Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.02.2017 în toate secţiunile
-
am intrebat la reprezentanta vw cat costa schimbul si mi-a zis ca in jur de 180-200, cu lichid cu tot. e scump? daca ma duc la skoda poate sa fie mai ieftin? schimbul cu aparat plus aerisire la fiecare roata si test la final. ce nu-mi prea place desi e lichid oem, e dot 4, nu e 5.1 .2 points
-
Niste detalii legate de uleiurile Fuchs cu tehnologia XTL. O folosesc ei si la camioane. Usureaza pornirea iarna, uleiul are o fluiditate mai mare. Reduce cu pana la 3% consumul de combustibil.Motorul este silentios la pornirea la rece. https://www.youtube.com/watch?v=KWTGvzilMrQ http://www.fuchslubricants.com/Content/downloads/20535_Passenger%20Cars%20Brochure.pdf http://www.fuchslubricants.com/Content/downloads/TITAN-XTL-Engine-Oils-DL-04584094.pdf http://www.energy.ca.gov/ab1007/documents/2007-05-31_joint_workshop/2007-05-31_XTL_SCENARIO.PDF http://www.otctoolkits.com/xtl-projects-and-the-oil-price/ Pe langa asta, si userul deenman de pe forum, foloseste varianta GT1 5w40 XTL si este foarte multumit de ulei. Uleiul pe care vrei sa-l alegi, are aprobari foarte bune daca te uiti http://www.fuchsbenelux.com/products/titan-gt1-pro-c-3-sae-5w-30-xtl pe langa vw 504-507, gen BMW LONGLIFE-04 MB-APPROVAL 229.51 PORSCHE C302 points
-
Am reusit Duminica sa fac o evadare pana la Gura Diham pentru un traseu montan pana la Poiana Izvoarelor . A fost o zi super ca vreme sus pe munte . M-am dus pe DN1 si m-am intors pe Rasnov-> Rucar -> Targoviste . A fost o coada pe DN1 la intoarcere de nedescris !!! Toata lumea se inghesuia pe DN ...... Pe Rucar a fost aproape de pustiu ! Putin mai lung drumul dar zero stat la cozi ! M-am bucurat de peisaje cu un consum de 5.3% ! Fara portbagaj pe masina e boierie2 points
-
Mersi frumos! Nu am mai cerut in alta parte si am zis ca decat sa schimb acum parbrizul si sa ma trezesc cu vreo piatra care sa necesite automat inca o schimbare, il las asa pana apare ceva mai important. Cum am zis, nu deranjeaza deloc la vizibilitate si nici nu e crapat cu totul. Nu vreau sa am de a face cu meseriasii de reprezentanta de prea multe ori, mai ales ca ar fi imbinare sus cu rama de la trapa, iar mai bine decat a pus robotul nu cred ca pune omul.2 points
-
Si pe spate cum aerisesti valvele din ABS? Eu zic ca trebuie respectata procedura idem si pe spate, eu asa aerisesc pompa ABS. Sau intre aerisiri rulez un Output Test sa scoata aerul din pompa ABS. Cand aerisesc o fac pe toate rotile de obicei, am observat ca prinde frana ciudat daca aerisesc pe rand sau pe o punde odata. Folosesc 4 flacoane cu furtunase de acvaristica, le montez pe toate (pe fata dau rotile jos) si deschid toate aerisitoarele, fac pedale apoi inchid aerisitoarele si apoi rulez pompa ABS prin ambele proceduri si alternez cu aerisile ca sa scot aerul sau lichidul murdar din ea, iar apoi continui sa aerisesc si sa schimb lichidul in instalatie, practic daca nu ramane borcanelul fara lichid pompa e in regula, eventual aerisesc o tura mai lunga doar puntea spate sa imping afara aerul daca exista si totodata lichidul murdar, si la final o aerisire generala. Atentie ca pe fata curge singur lichidul destul de binisor, si atentie la aerisitoare fiindca sunt pacatoase si trag aer pe langa filet in etrier deci nu recomand metode ce implica pompe de vacum si intre aerisiri trebuie stanse bine chiar daca folositi flaconul cu furtun imersat in lichid. Lichid e bine sa aveti cel putin un litru, eu am consumat mai mult de un litru pana m-am deprins, dar am fost placut surprins sa constat ulterior ca masina se lipeste de asfalt la franare brutala. Cei drept practic am reconditionat tot sistemul de franare, un link pt. cine doreste sa se indeletniceasca:2 points
