Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.02.2017 în toate secţiunile

  1. Da-mi voie sa continui . Rns, incalzire in scaune, webasto, incalzire parbriz, PDC automat, instrument de bord color, LED la iluminat interior, la usi si in torpedou, poate torpedou refrigerat si la fel in cotiera. Presuri GTI edition. Si ar mai fi numai ca nu-mi vin in minte
    2 points
  2. Daca treaba e facuta cu simt de raspundere nu e nici o problema dupa demontat/rectificat/montat chiulasa.
    2 points
  3. Intelegeti oameni buni ca nu poti face din **** bici cu un update de software,fara hardware suplimentar si sa nu existe consecinte negative iar r&d-ul pt asa ceva se face cu cativa ani buni inainte de lansarea unui motor . Daca era asa usor era facut de mult timp nu intr-o luna de ochii lumii
    1 point
  4. Riscul e pe banii propietarului . Inlocuirea distributiei costa aprox 1000 ron ,pagubele unei distributii sarite costa aprox 1000€ .
    1 point
  5. Dupa 5 ani e bine sa inlocuiesti toata distributia .
    1 point
  6. Iti recomand cap planetara Spidan ,echipare OE. Flanse amortiziare Lemforder
    1 point
  7. Verifica daca e pus corect filtru de motorina
    1 point
  8. Ai masurat la rece si ai 12.35 inseamna ca bateria este descarcata undeva la 60-65 % in acest caz...ai folosit masina in ultimul timp la drumuri indelungate sau doar cativa km?Alternatorul incarca in parametri dar pe baterie la rece trebuie sa ai 12.6 V .
    1 point
  9. La resoftare m-am gândit, dar nu ma grăbesc. Exista parbriz încălzit pe golf 6? Și DC exista, ma gândesc ca upgrade ul ar fi destul de costisitor. Cu ledurile nu ma omor... Poate pe viitor clima de golf 7, cu scaune încălzite.
    1 point
  10. Probabil a uitat consilierul de service sa o bage in DSB ( sau cum se numeste baza de date online la VW). Poti sa te duci inapoi la mobel si pe baza cartii de service sa-ti adauge si rezivia in sistem
    1 point
  11. woow chiar ca arata bine Audi-ul, totusi nu inteleg de ce te-ai complicat cu egr nou cand poti sa il anulezi si kitul ala de fmic avea optiune sa fie livrat cu furtune pentru egr delete,astept sa il montezi sa vedem ce stie sa faca(am pus si eu ochii pe el),bafta cu piesele
    1 point
  12. Limp de la suprapresiune nu are treaba cu valoare avansului
    1 point
  13. Geometrie variabila turbo blocata ,de aici limp mode Injectorul 4 are valoare cam mare . Pentru restul trebuie facute investigatii ,greu de ghicit
    1 point
  14. Hai acasa si sus cu ele Ce bine arata Audi-ul sa il stapanesti sanatos si cat mai multi km fara probleme.
    1 point
  15. A4 e pe acelasi sasiu cu Passat-ul, spatiul mai mic la interior e datorat faptului ca Audi are motorul longitudinal. 23axn, iti recomand sa citesti articolul asta, chiar daca e mai vechi.
    1 point
  16. Verifica pinii tata din calculatorul de usa cat si cablurile care intra in pinii mama din mufa. Mufa mare dreptunghiulara din usa. In mod normal ar fi doar broasca dar daca spui ca nu ai curent in butonul geamului, este posibil sai ai probleme in calculator-pini corodati
    1 point
  17. Retrofit de R / GTD Variant. Intre timp nu mai am rabdare pana la primavara si cred ca weekendul asta pun rotile de vara si vopsesc etrierii albastru. Nu ma mai pot concentra nici la job.. Tot la ea ma gândesc!
    1 point
  18. Skoda Rapid facelift pare mai reusit decat O3 FL
    1 point
  19. colturile sezutului spate mi se par execrabile...parca nu este bancheta terminata sau trebuie sa mai comanzi ceva sa fie din film....
