Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.03.2017 în toate secţiunile
-
Multumesc de info: Cred ca voi face un sacrificiu si voi pune 506.01 cu toate ca 1L de ulei costa spre 100 lei.2 points
-
In proportie de 80%, sambata vin jantele de vara. Nu sunt ceea ce planuisem, dar sunt foarte multumit. A aparut o oportunitate cu un schimb de jante pe care nu am cum s-o ratez. OZ SUPERTURISMO 172 points
-
506.01 e norma veche pentru interval de service extins. Long Life . Eu totusi nu l-as inlocuii cu 507.00. Pentru motoarele fara filtru de particule 506.01 e superior, e Full Sapps bine aditivat si cred ca in orice privintza e mai bun decat un 507.00 norma care face compromisuri de dragul filtrului de particule. PS: pretzurile la uleiurile care respecta 506.01 sunt ridicol de mari...2 points
-
Daca vorbim strict din punct de vedere al timpilor pe circuit ai dreptate, Cupra este peste golf 7 R, daca compari din orice alt punct de vedere Golf 7 R este mult peste Cupra. Si aici ma refer la calitatea materialelor interioare, pret de revanzare, aderenta, confort, spatiu interior, portbagaj, suspensie, tractiune si aderenta pe ud/zapada, timpi la 400m, siguranta si cam la orice alt capitol. Golfu a inventat clasa hatchback si este pe locul 2 in lume la unitati vandute in istorie, Cupra e o masina cu o arie foarte ingusta, adica e facuta sa fie rapida pe circuit si cam atat. Si acuma o sa pun o poza : 3 cupra , 280dsg, 290 manual, 290 dsg si eu cu un GTI 230 pp performance MTM. Cu alte cuvinte stiu plusururile si minusurile. Ce pot sa spun este ca dupa ce ai 280cp+ tractiune fata, iti doresti sa ai un Golf R 4 ori 4 sau eventual un Audi RS3. Ce ne-am dorii toti 4 la masinile noastre este exact ce ai tu fata noi, tractiunea integrala! Eu cand mi-am luat Golful in 2013 nu se putea inca configura Golf R, cred ca e singurul regret ca nu am mai asteptat putin! Sa ai noroc de masina si sa fii multumit de ea, raport pret/calitate/ si ce ofera Golf R e cea mai buna alegere posibila la clasa respectiva. Viata reala nu e un circuit si intodeauna un 4 ori 4 va avea un mic avantaj. Tu ai posibilitatea sa folosesti masina in orice conditie, noi o putem folosi doar 4-5 luni pe an la 100%.2 points
-
@Laurentiu M si tarca_paul Nu stiu care e faza dar asta a fost experienta mea cu uleiurile enumerate.Daca era problema mecanica,ma gandesc, ca facea cu toate la fel. Acum de exemplu la temperaturi de peste 5 grade e liniste si la prima cheie si cu Fuchs titan gt1. Intrebare: La un Vw Lupo 3L cod motor ANY in carte scrie ca ii trebuie neaparat ulei cu norma 506.01. Din 2000 uleiurile clar au mai evoluat,intrebarea e daca se poate inlocui cu alta norma?2 points
-
Bat la prima pornire 2-3 sec,nu ? Daca da,eu nu as intervenii.Ce ulei bagi ?2 points
-
2 points
-
2 points
-
Sau poti sa scazi vascozitatea de la 5w40 la 5w30, eu de exemplu o scad de la 5w30 la 0w30 deoarece imi aduce cineva din Germania ulei Shell AV-L 0w30 http://www.shell.com/motorist/oils-lubricants/helix-for-cars/helix-fully-synthetic/shell-helix-ultra-professional-av-l-0w-30.html E special conceput pt. motoare VAG deoarece are doar norma VW 504/507 care merge la orice motor VAG, partea frumoasa e ca pe langa norma europeana ACEA C3 mai are si C2 care ii da un plus important la caracteristici. Partea nasoala e ca nu stiu daca se aduce in tara, cel putin pe net nu am vazut la vanzare, sigur poate veni doar pe comanda.2 points
-
2 points
-
Pentru cei care s-au plictisit de ass-ul traditional al Tiguanului 5N, pot incerca urmatoarea varianta: Ingrediente; - lampi spate facelift USA ( deoarece nu au cautare le gasiti in dezmembrari la preturi mici si conditie optica perfecta!) -bara spate facelift completa indiferent de continent....poate chiar la culoare... Acesta este rezultatul: Pozitiv: aspect facelift, achizitie la pret "corect', frana este pe ambele lampi , nu doar pe cea exterioara, lumina de side tip USA, absolut nici o eroare, nu necesita nici o codare , nu are nici un "pacalici" pe iesire lumini din bornetz, absolut OEM!! Negativ: suficient de munca , recablare in haion Nota tehnica: Lampile USA au placa cu becuri complet activa, trebuie sa taiati doar din lampa capacele blank sa echipati cu becuri. Desigur sa completati corespunzator cablajul ( cablaj FLRY de sectiune conform ETKA, pini suplimentari , conectori noi, etc. Se poate "asezona" cu lampi LED nr inmatriculare OEM, trebuie placa din imagine si lampi LED:1 point
