Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.02.2017 în toate secţiunile

  1. Vezi si pe la uleiuri/aditivi ce zic oamenii.Ai de citit...
    2 points
  2. Termoflot sau garnitura chiulasa
    2 points
  3. Opel Astra nou e fain intr-adevar dar tu pe Seat Leon ai un motor mai bun cum bine ai observat plus ca (sper sa nu ma insel) Opelul acela se devalorizeaza mai repede ca Seat-ul. Cu cat o masina are un pret de pornire mai mic (cu cel mai slab motor si echipare) si tu aspiri la varianta de top, dupa 4-5 ani pe piata SH, acea diferenta de pret pe care o dai la achizitie aproape ca se anuleaza. VAG are o comunitate mare si multi posesori investesc mult in retrofit asa ca unele optiuni le mai poti adauga si pe Leon acum dupa achizitie. (poate nu trapa...) La ora actuala mi se pare ca Hyundai cu noul I30 vrea sa lovesca Golf-ul. (habar n-am despre i30 ci am facut remarca asta dupa ce am vazut materialele de prezentare de pe internet, cum arata exteriorul, interiorul, motorizarile, (gen 1.4turbo cuplat la DCT)). Pe langa grupul VAG, pe benzina nu mai gasesti alt producator care sa ofere DCT pe langa Hyundai/Kia pe clasa compacta. Fordul a scos PowerShift (DCT-ul lor) de pe Focus ca nu-s in stare sa-l faca fiabil si au revenit la AT cu convertizor. (au declarat ulterior ca ei nu cred ca DCT-ul e de viitor pe masinile compacte) Cat despre virusi pe link-ul postat de mine, cum a remarcat si Andrei, e un link catre postul meu de pe forumul Honda care e accesibil public. Nu cred ca e virusat decat daca antivirusul tau are o preferinta pentru masinile din grupul VAG (pot sa fac un screenshot la post si sa-l atasez aici daca e cineva interesat)
    2 points
  4. Hmm....monitorizeaza dpf-ul cu vcds-ul . 2T-ul lasa cenusa in urma arderii
    2 points
  5. Round milestone nimic particular de raportat. Plictisitor ...
    2 points
  6. Eu unul nu pot sa am incredere deplina in testele in care Falken iasa mai bine decat Goodyear (ca sa dau un exemplu din testul precedent). Nu pentru ca ar fi Falken niste anvelope proaste, ci pentru ca ar insemna ca personalul de la Goodyear sa fie chiar incapabil (cu traditie si investitii mai mari au scos ceva mai prost si la pret mai mare). In plus de asta, nu prea exista teste facute de germani in care Continental sa nu iasa pe primul loc. Asta desi sunt destui utilizatori care atunci cand compara propria experienta cu Continental vs Goodyear ori cu Continental vs Michelin, spun ca au fost mai multumiti de Goodyear/Michelin decat de Continental (lucru imposibil de crezut daca te uiti la teste). Testele te ajuta mai mult in cazul in care modelul pe care-l doresti inregistreaza in mod constant rezultate mai slabe in toate testele, iar atunci te poti orienta catre altceva. Sunt foarte multe aspecte de luat in considerare ca sa testezi complet o anvelopa, nu doar rezultatele unui test superficial de franare in care nu sti cum au fost procurate anvelopele testate (ori ce au trimis producatorii la testare). Ca sa dau un exemplu, sunt anvelope care atunci cand sunt noi franeaza mai bine decat altele, dar cand sunt tocite pe jumatate franeaza mult mai prost decat alte anvelope aflate in aceiasi situatie (si pe care le bateau cand erau ambele noi). De obicei se recurg la mici tertipuri pentru a ridica unele dintre modelele testate. Daca modelul pe care ai pus ochii este in mod constant in fata (top 3, top 5 etc - depinde de tipul testului) in majoritatea testelor (nu chiar in toate), atunci este o garantie ca nu cumperi o porcărie si ca in realitate este pe la acelasi nivel cu restul anvelopelor de top. Daca un model anume ar fi cu mult mai bun decat toate restul, atunci ar castiga detasat absolut toate testele, iar restul nu s-ar mai cumpara. Ce am vrut sa spun de fapt in acest comentariu este ca rezultatele unui test te pot ajuta sa-ti faci o parere, dar nu inseamna ca sunt 100% conforme cu realitatea. Am scris cam mult pentru a expune o idee atat de simplista.
