Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.03.2017 în toate secţiunile

  1. Sintagma cu motor fortat e pensionata de cativa ani. Deja e a doua generatie de TSI-uri, acum si cu dezactivare de cilindri pe 1.4 pt o economie suplimentara de carburant. Daca argumentul consumul e important, atunci 1.4, daca nu e in capul listei atunci 1.8TSI ce va veni si cu suspensie independenta pe spate ca bonus. TSI-urile de 1.4 se pot conduce si in regim de diesel foarte bine. Intre 2000-4000rpm lejer in oras, ba chiar acolo ai cuplu maxim. Pentru cp se ajunge la 5000+, dar asa e conceptul de motor otto, nu inseamna ca e fortat. O folosire 60-70% in Bucuresti, va aduce multe deservicii TDI-ului. Cu precadere ca dieselul EU6 e sever limitat de norme, va face regenerari frecvente, apoi consumul in aglomeratie nu va diferi foarte mult de cel al unui 1.4tsi. In 3-4ani deja marile companii au si spus ca nu mai investesc in motoarele diesel pt masinile mici. Intrebarea este cand vom renunta noi la vechile impresii
    5 points
  2. @razvan.ac eu fac cam 20.000 km in fiecare an, dintre care 60-70% in afara Bucurestiului. Daca nu as fi vrut neaparat 4x4 (si suspensie multilink), optiunea mea ar fi fost 1.4 TSI 150 CP fara nicio ezitare: mai silentios (mai ales ca Octavia nu e izolata fonic la fel de bine ca un Golf), mai potrivit pentru Bucuresti (nu uita ca DPF-ul si condusul in oras nu sunt cei mai buni prieteni), la fel de fasnet (un mic plus pentru diesel cand masina este incarcata spre maxim), cost de achizitie/utilizare mai mic. TSI-ul atinge cuplul maxim de 250 Nm incepand cu 1.500 rpm, deci fuge la fel de bine ca si un TDI, fara prea mare efort.
    5 points
  3. @razvan.ac Salut Razvan, ma gandeam sa-ti dau un sfat dar deja colegii au spus totul pana sa ma decid sa scriu Toata lumea iti recomanda benzina, ti-au dat si argumente, tu oricum faci cum crezi, dar ia-le in considerare. Iti mai dau eu unul: eu am diesel. Dar iti recomand si eu benzina Mergi 60-70% prin oras si faci si km putini. Si daca facei km multi tot benzina iti recomandam Colegul Rempha ti-a dat si 2 argumente corecte de ce ai alege dieselul. Dupa cum iti spuneam, eu am 1.6 TDI 105 CP si am vazut consumuri intre 9 si 12% in oras, mers normal. Crede-ma pe cuvant (sau mai bine nu, fa un TD si convinge-te) ca benzina o sa iti ia la fel in oras. In afara nici nu o sa simti diferenta la buzunar. La al 2-lea argument, total correct ca si primul, chiar mergi cu masina incarcata la maxim mereu? Altfel nu ai avea motiv sa mergi pe Diesel. Fa un TD cu motoarele pe benzina si o sa ramai surprins cat de potente sunt, chit ca e 1,4 TSI. Referitor la ce retrofit poti face ulterior. Vezi in aria retrofit (Octavia, Golf 7...) cat de multi colegi cauta sa-si faca retrofit la anumite sisteme. Si vezi ce costuri implica, eu iti recomand sa iti pui cat de mult poti din fabrica. Mult success in alegere!
    4 points
  4. @razvan.acAm condus si conduc frecvent 1.8TSI 180CP urban si extra-urban pe Octavia 3 si se conduce fara nici un efort (comparatia o fac cu 2.0TDI 170CP de pe Superb). Daca te uiti la cuplul acestui benzinar ai cuplul similar cu 1.6TDI 115CP diesel, dar pe o turatie mult mai mare. La 1.8TSI nu-ti trebuie turatie ridicata pentru performanta, chiar daca il turezi 50-70% tot are mai multe rezerve de putere decat dieselul, nu mi se pare o motorizare fortata. Nu trebuie sa ma crezi pe mine, dar iti recomand un drive test. Urmatoarele 3 motorizari au acelasi cuplu de 250Nm dar atentie la marimea plajei de turatie in care se obtine acest cuplu maxim (nu cumpara cu motoarele pe benzina fara turbo!): 1.8 TSI 180CP (250Nm 1250-5000 rpm) => cu ~1000 de euro (+ suspensie independenta spate) mai ieftin decat 2.0TDI 150CP 1.6TDI 115CP (250Nm 1500-3000 rpm) => cu ~1500 de euro mai ieftin decat 2.0TDI 150CP 1.4TSI 150CP (250Nm 1500-3500 rpm) => cu ~2000 de euro mai ieftin decat 2.0TDI 150CP La rulajul de 16.000 km /an si 60-70% urban iti recomand TSI, de diferenta de bani poti sa-ti comanzi Rear View Camera chiar daca obliga la navigatie si altele (vezi configuratia ta atasata pentru 1.8TSI, inclusiv cu Rear View Camera, navigatie si altele costa cu 200 euro mai mult, sau daca mergi pe 1.4TSI mai scazi 1000 de euro). O3Style18TSI.pdf PS: Diesel-ul ramane cu 2 avantaje (fata de benzina turbo de noua generatie): 1) consumul mai mic (in medie cam cu 1-2 L/100km mai putin), si e perfect justificabil in continuare pentru un rulaj mare de peste 25.000 km, 2) cuplul mai mare (in medie cam cu 25-30% mai mult), si e perfect justificabil daca masina circula frecvent incarcata cu pasageri si bagaje multe.
