Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.02.2017 în toate secţiunile

  1. Auto folding side mirrors
    3 points
  2. Hmm. Parca nu de mult (anul trecut) vazusem o poza cu turbina pe masa de reparatie. Nu poate fi si softul cauza?
    1 point
  3. Clipul de mai sus e al meu . Am inlocuit calculatorul de usa cu unul de cc 2013.L-am codat si normal pliaza oglinzile daca tii cateva secunde apasat butonul de lock. Alarma are functia comfort closure si copie orice comanda pe care o face masina la apasarea butonului lock. Asa ca acum oglinzile se pliaza si geamurile se inchid fara sa tin apasat butonul de lock. Oglinzile se depliaza la punerea contactului Nu vreau ca la fiecare inchidere a masinii sa se plieze oglinzile ,deci o sa scot functia de comfort closure a alamei ca sa pot plia oglinzile numai cand am nevoie (prin tinere apasata a butonului de lock) Cod calculator usa sofer 3C0 959 793C Se codeaza conform dotarilor si in plus din Adaption se inlocuieste valoarea 90 cu 95 la Parameter_0-System Parameter Byte8
    1 point
  4. Cu Audi A4 am început și eu și când am văzut ce spațiu puțin are pentru o familie, am ajuns la Superb!
    1 point
  5. Au am achiziționat de cateva zile un 2.0 tdi. La verificare ni s a spus ca exista o acțiune pentru tipul asta de motor. Am.rugat proprietara mașinii sa refuze. A fost pusa sa scrie treaba asta...și gata
    1 point
  6. Ideal ar fi sa aprinzi proiectoarele doar pe ceata si sa nu montezi instalatii de lumini neomologate RAR. Totusi daca vrei sa schimbi tonul de galben iti recomand Osram Night Breaker Unlimited sau Cool Blue Intense. P.S. Respecta-i si pe ceilalti participanti la trafic. Multumesc
    1 point
  7. @23axn La verificarea vin-ului e important sa te asiguri ca VIN-ul de pe masina corespunde cu cel din hartii/anunt, si il verifici exact pe acela. Probabil ca stii deja ca se mai practica sa greseasca 2-3 cifre... Un prieten a gasit doua masini asa.
    1 point
  8. Daca intelegeti ca dupa update incep problemele nu l-ati mai face , am refuza cu totii si gata , dar riscati pe banii vostri si uite asa ajungeti sa platiti reparatii pentru "scula" VW -nului ... Si ei s-au scos , apar cu solutia data omenirii sa nu fie problema pentru ei , simplu !
    1 point
  9. Si daca le dai jos de pe masina si le verifici la mana, o sa ramai uimit la cat sunt de stricate. Testele nu sunt relevante nici daca ai bucsaraia noua, presiunea egala in pneuri...nu poti spune ca "uite domne, ce bune sunt dupa atata timp" Ies valorile alea ca sunt arcurile dure. Tot experienta ta ca sofer ramane de baza. Daca te dai pe viraj si te scoate, clar ca-s terminate. Iti garantez ca daca le scoti de pe masina, jambele nu se mai ridica la liber.
    1 point
  10. Adevarat eu nu fortez motorul schimb la 2500 si 4000 cred ca a vazut in vreo 2 sau 3 cazuri
    1 point
  11. @dadu Da, cu exceptia zilelor in care nu-i @Muale Completezi un formular pe net, vine RFID'u' in posta si primesti factura pe mail la sfarsitul lunii. Sau prin SMS.
    1 point
  12. Curata/greseaza sau schimba ventilatorul
    1 point
  13. 03C109158A -lant distributie 03C109509P - bara ghidaj 03C109469K - bara ghidaj 03C109507AH -intinzator lant.....aici mai apare un model de intinzator 03c109507BA(ceva de genul),nu stiu care este diferenta intre ele 038103085E - simmering vilbrochen,(dc tot umbli,schimbal) D 176501A1 - pasta etansare D 176600A1 - mastic 03C109287G - garnitura codurile sunt cele schimbate de mine pe masina personala
    1 point
  14. multumesc frumos. In legatura cu Can-ul , am intrebat la serpico daca pot face update, se intrebau unul pe altul ca in final sa-mi zica ca nu. Can-ul este 3C0 907 530 C, 0040 ... Alte poze... si am sa revin cu interiorul..
