Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.03.2017 în toate secţiunile

  1. Buna seara! Pentru ca topicul de mai jos este inchis: impartasesc aici experienta proprie cu schimbarea macaralei la Sharanul meu productie 10.2006. Iarna asta, desi sunt precaut cu actionarea geamurilor pe frig, am comis-o... un poc si motorasul a inceput sa mearga in gol. Am proptit bine geamul si am asteptat vremea mai calda de azi. Am luat o macara noua (160 lei - marca MTR). Existau si la dublu pret... Fata de DIY - ul din 2007 la Bora, am avut 2 surprize placute: 1. Panoul interior - dupa desfacerea celor 3 suruburi centrale din dreptul manerului interior al usii (vezi DIY de mai sus) iese din toate clipsurile prin culisare ferma in sus a panoului (practic il saltam); mi-a luat vreo 20 minute pana mi-am dat seama... deci nu trebuie smulse clipsurile de plastic! Eu am smuls doar unul - stanga jos. 2. Nu mai exista placa de tabla intermediara - fiind inlocuita de un mulaj de izopren, care este lipit la margini de jur-imprejur cu un mastic (inca lipicios dupa peste 10 ani de la productie) - l-am taiat cu cutitul, izoprenul rupandu-l putin la margini in dreptul fiecarui clips ; in coltul cu difuzorul nici nu este nevoie sa-l desfaceti; sinele verticale ale macaralei si corpul central cu melcul si motorasul se fixeaza cu suruburi pe niste extensii interne ale portierei de tabla, acestea lasand destula gaura pentru a demonta si monta aceste sine ale macaralei - cu oarecare dibacie La mine nu s-a rupt nimic (aveam "ghearele" de sustinere a geamului din metal), insa a scapat geamul din una din gheare, apoi si din cealalata ('manusile' de cauciuc ale unuia din suporti au iesit, nemaifiind asa de maleabile dupa 10 ani; nu am aruncat asadar macaraua veche... Am demontat motorasul de pe ea si l-am insurubat pe noua macara si am varat totul in usa, facut o proba de miscare - parca din constuctie noua macara are totusi o diferenta de circa 4 mm la inaltimea de plasare a suportilor geamului; sa fie de aici coborarea geamului incetinita si greoaie de la jumatate in jos? Am strans bine cele 2 gheare de sustinere ca sa nu scape geamul din ele (sunt suruburi torx); voi mai vedea pe parcurs... Daca nu voi fi multumit, pun macaraua veche inapoi! Nu am intrat in detalii amanuntite - este evident cand lucrati ce mufe trebuie deconectate si la ce suruburi trebuie lucrat - trebuie sa aveti sculele potrivite! Mie mi-a luat acum 3,5 ore, dar cred ca la lucrari viitoare m-as descurca in 2 ore.
    2 points
  2. Treaba e simpla: fie cumperi de la reprezentanta - 150euro, fie astepti pe ebay sa apara unul la 50euro, fie comanzi un modul din china la 30usd+transport
    2 points
  3. Smartlink include Apple Car Play, Android Auto si Mirrorlink. Waze poate fi folosit doar prin Mirrorlink (ai nevoie si de telefon compatibil Mirrorlink)
    2 points
  4. Parerea mea e ca e un echilibru bun inaltime/aspect/utilitate care il ai acum. O prind jantele astea
    2 points
  5. Chiar daca am zis ca pentru masina asta nu ii cazul, pana la urma tot ii fac un topic. Ii vorba de o SKODA Superb Combi, 06.2011, 2.0 TDI, 170 CP, DSG, Elegance. A venit o vreme în care am zis ca numai pot continua cu Golful. Eram deja la 12 ani și 250.000 km plus familia în creștere (fetele ca inaltime si eu ca si kg). Am facut o lista în care criteriul principal a fost combi. Pe final au rămas Audi A4 B8, Skoda Octavia RS și Skoda Superb. Toate în variante diesel 2.0 litri. Din cauza unor pitici pe creier am exclus Passatul. După câteva probe și teste am rămas profund dezamăgit de spațiul interior pe care îl are A4. Am 1.90 și ~90 kg. Cu scaunul reglat în poziție de condus mai relaxata, bancheta spate nu poate fi folosita. După aproape trei luni de cautari, la sfârșit de iunie, undeva pe lângă Berlin am găsit Superbul, avea dotări de bun simt, 162.000 km….