Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.03.2017 în toate secţiunile

  1. Si am prins vreme mai frumoasa, dupa o spalare cam asa arata.
    3 points
  2. 3 points
  3. Pai ce faci daca dupa 3 zile curge ulei sau scapa gaze pe la o garnitura ? Cauta un service care a mai facut asta ,e o reparatie care necesita rabdare si indemanare .
    2 points
  4. + aprox 100 ron cele 6 garnituri,doua oringuri si doua saibe de cupru la tevile de retur ulei
    2 points
  5. Am decis sa trec la anvelopele de vara , se prezinta vreme frumoasa afara am si de mers multprin bucuresti si nu numai asa ca am decis sa menajez Nokianurile si sa le pun la pastrare S-au comportat foarte bine iarna aceasta si vreau si anul viitor macar sa fie lafel de performante. Aratau ca noi cand le-am dat jos de pe masina. Anvelopele de vara sunt la ultima "incaltare" , sunt destul de uzate , ce putin cele de pe spate sunt la semn aproape , iar cele de pe fata mai au putin . Dar deja se vede ca nu mai sunt performante asa ca sunt in cautare de anvelope noi de vara. O sa ma orientez pe ceva raportat calitate / pret. In ultimile 2 saptamani am avut de facut mai multe drumuri Miercurea Ciuc si Ploiesti , am avut ocazia sa explorez niste zone noi pentru Explorator. Am decis sa schimb aripile din fata din mai multe motive...... rugina a revenit pe la arcul aripilor ( am fost avertizat ca trebuie sa le schimb inca de la vopsire dar m-am zgarcit) , una din ele a luat o piatra destul de serios iar cealalta are o zgarietura adanca. Asa ca nu vreau sa le refolosesc tot pe acestea. Initial am vrut aripi OEM din dezmembrari dar dupa ce am fost sa vad 3 seturi diferite , am constatat ca nu gasesc aripi fara rugina deloc ( aveau cel putin puncte de rugina) asa ca am luat 2 aripi noi AM si buretii aferenti. Buretii sunt OEM , am stat ceva sa vina ( in poza sunt cei din spate doar ) mai trebuie sa vina si cei de la carenajele aripii tot OEM. Am decis sa schimb si buretii deoarece sunt "infestati" cu rugina si ei , de acolo este posibila cauza de recidivare a ruginii. Astept sa vina caldura si vreau sa le vopsesc si apoi sa le pun pe masina. La final poate si un polish total si o retusare a tuturor punctelor care le-am dobandit iarna aceasta.
    2 points
  6. Mda... Hai sa-i zicem Ziua Zero. A venit pe Laxermax pe "raftul" de sus, a doua in rand Am fost de fata la descarcat. (fac parte din acea categorie de clienti "cu nevoi speciale", din fericire baietii de la dealer sunt "de zahar". Sau, poate s-au obisnuit cu piticii mei ) Ma asteapta cuminte inca putine zile. Joi seara o ridic, vineri plec la un drum de rodaj de 1,500km. Revin cu topic dedicat la "Masina mea" Sa mai zic ca nu mai am stare ?
    2 points
  7. Doresc sa prezint si eu masina mea, cumparata de circa 5 luni, din Austria, la 232.000 Ca dotari are pachetul highline -Jante R17 - faruri adaptabile & cornering - oglinzi electrice incalzite si antiorbire - torpedou refrigerat - cotiera fata refrigerata/spate - cruise control - senzori ploaie si lumina - incalzire scaune - auto hold -încălzire auxiliara electrica -priza 220
    1 point
  8. Cum a fost soare, am iesit sa vizitam rudele ~150km dus/intors din Cj pana prin judetul Alba. Barile incep sa fie sesizabile la vant / peste 80km/h, trapa cere inchisa la peste 110km/h cu barile, la 130km/h vajaitul cu trapa inchisa patrunde destul de bine si in habitaclu, nu prea deranjant, insa sesizabil clar. Masina a ramas pe DMS inca pe Normal Mode, insa de pe vestitul D, azi a vazut de 2-3 ori S....si da, parca incep sa imi reamintesc de senzatia din toamna de la TD cand motorul m-a convins Voi astepta pana dupa Franta sa fac vestitele "reprize", mi-e lene sa le fac acuma, aka am bari pe portbagaj aka poate le voi face pe 19 vara fata de 18 iarna, om trai si om vedea Seara faina si inceput de saptamana lejer!
    1 point
  9. La can dupa 2012 rns afiseaza in bord meniul de phone la fel ca modulele bt premium. Rns trebuie sa aiba minim sw 263 . Cu vcds activezi la rns (37) functia de comenzi vocale si va apare in stanga jos un microfon iar pe meniu 16 deazemenea activezi ptt(push to talk) comand .
