Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.02.2017 în toate secţiunile
-
Eu zic ca e normal.Si la mine in functie de temp. de afara sau cea a motorului urca si la 1200 sta cit sta si revine la relantii.La pornirea climei iar creste putin,no problem.2 points
-
daca s-ar aprinde la lipsa 200ml... majoritatea diesel-urilor / PD-urile garantat - ar avea martorul galben aprins /avertizarea in bord. ideea era ca nu este nicio diferent intre existenta/aprinderea ledului cu rosu din cluster sau avertizarea pe maxidot - tot atat dureaza, tot asa functioneaza. Led este la minidoturi... nu discut despre conditiile in care te avertizeaza. Ca sunt VAG, BMW sau Mercedes... nu sunt unele mai dihai ca altele... din pacate. Sunt o gramada de BMW-uri cu probleme, lanturi rupte, s.a.m.d. Ca orice produs din ziua de azi, se merge pe consum - chiar daca noua nu ne convine acest lucru.2 points
-
Exact - cand nu avem pe joja, se poate sa lipseasca 1L. Tu ai oprit repede si de accea nu ai deteriorat motorul - aici depinde si de dinamica, noroc, etc. Legat de martor - am vazut ce s-a scris pe FB. Nu prea ma omor sa discut pe facebook - au dreptate.... si nu prea - deoarece faptul ca ai martor LED pe ceas, nu inseamna ca e mai bun decat avertizarea pe display - care apare rosu, cand nu ai presiune... deci, ulei ioc sau lipsa presiune - pompa defecta. Si ledul si avertizarea pe display - sunt tot electronice, gestionate prin intermediul clusterului - tot din eeprom/procesor este aprins ledul/avertizarea. Asa ca indiferent de forma, senzorul de presiune (cel care aprinde rosu) trimite informatia prin intermediul cablajului in ceasuri - care judeca si aprinde led/avertizare, in functie de model ceasuri. Pai la Passat B8, cel echipat cu display-ul de 12.3 inch in locul ceasurilor analogice....ce leduri sa se aprinda ? Deci, oricum vine informatia, depinde de foarte multe componente electrice/electronice - senzor, cablaj, ceasuri.2 points
-
Samy Manole, in principiu, cumparatorul de buna credinta nu pateste nimic. Sunt insa niste directive europene in materie de drept fiscal, rezultate in urma unor spete in instanta, care spun ca in masura in care cumparatorul avea cunostinta de faptul ca participa la o frauda, este solidar cu cel ce a facut frauda respectiva...Stiu ca pentru ceea ce spun o sa-mi atrag multe dislike-uri, dar mie mi se pare normal. Daca samsarii astia care fura cu nesimtire din bugetul de stat ( si falimenteaza firmele comerciante serioase, care nu au cum sa ajunga la un pret ca al celora care fura ) nu ar avea cui sa vanda masinile masluite, toata treaba asta s-ar termina...principiul e foarte simplu, numai ca este nevoie de constiinta civica si respect pentru ceilalti...Da stiu, sunt lucruri utopice .... Revenind, am eu un Passat 2013 de 177 cai, l-am luat din afara cu 180.000 km si i-am facut eu vreo 15000 repejor, asa...si nua are nici o problema ( Doamne ajuta !) , vorba aia: apa, paie si bataie...si nu vad de ce ar avea alte probleme decat cele ale motorului de 170 sau 140 cai.Mai ales ca nu e cu Adblue... Legat de ceea ce spuneam...http://www.profit.ro/stiri/operatiunea-xenon-intelegerile-dintre-cumparatori-si-vanzatori-de-masini-second-hand-pentru-evitarea-tva-duc-la-plati-in-plus-si-chiar-acuzarea-de-evaziune-fiscala-155485632 points
-
2 points
-
Adevarat eu nu fortez motorul schimb la 2500 si 4000 cred ca a vazut in vreo 2 sau 3 cazuri1 point
-
de fapt cam asta e orientarea si ca preturi , ai dreptate X3 costa atat nou cat si second cat Touareg , desi Touareg trebuia sa se bata cu X51 point
