Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.02.2017 în toate secţiunile
-
Am lipit fibra cu banda dublu adeziva. Diametru 3mm Alimentat din calculatorul de usa si codat cu vcds-ul2 points
-
2 points
-
cel mai probabil, achizitia viitoarei masini va fi bazata intr-o proportie foarte mare de garantia oferita. cu cat mai mare, cu atat mai bine.2 points
-
Pe mine ma uimește cum au adus unii fie ei romani sau occidentali, escrocheria și înșelăciunea la rang de arta și totul absolut legal fără sa aibă niciun fel de consecințe juridice. Din ce am citit au fost schimbate discuri frână spate fata (din ce știu astea se schimba la 200k) a prezentat probleme la citirea cheii pana ce a fost comandata o cheie noua plus ca făcea figuri la deschiderea geamurilor de la distanta,pe langa faptul ca uneori nu pornea nerecunoscand cheia ...eu prima revizie la ulei si fiktredin raport o vad abia la 100k ma gândesc cum Doamne iartă ma a fost hătrănită în asa hal mașina asta fără sa se observe dpdv estetic nicio urma ? Totodată am observat un aspect în februarie are același kilometraj ca și în iunie când iar a fost dusa la Reprezentanta ceea ce naște 2 variante ori a stat degeaba ca nu a merg cheia ori a fost alergați în astea 4 luni și înainte de intrare în service au modificat bordul .... oricum sunt prea multe necunoscute și totul ma face sa bat in retragere..as fi riscat chiar de știam ca a fost taxi și dacă ar fi avut 180k după cum mi a zis băiatul de la skoda ai dar când apar atâtea și atâtea dedesubturi ma gândesc ca banii ii muncesc nu ii fac la imprimanta.... Va salut2 points
-
@loghy, sunt butoane cu incalzire si pentru masinile fara climatronic. Deci nu e nevoie sa schimbe decat panoul nu si instalatia de clima. uite aici Asa arata complet @mikutzu99 daca scaunele sunt complete atunci ai nevoie de cablurile ce duc in panou si in cutia de sigurante, panoul de AC cu butoanele de incalzire in scaune si de un manual de montare.2 points
-
2 points
-
Distributia la 2.0 tdi cr dupa 2010 se face la 210.000. Daca tu vrei sa o schimbi la 60.000 ca la vechile tdi-uri nu ai decat. Florin, verifica seria de sasiu la reprezentanta. Ai mari sanse sa fii fost masina de firma cu revizii in reprezentanta.2 points
-
Salutare, In cele din urma m-am decis sa imi prezint si eu masinuta,este vorba despre o bora care se afla in posesia mea din august 2012,inscrisa in ianuarie 2013,cu urmatoarele dotari: -an model 2001 -culoare negru metalizat -varianta dotari highline -motor 1.9tdi asv 81kw (110cai) -cutie viteze 5trepte -xenon oem + spalatoare faruri + rezervor lichid parbriz 5litri -4 airbaguri -volan piele reglabil cu comenzi -tempomat -levier frana de mana cu piele si schimbator cu ornament crom -ceasuri cromate+computer bord cu display maxi dot -esp -senzor ploaie -oglinzi electrice incalzite -incalzire scaune fata -scaunele fata reglabile pe inaltime si lombar -5tetiere -clima -cotiera fata -geamuri electrice -prezoane antifurt -perdeluta spate oem -jante 17 long beach -scaune sport -carlig remorcare detasabil cu cheita -alarma oem + senzori interior volumetrici -2chei briceag -suport ochelari sofer -radio gamma -4difuzoare audio -trimuri mahon(cam uratele) -suport pahare -priza bricheta porbagaj -roata rezerva otel cu anvelopa 205/55/16 am schimbat destul de multe chestii la masina de cand a ajuns pe drumurile romanesti :bucse bara stabilizatoare,pivoti,bucse brat(cea mare de audi tt),bielete de directie si capate de bara toate pe lemforder,flanse si protectii amortizoare noi fata spate lemforder,discuri fata brembo max cu placute ferodo, discuri spate ferodo cu placute ate,schimbat toate lichidele din masina(servo cutie motor frana),reconditionat pompa de injectie schimbat distributia si 2 tampoane la motor,baterie noua bosch,2 cauciucuri yokohama 2 cauciucuri riken 225 45 17,arcuri eibach pro kit (cea mai buna investie pana acum),reparat switchuri portiere(unu din ele face iar figuri),scos catalizatorul si inlocuit racordul flexibil,schimbat garnitura antena,presuri noi petex,arculete etrieri spate,folie autorizata pe toate geamurile,oglinda mare pe dreapta la pasager,distantiere spate h&r 1,5cm,rulmenti fatza,etc Sper ca nu am scris prea mult...voi incerca sa pun si niste poze(cei drept de prin toamna).1 point
