Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.03.2017 în toate secţiunile
-
Finally... de cand o asteptam E vorba de un Superb 3 Style, benzina, TSI220 DSG. Culoare Bej Cappuccino Pe langa toate bunatatile cu care vine standard Style (Kessy, portbagaj electric + pedala virtuala, Bi-Xenon + AFS, scaune incalzite fata, clima 3 zone, DMS, oglinzi antirobire, Park Pilot, Bolero + telefonie prin Bluetooth), am mai adaugat: Jante 19'' Sirius (235/40) Suspensie sport (-15mm) Directie progresiva Volan cu padele Interior Alcantara Parbriz incalzit Canton DAB Sunset Parking Assistant Prezoane antifurt Fabricatia a fost week 7, pe 6 Februarie Azi am intrat in posesia ei. Si pentru ca sunt in grupul "clientilor cu nevoie speciale" aka am OCD am fost prezent la tot ce inseamna pregatirea de livrare. Senzatia e majora, are asa un gust special. Inlaturarea foliilor de transport, inlaturarea blocatoarelor de transport si prima coborare pe suspensia ei... "smells like teen spirit" Asa cum spuneam si cu alta ocazie, masina asta e (cu evidenta adaptare la preferintele actuale) razbunarea mea pentru Golful 5 GTI la care visam acum 13 ani, dar care nu s-a materializat niciodata. Maine plecam in lumea larga, sa ardem benzina...cred ca o sa ranjesc ca prostul la pompa, in timp ce o sa am pistolul "verde" in mana, un gest de prea mult timp asteptat. (noroc ca nu pot alimenta cu motorina, un fel de "old habits die hard") Revin cu alte poze si impresii. Pana atunci, ceva de actualitate. Ultima poza e "pe picioarele" ei pentru prima oara.12 points
-
Din pacate favoritismul pro-vag e in floare pe acest topic. Unii pur si simplu se pare ca nu pot accepta ca mai exista si alti producatori care pot face masini bune inafara de nemti. Va deranjeaza atat de tare ca 3008-ul nu are 4x4 dar unii nici macar nu realizati cat de putin folositi in viata de zi cu zi tractiunea integrala. Zicea cineva mai sus ca faptul ca are cutie automata cu convertizor si nu cu dublu ambreiaj o face sa para ieftina... pai atunci nu va mai uitati nici la mercedes cu al lor 7/9g-tronic, nici la bmw si nici la alti producatori care folosesc cutia zf-8 (pe care toata lumea o lauda) pentru ca nu sunt premium, alegem vag in continuare cu al lor minunat dsg7 de pe motoarele mici ca e premium, si la feeling si la reparatii. In familia mea detinem un peugeot 307 si masina din semnatura. 307-ele din 2005 si pana acum nu a avut atatea probleme si bani bagati in reparatii ca beetle-ul in 4 ani, si ma refer la orice tip de problema: mecanica, electrica sau de tinichigerie. Un prieten are un peugeot 2008, luat de nou (cam 18.000 euro) in 2013, si fara 4x4 merge si la munte si peste tot fara probleme. Sa nu mai zic ca singurele lui vizite la reprezentanta de cand a cumparat masina au fost STRICT pentru revizii (presupun ca faptul ca cineva i-a zgariat masina in parcare nu o punem ca problema de producator). Tot ce va spun nu sunt inventii pentru ca mi-a fost coleg de camera 2 ani de zile si coleg inca din generala deci am mers destul de mult cu el cu masina. Probabil unele persoane se vor simti ofensate de cele spuse de mine, dar trebuie sa fim realisti si sa facem comparatii corecte. Precum colegul @vdragos care compara 1.2 puretech de 130 de cai cu 1.4 tsi de 150 de cai, nu cu cel de 125 cum ar fi corect...8 points
-
Consumul a scazut foarte tare la toata lumea odata cu incalzirea vremii4 points
-
