Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.03.2017 în toate secţiunile

  1. Garantia este cat se poate de reala si eu am beneficiat de ea. Sa fi fost eu norocosul?...nu cred. Dar, banii tai decizia ta. Iar cu diferenta de 3000, daca citesti topicul asta posibil sa intelegi de unde vine. Mult succes sa gasesti ceea ce iti doresti!
    3 points
  2. Lobii de la camele injectoarelor difera.Dar ce problema ai la chiulasa actuala ?
    2 points
  3. Axa uzata nu are cum sa afecteze chiulasa
    1 point
  4. Axa came BLS cu DPF ( exista si BLS fara DPF) nu merge la tine. chiulasa echipata nu o poti spala .Incearca sa o cureti local ,mecanic
    1 point
  5. Ca sa vezi cu adevarat calitatea pe care o poate oferi Dynoaudio ar fi ideal sa folosesti FLAC-uri si vei simti o mare diferenta. Nu e important doar sistemul de sunet, e foarte importanta si calitate sursei de unde se reda. Degeaba ai bang&olufsen, burmester, bowers& wilkins etc daca folosesti piese care au calitate slaba. Raport pret/calitate sistemul dynoaudio e fantastic, cel putin asta e parerea mea dupa 3 ani si 5 luni de utilizare. Chiar cred ca isi merita fiecare banut si daca esti pasionat de muzica e "must have"... Sigur se pot monta sisteme de sunet mult mai bune si mai performante, da probabil cu costuri foarte mari si care implica multe lucruri pe care eu nu le-as face in masina mea. Prefer sa raman la varianta pe care o ofera fabrica. Pana la urma fiecare client isi persoanlizeaza masina in functie de nevoile lui si de ce are nevoie. Eu il recomand cu caldura celor care sunt interesati si stau in dubiu daca merita sau nu merita sa achizitioneze aceasta dotare.
    1 point
  6. Confirm ca si la mine face uneori la fel. invarte mai mult . Concluzie asa face toate tehnologie de ultima generatie .
    1 point
  7. Schimbarea sigurantei nu rezolva problema. Poate au uitat sa-i puna sigurante la loc sau altceva.
    1 point
  8. Injectoare care picura intre detonatii sau regenerari prea dese si nefinalizate .
    1 point
  9. Am primit si fisa dyno, revin cu o comparatie intre fiecare stage in parte de la revo: Stage 1 - 246hp Stage 2 - 285hp Stage 2+ - 294hp Stage 3 - 352hp
    1 point
  10. Aceeasi problema am sesizat-o si eu la 1.6 TDI. Din cand in cand, cand are chef, invarte electromotrul de zici ca nu mai porneste niciodata. Dupa ce porneste intr-un final, si o opresc si apoi o pornesc din nou, asa zisa "problema" dispare. Ideea e ca atunci cand o apuca, nu tine cont de temperatura.
    1 point
  11. culmea e ca la mine la temperaturi minus nu am sesizat deloc aceasta problema. Cum ziceam intre 2-8 grade se manifesta @Andrei1980 am 70k deci o nimica toata... cu celelate diesel -uri am trecut lejer de 180k fara sa am probleme de genul.
    1 point
  12. Nu e bai , am modificat si profilul ... La 170 000 cred ca are distributia originala (in cartea service apare ca fiind inspectata parca ...ma uit si revin e posibil sa fie schimbata ... ) , are ceva zgomot cand o pornesc( dar zgomotul il aud eu si cei care stiu sa asculte....am pornit cateva tsi noi si era acelasi zgomot inclusiv la Cupra celor de la PBN cu 1600 km ) .Dsg nu da semne de oboseala(dar o laud cat mai putin sa nu i se urce la cap) ....Wastegate am revizia cu parte culisanta medalica(revizia D parca) ce elimina problema de over/underboost...ulei de la schimb la schimb completez ce ramana pana la 4 litri (cam 300-400 ml)
    1 point
  13. Sa o stapanesti sanatos. Doar ca remapul ala de +40CP nu iti va scadea consumul asa cum crezi tu
    1 point
  14. Medie 96km/h pe Cluj - Brasov ? WOW, ca sa zic asa, chiar daca ai plecat la 6 dimineata Am facut si eu drumul ala in 3h in cateva ocazii, "destul de tare" e elegant spus... E si asta un fel de a roda dieselul...