    2 points
  7. Mai pun 2 poze, o sa ma ocup intr-o zi de ea sa-i fac o sedinta foto cum trebuie Saptamana viitoare sta parcata in service fiindca eu sunt in concediu, numai bine ii schimba distributia, filter, ulei, pompa. A primit si niste aparatori de noroi cauciucate si paravanturi care se vor monta tot atunci, revin si cu pozele cand ma intorc. Urmeaza sa ma ocup si de pielea de pe scaune si de pe volan, fete de usi si unde o mai fi, sa-i fac un tratament ca la carte. Sunt extrem de multumit de masina si incantat de motor, are destule optiuni pe ea si mare retrofit nu cred ca va primi, desi loc este mereu de asa ceva.
    2 points
  8. Nu scapi de tremurat,in plus o sa capeti :regenerari mult mai dese,pierdere de putere si zgomot motor (concluziile celor ce au facut update ,persoane care isi cunosc bine masinile)
    1 point
  9. Poate se referea la piata americana unde sunt alte preturi si niveluri de echipare. Oricum, masinile KIA/HYUNDAI sunt foarte ok, sa stii. Au dotari oneste si cel mai important, preturi corecta pentru dotarile oferite.
    1 point
  10. Daca cauti pe net/ebay, gasesti cu tot cu cablaj. Daca nu, ti-l faci singur cu urmatoarele: Pentru usile fata: 3G0 947 411 (LED Door warning light red/white) - 2 buc 1J0 971 972 (2 pin black connector housing with directional clip) - dar sa fii atent sa verifici inainte plus cu minus deoarece mufa intra intr-un singur sens (sau folosesti 1H0 972 702 A care merge in ambele sensuri) - 2 buc 000 979 009 E (A05 wire set) - cu mentiunea ca GTI/GTD/GTE/R nu au nevoie pentru ca au praguri iluminate - 1 buc 000 979 019 E (A05 wire set) - 2 buc + 4m of 0.5mm2 auto wire (2m o culoare si 2m alta culoare) Astea pentru setul fata. Inmultesti cu 2 daca vrei fata+spate Pin1 din mufa 1J0 971 972 -> Pin5 (brown - "GND") din mufa mare a calculatorului de usa Pin2 din mufa 1J0 971 972 -> Pin16 (purple) din mufa mare a calculatorului de usa Pentru usile spate: Pin1 din mufa 1J0 971 972 -> Pin2 (brown - "GND") din mufa motorasului de geam Pin2 din mufa 1J0 971 972 -> Pin5 din switch-ul usii (verifica inainte, aici s-ar putea sa gresesc) Codari VCDS: [42-Door Elec, Driver] si [52-Door Elec, Pass] [Coding -07] -> [Long Coding] -> Byte 1 -> Bit 2 (Door exit/warning light installed) P.S: Mufa lampii nu are loc si loveste in fata de usa si ai 2 variante (o sugerez pe prima, ca sa nu renunti la mufe): - modifici forma (se deformeaza la cald) si ii faci loc in spate - sau decupezi - renunti la mufe si tai si mufa lampii (atentie la pini) si te legi direct la pini
    1 point
  11. Frumoasa masinuta. S-o conduci multi km fara probleme!
    1 point
  12. @ToniM: Asa, ca ballpark: La AM, fiind janta mai lata cu 1 inch, adica cu 2.54cm, iti va sta mai "in afara" fata de OEM cu 1.27 cm (adica juma' de inch). In acelasi timp, janta se va duce catre amortizor cu 1.27 cm (restul de juma' de inch). Tre sa masori daca incape fata de amortizor, dar nu ar trebui sa fie o problema, fiind SUV La cea de Kodiak, fiind mai ingusta janta cu 1 inch, inseamna ca sta "mai inauntru" fata de OEM cu 1.27cm. Castigi 2mm din faptul ca e cu ET mai mic cu 2 mm fata de OEM (adica ET43 fata de ET45), deci va sta "mai inauntru" cu doar 1.25cm. In acelasi timp, vei avea "extra clearance" de 1.27 cm fata de amortizor, dar nu cred ca te intereseaza asta foarte mult Fiind vorba de roti de vara, nu as merge pe cea de Kodiak, vizual nu o sa arate foarte bine, la cat de umflate sunt aripile fata, daca bagi jantele prea "sub aripa" o sa ai un efect cam aiurea. As merge pe AM Face sens ? Adica m-am exprimat suficient de "inteligibil" ? Later edit: nu sunt fan al distantierelor, ar trebui sa-zi zica colegii cu mai multa experienta pe subiect.