-
1 point
-
Nu te grabi sa raspunzi. Nu esti obligat s-o faci. Iar cand o faci, nu te contrazici, altfel vor zice colegii ca le vinzi gogosi, si n-or sa-ti mai raspunda. Asa ca verifica bushonul ala ...1 point
-
NU. Se stabileste cand se asambleaza motorul si cand se inlocuiesc bielele si/sau pistoanele. Grosimea garniturii de chiulasa se stabileste in functie de cat ies pistoanele din bloc De exemplu pentru cod motor BMP: Grosime [mm] 1,49 mm Diametru [mm] 82 mm Numar gauri 1 Tip simering garnitura metal-piele Abatere piston de la [mm] 0,91 mm Abatere piston pana la [mm] 1 mm Grosime [mm] 1,51 mm Diametru [mm] 82 mm Numar gauri 2 Tip simering garnitura metal-piele Abatere piston de la [mm] 1,01 mm Abatere piston pana la [mm] 1,1 mm Grosime [mm] 1,65 mm Diametru [mm] 82 mm Numar gauri 3 Tip simering garnitura metal-piele Abatere piston de la [mm] 1,11 mm Abatere piston pana la [mm] 1,2 mm1 point
-
Vine caldura,incepem munca :-) Vreau sa fac deschiderea automata a portbagajului din telecomanda. Momentan am comandat doar cele 2 puffuri Am mai comandat aquapel,am fost foarte multumit de celalalt tratament. Iar cireasa de pe tort pentru mine sunt ledurile matrix, au ajuns intr-un final. Am incarcat un video in urmatorul link https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1126656867463831&id=8834155817879621 point
-
Mmdaaa dar si ai consumuri de 4.5%..cea ce arata ca mergi pe consum cam tot timpul...adica mers constant si turatii joase. Daca si folosesti caii putere o da pe consum moderat de ulei, mai ales dupa 10 000 km, mie intotdeauna dupa ce am trecut a inceput sa scada nivelul. SI acuim am 3500 km din care 2500 in stil sportiv, turat de multe ori pana la 4000 rpm si viteze relativ mari si inca nu se vede scadere nivel pe joja. Dar stiu ca dupa 8-10 000 km de la schimb o sa apara fenomenul si pana la 15K km voi completa cu intre 300-500 ml ulei (Castrol LL 3 , 5W-30 cumparat de la reprezentanta) . Consider si eu ca aceste TDI-uri de noua generatie cam consuma un pic, fara sa poti spune ca au o problema anume... nu consider ca ar fi o problema pana ce consumul ramane in termene rezonabile. Pentru mine la 15K km un consum de 500 ml este absolut acceptabil, mai ales la stilul meu mai energic extraurban cu motorul bine incalzit!1 point
-
1 point
-
Este cu 2-3 mii mai ieftina decat una similara din DE. Ori a fost fraudat TVA-ul (inca se mai face chiar daca nu la nivelul de acum cativa ani), ori e masina lovita luata din licitatii si reparata prin salaj, ori, mai rau, este masina lego.1 point
-
1 point
-
Va salut. Doresc sa prezint si eu masina mea, cumparata de circa 4 luni, din Germania, de la persoana fizica, cu toate servisurile la VW, la 162.000, in prezent am 166.300. Stiu ca pare greu de crezut ca o masina de 10 ani sa aiba doar atat . Am dat pe ea 7000 euro, mult putin nu stiu ce sa zic, dar mi-a placut ca a fost ingrijita. Ca dotari are pachetul highline, cam ce se vede in poze, navigatia a apus-o neamtul, un rns 310, si sunt nevoit in viitor sa schimb Can , are terminatia C ; deocamdata nu mi-a descarcat bateria ( am inteles ca pot avea asemenea problema ) . Si-a mai montat webasto , care functioneaza foarte bine, am telecomanda si iarna asta chiar si-a facut treaba. Am inscris-o pe 1 februarie ( fara taxa ) , am schimbat la reprezentanta consumabilele , ulei , filtre si ieri uleiul la cutie, plus o garnitura la pompa tandem ( foarte putine scurgeri ).1 point
-
1 point
-
