Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.03.2017 în toate secţiunile
-
Imi place cum arata golful comparat cu frigiderele alea de langa el. Nici nu zici ca e masina electrica.6 points
-
Asadar, daca tot vine primavara mi-am zis ca e musai sa ma apuc de incalzirea auxiliarta Am inceput jihadul! O zi intreaga am muncit pentru a da gata macar prima etapa, a montajului corpului incalzirii auxiliare ("webasto") si conectarea acestuia la instalatia de racire a masinii. Mi-am propus ca la sfarsitul fiecarei zile de munca sa pot pleca cu masina acasa, astfel ieri s-a reusit dupa cum spuneam, montarea arzatorului, pompei auxiliare , montarea valvei circuitului lichidului de racire, montarea si adaptarea instalatiei. Pentru inceput montarea arzatorului se face prin intermediul unor piulite speciale "popnit", ce se incastraza in 3 gauri hexagonale aflate pe lonjeronul dreapta al masinii. Fara cleste special munca este mult ingreunata, dar cu grija si scule incropite se pot monta. Informativ acele piulite arata cam asa: Si cam asa arata pe masina: Au urmat montarea valvei din spatele peretelui de foc, acolo unde sistemul "webasto" se intercaleaza cu sitemul de racire al motorului si al habitaclului. Pentru aceasta operatiune au fost necesare niste adaptari, cu mufe de clipsare OEM, montate pe furtunele masinii si imbinate cu noua instalatie. S-a scos din ciurcuit o valva vacumatica ce controla debitul lichidului de racire spre caloriferul habitaclului. Valva vacumatica eliminata: Noua valva montata, comandata de "webasto" ii va prelua functia. Pentru eliminarea acesteia am folosit o teava inoxidabila strunjta la capete, pe scurt o pieasa de trecere sau stut. Dupa ce noul sitem a fost conectat la motor, a ramas montarea tevilor de aluminiu ce vin de la "webasto" spre noua valva aflata dupa peretele de foc. Aici am intampinat niste probleme intrucat tot sistemul provine de pe un facelift, si se pare ca la facelift au schimbat putin traseul acestor tevi. Acestea urca peste oala amortizorului, in timp ce la nonfacelift trec intre oala amortizorului si motor. Problema de fapt apare in zona oalei amortizorului unde cred ca la facelift au modificat si traseul conductelor de motorita, acestea intersectanduse cu cele ce vin de la "webasto" in mod ciudat. Probleme mai sunt si in zona de jos a filtrului de aer, acesta ne clipsanduse bine in cele doua tanpoane de cauciuc de pe lonjeron. In orice caz, am reusit inchiderea intregului circuit de racire motor, astfel putand pleca spre casa cu masina functionala, bineinteles dupa o tura pe centura pentru aerisirea sitemului si completarea cu antigel. Etapele ulterioare, circuite ectrice si circuitul de alimentare cu combustibil vor urma. PS: Un filmulet in care este explicat in mare circuitul de racire:4 points
-
2 points
-
Daca ma uit si cu cine s-a concurat, am asa, un sentiment de nerelevant ... Dar cred ca e de vina primavara. Am auzit si vazut tot felul de chestii despre 3008, comentarii gen "premium", "uau" etc. Umila mea parere este ca avem de-a face cu un pachet tehnic slabut imbracat intr-un pachet tehnologic mai avangardist si un design bun, futuristic. Dar daca te uiti cu atentie la desuuri, nu prea suna bine, motoare pe benzina cu 3 cilindri, cutie automata cu convertizor, suspensie spate semiindependenta. Si preturi babane ca doar e ultimul racnet.2 points
-
