat pentru acest motor ca fac 30 000 km pe an in marea lor majoritate extraurban. Dar in oras simt ca il omor... se pare ca nu voi mai avea atatea drumuri si parca acum si eu as lua clar tsi 1.4 sau 1.8... in fine ai dat comanda asta e, nu este capat de tara, nu este un motor rau, dar se simte ca nu prea ai citit despre noile TSI-uri si ai ramas cu sechele si preconceptii din vremea celor vechi... Noroc la asteptare!!! Ai primit un pret bun, in septembrie 2015 mi-ar fi placut asa pret cu asa echipare si motor la O3(acum aveam O3), dar ei o tineau cu reducerile lor de 500 euro...1 point
-
Am zis si eu cat de cat, pt ca inca are probleme cu "fiabilitatea" vopselei si al asamblarii....mecanica stiu ca este buna,inca 1 data vorbesc din ce vad/aud. Nu am avut mazda.Dar problema cu rugina la mazda o vad tot timpul mai ales in zonele de munte.VW sta mai bine la acest capitol chit ca si aici este o problema la excrementele pasarilor ca sa zic asa ,dar cam atat Plus,ca o opinie personala, CX5 are un pret ok si parca arata si mai bine fata de un tiguan sportage1 point
-
Salutare tuturor Revin pe forum cu noua mea masina Audi A4 B9 2.0 TDI 190 cai model 2017. Cateva dintre dotariile optionale - Audi Virtual Cockpit -Audi matrix led -Pachet de asistenta Tour ce cuprinde: adaptive cruise control, traffic jam assistant, Audi pre sense city, etc -Navigatie MMI plus cu MMi touch -Audi Connect -Audi drive select si multe altele. Deocamdata o sa urc doar trei poze, sunt singurele pe care le am acum, dar promit ca o sa revin cu altele:)1 point
-
@skodita100Nu e bine la nici unele regenerari la fiecare 200 km ,doar ca la EA189 e mai rau ca toate componentele nu au fost proiectate pt acest interval de regenerari . Gandeste logic ce se intampla cu toate componentele care se incing la 600 grade la fiecare 200 km . Ciclul de dilatare/contractare afecteaza orice material/lichid1 point
-
In primul rand, particule de motorina nearsa prinse in DPF prin ardere se transforma in cenusa, care se aduna in filtru in timp si pana la urma il infunda . Nu e ca la soba ca arde lemnul si cade cenusa si apoi o scoatem sau iese afara . ECU ul estimeaza cenusa in functie de mai multi parametri, cel mai important este presiunea diferential de pe DPF, mai babeste cu cat trec mai greu gazele prin el cu atat e mai infundat deci mai multa cenusa . Bun acestea fiind spuse, luni am avut un episod foarte dragut cu masina si regenerarea dupa update . Venind de la munca acasa, mi-am dat seama ca regenereaza, bun mers linistit, ajung acasa opresc motorul, ventilatoarele turate la maxim pana am incuiat masina cu motorul oprit . Plecat undeva mers vreo 5 km aceeasi poveste regenerare, ventilatoare turate iarasi . Dupa vreo ora intors spre casa aceeasi poveste, de data asta vazand ca tot vrea regenerare, mi-am facut un drum pana la supermarket si am facut si vreo 15 km turat ca sa termine odata regenerarea . In tot timpul asta uleiul in bord il arata la temperaturi destul de mari, peste 90 de grade mai tot timpul (cat o sa tina oare uleiul in ritmul asta ??) Cred ca nu am mai mult de 250 km de la ultima regenerare . Concluziile le tragem impreuna, daca face sau nu bine la motor, inca n-am pus VCDS pe ea de la update sa vad la cat a mai ajuns cenusa . De consum ce sa mai zic, am un coleg cu 1.4 TSI Golf 7 si are 5.3 mediu, nu pe CB mers cu el cu masina la munte si inapoi si facut plin la pompa, cine si-o mai lua diesel ...1 point
-
@razvan.acAm condus si conduc frecvent 1.8TSI 180CP urban si extra-urban pe Octavia 3 si se conduce fara nici un efort (comparatia o fac cu 2.0TDI 170CP de pe Superb). Daca te uiti la cuplul acestui benzinar ai cuplul similar cu 1.6TDI 115CP diesel, dar pe o turatie mult mai mare. La 1.8TSI nu-ti trebuie turatie ridicata pentru performanta, chiar daca il turezi 50-70% tot are mai multe rezerve de putere decat dieselul, nu mi se pare o motorizare fortata. Nu trebuie sa ma crezi pe mine, dar iti recomand un drive test. Urmatoarele 3 motorizari au acelasi cuplu de 250Nm dar atentie la marimea plajei de turatie in care se obtine acest cuplu maxim (nu cumpara cu