Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.02.2017 în toate secţiunile
-
@ToniM: Bun, bun, mi-au placut pozele, chiar ai pus-o bine in valoare In alta ordine de idei, remarc - cu invidie - cat de bine dotat esti la "accesorii": incepand cu matura, continuand cu cablurile de curent, chinga de amarare... Un adevarat kit de supravietuire la tine in portbagaj Tre sa intreb: ala negru, agatat in stanga sus portbagaj e aspiratorul ? Si ce e furtunul ala in punga de plastic pe langa roata de rezerva ? PS. Las' ca stiu eu ca o arzi cu kinkareli cu tematica auto, in natura De asta ai toate chingile, furtunurile, etc Hai, o zi reusita sa ai2 points
-
Pentru cei care s-au plictisit de ass-ul traditional al Tiguanului 5N, pot incerca urmatoarea varianta: Ingrediente; - lampi spate facelift USA ( deoarece nu au cautare le gasiti in dezmembrari la preturi mici si conditie optica perfecta!) -bara spate facelift completa indiferent de continent....poate chiar la culoare... Acesta este rezultatul: Pozitiv: aspect facelift, achizitie la pret "corect', frana este pe ambele lampi , nu doar pe cea exterioara, lumina de side tip USA, absolut nici o eroare, nu necesita nici o codare , nu are nici un "pacalici" pe iesire lumini din bornetz, absolut OEM!! Negativ: suficient de munca , recablare in haion Nota tehnica: Lampile USA au placa cu becuri complet activa, trebuie sa taiati doar din lampa capacele blank sa echipati cu becuri. Desigur sa completati corespunzator cablajul ( cablaj FLRY de sectiune conform ETKA, pini suplimentari , conectori noi, etc. Se poate "asezona" cu lampi LED nr inmatriculare OEM, trebuie placa din imagine si lampi LED:1 point
-
Daca zici ca o sa mergi preponderent in oras ( Cluj, din cate am inteles ) nu merita motorul diesel. Pe vreme rece se incalzeste foarte greu, pt ca nu ai cum sa il tii in sarcina in trafic aglomerat, iar DPF -ul, EGR -ul si turbina vor avea doar de suferit. Parerea mea este sa te orientezi spre un benzinar, 1.8 tsi sau chiar 1.4 tsi. Si cu 15000 EUR adus acasa iti gasesti lejer in Germania la un handler serios, o masina corecta cu putini km si istoric garantat, macar stii ce ai luat, stai linistit si nu le dai satisfactie jmecherilor ca au mai fraierit pe cineva. Parerea mea...1 point
-
Multi din doritorii de Skoda se plangeau pe aici anul trecut ca discounturile erau mici (gen 5%) la O3. Tu crezi ca vor fi mari reduceri la un model nou de-abia lansat si pentru care probabil vanzarile for fi sky rocket ?1 point
-
1 point
-
cele doua axe cu culbutorii ce apasa injectoarele au la fiecare capat cate un capac ce optureaza canalul de ungere cu ulei a culbutorilor. un defect comun la 1.9 tdi pd (indiferent de putere) este acela ca presiunea de ulei arunca afara acele capacele si se pierde peste 50% din presiunea uleiului. motorul merge in contiunare si asa, becul de presiune nu se aprinde pt ca monocontactul de presiune descide la min 0.7 bari insa motorul este mai zgomotos pt ca tachetii nu mai primesc suficient ulei sa preia jocul de toleranta fata de axa. acesta este si unul din motivele pt care se uzeaza tachetii si axa cu came prematur, in alta ordine de idei, axa si tachetii, chiar si la un motor intretinut bine, se uzeaza suficient cat sa impuna inlocuirea lor in jurul a 280 000- 300 000 km. verifica deci capacelele (4 in total) celor doua axe si, daca iti lipsesc unele dintre ele, cauta-le in capul suruburilor din dreptul lor aflate pe chiulasa sub uleiul adunat acolo. apoi, le asezi in locul lor si le bati cu un dorn apropiat de diametrul lor ca sa se dilate in gauri.1 point
