Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.03.2017 în toate secţiunile

  1. Mda... Hai sa-i zicem Ziua Zero. A venit pe Laxermax pe "raftul" de sus, a doua in rand Am fost de fata la descarcat. (fac parte din acea categorie de clienti "cu nevoi speciale", din fericire baietii de la dealer sunt "de zahar". Sau, poate s-au obisnuit cu piticii mei ) Ma asteapta cuminte inca putine zile. Joi seara o ridic, vineri plec la un drum de rodaj de 1,500km. Revin cu topic dedicat la "Masina mea" Sa mai zic ca nu mai am stare ?
    6 points
  2. Tocmai ca rotile cu et mai mic pot sa arate masina si mai ridicata. Pana si la salonurile auto, VW leaga spirele arcurilor cu niste chingi ca sa fie mai lasate (true story, sunt si poze pe net).
    6 points
  3. STOP! Summer time! Taa-naa-na-na
    6 points
  4. Las asta aici si ma retrag, ca ii poluam omului topicul: Arcuri + distantiere => mie mi se pare ca iese cu totul altceva fata de stock. Daca vi se pare ca arata la fel stock (sau doar cu distantiere) atunci ati scapat mai ieftin
    3 points
  5. Toate VAG-urile sunt cocotate si cu rotile prea inauntru.
    3 points
  6. @vdragosMersi... Mi-a placut ca interiorul e "blindat": folii pe scaune, pe volan, pe manerul interior al usii, pe praguri, pe baza scaunului soferului, pe display-ul infotainment si pe bord. Pe exterior se vad: 5K5 = Transit coating film with additional transport protection measures Mi-am luat "cearsaful" A3 cu toate codurile PR. Deja le-am "tradus" pe toate, mi-am facut un fisier cu ele Inca nu-mi dau seama de "stance", are blocatoarele de transport si e cocotata. Astept sa ii "eliberam" suspensia Nu mai am rabdare, dar....noroc ca plec din oras cateva zile , scot S2-ul diesel la un ultim drum interurban, asa, ca de "la revedere"...
    2 points
  7. Salutare tuturor Revin pe forum cu noua mea masina Audi A4 B9 2.0 TDI 190 cai model 2017. Cateva dintre dotariile optionale - Audi Virtual Cockpit -Audi matrix led -Pachet de asistenta Tour ce cuprinde: adaptive cruise control, traffic jam assistant, Audi pre sense city, etc -Navigatie MMI plus cu MMi touch -Audi Connect -Audi drive select si multe altele. Deocamdata o sa urc doar trei poze, sunt singurele pe care le am acum, dar promit ca o sa revin cu altele:)
    1 point
  8. Pune turbina originala ,altfel iti trebuie injectoare cu debit mai mare si probabil alt intercooler,senzor map ...si un soft profi
    1 point
  9. Planeitatea la chiulasa nu faci ca vrei sau nu ,ci o faci daca trebuie
    1 point
  10. Culoarea....bate orice alta optiune.
    1 point
  11. Salut Toni, Cred ca e alegerea cea mai mișto ca si aspect: triglav 19 negre. Iar cu distantierele de 2cm ar trebui sa fie perfect vizual. De unde iei distantierele? Weekend fain
    1 point
  12. Nu e asa scump uleiul OE de la VW dar mi se pare foarte bun. E cam 60 de lei litrul (de fapt e 53 chiar acum) dar stii ce cumperi... La pretul asta iau 507 00 Longlife ce ar putea merge pana la 2 ani si 30k km si il schimb la 10k km. Cred ca e chiar optim...
    1 point
  13. E o afirmatie sau o intrebare?
    1 point
  14. Si am revenit cu un nou retrofit(unul destul de important si costisitor in acelasi timp). Multumec @Mecatronic pentru ajutor!!! Si multe poze (daca reusesc sa le pun): :
    1 point
  15. Unghiurile din care am pozat masina sunt avantajoase. Colaj in acelasi setup ca anul trecut vs mk6
    1 point
  16. 1 point
  17. Parerea mea e ca e un echilibru bun inaltime/aspect/utilitate care il ai acum. O prind jantele astea
    1 point
  18. Mmmddaaa asta am observat chiar si cu 225le pe 17 la al meu, cu cat ai cauciucuri mai late, la o ploaie mai serioasa cu atat este mai important sa ai striatiile din anvelopa cat mai adanci, toamna nu puteam sa depasesc 120 pe ploaie pe autostrada ca masina deja incepea sa dea semne de pierdere aderenta, in timp ce peste o zi cu cele de iarna la 140+ zici ca mergeau pe sine in aceleasi conditii...