Sa intru si eu ca musca in Am detinut masina cu punte semi-independenta, nu e moarte de om, insa fiecare ce isi doreste de la o masina. Nu zic ca Peugeot 3008 nu este superba, am vazuto si in realitate. Ce ma doare pe mine ca cumparator, este ca echipat de top, strict in acest versus, financiar vorbind, fara discounturi etc, francezul se claseaza la pret exact cum urmeaza(fara sa intru in detalii la lista de optionale in parte): Echipare Top: 3008 GT 2.0 BlueHDI S&S EAT6 180 PS - 33,410,- € Ateca Xcellence 2.0TDI DSG 4DRIVE 190 PS - 32.532,- € Sportage 2.0 DSL GT Line 4x4 HP - AT 6 185 PS 28.620,- € Tiguan Highline 2,0 TDI DSG 4Mot 190 PS - 34.403,- € Strict vorbind ca un fost potential cumparator, pe mine pretul de lista, pretul de revanzare, m-au descurajat. Fiecare pe banii lui, pe barba lui, succes!4 points
-
Eu am mers cu 308 cu motorul 1.2 de 130 CP si am ramas impresionat de motoras, trage foarte bine.3 points
-
Nu este cel mai reusit interior intr-adevar, dar sa nu comparam calitatea interiorului totusi..nu dai banii doar pe acele cerculete. Plus valoarea de revanzare, care uite (ca tocmai simti pe pielea ta acum) cum e... Nu ma intelege gresit, nu sunt vreun fan Q3, dar l-as lua cu ochii inchisi in fata Atecai la orice ora, daca preturile ar fi comparabile (ceea ce nu prea cred ca e posibil totusi, cu toate reducerile..)3 points
-
Unii o tot ardeti cu suspenisa semiindependenta ca un mare minus sa fim seriosi intr-o utilizare normala nu se simte nici o diferenta . Peugeot 3008 arata intr-un mare fel nu este o masina anosta si motorizarile diesel de la Peugeot sunt peste ce produce VAG ca rafinament si consum . Sunt convins ca va avea vanzari bunicele cat despre 4X4 peste 90 % dintre cei care au acest sistem il folosesc extrem de rar sau deloc . Ne cumparam JIP sa urcam bordura la oras .3 points
-
Nu iti cunosti suficient de bine masina daca nu stii cand isi face regenerarea3 points
-
Aia cu greutatea (100kg din cifrele date de constructor) era acolo in enumerare, nu e un criteriu pentru care nu am ales 4x4. Nu ca ar fi trebuit sa'mi justific in vreun fel alegerea ...3 points
-
salutari tuturor ! Sunt printre cei care din imprudenta,necercetare amanuntita am facut update-ul la insistentele unui angajat vw!!! Insa din fericire (datorita colegului EEXCALADE-Catalin-un om cu o educatie ,deontologie si etica profesionala aparte ,cariua ii multumesc din nou pe aceasta cale ca m-a consiliat si sfatuit ) am reusit sa revin la softul anterior ,recastigandu-mi masina dealtadata care mergea ceas ! Ptr tipul de motor care il detin pe masina ,update-ul facut este dezastruos(eram hotarat sa vand masina ) - puere scazuta ,gatuita intre 1500-2000 ture,consum marit,regenerari din aproapre 200 in 200 km( monitorizat atent in 1000 si ceva de km indiferent ca au fost extern sau intern,zgomot mare la rece al injectoarelor ca de lant plus ca uleiul ca niciodata s-a consumat,ars probabil din cauza regenerarilor dese (de cand am masina niciodata nu a consumat ulei pana la update). Am reusit sa fac revenire la softul initial prin desfacere ecu si masina merge impecabil!!! regenerari in oras la 550-600-sper sa nu exagerez insa de la ultima am acum 550 km facuti 70% urban si restul extra ! Deci daca puteti evita update-ul e cea mai buna solutie! Asta este experienta mea pe tipul de motor CBDC 81kw ! pe celelalte nu ma pronunt! O experienta total dezamagitoare! Imi cunosc foarte bine masina , sunt o persoana meticuloasa ! iar cele mentionate au fost constatate cu mare atentie ! Multumesc !3 points