-
1 point
-
Dar daca face si zone montane, nu-i va trebui 4X4? Nu sunt sigur daca Ateca este diponibil 4X4 cu aceasta motorizare. Legat de reprize, va sta mai bine ca si logan 75CP, desi eu as lua mai degraba 1.4TSI 150CP...1 point
-
1 point
-
1.4 TSI, DSG, fara 4Drive 6.7 l/100 km, viteza medie 42 km/h, distanta 383 km (am atasat si o poza) Consumul a fost facut in felul urmator: * 30 km prin aglomeratia din Bucuresti * Bucuresti - Predeal pe DN1 * Predeal - Brasov - Cheia - Ploiesti pe DN1A * Ploiesti - Bucuresti pe A3 Am incercat sa acopar toate tipurile de drum posibile1 point
-
Sigur ca da. Ateca Xcellence 1.4 TSI, 4Drive, cutie automata. Optiuni: Enjoy Xcellence (Alarma, Pachet iarna, Park Assist si Sistem navigatie), Full Link, Parbriz incalzit, Adaptive Cruise Control si Connectivity Box. Am fost la un test drive chiar cu 1.4 TSI / DSG (fara 4Drive) si mi-a placut foarte mult masina, sunt foarte incantat de alegerea facuta si abia astept sa vina (termen de livrare 4-6 luni).1 point
-
Partea cu 90 lei e mai trista.. nu de alta dar in USA se gaseste cu 40-50lei L.1 point
-
@CristiALF Din pacate pe niciun seat nu se poate opta, chiar daca dai o caruta de bani (nu demult am comentat asta la O3 FL) desi pt. mine un friguros inrait ar fi prima optiune :(, deh firma mediterana) Pozele sunt superbe omule, arata de zile mari masina, iar culoarea in ochii mei este bestiala. Si mie imi place portbagajul echipat gen Bushtucker . Cam jumatate din ce ai tu, le am si eu in al meu. Totusi sper ca in urmatorii 4-5 ani sa nu ai nevoie de cablul de alimentare de ex.1 point
-
1 point
-
Si la orice depasiri pe care le incepi in panta, gen zona cu 2 benzi de pe Dealu' Negru, Posada, Valea Oltului. Cu cat vei avea mai multa greutate in masina cu atat se va simti mai tare diferenta. Dar, nu e prea fair sa comparam 190TDI cu 150 benzina. Ar trebui comparatia facuta strict pe motoarele de 150 cai.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
A venit vremea sa mai stergem praful.. Astazi am facut revizia ulei + filtre cat si schimbat tamponul motor de sub baterie... se pare ca acesta imi dadea batai de cap cu un balans stanga/dreapta pe fata (la accelerare), dupa schimbarea lui de asemenea nu mai am nici o smucitura sau balans la oprire/pornire motor... iar per total masina se simte mai "inchegata" . Am decis sa merg pe ulei Polytron 5W-40 (nu mai am DPF deci ar trebui sa fie ok, pana acum am bagat 5W-30). Am bagat astazi de dimineata tratamentul de ulei tot Polytron in ideea in care in aprox 30-40 km facuti azi, va mai elimina din impuritati si depuneri odata cu schimbul de ulei. Tin sa spun ca dupa 3 minute de la pornirea motorului (la rece, temperatura negativa), acesta nu se mai auzea... mergea foarte foarte silentios iar accelerarea se facea foarte prompt, ceea ce ma face sa cred ca tratamentul e bun. Dupa schimbarea filtrelor si uleiului totul pare ok, uleiul la fel ca si tratamentul ce l-am testat de dimineata... pare sa faca o treaba foarte buna, motorul fiind extrem de silentios si cresterea / scaderea turelor parca se face o idee mai rapid, cat si senzatia de functionare "mai rotunda". Verificand locul filtrului de motorina constat ca este perfect curat, fara nici o urma de span sau alte mizerii... totul OK Atasez un videoclip cu tamponul motor vechi... era varza , cat si niste poze cu piesele noi Daca am noroc in weekend mai urmeaza niste "manopera" pe la masina.. si revin cu impresii https://vid.me/uuB1 Si o poza mai "artistica" :)))) Placerea de a avea evacuare dubla (e abur, la prima pornire dimineata)1 point