    1 point
  19. cu 2000 faceai tot motorul,pe mine atat ma costat.pistoanele sunt 800 cu segmenti
    1 point
  20. Am omis sa te intreb Duminica trecuta, dar o fac acum: da' de ce vrei tu sa o cobori neaparat astia 1-1.5 cm ? Vrei mai multa stabilititate, ai nevoie, nu sta destul de bine pe sosea sau cum? Eu de ex, cand mi-am pus arcuri Eibach la Alfa 147 a fost pentru ca standard era prea cocotata si nu arata deloc cum trebuie, si eram si nemultumit de stabilitate in multe momente. A ta nu are probleme de look din punctul meu de vedere. So.. ?
    1 point
  21. La mine, ca exemplu, din meniul RNS, Auxiliary Heating reprezinta chiar functia de incalzire stationara/Webasto (de fapt unitatea este Eberspächer pe Touareg). Pe langa functia din meniu exista si butonul dedicat in panoul unitatii de climatizare. Eu stiam ca masinile dotate cu PTC (acea rezistenta electrica prezenta in bord) ajuta doar la incalzirea habitaclului, nu si a motorului.
    1 point
  22. Vezi ca lupele vin cu o prostie din interior iesita. Si eu am luat , si la fel batea stanga jos de tot, deci efectiv la 2 metri in fata masinii. Le-am despfacut prin spate, si am impins acolo pana a intrat chestia la locul ei si acum bat bine. Asa pe negru am luat eu
    1 point
  23. 7Am facut niste calcule si nu e momentul sa trec la ARL. Dar e momentul sa inlocuiesc chiulasa datorita uzurii din zona injectoarelor :-( o sa coste ceva... Lista ar fi cam asa: Chiulasa Sh cu ax cu came. Cuzineti ax came Tacheti Ina Black Simeringuri supape Distribuție (ca oricum dau jos chiulasa si distributia mea era pusa prost). Oringuri si suruburi de reglaj Garnitura de chiulasa... Ulei si filtre Si sper...ca cu toate astea inlocuite voi scapa de motorina in ulei, tzacanitul acela de tacheti la prima pornire..., de pornirea greoaie la rece... Intre timp ... ma bucur de volanul multifunctional. imi place. Si ...iarna asta m-am bucurat si de incalzirea un scaune. Am reparat si buretelw scaunelor. avea o multime de fisuri in special in zona sustinerilor laterale. acum stau foarte bine in ele. Am luat si mufele si pinii OEM pt incalzire... Am reparat si switch-urile din usile fata. partea electronica arata impecabil. Si 2 poze asa ca de final: De acum ne pregatim de operație... Edit: intru foarte rar pe forum deoarece ala micu' imi ocupa enorm de mult timp si seara, dupa munca raman fara energie. uneori adorm in fotoliu. dar...or veni si vremuri mai bune?! Drumuri bune!
    1 point
  24. La 1.25cm ai putea pune niste distantiere de 1cm ca sa compensezi, dar trebuie sa vorbesti cu cineva care are experienta pe subiectul asta - care, de unde, ce prezoane, etc.
    1 point
  25. @ToniM: bai esti culmea cu asta cu editatul mult timp dupa a postului...chinui omu' sa tina pasu' cu topicu' tau Vezi ca ti-am raspuns pe topicul de ET si J. Cred ca solutia e sa mergi pe OZ-uri. Alea de Kodiak, desi arata demential, vor sta prea sub caroserie. PS. Misto numarul. Nu-l prinzi cu dublu adeziv ?
    1 point
  26. Ma refer la latimea jantei (J) cu cat e mai mare cu atat cauciucul cerut o sa fie mai lat ....
    1 point
  27. 1. Deci mai este cineva care a sesizat ca ar aparea un virus (si eu tot de pe telefon m-am conectat). 2. Hyundai/Kia fac masini oneste si corecte la pret. Au urcat mult la materiale si ergonomie, mai au de lucru la motorizari. Dpmdv sunt in acest moment peste Ford, Opel sau frantuzesti.