Astazi a fost deschisa in sfarsit bucata de 15km din LD2, dupa 3 luni in care s-au uitat la ea (era gata din 20 decembrie) ! http://www.openstreetmap.org/#map=13/45.8275/22.16782 points
-
2 points
-
salutari tuturor ! Sunt printre cei care din imprudenta,necercetare amanuntita am facut update-ul la insistentele unui angajat vw!!! Insa din fericire (datorita colegului EEXCALADE-Catalin-un om cu o educatie ,deontologie si etica profesionala aparte ,cariua ii multumesc din nou pe aceasta cale ca m-a consiliat si sfatuit ) am reusit sa revin la softul anterior ,recastigandu-mi masina dealtadata care mergea ceas ! Ptr tipul de motor care il detin pe masina ,update-ul facut este dezastruos(eram hotarat sa vand masina ) - puere scazuta ,gatuita intre 1500-2000 ture,consum marit,regenerari din aproapre 200 in 200 km( monitorizat atent in 1000 si ceva de km indiferent ca au fost extern sau intern,zgomot mare la rece al injectoarelor ca de lant plus ca uleiul ca niciodata s-a consumat,ars probabil din cauza regenerarilor dese (de cand am masina niciodata nu a consumat ulei pana la update). Am reusit sa fac revenire la softul initial prin desfacere ecu si masina merge impecabil!!! regenerari in oras la 550-600-sper sa nu exagerez insa de la ultima am acum 550 km facuti 70% urban si restul extra ! Deci daca puteti evita update-ul e cea mai buna solutie! Asta este experienta mea pe tipul de motor CBDC 81kw ! pe celelalte nu ma pronunt! O experienta total dezamagitoare! Imi cunosc foarte bine masina , sunt o persoana meticuloasa ! iar cele mentionate au fost constatate cu mare atentie ! Multumesc !2 points
-
Salutare... am vazut astazi leonul facelift. Nu este diferenta mare , un pic la faruri, pe consola, restul ce se stie(cu frana de mana electrica si la cerere buton de oprire pornire) . Noua unitate media cu displayul de 8 si doua butoane saracacioase a fost cea mai mare dezamagire ce am vazut in ultima vreme la seat. Soft incet, si o rezolutie de toata jena( mai ales fata de Octavia 3 FL cu unitate media tot de 8 care are o rezolutie mult mai buna si da o imagine sharp) Asta de parca ar fi stearsa, de fapt ma gandesc ca are aceasi rezolutie ca si unitatea de 6.5 doar ca acolo este OK( cand m-am suit inapoi, clar mi se parea mai buna rezolutia la a mea ca si la noua unitate) . Din pacate vad ca seat primeste mana mult mai putin ca si Octavia 3 FL, la care intr-adevar am observat imbunatatiri considerabile mai ales la interior, si nici macar mult contestatul look din fata al skodei in realitate nu este asa socanta. Da la seat noile faruri sunt de efect dar in interior aproape ca nu s-a schimbat nimic. Iar unitatea media cu rezolutie slaba si doua butoane saracacioase(pe langa touchurile de la skoda sau butoanele normale de vechile unitati media sau Ateca) mi se pare o gluma de prost gust. Masina care da un feeling mai saracacios pe langa Octavia in momentul actual... Am seat leon ST si imi place masina dar trebuie sa recunosc seat iarasi a devenit fratele cel mic...bine ca mai exista CUPRA ...2 points
-
Da, nu's cele mai estetice masini Leaf'ul si Kia Soul EV. Asta a fost unul din motivele mentru care am ales golful.2 points
-
2 points
-