    1 point
  15. Cand face asa trebuie verificate valorile actual si specificat de la presiunea dim rampa
    1 point
  16. Am trecut si de pragul celor 10 ani. Astazi am tras o fuga pana la Exelixis la o sedinta dyno, s-a comportat bine pentru un gti batran cu interne stock. Inca nu am primit fisa dyno pe mail, dar se vede in filmulet pe monitorul din fundal ca atinge pragul de 352hp pe setare de 9-5-9. Probabil cu un aditiv in benzina,cu mici artificii gen valva retur de rs4 si cu setare 9-6-9 se poate ajunge la 360hp
    1 point
  17. Motul zic ca e mai bun ca Lm. Baz, nu e recomandat sa tii motorul la ralanti pana se incalzeste. Lasa-l fara discutie 2-3 minute cand e f frig si mergi fara sa depasesti 3000 ture pana se incalzeste. Mersul la ralanti e nociv pt ulei (amestec f bogat).
    1 point
  18. Daca vorbim strict din punct de vedere al timpilor pe circuit ai dreptate, Cupra este peste golf 7 R, daca compari din orice alt punct de vedere Golf 7 R este mult peste Cupra. Si aici ma refer la calitatea materialelor interioare, pret de revanzare, aderenta, confort, spatiu interior, portbagaj, suspensie, tractiune si aderenta pe ud/zapada, timpi la 400m, siguranta si cam la orice alt capitol. Golfu a inventat clasa hatchback si este pe locul 2 in lume la unitati vandute in istorie, Cupra e o masina cu o arie foarte ingusta, adica e facuta sa fie rapida pe circuit si cam atat. Si acuma o sa pun o poza : 3 cupra , 280dsg, 290 manual, 290 dsg si eu cu un GTI 230 pp performance MTM. Cu alte cuvinte stiu plusururile si minusurile. Ce pot sa spun este ca dupa ce ai 280cp+ tractiune fata, iti doresti sa ai un Golf R 4 ori 4 sau eventual un Audi RS3. Ce ne-am dorii toti 4 la masinile noastre este exact ce ai tu fata noi, tractiunea integrala! Eu cand mi-am luat Golful in 2013 nu se putea inca configura Golf R, cred ca e singurul regret ca nu am mai asteptat putin! Sa ai noroc de masina si sa fii multumit de ea, raport pret/calitate/ si ce ofera Golf R e cea mai buna alegere posibila la clasa respectiva. Viata reala nu e un circuit si intodeauna un 4 ori 4 va avea un mic avantaj. Tu ai posibilitatea sa folosesti masina in orice conditie, noi o putem folosi doar 4-5 luni pe an la 100%.
    1 point
  19. Daca citeati ce am scris eu inainte sa faceti update-ul vedeati ca am scris ce mi-a spus un sef de reprezentanta VW , citez " Nu te sfatuiesc sa faci update deoarece ne-au venit masini in garantie care dupa update a cazut egr , ba injectoare dar cel mai rau s-a blocat calculatorul masinii si nu mai ai ce face decat sa il inlocuiesti " deci nenea ala a fost cinstit cu mine si m-a sfatuit de bine , cum si eu va sfatuiesc sa nu faceti acest update !
    1 point
  20. Din ce am mai citit nu prea e recomandata masa simpla la cutiile in 6 trepte. Reusite la cele in 5 viteze. Eu as monta tot masa dubla exact ce a pus constructorul.
    1 point
  21. Si zici ca din Cluj pana la vama Bors ai facut 5% consum? Foooarte bun pe acel sector. Te-ai dus noaptea? Fac saptamanal ziua acest tronson , dar foarte rar cand nu ma grabesc ajung la 5.1-5.2...weekend placut ??
    1 point
  22. Acum vine intrebarea, are Octavia 3 omologare pe jante 17" cu talon 55? Scoutul da, pentru ca el oricum asa a fost gandit.
