Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.02.2017 în toate secţiunile
-
3 points
-
Dacă reusesc eu, poate revin pe weekendul viitor cu mult așteptatele reprize pe D / Normal Mode si pe S / Sport din dms, însă cât timp mașinii încă ii fac rodajul, nu voi apărea mai repede si nici nu am cum sa ma întâlnesc cu cineva sa fac "vs". Ulterior, cu drag, oricine este din Cj sau trece, ne putem vedea si la o cafea sa vadă motorizarea. insa sa ma bag si eu in seama: cei care "cunosc" ca 1.4tsi 150ps este mai elastic decât 2.0tdi 190ps ii rog sa facă măcar 5-10 km cu ambele mașini in 4 persoane pe un dn sau pe urcarea unui deal. Subiectiv va spun: este posibil sa va "redescoperiți" afirmațiile3 points
-
Salut..ieri eram la spălătorie aici in it unde sunt am vazut nu nene cu un g7.am intrat în vb cu el..Din vb în vb am ajuns sa îl întreb cum merge masina etc.. mi.a spus ca lucrează la vw ..si cand am auzit am i întrebat de diselgate. .mi.a confirmat ca după noul update masina își face mai des regenerarile. El mi.a spus ca pe viitor sa trec pe benzina...3 points
-
- 045121011HX - pompa de apa cu garnitura (cu pompa veche la schimb) - 045121119A - inel etansare (daca vrei doar garnitura) - 038198119A - kit distributie BXE2 points
-
2 points
-
Se poate să ai dreptate cu perioada de adaptare, dar pana atunci imi macin nervii...Ce e mai trist e ca am cumparat o masina noua, cu specificatii măsluite și acum singura despagubire este downgrade-ul in performanță. Noi, europenii, am acceptat prea usor minciuna lor.2 points
-
2 points
-
Filtrul meu se regenereaza foarte rar,am softul de fabrica al masinii. Cei care au facut update la softul dieselgate au aceste regenerari la fiecare 200 km ,indiferent de incarcarea filtrului sau a distantei parcurse. Temperatura de la 200-la 600 se ridica la fiecare regenerare,indiferent daca e finalizata sau nu2 points
-
2 points
-
Temperatura normala in turbo si dpf 160-200°C Temperatura in regenerare turbo si dpf 600-700°C Fiecare ciclu dilatare/contranctare afecteaza toate elementele inclusiv uleiul2 points
-
Trebuia resetat dupa ce ti a facut schimbul de ulei(a conectat vreun laptop la masina sau nu?)...este posibil sa clipeasca din cauza la senzorul baii de ulei si o diagnoza ti ar spune precis nu niste presupuneri ale unui ''mecanic'' ca doar este vorba de ungerea motorului.Ce zice de ulei mai exact in cb? Later Edit : Probabil senzorul de pe baia de ulei...laptop ori tester este bine macar ca a pus...poti merge asa cu el dar verifica nivelul din cand in cand.1 point
-
1 point
-
Distribuția, filtrele, pompa si uleiul trebuie schimbate cand cumperi o masina SH. Asta daca nu cumva stii sigur cand au fost schimbate si ai 100% încredere in cel de la care ai cumpărat masina. Cureaua de distributie poate sa arate vizual bine si totusi sa fi depasit km in care e "garantata".1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Depinde si in afara unde cauti si la ce bani. A mea a fost 13.900 euro, am luat o pana la urma in 13.400 euro, fost proprietar posta germana, istoric la zi pana la achizitie (si dupa, tot la reprezentanta am dus o si eu). Cel mai important e sa ai rabdare... multa rabdare (stiu, e greu:)). Eu unul va sfatuiesc pe toti cei care vreti CC uri (sau masini scumpe in general), sa le luati de afara. In Romania, 99% sunt EPAVE (doar sa gasesti un coleg forumist care s o vanda si sa i stii istoricul de pe forum). Eu stau putin in dubii daca s o vand pe a mea sau nu, pentru ca vreau sa achizitionez un apartament (n as prea da o ca rar gasesti masina asa buna si cu istoric la zi)1 point