-
Despre regenerarile foarte dese si efectele lor discutam la vara . P.S. Dupa fiecare regenerare rezulta o anumita cantitate de cenusa care se depune in DPF si se elimina doar mecanic.2 points
-
Atatea urari de bine nici Patriarhia nu le-ar putea primi . Unde-s pozele, impresiile ? ... Multi km fara evenimente !!!2 points
-
"Dupa actiuni, mi-a scazut vizibil consumul de la cca 9.5% la 5.5-6% (regim de mers turat, schimbat peste 2500 rpm)" Nu stiu de ce dar parca nu mi vine sa cred!!2 points
-
Vezi ca S-tronic de pe 1.4 TSI de la Q3 este acelasi cu DSG7 de la Ateca ... DQ200 cu ambreiaje uscate si probleme potentiale.2 points
-
Aici da, iti dau dreptate, nu se poate compara cu dsg-ul, oricat de mult ar incerca. Dar eu raman la parerea mea, mai bine AT6-ele asta decat un DCT cu probleme mari gen hyundai si kia...2 points
-
Felicitari tuturor ce s-au decis @cristi511 vezi varianta black&red de pe ford focu ca combinatie de culori in combinatie cu accesoriile actuale poate faci o tiganie -desigur daca "u" gusta @andrei0241 felicitari, sunt sigur ca pentru o masina de oras, isi va face treaba cu brio @CristiALF aici trebuie sa recunosc, si eu fac achizitia pentru mine, nu cu gandul la revanzare, cum nici cristi511 nu a reusit sa treaca peste interiorul Q3, eu nu am reusit sa trec peste interiorul la Q5 FL /SQ5 , in buget era un sh sub 100k km , insa bordul mi se parea "invechit" Cat despre DAE etc, daca este cineva interesat, PM si ii raspund concret si cu datele din contractul meu, pentru cei care nu au semnat inca2 points
-
@EEXCALADE s-a referit la un alt mod de a-ti cunoaste masina. Daca ai chef sa citesti mai sus o sa intelegi ce a vrut sa spuna.2 points
-
Dragos, ca sa ramanem on-topic, daca e sa comparam vreunul din Suv-urile/crossover propuse aici, dupa cele afirmate de tine, ar trebui sa luam ca etalon Nissan QQ, care este cel mai bine vandut Crossover/Suv de nspe mii de ani. Si ca sa comparam mere cu mere, daca discutam de 1.2 puretech care este entry-level, atunci comparatia ar putea fi facuta cu motorul de 1.0 TSI de la Ateca de exemplu, care este tot entry-level.2 points
-
@andreimicu Cam asta gasim in capac,si daca membrana aia ramane blocata nu mai ies gazele.2 points
-
Nu stiu exact pe ce te bazezi cand spui asta, dar la o verificare, am luat din 2008 incoace, ca n-as fi vrut sa fac lista din '69 in ordine descrescatoare: 2016 - Opel Astra, nu stiu cat de bine s-au vandut dar sigur nu e anonima si nici fiasco, am gasit ca s-au vandut undeva la 250k bucati in Europa 2015 - Passat, nu cred ca mai are rost sa caut cifre despre asta 2014 - Peugeot 308 , unitati vandute 2014 - 161.515, 2015 - 213.764 2013 - Golf, iarasi nu cred ca are rost sa discutam despre cifre 2012 - Ampera/Volt asta e singurul model care putem spune ca a dat chix ( 5.270 - 2012 + 650 de Volt) 2011 - Nissan Leaf, pe care eu nu il consider un rateu, tinand cont ca vb de masina electrica. 2016 18.210 buc, 2015 15.303buc.2014 15.158buc 2010 - Polo , iarasi nu cred ca are rost sa discutam cifrele. 2009 - Insignia , cifre 137.714 in 2009 , 132.182 in 2010 si 133.535 in 2011. 2008- Fiat 500 - din 2008 pana in 2016 inclusiv s-au vandut peste 1,5 milioane de unitati. Ideea era sa lasa putin subiectivismul asta patimas. END of OT Datele luate sunt de pe: http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/2 points
-