-
Toata tarasenia a pornit de la motorina de vara dupa cea de iarna. Motorul a devenit mai zgomotos. Poate era de la caldura, nu stiu. Am folosit toata iarna Mobil Extra 2T dupa cel galben din Kaufland. Cand a venit vara am marit ratia de la 33ml la 10l (1:300) la 40ml la 10l (1:250) eu avand DPF. Degeaba. Am trecut pe MOL Dynamic Sprint 2T. Nimic. Aceeasi chestie cu ulei de motor nou in motor. Am continuat toata vara asa. Acum am incercat doar Efix 51 simplu (63l peste 3l ramasi in rezervor). Zgomotul s-a accentuat foarte putin. La mine cand motorul e cald (peste 80 grade) nu mai tzacane/rapaie aproape deloc. Am incercat Metabond Megasel 10ml la 10l. Forta s-a simtit, zgomotul s-a diminuat cam la fel ca la uleiul 2T dinainte. Am zis sa bag dinou Kaufland 2T ca vara trecuta. Am bagat 33ml la 10l (1:300) si rezultatele sunt neconcludente: nu imi dau seama daca s-a schimbat ceva. O zi imi pare mai silentios, a doua zi mai zgomotos. Vorbim de zilele astea cu 18-19 grade cand plec de acasa. Am citit de Redline 85+ si de Redline RL-2. Am comandat Redline RL-2 care are rol doar de protectie/lubrifiere fara cetane booster. O sa golesc rezervorul actual si apoi o sa fac plinul cu Efix 51 de la aceesi pompa/statie si o sa incerc RL-2-ul. Daca e satisfacator o sa renunt la 2T. Ca si bani cu ratie de 6ml la 10l RL-2-ul costa 0.13RON/l (95RON bidonul de 443ml) pe cand uleiul 2T Kaufland (30RON/l - l-au scumpit de la 25RON/l) in ratie de 33ml la 10l costa 0.1RON/l. Dar o sa revin cu feedback peste vreo 10 zile aproximez.1 point
-
@snapisrl si inca ceva, cu verificarea doar la reprezentanta fara condus de cineva care stie masina sau un dyno... Am fost acum cativa ani cu un prieten tot la Bucuresti dupa un Seat Leon 2.0. Totul parea OK, era persoana fizica, cumparat din reprezentanta din RO, istoric in reprezentanta, cei din reprezentanta au dat verdict bun la masina, au spus doar ca tb schimbata o bucsa sau ceva de genul. Am condus-o si eu ca aveam golful 1.9 tdi si cam stiam cum tb sa mearga un tdi PD, si mi s-a parut clar puturoasa, ceva nu era OK cu turbina, nu avea nerv nici cat a mea... Am vorbit intre noi si ne-am decis sa vedem cat ar costa reconditionare turbina si am decis ca merita suma de achizitie plus eventuala reparatie la turbina... A sperat sa pice totusi un pic mai tarziu, dar nici nu a ajuns cu masina la Iasi ca a picat - limp mode pana acasa ... Partea buna e ca reparatia a costat exact cat calculasem noi dinainte, dar a stat vreo doua sapt cu masina abia cumparata pe tusa. Atunci am invatat ca rezultatul reprezentantei a fost fix banana... Pt istoric daca e facut in reprezentanta, e OK, dar pt starea reala a masinii tb rulata de cunoscator al marcii si motorului sau Dyno.1 point
-
Altfel sta motorul la tractiune fata, raportat la gabaritul masinii. Uite-te si in lista postata de Flavyus mai sus cu modelele testate de AMS, sa vezi ce scrie despre X1. Si a fost penalizat si in testele altor publicatii pt ca dinamica nu e asemanatoare unui BMW, dar pretul e. Cateva pagini in urma se postau clipuri video cu testul elanului si la ce viteze pot evita SUV-urile obstacolele. In schimb acum nu mai sunt masini de alergat pe circuit ca sa vedem diferente..1 point
-
Si ce daca e pe nativ tractiune fata? Nu e diferenta mare fata de trecut, la xDrive imi spui tu ca va sesiza ceva omul de rand ? Hai sa fim seriosi, oricum astea nu sunt masini sa alergi cu ele pe circuit/sosele ca sa vezi diferente. In schimb este un plus pentru spatiu, portbagaj, dimensiuni, calitate.1 point
-