motoarele pe benzina fara turbo!): 1.8 TSI 180CP (250Nm 1250-5000 rpm) => cu ~1000 de euro (+ suspensie independenta spate) mai ieftin decat 2.0TDI 150CP 1.6TDI 115CP (250Nm 1500-3000 rpm) => cu ~1500 de euro mai ieftin decat 2.0TDI 150CP 1.4TSI 150CP (250Nm 1500-3500 rpm) => cu ~2000 de euro mai ieftin decat 2.0TDI 150CP La rulajul de 16.000 km /an si 60-70% urban iti recomand TSI, de diferenta de bani poti sa-ti comanzi Rear View Camera chiar daca obliga la navigatie si altele (vezi configuratia ta atasata pentru 1.8TSI, inclusiv cu Rear View Camera, navigatie si altele costa cu 200 euro mai mult, sau daca mergi pe 1.4TSI mai scazi 1000 de euro). O3Style18TSI.pdf PS: Diesel-ul ramane cu 2 avantaje (fata de benzina turbo de noua generatie): 1) consumul mai mic (in medie cam cu 1-2 L/100km mai putin), si e perfect justificabil in continuare pentru un rulaj mare de peste 25.000 km, 2) cuplul mai mare (in medie cam cu 25-30% mai mult), si e perfect justificabil daca masina circula frecvent incarcata cu pasageri si bagaje multe.1 point
-
Ori suflat cu aer comprimat ori fie cu un aspirator cu furtun subtire si putere de absorbtie mare.1 point
-
Sa va purtați sănătoși unul pe altul! Jantele...motorul asta, is exact ceea ce are nevoie caroseria asta.1 point
-
@shiretzicu: 21k pret de achizitie (daca prinzi rabla) pentru un SUV compact de 150CP bine dotat, suna a "Best Buy"!1 point
-
Din pacate favoritismul pro-vag e in floare pe acest topic. Unii pur si simplu se pare ca nu pot accepta ca mai exista si alti producatori care pot face masini bune inafara de nemti. Va deranjeaza atat de tare ca 3008-ul nu are 4x4 dar unii nici macar nu realizati cat de putin folositi in viata de zi cu zi tractiunea integrala. Zicea cineva mai sus ca faptul ca are cutie automata cu convertizor si nu cu dublu ambreiaj o face sa para ieftina... pai atunci nu va mai uitati nici la mercedes cu al lor 7/9g-tronic, nici la bmw si nici la alti producatori care folosesc cutia zf-8 (pe care toata lumea o lauda) pentru ca nu sunt premium, alegem vag in continuare cu al lor minunat dsg7 de pe motoarele mici ca e premium, si la feeling si la reparatii. In familia mea detinem un peugeot 307 si masina din semnatura. 307-ele din 2005 si pana acum nu a avut atatea probleme si bani bagati in reparatii ca beetle-ul in 4 ani, si ma refer la orice tip de problema: mecanica, electrica sau de tinichigerie. Un prieten are un peugeot 2008, luat de nou (cam 18.000 euro) in 2013, si fara 4x4 merge si la munte si peste tot fara probleme. Sa nu mai zic ca singurele lui vizite la reprezentanta de cand a cumparat masina au fost STRICT pentru revizii (presupun ca faptul ca cineva i-a zgariat masina in parcare nu o punem ca problema de producator). Tot ce va spun nu sunt inventii pentru ca mi-a fost coleg de camera 2 ani de zile si coleg inca din generala deci am mers destul de mult cu el cu masina. Probabil unele persoane se vor simti ofensate de cele spuse de mine, dar trebuie sa fim realisti si sa facem comparatii corecte. Precum colegul @vdragos care compara 1.2 puretech de 130 de cai cu 1.4 tsi de 150 de cai, nu cu cel de 125 cum ar fi corect...1 point
-
1 point
-
Imi pare rau de patanie, dar punandu-ti alarma nu vei elimina nici un risc pentru astfel de furturi. Acea navigatie ti-a fost sustrasa in 20-30 secunde maxim, ti-o lua oricum si cu mama goarnei pe masina.1 point
-
A venit primavara, asa ca am trecut la rotile de vara. Pentru ca masina va ajunge in curand la cineva care apreciaza mai mult confortul decat "looks-urile", am hotarat sa trec de la 18'' vara inapoi la 17'' vara. Astfel, am echipat-o cu un set de Trifid, pe care le-am incaltat cu un set de ContiSport 5 - am hotarat sa mai dau o ultima sansa Conti-urilor, dupa ce am fost dezamagit de CSC2 ca si comportament in a doua parte a vietii. Din experienta de pana acum, dupa 3 sezoane de vara cu 17'', 4 sezoane de iarna cu 16'', 1 sezon de vara cu 18'', acum trecand inapoi la 17'' concluzia personala este ca pentru platforma asta si mai ales pentru motorizarea TDI140 - 17'' este cea mai buna alegere. Spun asta atat din punct