Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.02.2017 în toate secţiunile

  1. Eu unul nu pot sa am incredere deplina in testele in care Falken iasa mai bine decat Goodyear (ca sa dau un exemplu din testul precedent). Nu pentru ca ar fi Falken niste anvelope proaste, ci pentru ca ar insemna ca personalul de la Goodyear sa fie chiar incapabil (cu traditie si investitii mai mari au scos ceva mai prost si la pret mai mare). In plus de asta, nu prea exista teste facute de germani in care Continental sa nu iasa pe primul loc. Asta desi sunt destui utilizatori care atunci cand compara propria experienta cu Continental vs Goodyear ori cu Continental vs Michelin, spun ca au fost mai multumiti de Goodyear/Michelin decat de Continental (lucru imposibil de crezut daca te uiti la teste). Testele te ajuta mai mult in cazul in care modelul pe care-l doresti inregistreaza in mod constant rezultate mai slabe in toate testele, iar atunci te poti orienta catre altceva. Sunt foarte multe aspecte de luat in considerare ca sa testezi complet o anvelopa, nu doar rezultatele unui test superficial de franare in care nu sti cum au fost procurate anvelopele testate (ori ce au trimis producatorii la testare). Ca sa dau un exemplu, sunt anvelope care atunci cand sunt noi franeaza mai bine decat altele, dar cand sunt tocite pe jumatate franeaza mult mai prost decat alte anvelope aflate in aceiasi situatie (si pe care le bateau cand erau ambele noi). De obicei se recurg la mici tertipuri pentru a ridica unele dintre modelele testate. Daca modelul pe care ai pus ochii este in mod constant in fata (top 3, top 5 etc - depinde de tipul testului) in majoritatea testelor (nu chiar in toate), atunci este o garantie ca nu cumperi o porcărie si ca in realitate este pe la acelasi nivel cu restul anvelopelor de top. Daca un model anume ar fi cu mult mai bun decat toate restul, atunci ar castiga detasat absolut toate testele, iar restul nu s-ar mai cumpara. Ce am vrut sa spun de fapt in acest comentariu este ca rezultatele unui test te pot ajuta sa-ti faci o parere, dar nu inseamna ca sunt 100% conforme cu realitatea. Am scris cam mult pentru a expune o idee atat de simplista.
    3 points
  2. Au vrut sa vada astia de la vw daca esti atent.
    2 points
  3. Eu am distantiere H&R la Touran tocmai din motivul ET -ului ne potrivit la jantele de iarna, 15 mm pe fata si 20 pe spate pe fiecare roata. Recomand distantiere cu prezoane separate, sunt mai sigure decit cele cu prezoane lungi.
    2 points
  4. Inmatriculari tuning? Apropo: 69 era luat?
    2 points
  5. A venit a sotiei, are 1400 km. Consum mediu 1,6 T-GDI AWD DCT 7 - 12 l/100 km. Doar oras, bara la bara. Merge foarte relaxata, fara ruperi de ritm!
    2 points
  6. epiesa are o politica mai urata... 90% din repere nu le poate livra, dar iti recomanda alte putin mai scumpe.
    1 point
  7. Nu se pot verifica.
    1 point
  8. Gasesti ce ai tu acum pe allegro.pl la maxim 350 ron si pe ebay
    1 point
  9. Daca citeati ce am scris eu inainte sa faceti update-ul vedeati ca am scris ce mi-a spus un sef de reprezentanta VW , citez " Nu te sfatuiesc sa faci update deoarece ne-au venit masini in garantie care dupa update a cazut egr , ba injectoare dar cel mai rau s-a blocat calculatorul masinii si nu mai ai ce face decat sa il inlocuiesti " deci nenea ala a fost cinstit cu mine si m-a sfatuit de bine , cum si eu va sfatuiesc sa nu faceti acest update !