ce parere aveti daca spun ca inca mai am distributia originala(2005)? si chiar ma gandesc daca e posibil sa schimb numai curelele, ca alea imbatranesc, rolele si pompa am inteles ca cele originale sunt mai bune fata de ce gasim la magazin. la km putini mi se pare rezonabil sa mai tina. pana si la dacie tinea pompa 100k km, cu "antigel" vai mama lui.1 point
-
1 point
-
Eu am citit un test de 100 de mii de km cu 0 km in Auto Bild si e cu versiunea anterioara de Sportage (2012-2016). Din ce stiu eu, cel putin in Romania (si citesc toata presa auto din 1998 la zi in fiecare luna), AMS nu publica teste de anduranta individuale de 100 de mii de km.1 point
-
Pai te-ar incanta sa ai ecran mai mare dar care pastreaza aceeasi rezolutie si performanta ? Zic pentru ca la mine mai sacadeaza in anumite situatii.1 point
-
Am verificat astazi la VW Ploiesti(Darius) daca imi apare ultima rezivie facuta anul trecut (feb. 2016) la Skoda (Mobel) si nu apare in istoric ... Care o fii cauza !?1 point
-
Prim proprietar cu gusturi bizare Volanul asta cu flat bottom (varianta fara piele perforata) e standard pe S5, omul a platit extra pentru cel rotund.... Din pacate nu In schimb eu nu am reusit pe uscat, cu rotile de vara, sa o fac sa subvireze, probabil pe circuit s-ar simti nevoia dar pe drum public n-am reusit sa-i ating limita, nici cand m-am dat 1h in continuu intre Poiana Bv si pestera Rasnov.1 point
-
Toate bune si frumoase...masinuta se apropie de 90.000 km. Intre timp mi-a aparut saptamana trecuta check engine si urmare unei diagnoze se pare ca este vesnica N80 (1089 - P0441 EVAP Emission Control Sys: Incorrect Purge Flow). S-au facut toate verificarile si functioneaza cum trebuie. Am sters eroarea si dupa un drum de 600 km inca nu a reaparut. Apropo de drum...nu am mai fost plecat undeva departe cu ea de la Craciun...am si uitat ce bine merge...la intoarcere era si ud pe jos si am ramas impresionat ce bine se comporta...prind tot mai mare incredere in ea1 point
-
Eu am scos stickerele cu pistolul cu aer cald. Ies instant. Nu mi s-a intimplat sa lase urma de decolorare de la soare.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu am jante pe 17 si diferenta intre CPC6 CSC5 este de 20 RON in favoarea primelor. CPC-urile sunt mai zgomotoase si rezista mai mult guma dar prefer manevrabilitatea si comportamentul pe suprafete umede ale CSC 51 point
-
Ma bucur ca va place, momentan sunt f incantat de masina, ca de altfel si noua ei proprietara Consum la drum lung 4.6, nu mai stiam cum arata consumuri dintr-o singura cifra1 point
-
bineinteles... o parte din actiunile ESP ca sa stabilizeze masina, se fac prin reducerea turatiei motorului pentru frana de motor. Daca motorul are erori si nu functioneaza in parametri, nici ESP nu va mai fi functional.1 point
-
Nu masina...deja aici vorbim de piese uniformizate de catre VW folosite in toate marcile sale, si da VW incepe sa dea in bara rau de tot la fiabilitate...reduceri de costuri- optimizari de costuri/calitate unele peste altele...rezultatul, niste conserve frumos ambalate si echipate si atat.1 point
-
Subscriu la ceea ce a spus bfor, mai putin partea cu incalzitul! Diesel-urile au ptc si incep sa bage caldura cam de la 1 min max 2 din momentul in care ai pornit masina. E adevarat ca nu-ti baga ca si cand ai avea apa la 90 dar se simte. Pe cand la benzina avem colegi pe forum care, din cauza incalzirii deficitare, si-au facut retrofit la ptc. Uite aici:1 point
-
Momentan pica ideea cu alte jante pe 18 pt vara. Nu vreau sa iau fara sa probez daca intra peste frane sau nu. Iarna viitoare trec la 225/40/18 pe jantele originale, probabil Nokian WR-A41 point
-
1 point
-
1 point
-