eu te as sfatui sa te interesezi de cati km are masina,o sa iti para rau mai tarziu in primul rand km face pretul unei masini si dupa aia optiunile si starea masinii o masina full cu multi km nu se uita nimeni la ea,cel putin in afara tarii,fie ea si passat b72 points
-
4x4 costa fix 2k in plus. Iar masina va fi a sotiei. Sotie care asta iarna nu s'a incumetat nici cu Foresterul sa iasa cand era zapada mai mare (ea avand acum o Fiesta 2008). Forester care sigur e mai potent decat 4x4'ul Atecai. Deci as da bani in plus, as avea o masina mai grea, care consuma mai mult ... toate ptr un sistem pe care nu il voi folosi vreodata. Sunt constient si ca 4x4 nu e util doar pe zapada, ca asigura o alta tinuta de drum, dar tot nu e un motiv suficient ptr a cheltui si alti bani. In avantul initial as fi luat diesel'ul de 150 cu 4x4, dar gandind la rece am ajuns la 1.4 2wd2 points
-
Nu e topic.. hai sa facem unul nou cu pareri si pe viitor achizitii. Parerea mea proprie si personala bazata pe toate videoclipurile si prezentarile/review-urile ce le-am vazut : Big fail, un Passat B8, nimic nou pe el, aceleasi motoare ( mai putin acel benzinar mic.. wtf? ) , un design exterior imprumutat de la mai multe masini, un design interior cu nimic diferit de un Passat B8, multe elemente de interior vechi de minim 2 ani . Aceleasi motorizari, nimic nou gen "R20" sau GT .. etc (un motor de 300+ cp). Aceeasi suspensie DCC reglabila doar pe duritate, nu si pe inaltime. Aceeasi cutie cu 6+1 (seriously? ) . Nici macar la jante nu au avut bunul simt sa incerce ceva mai nou si exclusivist ... au luat interlagosurile si le-au marit putin .. Cu masina asta vor ei sa provoace producatorii de masini premium? ce gluma buna.. Zici ca a fost facuta pe fuga masina, sa scoata repede ceva ca se plictisise lumea de acelasi CC vechi de 9 ani (nu putem numi facelift-ul o masina cu totul noua, e aceeasi masina din 2008 cu stopuri schimbate si bara fata + faruri schimbate.. cu acelasi bord + interior de passat B6 care are mai bine de 10 ani). S-a ales prafu de ce era VW .. cu modele gen R36 care inca se vand pe bani multi.. sau primul CC care a fost o opera de arta comparat cu corcitura asta de "Arteon" . Sper ca n-am suparat pe nimeni cu critica mea si putem continua aici discutiile despre masina.1 point
-
1 point
-
Sa o stapanesti sanatos! Arata excelent + motorul excelent. 1000 de puncte pentru ca nu ai luat stergatorul de luneta. (ORIBIL) Mai bine faci rodajalul ca la carte, decat sa umbli cu 2 litri de ulei dupa tine la 20.000 km.1 point
-
Mda, vad ca am luat minusuri fara explicatii. Sa vedem: 1. Peugeot practica in Ro preturi mai mari decat VAG (Seat, Skoda) la dotari similare si aproape egal cu Vw la toate modelel din gama. Cand e vorba de discount-uri, nu sunt mai mari decat la VAG decat in situatii exceptionale (PCR= pile, cunostinte, relatii). 2. Design-ul este un lucru subiectiv. Mie de ex. nu imi place cum arata noul 3008 (asa cum de ex. nu imi place cum arata nici Mazda 3 sau altele laudate pe diferite forumuri). Sunt prea efeminate, cu linii de design care se "contrazic" in anumite zone. 3. Fiabilitate: am in familie 307 care a facut nenumarate probleme (model de top, cu trapa si motorul diesel cel mai puternic). Vanduta in garantie, cumparat altceva. Coleg cu modelul 3008 anterior, la 90k km a inceput sa bage bani cu nemiluita in ea. A vandut-o pe nimic si a cumparat Rav 4- fara probleme. 4. Valoare de revanzare: te doare sufletul cand vezi cat iei in zilele astea pe un Peugeot. Sigur ca toate marcile se devalorizeaza, dar francezele sunt recunoscute pentru faptul ca iei bani de acadele pe ele dupa 2-3 ani de utilizare. In concluzie: am cumparat japoneza, o tin 10 ani si probabil ca o sa revin dupa aceea la VAG.1 point