a trecut mai putin e o ora.... Radu - eu zic sa mergi pe sfaturile noastre.... ca stim ce vb (in general)1 point
-
Confirm cele spuse de Salieri. Live, in 3 dimensiuni e alta masina. Recomand sa o vedeti in natura.1 point
-
1 point
-
Eu am schimbat primul ulei la 30.000 km, acuma am 57.000 km si la fel nu am completat deloc cu ulei. De la 0 la 30.000 km s-a aprins o singura data martorul de ulei la 23.000 km si am completat 500 ml.1 point
-
Vezi vin-ul si posteaza aici ce si cum si cand s-a schimbat. Parerea mea ramane ne-schimbata, nu m-as atinge de ea. Defapt nu m-as atinge de nici o masina de la samsari. Poate unele sunt bune, nu zic, dar procentual riscurile asumate depasesc de multe ori potentialele castiguri. Daca scroll-ezi putin pagina de autovit, mai vezi si alte A6-uri care sunt, suprinzator, tot cu "190.000 km". Nu te incanta.1 point
-
Exact acest lucru am vrut sa subliniez si eu - ca nu are legatura forma de afisare - face aceelasi lucru, timpul de raspuns fiind aceelasi - ca exista si cazuri in care nu te avertizeaza sau o face mai tarziu/prea tarziu - se intampla, e adevarat. Exista si senzori defecti, care citesc eronat, etc....1 point
-
Postarea aia de pe facebook nu dovedeste nimic, decat ignoranta celor care au facut-o . MIL urile se aprind in bord dupa anumite standarde indiferent de masina, (mai ales durata cat sta aprins, daca e intermitent sau aprins tot timpul.), dar ca si implementare a becului respectiv asta depinde de masina, la unele mai vechi e doar acel martor in bord, la altele mai noi au scos martorul si se aprinde maxidotul, la altele si mai noi se aprinde poate tableta din bord etc.1 point
-
Primele 2 piese le-am montat deja, din setul de butoane si butonase Sunt bucuros ca butonul de la switchul oglinzilor, merge perfect cu cel al diferentialului. Urmatorul proiect ar fi lecat de trimurile interioare pe care vreau sa le colantez cu folie si nu sunt hotarat daca sa le fac tot gri sau negru lucios sau ceva imitatie de carbon, mi-se pare ca pe R50 sunt de carbon..ideea e ca nu vreau un aspect "ieftin" si din pacate trebuie sa fac asta caci am zgarieturi pe ele si pe consola centrala si nu le suport ! M-am gandit si sa iau inca un set de mahon, care au marginile de aluminiu si sa colantez mahonul cu negru lucios..1 point
-
Este in planul pe termen lung si turbo, normal Intre timp, mai adun mici piese. Proiectoare oem by hella Si un mic sneak peak cu ceea ce va fi casa proiectului1 point
-
felicitari, arata bine noua jucarie. Acum calm si linistit cu ea, da? Nu ca si cu Golful 4 . Ce nu ai pe ea, personal nu ma stresez ca nu o sa ai pe viitor ca la cum te stiu pui tu sa fie . Acum sincer.... cat pot sa coste farurile alea adaptive cu senzori si mai stiu eu ce? Bafta sa ai cu ea si sa ne umplii cu detalii la ce-i faci. Personal ce nu-mi place mie e culoarea... se vede orice urma de praf mizerie pe ea si asta in timp pe mine personal m-ar aduce la spitalul de nebuni, as infasura-o in folie sa nu o murdaresc1 point
-
Cautati pe google "Operatiunea xenon". Ar tb sa va lamuriti desptr ce este vb. cu TVA-ul.1 point
-