-
1 point
-
un nou calcul azi: 11,2. Mers numai in oras, de cele mai multe ori fără să ajungă apa la 90. Câteodată am si calcat.o Putin mai tare + scaun la sofer incalzit1 point
-
Pretul corect este, probabil, cel la care a fost cumparata de catre actualul vanzator . Oricum, asa exemplar nu gasesti prea des, deci macar incearca sa o vezi pe viu si cu siguranta o cumperi cu 1000€ mai putin. Bafta !1 point
-
1 point
-
Nu masina...deja aici vorbim de piese uniformizate de catre VW folosite in toate marcile sale, si da VW incepe sa dea in bara rau de tot la fiabilitate...reduceri de costuri- optimizari de costuri/calitate unele peste altele...rezultatul, niste conserve frumos ambalate si echipate si atat.1 point
-
revin cu feedback. problema pe care o aveam (limitarea turatiilor motorului la 4000RPM si aprinderea martorului ECU in bord) era generata de un senzor defect care transmitea informatii referitoare la presiunea de ulei. Senzorul a fost schimbat. Totodata s-a schimbat si intregul ansamblu al oglinzii retrovizoare (cea din interior) - aparent senzorii care decid controlul fazei lungi nu functionau. Azi am luat masina inapoi de la reprezentata. Toate operatiunile au intrat pe garantie Si pentru ca lipsea cireasa de pe tort - azi mi-am dat seama ca geamul dreapta fata face figuri la activarea functiei confort (urcarea / coborarea geamului fara a tine apasat pe buton ci doar printr-un impuls). Cand vreau sa ridic geamul la maxim, acesta urca si cand ajunge sus (inchidere completa), coboara singur pana la jumatate. Prin urmare, am miercuri programare din nou la service. Consilierul mi-a spus ca va trebui schimbat calculatorul usii. Cea mai fiabila masina pe care am avut-o pana acum ... NOT!1 point
-
Kodiaq-ul se comanda deja de vreo saptamana - estimare livrare luna iunie. Diametrul rotii ramane constant - creste janta, scade cauciucul.1 point
-
Ca sa-ti raspund direct la intrebare, in principiu da. Daca asi fi in pozitaia de a-mi cumpara o masina noua ar fi una electrica. Nu cred sa fie masini electrice pe piata cu autonomie mai mica decat a mea , deci orice alta achizitie ar fi o idee buna. Daca ar fi sa aleg una asa-n viteza ar fi probabil un Hyunday ioniq. Autonomie de 200 km la pret de e-Golf mk1. Nu cred ca asi mai revenii la un ICE vreodata, e mult prea comfortabila si usor de trait cu ea zi de zi. Dar parca iarna pe zapada lipseste 4Motion, asta e singurul "of" pe care il am. Inca's copil Acum nu prea are sens sa schimb golful cu o alta masina pentru ca diferenta de pret nu justifica cresterea autonomiei. Avand in vedere ca am access la priza pentru incarcat si acasa, la job, si la cumparaturi, nu cred ca mi-ar folosi o autonomie mai mare. Eh, is acrii strugurii, stiu. De curios am facut o simulare pentru noul E-Golf (pretul incepe de la 37k euro) cu aceleasi dotari ca si a mea plus bateria incalzita si ajunge la 47k euro . Acelasi pret il are si un Model S P85 din 2013 cu toate optiunile, 80-100.000 km si garantie inca 4 ani.1 point
-
In 15.02.2016 avea 123.892 km. Cum are acum 119.000 km? Stai departe de orice import "latin" catre D, A.1 point
-
Arata foarte bine masina si bine dotata. Din noiembrie 2014 pana in iunie 2016, in 19 luni erau facuti 119.000km (un rulaj demn de diesel de aproximativ 80.000km / an). Din pacate in raportul autoDNA nu mai apar alte inregistrari in afara de cea din 15.06.2016 (atunci apare si un pret de 17300 euro nu stiu daca e valoare de piata sau pret de achizitie din Franta). Nu se stie unde s-au facut reviziile (inclusiv service DSG la 60k) daca s-au facut, dar chiar daca s-ar respecta rulajul ar fi maxim 40.000km in plus ceea ce nu e mult pentru diesel. Si din poze nu se vede nici macar uzura de 119.000 km. Totusi poate masina nu a mai fost atat de umblata ca in Franta. Cred ca merita vazuta si verificata in reprezentanta si daca totul e ok, cred ca 15.000 euro e un pret bun.1 point