    4 points
  5. @razvan.ac In calitate de posesor de O3 2.0 TDI dar si de un benzinar de la o firma concurenta iti recomand benzina cu incredere la mai putin de 20k km anual. Dieselul este rentabil doar peste 20k, cand tractezi sau cand mergi pe Autobahn cu 200/h. Este un soc atunci cand treci de la autonomie de 1000km in extern cu un plin la 700-800km dar nu e o tragedie. Si bineinteles, evita motoarele in 3 pistoane pe Octavia.
    3 points
  6. @razvan.ac Motoarele tsi stau foarte bine la cuplu si la mersul in oras sunt mai silentioase. Daca nu o sa ai tot timpul masina plina 1.4tsi se descurca la fel sau ceva mai bine decat 2.0tdi 150cp si e mai ieftin. Daca vrei o masina mai sportiva si nu te deranjeaza consumul mai mare mergi pe 1.8tsi.
    3 points
  7. Bineinteles dupa lucrari a urmat si partea de rasfat a compartimentului motor:
    3 points
  8. Finally... de cand o asteptam E vorba de un Superb 3 Style, benzina, TSI220 DSG. Culoare Bej Cappuccino Pe langa toate bunatatile cu care vine standard Style (Kessy, portbagaj electric + pedala virtuala, Bi-Xenon + AFS, scaune incalzite fata, clima 3 zone, DMS, oglinzi antirobire, Park Pilot, Bolero + telefonie prin Bluetooth), am mai adaugat: Jante 19'' Sirius (235/40) Suspensie sport (-15mm) Directie progresiva Volan cu padele Interior Alcantara Parbriz incalzit Canton DAB Sunset Parking Assistant Prezoane antifurt Fabricatia a fost week 7, pe 6 Februarie Azi am intrat in posesia ei. Si pentru ca sunt in grupul "clientilor cu nevoie speciale" aka am OCD am fost prezent la tot ce inseamna pregatirea de livrare. Senzatia e majora, are asa un gust special. Inlaturarea foliilor de transport, inlaturarea blocatoarelor de transport si prima coborare pe suspensia ei... "smells like teen spirit" Asa cum spuneam si cu alta ocazie, masina asta e (cu evidenta adaptare la preferintele actuale) razbunarea mea pentru Golful 5 GTI la care visam acum 13 ani, dar care nu s-a materializat niciodata. Maine plecam in lumea larga, sa ardem benzina...cred ca o sa ranjesc ca prostul la pompa, in timp ce o sa am pistolul "verde" in mana, un gest de prea mult timp asteptat. (noroc ca nu pot alimenta cu motorina, un fel de "old habits die hard") Revin cu alte poze si impresii. Pana atunci, ceva de actualitate. Ultima poza e "pe picioarele" ei pentru prima oara.
    2 points
  9. In calitate de posesor acestui motor. Acest motor se fabrica din 2013 pe masinile din concernul VAG si nu are nimic de a face cu vechile 2.0TDI, chiar nimic in afara de cilindree. Iar cu plusul de putere??? 1 minut nu as putea sa tin pasul cu 1.8TSI !!!! Doar consumul extraurban intr-adevar bun sta pe langa acest motor. Zgomotos , cu regenerari peste regenerari, si fiabilitate care inca nu prea se stie, sunt cazuri si cazuri. Se produce exact de cand se produce si noul 1.8TSI DE 180 CP. Eu am optat pentru acest motor ca fac 30 000 km pe an in marea lor majoritate extraurban. Dar in oras simt ca il omor... se pare ca nu voi mai avea atatea drumuri si parca acum si eu as lua clar tsi 1.4 sau 1.8... in fine ai dat comanda asta e, nu este capat de tara, nu este un motor rau, dar se simte ca nu prea ai citit despre noile TSI-uri si ai ramas cu sechele si preconceptii din vremea celor vechi... Noroc la asteptare!!! Ai primit un pret bun, in septembrie 2015 mi-ar fi placut asa pret cu asa echipare si motor la O3(acum aveam O3), dar ei o tineau cu reducerile lor de 500 euro...
