Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.02.2017 în toate secţiunile
-
Mai dar ce oameni cumsecade vanzatorii astia de masini. Isi zic, hai sa vand masina, distributia se schimba la 210.000 Km dar eu o schimb la 175.000 cu ocazia vanzarii. Nu spun ca masina nu merge bine. Eu doar spun ca trebuie sa fii foarte foarte naiv sa crezi ca are Km reali. Sau mai rau, facuta din bucati. Peste 90% din masinile vandute in tara sunt trucate.2 points
-
Salut Eu la o octavia 2 2008, 105 cp am bagat doar ulei castrol si am 400.000 km si castrol doar de romania! Uleiul castrol din romania nu e asa prost pe cat se crede! Cei ce afirma asta, nu spun din experienta, ci din auzite! Scuze daca sunt off topic!2 points
-
1 point
-
@Liviu, a fost prima tentativa de lipit de trapa si da, nu cea mai fericita pozitie. Mai experimentez ca sa evit oglinda. Daca nu se gaseste in meniu, atunci nu se poate activa. Eu o aveam si imi aparea ca necesita cheie de activare. E vorba de anul de fabricatie. Nu stiu cand exact s-a trecut la unitatile MIB II ce suporta aceste functii.1 point
-
1 point
-
Ce legatura are pretul masinii cu bucsele produse de firma X ? Aceleasi bucse se regasesc si pe A3/S3 si cam peste tot pe MQB. Ce si-a luat Vlad este ultima revizie (F) care este mai plina si este folosita pe TTS 8S si Clubsport S. Pentru cine mai vrea sa ia (si nu ia OEM) - recomand Febi - din review-uri ies pe primul loc (nu generalizez ci ma refer strict la cazul/piesa asta)1 point
-
1 point
-
Azd-ul are bobine de inducţie pe fiecare bujie nu fişe.1 point
-
Uite aici : http://www.maximilian-sell.de/passat-b7-dsg-thermostat/ E cam inghesuiala, dar cu putina indemanare ii dai de cap.1 point
-
Nu pot sa fiu de acord cu tine, absolut deloc. Incepand cu fetele de usi si continuand cu zona tunelului dintre scaune si apoi consola centrala, materialele sunt clar diferite.1 point
-
Salut baieti! Revin cu update-ul mult promis, Si vesti bune. Problem SOLVED: UPDATE: parts used: 5Q0407183F + 5Q0407182 (by Lemforder) + G052150A2 OEM VW lythium grease. Masina este ca noua, nu mai scoate nici cel mai mic sunet. Sper ca asta sa fie solutia si la voi.1 point
-
@23axn ceva mai devreme am fost si eu cu intrebari pe aici si pana la urma am ales 1.8 tsi. De incalzit, cat sa dea caldura in masina, temperatura la apa se ridica repede. Puterea e foarte ok, pentru depasiri in siguranta eu consider arhi-suficient. Bonus - ai cuplu de la 1500 rpm. Personal nu iti recomand 1.4 tsi, la greutatea masinii eu am vazut ca nu e deloc ok in afara orasului. Despre fiabilitate nu pot sa ma pronunt pentru ca o am de prea putin timp. Pana la 70k istoricul vw spune ca nu a papat decat ulei si filtre. Dar poate e altcineva pe aici cu 1.8 tsi care stie mai multe.1 point
-
Ambele clapete de aer sunt in fata la acest motor.Fa diagnoza cu vcds.....1 point
-
Dragos, nu stiu ce sa spun...nu am mai avut masina pe benzina de la un passat 3....de acum 20 de ani, si ala se incalzea repejor. Nu ma refer atat la partea cu caldura pe care o baga in masina instalatia de climatizare, si la incalzirea efectiva a motorului si rularea lui in parametri cat mai aproape de optimi. Eu vad la colegii de serviciu care au masini pe benzina, cat de repede se duce apa spre 80-90 grade, pur si simplu din cauza randamentului mai mic al motorului pe benzina fata de cel diesel ( adica, benzina arsa se transforma in procent mai mic in lucru mecani, si putin mai mult in caldura, fata de motorul diesel ), si cel putin motoarele moderne pe benzina, stiu ca au un management mult imbunatatit al incalzirii motorului, inclusiv prin trasee mei multe si mai alambicate ale circulatiei apei ). Se poate lua in calcul, la cei ce se plang de incalzirea lenta a benzinarelor, disfunctionalitatea termostatelor, etc... Poate gresesc, dar e parerea mea....1 point