A venit primavara, asa ca am trecut la rotile de vara. Pentru ca masina va ajunge in curand la cineva care apreciaza mai mult confortul decat "looks-urile", am hotarat sa trec de la 18'' vara inapoi la 17'' vara. Astfel, am echipat-o cu un set de Trifid, pe care le-am incaltat cu un set de ContiSport 5 - am hotarat sa mai dau o ultima sansa Conti-urilor, dupa ce am fost dezamagit de CSC2 ca si comportament in a doua parte a vietii. Din experienta de pana acum, dupa 3 sezoane de vara cu 17'', 4 sezoane de iarna cu 16'', 1 sezon de vara cu 18'', acum trecand inapoi la 17'' concluzia personala este ca pentru platforma asta si mai ales pentru motorizarea TDI140 - 17'' este cea mai buna alegere. Spun asta atat din punct de vedere al compromisului pe sosea - intre stabilitate si confort si din perspectiva expunerii jantei de 18'' la "factorii" externi, etc, cat mai ales din punct de vedere al felului in care reactioneaza mtorul de 140 echipat cu 17'' versus 18''. Povestea cu impactul cresterii masei nesuspendate nu e doar un mit. La 18'' efectiv se simte masina mai greoaie pe serpentine si la schimbarile bruste de directie, parca reactioneaza o idee mai letargic. La 17'' mi se pare spot on. In plus, la 140, sunt situatii pe sosea cand echipata cu 18'' fiind simti ca la unele plecari in depasire este ca si cum ai alerga in bocanci. Cel mai nepotrivit comportament l-am gasit la cele de 16'', directia si suspensia se simt foarte "pastoase" si indirecte. Cateva poze.2 points
-
2 points
-
eu te as sfatui sa te interesezi de cati km are masina,o sa iti para rau mai tarziu in primul rand km face pretul unei masini si dupa aia optiunile si starea masinii o masina full cu multi km nu se uita nimeni la ea,cel putin in afara tarii,fie ea si passat b71 point
-
Nici alea cu bixenon nu sint mai stralucite. Am avut pe mina un set care s-a inlocuit repede. Si TYC-urile mele bateau aiurea pina nu am umblat nitel la reglaje, asa manelistic dupa ureche, pina ajung la un specialist sau ma rog, cineva care are dispozitivul de reglaj al farurilor. Becurile pe faza scurta sint Osram night breaker.1 point
-
Dupa ce mi-a curatat turbina, masina t ragea foarte tare de la 2800-3000rpm, insa era moarta inainte. Am curatat-o la colegul mario20vest in Ploiesti, facut log in mers, ne-am dat seama ca nu e reglata corect tija actuatorului. A reglat tija actuatorului si de la 1850-1900rpm simti tot cuplul oferit de masina, exact ca din fabrica, tot bkc tot turbo stock. Problema ta e la reglaje sau in alta parte/soft.1 point
-
Trebuie sa scoti capitonajul din stanga portbagajului (nu de la capota) Scoti rama de plastic prin tragere in sus. Capitonajul e prins in 2-3 surubele si 2-3 dopuri . E simplu . In stanga ,in spate e cablajul . Deconectezi toate mufele colorate si dezizolezi cablajul acolo unde se vede torsionat . Lipesti firele pe rand ,ai grija ca toate sunt maro ,sa fii atent sa nu le incurci. Succes! Mai jos gasesti numarul meu ,suna-ma daca nu te descurci1 point
-
am pus o si mai sus...asta e si tot nu sunt multumit1 point
-
1 point
-
1 point
-
vad ca in rama de la HU sunt 4 gauri, cumva ai avut si NaviLock si tot au reusit sa ti-l ia ?1 point
-
1 point
-
@CristiALF Alarma cu perimetru bipaie numai cat te apropii de geam,suna imediat ce e spart geamul ,in acest timp usile nu se deschid si de pe geam nu scoti navigatia in 20-30 sec ,daca mai pui si 4 suruburi securizate nu ti-o poate lua nici in 5-10 min1 point
-
1 point
-
Tu o astepti? Dar eu? De pe 3 noiembrie tot astept, doar ca acum e din ce in ce mai greu . Acum 1-2 zile cica a plecat din Mexic si in 2 saptamani e la Braila si o pot lua1 point