    1 point
  10. Ti-a da eexcalade codurile ce se potrivesc.
    1 point
  11. Și cu asta, interiorul este complet! După ce le pun, o sa ma ocup de mici detalii ( ceasuri, plafon negru, covorașe și alte treburi de efect) P.S. sunt cu încălzire
    1 point
  12. Nu m-am exprimat corect. Sunt intunecate inauntru, sticla e clara.
    1 point
  13. Tocmai am trecut pragul de 17.000km.
    1 point
  14. Motorasul dreapta trebuie inlocuit/reconditionat.Pana rezolvi problema nu mai folosi frana
    1 point
  15. http://www.anvelodrom.ro/hankook-ventus-prime-3-k125-205-55r16-91v.html Ce parere aveti ? Din specificatii ar avea un raport pret/calitate foarte bun. Gasesc ceva mai bun in acest buget ?
    1 point
  16. Ma bate un gand sa revin la vechea dragoste (BBS)
    1 point
  17. OE = original equipment (uleiul original de fabrica VW) OEM = original equipment manufacturer (adica uleiul produs de cel care fabrica si OE dar sub brand propiu, cel mai probabil Castrol, mai precis un Castrol Edge Titanium FST) Nu sunt acelasi lucru, OE este peste OEM, la fel ca la piese auto.
    1 point
  18. Nu, asa sunt din fabrica, intunecate.
    1 point
  19. cum.s-a verificat "la mana" geometria?! din bs011 par a fi probleme pe partea electropneumatica(n75,stuț pompa vacuum,membrana imbatranita actuator). conform bs011 ,in partea de jos a graficului ,geometria lucreaza corect.sunt 2 variante:ori n75 ,ori geometria agata cand turbina e bn incinsa.as merge si pe geometrie(ma gandesc ca furtunasul de vacuum spart a contribuit la ancrasarea geometriei,pt ca geometria nu si-a mai facut cursa cum trebuie).
    1 point
  20. In bine , e considerat de mai multi utilizatori inclusiv de mine cel mai bun carburant . Silentiozitate , comportament , mers etc. Si eu recomand acelasi sortiment , omv maxx .
    1 point
  21. Scoate ceva fum cu miros de motorina la prima cheie daca o lasi 5-10 min la relanti ? Daca da ,problema e de la injectoare.Trebuie inlocuite,reparate ....masina nu o sa mai mearga ca inainte. Reparatia ajunge in jur de 2000€ cu injectoare noi bosch
    1 point
  22. Vine caldura, deci am inceput lucrarile agricole de primăvară la gurdon, răşini si praf de placute de frână. Si niste gadgets VW... cu antifurt cand vizitam România.
    1 point
  23. Saptamana asta se monteaza biele noi, cuzineti, semeringuri etc Am facut masuratorile cu plastigauge, la cuzineti 0.04mm deci in cota de NOU. Arborele este perfect , la fel si cuzinetii par in stare f buna. Am sa inlocuiesc totul: cuzineti KS, ptr biele cei de la Rosten, semeringuri Corteco, in fata si spate la vilbrochen. Am cumparat si Bel Ray assembly lube ca sa iasa o treaba perfecta si ptr a evita uzura in primele secunde de functionare a motorului. Problema o reprezinta americanii si masurile lor idioate 7/16" la cheia ptr a strange bielele Am cumparat si TOOL VW ptr montarea flansei cu roata dintata ce merge pe vilbrochen in spate, crankshaft signal ..alti 150€
    1 point
  24. Dupa niste tenis de picior, am zis sa tragem repede un filmulet de juma' de minut cum se aude la accelerare. A fost ~50% acceleratie si 4000-4500rpm max. Din pacate, microfonul nu a reusit deloc sa captureze sunetele joase, lipseste bass-ul cu desavarsire din filmare, e diferenta destul de mare la capitolul asta fata de cum se aude in realitate P.S. NEAPARAT cu casti. Daca-l deschide careva pe telefon, il deschide degeaba
    1 point
  25. Culoarea....bate orice alta optiune.
    1 point
  26. mama nebunie curata
    1 point
  27. STOP! Summer time! Taa-naa-na-na
    1 point
  28. Cu CSC5 am mers peste 50k, spre 60 si nu batraneste. Superbe.
    1 point
  29. Salut ! La cat timp si energie ai pierdut cu investigatiile sa te convingi daca merita sau nu ( a propos , felicitari pentru perseverenta ... si mai ales pentru faptul ai reusit sa intri in posesia unor informatii ce te-au ajutat sa nu-ti iei o mare tzeapa) eu nu as lasa lucrurile asa... , adica nu m-as opri aici, nu as lasa pe acesti escroci sa scape atat de usor. La cate informatii detii deja , as incerca, sa-i dau pe acesti talhari pe mana politiei , eventual o plangere catre Interpol, poate ar fi binevenita, sa caute putin in trecutul lor, poate le trece cheful sa mai incerce astfel de tertipuri sa pacaleasca oamenii cinstiti care muncesc banii... .