-
Nu are rost sa intram in detalii, suntem off-topic. Daca te incalzeste, stiu si oameni care au inca O2 cu >200k Km si nu au avut nici o problema. Dar asta e, judecam fiecare dintre noi si prin prisma intamplarilor personale.1 point
-
Cu scuzele de rigoare, dar aceste motoare sunt identice in masinile din grupul vw - acum ca ti-a cazut turbina in skoda ta(masina de serviciu) putea la fel sa fie un Golf V-VI, sau un Leon ca tot acela era... chiar aceste motoare de multe ori nici nu sunt asamblate in acelasi fabrica in care se asambleaza masina in sine... vin gata facute din alte fabrici, care si ele fabrica acel tip de motor pentru mai multi din grup. Cu interiorul si tot feelingul masinii trebuie sa iti dau dreptate,da asa cred si eu, dar sa judeci o masina din cauza motorizarii , care este pusa cam in toate masinile si marcile grupului, nu sunt. Asa s-a nimerit, plus cine stie cati km sau ce viata a avut masina ca una de firma, eventual o piesa defecta din fabricatie... Oricum masina ta este exceptionala , ti-am mai zis, dar l-ai luat ca ai putut sa alegi optiunea ideala pentru tine cea ce este foarte OK. Sincer si eu daca nu vroiam o nava amiral de genul Superb 3, luam un GOLF VII 2.0TDI 190 DSG Higline si R Line combi, asta era idealul pentru mine, dar din pacate bugetul nu a lasat sa se intample asta1 point
-
Subscriu la ceea ce a spus bfor, mai putin partea cu incalzitul! Diesel-urile au ptc si incep sa bage caldura cam de la 1 min max 2 din momentul in care ai pornit masina. E adevarat ca nu-ti baga ca si cand ai avea apa la 90 dar se simte. Pe cand la benzina avem colegi pe forum care, din cauza incalzirii deficitare, si-au facut retrofit la ptc. Uite aici:1 point
-
Am anulat comanda de discuri. Am decis sa dau un ban în plus dacă tot fac pasul asta și mi-am luat HIGH PERFORMANCE tot de la Rotinger . Voi reveni mâine cu poze pe cand ajunge comanda. Din ce citeam despre ele au un conținut ridicat de carbon. Maine teoretic ar trebui sa vina, o sa revin cu poze. Sunt programat pe Miercuri pentru montarea lor. Ziua de mâine e dedicata mașinii. Voi înlocui parbrizul, voi duce ambreiajul la Arad, iar de acolo urmează sa fie trimis la întărit în Ungaria. Am achiziționat doua anvelope de vara Dunlop Sport Max GT 225/35, sper sa apuc sa le montez și pe alea.1 point
-
Preturile par promitatoare cu conditia sa mai dea si dealerii ceva discount. Totusi sa nu uitam ca e o Octavia pe steroizi si ca dimensiuni si ca materiale.1 point
-
Cu bucurie ma realatur acestei comunitati, dupa 5 ani de mers cu Peugeot 307. Astazi am platit Tiguanul, 2.0TDI /150 CP, Tungsten Silver, cutie DSG, Comfortline + dotari de 2.000 de euro (Active Info Display, alarma, pre-crush system si air bag-uri pentru genunchi in spate) + dotari de 2.000 de euro incluse in pachetul de baza (basic LED, keyless si Composition Media). Pret: 28.700 euro (in Polonia)1 point
-