@optzeci @CristiALF Multumesc frumos, Doamne-ajuta! Sper sa vina prin mai Nu am vrut DSG pentru ca nu imi place cutia automata, am testat pe mai multe masini. In plus la drive-test am avut un model cu cutie manuala si mi-a placut foarte mult cum se comporta, din prima. Da, sigur, trimit mesaj privat cu numele dealer-ului. De aproape 2 ani am anvelope all-season la Golf si sunt foarte multumita de ele - Goodyear Vector 4Seasons, se comporta excelent si nu am observat vreun impact semnificativ pe consum. Nu am spatiu sa depozitez anvelope de vara/iarna si mi se pare incomod procesul de inlocuire (carat, pierdut timp la service, etc). In plus imi da un confort foarte mare faptul ca la schimbarea de anotimp pot pleca la drum in siguranta cu masina asa cum e, oricand, indiferent de conditiile de-afara. Am inteles de pe forumuri ca s-ar putea sa fie si la Ateca acelasi model de anvelope all season, ba chiar generatia 2, ceea ce ar fi super! @edi10000 A fost 27.000 Euro cu totul (TVA inclus).1 point
-
Cumparatorul de buna credinta nu pateste nimic. De exemplu daca cumperi un produs de la orice firma si dupa aia firma respectiva face evaziune cu tva-ul, nu vine dupa tine nimeni - e exact asa si la masina - tu cumperi o masina de la o firma pt care platesti net + tva pe factura. Daca firma face ce face dupa, nu mai e treaba ta. Oricum, treaba asta cu TVA-ul e reala, sau cel putin era o practica larg raspandita. Erau si cred ca inca mai sunt retele intregi bine puse la punct. Din ce am vb cu un dealer in Cluj de ceva timp li s-a cam infundat, dar tot mai exista posibilitati cu ceva firme de prin Polonia deci or mai fi care fac evaziune fiscala. In Cluj de exemplu prin 2014 li s-au cam spart oalele la cativa (http://www.stiridecluj.ro/social/razie-in-targul-de-masini-de-la-floresti-samsarii-auto-au-fost-blocati-la-poarta-foto-si-video-exclusiv ; http://gazetadecluj.ro/11-persoane-prinse-caruselul-tva-al-afacerii-cu-masini-second-hand/ ) De ex si cel de la care am cumparat acum 6 ani mi-a dat-o cu exact pretul pe care il avea el pe factura lui (si era cumparata pe firma nu pe pf) - motivul pe care mi l-a spus atunci a fost ca sta demult cu ea si vrea sa ruleze banii Acum eu nu stiu ce si cum o fi facut el cu firma lui, daca si-a platit tva-ul sau nu, dar nici nu ma intereseaza Acum, more on topic - Are cineva motorul de 177 cp de dupa 2013 cu peste 150.000 km? Ce probleme ar fi de asteptat la el diferit de cel de 170 si de cel de 140 cp? Sa fie astea de dupa 2013 cea mai buna alegere? sau e OK si 2010? Sau nu e mare diferenta?1 point
-
Va multumesc pentru raspunsuri. Azi a pornit si a mers perfect (probabil si fiind cald afara). M-am uitat in planul service, am schimbat bujiile acum exact 31 000 km (iulie 2013). bateria e Rombat cu ochi de acela verde (long life). Zilele viitoare voi merge sa schimb bujiile si sa vada de acele fise. P.S. nu, forumul nu e doar daca vrei sa mesteresti tu ceva la masina, ci sa fii indrumat cat mai corect, sa iti alegi niste optionale ok la o masina noua, sa eviti sau nu o anumita motorizare, practic sa inveti din experienta altora si sa o impartasesti pe a ta, in diferite domenii.1 point
-
Daca e adusa din franta e aprospe normal sa fie barele dezaliniate ,se parcheaza prin impingere1 point
-
In afara de culoare nu mai poti adauga nimic la Civic (mai sunt accesoriile de dealer: carlig, covorase, etc) pentru ca nivelurile de echipare sunt fixe. Si chiar si la culoare o sa renunti pentru ca in general la japs cumperi de pe stoc, ce are dealerul in curte. Sau poti face comanda si astepti multe luni, marti, miercuri. Asta este un lucru care nu imi place la japonezi. Dar sunt si sanse sa te pliezi pe un nivel de echipare. Oricum in echiparea de baza de 19.999 Euro pe 1 litru si 130 cai/magari la Hatchback primesti destule gadgeturi, cel putin la siguranta este aproape obsesiva lista: - pachet Sensing care contine: ACC cu low speed assit, Collision Mitigation activ la orice viteza, Lane Assist activ, frana de oras cu