-
Salutare, O intamplare : in ultimele saptamani imi scartaia scaunul de la sofer. Mai exact, baza scaunului, cea de plastic, in zona din spate a sezutului. Au trecut temperaturile foarte scazute si el tot scartaia. Eu am doar 82 kg, sotia 60. Asa ca am cerut o vizita la pbn. Sambata insa mi-am facut timp si am curatat masina pe interior, nu o mai facusem cum trebuie de anul trecut. Am curatat cu produsul pt suprafete din plastic de la Mafra. A doua zi am observat minunea, nu mai scartaie. M-am fatait, nimic, am apasat in zona stiuta, nimic. Am sa sun azi sa anulez vizita in service... voi urmari problema. In rest nimic nou, am iesit din iarna cu o bara de revopsit si cam atat; masina s-a comportat foarte bine, parbrizul si scaunele incalzite au fost super. Asteptam plimbarile de vara.1 point
-
In sfarsit, AI si tu diesel ! Trage si mai bine cumva dupa rezolvare, sau aici e la fel ?1 point
-
A trecut ceva vreme de la ultimul update... Masina a iernat cuminte in garaj pana saptamana trecuta, bateria demontata si incarcata pe redresor constant. Mai are putin si face 5 ani de cand a ajuns la mine . Si, pe aceasta nota, masina se pregateste de plecare! Urmeaza sa fie pusa la vanzare, cu toate ca consider ca inca nu si-a atins potentialul si ca ar mai fi cateva retrofit-uri pe care mi-ar fi placut sa i le mai fac. Evident, mi-ar placea foarte tare sa intre tot pe mana unui pasionat care sa continuie ce am inceput, chiar si aici pe forum. Sper sa reusesc sa ii mai rezolv cele cateva mici detalii ramase la retrofit-ul interiorului de Facelift, pana sa plece de la mine, deci va tin la curent .1 point
-
https://www.aliexpress.com/item/VW-Golf-5-6-JETTA-Passat-CC-Park-Pilot-Rear-4-Sensor-With-OPS/938655572.html?spm=2114.01010208.3.1.pQiCVv&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3_10000560_10000606_10000561_10000073_10000074_10000608_10000709_10000660_10000704_10000703_10000175_10000509_10000507_10000505_10000558_10136_10000068_10000552_10000369_10000063_10000365_10000367_10099_10000663_10000665_10096_10000669_10000569_10000097_10000094_10000337_10000723_10000090_10000147_10000091_10000726_10000144_10000339_10000150_10000679_10084_10000678_10083_10119_10000676_10080_10000153_10082_10000673_10081_10110_10111_10112_10113_10000535_10114_10000534_10000089_10000086_10000710_10000083_10000349_10000690_10000135_10000716_10000080_10000693_10078_10079_10000717_10000688_10073_10000684_10000140_10070_10122_10123_10120_10126_10124_10000546_10065_10068_10000132_10000033_10000030_10000026_10000126_10000023_10000129_10000123_10000696_10060_10062_10000699_10056_10055_10054_10000632_302_10059_10000120_10000020_10000013_10000117_10103_10102_10000016_10000114_10000111_10052_10053_10107_10050_10106_10051_10000621_10000384_10000629_10000101_10000100_10000576_10000579_10000104_10000045_10000578_10000375_10000108_10000377_10000612_10000390_10000613_10000042_10000592_10000594_10000039_10000587_10000036_10000389_10000187-10119,searchweb201603_4,afswitch_1_afChannel,ppcSwitch_5,single_sort_0_total_tranpro_desc&btsid=dadcdd5d-a6bd-4615-b56e-00bf13510f39&algo_expid=6e8880f2-f949-462d-bf9e-15ae28df06ce-0&algo_pvid=6e8880f2-f949-462d-bf9e-15ae28df06ce1 point
-
Xtremu Nu cred ca iti ating avand 7,5 j, chiar daca ai 235. Eu am 8,5j si nu imi atinge insa sunt la limita ramanand doar jumatate de cm intre amortizor si janta/cauciuc.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