Mersi Pai, sincer nu pot sa-mi dau seama daca s-a redus zgomotul la rulare, poate o idee.. dar foarte putin, trebuie facut mult mai mult decat antifonat carenajele din pacate.. trebuie aplicat un material / tratament insonorizant si pe caroserie unde intra carenajele.. Partea nasoala e ca odata ce pui 2-3 milimetri in plus pe carenajele acelea, nu vor mai pica bine la gauri si te chinuie de te omoara, am stat la ele cred ca 3-4 ore total... Nu as mai face operatiunea din nou. Materialul a fost un antifon cu adeziv pe o parte, l-am comandat online, nu mai gasesc de unde ..1 point
-
Multumesc de remarci si aprecieri, majoritatea sunt inca de pe Octavia, inca nu am achizitionat nimica de cand am Ateca, ba chiar imi lipsesc unele dupa ce am vandut Octavia cu ele cu tot. Trebuie sa mai completez insa trebuie sa le fac cu cap, ca daca iau din Peco, de pretul unuia, pot lua 3-4 din alte parti ^^ @75NOR da, este aspirator de mana acela iar furtunul este tot de la el pentru zone mai greu accesibile @Andrei1980 mai bine sa le am si sa le simt lipsa decat sa nu le am si atunci chiar sa le simt lipa...dupa deviza: "masina cara" Zi faina si voua oameni buni!1 point
-
Am facut un test de vreo 50km cu Octavia cu motorul asta, cutie manuala. Suprinzator, se misca decent, daca il lasi sa urce in ture cat trebuie si schimbi astfel incat sa cazi in cuplu, am simtit-o cam pe acelasi nivel cu O2 1.6TDI. Asta in rulaj, treptele 2,3,4, dar, trebuie tinuta in ture. In 5 si 6 isi pierde cam de tot suflul - e si normal. Ce se simte iarasi - nu are cuplu la plecarea de pe loc, aici e "soc" daca treci pe pe diesel. Dar, o echipare cu DSG rezolva problema asta, adica scapi de grija patinarii ambreiajului si a tinerii in ture la plecare Ah si are un zgomot motorul ce aduce aminte de 1.2 HTP-ul de pe vremuri1 point
-
A venit vremea sa mai stergem praful.. Astazi am facut revizia ulei + filtre cat si schimbat tamponul motor de sub baterie... se pare ca acesta imi dadea batai de cap cu un balans stanga/dreapta pe fata (la accelerare), dupa schimbarea lui de asemenea nu mai am nici o smucitura sau balans la oprire/pornire motor... iar per total masina se simte mai "inchegata" . Am decis sa merg pe ulei Polytron 5W-40 (nu mai am DPF deci ar trebui sa fie ok, pana acum am bagat 5W-30). Am bagat astazi de dimineata tratamentul de ulei tot Polytron in ideea in care in aprox 30-40 km facuti azi, va mai elimina din impuritati si depuneri odata cu schimbul de ulei. Tin sa spun ca dupa 3 minute de la pornirea motorului (la rece, temperatura negativa), acesta nu se mai auzea... mergea foarte foarte silentios iar accelerarea se facea foarte prompt, ceea ce ma face sa cred ca tratamentul e bun. Dupa schimbarea filtrelor si uleiului totul pare ok, uleiul la fel ca si tratamentul ce l-am testat de dimineata... pare sa faca o treaba foarte buna, motorul fiind extrem de silentios si cresterea / scaderea turelor parca se face o idee mai rapid, cat si senzatia de functionare "mai rotunda". Verificand locul filtrului de motorina constat ca este perfect curat, fara nici o urma de span sau alte mizerii... totul OK Atasez un videoclip cu tamponul motor vechi... era varza , cat si niste poze cu piesele noi Daca am noroc in weekend mai urmeaza niste "manopera" pe la masina.. si revin cu impresii https://vid.me/uuB1 Si o poza mai "artistica" :)))) Placerea de a avea evacuare dubla (e abur, la prima pornire dimineata)1 point
-