-
Am trecut si de pragul celor 10 ani. Astazi am tras o fuga pana la Exelixis la o sedinta dyno, s-a comportat bine pentru un gti batran cu interne stock. Inca nu am primit fisa dyno pe mail, dar se vede in filmulet pe monitorul din fundal ca atinge pragul de 352hp pe setare de 9-5-9. Probabil cu un aditiv in benzina,cu mici artificii gen valva retur de rs4 si cu setare 9-6-9 se poate ajunge la 360hp1 point
-
Daca e sa vorbim de circuit cred ca te va interesa poza foarte mult. Daca te uiti atent descoperi ca un golf 7 r stock cu cauciucuri semi slick devine mai rapid cu 2.2 secunde fata de unu cu cauciucuri normale. Pe cand un stage 1, 60 cp in plus si ceva cuplu il ajuta doar cu 0,4 secunde pe tur. Ce vreau sa spun aici este ca comparatiile pe net nu sunt corecte, in sensu ca ford focus rs vine cu semi slick, type r multe sunt cu semi slick, cupra la fel, megane rs trophy 275 la fel. Pe cand rs3, a45 amg , clubsport normal nu S , golf 7 r sunt 99,99% cu cauciucuri normale. Oamenii iau prea adliteram niste comparatii de pe net. E foarte greu de stabilit care e mai rapid. Iar ca sa faci o comparatie corecta, trebuie sa ai cauciucuri la fel, dimensiuni la cauciucuri si jante identice, presiune in roti identica, sofer la fel, cantitate identica de benzina. Asta nu se prea intampla in realitate. Iar unii sunt platiti sa traga cu un anumit producator. In viata vorbesc vanzarile, compara cat vinde golf si cat vand altii. Important nu e ce spune unu sau altu intr-un review. Important e ce poti face tu ca timp cu masinile respective sau ceea care iti place, care te atrage si pe care te mulezi mai bine ca sofer si stil. Cateodata sacrifici 0,3 secunde pe tur ca sa ai o masina mai consecventa si mai neutra la limita. Nu totu sta chiar in valoare absoluta a cifrei. Idea e ca tu cu masina sa devii mai bun pe zi ce trece si sa aveti o legatura care sa va ajute sa va imbunatatiti timpi si recordurile personale.1 point
-
1 point
-
Este ff probabil sa fie o mare teapa. Mai documenteaza-te. Nici la RNS315 nu este asa de detaliata asa ca pt 310 cu atat mai putin.1 point
-
@Doc Morelli a sesizat bine: cred ca @cristiansen077 a vrut sa zica exact opusul: ca in 4-5 ani, va ajunge Octavia sa creasca pretul a.i. sa ajunga la paritate cu Seria 31 point
-
Deci au scazut marjele...era intr-un fel de asteptat. Dupa Dieselgate grupul incearca sa vanda mai mult mizand pe preturi de pornire mai mici pentru modele si punand presiune practic pe dealeri, care preiau toata "greutatea" loviturii. Ca sa supravietuiasca dealerii se vor orienta spre PJ si mai abitir decat pana acum iar PF se vor orienta spre modele mai ieftine sau spre marci cu reduceri consistente.1 point
-
Am trecut pe Continental PC6, dimensiunile 225/45/17. Ca prime impresii ar fi ca, desi nu sunt XL, nu sunt nici foarte moi (tip Goodyear), transmitand o parte din neregularitatile drumului la masina. Parca as fi asteptat mai mult feedback in acelasi timp dpdv al directiei. Si par o idee mai zgomotoase, dar asta poate fi pusa si pe seama faptului ca fac comparatia cu R16. Altfel, ramane de vazut la drum mai lung si dupa mai multi km cum se comporta. Partea buna e ca sunt model recent aparut, deci toate probabil vor fi DOT 2017.1 point
-
Sa stii ca am demontat volanul, dat cu WD-40 si nu se mai aude, Alungatu1 point
-
Frumos scris si multumesc pentru urari Garda la sol te cam impiedica sa mergi "in orice conditie" iar eu m-am referit la timpi, nu interioare/etc On topic: Am vazut optiune "plafon in culoare neagra". Ceva binevenit !1 point