    1 point
  13. Eu dupa ce am schimbat distributia motorul a capatat cu totul un alt sunet a devenit mai silentios.
    1 point
  14. Clar ar trebui tinuta sub observatie si eventual facute investigatii in zona avand in vedere zgomotele. Mie mi-a picat pompa de apa la 165.000 in conditiile in care distributia se schimba la 210.000 asa ca...
    1 point
  15. La piese auto, ceri bucșe de Cupra R / Audi TT. Sunt pline, așa cum sunt făcute din fabrică. Duritatea variaza de la un producător la altul, dar, în mare, topul durității e cam așa, de la cea mai moale în sus: Febi -> Lemförder -> Meyle -> Boge. Febi și Lemförder țin mai mult, cam 4 ani, poate și 5 dacă ai noroc. Meyle sau Boge se fisurează cam la 3 ani și trebuie înlocuite. Chiar și cea mai moale bucșă plină e mult peste una perforată nouă. Chiar și cea mai tare din ele, Boge pe cod de Audi TT Roadster (e cu un sfert de tonă mai greu ca Leon/Golf) e mult mai flexibilă ca o bucșă de poliuretan. Poliuretanul e nepotrivit pentru stradă. Cu ajutorul bucșei pline se poate schimba și unghiul de fugă cam cu 0,5 grade, introducând prin presare un excentric de aluminiu în tubul de aluminiu din centrul bucșei. Asta are un avantaj (stabilitate mai bună a punții față, reducerea subvirării) și un dezavantaj (direcția un pic mai grea). Există producători care fabrică bucșa cu excentric (Whiteline, Superpro etc), dar toți o fac din poliuretan.
    1 point
  16. @CrS1985 mersi mersi mersi ! Concediul a fost ok, cel putin in Jasna Slovacia au mai facut cate ceva de ultima data cand am fost eu pe acolo (4 ani), insa vremea nu a fost neaparat toata saptamana de schi. Am fost cu un Peugeot 508 -2013 si un BMW 320D -2014(aici am stat ca "copilot", frumoasa masina insa nu am reusit sa stau confortabil, nici cum nu am reusit sa imi gasesc o pozitie oportuna in fata dreapta - eu). Ateca-ul m-a asteptat frumos in garaj, azi dimineata i-am ridicat si numerele, avem din nou un 68-UNU prin Cj, numai bine da pe langa 68-UNA Inmatricularea, cu numere, mers pe la primarii etc m-a decartat cu ~350 la un birou, insa macar nu am pierdut eu o zi si nervi stand la cozi.... Mi-au ajuns si lanturile thule CB-12 104 PR, prima comanda nu a mai fost onorata. Daca continua vremea asta insorita, poate apuc macar 1-2 cadre cu ea murdara insa cu numere definitive Zi faina, ToniM LE: ceva pro/contra ? 2nd: ce ma intereseaza mai mult este: 7J ET 43 (cele de Skoda) vs 9J ET45 (OZ) vs 8J ET45 (cele de oe Seat Aneto din catalogul de accesorii)
    1 point
  17. @edi10000Am si eu Avast Proffessional ( cu plata) pe calc. meu si nu semnalizeaza ca ar avea ceva probleme siteul prezentat de Iulian...este forumul HOnda. Legat de Opel Astra K Sportwagon, am avut posibilitatea sa-l testez vineri masina pe circa 50 km extraurban si un pic urban, 1.6 CDTI 136CP, cea mai buna echipare, Innovation, plus optionale gen scaune ergoactive, trapa panoramica, hayon cu "pedala virtuala" etc. Nu o sa lungesc descrierea, masina mi-a lasat o impresie buna, motorul trage destul de bine si se infinge acceptabil si in depasiri dar totusi este simtitor sub 2.0TDI 150CP de pe seatul meu(cel mai bine am simtit diferenta dupa ce m-am suit inapoi in masina mea) . Insa este mai bine antifonata ca si la mine. Scaunele sunt exceptionale, de as lua Astra as opta pentru ele