@~LauR~, mersi! Abia astept sa le pun sus. Posibil sa pun franele inainte de ambreiaj, depinde cat ia tot procesul de trimis in ungaria/facut/trimis inapoi. @rudiRUD, treaba cu injectoarele vedem.. mai e drum lung pana acolo. Prima oara vopsit... inainte de vopsit, as vrea o alta masina daily... multi bani Mai las cateva poze cu ea1 point
-
1 point
-
:))) Decat sa il schimb prea tarziu, mai bine mai devreme, 30000 sau 2 ani mi sa parut enorm de lung termenul, daca asi conduce doar pe drumuri lungi, sigur ar fi fost lasat 15000km, asa la drumuri scurte, si in oras majoritatea, si la mine la Brasov pot spune linistit ca sunt 7 luni de iarna... eu zic ca pe la 10000 e ok sa il schimb, prima oara a fost lasat 13000 ca am avut destule drumuri lungi, a doua oara drumuri multe, scurte, deci am injumatatit termenul. Stiu ca si tata la dacia veche, prin anii 90 schimba de 2 ori pe an uleiul , vara punea ulei mai gros, iarna mai subtire (shell), si cand a ajuns la mine masina, a primit forje multe, si motorul a fost super ok, toti se mirau ce fain trage masina, uleiul este cel mai important lucru din motor... Si cum sunt multe facaturi de uleiuri pe piata, nu vreau sa risc. Cumnatul meu a reusit sa strice motorul de 1.4 mpi de pe logan, care e un motor indistructibil, ulei prost mobil 5w40 (nu mobil1), forje cu masina rece, turatii mari si indelungate pe autostrada, si pa motor...1 point
-
Salutare! Se poate un cod pentru senzor de parcare stanga fata (nu cele din grila de radiator) si pentru cablajul lui. Singurul indiciu il am este de la cod eroare 01629 - Sensor for Parking-Aid; Front Left (G255). VIN este WVWZZZ3CZ7P009200. Tot ce gasesc pe net este de grila radiator si daca gasesc pentru bara fata nu stiu ce litera de la finalul codului se potriveste. Un senzor misterios Multumesc anticipat!1 point
-
@andreutzuIndiferent cat a crescut, Octavia va ramane masina compacta low cost in grupul VAG. Si deja cred ca a ajuns cea mai scumpa masina din clasa C non-premium.1 point
-
Asta spun si eu... inca un pic si il baga direct langa Audi A3-A4 la preturi...de parca ar fi facuta din materiale premium... in 2010 cuparai Octavia cu motorizare destul de potenta si cat de cat bine echipata cu 17-18 000 euro... pai acum sub 23 000 doar 1.0 Tsi si 1.6TDI mai cumperi pe langa o echipare mai bunicica fara sa te dai la SF-uri cum este o regula la cumparatorul roman(ori full-full ori nimic). Si langa toate acestea parca a devenit si mai putin fiabila...dar asta este ceva relativ... Daca asa merg lucrurile in 3 ani la O4 nu o sa fie nimic sub 30 000 euro... si Superb sub 45...1 point
-
@the_andy16 Poate acum 2-3 ani era raportul mentionat. Acum raportul s-a transformat in viol la adresa bugetului familiei.1 point
-
E altceva.. trage un ochi la masinile de la Worthersee.. e un trend. Jante de bentz, BMW, Bentley. De la mine are un like, cu toate ca eu sunt adeptul masinilor more go, less show.1 point
-
Am pus și rotile de vara. Doar ca momentan sunt cu anvelope de iarna Cu ocazia asta am umblat și la suspensie. Spatele e lăsat maxim iar fata mai are 1 cm aprox pana la maxim. Dar am vrut sa fie la nivel. A durat ceva pana sa fac asta.. Partea buna e ca suspensia e mai moale acum ca e lăsată maxim. Având în vedere că jantele sunt pe 19, chiar e ok. Good mark for V-maxx. Si câteva poze. (în primele două, roata din fata era într-o mini groapa, de aia distanta între aripa janta pare mai mare în fata decât în spste) Fără distanțiere. Pentru mine, e fitmentul perfect Golful din ultima poza este al unui prieten foarte bun, o mașină cu o poveste destul de frumoasa care a trecut prin foarte multe schimbări și care a primit o gramada de upgrades (Cel mai recent, swap de la 1.6 101 cp la 1.8 Turbo 180 cp stock) Și povestea continua. Are planuri mari cu motorul asta. O sa incerc sa îl conving sa își prezinte masina pe forum. Chiar merita1 point