și am zis gata rămâne. Niște “baieti” s-au ocupat cu aducerea mașinii în tara. Au fost, au văzut-o, mi-au confirmat ca ii în stare buna optic și ca nu pare sa aibă probleme tehnice, au negociat, rezolvat acte și adus în tara. Când a ajuns în tara, nu am mai verificat nimic, nici km, nici motor sau alte chestii, spre rusinea mea nici nu am scos joja de ulei, ci a doua zi am plecat în concediu prin Europa. Am facut aproape 5.000 km în trei săptămâni și totul a fost “superb”. După 4 luni am pus deja aproape 12.500 km, și știind istoricul de service, doar de trei săptămâni am facut prima revizie la motor și cutia DSG. Pentru ca distribuția a fost schimbata la limita de 4 ani (avea înspre 140.000 km) și lichidul de frâna de vreun an jumate nu am mai schimbat nimic. Pentru ca nu prea am ce modificari/upgrade face la ea, am schimbat doar pedalele, am luat niște plase pentru portbagaj, niște protecții pentru centuri. Mai trebuie sa vina covorașele și o protecție la tunelul din zona mediana din spate. Ma bătea gândul într-o vreme la o camera marchalier, dar când am văzut ca ii nevoie sa tai din haion, m-am lăsat păgubaș. Si sa nu uit: pana acuma cea mai scumpa investiție a fost 4 anvelope de iarnă Nokian WR D4, 225/40/18.
    1 point
  6. Spuneam pe la inceputul prezentarii acestei masini ca la cumpararea ei, neamtul a spus ca o sa primesc si un Jetbag... doar ca nu e disponibil pe moment, fiind dat in imprumut, am zis " oauuu, super, sigur o sa-l vad.. NU" .. surprinzator la 3 luni de la achizitie.. JetBagul a ajuns la mine, cu tot cu cheile de la bare, pt. care imi facem probleme cum o sa reusesc sa le deschid. Sunt tare incantat de cutie, chiar daca are o fisura pe o parte ( nu e chiar dezastru), E Kamei, are 2.2m lungime si 0.5m latime, am pus-o azi pe masina sa vedem cum sta, e perfecta, o sa fie foarte folositoare in concediu Si mai zicem ca nemtii nu mai sunt nemti !... pe naiba, nu mi-a venit sa cred ca a trimis-o!
    1 point
  7. Scoate ceva fum cu miros de motorina la prima cheie daca o lasi 5-10 min la relanti ? Daca da ,problema e de la injectoare.Trebuie inlocuite,reparate ....masina nu o sa mai mearga ca inainte. Reparatia ajunge in jur de 2000€ cu injectoare noi bosch
    1 point
  8. Pune omv maxx si vezi daca e diferenta,la mine e
    1 point
  9. Vine caldura, deci am inceput lucrarile agricole de primăvară la gurdon, răşini si praf de placute de frână. Si niste gadgets VW... cu antifurt cand vizitam România.
    1 point
  10. Saptamana asta se monteaza biele noi, cuzineti, semeringuri etc Am facut masuratorile cu plastigauge, la cuzineti 0.04mm deci in cota de NOU. Arborele este perfect , la fel si cuzinetii par in stare f buna. Am sa inlocuiesc totul: cuzineti KS, ptr biele cei de la Rosten, semeringuri Corteco, in fata si spate la vilbrochen. Am cumparat si Bel Ray assembly lube ca sa iasa o treaba perfecta si ptr a evita uzura in primele secunde de functionare a motorului. Problema o reprezinta americanii si masurile lor idioate 7/16" la cheia ptr a strange bielele Am cumparat si TOOL VW ptr montarea flansei cu roata dintata ce merge pe vilbrochen in spate, crankshaft signal ..alti 150€
    1 point
  11. 100% acum. Sunt ale mele Sunt 17x7 ET38. Voi pune 225/45 noi sper. Nu sunt in stare perfecta, au vopseaua sarita in anumite locuri. Cred ca au fost vopsite prost. Probabil pentru sezonul asta le voi curata si vopsi eu (sunt curios cum o sa iasa), iar la anul vreau sa le fac la cineva profesionist. Oricum, astea raman de vara, nu mai am nevoie de 100 de schimbari. Poate sa mai iau niste avus pe 15 pentru iarna viitoare, dar vedem.