-
Mda, in cazul asta inteleg "logica" protectiei de bara spate Desi, primul gand ar fi fost sa il demontez1 point
-
Foarte. foarte frumoasa masina...dupa cate imi dau seama este un model EXclusive...este chiar foarte dotata, mai rar asa ceva, adunate toate la un loc :DSG, 4M, DCC, ACC, alcantara si webasto...de aici si pretul mare, insa tineti cont ca masina asta de noua a fost aproape 50 mii, daca nu mai mult...asa ca, trebuie comparate masinile din privinta pretului, km si dotarilor, care uneori pot fi si 50 % din pretul de pornire, de acord ? Dragos, daca alegi cu inima, si daca banii nu constituie un impediment...masina e super. Si eu am alergat dupa dotari, si mi-a fost greu la inceput sa diger o diferenta de 3-4 mii fata de masini similare, fara dotari !1 point
-
Interventia e trecuta in istoric ,se poate verifica . Cel mai probabil a cazut pompa de apa ,lucru des intalnit1 point
-
Mai dar ce oameni cumsecade vanzatorii astia de masini. Isi zic, hai sa vand masina, distributia se schimba la 210.000 Km dar eu o schimb la 175.000 cu ocazia vanzarii. Nu spun ca masina nu merge bine. Eu doar spun ca trebuie sa fii foarte foarte naiv sa crezi ca are Km reali. Sau mai rau, facuta din bucati. Peste 90% din masinile vandute in tara sunt trucate.1 point
-
Da, dar TSI-ul ala nu are suspensie spate independenta, ca sa nu mai vorbesc de 4Drive. In plus plafonul negru si ambianta superioara de la Xcellence fac diferenta. La Kia nu am fost, am auzit de bine de noul Sportage dar nu este interiorul (din ce am vazut pe YT) pe gustul meu. Dpmdv Ateca merita daca il iei cu 4Drive si/sau cu suspensie spate independenta, altfel Leon-ul este arhisuficient.1 point
-
Da dar acum ne da la pachet `jde mii de senzori in locul plasticelor de calitate si a materialelor ultra rezistente. Putina lume se mai uita la plastice cand le ia fata un ecran de 9", butoane multe si multe alte chestii stralucitoare.1 point
-
Chiar atat de slaba a ajuns calitatea masinilor din ziua de astazi incat sa dai peste 20000 euro si sa te "bucuri" de astfel de scartaieli? Nici macar Bora mea din 2002 cu bucsele turtite si intarite nu face zgomote pe drum prost/denivelari in halul asta.1 point
-
Mda, asta cu moda cu piano black sucks Adica are iz masiv de cost saving, e doar un plastic cu un tratament/vopsea mai deosebita Mi-e dor de decorul Brushed Alu - care chiar era "pe bune" - din Passat B6. Deh...conceptie 2004-2005 pre cost saving. End of OT.1 point
-
1 point
-
Decat sa dau 90 de lei pe un litru de Redline si sa-l tin 20 mii de km mai bine folosesc un ulei care indeplineste norma si e si la juma' de pret si-l schimb la 10 mii de km ! Fa-i o analiza de ulei la 20 de mii de km si-o sa te sperii... Wurth ala de care spui e slabut pe hartie !1 point
-
Un diesel cu care se merge preponderent prin oras o sa producă doar probleme. Diferenta de consum, care in oraș nu este foarte mare, o vei câștiga pe alte părti.1 point
-
Eu pe al meu Passat B7 cu 170 de cai am consum de 8,7 - 9,8 pe traseul Florești - Suceagu, aproximativ 25KM dus dar dimineața și la întoarcere se știe ce grozav se merge Florești - Cluj-Napoca si retur . Sunt foarte mulțumit de mașina...1 point
-
Trebuie sa fii constient ca si dieselul consuma mult in oras, mai ales daca mergi cu motorul rece. Consumuri de 5 sau 6 in oras iarna sunt povesti. Aia ori mint ori nu stiu sa-si calculeze consumul exact.1 point
-
1 point
-
O schimbat becuri, a schimbat plăcute fata, pe urma spate, a mai făcut un update de soft, a schimbat lichidul de frâna, a avut un greiras...a schimbat anvelope de doua ori pe an....1 point
-
1 point
-