-
efectul farurilor "urate" este putin atenuat de grila complet neagra.1 point
-
Am tsi din 2014 cbza, rodaj facut ca la carte. Uleiurile folosite doar castrol edge LL 5w30 titanium. Intotdeauna forje a primit doar cu motorul cald, primul schimb la 13000, al doilea la 21000(deci uleiul a stat 8000km in masina) acum am 25000, si tot la un an sau max 13000 vreau sa fac schimbul de ulei, mentionez ca eram la program de 2 ani sau 30000, dar asa ceva mi se pare inuman ptr motor. Fac drumuri scurte in general 6-7 km, Consum ulei zero, cum a fost joja dupa schimb, asa este si peste un an. Sigur ai motorul defect.1 point
-
1 point
-
Salut, am un prieten cu un Seat Cordoba 6L, motor 1.9 TDI, nesoftat si turbina reconditionata. Ar vrea sa isi puna soft pe masina, dar ar vrea o parere legat de asta, in functie de starea actuala a masinii. Am atasat logurile pe 003, 011, si cele in treapta a 3-a, respectiv a 4-a(aici s-ar putea sa nu fie complet ca nu prea am avut loc sa il facem). Ce ziceti, este ok? Mersi! LOG-01-003-010-011_T3.xlsx LOG-01-003-010-011_T4.xlsx LOG-01-003-xxx-xxx.xlsx LOG-01-011-xxx-xxx.xlsx1 point
-
1 point
-
Va salut. Mai nou sunt posesorul unei Skoda Octavia 2 combi din 2011 (masina de serviciu) si am descoperit ca nu are boxe pe spate. Am luat atitudine si week-endul asta am rezolvat problema. In afara de facutul rost de papuci pentru mufa de la stream-ul radio totul este foarte simplu. Atasat gasiti modelul de boxe cu twitere separate pe care le-am montat cu inelele adaptoare de rigoare (ca sa fie ca pe fata). 280 de lei setul de difuzoare + inele adaptoare (230 de lei boxele, 50 de lei adaptoarele). Inelele adaptoare le-am prins in nit-uri. Locurile pentru tweetere din usi le-am largit pentru a se incadra. La cablat nu cred ca este vreo problema. Nu trebuie demontat nimic in afara de plasticele de pe stalpi si praguri. Partea de demontat stream-ul radio este mai complicata deoarece grila care este de jur imprejurul bordului se scoate putin mai greu. Exista tutoriale pe youtoube dar nu sunt asa de folositoare. Firul albastru care atarna in poze este de la tweeter. In rest....spor la treaba. Nu ezitati sa ma contactati daca aveti ceva intrebari.1 point
-
Si noi de ce crezi ca"am avea chef"/tot asa cautam si noi(etka)!!1 point
-
Nu e adevarat. Dar te invit sa ma contrazici :D. 1. De ce te incapatanezi sa folosesti becuri H4? Ia H1 compatibile cu lupele de 2.5 si gata. 2. Rezista, ca-s facute pentru asta. 3. Nu chiar. Nu poti da flash cu farurile oprite decat daca iei balaste cu incarcare rapida si modifici instalatia electrica. Vezi la Rudi pe topic. 4. N-am idee ... 5. Design. 6. Nu conteaza, pt ca lupele sunt facute pentru LHD. 7. N-am idee ... 8. 4300k sau 5000k.1 point
-