Sunt masinile de la firma unde lucrez, nu vorbesc din auzite, mai putin aia cu 280k care nu apartine de firma. Care nu au avut probleme cu pompa au avut cu racitorul de gaze. Postasem la distributii, ca am vazut discutii referitoare la pompa, apoi am dat si peste subiectul asta, nu am nimic de gastigat sau pierdut, sunt doar spectator.1 point
-
Zice doar ca sistemul de pe Kia ar fi imbunatatit fata de Tucson care n-ar fi asa de eficient (!) lucru de care ma indoiesc, cele doua modele sunt ale aceluiasi grup si sunt dezvoltate in paralel.1 point
-
Vara Rompetrol S55 Efix(doar vara ca iarna cica nu este de iarna doar Efixul simplu) , iarna OMW Maxxmotion si MOL Evo. De la Petrom motorina nu iau ca absolut toti spun ca la Petrom cel Premium este de fapt OMW simplu... La benzina am fost foarte multumit de Petrom 99... Legat de biocarburant... am observat si eu la OMW ca Maxx Motion nu contine biocarburant si fata de fotografia colegului mai sus la pompa din Cluj - Temparetaura filtrabilitate era -38 grade....la motorina simpla biocarburantul era trecut clar 6.5% ca la MOL... intre MOL EVO si Maxx Motion ca si functionare nu pot sa fac diferente, chiar nu le simt. Insa cu Rompetrol S55 Efix trage mai bine motorul, dar lucru semnalat si de catre altii, filtrul de particule intra mai des!1 point
-
1 point
-
Momentul ăla când te întorci la mașină și găsești doi puști la 15-16 ani făcându-și poze cu ea1 point
-
Desfundat scurgerile de la panoramic..... Am cumparat un cablu otelit invelit in cauciuc( a fost 6 lei metru din hornbach ) si am bagat pe traseu...incercand sa nu fortez foarte mult.... Scurgerile de la panoramic dau pe peretele ignifug (sub grila aero ) si ca sa ajung la ele am demondat si stergatoarele ...scurgerile principale erau si ele blocate....o frumusete .. A urmat stergatorul spate.....duza se scoate usor tragand de ea ...eventual cu un patent cu o carpa pe el... Daca tot am umblat cu torxurile am desfacut si fata de usa din spate dreapta....geamul de acolo nefiind functional....macaraua se auzea coborand-urcand dar geamul era static....am observat ca fostul propietar il blocase cu o bucata de lemn fiindca geamul sarise din prinderea de jos...nu era nimic spart/rupt doar sarise...un pic ciudat pentru ca eu nu am reusit sa il trag de acolo..l-am clipsat inapoi ..merge ok ...il consider reparat Si o poza cu catelul stance1 point
-
Am revenit pentru feedback. Am avut nevoie de mai mult timp pentru teste. :D Am folosit timp de 30.000Km ulei 2T de la Kaufland, Bixxol sintetic de la OMV, Mobil Extra 2T, MOL Sprint Dynamic 2T si Motul 2T 710 (cu esteri), in cantitati variind de la 16ml la 75ml la 10l motorina. Cel mai des (99%) am mers pe 33ml la 10l pentru a proteja filtrul de particule (DPF-ul). Toate pe un 2.0 dci. In ultima perioada am testat RL-2 (lubrifiant si detergent), Amsoil Cetane Booster (cetane booster pur - 60-100% 2-Ethylhexyl nitrate) si Metabond Megasel (ceva lubrifiant, detergent si 70% 2-Ethylhexyl nitrate). Concluzia: Pentru lubrifiere raman la RL-2 cu o ratie de 20ml la 10l motorina. Comparativ cu uleiurile 2T, 75ml de Motul 2T 710 (cu esteri) se simt cam ca 10-12ml de RL-2. Ca pret 20ml de RL-2 sunt echivalenti cu 75ml de Motul. Ratia initiala de curatare este de 12ml de RL-2 la 10ml si apoi de intretinere 4ml la 10l. Eu pun in mod curent 20ml la 10l (adica de 5x ratia standard) pentru ca, cu ratia asta imi dispar absolut toate zgomotele suspecte de injectie. Sper sa nu stric DPF-ul. Pentru cresterea cifrei cetanice vreau sa adaug peste RL-2 unul din produsele Megasel sau Amsoil Cetane Booster. Momentan sunt in teste dar preliminar pot spune ca 20ml de Amsoil CB se simt aproximativ ca 9ml de Megasel. Unul declara 7 puncte pentru 16ml la 10l (Amsoil), iar altul 8 puncte pentru 9ml (Megasel). Megasel e mai scump per ml ca Amsoil CB. Dar aici trebuie sa mai alternez Megasel cu Amsoil CB in diverse cantitati ca sa ma lamuresc care e mai ok. Cetane booster-ele atenueaza si ele suplimentar zgomotul injectiei pe langa forta pe care o dau. Nici unul dintre produse nu contine Kerosen conform MSDS. De cand am inceput testele am folosit exclusiv Efix 51. Dupa toate testele si combinatiile, tot zgomotul Loganului benzinar de 1.4 e mai placut. :lol:1 point