    1 point
  20. Am anulat comanda de discuri. Am decis sa dau un ban în plus dacă tot fac pasul asta și mi-am luat HIGH PERFORMANCE tot de la Rotinger . Voi reveni mâine cu poze pe cand ajunge comanda. Din ce citeam despre ele au un conținut ridicat de carbon. Maine teoretic ar trebui sa vina, o sa revin cu poze. Sunt programat pe Miercuri pentru montarea lor. Ziua de mâine e dedicata mașinii. Voi înlocui parbrizul, voi duce ambreiajul la Arad, iar de acolo urmează sa fie trimis la întărit în Ungaria. Am achiziționat doua anvelope de vara Dunlop Sport Max GT 225/35, sper sa apuc sa le montez și pe alea.
    1 point
  21. Revin si eu cu retrofitul la faruri. Daca tot nu avea masina lupe si xenon deloc , m am gandit ca ar avea nevoie de lumina si am pus 4 lupe bixenon.
    1 point
  22. kef_petry, multumesc. Intr-adevar jantele au aportul lor foarte important in aspectul unei masini. rusum, multumesc foarte mult pentru apreciere si cuvintele frumoase! Cred totusi ca eu eram :) calin.g, multumesc. Alte poze din parcare:
    1 point
  23. Imi vine sa rad de sfatul cu doua posturi mai sus. Cica VW up... Pai ala costa bani nu gluma. Ma mir ca nu spui sa ia Bentley ca este mai sigura. Ia fara nici o ezitare Skoda cu motorul de 1,2 mai ales daca pretul este ridicol de mic. Este la fel de sigura ca si UP dar costa 15 % din pretul lui. Cat despre POLO cu 25.000 Km cu probleme adus din Germania, poate ala avea 300.000 Km.
    1 point
  24. Nu cred ca ai vrut sa zici 4000. Acolo oricum scade natural curba de putere a TDI-ului si a Diesel-urilor in general.
    1 point
  25. Te bagi in seama degeaba. Vezi la profil masina de 6 sec. Fiesta e masina sotiei, cea care va fi inlocuita de Ateca. Alta intrebare? Si ceva constructiv: un link comparativ cu 1.4tsi 4x2 manuala - traducere cu google translate din poloneza LE: Si un test de la nemti. Vad ca in ambele teste 0-100 e dat la 9.0 sec fata de 8.5 dat de producator. Ptr 2.0 tdi 150/190 nu am gasit inca reprize, mai caut LE2: Duel : Seat Ateca 1.4 TSi vs Seat Ateca 2.0 TDi 4Drive Duel : Seat Ateca 1.4 TSi vs Seat Ateca 2.0 TDi 4Drive DSG
    0 points
  26. Gama Sustina nu cred ca a fost destinata pentru piata EU . Tocmai de aceea nu au trecute norme VW , BMW, MB , Ford sau GM . Pentru vehiculele japoneze e mai simplu.. este cerintza doar in ceea ce priveste vascozitatea unde ti se da un interval.
    -1 points
  27. @Boditza cred ca au cumva obligatia sa te intrebe si probabil incaseaza ceva de sunt asa insistenti. Eu am semnat pana acum 3 refuzuri in 2 luni
    -1 points
  28. Trebuie sa fii constient ca si dieselul consuma mult in oras, mai ales daca mergi cu motorul rece. Consumuri de 5 sau 6 in oras iarna sunt povesti. Aia ori mint ori nu stiu sa-si calculeze consumul exact.
    -1 points
  29. cand s-a descoperit scandalul "dieselgate" ? in 2015 corect! Oare de ce a trebuit mai bine de un an pana la primele updat-uri? s-au cautat soluti si s-a testat......... vreau sa mentionez ca si urmatori au manipulat emisile: in 1995 General Motors 470.000 masini 1998 Ford 60.000 masini tot in 1998 Honda 1,6 milione masini printre care Accord, Prelude, Civic, etc al treilea caz din 1998, 7 producatori de camioane au manipulat emisile la 1,3 milioane de masini, Volvo, Renault, Navistar, Mack, Detroit Diesel, Cummins Engine, Caterpillar ...sursa Wikipedia. Toate firme cu renume care mai exista si astazi. Binenteles ca nu tot ce straluceste este aur dar eu nu vad vreo problema la updatul oferit de VW.
    -2 points
  30. Pai nu ziceai ca ai masina de 6s pentru 0-100? Cumva Fiesta aia e atat de rapida?
    -3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!