    1 point
  28. Dacă reusesc eu, poate revin pe weekendul viitor cu mult așteptatele reprize pe D / Normal Mode si pe S / Sport din dms, însă cât timp mașinii încă ii fac rodajul, nu voi apărea mai repede si nici nu am cum sa ma întâlnesc cu cineva sa fac "vs". Ulterior, cu drag, oricine este din Cj sau trece, ne putem vedea si la o cafea sa vadă motorizarea. insa sa ma bag si eu in seama: cei care "cunosc" ca 1.4tsi 150ps este mai elastic decât 2.0tdi 190ps ii rog sa facă măcar 5-10 km cu ambele mașini in 4 persoane pe un dn sau pe urcarea unui deal. Subiectiv va spun: este posibil sa va "redescoperiți" afirmațiile
    1 point
  29. Incepe caldura si incep si eu sa termin ce trebuie facut sa sune cat de cat corect muzica.... Sambata asta am insonorizat Usile fata ,stalpii B si portbagajul , nu e prima masina pe care o fac ...de fiecare data raman uitat cat de mult bine face insonorizarea asta...
    1 point
  30. @cxr2test da, mi-ai adus aminte de o poza Alte 2 VW din familie, eu si fratimiu, excursia de revwelion
    1 point
  31. Total de accord cu ce spune @VALI referitor la anul fabricatiei si optionalele care se pot pune ulterior. In schimb, eu nu m-as feri de kilometri. Foarte de acord, cu atat mai putin una in Germania, cu carte service, desigur. Cartea service poate fi "facuta" si in Romania si in Germania. Daca vrei sa fii sigur de cartea aia, pui mana pe telefon si suni (preferabil Autohauss si nu vanzator privat). Daca masina a fost cumparata anterior pe firma si nu persoana fizica, firma care a detinut-o e obligata sa faca service-ul masinii la reprezentanta. Asa nu dai gres cu cartea service. Eu personal m-am ferit de 1.6 TDI cu automata fiindca are DSG 7 si am mers pe manuala, din cate am inteles DSG 7 e cel uscat si exista riscul unor cheltuieli suplimentare de aproximativ 3000 Euro. Nu am vrut sa ma leg la cap. Fa-ti o lista cu prioritatile, gen anul fabricatiei, model (Golf 6 sau 7), kilometri daca vrei, una-doua optionale fara de care nu ai putea, cauta 2-3 zile, si decide-te. Multa bafta! LE: Piele neagra - m-as feri, vara te lipesti de ea, nu e un sentiment prea placut. Mie mi-a placut ultima masina, Golf 7 negru. Plus ca are Discovery Pro = update navigatie gratuit pe viata plus multe altele, un must have daca ma intrebi pe mine.
    1 point
  32. Daca te astepti la valente sportive, eu zic ca minim 2.0tsi 220cp iti trebuie. Nici motoarele de 150cp, nici cel de 190cp nu iti ofera o acceleratie wow, desi mie unul mi se pare suficient pentru depasiri pe la noi, ideea e sa pleci in treapta potrivita, sau sa ai DSG pe S. Orice ar spune unii sau altii, eu zic ca DSG nu e ajuns chiar la potentialul maxim, schimba bine, dar exista un lag care face masina putin mai greoaie in momente in care stii ce vrei, dar te lasi in totalitate pe mana cutiei. Dpmdv DSG e bun la depasiri dar pus pe manual si schimbat de tine la momentul potrivit, in treapta pe care o vrei. Am mers si cu Audi A4 2.7tdi 190cp din 2010 si mi se pare la fel de "lenes" ca si un TDI PD mai vechi de 140cp. Cuplul si cei 50cp in plus pe hartie nu sunt pusi foarte bine la roti. My 2 cents.
    1 point
  33. Doar o diagnoza poate lamuri problema
    1 point
  34. Taica miu are CrossClimate pe 195 65R15 si a cam ramas prin zapada pe stradutele din cartier...si pe ger dar si pe 1-2 gr. C. A dat la lopata...cu multi nervi...