    2 points
  10. Am zis si eu cat de cat, pt ca inca are probleme cu "fiabilitatea" vopselei si al asamblarii....mecanica stiu ca este buna,inca 1 data vorbesc din ce vad/aud. Nu am avut mazda.Dar problema cu rugina la mazda o vad tot timpul mai ales in zonele de munte.VW sta mai bine la acest capitol chit ca si aici este o problema la excrementele pasarilor ca sa zic asa ,dar cam atat Plus,ca o opinie personala, CX5 are un pret ok si parca arata si mai bine fata de un tiguan sportage
    2 points
  11. Daca Mazda e cat de cat buna, atunci VW e pe locul 999 din 1000.
    2 points
  12. Sigur nu faci confuzie intre Hill hold assist si Autohold?
    2 points
  13. Din pacate favoritismul pro-vag e in floare pe acest topic. Unii pur si simplu se pare ca nu pot accepta ca mai exista si alti producatori care pot face masini bune inafara de nemti. Va deranjeaza atat de tare ca 3008-ul nu are 4x4 dar unii nici macar nu realizati cat de putin folositi in viata de zi cu zi tractiunea integrala. Zicea cineva mai sus ca faptul ca are cutie automata cu convertizor si nu cu dublu ambreiaj o face sa para ieftina... pai atunci nu va mai uitati nici la mercedes cu al lor 7/9g-tronic, nici la bmw si nici la alti producatori care folosesc cutia zf-8 (pe care toata lumea o lauda) pentru ca nu sunt premium, alegem vag in continuare cu al lor minunat dsg7 de pe motoarele mici ca e premium, si la feeling si la reparatii. In familia mea detinem un peugeot 307 si masina din semnatura. 307-ele din 2005 si pana acum nu a avut atatea probleme si bani bagati in reparatii ca beetle-ul in 4 ani, si ma refer la orice tip de problema: mecanica, electrica sau de tinichigerie. Un prieten are un peugeot 2008, luat de nou (cam 18.000 euro) in 2013, si fara 4x4 merge si la munte si peste tot fara probleme. Sa nu mai zic ca singurele lui vizite la reprezentanta de cand a cumparat masina au fost STRICT pentru revizii (presupun ca faptul ca cineva i-a zgariat masina in parcare nu o punem ca problema de producator). Tot ce va spun nu sunt inventii pentru ca mi-a fost coleg de camera 2 ani de zile si coleg inca din generala deci am mers destul de mult cu el cu masina. Probabil unele persoane se vor simti ofensate de cele spuse de mine, dar trebuie sa fim realisti si sa facem comparatii corecte. Precum colegul @vdragos care compara 1.2 puretech de 130 de cai cu 1.4 tsi de 150 de cai, nu cu cel de 125 cum ar fi corect...
    2 points
  14. De fiecare data cand se desface chiulasa este bine sa se verifice planeitatea pentru ca ea se poate deforma din cauza caldurii si risti sa-ti sufle garnitura noua. Eu zic ca procedeaza corect mecanicul.
    1 point
  15. @mednick Autohold-ul iti memoreaza ultima frana apasata, in asa fel incat nu trebuie sa stai cu piciorul pe frana in stationare. Hill hold e cum a punctat cineva mai sus, iti mai tine frana inca vreo cateva secunde sa n-o ia la vale cand schimbi piciorul de pe frana pe acceleratie de exemplu. Asta-i o explicatie mai simplista sunt optiuni diferite si cred ca exista ambele la amandoua modelele. De obicei daca ai frana de mana electrica, ai si autohold, iar Hill hold este mai mereu optional
    1 point
  16. @mednickJust ask @Al Bundy si iti da el lista cu ce se poate activa
    1 point
  17. Initial voiam Clima Air si doar pe fata. Din fericire nu am mai dat comanda (trebuia sa mi le trimită cineva din UK) si am luat Team Heko fata si spate. Sunt foarte stilate, pun mâine poze si detaliez ca acum e noapte ?