-
Salutare. Desi s-a rezolvat dupa prima infatisare la instanta, pe principiul "operatia a reusit => pacientul este mort" problema dezbatuta anul trecut, in legatura cu un proces verbal pentru folii, s-a "rezolvat" printr-o gaura in buget de aprox 2000 de lei, intrucat avocatul specialist a pierdut cu brio procesul la instanta de judecata, avand o prestatie "profesionista". Dupa iesirea de la infatisare m-a sunat sa-mi spuna ca el considera procesul castigat. Ceea ce nu s-a intamplat, din contra. Iar ulterior, desi dpmdv era normal sa faca recurs, n-a mai facut, intrucat ar fi fost plecat din tara (dupa spusele lui). Mai bine ma reprezentam singur si aveam sanse mai mari de reusita. Oricum, am trecut peste, am invatat ce trebuia din treaba asta. ps: parca foliile de pe masina sunt llumar, am mai avut si sunt foarte ok. Despre 3m nu ma pronunt fiindca nu am avut.1 point
-
Masina e foarte frumoasa, i se potriveste mai bine o culoare mai indrazneata. Albul mi se pare cam tern, plus ca nu tine la murdarie.1 point
-
1 point
-
Salut, in primul rand ar fi trebuit sa scrii pe topicul DSG7 ca poate gaseai mai multe raspunsuri fiind o cutie 0AM (DQ200) si nu o cutie 02E (DQ250). In fine, daca aveai erori legate de mecatronic (specifice bunei functionari a acestuia) intradevar trebuia schimbat mecatronicul (nu ai cum sa schimbi senzor pentru ca nu exista), dar in situatia de fata si tinand cont de km actuali (sau nu) eu iti recomand schimbarea ambreiajelor (bineinteles ca inainte este necesara o diagnoza mai amanuntita) Succes.1 point
-
Pentru CBAB, 038121119 - inel etansare 57x4mm - 15-20Lei.1 point
-
Am pompa heupu de 60mii km ,metalica..nici o problema pana acum1 point
-
1 point
-
Din ce stiu eu pe g6 nu exista parbriz incalzit, cel putin nu de fabrica.1 point
-
Asta inseamna,implicit,un stres mai mare pe filtru,durata de viata scazuta?1 point
-
cocosound Fa update-ul dieselgate si o sa ai regenarari la fiecare 200 km indiferent de drum ,caz monitorizat1 point
-
Pai in topic se tot vehiculeaza asta,fara dovezi,ce-i drept,dar toti afirma ca nu fac asa ceva,cei care au facut ca pierd putere si tremura la regenerare.Banuiesc ca e un motiv intemeiat1 point
-
1 point
-
Nimic nou, merge bine Între timp am ajuns la 98k. La 100k urmează revizie + distribuție. De marți intră o lună la hibernat în garaj pentru că viteză + radar... Am tunat și cheia ieri Și evoluția frânelor1 point
-
Nu iti inteleg raspunsul ! Adica tu crezi ca update-ul este ok nu ? Pai atunci pune-l pe masina ta , poate va fi ok , eu nu fac acest update nici peste 2 ani daca nu se remediaza problemele care apar in urma lui , eu nu bag bani in masina pentru a intra VW in legalitate cu manevra care a facut-o !1 point
-
Chiar crezi ca e ok sa ca motorul sa-si faca regenerari la fiecare 200 km ?1 point
-
offtopic: 19" se omologheaza la passat CC fara probleme. Este de ajuns sa mergi cu 100 lei la Vw sa iti dea foaie, iar apoi la RAR (in cazul meu doar cu cartea masinii; nici macar nu le-am dus masina).1 point
-
1 point
-
1 point
-