-
Ai de ales intre oglinzi pliabile fara blind spot si oglinzi pliabile cu blind spot. Cele cu blind spot au alte sticle si alt cablaj in interiorul oglinzii. Costa la fel din ce vad la kufatec. Oricum pretul e mare. Gasesti in dezmembrari oglinzi pliabile de Golf 7 cu tot cu sticle si calculatoare de usi pana in 350-400euro.1 point
-
1 point
-
salut ! Am fost indrumat catre un tuner profesionist care stia exact ce face! a fost dat calculatorul(ECU) jos de pe masina ,desfacut,dupa care ,cu scule profesionele dat jos update-ul dieselgate ,rescris softul original vw de dinainte ,montat ECU ,pus pe masina si gata! De la prima cheie data dupa aceasta procedura s-a simtit revenirea motorului la felul in care mergea inainte de update( impecabil)!!! Cel ce face aceasta procedura trebuie sa stie bine ceea ce face,si sa aiba aparatura si sculele necesare !!Cu respect !1 point
-
@cristi511, pai tu m-ai setat pe upgrade de frane Ca nu aveam in plan asa repede initial. Legat de rodaj, asa ma gandeam si eu..1 point
-
Nu ma victimizez, dar nici nu te atacam pe tine personal. Insa de cand am inceput sa compar modelele care mi s'ar potrivi si pana acum, cand am cam luat decizia, multe persoane au incercat sa ma convinga ca mi'ar fi mai bine cu masina X sau cu optiunea Y sau ca arunc banii daca iau si optiunea Z. Macar in 2009 cand luasem Fiesta, fiind pe stoc, m'am decis instant si n'am mai trecut prin astea Noi sa fim sanatosi si sa ne bucuram de masinile noastre!1 point
-
Da, problema 3008-ului pare a fi in primul rand costul exagerat. Nu cred ca la Peugeot umbla cainii cu discounturi de 20% in coada totusi...1 point
-
Regenerarea se facea oricum si inainte. Mai rar, dar se facea. Problema este ca dupa update se pare ca se face regenerarea mult mai des.1 point
-
Nu este ok sa justifici solutiile tehnice/ motorizare de pe o masina prin raportare la nr. de radare de pe sosea ! Constructorii sa faca masini si sa marketeze corect solutiile tehnice folosite. Daca intreb un dealer ce suspensie e pe spate si el imi spune ca "e ok pe drumurile noastre" pai il sparg. E treaba mea pe ce-mi dau banii, e treaba lor sa comunice corect detalii tehnice si constructive. OT: Cat despre suspensia spate, recent a trebuit sa fac o manevra f. brusca de evitare a unui bizon si sunt convins ca suspensiile sport (+ anvelopele) au facut diferenta.1 point
-
1 point
-
Din moment ce-i rogi pe cei in masura sa te corecteze, tu spui aberatii si baliverne...Du-te la mecanic si fa constatarea, decat sa te plangi pe aici(daca noi nu le avem cu mecanica)...1 point
-
pare sa fie de la etrier - dar cel mai sigur, cum ti-a recomandat Excalade - scanare/diagnoza1 point
-
Totusi,puteam implementa si ei un sistem sa te anunte intr-un fel in cat timp trebuie facuta ca sa nu mai stau cu grija ca facand drumuri scurte o sa apara filtrul in bord sau sa vad daca merge start stop-ul si alte indicii1 point
-
Daca ma uit si cu cine s-a concurat, am asa, un sentiment de nerelevant ... Dar cred ca e de vina primavara. Am auzit si vazut tot felul de chestii despre 3008, comentarii gen "premium", "uau" etc. Umila mea parere este ca avem de-a face cu un pachet tehnic slabut imbracat intr-un pachet tehnologic mai avangardist si un design bun, futuristic. Dar daca te uiti cu atentie la desuuri, nu prea suna bine, motoare pe benzina cu 3 cilindri, cutie automata cu convertizor, suspensie spate semiindependenta. Si preturi babane ca doar e ultimul racnet.1 point