    1 point
  10. Azi am pus jantele de TT si cauciucurile de vara pentru ca sunt temperaturi destul ok in urmatoarele zile. Jantele sunt pe 17 iar J 8,5 mi-a lasat spatiu de jumatate de centimetru intre amortizor si janta/cauciuc pe fata. Cele vechi pe 16 marca Enzo le-am dat jos de pe masina si sunt la vanzare in aria dedicata.(linku de mai sus a fost sters si nu mai pot sa il editez)
    1 point
  11. Mai bolnav ca tine!? Eu tot timpul cand vorbesc de oameni bolnavi te dau exemplu.... mai ales cu datul de tapiserie jos de pe scaune si bagat in masina de spalat. Si acuma rad cand imi amintesc. Oricum ma bucur ca D te mai suportă. PS. Las ca te vad cand o sa iti vina un Scirocco nou sau un GTI cum intri iar in sevraj. Meanwhile am schimbat si becul original din portbagaj... toate la interior sunt LED din fabrica, mai putin el. WTF VW!?
    1 point
  12. Compari mere cu pere. Dynaudio este un sistem complet, cu fibra optica (MOST150) intre unitatea din torpedou si amplificatorul de sub scaunul soferului. Este reglat pentru fiecare model de masina si vine cu alte difuzoare (toate difera). Helix este doar un subwoofer si nimic mai mult. Pentru un sistem OEM, este unul dintre cele mai bune, mai ales tinand cont de pret (~600 E ca optiune). Deci merita ca optiune din fabrica dar nu si ca retrofit (decat daca gasesti la un pret foarte bun). Altfel, mai bine iei ceva aftermarket (ex: JL audio) cu amplificatoare si procesor de sunet. Ca raspuns la intrebarea ta: Nu, nu poti sa pui "doar subwoofer (dynaudio)". Din ce il amplifici ?
    1 point
  13. Esti mai bolnav ca mine Caline... . Deci eu nu munceam la masina 10 ore sa o dau cu 7 straturi de ceruri si solutii nici sa ma impusti... pentru ca iesi odata afara cu masina si e la loc murdara.... sau poate am imbatranit si nu ma mai pasioneaza
    1 point
  14. Dimpotriva, Helix in varianta oferita de un subwoofer e mai slab decat sistemul Dynaudio. Helix fiind doar un subwoofer + mic amplificator, o varianta mai buna, facuta pt VW atat la acustica cat si ca plasament fata de ce fac baietii ce pun un subwoofer obisnuit in porbagaj ca "tiuning" pt mai mult bass. Sistemul dynaudio in primul rand ca are alte boxe cu totul, are amplificator pe langa subwooferul din roata de rezerva. Apoi Helix anuleaza roata de rezerva, Dynaudio nu. Da, ca pret de retrofit e la 1/3 din Dynaudio, insa tot sunt multi bani. Sunetul trebuie in primul rand sa fie fidel.
    1 point
  15. desi eram pornit pe GY asym 3, am ales Continental Premium 6. Abia le astept, revin cu impresii dupa montare.
    1 point
  16. Eu am Dynaudio si subwoofer-ul sta pe la nivelul 3/9. Daca exagerezi cu volumul sau asculti muzici cu un bas puternic, vibreaza mai toate fetele de usi, e mult prea mult pentru masina. Mai degraba schimbi boxele si sari peste subwoofer.
    1 point
  17. din cate stiu kitul de distributie la bxe era la interval de 150kkm ,nu 120 kkm cu anul de fabricatie 2005-2006 se schimba la 120 kkm
    1 point
  18. Culoare ulei + nivel joja dupa 3200km cu valvoline 5w40 synpower
    1 point
  19. vezi ca motoarele de 1.2 TSI 105cai din 2013 incoace nu mai au distributia pe lant (din cauza problemelor aparute cu lantul, VW-SEAT-SKODA), ci au distributia pe curea. De atunci nu s-a mai plans nimeni de probleme pe partea distributiei :D.