    1 point
  30. Foarte. foarte frumoasa masina...dupa cate imi dau seama este un model EXclusive...este chiar foarte dotata, mai rar asa ceva, adunate toate la un loc :DSG, 4M, DCC, ACC, alcantara si webasto...de aici si pretul mare, insa tineti cont ca masina asta de noua a fost aproape 50 mii, daca nu mai mult...asa ca, trebuie comparate masinile din privinta pretului, km si dotarilor, care uneori pot fi si 50 % din pretul de pornire, de acord ? Dragos, daca alegi cu inima, si daca banii nu constituie un impediment...masina e super. Si eu am alergat dupa dotari, si mi-a fost greu la inceput sa diger o diferenta de 3-4 mii fata de masini similare, fara dotari !
    1 point
  31. Foarte tare colegu' Marius, ai dreptate, mai bine vb cu cei de la VW sa manareasca mai bine softurile sa nu ii mai prinda astia, ca sa ramanem sanatosi.Daca citeai si postarea mea anterioara am spus ca am schimbat egr acum 2 luni cca 4000km.Daca pt tine Egr este consumabil si se schimba de 2-3 ori pe an....nu stiu ce sa zic. Legat de partea cu sanatatea si poluarea ma abtin de la comentarii. Bafta !
    1 point
  32. Sa o stapanesti sanatos, multi km si sa te duca peste tot fara probleme!
    1 point
  33. Pai cred ca in loc sa vopseasca interiorul negru mat, l-a vopsit gri mat.
    1 point
  34. Faza cu saritul airbag-urilor mi se pare comica. Intr-adevar in 'chestia' in care prinzi centura exista un comutator. Deci daca scoti borna de la baterie si scoti centura de siguranta nu cred ca ar fi o problema. :( In general partea de retractare consta intr-un arc in forma de coarda elastica ( la fel e si la ceasurile mecanice :() si nu prea stiu cum se poate repara.
    1 point
  35. te inseli; difera mult sistemul de franare de pe 1.6d si 2.0d.
    -1 points
  36. A4 B6/B7 nu va fi in vecii vecilor mai spatios decat Passat B5/B5.5. In spate este minuscula fata de Passat. Ce are A4 in plus fata de Passat este calitatea interiorului si antifonarea mai buna. Si bineinteles, sigla.. In rest, mecanic, sunt 95% identice. 2.5-ul este un motor care mie unul mi-a placut si imi place foarte mult. Desi, dinamic, intre un 1.9 de 131 si un 2.5 de 163 nu este o diferenta de-a dreptul notabila, in rest, senzatia la volan este cu totul alta. Motorul este f permisiv, silentios dar cu un tors placut in mers, vibreaza f putin pt un diesel PD. In plus, se simte si se conduce mult mai elegant. Consumul e ok pentru FWD. (163 cai) si un pic mai maricel la quattro (180 cai), mai ales daca este si automat. Ambele motoare sunt foarte bune. Oricare l-ai alege, este o alegere buna. Evident, dupa ce gasesti unul in mintile lui. Personal, daca nu sunt probleme de taxe/impozite (nu stiu cum e in DE), as lua 2.5 fara sa stau pe ganduri. Am avut asa ceva si inca ii simt lipsa.
    -1 points
  37. Haideti cu discutiile astea in zona de versus, nu au ce sa caute aici.
    -1 points
  38. Iti deschid eu ochii atunci: http://www.evz.ro/la-o-statie-lukoil-din-cluj-s-a-vandut-carburanti-cu-multa-apa-zeci-de-masini-sunt-stricate-pe-marginea-drumului.html
    -1 points
  39. 1. Deci mai este cineva care a sesizat ca ar aparea un virus (si eu tot de pe telefon m-am conectat). 2. Hyundai/Kia fac masini oneste si corecte la pret. Au urcat mult la materiale si ergonomie, mai au de lucru la motorizari. Dpmdv sunt in acest moment peste Ford, Opel sau frantuzesti.
    -1 points
  40. Simtomele de la cap planetara sunt urmatoarele: cand masina e in frana de motor parca cerne...Dupa ce calci ambreiajul dispare senzatia respectiva, masina curge lin, fara tremuratul din viteza.Deci, la acelerare nu se simte, doar in frana de motor.Dar bucsele de care zici tu, nu au nici o legatura cu senzatia cap planetara uzat.
    -1 points
  41. Pe Omv Maxx am trecut si eu de ceva timp
    -1 points
  42. Celegule , multumesc de "sfaturi" , dar inceteaza te rog daca nu ai legatura cu mecanica ! O seara buna, am nevoie de un real ajutor nu de baliverne , aberatii ! Am condus ceva masini cu probleme la planetara , doar ca a mea e la inceput cumva problema si nu se aude tocmai bine , in rest , planetara bate in ACCELERARE , nicidecum in decelerare , cel putin eu asta aud la cele cu nevoie de schimbare , daca gresesc rog pe cei mai in masura sa ma corecteze !
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!