    1 point
  18. Planeitatea se face daca se constata dupa demontare.Planeitatea implica costuri si manopera suplimentara deoarece se dezechipeaza chiulasa complet
    1 point
  19. Zgomot de diesel se rezolva doar cu inlocuire pistoane.Planeitate la chiulasa se face daca se constata ca e necesar.
    1 point
  20. Important e sa nu se urce in altă mașină! Is curios ce paravanturi ai gasit... mie poti sa imi pui poze si cu ea murdară, ca stiu cum arată in realitate. Cat despre flaps-urile pe fata am renuntat total la idee, dupa ce am văzut ca sub ele se aduna noroi si umiditate si apoi rugină... evident.
    1 point
  21. In general la motoarele PD cu 8 valve se uzeaza axa cu came
    1 point
  22. Astazi mi-am pus si eu aparatorile de noroi fata si spate. Plus paravanturi fata si spate. Maine o spăl si-i fac si eu niste poze. PS: I-am arătat sotiei pozele cu bijou-ul tau (fara sa-i zic ca nu e masina noastră) si m-a întrebat unde i-am facut eu poze masinutei noastre? ?
    1 point
  23. Producatorul recomanda insistent norma mentionata. Acum este posibil sa se foloseasca si altceva eu nu am incercat si nu cred ca e nevoie de altceva atat timp cat nu sunt probleme (uzuri, scurgeri).Faptul ca volanul se invarte mai greu poate avea mai multe cauze presiune insuficienta in pneuri; flanse si/sau rulmenti sarcina uzati; caseta de directie prea stransa etc. Oricum, la cat costa 1 l de lichid de servodirectie cu tot cu schimb e cel mai ieftin de incercat cu atat mai mult cu cat lumea nu prea se omoara cu verificarea/completarea lui dapai cu inlocuirea.
    1 point
  24. Am avansat la faza cu venitul caldurii, desi afara avem 2 grade celsius. Si am pus si mud flaps-urile. Am vopsit franele cu ceva vopsea gri metal (simplu si curat) rezistenta la temp inalte. Vopseaua e pentru eșapament... dupa ce am tratat esapamentul antirugina am zis de ce nu. Imi place cum au iesit.
    1 point
  25. Ala este sunetul placutelor de frana...deci aluneca putin cate putin placutele pe discuri adica nu prinde bine ori nu ai tras frana de mana cum trebuie.
    1 point
  26. Andrei-Am trecut astazi de curiozitate sa le vad pe amandoua si ai mare dreptate!
    1 point
  27. Am gasit pe un site doar oglinzile cu 600 lei. SH evident, din dezmembrari.
    1 point
  28. "firicele" acelea negre sunt de la curea ... sa stii ca in vara vreau sa ii fac un wash la motor ... cu teama dar e sanatos ... sa stii ca am neglijat-o in ultimul timp ... dar imi iau revansa in primavara asta ... vreau sa-i fac primul polish din viata ei ... professional!
    1 point
  29. Vezi ce inseamna sa nu circuli cu masina? . Si ce-i cu mizeria aia pe acolo? Ia pune furtunul si spala motorul, pai se poate sa nu ai grija de masina?
    1 point
  30. Passat 1,6 tdi cayc - 2012 . vara 0,3l la 90 grade si +26 afara si iarna 0,5 l la 45 grade apa si 5 grade afara . Probabil ca mai scade la 90 grade apa dar am surprins clipa cu multi de 7777.7 .
    1 point
  31. Xenon oem - plus... la ochelari , o sa iti multumeasca ochii... - climatronicul, doar plus design. oricum, diferenta si la costuri......
    1 point
  32. nu are legatura limp mode-ul cu gazele de carter si nu stiu sa aibe motorul tau senzor pt gaze de carter, legat de limp mode cauzele sunt altele , in primul rand pune diagnoza pe ea si vezi daca iti da deviatie negativa sau pozitiva si apoi te pui sa verifici vacumuri , comanda turbo , actuator turbo , geometrie etc. cel mai des se intampla sa ia limp mode din cauza geometriei variabile imbaxite.
    1 point
  33. Poate defect ,inlocuieste-l la urmatorul schimb de ulei
    1 point
  34. 1.4 TSI +DSG7 consum real!
    1 point
  35. Sa fie intr-un ceas bun si sa citim aici numai de drumuri bune, locatii frumoase si upgrade-uri! Anvelopele sunt cumva Pirelli Cinturato P7? Macar se puteau indura de asa motorizare si sa puna ceva mai bun.