    1 point
  12. Suspectez conexiunea de masa de pe motor.
    1 point
  13. E bun daca a disparut problema
    1 point
  14. nu,nu am honuito,am avut niste hartie abraziva ,am dat pe cilindri putin asa sa zic ca am HONUITO,dar pot sa va spun ca am deja 2000 km si nu a pierdut pic de ulei ,nu am nici o scurgere pe nicaieri nici apa nici ulei nu tu fum ia motorul toarce ca o pisicuta ,nu mai moare nici relantiul cum murea cand viram pe loc la relantiu cateodata iar consumul la drum lung cu viteza de 100 km pe ora e 6,8l si in oras condus neagresiv e 8,5l 9 l daca o mai accelerez asa deodata,cred ca m-am indragostit de ea dinnou,recent i-am cumparat si o caseta de directie cu 250 ron ca cea veche imi curgea si am schimbato ,iar pe viitor am sa schimb tot setul de brate am inteles ca e undeva la 700 ron,oricum ,acum m-am angajat ca mecanic si am posibilitatea sa o fac intr-un service pe elevator ,nu cum am segmentat motorul in parcarea blocului la -5 grade
    1 point
  15. Nu spun ca nu ar arata mai bine coborata inca putin dar cred ca nu arata urat si e cu siguranta mai bine all-rounder acum, doar cu -15 oem. Cum ti se pare ca duritate odata cu trecerea la 18?
    1 point
  16. La orice masina, gazele din carterul motorului se duc printr-un furtun in admisie sau filtrul de aer. Daca furtunul acela se infunda cu mizerie sau gheata, se face presiune in carter si arunca uleiul pe la joja. Alta posibilitate nu prea vad sa fie.
    1 point
  17. Dupa niste tenis de picior, am zis sa tragem repede un filmulet de juma' de minut cum se aude la accelerare. A fost ~50% acceleratie si 4000-4500rpm max. Din pacate, microfonul nu a reusit deloc sa captureze sunetele joase, lipseste bass-ul cu desavarsire din filmare, e diferenta destul de mare la capitolul asta fata de cum se aude in realitate P.S. NEAPARAT cu casti. Daca-l deschide careva pe telefon, il deschide degeaba
    1 point
  18. salut, asa am patit si eu dar la mine a fost epuratorul de gaze de vina , fiind temp joase a format un dop de gheata si sau acumulat gaze in baie si a aruncat uleiul afara ..
    1 point
  19. Posibil ca arborii de balansare (pompa de ulei) nu sunt pusi la punct sau nu mai sunt.
    1 point
  20. Las asta aici si ma retrag, ca ii poluam omului topicul: Arcuri + distantiere => mie mi se pare ca iese cu totul altceva fata de stock. Daca vi se pare ca arata la fel stock (sau doar cu distantiere) atunci ati scapat mai ieftin
    1 point
  21. @vdragosMersi... Mi-a placut ca interiorul e "blindat": folii pe scaune, pe volan, pe manerul interior al usii, pe praguri, pe baza scaunului soferului, pe display-ul infotainment si pe bord. Pe exterior se vad: 5K5 = Transit coating film with additional transport protection measures Mi-am luat "cearsaful" A3 cu toate codurile PR. Deja le-am "tradus" pe toate, mi-am facut un fisier cu ele Inca nu-mi dau seama de "stance", are blocatoarele de transport si e cocotata. Astept sa ii "eliberam" suspensia Nu mai am rabdare, dar....noroc ca plec din oras cateva zile , scot S2-ul diesel la un ultim drum interurban, asa, ca de "la revedere"...
    1 point
  22. Mda... Hai sa-i zicem Ziua Zero. A venit pe Laxermax pe "raftul" de sus, a doua in rand Am fost de fata la descarcat. (fac parte din acea categorie de clienti "cu nevoi speciale", din fericire baietii de la dealer sunt "de zahar". Sau, poate s-au obisnuit cu piticii mei ) Ma asteapta cuminte inca putine zile. Joi seara o ridic, vineri plec la un drum de rodaj de 1,500km. Revin cu topic dedicat la "Masina mea" Sa mai zic ca nu mai am stare ?
    1 point
  23. Orice masina arata mai bine putin lasata, orice ar fi. Am vazut BMW X1 lasat si, desi total nepractic, arata demential. As zice ca toate masinile de serie pentru consumul larg sunt cocotate.