    1 point
  20. Frumoasa masina , sa o stapanesti sanatos...legat de jante...cele de OZ fiind 9 j o sa te oblige la un cauciuc mai lat....sau o sa pui aceleasi cauciucuri dar o sa arata "streach"
    1 point
  21. "+5ps" de la numar.... PS: eu ce jante imi iau pe vara? @sebip si 68 + 1 tot acolo ajungem, insa e prea "pe fata", nu se urca sefa in ea cu 69 la numar...insa asa...avem CJ 68 UNU si CJ 68 UNA si e ok
    1 point
  22. in interior e aceeasi mufa - un T10 - difera carcasa - tocmai, sa nu se potriveasca, sa nu se incurce treburile. daca ai verificat pinout-ul si e ok, poti proceda asa cum ti-a recomanda andrei
    1 point
  23. alexh poti sa oferi mai multe detalii ref la dar nu cred ca mai vrea nimeni dsg 7-le asta.
    1 point
  24. pai taie cele 2 margini de ghidare... si o sa intre mufa
    1 point
  25. daca are legatura, mi-e teama ca aia la reprezentanta vw nu umbla si la cilindrul de la ambreiaj sa-l aeriseasca. desi nu simt vreo problema la ambreiaj, poate sa apara dupa?
    1 point
  26. Pentru pielea de pe scaune, am vazut ceva de la Meguiars, 2 produse. Unul de curatare si apoi unul pt aplicare pasta de protectie care face pielea mai fina si reda aspectul de nou. Pielea de pe volan, mai ales in zona cusaturii unde se gaseste grasime si praf (jeg intarit) eu am curatat-o cu jet de abur, dupa uscare am aplicat produs de curatire pt piele si apoi conditioner. Concediu fain !
    1 point
  27. Referitor la chiptuning: inainte sa faci update-ul dai o declaratie pe proprie raspundere ca nu ai chip pe masina montat. Daca ai chip si faci update, ECU (calculatorul) va avea problema. In concluzie probabil dupa update nu mai poti face chiptuning.
    1 point
  28. Salut Liviu, multumesc. Pielea este un produs nobil, care are nevoie de mai multa dragoste decat plasticul. Pe ambele le-am luat de pe e-bay, dar cred ca le gasesti si pe Aliexpress 1. Search - Rear bumper protection Golf 7 http://www.ebay.com/itm/35-8-inch-Black-Guard-Car-SUV-Body-Bumper-Protector-Trim-Cover-Protective-Strip-/231813400301?fits=Year%3A2007|Model%3AGolf&hash=item35f927c6ed:g:A14AAOSwwPhWlzLD&vxp=mtr 2. Search - Key fob Golf 7 http://www.ebay.com/itm/New-VW-Seat-Skoda-3-Button-Flip-Key-Fob-Cover-Case-Skin-Hull-Silicone-Rubber-H-/231968000165?var=&hash=item36025ec8a5:m:maWJ878IQmYlbrwsoBh4NgA
    1 point
  29. Cureaua OEM la O2 e Dayco, cel putin asa a fost la mine.
    1 point
  30. Vezi daca becul e pozitionat corect in soclu, daca da, vezi un reglaj de faruri. Daca toate acestea sunt corecte inseamna ca becul e posibil sa aiba un defect.
    1 point
  31. Nu scapi de tremurat,in plus o sa capeti :regenerari mult mai dese,pierdere de putere si zgomot motor (concluziile celor ce au facut update ,persoane care isi cunosc bine masinile)
    1 point
  32. Opel Astra nou e fain intr-adevar dar tu pe Seat Leon ai un motor mai bun cum bine ai observat plus ca (sper sa nu ma insel) Opelul acela se devalorizeaza mai repede ca Seat-ul. Cu cat o masina are un pret de pornire mai mic (cu cel mai slab motor si echipare) si tu aspiri la varianta de top, dupa 4-5 ani pe piata SH, acea diferenta de pret pe care o dai la achizitie aproape ca se anuleaza. VAG are o comunitate mare si multi posesori investesc mult in retrofit asa ca unele optiuni le mai poti adauga si pe Leon acum dupa achizitie. (poate nu trapa...) La ora actuala mi se pare ca Hyundai cu noul I30 vrea sa lovesca Golf-ul. (habar n-am despre i30 ci am facut remarca asta dupa ce am vazut materialele de prezentare