    1 point
  23. La VAG de regula este ideea de jante 17"-18" care obligau la suspensie sport. E bine totusi ca la Octavia nu e obligatorie aceasta combinatie. Nu mi se pare deloc deplasat sa se limiteze jantele la 16 la PDG. Rational vorbind o masina cu PDG e gandita pentru teren mai accidentat, unde te intereseaza garda la sol, nu sa intri cu viteza in curbe. De ce sa ai nevoie cand mergi prin sleauri de anvelope cu talon mic? De ce sa ai nevoie cand urci o bordura mai mare? Ca sa creasca sansele sa zgarii janta, sa tai cauciucul. Numai noi facem improvizatii cu PDG, jante de 17-18" apoi intrat tare in curbe si oare de ce masina are ruliu mare. Diferenta este vizibila la o masina cu PDG vs nonPDG. Apoi pt cine chiar vrea, exista varianta Scout.
    1 point
  24. Ok, sut de acord ca politistul " a mers pe fir" pana a gasit ceva, exact ca in bancul cu iepurele si sepcuta. Pana la urma @Flaviu pe tine nu te-a deranjat neaparat contraventia cat ca ti-a cautat nod in papura..Si aici reiau: politistul este exact ca societatea din care provine, si nu ma refer in particular la el, ci la tot sistemu adus in vorba de @terminatoru. Sistemul este asa pentru ca noi vrem sa fie asa, pentru ca punem totul la indoiala, contestam totul,cautam sa ne stirbim autoritatea, respect pentru lege nu exista...etc etc. Nu are sens sa divagam de ce sunt planuri la amenzi, de ce unii isi varsa frustrarile la job samd. Important este ca daca vroiai sa nu te "arda" erai in regula cu toate si toata lumea era linistita. Nu inteleg la ce intrebari doresti raspunsuri... sa iti spuna cineva daca vei castiga procesul? Daca ai vreo sansa sa castigi? In fond asta e concluzia mea: ai o problema cu modul de actiune al politistului nu cu sanctiunea..
    1 point
  25. Codurile seturilor de reparatie pt. cine are nevoie: !!! Folositi doar vaselina siliconica sa nu se umfle garniturile (se blocheaza etrierii), cam asa arata niste garnituri umflate: @ toni - eu am folosit vaselina asta: care e siliconica si foarte buna, confirm ca nu sunt probleme din cauza ei, frana prinde sus si usor acum si am un control mult mai precis fata de cum era inainte sa schimb toate garniturile, face foarte mult curatarea pistonaselor si gresarea glisierelor (culiselor). Multa bafta celor care se apuca de aceasta operatiune!
    1 point
  26. intrebarea mea este daca furtunul de servo frana -vacuum are legatura si cu turbosuflanta ? deoarece at cand masina ajunge la 1800 turatii incepe sa fluiere si turbo si se aprinde senzorul de ulei ... si in drum spre casa am incercat sa numai depasesc 1800 turatii si am observat ca nu prea mai tinea frana si nici numai avea vlaga in ea .. ma puteti ajuta va rog din suflet
    1 point
  27. scuze ca nu am apucat pana acum sa pun poze, dar sunt in proces de mutare ... atasez pozele cu montare camera marsarier pe Jetta mk5.
    1 point
  28. ma bucur sa va anunt ca am rezolvat problema. furtun vacuum retezat. mi-a pus nenea de la service o tevushca pe interior, coliere, dar oricum tre sa iau unul nou. stie cineva un cod si un pret ? zicea cineva mai sus ca ar fi 36 euro original. Nici nu tragea motorul la fel ca inainte. acum e ok. frana beton pedala si-a revenit.
    1 point
  29. @mihai2ro in acea carte apar modelele de bujii care au fost puse pe masini din fabrica si sunt recomandate. Dar in autodata am vazut a fi compatibile Bosch si Beru. Eu unul am tot Beru si deocamdata nu am probleme, dar la urmatorul schimb voi pune NGK BUR6ET.
    1 point
  30. Am luat si eu sambata Sachs Advantage pe gaz. Deocamdata se simte o diferenta fata de cele originale, astept sa plec din Bucuresti pentru a le vedea la lucru. O sa pun mai multe pareri saptamana viitoare.