    1 point
  15. Va salut. Doresc sa prezint si eu masina mea, cumparata de circa 4 luni, din Germania, de la persoana fizica, cu toate servisurile la VW, la 162.000, in prezent am 166.300. Stiu ca pare greu de crezut ca o masina de 10 ani sa aiba doar atat . Am dat pe ea 7000 euro, mult putin nu stiu ce sa zic, dar mi-a placut ca a fost ingrijita. Ca dotari are pachetul highline, cam ce se vede in poze, navigatia a apus-o neamtul, un rns 310, si sunt nevoit in viitor sa schimb Can , are terminatia C ; deocamdata nu mi-a descarcat bateria ( am inteles ca pot avea asemenea problema ) . Si-a mai montat webasto , care functioneaza foarte bine, am telecomanda si iarna asta chiar si-a facut treaba. Am inscris-o pe 1 februarie ( fara taxa ) , am schimbat la reprezentanta consumabilele , ulei , filtre si ieri uleiul la cutie, plus o garnitura la pompa tandem ( foarte putine scurgeri ).
    1 point
  16. Exact acest lucru am vrut sa subliniez si eu - ca nu are legatura forma de afisare - face aceelasi lucru, timpul de raspuns fiind aceelasi - ca exista si cazuri in care nu te avertizeaza sau o face mai tarziu/prea tarziu - se intampla, e adevarat. Exista si senzori defecti, care citesc eronat, etc....
    1 point
  17. Va multumesc pentru raspunsuri. Azi a pornit si a mers perfect (probabil si fiind cald afara). M-am uitat in planul service, am schimbat bujiile acum exact 31 000 km (iulie 2013). bateria e Rombat cu ochi de acela verde (long life). Zilele viitoare voi merge sa schimb bujiile si sa vada de acele fise. P.S. nu, forumul nu e doar daca vrei sa mesteresti tu ceva la masina, ci sa fii indrumat cat mai corect, sa iti alegi niste optionale ok la o masina noua, sa eviti sau nu o anumita motorizare, practic sa inveti din experienta altora si sa o impartasesti pe a ta, in diferite domenii.
    1 point
  18. Permite-mi sa cred ca fabulezi
    1 point
  19. Astăzi am fost la reprezentanta, am comandat un capac din spate de la far (al meu era rupt) și capacele din carenaje ce nu le-am avut niciodată. Maine le ridic. Am reușit sa pun și led alb la ceas. Alta viata.
    1 point
  20. Iar sfatul asta a venit de la un posesor de racheta pe sosea, golf6 2.0tdi. LOL! Zambetele incep putin mai de sus de un 2.0tfsi...
    1 point
  21. da, ai dreptate, boul din spatele tau va fi dezorientat si asimetric daca nu mergi cu 2 lampi de ceata activate. Ca doar si tu pui accentul nu pe luminozitate. Lampi de ceata iti urez sa ai in fata, noapte pe ploaie.
    1 point
  22. Asadar, ieri am montat cel de al doilea set de manete de facelift. Asa cum ma asteptam, functioneaza fara cusur. Am pastrat calculatorul/spira mea si am montat manete produse de COSTAL, acelasi producator cu cel al spirei de pe masina. Daca va amintiti, primele erau fabricate de VALEO si aveau o cu totul alta arhitectura. Nu sunt interschimbabile! Si cum calculatorul de la VALEO nu a fost capabil sa se inteleaga cu directia adaptiva de pe masina, si nu am putut monta doar manetele pe al meu calculator, le-am dat unui coleg la care au putut fi codate. Cam asa sta treaba: Cu manete vechi Manetele vechi cu adaptive cruise control (ACC) ma gandesc sa le vand. Daca stiti oameni interesati de retrofituri astept PM ;) Cu manete facelift
    1 point
  23. Desi nu speram sa ne auzim atat de curand, iata-ma! Problema fusese rezolvata dupa o curatare cu spray a contactelor injectoarelor. Dupa cca 500 km, a aparut aceeasi problema. Pusa pe tester, aceeasi eroare adica inj nr 2 electrical malfunction. La service au desfacut capacul de la motor, verificat iar cablaje (totul pare sa fie ok), dar de data asta au interschimbat injectoarele 1 si 2, ca in cazul in care mai face "figuri", sa stim sigur daca este de la injector(in cazul in care ar da eroare pe inj.1) sau de la cablaj (in cazul in care da eroare tot pe inj 2). La demontare, s-a observat ca injectorul nr.2 (cel la care arata probleme) fusese schimbat anterior in "Nemtzia" si este fabricat de Continental, cu codul: 03g130073s, iar in specificatii la masina, acest cod nu apare - cu "s" un coada - ci cu "d"(cum sunt cele de pe masina), si inca vreo 3 litere pe care nu le mai retin. Intrebarea mea: Este posibil sa fie un injector nepotrivit pt masina mea, si de aceea sa dea erori? Daca da, cum de a mers cca 4000km -de cand am adus masina si pana la prima eroare- fara sa dea eroare? acum astept 1 sapt sa vina comanda de suruburi pt injectoare, asa ca sunt deschis la pareri! Multumesc anticipat!