fara doar si poatre mai ales ca costa mai nou numai 450 euro (mai demult pe J erau peste 1000). Interiorul pare OK dar aici vorbim de gusturi, pe Innovation prea mult plastic glossy dupa gustul meu. Volanul nu mi-a placut insa: mare si subtire fata de al meu FR, de parca tineam in mana un volan de Dacia 1310 cu 4 spite subtiri :))), dar foarte directa. Schimbatorul (manual) functionea foarte fin si precis( mai rar asa ceva la opel) . Absoarbe mai bine denivelarile cu 225/17 ca si FR-ul meu, sta bine pe sosea. Legat de preturi si optionale: Mi-a placut ca dupa 10 minute de discutii frumoase si absolut normale fara sa ma omor, cu domnisoara din reprezentanta care isi punea si sufletul numai sa te faca sa cumperi ceva, am primit deja 16% !!!!! reducere si se simtea cum daca chiar vroiam masina cu pic de perseverenta puteam sa primesc si mai mult. In plus, preturile la optionale sunt mult mai normale: senzori de parcare fata spate 100!!!!! euro ( eu numai pentru cel de pe spate fara afisaj pe display am platit 360) , pachet de iarna 290 ce contine tot ce contine si la mine + volan incalzit, poti opta oricand pentru roata de rezerva normala, sau una subtire sau chit - foarte frumos ca lasa aceasta posibilitate pe seama viitorului cumparator cum si faptul ca din start poti opta pentru masina cu sau fara start stop, lucru iarasi mai putin intalnit la altii. In interior ai doua displayuri uriase color, si asta la o masina care la prima strigare a coborat sub 20 000 euro fara rabla si alte minuni. Calitatea in general al masinii mi s-a parut cam la nivelul O3, Leon, clar sub Golf VII dar se si vede ca parca nu cu golful vrea sa se bata in direct...dar macar parca simti ca la acei bani parca primesti mai mult. Nu imi pare rau ca am leon dar totusi un pic mi-a lasat un gust amar ca poate de acei bani pe care am dat pe masina, puteam sa am unele optionale ce nici nu visam sa le pot pune pe masina mea altfel iesem peste 25 000 euro cu reduceri cu tot, masina care nu prea iesea mai calitativ in general( ca la Golf VII macar vorbim intr-adevar de calitate mai buna) , Zic si eu asa in centii mei...M-a surprins placut Astra K, desi pana acum nu prea aveam o parere prea buna despre Opel, chiar nu! P.S - chiar daca masina are Start Stop, daca l-ai dezactivat asa ramane pana ce il activezi si nu se reactiveaza dupa fiecare oprire pornire!!! Asistentul de ramanere intre benzi (sincer nu stiu sigur denumirea ca niciodata nu m-au interesat aceste chestii pe o masina) nu mi-a placut, la depasiri de multe ori iti trage dur de volan de crezi ca te urci pe celalalt, chiar m-am speriat prima data asa de dur m-a corectat din volan.
    1 point
  18. cam asa pare - daca nu, cablajul - dar mai mult ca sigur, pompa este. Scoate-i mufa si vezi daca mai arde siguranta
    1 point
  19. Cred ca ai facut alegerea corecta cu tampoanele de motor. Sunt si utilizatori care spun ca nu se simt mega vibratii in plus cu tampoane mai rigide, insa in cazul meu nu a fost asa. Sunt curios daca ai sa simti ceva disconfort cu bucse pline la bratele fata, intrucat am si eu aceasta modificare. Banuiesc ca sti ca este si varianta sa inlocuiesti doar partea din cauciuc (exista un topic pe forum despre asta).
    1 point
  20. 23-24 Oct comanda lansata, iar pe 10 Feb masina a ajuns la dealer în București.