    1 point
  31. Pe an fac cam 15mii km drumuri de 50KM uneori si dus intors sa zic ca undeva la 10mii ii fac in afara orasuli si 5 mii in oras, iar, iarna asta nu am avut drumuri mai mici de 9km si daca am avut sau nu lasam motoru sa mearga pana urca apa 60-70 cateodata si 90 de grade... am sa merg tot pe Valvoline 5w40 si am sa fac schimbul pana in 6000 sper sa fie bine
    0 points
  32. Pt premiumfaraplumb si silencer: am schimbat eu si am explicat aici: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=28036&st=0 Daca doriti ceva detalii, PM :icon_cool: pe scurt: volant, la modelul meu de Passat, a fost 1500 ron iar kitul de ambreiaj 640. In cazul meu masina s-a schimbat clar: nu mai am pedala asa tare si "sus" iar tremuratul ce aparea dupa ceva trafic prin Bucuresti a disparut complet. bafta
    -1 points
  33. FlorentinPavel daca nu scoti pistonul afara de tot nu ai cum sa montezi acea garnitura la mine am vazut ca era rupta si am scos pistonul afara de tot am schimbat garnitura , am bagat pistonul inapoi,daca nu ai o presa nu il scoate pistonul intra foarte greu inapoi si trebuie sa il bagi drept
    -1 points
  34. iti trebuie ulei 505.01 sau 507.00 ca norma. Motorizarea ta este BKD, motor PD euro 4 de 140 CP. Nu ai filtru de particule pe masina, si ca problema des intalnita se fisureaza chiulasa la primele 2 modele produse (A,B) iar terminatia C e revizuita si nu se fisureaza. Daca te mai intereseaza chestii pune mana si citeste ca ai informatie multa pe forum.
    -1 points
  35. Eu am bixenon si mi se pare ca nu merita retrofitul nici pe departe. Se vede ceva mai bine e adevarat, dar diferenta nu este chiar fulminanta. E interesanta functia de cornering dar nu e ceva indispensabil. Costurile insa sunt de pe alta planeta, e complicat daca dai de belele. Mai eficient este daca nu ai asa ceva sa cureti farurile, polishezi geamul pui un bec de calitate si mergi sa ti le regleze un atelier cu aparatul dedicat. Nu iesi foarte departe de neoanele denumite generic xenon. Un far costa cat un smart tv - e ceva gresit aici. Cred ca oricum vor evolua becurile led si nu o sa mai merite xenoanele.
    -1 points
  36. Cum crezi. Eu nu as da nici 100 de euro in plus pe xenoane. Si am mers noaptea cu ambele variante. Ma refeream la becuri cu led in farurile cu halogen, cred ca o sa apara curand si cele AM care sa merite cu adevarat - fara ventilatoare penibile si alte prostii.
    -1 points
  37. Ionut, dupa ce faci testele de care ziceai, fa urmatorul lucru. Scoate mufa de la debimetru si mergi cu masina, dupa baga-o la loc, apoi sune-ne ce diferenta este.
    -1 points
  38. Am cronometrat grosolan azi un 80-120 însă nu am putut sa i dau maxim pt ca era nasol drumul și trafic. Din test a ieșit intre 7 și 8 secunde. Maf ok, turbo curat, actuator reglat, avans - 1.5. Motor bkc 311000km nu am făcut test de compresie însă trage bine. Dacă faci mai mult de 7-8 în a4a ai o problema.
    -1 points
  39. Daca aia fenteaza tva, la primarie apare seria si numele cumparatorului, unde crezi ca merge anaf si procurorul?
    -1 points
  40. Tiguan Bitdi 240 cp dsg 7 4 motion Cluj-Ocolire Brasov- inceput de urcare spre Predeal. Mentionez ca am mers dimineata si am mers destul de tare tinand cont ca vorbim de drumuri din Romania. Masina e fantastica din toate punctele de vedere.
    -1 points
  41. Exact de asta mi se pare ciudat. In plus, la Octavia Scout ai suspensie mai inalta decat PDG si vine standard cu jante pe 17 cu talon mai mare decat pe Octavia normala cu jante 17.
    -1 points
  42. Salut ,doresc sa schimb kit-ul de ambreiaj , am cumparat un kit complet de la volante si ambreiaje.ro dar mi se pare fake ! ,comparand cu un kit mai vechi complet schimbat pe un B6 tot start/stop , daca cineva montat un ambreiaj de acesti furnizori va rog ,spuneti-mi parerea dvs . Multumesc
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!