    1 point
  24. ASR te ajuta daca mergi pe zapada/polei, de exemplu, la plecarea de pe loc sau accelerari bruste. In unele situatii trebuie dezactivat. Am urcat asta iarna o panta cu zapada. Dupa ce am chinuit biata masina minute bune si am ajuns greu la destinatie, am realizat ca trebuia sa dezactivez ASR-ul. ESP-ul, daca stiu bine, trebuie dezactivat in conditii de iarna, pentru ca atunci mai rau incurca. Pe uscat, insa, face minuni. Pe mine acest sistem m-a scos o data dintr-o posibila belea.
    1 point
  25. Salutare! Aceasta este primul meu reply pe vwforum. ( vor fi foarte multe in viitor). Precizez ca am citit toate reply-urile acestui topic. Parerea mea despre functionalitatea ESP-ului( cu tot ce include el) este urmatoarea: - pe timp ploios, cu carosabilul umed este extraordinar de bun ESP mai ales la viteze mai mari.( 100-120 Km/h) - pe timp de iarna, la plecarea de pe loc pe mine nu m-a ajutat. Din contra masina ma tragea sa intre in sant.( drum putin inclinat spre dreapta). Recunosc ca un aveam cauciucuri de iarna. Prima data m-am chinuit foarte mult sa plec. A doua oara intr-o situatie asemanatoare, am declupat ESP-ul si m-am "chinuit" mai putin.
    1 point
  26. rhunder: citeste topicul de la inceput si gasesti raspunsul, in unele cazuri masina urca mai bine cu asr-ul decuplat cum s-a intamplat si la tine spre exemplu.
    1 point
  27. pe zapada aceasta amarata de astazi am gasit la doamn ghica (pe unde era avionul) strada blocata de o domnisoara cu un golf care se chinuia sa urce si nu reusea. Am oprist masina ca oricum nu aveam cum sa merg mai departe si m-am dus sa ii dau un ghiont sa plece. CUm a mai venit inca un sofer am reusit sa o facem sa urce dealul, insa surpriza a venit cad am vrut sa plec si eu si a trebi sa dezactivez asr ca sa pot pleca linistit. Intrebare: Pe zapada nu e mai bine sa merg cu asr dezactivat? Mie mi se pare ca masina porneste mai usor pe gheata/zapada fara asr, voi ce imi recomandati? Multumesc
    1 point
  28. ASR Sistem de reglare a fortei de tractiune – reduce momentul de rotatie al motorului (forta cu care acestea tinde sa se invarta) in cazul in care rotile tind sa patineze la demaraj, asigurand astfel o aderenta mai buna pe drumurile cu aderenta scazuta, nisip-zapada-gheata. Daca o roata incepe sa patineze, calculatorul motorului reduce sistematic cantitatea de combustibil injectat, lucru prin care puterea motorului, si cu aceasta forta de tractiune care trebuie transmisa, se reduce. Important: —–> Daca urcati un drum abrupt pavat cu pietris si aveti ASR-ul cuplat este posibil sa resimtiti in mod straniu (care poate speria un pic…) ca masina nu are putere sa urce. In acest caz, opriti masina, asigurati-o cu frana de mana, decuplati ASR-ul, iar la procedura de pornire in rampa aveti grija ca debreierea sa fie facuta cat mai lent (cat mai putin brusc). Masina isi va recapata puterea, insa aveti grija sa recuplati ASR-ul in momentul in care urcarea ia sfarsit. explicatiile sunt luate de aici http://www.totalauto.ro/2006/03/05/asr/
    1 point
  29. Confirm ce zice Ice, testat de zeci de ori.
    1 point
  30. Daca ai ESP (care include si ASR) si apesi pe butonul de ESP, se dezactiveaza si ASR-ul. Testat 100% pe un Golf 4 si un Audi A4.
    1 point
  31. 2alec... daca nu ai buton de ESP nu ai deloc sistemul... @dragon ballz... ASR este prescurtarea de la AntiSlipReduction si practic e controlul tractiunii ...este o componenta a ESP nu a ABS... altfel spus poti avea ASR fara sa ai ESP dar daca ai ESP vine inclus si ASR-ul... ZGB spre ex are doar ASR... pe bordul lui este un buton de decuplare a acestuia... ...ABS=AntiBlockingSystem poate sa includa EBD=ElectronicBrakeDistribution.... asta asigura un control mai bun al distributie franelor pe cele 4 roti...