de pe internet, cum arata exteriorul, interiorul, motorizarile, (gen 1.4turbo cuplat la DCT)). Pe langa grupul VAG, pe benzina nu mai gasesti alt producator care sa ofere DCT pe langa Hyundai/Kia pe clasa compacta. Fordul a scos PowerShift (DCT-ul lor) de pe Focus ca nu-s in stare sa-l faca fiabil si au revenit la AT cu convertizor. (au declarat ulterior ca ei nu cred ca DCT-ul e de viitor pe masinile compacte) Cat despre virusi pe link-ul postat de mine, cum a remarcat si Andrei, e un link catre postul meu de pe forumul Honda care e accesibil public. Nu cred ca e virusat decat daca antivirusul tau are o preferinta pentru masinile din grupul VAG (pot sa fac un screenshot la post si sa-l atasez aici daca e cineva interesat)
    1 point
  33. Daca cauti pe net/ebay, gasesti cu tot cu cablaj. Daca nu, ti-l faci singur cu urmatoarele: Pentru usile fata: 3G0 947 411 (LED Door warning light red/white) - 2 buc 1J0 971 972 (2 pin black connector housing with directional clip) - dar sa fii atent sa verifici inainte plus cu minus deoarece mufa intra intr-un singur sens (sau folosesti 1H0 972 702 A care merge in ambele sensuri) - 2 buc 000 979 009 E (A05 wire set) - cu mentiunea ca GTI/GTD/GTE/R nu au nevoie pentru ca au praguri iluminate - 1 buc 000 979 019 E (A05 wire set) - 2 buc + 4m of 0.5mm2 auto wire (2m o culoare si 2m alta culoare) Astea pentru setul fata. Inmultesti cu 2 daca vrei fata+spate Pin1 din mufa 1J0 971 972 -> Pin5 (brown - "GND") din mufa mare a calculatorului de usa Pin2 din mufa 1J0 971 972 -> Pin16 (purple) din mufa mare a calculatorului de usa Pentru usile spate: Pin1 din mufa 1J0 971 972 -> Pin2 (brown - "GND") din mufa motorasului de geam Pin2 din mufa 1J0 971 972 -> Pin5 din switch-ul usii (verifica inainte, aici s-ar putea sa gresesc) Codari VCDS: [42-Door Elec, Driver] si [52-Door Elec, Pass] [Coding -07] -> [Long Coding] -> Byte 1 -> Bit 2 (Door exit/warning light installed) P.S: Mufa lampii nu are loc si loveste in fata de usa si ai 2 variante (o sugerez pe prima, ca sa nu renunti la mufe): - modifici forma (se deformeaza la cald) si ii faci loc in spate - sau decupezi - renunti la mufe si tai si mufa lampii (atentie la pini) si te legi direct la pini
    1 point
  34. Dayco ,contitech ,ambele sunt echipari de fabrica
    1 point
  35. Salutare Am Nevoie de o părere. Am un passat b6, 2006,cu: Can terminația E,carkit Nokia din fabrica, rcd500, volan b7 12 butoane, calculator coloana terminatia Aj . Vreau sa schimb carplayerul existent, cu unul care sa îmi poată permite folosirea telefonului prin Bluetooth, recunoașterea tuturor comenzilor de pe volan. Eu ma gândeam la un rcd310, ieftin și bun, dar nu știu dacă se potrivește la ce îmi doresc eu :-). Aveți o recomandare pentru mine? Mulțumesc
    1 point
  36. Nici un mecatronic nu are filtru separat ! Cele de pe DQ250 si DQ500 folosesc acelasi ulei cu cel din cutie, deci nu ai cum sa separi uleiurile ! Cel de pe DQ200 are uleiul separat si nu se schimba ! Bafta.
    1 point
  37. Salut, in primul rand ar fi trebuit sa scrii pe topicul DSG7 ca poate gaseai mai multe raspunsuri fiind o cutie 0AM (DQ200) si nu o cutie 02E (DQ250). In fine, daca aveai erori legate de mecatronic (specifice bunei functionari a acestuia) intradevar trebuia schimbat mecatronicul (nu ai cum sa schimbi senzor pentru ca nu exista), dar in situatia de fata si tinand cont de km actuali (sau nu) eu iti recomand schimbarea ambreiajelor (bineinteles ca inainte este necesara o diagnoza mai amanuntita) Succes.