detectie pietonti, full-airbags, evident ESP, ASR, ABS. - diverse: hill assist, SS, clima dual-zone, scaune incalzite fata, jante 17 aliaj, cauciucuri 235/45 !! ( te dai pe curbe mai ceva ca Tempestini), cotiera spate, geamuri fumurii spate, light assist si pentru faza scurta-faza lunga, bluetooth, NAVI 7 inch, Android auto, Carplay, camera video spate. - si multe altele: frana de mana electrica cu auto-hold, geamuri electrice fata-spate, 8 boxe, volan piele si comenzi audio / telefon. Pare SF, dar am facut copy-paste din lista de preturi si dotari de la dealer. Pare SF #2, lista de dotari de pe piata Euro este mult mai bogata decat cea din America. Daca la Skoda adaugi aceste optionale, care nu sunt in standard nici macar pe Style, o sa te sperii cand vei sari de 4000 Euro. Pare SF #3, dar la aceleasi dotari Civic este semnificativ mai ieftin decat Octavia. Cel putin cu preturile de lansare. Nu stiu daca le vor pastra asa, dar am un feeling ca au tot interesul sa nu le schimbe. La ultimul nivel ai amortizoare adaptive fata spate si cu mod de soacra, piele, trapa, kessy, 10 boxe si 2 subwoofere, player audio inteligent - nu poti asculta manele, incarcare wireless telefon, incarcare gratuita pe viata pentru lanterna telefon, etc. Pare si mai SF ca in aceste conditii in continuare Honda NU ofera parbriz incalzit full la niciun nivel de echipare. Zici ca parbrizul incalzit este piatra Krypton pentru ei. Este doar cu degivrare in partea inferioara acolo unde sunt si stergatoarele. Si ma arde tastatura sa mai scriu cate ceva cu # dar se supara @ShadoWzZ1 point
-
Garnitura ramane obligatoriu aceeasi grosime. Daca la planeitate se ia 0.1mm tot atat se ia si din scaunul supapelor. Victor Reinz e ok1 point
-
Joja uscata ... In motor mai pot fi peste 3L ulei . Daca functioneaza sau nu mesajul de presiune ulei se poate verifica foarte usor ,fara riscuri1 point
-
1 point
-
maneta de la stergatoare sa fie pe prima pozitie in sus, da ? Nu pe off. Altfel - trebuie verificat pe centrala electrica si pe senzor, la long coding - sa nu fie dezactivat.1 point
-
Sa fim intelesi: ORICE (!) Bmw chel nou nu merita banii, este o mizerie ca si calitate/scaune (exact cum spui si tu) si nu te vei simti in vecii vecilor ca ai o masina de clasa pretinsa, ba din contra, este mai rau ca in Octavia. La orice BMW nou trebuie sa bagi macar vreo 5-6k EUR in optionale (neaparat ceva cu scaunele de ex - gen min "Sport", automaat, xenon si alte minime necesare) ca sa simti ceva. Dar daca ai facut acest lucru (si ai ramas falit ) , atunci lucrurile sunt schimbate mult. Mie imi place Tiguan, dar consider ca X1 este peste el:1 point
-
Este sesizabil sub Tiguan ca si calitate, as spune ca dpdv materiale este chiar sub fostul Tiguan, este foarte foarte mic in interior, m-am simtit inghesuit pe laterale si cu spatiu insuficient pe lungime. Daca urci 4 persoane s-a terminat cu orice varianta de comoditate, stai cu genunchii foarte flexati. Pasagerul din dreapta mi s-a parut foarte aproape. Da exista ZF8, da, variantele foarte bine dotate au scaune misto (cele standard sunt sub cele standard de Golf), motorul diesel sunt zgomotoase. Si este foarte foarte scump daca vrei sa-l echipezi decent. Dar, nu arata rau1 point
-
Am vazut video-urile de pe Net, nu am fost la td. Parerea mea este ca e peste Tiguan la calitate, spatiul interior pare suficient (nu imi dau seama daca e marginal mai mare/mic decat in Tiguan). In plus exista ZF-8, bullet proof la fiabilitate, motoare diesel (mai zgomoase) apreciate si performante..Mie imi place sa stii.1 point