-
1 point
-
Astazi a fost deschisa in sfarsit bucata de 15km din LD2, dupa 3 luni in care s-au uitat la ea (era gata din 20 decembrie) ! http://www.openstreetmap.org/#map=13/45.8275/22.16781 point
-
1 point
-
A venit primavara, asa ca am trecut la rotile de vara. Pentru ca masina va ajunge in curand la cineva care apreciaza mai mult confortul decat "looks-urile", am hotarat sa trec de la 18'' vara inapoi la 17'' vara. Astfel, am echipat-o cu un set de Trifid, pe care le-am incaltat cu un set de ContiSport 5 - am hotarat sa mai dau o ultima sansa Conti-urilor, dupa ce am fost dezamagit de CSC2 ca si comportament in a doua parte a vietii. Din experienta de pana acum, dupa 3 sezoane de vara cu 17'', 4 sezoane de iarna cu 16'', 1 sezon de vara cu 18'', acum trecand inapoi la 17'' concluzia personala este ca pentru platforma asta si mai ales pentru motorizarea TDI140 - 17'' este cea mai buna alegere. Spun asta atat din punct de vedere al compromisului pe sosea - intre stabilitate si confort si din perspectiva expunerii jantei de 18'' la "factorii" externi, etc, cat mai ales din punct de vedere al felului in care reactioneaza mtorul de 140 echipat cu 17'' versus 18''. Povestea cu impactul cresterii masei nesuspendate nu e doar un mit. La 18'' efectiv se simte masina mai greoaie pe serpentine si la schimbarile bruste de directie, parca reactioneaza o idee mai letargic. La 17'' mi se pare spot on. In plus, la 140, sunt situatii pe sosea cand echipata cu 18'' fiind simti ca la unele plecari in depasire este ca si cum ai alerga in bocanci. Cel mai nepotrivit comportament l-am gasit la cele de 16'', directia si suspensia se simt foarte "pastoase" si indirecte. Cateva poze.1 point
-
Las asta aici si ma retrag, ca ii poluam omului topicul: Arcuri + distantiere => mie mi se pare ca iese cu totul altceva fata de stock. Daca vi se pare ca arata la fel stock (sau doar cu distantiere) atunci ati scapat mai ieftin1 point
-
Mda... Hai sa-i zicem Ziua Zero. A venit pe Laxermax pe "raftul" de sus, a doua in rand Am fost de fata la descarcat. (fac parte din acea categorie de clienti "cu nevoi speciale", din fericire baietii de la dealer sunt "de zahar". Sau, poate s-au obisnuit cu piticii mei ) Ma asteapta cuminte inca putine zile. Joi seara o ridic, vineri plec la un drum de rodaj de 1,500km. Revin cu topic dedicat la "Masina mea" Sa mai zic ca nu mai am stare ?1 point
-
poate la 210kkm se schimba distributia....in mod normal manopera e la fel indiferent ce schimbi...pompa de apa sau distributia1 point
-
PAi daca in eroare zice de declansatorul de la centura soferului, tu ce cauti la airbagul din scaun ?1 point
-
M-am decis, conducand alta masina cu sistem de franare identic si avand zile libere, ca e cazul sa fac o reconditionare a sistemului de franare, practic o curatare a pistonaselor si inlocuire a tuturor garniturilor. Pentru asta eu am folosit seturi de reparatie Autofren pentru etrieri fata, spate si pompa de frana. E foarte bine sa aveti mai multe spray-uri de curatat franele si 2-3 litri de lichid de frana (acestea le-am luat pe TRW), eventual si pasta de blocat filetele, vaselina cu cupru si vaselina siliconica (acestea le-am luat pe LM si Loctite) pentru asamblare si functionarea ulterioara (atentie sa fie vaselina speciala pentru