    1 point
  35. Utilizator de CrossClimate de aprox 15.000km, 205/55/16 montate pe un Passat B6 4Motion, las si eu un feedback: Plusuri: -foarte bune pe ud -foarte bune sub 5* -teoretic le poti lasa pe masina tot anul, -aderenta buna pe zapada inghetata -nu par a avea probleme pe zapada pe urcare sau in accelerare, dar aici cred ca e meritul tractiunii integrale Minusuri:-proaste la temperaturi ridicate si mers sportiv(am reusiti sa le duc la limita la ~20* fara un efort prea mare) -proaste pe zapada afanata si usor topita sau gheata -foarte proaste la franare pe zapada si aderenta laterala. Ca puncte de reper: astazi si vineri in Bucuresti, au fost situatii in care a trebuit sa fac frana de motor cu a 2-a sau a 1-a pentru a ma opri. Mi s-a intamplat sa fiu cu a-1a aproape de oprire, sa calc ambreiajul iar ultimii cm sa ma duc sanie. Astazi de la iesirea din pasajul victoriei spre podul basarab nu am reusit sa opresc masina in frana de motor combinata cu frana de serviciu pana in semafor, m-am bagat in maldarul de zapada dintre sina de tramvai si banda doi xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Pe drum acoperit de zapada, cu a doua la ~ 1000rpm(nu ac de par, nu coborare foarte mare, nu drum inclinat, nu picior pe frana) pleaca masina in lateral. Concluzia mea, cat se poate de obiectiva: sunt mai mult cauciucuri de toamna/primavara, in nici un caz mixte, si probabil pentru oras sunt suficiente daca iesi cand strazile sunt curate cat de cat. Pentru mine sunt cea mai proasta investitie in materie de anvelope. De acceasi bani se pot lua doua seturi de anvelope care isi vor face treaba mai bine in sezonul dedicat. Ca experiente anterioare: stau in zona de munte si stiu cu ce se mananca mersul pe zapada sau gheata. Am condus Logan cu anvelope de iarna de 8-9 ani (Matador, nu ceva waw) nu am ramas inzapezit si nu am derapat vreodata. Am condus Dacia Papuc 4x4 dar in general cu fata decuplata, cu anvelope mixte matador si nu am derapat vreodata(neintentionat :D) sau sa am emotii la oprire. Loganul are montate acum Vikinguri de iarna iar pe drum cu zapada nu ma pot tine de el. Un prieten cu o masina identica dar echipata cu anvelope de iarna nu are emotii la un mers normal pentru vremea asta. Am mers pasager intr-un bmw, in aceleasi conditii, iar el nu avea probleme la franare. As vrea ca postarea mea sa fie luata ca o parere personala, bazata pe diverse situatii si sper sa nu se atace cineva ca i-am jignit "papucii" xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Reciteste regulamentul forumului. Multumesc pentru intelegere! Marian
    1 point
  36. Totul depinde de costuri, daca nu ai consum de ulei mare, fum, motorul trage bine, poti schimba doar chiulasa cu axa cu tot, daca iti permiti un motor mai bun, dar asta este loterie, sa nu gasesti unul mai obosit ca al tau. Macar stii cum ai mers tu cu ea.
    1 point
  37. Cum dracu ai ajuns la concluzia asta ? Uzura aia a aparut in ultimii 30.000 km, nu la ultimul schimb de ulei. Va rog sa va abtineti de la astfel de comentarii aiurea, induc in eroare utilizatorii. Este problema specifica, ce nu poate fi tratata, doar amanata prin folosirea de ulei bun si schimbat mai des decat normal...
    1 point
  38. Nu iti impartasesc parerea @toni. Cred ca ce vine de fabrica e ideal ca si inaltime... dar chiar si atunci ai probleme la unele borduri sau iarna. Niste roti pe 18 cu et o idee mai mic si cam atat. Sau cel putin asta planuiesc eu.
    0 points
  39. Ce tare, am primit si dislike.. Eu am citit pe forum in afara unde baietii spuneau ca Helix > Dynaudio, cel ptuin la putere si bass. Daca realitatea e alta, nu stiu. E misto insa ca Dynaudio face casa buna cu roate de rezerva intr-adevar. Se poate pune doar subwoofer-ul de la Dynaudio cumva ca si retrofit in roata de rezerva sau mai trebuie si alte chestii?
    0 points
  40. Pentru turbo de pe wrx ai nevoie de galerie de evacuare custom, downpipe custom si furtunase pt ungere si racire. Mai adaugi un fmic cu traseu custom si e gata! Btw, in filmulet e pe dyno masina sau pe strada?
    -1 points
  41. Am facut update-ul acum cateva luni nu este nici.o diferenta nu se simte nimic totul ca inainte.
    -1 points
  42. De ce zici că e suficient? Drumurile noaste îs cu multe viraje și segmente scurte pt depășit, că n-avem atâtea autostrazi/drumuri expres ... Superb nu îi chiar așa bună în viraje (barcă) deci nu merge stilul „iau cazan bmw cu un 2L diesel anemic și fac depășiri la limită că mașina e stabilă când trag de covrig” ...
    -1 points
  43. @Boditza cred ca au cumva obligatia sa te intrebe si probabil incaseaza ceva de sunt asa insistenti. Eu am semnat pana acum 3 refuzuri in 2 luni
    -1 points
  44. Are ceva repercusiuni acest refuz legat de RAR sau la urmatorul ITP?
    -1 points
  45. ar vrea ele sa fie peste cele mentionate de tine...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!