    1 point
  32. este clar camartorul ESP aprins in bord este pt a aminti ca este desactivat temporar si, daca s-a uitat de el, trebuie reactivat. am simtit pe pielea mea in multe depasiri si pe ploaie cat de mult ajuta ESP-ul. cum spunea cineva mai sus el trebuie dezactivat pe nisip, pietris si alte suprafete de genul asta sau daca vrei sa te joci cu masina intr-u parcare mare care e prevazuta cu pietris sau e prospat plouat
    1 point
  33. S-a mai discutat.......totusi.. Pe langa reducerea puterii motorului,care din cate am observat se manifesta de la o anumita viteza,(in treapta I nu se observa),ASR-ul mai franeaza si roata cu aderenta mai scazuta incercand sa egalizeze vit. intre roti.....abia dupa aceea,dc. acest lucru nu este suficient,reduce din put. In unele cazuri este mai util un ASR dezactivat..(de ex. in mom. urcarii unei rampe in treapta a II-a si cu aderenta scazuta puterea scade riscand ca motorul sa se opreasca.....)
    1 point
  34. ASR este o componenta a ABS-ului si ajuta la micsorarea distantei de franare si asigura un control mai bun al sistemului de franare. ESP-ul este sistemul de control al stabilitatii, adica te ajuta sa nu derapezi , iar daca iei o curba stransa cu viteza pe o suprafata cu mietris sau uda mentine traiectoria masini, blocheaza scartaitul de roti sau pe zapada invarte rotile in trepte ca sa creasca aderenta(nu am simtit la golf pt ca nu am derapat atat de tare dar pe mercedes face si frana de motor)oricum esp-ul pe mine m-a ajutat in multe situatii pe ud si in depasiri
    -1 points
  35. Problema este ca am gasit H7. H7/R (far cu oglinda) si H7/S (far cu lupa). De care sa iau? Pentru faza scurta H7/S, ca are farul lupa? Care o fi diferenta intre ele?
    -1 points
  36. @Muale: mersi de sfat. Recomanzi ceva ? Nu sunt familiarizat cu produsul. gen asta? (nu fac reclama, e primul din lista) http://www.emag.ro/prosop-uscare-auto-pro-detailing-90x60-cm-49920/pd/D395LYBBM/ Prosopul de uscare e ok pentru sters geamurile/parbrizul ? Rutina mea de spalat e cam asa: - aplic spuma activa - clatesc - aplic spuma activa - aplic manusa microfibra pe caroserie - clatesc cu apa cu osmoza - sterg cu pielea de caprioara. Sunt corecti pasii ? Imi poti sugera imbunatatiri ?
    -1 points
  37. daca nu stapaniti ff bine fenomenul eu zic sa nu va mai dati cu presupusul ca asa "cred eu" sau asa mi se pare mie !! Decat sa ajutati omul mai rau il bagati in ceata !! La Cffb, Cfgb, Cffd au fost probleme la pompele apa . La aprox 1/4 masini (personal cred ca procentul este mai frecvent) acestea au cedat intre aprox 120k - 180k km . Daca pompele au fost schimbate in reprezentanta se poate observa ca masina a intrat cu reclamatie referitoare la pierdere antigel . Si daca tot s-a demontat distributia e clar ca s-a montat una noua !! , ceea ce nu poate insemna decat un plus !! si nicidecum ceva putred la un lucru nou . PS .Si cand vrei sa dai 13mii pe o masina acasa si inmatriculata al carei pret in .de e 15mii cel putin nu vad de ce sa iti mai faci probleme ... .
    -1 points
  38. Nu te grabi sa raspunzi. Nu esti obligat s-o faci. Iar cand o faci, nu te contrazici, altfel vor zice colegii ca le vinzi gogosi, si n-or sa-ti mai raspunda. Asa ca verifica bushonul ala ...
    -1 points
  39. Iti pot arata bordul meu daca vrei pe oras , scade si la 5.6 iarna , dupa cca 10-15 km mers , numai ca nu ma dau la ea , motor 1.6 TDI
    -1 points
  40. Salut, urmeaza sa cumpar in weekend un golf 6 2.0 TDI din 2012. Azi am discutat putin cu 3 mecanici intr-un service si m-au speriat putin dupa ce m-au sfatuit sa ma feresc de 2.0 TDI, sa caut 1.6 TDI. As aprecia daca mi-ati da cateva sfaturi legat ce aceste 2 motorizari. Multumesc.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!