    1 point
  21. am avut si eu o problema similara.da jos electromotorul si du l la verificat.totodata verifica si bateria la un electrician pentru ca e posibil sa nu mai aibe amperaj suficient la pornire.
    1 point
  22. @EmilianPop am incercat sa-l conving pe Adi sa-i faca topic, dar fara sperante.
    1 point
  23. Dacă reusesc eu, poate revin pe weekendul viitor cu mult așteptatele reprize pe D / Normal Mode si pe S / Sport din dms, însă cât timp mașinii încă ii fac rodajul, nu voi apărea mai repede si nici nu am cum sa ma întâlnesc cu cineva sa fac "vs". Ulterior, cu drag, oricine este din Cj sau trece, ne putem vedea si la o cafea sa vadă motorizarea. insa sa ma bag si eu in seama: cei care "cunosc" ca 1.4tsi 150ps este mai elastic decât 2.0tdi 190ps ii rog sa facă măcar 5-10 km cu ambele mașini in 4 persoane pe un dn sau pe urcarea unui deal. Subiectiv va spun: este posibil sa va "redescoperiți" afirmațiile
    1 point
  24. Esti un caz nefericit sau ai o falsa impresie. Motorului ii trebuie cateva mii de km ca sa isi faca adaptarile, in fine. acum, fabrica 100% nu va reveni la softul initial. insa, in ultimul update din 12.2016 la fisierele de flash apar deodata toate sgo-urile ale motoarelor cu "probleme". deci singur poti sa iti faci flashback la softul initial. pana acum, din ce stiu eu, nimeni nu a avut curaj. Pt ca nimeni nu stie exact daca dupa flash nu mai trebuie facute niste setari de baza care se pot face numai online cu fabrica. Deci nu au vrut sa fie cobai. poate casele de tuning care stiu mapele f bine la edc17/edc16 pot face soft back. in principiu, motoarele CBBB sau CBAB merg f bine pe ultimul update. Nu creste consumul, zgomotul acelasi, nr de regenerari mai mare deci filtrul de particule pe mers excesiv pe oras teoretic nu se mai infunda. acum ramane de vazut peste 1 an care va fi situatia. Analizam si comentam
    1 point
  25. Riscul e pe banii propietarului . Inlocuirea distributiei costa aprox 1000 ron ,pagubele unei distributii sarite costa aprox 1000€ .
    1 point
  26. Dupa 5 ani e bine sa inlocuiesti toata distributia .
    1 point
  27. Frumoasa foc masina, dar ai si grija de ea, nu gluma. Asta cu intretinerea pielii de pe scaune si volan o s-o aplic si eu. Ai un link te rog cu carcasa aia de silicon pentru cheie si protectia la portbagaj?
    1 point
  28. Clipul de mai sus e al meu . Am inlocuit calculatorul de usa cu unul de cc 2013.L-am codat si normal pliaza oglinzile daca tii cateva secunde apasat butonul de lock. Alarma are functia comfort closure si copie orice comanda pe care o face masina la apasarea butonului lock. Asa ca acum oglinzile se pliaza si geamurile se inchid fara sa tin apasat butonul de lock. Oglinzile se depliaza la punerea contactului Nu vreau ca la fiecare inchidere a masinii sa se plieze oglinzile ,deci o sa scot functia de comfort closure a alamei ca sa pot plia oglinzile numai cand am nevoie (prin tinere apasata a butonului de lock) Cod calculator usa sofer 3C0 959 793C Se codeaza conform dotarilor si in plus din Adaption se inlocuieste valoarea 90 cu 95 la Parameter_0-System Parameter Byte8
    1 point
  29. Auto folding side mirrors
    1 point
  30. Si lucruri mai serioase. Masina fiind 2009 ,a iesit din fabrica cu ax de 77mm care face transmisia rotatiei intre arborii de balansare si pompa de ulei. Preventiv am trecut-o la ax OE de 100mm Uleiul vechi,OE, avea aproape 5 mii km,inca nu era foarte negru. Am trecut la valvoline
    1 point