    1 point
  38. Clipul de mai sus e al meu . Am inlocuit calculatorul de usa cu unul de cc 2013.L-am codat si normal pliaza oglinzile daca tii cateva secunde apasat butonul de lock. Alarma are functia comfort closure si copie orice comanda pe care o face masina la apasarea butonului lock. Asa ca acum oglinzile se pliaza si geamurile se inchid fara sa tin apasat butonul de lock. Oglinzile se depliaza la punerea contactului Nu vreau ca la fiecare inchidere a masinii sa se plieze oglinzile ,deci o sa scot functia de comfort closure a alamei ca sa pot plia oglinzile numai cand am nevoie (prin tinere apasata a butonului de lock) Cod calculator usa sofer 3C0 959 793C Se codeaza conform dotarilor si in plus din Adaption se inlocuieste valoarea 90 cu 95 la Parameter_0-System Parameter Byte8
    1 point
  39. Cu Audi A4 am început și eu și când am văzut ce spațiu puțin are pentru o familie, am ajuns la Superb!
    1 point
  40. Salut @DRI@N uleiul este acelasi cu cel din cutie, nu ai ce sa schimbi separat !
    1 point
  41. Sa fim intelesi: ORICE (!) Bmw chel nou nu merita banii, este o mizerie ca si calitate/scaune (exact cum spui si tu) si nu te vei simti in vecii vecilor ca ai o masina de clasa pretinsa, ba din contra, este mai rau ca in Octavia. La orice BMW nou trebuie sa bagi macar vreo 5-6k EUR in optionale (neaparat ceva cu scaunele de ex - gen min "Sport", automaat, xenon si alte minime necesare) ca sa simti ceva. Dar daca ai facut acest lucru (si ai ramas falit ) , atunci lucrurile sunt schimbate mult. Mie imi place Tiguan, dar consider ca X1 este peste el:
    1 point
  42. Am vazut video-urile de pe Net, nu am fost la td. Parerea mea este ca e peste Tiguan la calitate, spatiul interior pare suficient (nu imi dau seama daca e marginal mai mare/mic decat in Tiguan). In plus exista ZF-8, bullet proof la fiabilitate, motoare diesel (mai zgomoase) apreciate si performante..Mie imi place sa stii.
    1 point
  43. Eu am citit un test de 100 de mii de km cu 0 km in Auto Bild si e cu versiunea anterioara de Sportage (2012-2016). Din ce stiu eu, cel putin in Romania (si citesc toata presa auto din 1998 la zi in fiecare luna), AMS nu publica teste de anduranta individuale de 100 de mii de km.
    1 point
  44. Stie cineva daca s-a publicat testul de anduranta Sportage in AMS in romana ? Noul Sportage a reusit performanta de a avea inmatriculate in primele 6 luni ale acestui an un numar de 56.126 unitati. Popularul model SUV compact a fost plasat recent pe primul loc in prestigiosul studio J.D.Power Vehicle Dependability Study, care masoara nivelul introducerii celor mai recente tehnologii in productia noilor modele de autovehicule si raspunsul utilizatorilor in legatura cu acest subiect. De asemenea, a avut un rezultat exceptional in testul de anduranta de 100.000 km realizat de Auto Motor si Sport in Germania: “ZERO DEFECTE”.