de vedere al compromisului pe sosea - intre stabilitate si confort si din perspectiva expunerii jantei de 18'' la "factorii" externi, etc, cat mai ales din punct de vedere al felului in care reactioneaza mtorul de 140 echipat cu 17'' versus 18''. Povestea cu impactul cresterii masei nesuspendate nu e doar un mit. La 18'' efectiv se simte masina mai greoaie pe serpentine si la schimbarile bruste de directie, parca reactioneaza o idee mai letargic. La 17'' mi se pare spot on. In plus, la 140, sunt situatii pe sosea cand echipata cu 18'' fiind simti ca la unele plecari in depasire este ca si cum ai alerga in bocanci. Cel mai nepotrivit comportament l-am gasit la cele de 16'', directia si suspensia se simt foarte "pastoase" si indirecte. Cateva poze.1 point
-
Ms baieti. Nu ma intereseaza in ce tara s-au fabricat, doar sa fie destul de ok. Sunt TIGAR-uri la 170-180lei dar au clasa C si SAILUN parca (150-160lei) au clasa B. Tot B au si unele de firma si mi se pare ciudat. (ma refer la aderenta, nu la consum). Am gasit GOODYEAR parca la 280lei reduse de la 370 insa cu DOT 2015. Maine merg sa vad ce gasesc, iar daca nu comand Hankook ventus prime 3 cu dot 2017 la 237lei/buc. Ideea e ca nu as lua ceva scump, deoarece s-ar putea mai incolo sa trec la jante pe 17" si atunci am nevoie de alte anvelope. http://www.anvelodrom.ro/hankook-ventus-prime-3-k125-205-55r16-91v.html Daca te uiti jos, scrie ca anvelopele care se comercializeaza in Europa se fabrica in Ungaria. Daca le achizitionez, o sa revin cu impresii.1 point
-
1 point
-
Nu iti impartasesc parerea @toni. Cred ca ce vine de fabrica e ideal ca si inaltime... dar chiar si atunci ai probleme la unele borduri sau iarna. Niste roti pe 18 cu et o idee mai mic si cam atat. Sau cel putin asta planuiesc eu.1 point
-
Esti sigur? Le-ai taiat si nu a curs ulei din ele? Eu nu am gasit bucsa mare fara ulei, fie ea si no name. Poate erau scurse deja ale tale. Mai ales la piesa OEM.1 point
-
EGO uite un review :) http://www.amsonline.ro/test-comparativ-ford-focus-honda-civic-hyundai-i30-opel-astra-peugeot-308-vw-golf/1 point
-
Si codul airbagului pt. volan de B7 3C8 959 537 D? Pt ca le cumpar separat! Si imi trebuie cumva si slip-ring?1 point
-
@CristianTanase: Acelasi lucru care s-a intamplat si pana la sfarsit: eram in fata! :D @Cristi407: Cand mergi cu viteza legala sunt suficiente franele de GTI, asta daca nu esti pe serpentine...iar franele de RS4 sunt overkill pentru noi. Pe strada kit-ul de Cupra/S3/R cu discuri si placute mai bune e arhisuficient pana pe la Stage II+ - Stage III. Eu incercam sa subliniez ca sunt mai potrivite niste upgrade-uri pe care sa le resimti zilnic decat unele de care te bucuri ocazional. Eu zic ca e mai placuta distractia ce ti-o ofera un LSD, tinuta de drum pe care ti-o ofera o suspensie buna, controlul si siguranta date de frane si anvelope bune etc. In lista mea astea sunt prioritatile, dar cum ai zis si tu, fiecare cu conceptiile sale.1 point
-
Salutare, In sfarsit merge forumul. Privind uleiul din cutie, sunt multi "mari meseriasi" care habar nu au ca exista si un filtru care trebuie schimbat la cutiile automate. Daca stam sa ne gandim logic, de ce pe bidoanele de ulei exista un termen de valabilitate, nu pentru ca isi pierde uleiul din proprietati odata cu trecerea timpului? Daca este utilizat, cu atat mai mult; mai ales ca exista transfer de caldura intre blocul motor si cutia de viteze. Eu unul, schimb uleiul din cutie si eventual diferentiale la 60.000 km, iar pe cel din motor, indiferent de care este la 5-6 000, si uite asa nu am nici o problema. Daca tot vorbim de fluide, trebie schimbat si cel de la directie precum si cel de la sistemul de franare/ambreiaj. Multe masini au filtru de ulei si la servodirectie si ft. putini stiu acest lucru. Eu va povestesc aici pentru ca m-am lovit de aceste lucruri de multe ori. Concluzia mea: e mai ieftin sa previi ( adica sa schimbi mai des fluidele si filtrele ) decat sa repari. Unde mai pui, ca atunci cand schimbi fluidele, identifici si posibile scurgeri/ defecte.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00