    1 point
  36. Nu stiu daca voi fi in asentimentul celor care reclama resoftarea, insa tot ce pot sa va spun este ca in urma a doua actiuni pe care le-am facut la masin adin semnatura (Jetta 2012, 1.6 TDI, CAYC, 170.000 KM) aceasta se comporta mult mai bine, Actiunile au fost facute la doua saptamani de la intrarea in vigoare a actiunii cu Dieselgate (asa zice dealerul din Ploiesti), adica undeva pana in sarbatorile de iarna 2016. Cele doua actiuni au fost cea Dieselgate si resoftarea la 9978 (parca). Masina nu imi facea probleme mari inainte, doar ca in ultima vreme, inainte de actiuni, o data pe saptamana mi se aprindea martorul "bujie" si "motor" si trebuia neaparat sa ajung la un VCSD pentru ca nu mai reusea sa isi faca regenerarea DPF in mers. Dupa actiuni, mi-a scazut vizibil consumul de la cca 9.5% la 5.5-6% (regim de mers turat, schimbat peste 2500 rpm, naveta Bucuresti - Ploiesti + urban); masina merge mai frumos, motorul pare mai "strans", acceleratia mai ferma si de atunci nu am mai avut nicio problema cu DPF-ul (niciun martor aprins). Eu unul sunt multumit de resoftare.
    1 point
  37. Da da , asta voiam sa zic, retrofit la tips-urile de 280 (parca aia are evacuarea misto nu? )
    1 point
  38. @75NOR Felicitari pentru cele 2 tevi de esapament. Cred ca o s afie o senzatie majora cand o sa vezi aburii iesind pe cele 2 evacuari, ti-am mai zis. Sa te poarte sanatos si sa iti tina zambetul pe buze.
    1 point
  39. Da, ala gri l-am vazut. Asta cu grasimea de la degete se prea poate... in legatura cu frana de mana clasica, pemtru mine este un pozitiv si nu un negativ, mult mai putine probleme in timp si usor de folosit...am citit destule despre alea electronice care iarna isi cam fac de cap cateodata, dar aici recunosc este chestie de gust, poate eu sunt mai demodat, Amandoua culori imi plac si da bine pe Octavia 3 . Vanzatorul mi-a aratat unele altele pe masina, din greseala a activat si jeturile pe faruri( imi arata luminile led) si ce am observat ca spala numai pe faza scurta( ce-i drept observand urmele lasate pe farurile lepnului meu, si la mine cam la fel o face), imi plac noile ceasuri de bord de pe Style de asemenea .
    1 point
  40. Din moment ce-i rogi pe cei in masura sa te corecteze, tu spui aberatii si baliverne...Du-te la mecanic si fa constatarea, decat sa te plangi pe aici(daca noi nu le avem cu mecanica)...
    1 point
  41. OE = original equipment (uleiul original de fabrica VW) OEM = original equipment manufacturer (adica uleiul produs de cel care fabrica si OE dar sub brand propiu, cel mai probabil Castrol, mai precis un Castrol Edge Titanium FST) Nu sunt acelasi lucru, OE este peste OEM, la fel ca la piese auto.
    1 point
  42. Buna seara! Ce cod are furtunul de la pompita lichidului de parbriz? Imi curge lichid prin locul incercuit in poza de mai jos. Masina : WVWZZZ1JZ1W728751
    1 point
  43. și în caz de explozie ce faci numai cu janta? nu ai nevoie și de o anvelopă nouă? Felicitări pentru noua achiziție. Aceeași culoare și același motor e și pe șaranelul meu. Instrucțiunile de utilizare le am în germană, nu prea găsești în limba română, dar dacă reușești să ne dai și nouă de știre.
    1 point
  44. in mod normal, VW spune ca uleiul la cutie e pe viata, dar viata asta se refera la durata de viata normata a masinii, deci maxim 8 ani. la un schimb ar trebui cam 5-6 litri. cod original G 055025A2
    1 point
  45. cum de am uitat mult ravnita cotiera ! ... am alergat un pic dupa ea dar in sfarsit are si golfuletul un "sprijin" :D
    1 point
  46. Viteza setata nu poti sa o vizualizezi (afaik). Atingi viteza de croaziera dorita, apesi pe "boton" si ramane acolo.
    1 point
  47. Multumesc tuturor pentru ajutor. Comanda este lansata pentru 2.0TDI; nu am vrut sa tin cont de nr de km parcursi anual sau de faptul ca voi circula cel mai mult prin oras; am luat in calcul fiabilitatea si vechimea motorului, sper sa nu ma fi inselat. Vreau sa am acel plus de putere/cuplu in cazul unui eveniment neprevazut. Nu am facut drive test cu un motor pe benzina, doar cu 1.6TDI/115CP, pe FL, poate ma ajuta putin in alegere. @The_Ego , ai dreptate legat de mentalitate.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!