In afara de culoare nu mai poti adauga nimic la Civic (mai sunt accesoriile de dealer: carlig, covorase, etc) pentru ca nivelurile de echipare sunt fixe. Si chiar si la culoare o sa renunti pentru ca in general la japs cumperi de pe stoc, ce are dealerul in curte. Sau poti face comanda si astepti multe luni, marti, miercuri. Asta este un lucru care nu imi place la japonezi. Dar sunt si sanse sa te pliezi pe un nivel de echipare. Oricum in echiparea de baza de 19.999 Euro pe 1 litru si 130 cai/magari la Hatchback primesti destule gadgeturi, cel putin la siguranta este aproape obsesiva lista: - pachet Sensing care contine: ACC cu low speed assit, Collision Mitigation activ la orice viteza, Lane Assist activ, frana de oras cu detectie pietonti, full-airbags, evident ESP, ASR, ABS. - diverse: hill assist, SS, clima dual-zone, scaune incalzite fata, jante 17 aliaj, cauciucuri 235/45 !! ( te dai pe curbe mai ceva ca Tempestini), cotiera spate, geamuri fumurii spate, light assist si pentru faza scurta-faza lunga, bluetooth, NAVI 7 inch, Android auto, Carplay, camera video spate. - si multe altele: frana de mana electrica cu auto-hold, geamuri electrice fata-spate, 8 boxe, volan piele si comenzi audio / telefon. Pare SF, dar am facut copy-paste din lista de preturi si dotari de la dealer. Pare SF #2, lista de dotari de pe piata Euro este mult mai bogata decat cea din America. Daca la Skoda adaugi aceste optionale, care nu sunt in standard nici macar pe Style, o sa te sperii cand vei sari de 4000 Euro. Pare SF #3, dar la aceleasi dotari Civic este semnificativ mai ieftin decat Octavia. Cel putin cu preturile de lansare. Nu stiu daca le vor pastra asa, dar am un feeling ca au tot interesul sa nu le schimbe. La ultimul nivel ai amortizoare adaptive fata spate si cu mod de soacra, piele, trapa, kessy, 10 boxe si 2 subwoofere, player audio inteligent - nu poti asculta manele, incarcare wireless telefon, incarcare gratuita pe viata pentru lanterna telefon, etc. Pare si mai SF ca in aceste conditii in continuare Honda NU ofera parbriz incalzit full la niciun nivel de echipare. Zici ca parbrizul incalzit este piatra Krypton pentru ei. Este doar cu degivrare in partea inferioara acolo unde sunt si stergatoarele. Si ma arde tastatura sa mai scriu cate ceva cu # dar se supara @ShadoWzZ1 point
-
Joja uscata ... In motor mai pot fi peste 3L ulei . Daca functioneaza sau nu mesajul de presiune ulei se poate verifica foarte usor ,fara riscuri1 point
-
Liviu, imi pare rau ca nu a iesit, masina parea ok... Vezi tu, din pacate, sau din fericire, nu romanii au inventat manariile pe kilometraje. Una din marile probleme din "lumea civilizata" reprezinta manariile constant facute pentru a pacali firmele de leasing operational. In Vest foarte multi utilizatori privati, isi fac leasing operational: platesc o rata pe luna pentru masina, iar la sfarsit o dau inapoi. Ideea e ca cu cat ruleaza mai putin anual, cu atat e rata mai mica, iar ei se angajeaza de la inceputul contractului la un anumit rulaj anual, iar ce se depaseste peste acest plafon se plateste - si nu putin. Manaria apare in felul urmator: Pleaca cu masina de noua, in primul an face 60k km. Da kilometrajul inapoi la 30k si se duce la revizie. Automat in cartea service ii apare revizie la 1an sau 30k km (toti merg pe servisare long life). Masina in realitate a depasit rulajul cu 30k. Dupa 3 ani isi termina leasingul operational si da masina inapoi. Firma de leasing o scoate la vanzare: masina de 3 ani si 90k rulaj, cu carte service la zi, facuta la reprezentanta, totul curat. In realitatea masina are 180k rulaj.... Asa cum bine spunea si @rempha, sh nu cumpara decat cu garantie de second, gen BMW Premium Selection, sau Audi Gebrauchtwagen Plus, sau macar Weltauto Germania sau de la cunoscuti apropiati. Asta daca nu vrei sa joci "all in" pe o masina cu toti banii tai. Sau, dai 15k avans la leasing, adica 50% si mai finantezi 15k in 5 ani de leasing si ai masina ta noua, configurata de tine, dupa gusturile tale, cu 4 ani garantie si asta e. Centii mei1 point