La 15.000 E gasesti un Golf decent (http://oferte.volkswagen.ro/golf-select/) , fara nu stiu ce dotari, dar macar e masina noua. Second poti sa gasesti un Golf 7 la 11.000 E adus in Ro, cu mai multe dotari dar km peste 150.000. Depinde ce iti doresti si cat vrei sa pastrezi masina. Golf-ul actual il ai de multi ani din cate stiu eu, deci presupun ca o sa vrei sa ti masina mult timp. Eu zic sa mergi sa faci un test drive.1 point
-
Am ajuns la bucse brate fata. Bucsele mici ,am folosit OE cod 1K0407182 Bucsele mari ,sunt de trei tipuri ,OE 1K0 407 183E - goale,echiparea de fabrica ,prea firave pentru gropile noastre 1K0 407 183G - semipline (pe astea le-am pus,cele din imagine) 8J0 407 183 - pline,le-am folosit in trecut si parca sunt prea rigide1 point
-
Revenind la versus...o sa re-aduc in discutie underdog-ul segementului: Yeti. Sambata am avut ocazia un TD lung cu un Yeti FL TDI 140 M6 4x4. Pentru ca zapada si pentru ca 4x4, am fugit pe traseul Brasov, Bran, Sirnea, Ciocanu, Dambovicioara. Si pentru ca a fost foarte misto, ne-am intors pe acceasi ruta si nu pe DN73. Am facut si exploring, pana la "capatul lumii" adica in "fundul Sirnei" pentru ca vedeti si voi cum era drumul pe care m-am bagat si nu aveam unde sa intorc PRO: - Motor + cutie: comparand cu Superbul meu cu acelasi motor, agregatul pus in Yeti zici ca are lejer 40cai in plus. Cutia scurta permite niste reprize de vis, efectiv zici ca e alt motor. In 2,3,4 e extraordinar cat de bine trage. Am ramas surprins, am facut niste depasiri unde nu as fi cutezat cu Superbul. - 4x4: foarte prompt, l-am provocat pe cateva pante, a fost spot on. Conditiile au fost cu zapada batatorita, sau flescaiala, sau zapada framantata. Butonul off-road nu l-am folosit, doar TC decuplat. Singurele ezitari au fost in zapada framantata strat adanc, unde am facut manevre de intors si incepuse sa fie iz de ambreiaj. Era echipata cu Nokian WR D3, excelenta tractiunea pe zapada - foarte fun la condus, a fost o zi plina de bucurie la volan. - vizibilitate foarte buna, forma rectangulara e foarte misto. Foarte usor de parcat. Minusuri: - Ruliu (ok, de asteptat la clasa asta de masina) - Materiale usor sub Octavia 2 care e masina donatoare Later edit: Daca Kodiak va fi la fel de fun de condus, dar mai calitativa la interior si cu ceva capabilitati 4x4, cred ca poate fi o varianta foarte interesanta1 point
-
1 point
-
1 point
-
Seara ,cand parchez imi ia 30 de secunde sa pulverizez un strat de spray sonax la baxa geamurilor. Dimineata coboara geamurile perfect,asa nu fortez motorasele si nu stric chederele. La interior odata pe saptamana dau chederele cu Nigrin-ul de pe prima pagina. O singura data mi-au inghetat geamurile deoarece nu am dat cu nimic. Sigur nu o sa fie nevoie sa inlocuiesc chederele la primavara .1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cred ca f multi nu au observat ca esti in Norvegia. :) Statul european cu cele mai multe masini electrice vandute (multe Tesla de altfel). Tratament complet preferential pt posesori si bine fac. Felicitari pentru alegere si sa ne tii la curent cu viata cu o masina electrica. Ar fi interesant pt toti.1 point
-
neinspirata alegere as putea spune masina nu poate fi folosita decat in oras, in extraurban risti sa ramai in drum si singura solutie e sa chemi platforma iar peste 3-4 ani cand acumulatorii se vor epuiza masina va mai valora maxim 20%, asta in cazul in care se va gasi cineva dispui sa-i schimbe http://www.topgear.com/uk/videos/99983990011 point
-
Chiar de ar fi avut garantie, ma indoiesc ca neamtul i-a schimbat distributia la 150.000, avand in vedere ca la acel model se schimba la 210.000. Una peste alta masina are foarte multe dotari interesante. Pretul mi se pare piperat in raport cu numarul de km.0 points
-
o hibrida e cu totul altceva. dar 30.000 de euro pe o masina cu autonomie de 180 de km e putin cam mult. mai ales ca incarcarea dureaza 10 ore plus ca, incarcati zilnic, acumulatorii vor ceda in mai putin de un an, sau cel putin autonomia lor va scadea suficient sa devina frustranta folosirea masinii ganditi-va cum ar fi sa nu va functioneze alternatorul, sa aveti toti consumatorii pe baterie si in fiecare noapte sa o puneti pe redresor. cat credeti ca va fi durata de viata? eu unul sunt de parere ca o masina electrica nu e o solutie in momentul de fata-1 points