    1 point
  45. AM dat comanda la Sportage si va stau la dispozitie pt detalii, daca ajuta. Ca preturi, Kuga si Sportage sunt cam la acelasi nivel, sensibil sub Ateca/ Tiguan. Kuga nu mi-a placut la interior si are un 4x4 inferior lui Sportage. Buget de Tiguan nu am. Sportage diesel 185 cp 6AT (hidramata si mod selectare ECO/ Normal/ Sport) 4x4 (cu lock + mod coborare + asistenta urcare) GT Line + optionale minore dar necesare (senzori, degivrare parbriz, upgrade audio JBL/ Harman), frana electrica pe buton (altfel ai o pedala micuta !), xenon adaptiv, upgrade ecran NAVI (de 8) + DAB (se trece la radio digital !) => pret de lista 30778, se aplica 4% discount. Nu include (dupa ce le-am pipait bine): trapa, reglaje electrice scaune, deschidere inteligenta portbagaj, sisteme pt sofer (doar Lane assist e in pret si mai e ceva cu o camera pt radare/ indicatoare de viteza & shit). ACC nu exista deloc la Kia. Garantie 7 ani. Motor diesel pe lant, o varianta mai veche revizuita (nu voiam experimente). Venit de pe DSG6, cutia Kia mi-a placut mult, sa zic ca face 90% din ce face DSG (la nivelul meu de perceptie si utilizare). Mai putin frana de motor, imi pare. Echiparea Style ar fi fost suficienta (partial piele, jante 17 etc), dar upgrade-ul la GT Line e doar 900 Euro - jante 19, anvelope Conti 5 (!), 2 evacuari (active !), padele pe volan, piele perforata, volan sport tesit, faruri ceata cu 4 leduri "ice-cube, pedale aluminiu (fara footrest !!!), multe brizbrizuri etc. LE: rigiditate cu jantele de 19 - la test, vanzatorul m-a pus sa dau cu ea prin gropi, guri de canal etc. M-am simtit ca pe perne, comparativ cu 17 pe agregatula actual care are si suspensii sport.
    1 point
  46. 2.0 TDI, 177CP, DSG 7 am asa: 9,3 singur si fara bagaje Bucuresti Constanta si retur cu accelerari pana la 170 AC auto permanent. Zilnic de la periferia de sud la cea de nord a Bucurestiului (24 semafoare si multe zebre) intre 10 si 13 in functie de vacantele copiilor. Nu conduc ca la plimbare.
    1 point
  47. Da, iti iei diesel și după câteva luni te abonezi pe topicurile despre DPF, EGR, o sa constați ca o sa ai consum de 10 în oraș, iarna ingheti, o să-ți bage căldură când ajungi la destinatie etc Greu de înțeles obsesia cu diesel, pt cineva care face putini km și aia preponderent urban! Bafta
    1 point
  48. Intreb si eu aici: are careva dintre voi (cei care ajungeti si pe la intalniri) sistemul Plug and Play cu subower Helix cod 000 051 419 B pe masina? Sunt curios cum se aude, ma gandesc ca in timp poate fi o solutie de retrofit desi am vazut cate trebuie demontate pentru firele alea si nu ma incanta deloc acest aspect..
    0 points
  49. Salutare tuturor! Sunt posesor de Jetta 2011 DSG7 iar in urma cu 2 saptamani masina a inceput sa arate intermitet viteza in care este cutia de viteze (P/R/N/D/S) impreuna cu cheita; acest simptom a aparut impreuna cu aprinderea martorului de motor. In acelasi timp masina, daca continui sa merg cu ea, nu mai schimba vitezele cursiv ci din 2 in 2 (2/4/6). De asemenea masina avea toane, aceasta putea sa prezinte astazi aceste simptome iar maine martorul disparea si totul era ok. Am facut programare la PBN si astazi mi-au transmis ca pe partea mecanica ar putea fi mecatronicul sau setul de ambreiaj iar in legatura cu martorul, acesta este de natura electrica - nu exista comunicare intre calculatorul masinii si ABS. Ei mi-au spus ca trebuie sa demonteze cutia pentru a verifica daca sunt ceva aschii, ?bucatele rupte din valve? Are cineva o idee mai buna, un sfat despre ce ar trebui sa fac mai departe? Daca-mi spun ca trebuie sa schimb mecatronicul, sa il schimb la ei in reprezentanta sau sa merg la alta firma (cineva scria mai sus despre Kata Technik)? Am atasat un video cu starea masinii in momentul cand apare cheita si viteza intermitent. IMG_9537.MOV.mov
    -1 points
  50. Asta doar din cauza ca nu-și face regenerarea completa. Ea va încerca tot mereu pentru ca așa este programată. Depinde și cât de încărcat este deja filtrul. Și totuși m-ar interesa cât volum-scrum este deja depus in filtrul tău de regenerează atit de des. NU mai cita postul anterior! Este contrar regulamentului. Multumesc pentru intelegere. Marian
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!