-
1 point
-
Am reglat de curand unghiul de fuga si nu sunt lamurit cu valorile pe care mi le-au imprimat la sfarsitul operatiunii. Vreau doar o parere, este ok, sau nu? DIAGNOZA /// AJUSTARE Convergenta totala +01 point
-
Tizule, ai vazut cam ce materiale, ce asamblari si ce spatiu interior are X1 ? Eu zic sa faci un TD, ai fi surprins. Spun asta dupa un TD de 200km0 points
-
@visayr- explica-ne si noua te rog unde se afla mai exact siguranta de care vorbesti tu.este in cutia aia mica cu sigurante de desupra bateriei?si daca da, a cata sigurata mai exact(nr rand, luat de la stanga sau dreapta,a cata siguranta este?) @cniky - nu prea ai treaba cu dedesubtul masinii ca sa ajungi la electroventilatoare..desi iti ia cam 4 ore de munca(ca mie atat mi-a luat ca sa fiu atent la ce desfac,etc)trebuie sa dai jos bara de plastic, apoi bara de ramforsare trebuie desurubata de lonjeroane si apoi tot trager-ul desurubat de pe aripi/contraaripi(sunt 2 suruburi), apoi cu mare grija mai desfaci 2-3 clipsuri care erau in spatele radiatorului si ventilatoarelor si apleci un pic tot trager-ul in fata masiniii ca sa ai loc a desfaci cele 3 piulite de la fiecare ventilator.(mare grija la conectorii trager-ului-3 mufe pt partea electrica(2 ventilatoare si o electrocupla) si 2 furtune de alimentare radiator apa si 2 tzevi pt alimentare freon radiator clima..asta ca sa stii ce tine trager-ul dupa ce ai scos cele 4 suruburi)) Iti dai seama ca nu e chiar usor ..da in mare cam atat trebuie sa faci si cu putina atentie iti iese,ca nici eu nu mai desfacusem asa ceva..ideea e sa scoti trager-ul cu totul, sanu te complici sa scoti separat radiatoare sau altceva. Bafta!-1 points
-
Daca mai cauti, sigur mai gasesti cateva topic-uri in care sa scrii . Au fost masinile tale sau ti-a povestit cineva?-1 points
-
Pai si ce ar fi SUV ? X5? GLE Coupe ? Niciunul din astea nu face nimic mai mult offroad decat un Qashqai sau un Duster. Doar sunt mai mari si mai grele Nu are sens sa discutam de Wrangler sau de G-Klasse. Astea sunt "utilaje"-1 points
-
-1 points
-
Este fabricat de Quantum, dar la standardele impuse de VW. Ca exemplu, sa spunem ca discurile de frana de pe masina sunt facute de TRW. Daca cauti discuri de frana TRW vei observa ca sunt mai ieftine decat cele OEM (deoarece, acestea din urma, sunt fabricate de TRW la standardele impuse de VW, nu dupa standardele lor). Fisa tehnica o gasesti pe net. Eu doar am sugerat; tu poti pune ce vrei in masina ta. Sunt bune si cele enumerate de colegul TM09JNX (care sunt aproape la fel de scumpe), iar Castrol Edge este o mizerie. Parerea mea.-1 points
-
-2 points
-
Eu am masina de 15000 km, timp in care am pus Motul de 2 ori. Nu stiu ce a avut inainte de a ajunge masina la mine, dar pe abtibildul de pe usa scria Castrol (nu stiu exact de care, masina fiind cumparata din Germania, de la un nene, proprietar).-4 points
-
Nu am zis ca l.am folosit. Doar i.am sugerat colegului sa.l incerce pe ala. In topicul asta am scris ca eu folosesc Motul X-Cess, cu schimb la 8000 km. Nu am spus ca uleiul Castrol e prost, ci doar cel Edge. Cele enumerate de colegul TM09JNX sunt foarte bune si nu ar trebui ignorate.-5 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00