fara diagnoza vorbim aiurea de ce ar putea fi: masa releu si altele.1 point
-
Scoate ceva fum cu miros de motorina la prima cheie daca o lasi 5-10 min la relanti ? Daca da ,problema e de la injectoare.Trebuie inlocuite,reparate ....masina nu o sa mai mearga ca inainte. Reparatia ajunge in jur de 2000€ cu injectoare noi bosch1 point
-
Pt cei care vor dimensiuni mari +17' , asteptati sa iasa Continental Sport Contact 6 care mai mult ca sigur va fi peste PS4. In mom de fata PS4 a reusit sa egaleze SC5, care in materie de aderenta, franare si feedback sunt cam etalon. Conti pierde insa la zgomot si uzura. Comparatia PS4 vs PC6 nu e corecta, ele nefiind din aceeasi categorie. La fel si PS4(max perf.) vs PS3(UHP)...n au nicio treaba unele cu altele. Ca si categorie, comparatia corecta ar fi PC6 vs PS3, insa nu ar fi cine stie ce de comparat Conti fiind mult peste Michelin in cazul asta. Revin cu pareri cand pun mana pe un set de SC6, insa ma astept sa depaseasca SC5 si PS41 point
-
1 point
-
Injectoare care picura intre detonatii sau regenerari prea dese si nefinalizate .1 point
-
Pai tocmai asta e ideea. Cu niste anvelope dedicate oricine isi face treaba.1 point
-
Nasol . Bine ca nu lucra omul la Fiat . probabil ca te sfatuia sa cumperi Linea . Nu inteleg de ce trebuie sa ne luam dupa primul necunoscut intalnit la semafor !! Eu am facut la 1,6 cayc update si masina se comporta f bine , as putea spune ca in afara de faptul ca a facut prima regenerare la 170km de la update (acum am mai facut cam 250 de km si inca nu a mai facut) masina merge cel putin la fel de bine ca inainte de update, iar in plus chiar am impresia ca s-a micsorat consumul (posibil influentat si de faptul ca s-a mai incalzit putin) . Din ce am inteles softul solicita mai mult unele componente ale motorului pentru a putea elimina noxe in parametri . E ca un ciptunning dar nu pentru cresterea puterii . Ca e posibil ca acest lucru sa dauneze unor componente ... poate, dar asta nu poti spune la 2 zile dupa update ca gata am facut update a cazut turbina sau egr sau injectoarele sau volanu . Cert e ca vw oricum ne cam prostesc pe fata cu un tub de plastic si 3 cauciucuri si 1 min de pus VAS pe masina . Daca era simplu de ce nu au pus de la inceput . Oricum am citit ieri ca un parlamentar de la UE a declansat o procedura prin care cere recompensarea dupa modelul SUA .1 point
-
Eventual poti face un test dyno si vezi daca sunt modificari legate de cuplu si CP. In cazul ăsta cred ca se pot cere despăgubiri.1 point
-
Eu nu cred ca diferentele intre diesel-ul de 190 CP si 1.4 Tsi sunt atat de mici...E diferenta f. mare de cuplu si sunt in joc si 40 CP in plus.1 point
-
Salutare, Am tras și noi o fuga pana în Ardeal cu ocazia mini-vacantei. O după amiaza la Brașov, o noapte la Rupea și o zi de vizitat. Cum am mers pe Valea Prahovei, fuga a fost cam jumate "paș paș" dar am supraviețuit. Mai trecem la "pierderi" și ca ne-am dus degeaba pana la Homorod și Ungra sa vizitam bisericile fortificate, intrucat la niciuna cel însărcinat cu cheia nu era de găsit. Trecand la cele bune, drumul a fost placut prin Ardeal, ca de obicei, cetatea Rupea este minunata; si cand vor reusi sa aduca si muzeul in incinta cetatii va fi o experienta asa cum merita locul. Cu cele doua pierderi am dres-o la biserica Neagra, unde am tras o tura rapida ca era mai cald afara Vom reveni mai la vara, sa mai vizitam din zona asta frumoasa. "Macaroana" a tras vesel pe unde s-a putut, si n-a zis nu nici la poze cu fanii1 point