-
Cu scuzele de rigoare, dar aceste motoare sunt identice in masinile din grupul vw - acum ca ti-a cazut turbina in skoda ta(masina de serviciu) putea la fel sa fie un Golf V-VI, sau un Leon ca tot acela era... chiar aceste motoare de multe ori nici nu sunt asamblate in acelasi fabrica in care se asambleaza masina in sine... vin gata facute din alte fabrici, care si ele fabrica acel tip de motor pentru mai multi din grup. Cu interiorul si tot feelingul masinii trebuie sa iti dau dreptate,da asa cred si eu, dar sa judeci o masina din cauza motorizarii , care este pusa cam in toate masinile si marcile grupului, nu sunt. Asa s-a nimerit, plus cine stie cati km sau ce viata a avut masina ca una de firma, eventual o piesa defecta din fabricatie... Oricum masina ta este exceptionala , ti-am mai zis, dar l-ai luat ca ai putut sa alegi optiunea ideala pentru tine cea ce este foarte OK. Sincer si eu daca nu vroiam o nava amiral de genul Superb 3, luam un GOLF VII 2.0TDI 190 DSG Higline si R Line combi, asta era idealul pentru mine, dar din pacate bugetul nu a lasat sa se intample asta1 point
-
Las eu câteva poze pe care nu le are el, pentru ca eu am fost fotograful în timpul "reviziei" Vechiul motor dat jos Comparație între frânele vechi și cele noi 312 1.8t la butoane Masina pe dyno. Cam asta a fost, lucrarea a început miercuri la ora 13 și mașina a fost gata vineri la ora 22:00. Băieții s-au mișcat exemplar, masina merge perfect :D. Final product:1 point
-
Foarte bine arata masina. Garda masinii + sistemul 4x4 o fac imbatabila la utilizari normale. Sa faci cat mai multi km fara incidente din cauza neispravitilor cu masini de 500 de euro.1 point
-
1 point
-
Salut, Imi poate spune si mie daca becurile LED sunt legale pentru faza scurta/lunga (H7)? De asemnea, stie cineva ce becuri sunt cele de la oglinda pentru puddle light si cum se pot schimba? Multumesc @leW: Din cate stiu eu sunt becuri D3S, si e bine sa le schimbi pe ambele odata. Il poti ruga pe @b_76_jaf intr-un pm sa iti dea mai multe detalii. Spor1 point
-
cu sampon Head & Shoulders garantat batea orice ulei la testul respectiv dar pentru circ si panarama e bun filmuletul1 point
-
Dupa mine testul este doar amuzant. Nu stiu de ce nu a pus si ulei de masline sau margarina, poate reiesea ca sunt cele mai bune. Vaselina cred ca era neintrecuta. Uleiul in motor sta la 100 grade, 1-2 ani. Din test nu rezulta daca uleiul cel mai bun timp de 20 secunde la 22 grade va fi tot cel mai bun si la 100 grade dupa un test de 300 ore.1 point
-
Daca nu gresesc motorizarea masinii tale este 1.9 tdi cod motor BKC 4 motion, sa ma corectezi daca e alt cod motor. In cazul asta te uiti dupa uleiuri 5w40 , cu norma 505.01. 5w30 e un ulei folosit de masinile cu filtru de particule, ceea ce tu nu ai, si e cam subtire vara pentru motoarele trecuta de niste km (150-200 000). Fiind si mai subtirel, e usor mai zgomotos motorul in special vara.1 point
-
1 point
-
la mine e de vina catalizatorul...are ceva spart in el...o sa caut unul pe la dezmembrari...aveti idee cat costa?1 point
-
1. Pe telefon nu apar aceste detalii. 2. Stai linistit ca dupa ce am vazut ce limbaj folosesti nu o sa ma mai "bag in seama" cu tine. Drumuri bune!0 points
-
Pai nu ziceai ca ai masina de 6s pentru 0-100? Cumva Fiesta aia e atat de rapida?0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00