    1 point
  24. 9 in Bucuresti... mergi doar noaptea? ca eu, din Dr. Taberei pana in Baneasa, plecat la 7:30, fac cca 45-50 min. si intre 10 si 14 consum...
    1 point
  25. Sa o stapanesti sanatos. Doar ca remapul ala de +40CP nu iti va scadea consumul asa cum crezi tu
    1 point
  26. Eu preconizez un succes al Skodiak in RO. Avem deja Octavia ca cea mai vanduta masina de import, de cativa ani incoace (5 daca nu ma insel). Rapid e de asemenea in top. Vad din ce in ce mai multe Superb pe strada, Kodiak e fix ce lipsea gamei oferite de Skoda... de asemenea, sunt foarte curios cum va fi noul Yeti, parca el ar fi intr-o concurenta reala si onesta cu Ateca, judecand doar dupa dimensiuni. Multor romani chiar le place Skoda
    1 point
  27. @Scorpyon Este si 2008 CR Euro5, dar la fel este si 2008 CR Euro 4. Sunt cateva elemente care se pot verifica ca sa faci diferenta.
    1 point
  28. Foarte tare colegu' Marius, ai dreptate, mai bine vb cu cei de la VW sa manareasca mai bine softurile sa nu ii mai prinda astia, ca sa ramanem sanatosi.Daca citeai si postarea mea anterioara am spus ca am schimbat egr acum 2 luni cca 4000km.Daca pt tine Egr este consumabil si se schimba de 2-3 ori pe an....nu stiu ce sa zic. Legat de partea cu sanatatea si poluarea ma abtin de la comentarii. Bafta !
    1 point
  29. 1 point
  30. Ai dreptate. Dar totusi discutam de Volvo si Audi, nu de Skoda sau Seat. Cred ca in gama cu Kodiaq intra si Cherokee de la Jeep.
    1 point
  31. Asa ca poti sa-ti iei ce-ti place Cel de 2.5 (175 CP) se misca foarte bine.
    1 point
  32. Da. Exista. Bison Epoxi Metal este rezolvarea problemei.
    1 point
  33. Trebuie schimbat senzorul de temperatura G235.
    -1 points
  34. De ce sa iei un Land Rover cu cutie ZF si sa dormi noaptea fara se te gandesti cat tine distributia? Pt ca VAG.. On topic: Kodiaq-ul mi se pare foarte urat, dar nici Ateca nu pot sa spun ca imi place.. Cel mai frumos SUV compact il consider Tiguan R-Line.. Si noul Koleos imi place mai mult decat Ateca/Kodiaq. Cel mai important lucru e sa apara preturile oficiale la ambele modele.
    -1 points
  35. Buna seara colegi. Am o intrebare, am cautat dar nu am gasit nimic concret. Cat timp trebuie sa stea bujiile puse, in functie de temperatura? Aveti niste date? Am o problema cu pornirea la rece, porneste greu si tremura motorul, bujiile stau 3 sec pe gerul asta(-10 grade), e normal? Nu am eroare in bord. La cald porneste foarte bine. Passat B6 cod BMR..Va multumesc.
    -1 points
  36. TSI-urile sunt facute sa mearga cu benzina de 95. Eu aia si bag. (FSI-urile erau facute pentru 99). Cifrele care indica cifra octanica a benzinei 95,98,99 reprezinta rezistenta la detonatii, nu ca una da mai multa energie decat alta. Iarna chiar nu are rost sa bagi benzina de 99 intr-un TSI (nu strica dar nici nu ajuta), dar poate vara pe canicula cand te pui sa urci Transfagarasanul, o benzina de 99 ar ajuta sa previna aparitia detonatiilor intr-un motor supraincins. (detonatii=benzina se aprinde inainte de vreme- inainte de a da bujia scanteia- apar contre in piston care se aud ca niste caraituri).
    -1 points
  37. 506.01 e norma veche pentru interval de service extins. Long Life . Eu totusi nu l-as inlocuii cu 507.00. Pentru motoarele fara filtru de particule 506.01 e superior, e Full Sapps bine aditivat si cred ca in orice privintza e mai bun decat un 507.00 norma care face compromisuri de dragul filtrului de particule. PS: pretzurile la uleiurile care respecta 506.01 sunt ridicol de mari...
    -1 points
  38. NU au filtru de particule si au distributzia pe Pinioane. Oricum uleiurile care respecta 506.01 sunt printre cele mai scumpe.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!