-
A venit si CAN-ul. Asteptam pompa ABS, mufa adaptoare pentru ceasuri si partea electrica de la caseta directie (2007+).1 point
-
Acu vad pozele...pare ok doar ca sugestie tine nivelul pe max. ca de baie mica,vin calduri etc.1 point
-
am rezolvat prin demontare injector(mersi carmina) si curatat la turcul de pe cutitul de argint. scuze ca nu am detaliat. la vara le scot pe toate si le curat.am mai aflat ca ar trb sa merg be benzina macar 50 de km la 1000 GPL. parca asa era.1 point
-
1 point
-
Majoritatea senzorilor de temperatura au probleme cu valoarea rezistentei doar pe o plaja îngustă de valori. Faptul ca vede bine temperatura mediului nu e relevant.1 point
-
Referitor la directie, si la voi (cei cu CC) se aude acel mic "ticait" cand virati? E normal sau ... numa la mine se aude? Trebuie sa fie liniste (muzica oprita) si cand virezi (chiar si pe loc) se aude un mic "tic .. tic ... tic"1 point
-
Pot sa confirm si eu ca intr-un 2.0d de pe un BMW E46 din 2004, fara DPF, am pus ulei 2T si se auzea clar o diferenta in sunet. Cu ulei 2T, motorul mergea mult mai rotund si mai silentios. In 2.0 CBAB de pe Audi sau in 2.0 CBDC de pe Golf, cu DPF ambele, inca nu am avut curaj sa pun si nici nu cred ca imi voi face. Inca imi sunt multe neclare in legatura cu cat de mult poate afecta DPF-ul, asa ca prefer sa evit uleiul 2T. Insa pentru motoare fara DPF, am vazut efectele benefice. Pot confirma ca acel motor are acum spre 300.000km (ma cunosc cu cel caruia i-am vandut masina) si merge fara probleme.1 point
-
Cati km faci pe an ? Pentru ca uleiul se schimba la un an. 5w30 este ulei long life si se schimba teoretic la doi ani sau 30000km, dar este si mai scump. Daca tu faci 10000km in doi ani si vrei sa bagi 5w30, care este mai scump, este alegerea ta.1 point
-
Incearca si alt mecanic.Ne putem intilnii sa le comparam-pm daca vrei.1 point
-
Nu zice ca se decalibreaza FA. Zice ca ar putea sa nu fie disponibil sau sa fie afectat negativ. Uite o poza din carte din sectiunea Sisteme de Asistenta, subcapitolul Front assist. Cartea este de Skoda Rapid, nu Superb, dar tot ala este principiul. Cu ocazia asta poate mai dam o idee la ce sa mai verifice colegul: Stopuri arse?1 point
-
epiesa are o politica mai urata... 90% din repere nu le poate livra, dar iti recomanda alte putin mai scumpe.1 point
-
2 posibilitati : - senzor prost sau cablaj senzor nu face contact bine pe undeva - probleme la sorb-pompa ulei1 point
-
Salut, acum 2 sapt am cumparat un golf 6 ,1.6 tdi match 105 cp 2012 (160000 km).Am facut aprox 1200 km si pot spune ca sunt f multumit de ea. Consumul f bun, se infige bine la drum, totul functioneaza pe ea. Repet pina in acest moment sunt f multumit1 point
-
1 point
-
WVWZZZ3CZDE149982.pdf WVGZZZ1TZ7W059981.pdf WVWZZZ7NZEV009383.pdf WAUZZZ4G6CN033341.pdf WVWZZZ3BZ3E157539.pdf wvwzzz3czee025328.pdf VSSZZZ1MZ1B020290.pdf WVWZZZ1JZ2W565076.pdf WVGZZZ1TZ6W053349.pdf WVWZZZ1KZCW070507.pdf WVWZZZ3CZBP347972.pdf WV2ZZZ7HZ6H093510.pdf WVWZZZ3BZ2P133435.pdf WVWZZZ3CZAE019505.pdf Oglinda pentru WVWZZZ3CZBP347972 WVWZZZ3CZBP347972-oglinda.pdf Alte decodari WVWZZZ3CZ8E092741.pdf1 point
-
Compari mere cu pere. Dynaudio este un sistem complet, cu fibra optica (MOST150) intre unitatea din torpedou si amplificatorul de sub scaunul soferului. Este reglat pentru fiecare model de masina si vine cu alte difuzoare (toate difera). Helix este doar un subwoofer si nimic mai mult. Pentru un sistem OEM, este unul dintre cele mai bune, mai ales tinand cont de pret (~600 E ca optiune). Deci merita ca optiune din fabrica dar nu si ca retrofit (decat daca gasesti la un pret foarte bun). Altfel, mai bine iei ceva aftermarket (ex: JL audio) cu amplificatoare si procesor de sunet. Ca raspuns la intrebarea ta: Nu, nu poti sa pui "doar subwoofer (dynaudio)". Din ce il amplifici ?1 point
-