sistemul de franare pentru ca altfel poate contine produse petroliere si sa se umfle garniturile ducand la blocarea franelor). La asamblare se poate folosi la fel de bine si lichid de frana dar acesta nu ofera gresare ulterioasa a pistonaselor in zona dinspre garnitura de praf. In plus am gasit vaselina siliconica ramasa de la asamblare si in pompa de frana si in pistonasul din etrierul spate unde e garnitura deci s-a pus acolo din fabrica. Trebuie avut grija doar sa se elibereze presiunea sau vacumul creat dupa montarj si asezarea placutelor pe disc din glisiere si garniturile de praf, pentru ca acele tensiuni sa nu duca la uzura neuniforma a placutelor, fiindca gresate cu vaselina siliconica pistonasele si gliserele si misca usor si cu mana dar blocheaza trecerea aerului si acele tensiuni se comporta ca un arc asupra etrierului sau pistonasului. Pentru ca sa nu curga lichidul din instalatie dupa demontarea furtunelor etrierelor (se dezamorsaza pompa de frana pana la urma si e greu de aerisit) eu am folosit o cheie franceza pe falcile careia am inserat bucati de furtun pentru a nu jena prea tare furtunele etrierelor. Eu am inceput cu etrierele de pe fata fiind mai usor de reparat. Ele au doar 2 garnituri: una de praf si una de presiune. Pentru scoaterea pistonaselor din etrier eu am demontat etrierul si placutele de pe el, am lasat atasat doar furtunul si am pompat pedala de frana pana a iesit complet. Voi descrie cu poze doar asamblarea fiindca la demontare nu am facut poze, dar pasii sunt aceiasi in ordine inversa. Asa arata etrierul demontat si curatat, pistonul a fost curatat cu smirghel fin inmuiat in lichid de frana: Apoi am folosit vaselina siliconica pentru asamblare: Am uns si garnitura de praf pentru ca sa ofere gresare ulterioara pistonasului cand lucreaza sau cand voi monta placute noi si va fi nevoie sa imping pistonul in interior. Gresat si pistonasul pentru introducere Daca nu se reuseste introducerea cu mana se poate folosi o cheie franceza mai mica: Eu recomanda sa se insiste cu mana ca sa nu existe riscul sa se forteze garnitura de presiune, acolo are pistonasul un hop de trecut, apoi el merge atat de usor incat daca e intors etrierul cu pistonul in jos acesta iasa usor afara, binenteles daca e gresat bine cu vaselina siliconica. Daca nu sunteti siguri ca vaselina e 100% siliconica si nu e pentru frane sau are produse petroliere nu incercati sub nici o forma sa o folositi fiindca veti pati asa: adica se dilata cauciucul si daca se merge asa se va bloca pistonul etrier. Apoi ungeti bine glisierele: Am curatat si uns filetul la aerisitor si i-am pus noul capacel din setul de raparatie Am curatat partile unde se aseaza placutele pe etrier: Suprafata pistonasului ce e in contact cu placuta fusese curatata cu smirghel pus pe suprafata plana. Am curatat si port etrierul Portetrierul curat Curatare suprafete de contact ale placutelor cu etrierul Apoi am gresat suprafete de contact ale placutelor cu vaselina cu cupru Unse si placutele si portetrierul Curatare bolturile culisante Si la final se monteaza placutele de etrier si acesta pe portetrier si se aeriseste Ulterior am repetat figura cu vaselina siliconica pentru frane ce am folosit initial din conserva scria parca siliconica pe ea si semana dar a umflat garniturile...1 point
-
Daca nu mai are putere dupa 120km/h trebuie curatata Turbina, EGR este oricum inchis la viteze mai mari.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00