Salut, Am un Seat Cordoba 1.9TDI 101hp din 2004 si am avut si eu problema cu becul de marsarier.Problema mea nu a fost nici de la sonda care se afla pe cutia de viteze si nici la conectorul care intra in ea. Din ce am citit pe forum erau doar 2 variante: 1. Sonda de pe cutia de viteze (apropo.. am una noua de vanzare) 2. Conectorul sondei- are un doua fire cam de 10-15cm care se grupeaza intr-un manunchi si la "granita" dintre fire si manunchiul mai mare la anumiti colegi de pe forum unul din fire a cedat. (am si o mufa cu fire de 25 cm de vanzare :) ) Acum o sapt. am montat sonda noua la conectorul de pe masina si am facut contactul cu mana. In acest timp masurand contactele de la bec si conectorii din interiorul usii de la portbagaj am ajuns la trista concluzie ca unul din fire era intreupt undeva pe traseu. Dupa zile in care am tot demontat culoarul de aer ca sa am acces la sonda si ( cu schimbatorul de viteze in treapta a V-a pentru a avea mai mult loc la sonda ) capacul de la portbagaj ca sa masor firele si contactele de acolo mi-a venit ideea sa demontez capitonajul din portbagaj ( aripa partea stanga) unde am gasit doi conectori fixati dupa o tabla. Am deconectat cei doi conectori si am masurat traseul pana la becul de marsarier.(traseu ce are in jur de 1.5 m) Am avut norocul ca pt cateva secunde multimetrul sa piuie si sa vad ca avem undeva un contact imperfect pe acest traseu. Deja problema era mult mai simpla. Am miscat de cablu pana am obs ca in "mansonul de cauciuc" care face trecerea de la portbagaj la "usa" de portbagaj era problema. Am scos de la un capat "furtunul" si cand l-am dezizolat am avut o mare surpriza. Cablul albastru-verde era complet sectionat si inca cateva fire erau fara izolatie pe ele. (norocul meu a fost ca dezizolarea era putin decalata intre fire). Este posibil sa fie o problema de fabricatie deorece intr-o zona de 3-4 cm izolatia pe aceste fire era f casanta si dura. Banuiesc ca au folosit o vaselina pentru a baga mai usor pe furtun firele sau chiar din cauza lipiciului de la izolier care a avut o substanta chimica care a produs o deteriorare accentuata a izolatiei. Am atasat si o poza pentru ca face mai mult de 1000 de cuvinte. sper sa fie de ajutor pentru impatimitii de "home-repair" Cu respect si spor la lucru! RM1 point
-
- (optional, cred) opresti toti consumatorii - opresti motorul - deconectezi bateria (atentie la codul cass) - astepti cateva sec - reconectezi bateria - pui contact fara sa atingi pedala de acceleratie; consumatorii erau opriti de la primul pas - astepti un minut (timp in care clapeta va bazai) - (optional, cred) dai drumul la motor fara sa atingi pedala de acc. - (optional, cred) mai astepti un minut cu motorul la relanti - gata! Se face la 90C1 point
-
-1 points
-
-1 points
-
Pai na, a crescut imaginea marcii si pe buna dreptate isi cere partea leului.-1 points
-
Buna seara! Exista posibilitatea de a adauga limba romana in calculatorul de bord? Masina este un passat 2013 si are un rns315 ca navigatie. Multumesc!-1 points
-
Chiar atat de slaba a ajuns calitatea masinilor din ziua de astazi incat sa dai peste 20000 euro si sa te "bucuri" de astfel de scartaieli? Nici macar Bora mea din 2002 cu bucsele turtite si intarite nu face zgomote pe drum prost/denivelari in halul asta.-1 points
-
Breaking News.... Astazi am schimbat bujiile Beru si am trecut pe NGK cu 3 electrozi...-1 points
-
Nu , distributia se schimba intre 60-80 mii km . 210.000 e doar o referinta cum ca distributia a fost schimbata la fiecare 70.000 km facuti . Eu personal am schimbat la fiecare 65.000 facuti , de 3 ori pana acum .-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00