  31. Samy Manole, in principiu, cumparatorul de buna credinta nu pateste nimic. Sunt insa niste directive europene in materie de drept fiscal, rezultate in urma unor spete in instanta, care spun ca in masura in care cumparatorul avea cunostinta de faptul ca participa la o frauda, este solidar cu cel ce a facut frauda respectiva...Stiu ca pentru ceea ce spun o sa-mi atrag multe dislike-uri, dar mie mi se pare normal. Daca samsarii astia care fura cu nesimtire din bugetul de stat ( si falimenteaza firmele comerciante serioase, care nu au cum sa ajunga la un pret ca al celora care fura ) nu ar avea cui sa vanda masinile masluite, toata treaba asta s-ar termina...principiul e foarte simplu, numai ca este nevoie de constiinta civica si respect pentru ceilalti...Da stiu, sunt lucruri utopice .... Revenind, am eu un Passat 2013 de 177 cai, l-am luat din afara cu 180.000 km si i-am facut eu vreo 15000 repejor, asa...si nua are nici o problema ( Doamne ajuta !) , vorba aia: apa, paie si bataie...si nu vad de ce ar avea alte probleme decat cele ale motorului de 170 sau 140 cai.Mai ales ca nu e cu Adblue... Legat de ceea ce spuneam...http://www.profit.ro/stiri/operatiunea-xenon-intelegerile-dintre-cumparatori-si-vanzatori-de-masini-second-hand-pentru-evitarea-tva-duc-la-plati-in-plus-si-chiar-acuzarea-de-evaziune-fiscala-15548563
    1 point
  32. In afara de culoare nu mai poti adauga nimic la Civic (mai sunt accesoriile de dealer: carlig, covorase, etc) pentru ca nivelurile de echipare sunt fixe. Si chiar si la culoare o sa renunti pentru ca in general la japs cumperi de pe stoc, ce are dealerul in curte. Sau poti face comanda si astepti multe luni, marti, miercuri. Asta este un lucru care nu imi place la japonezi. Dar sunt si sanse sa te pliezi pe un nivel de echipare. Oricum in echiparea de baza de 19.999 Euro pe 1 litru si 130 cai/magari la Hatchback primesti destule gadgeturi, cel putin la siguranta este aproape obsesiva lista: - pachet Sensing care contine: ACC cu low speed assit, Collision Mitigation activ la orice viteza, Lane Assist activ, frana de oras cu detectie pietonti, full-airbags, evident ESP, ASR, ABS. - diverse: hill assist, SS, clima dual-zone, scaune incalzite fata, jante 17 aliaj, cauciucuri 235/45 !! ( te dai pe curbe mai ceva ca Tempestini), cotiera spate, geamuri fumurii spate, light assist si pentru faza scurta-faza lunga, bluetooth, NAVI 7 inch, Android auto, Carplay, camera video spate. - si multe altele: frana de mana electrica cu auto-hold, geamuri electrice fata-spate, 8 boxe, volan piele si comenzi audio / telefon. Pare SF, dar am facut copy-paste din lista de preturi si dotari de la dealer. Pare SF #2, lista de dotari de pe piata Euro este mult mai bogata decat cea din America. Daca la Skoda adaugi aceste optionale, care nu sunt in standard nici macar pe Style, o sa te sperii cand vei sari de 4000 Euro. Pare SF #3, dar la aceleasi dotari Civic este semnificativ mai ieftin decat Octavia. Cel putin cu preturile de lansare. Nu stiu daca le vor pastra asa, dar am un feeling ca au tot interesul sa nu le schimbe. La ultimul nivel ai amortizoare adaptive fata spate si cu mod de soacra, piele, trapa, kessy, 10 boxe si 2 subwoofere, player audio inteligent - nu poti asculta manele, incarcare wireless telefon, incarcare gratuita pe viata pentru lanterna telefon, etc. Pare si mai SF ca in aceste conditii in continuare Honda NU ofera parbriz incalzit full la niciun nivel de echipare. Zici ca parbrizul incalzit este piatra Krypton pentru ei. Este doar cu degivrare in partea inferioara acolo unde sunt si stergatoarele. Si ma arde tastatura sa mai scriu cate ceva cu # dar se supara @ShadoWzZ
    1 point
  33. Engine control toothed belt change interval.not prescribed by the manufacturer Engine control toothed belt test mode,first time at 90.000 km (54000 mi) ,, then every 30.000 km (18000 mi) Daca schimbi la 90.000 km si maxim 6 ani vechime este ok.