-
Nu poti sa ai un 4 motion in curte si sa nu il scoti la zapada, nu? Ma gasii si eu la -12.5 grade sa fac chestia asta. A pornit fara nici o ezitare, iar apoi vreo ora si ceva am ranjit in continuu. Inca nu stiu eu sa o conduc cum trebuie, insa este senzationala. Ca pe sine, chiar pe drum acoperit complet cu zapada, iar in curbe este cum vrea soferul, cuminte pe traiectorie sau pur si simplu distractiva. Iar plecarile de pe loc sau accelerarile bruste din mers in linie dreapta sunt o joaca, indiferent de suprafata simti cum pleaca masina de sub tine. Am scos-o si oleaca "pe camp" pe niste drumuri nedezapezite si a intepenit-o voit sa vad ce se intampla. Iese usor fara mari ezitari, singurul dezavantaj este garda micuta la sol. Nu e offroader, dar te scoate din kko Iar VR-ul are putere si cuplu suficiente Per ansamblu, senzatie utilajul-1 points
-
Cateva opinii personale: - O3 este clar un produs mai slab decat O2 dar nu ca O1. Octi 2 si Fabia 1 au fost generatiile cele mai bune scoase vreodata de Skoda. - Hyundai Elantra 2016 nu are teste euroncap deocamdata. Vechile elantra au o siguranta la nivelul daciei... http://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/latest-safety-ratings/?selectedMake=7287&selectedMakeName=Hyundai&selectedModel=0&selectedModelName=Model&nodeId=1628&allProtocols=true&includeFullSafetyPackage=true&includeStandardSafetyPackage=true&selectedProtocols=26061,24370,1472,5910,5931,-1,14999&selectedClasses=1202,1199,1201,1196,1205,1203,1198,1179,1197,1204,1180&allClasses=true#&allDriverAssistanceTechnologies=false&selectedDriverAssistanceTechnologies= - Nu stiu de unde a aparut ideea ca motorul 1,6 TDI VAG este depasit de normele de poluare...al meu EURO 6 este chiar mai curat decat un benzinar EURO 4. (vorbim de diesel totusi care scoate fum si particule...din cauza combustibilului mult mai greu ca si tip) Acest diesel EURO 6 are teava de esapament curata la peste 10.000. km !!! - Absolut toate motoarele moderne cu injectie (mono si multipunct) au combustibil taiat in frana de motor pana la turatia de revenire, care este variabila de la motor la motor. Absolut toate sistemele masinii functioneaza in acest mod prin recuperare de energie pe coborare sau oprire. Pacat ca azi nu se mai face teorie la scolile de soferi si in acest mod ies in trafic 90% habarnisti. - Cat despre bataia de joc la adresa clientilor din Romania, facuta de importatori si distribuitori, stim...nu e nimic nou. Atat timp cat nu sunt luati de gat si tinuti la respect de autoritatile noastre, ei vor continua asa la infinit. Acum neglijenta si abuzul in serviciu s-au dezincriminat...deci o sa fie si mai mare bataia de joc, daca raman asa. - 2.0 TDI fata de 1.6 TDI este cunoscut cu mult mai multe probleme la VAG. Dealtfel ar fi necesar un motor nou de 1.8 TDI care sa scoata undeva la 150 CP, cu o limita decenta de fiabilitate, plus revenirea unui 2.3 TDI pentru cei care vor 200 CP. (in locul vechiului 2,5 TDI care a fost o bijuterie de motor)-1 points
-
Masina din linkul dat de tine nu are android pe RNS. Din ce stiu eu, nu exista RNS cu android. Zice ca au fost schimbate pe garantie, avand in vedere ca expira garantia poate a profitat si-a schimbat respectivele... zic si eu, nu stiu. Personal mi se pare cam ... scumpa. Repet, personal.-1 points
-
Nu inteleg de ce unii va tot bagati la km... Daca e din 2010 e obligatoriu sa aibe 300 mii km ? Am vandut masina din 2010 acum o luna cu 60.000km , am gasit masini din 2004 (TDI) cu 260.000km reali (carte service, verificat istoric reprezentanta + facturi la fiecare intrare in service si pus testerul pe ea). Am prieteni cu 1.9tdi din 2007 si nu au depasit 150.000km (masini luate de noi).-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00