-
@Cr3ativ3 nu ai dreptate. Eu am incalzire in parbriz fara acele firicele metalice si functioneaza excelent, chiar mai bine decat cea cu firicele metalice (am avut pe un ford si stiu cum functioneaza). Ca mod de functionare e tot pe acolo doar ca nu are firicele metalice ci o foita metalica laminata intre foile de sticla; ma gandesc ca asta este motivul pentru care este mai eficient sistemul. Ideea e ca nu se observa absolut nimic doar semnalul GPS este blocat aproape total (am o camera de trafic care nu reuseste sa-si gaseasca sateletii neam - cum o indepartez putin, spre geamurile laterale, functioneaza perfect). Spor !1 point
-
1 point
-
exact asa imi face si mie , poti sa-mi zici ce bucse ai luat si cat te-au costat? eventual un cod de piesa daca ai1 point
-
Foarte frumoasa masina si foarte ingrijita. Sa te poarte mult timp! :) Dar... Asta e faorte ok! Felicitari pentru el. Astea sunt foarte urate... :( Astea sunt muuult prea puternice. Sper ca sunt deschise doar cand e usa deschisa, nu si in mers... Adica se inchid/deschid geamurile atunci cand apesi pe butonul telecomenzii, in loc sa trebuiasca sa tii apasat? Daca da, bravo, e chiar utila functia! Astea 3 sunt un singur airbag pe fiecare parte, lung cat toata masina! Este marcat ca nu cumva sa se apuce cineva sa dea gauri prin el sau altceva...1 point
-
Buna, am facut o prostie, mi-am curatat filtru de aer putin si am zis sa vad si de debimetru, am dat cu spery pe ele, o iesit miserie neagra un fel de ulei era pe grila care se afla inainte de debimetru. Deci am curatat tot, filtru si debimetru, pun repede tot la loc si ma pun sa ii dau ture. Verdict: Gol putere, adica merge super, trage de rupe pana in 3 mi ture . Chiar cand turometru ajunge pe 3 imi da un mic gol de putere, lipsa dupa care iara ma impinge cam pana la 4 mi/tur. Faza ii ca trage pana in 3 mi ture ca niciodata de cand ii la mine. Ar fi fost super daca ar duce asa pana dupa 4 mi/tur fara pauza. Si ce ii si mai trist ca aceasta pauza se simte in orice treapta chiar si in 1 si 2 . In rest parca turbo suna mai incet (nu ca inainte un fluierat nervoz) dar mai mult adica chiar de la 17-18 mi/tur. O sa vad maine la viteza mare daca se simte ca acuma seara am mers incet. Oare sa stricat de tot sau sa mai insist cu curatatu? L-am mai curatat odata si era ok dar acum ii altfel. have a good time1 point
-
legat de aceste simptome la mine se intampla cam asa. In mers cand o accelerez tremura pana ia viteza. Am mai patit asta si iam schimbat filtrul de motorina si nu a mai facut asa. In schimb in ultimul timp dupa ce am sch. distributia si in acelasi timp si filtrul de motorina ca tot il aveam iar face la fel ba chiar sa oprit motorul in mers cind am apasat pe ambreiaj sa schimb in apropiere de o curba .Cand am vazut ca sa oprit am dat la cheie si nu pornea ptr ca tot mai eram in miscare am bogato in viteza si am luat piciorul de pe ambreiaj si asa a pornit. AS VREA O PARERE DE MESERIAS. o sai schimb iar filtru gandinduma ca de la el este iar.DAR????? POATE FI SI ALTCEVA? STIE CINEVA CUM SA DA JOS REZERVORUL LA PASSAT VARIANT? MULTIMESC MULT.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00