    1 point
  34. Și pe mine m-a lăsat bateria (rombat Premier) în urmă cu aproximativ o lună, când erau frigurile alea mari. Am dus-o acasă și am pus-o pe redresor timp de 36 de ore, la curent mic. Deși gerul a mai ținut până zilele trecute, bateria învârte ca una nouă, pornește ușor motorul iar după pornire nu mai rămân aprinse câteva secunde martorii de ABS și ESP, semn că bateria este în parametri normali. E drept, nu are 8 ani ca a ta, ci doar 4 ani și ceva (sunt într-a cincea iarnă). Puteai să încerci și tu să o pui pe redresor 24h, poate ieșeai din iarnă cu ea.
    1 point
  35. Pe timp de iarna poti merge pe 5w30 cu norma 505.01 si iti recomand schimb la 10 mii km sau 12 luni
    1 point
  36. si eu aveam folie pe fata ,m au oprit din mers,nici macar nu era filtru,mi au cerut omolagarea pt folie,le am zis ca sunt in vacanta in romania si nu cunosc legislatia tarii,masina si permisul sunt pe franta/acolo sunt permise foliile ,chiar si pa fata...am dat foliile jos pe loc si mi au dat amenda 4 mil si ceva in 48 de ore... oricum niste militieni,m au vanat /pescuit....daca eram pe marginea drumului si ma batea careva nu cred ca se mai opreau... deenman amenda eu zic ca e destul de mare ,,,e juma de minim pe economie
    1 point
  37. Cel mai interesant ar fi sa pui ulei din bidoane neetichetate sa vezi cum reactioneaza utilizatorul :). Efectul placebo merge bine si in domeniul auto... Daca le spui ca in motor e Elf Competition facut la Cristian Brasov, 99% dintre ei aud zgomote suspecte la motor. Daca le spui ca e un ulei care are ambalajul scris doar in germana, deja masina consuma mai putin, merge mai rotund, este mai silentioasa si porneste mai usor :D. Exista grade SAE, clasificari API - si nu de prosti au facut clasificare separat pentru diesel si benzina, si daca cineva isi da silinta sa le descifreze, va alege in cunostinta de cauza. Dar e drept, e mai comod sa tii minte un nume ca si "Castrol" sau "Motul" si sa zici ca unul sau altul este cel mai tare, indiferent de aplicatie, de sortiment, etc etc.
    1 point
  38. Scuze Mihai, din greseala am intrat peste tine Daca e pe dreapta, sper sa nu ma insel, trebuie demontata contragreutatea cu rol de stabilizare aflata pe punte si scoasa fuzeta din pivot.
    -1 points
  39. Sa stii ca nu ti-ai gasit boul, eu sunt politistul pentru 5 minute. Te opresc, iti vad follile pe geamurile laterale, si te iau la tranta, prezinta-mi autorizatia pentru omologarea foliilor fata, in care scrie clar ce opacitate au geamurile/folia ta? Nu le ai, platesti, nu ai toate actele in regula, platesti, nu ai lipita holograma pe toate foliile, platesti, pentru ca sunt politist, si suspectez ca ai avut acccident si ai schimba folia de pe geamul respectiv si ai pus ceva ilegal care nu are actele necesare si nu corespunde legislaturii. Am fost destul de clar sau inca nu? Ba mai mult, nici un politist nu este obligat sa-ti explice tie de ce considera necesara o amenda, de asta iti inmaneaza un proces verbal, in care iti scrie motivul si tu il iei la cunostinta semnand sau nu. Tu ar trebui sa stii legea, nu conteaza in ce tara te afli, in ce tara nu se opreste la semnul stop?sau la linia de tren daca este semnalizata oprirea? Sa fim seriosi. Fabulati, fabulati.