-
Sincer, nu prea vad cum a iesit Tiguan-ul in fata lui X1... . In afara de pret, nu vad cum l-ar depasi... - de exemplu eu as alege X1 daca banii nu ar conta.1 point
-
Eu am citit un test de 100 de mii de km cu 0 km in Auto Bild si e cu versiunea anterioara de Sportage (2012-2016). Din ce stiu eu, cel putin in Romania (si citesc toata presa auto din 1998 la zi in fiecare luna), AMS nu publica teste de anduranta individuale de 100 de mii de km.1 point
-
are suspensie independenta . câteva pagini mai în spate sunt câteva fotografii cu puntea spate.1 point
-
Nu masina...deja aici vorbim de piese uniformizate de catre VW folosite in toate marcile sale, si da VW incepe sa dea in bara rau de tot la fiabilitate...reduceri de costuri- optimizari de costuri/calitate unele peste altele...rezultatul, niste conserve frumos ambalate si echipate si atat.1 point
-
revin cu feedback. problema pe care o aveam (limitarea turatiilor motorului la 4000RPM si aprinderea martorului ECU in bord) era generata de un senzor defect care transmitea informatii referitoare la presiunea de ulei. Senzorul a fost schimbat. Totodata s-a schimbat si intregul ansamblu al oglinzii retrovizoare (cea din interior) - aparent senzorii care decid controlul fazei lungi nu functionau. Azi am luat masina inapoi de la reprezentata. Toate operatiunile au intrat pe garantie Si pentru ca lipsea cireasa de pe tort - azi mi-am dat seama ca geamul dreapta fata face figuri la activarea functiei confort (urcarea / coborarea geamului fara a tine apasat pe buton ci doar printr-un impuls). Cand vreau sa ridic geamul la maxim, acesta urca si cand ajunge sus (inchidere completa), coboara singur pana la jumatate. Prin urmare, am miercuri programare din nou la service. Consilierul mi-a spus ca va trebui schimbat calculatorul usii. Cea mai fiabila masina pe care am avut-o pana acum ... NOT!1 point
-
Si la orice depasiri pe care le incepi in panta, gen zona cu 2 benzi de pe Dealu' Negru, Posada, Valea Oltului. Cu cat vei avea mai multa greutate in masina cu atat se va simti mai tare diferenta. Dar, nu e prea fair sa comparam 190TDI cu 150 benzina. Ar trebui comparatia facuta strict pe motoarele de 150 cai.1 point
-
Codul motorului („codul motorului“ şi „numărul curent“) se găsesc în stânga, la rostul de separaţie dintre motor şi cutia de viteze. Suplimentar, codul motorului este poansonat şi în spatele filtrului de ulei, pe blocul motor. 06H103021L pare ca e bloc de 2.0 06H103011H bloc 1.8 BZB >> 15.09.2008 06H103011AP bloc 1.8 BZB 16.09.2008>>1 point
-
Multumesc. O sa-mi lipseasca Vw-ul, am avut zero probleme cu ea in 6 ani (nu am schimbat nici macar un bec) si este ca noua. CHR nu e o masina pt oricine, design-ul este controversat si nu este foarte practica dar am vrut sa fiu altfel (putin mai mult) pt ca o viata am. Daca o sa regret sau nu o sa vad in timp. Masina a costat 28k dupa discount (care este ff mic) si mi-au dat accesorii de cateva sute de euro. Am primit ieri din sistemul Toyota data probabila a productiei: saptamana 2 din august. PS O sa raman activ aici, sunt multi oameni de calitate cu care te poti consulta si care dau sfaturi pertinente. In plus, nu se stie ce ne rezolva viitorul...1 point
-
Eu am dat avansul ieri: o sa iau CH-R hibrid cu multe dotari. Nu e la fel de practic precum Steca sau Tiguan dar vreau si altceva. Ma hotarasem la Avensis dar cand l-am vazut in show-room a fost dragoste la prima vedere. Ajunge in 7 luni1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00