Esti mai bolnav ca mine Caline... . Deci eu nu munceam la masina 10 ore sa o dau cu 7 straturi de ceruri si solutii nici sa ma impusti... pentru ca iesi odata afara cu masina si e la loc murdara.... sau poate am imbatranit si nu ma mai pasioneaza1 point
-
Am vazut si eu review-uri ca nu raspunde la fel de bine la acceleratie. Intr-un fel ar fi de explicat daca au scazut consumul, trebuia taiat de undeva. Da, acum se vorbeste nu de downsize ci de "right size". Sun curios exact de specificatiile noul 1.4 150cp. Turbina cu geometrie variabila este pe 1.5 130, nu pe cel de 150.1 point
-
Mai pun 2 poze, o sa ma ocup intr-o zi de ea sa-i fac o sedinta foto cum trebuie Saptamana viitoare sta parcata in service fiindca eu sunt in concediu, numai bine ii schimba distributia, filter, ulei, pompa. A primit si niste aparatori de noroi cauciucate si paravanturi care se vor monta tot atunci, revin si cu pozele cand ma intorc. Urmeaza sa ma ocup si de pielea de pe scaune si de pe volan, fete de usi si unde o mai fi, sa-i fac un tratament ca la carte. Sunt extrem de multumit de masina si incantat de motor, are destule optiuni pe ea si mare retrofit nu cred ca va primi, desi loc este mereu de asa ceva.1 point
-
La ce vad in poza, cu motorul meu (190cp, dsg 4x4) nu cred ca as putea scoate mai putin de 7-7.5%, dar variaza mult in functie de conditiile de trafic; daca ai mers constant cu 100-110 km/h, si eu as putea scoate in 6.5% poate1 point
-
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2017-Auto-Bild-Summer-Tyre-Shootout.htm Dupa cum se vede nu e cea mai cea in nicio categorie, dar per total cel mai bun si asta ma intereseaza, iar faptul ca e pe distanta de franare, este cel mai important aspect. Mai ales m-a interesat raportat la Goodyear.1 point
-
Daca se strica asa repede originalele, logic ar fi sa pui aftermarket. PS- se simte o agresivitate gratuita in postarile tale1 point
-
Asta ziceam si eu legat de mitul uleiului gros, e mai gros la rece, la cald nu sunt diferente asa mari incat sa elimine pierderile in urma uzurii. Fiecare baga ce vrea, parerea mea e ca motoarele astea merg pe 5w40 sau 5w30. Eu chiar acum merg pe Shell 0w30 AVL 504/507, si merge brici ca si cu 5w30. Cu 5w40 motorul meu e mai zgomotos la rece, mai ales iarna. Am bagat uleiul prin august, inca nu scade, asa face cu toate vascozitatile, scade doar cand uleiul e la finalu vietii.1 point
-
Nu e chiar asa,10w40 este mai gros decat 5w40. Sau daca ai ocazia sa tii in mana un 5w30 si un 10w40,o sa iti dai instant seama ca 5w30 e mai fluid.1 point
-
Motorul tau merge si la interval fix cu vw502, schimbal la maxim 10k si nu vei avea probleme.1 point
-
Salut! Eu am 231000km si inca mai pun 5w40 si nu am nicio problema. Dimpotriva, chiar, recomand sa nu pui ulei mai vascos, pentru ca orificiile prin care intra ulei in tacheti sunt foarte mici, iar un ulei mai vascos poate ca nu ar mai intra la fel de usor in tachet, ceea ce ar duce la o functionare neadecvata a lui, cu repercursiuni mult mai grave in timp.1 point
-
1 point
-
Eu am gasit cea mai simpla solutie :) ... Un filtru, cu tot cu cutie si furtunuri, de la un tdi. Am taiat partea care intra in carburator si o bucata din capac.1 point
-
am cartea in germana deci.....asa am auzit k la 90 de mii se schimba.,ii 1.9tdi bls cu filtru de particule,poate ma poate ajuta cineva cu o carte in romana1 point
-
Avand si eu acel miros de la AC in masina (dimineata, mai ales, iti muta nasul din loc), am facut schimbarea: - filtru polen MANN cu filtru activ de la augsburg = 54 roni parca - spray TERASON pt aer conditionat tot de la augsburg = 46 roni aproximativ Spray-ul nu este prea mare, are doar 250 ml. Nu face spuma ci e un fel de stropitoare. Am dat si pe vaporizator (cat am nimerit, ca furtunasul era cam rasucit si vaporizatorul e bagat adanc sub ventilator) si pe gurile de aerisire. Atentie ca produsul e toxic si trebuie aerisit mult dupa (mers cu geamuri deschise + ventilatie, etc). Au trecut 2 zile si deocamdata mirosul parca a disparut.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00