    -1 points
  40. Testul suprem pt anvelope + sofer. Dimineata la ora 8:20 am dat zapada 1 ora de pe masina si sa pot sa ies. Ruta a fost asta: https://www.google.ro/maps/dir/Monte+Carlo+Palace,+Strada+Băiculești+29,+București+013193/Mega+Image,+Bulevardul+Regina+Maria,+București,+Municipiul+București/Mega+Image,+Strada+Fizicienilor,+Măgurele/@44.4318392,26.0068115,12z/data=!4m35!4m34!1m20!1m1!1s0x40b2024b03e1a8d9:0x8d87ae264a12ef17!2m2!1d26.058562!2d44.482101!3m4!1m2!1d26.0585357!2d44.4721469!3s0x40b202306094c76b:0xd42fba6c096dbf90!3m4!1m2!1d26.0590808!2d44.4595267!3s0x40b2018a763a4dff:0x2514e0a2fabb7113!3m4!1m2!1d26.0591614!2d44.4334276!3s0x40b201dbb74c6461:0xfa6b88173cd05fc1!1m5!1m1!1s0x40b1ff13814dd5d9:0x6c8f969c0bb96b31!2m2!1d26.0974939!2d44.4254!1m5!1m1!1s0x40ae00586b74ec5d:0x8ce4a6d232564f51!2m2!1d26.0318255!2d44.3491926!3e0 Pe la ora 9:15 am pornit, jezasssss, ce era pe drumuri, si Waze ma ruta pe toate stradutele insa ele nici macar nu erau accesibile cu masina, nu puteai sa intri pe ele. Nu regret ca am mers cu masina, mi-a placut, anvelope nokian wr d3 le recomand maxim pt zapada, sunt fenomenale, am intrat in zapada mare si am reusit sa ies cu cateva manevre. Consum 9.5 %, distanta 24 km, viteza= 15 km/h.
    -1 points
  41. daca s-ar aprinde la lipsa 200ml... majoritatea diesel-urilor / PD-urile garantat - ar avea martorul galben aprins /avertizarea in bord. ideea era ca nu este nicio diferent intre existenta/aprinderea ledului cu rosu din cluster sau avertizarea pe maxidot - tot atat dureaza, tot asa functioneaza. Led este la minidoturi... nu discut despre conditiile in care te avertizeaza. Ca sunt VAG, BMW sau Mercedes... nu sunt unele mai dihai ca altele... din pacate. Sunt o gramada de BMW-uri cu probleme, lanturi rupte, s.a.m.d. Ca orice produs din ziua de azi, se merge pe consum - chiar daca noua nu ne convine acest lucru.
    -1 points
  42. -1 points
  43. Nasol . Bine ca nu lucra omul la Fiat . probabil ca te sfatuia sa cumperi Linea . Nu inteleg de ce trebuie sa ne luam dupa primul necunoscut intalnit la semafor !! Eu am facut la 1,6 cayc update si masina se comporta f bine , as putea spune ca in afara de faptul ca a facut prima regenerare la 170km de la update (acum am mai facut cam 250 de km si inca nu a mai facut) masina merge cel putin la fel de bine ca inainte de update, iar in plus chiar am impresia ca s-a micsorat consumul (posibil influentat si de faptul ca s-a mai incalzit putin) . Din ce am inteles softul solicita mai mult unele componente ale motorului pentru a putea elimina noxe in parametri . E ca un ciptunning dar nu pentru cresterea puterii . Ca e posibil ca acest lucru sa dauneze unor componente ... poate, dar asta nu poti spune la 2 zile dupa update ca gata am facut update a cazut turbina sau egr sau injectoarele sau volanu . Cert e ca vw oricum ne cam prostesc pe fata cu un tub de plastic si 3 cauciucuri si 1 min de pus VAS pe masina . Daca era simplu de ce nu au pus de la inceput . Oricum am citit ieri ca un parlamentar de la UE a declansat o procedura prin care cere recompensarea dupa modelul SUA .
    -1 points
  44. Am vazut in configurator ca nu este 1,6 TDI la HL Variant. Vor sa il scoata sau nu este configuratorul complet. Va mai exista motorul de 1.4 si 125 CP?
    -1 points
  45. Eu am folosit Uniroyal Rainsport 3 17.000km (un sezon) pe 17 si au fost wow. Am mers pe ploaie pe transfagarasan cu ele, nici o problema, chiar le recomand, singura lor problema este ca se uzeaza exagerat de repede in comparatie cu o anvelopa normala. Cam in 35.000km se pot arunca.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!