-
Te inteleg suna-l zilnic ca altfel uita..e cam senil Si eu eu sunt nerabdator sa-mi fie gata Seatu ( ibiza fr 2.0 tdi) si sa ma apuc de modificari Btw, cand ai timp in weekend da-mi un semn sa aud evacuarea ta. Inca stau in dubii pt Seat1 point
-
Foarte frumoasa. Imi place mai mult cum arata in pozele tale decat in cele oficiale. Cum ti se pare Seat Sound?1 point
-
nu stiu cum a auzit el ca switch-ul de frana de O2 se strica.... ca nu prea pica decat foarte rar, comparativ cu cele de G4/ octavia 1.... si sunt convins ca nici macar nu stiu unde este pozitionat si o sa il caute pe la pedale... si surpriza nu este acolo DIAGNOZA. exact cum a zis si colegul mai sus. La masinile cu ECu, nu mai merge sa arzi bujia, sa lustruiesti platina si sa sufli jiclorul...1 point
-
Moama chiar asa nebunie ii acuma la inmatriculari! Atunci chiar merita sa apelezi la o firma! Zgarciti cehii astia...puteau sa puna in portbagaj pe lateral niste "usite" cu care sa poti ascunde accesoriile de pe acolo! In rest pozele alea cu extriorul is chiar superbe!1 point
-
1 point
-
@Doomy deci chiar nu ma pot plange de aspectul asta! Si oricum nu am fost eu, asa in general, interesat de consum. Imi place sa ma bucur de masina si drum, decat sa stau stresat tot timpul pe turometru/vitezometru, cand si cum sa depasesc...pentru un 1 litru la suta de km. Mai bine beau un cola mai putin si o calc pe coada!1 point
-
Am mai afirmat si imi sustin afirmatia: masini s-au facut pana in 2006, dupa, sunt doar obiecte de consum.1 point
-
N-am mai ras asa de ceva timp. "Tehnologie de ultima generatie" imi aduce aminte de reclama de la Duster, cand au introdus navigatie, parca in 2015 sau 2016 si spuneau ( tehnologie inovativa) "Ma intereseaza cum se parcheaza" : pai cu fata, cu spatele sau lateral stanga sau dreapta. In Bucuresti mai exista: in paralel, pe prima banda, pe linia de tramvai, in intersectie si cel mai important, pe locul altuia. Unghiul mort la donsoara cred ca are vreo 360 de grade. "Imagineaza-ti ca esti intr-o intersectie aglomerata si iti dai seama ca vei prinde de cel putin 3 ori rosu’ la semafor. Incearca acum sa te vizualizezi relaxata, ascultand muzica ta preferata de pe telefon pe care l-ai conectat la sistemul audio al masinii, folosind doar 2 pedale pentru a inainta si incetini. Imagineaza-ti acum ca vrei sa faci o depasire pe autostrada si vrei sa te asiguri ca ai suficient demaraj, modulul sport al acestei cutii de viteze transforma masina intr-un bolid care parca zboara de sub tine atunci cand calci mai nervos pedala de acceleratie." Am vazut ca donsoara are 32k de like-uri pe FB. Cred ca cel putin jumatate sunt ca sa aiba de ce sa rada! Stiu ca am fost OT si rautacios, dar nu mai rezistam, ma manca limbutza1 point
-
dupa 12.500 km cu redline 5w30 euro pe cbab pot sa zic ca asta va fi uleiul care il va vedea motorul atat timp cat va fi la mine . pana nu face 20.000 nu se schimba. iar pentru cine doreste ,, cu aprobari vw,, ii recomand wurth 5w-30 endurance ,absolut ulei de nota 101 point
-
Dupa forma bidonului pare ca uleiul OE este Quantum . Quantum is a registered trade mark of Volkswagen Group United Kingdom Limited. http://parts.firstforseatcars.com/en/oils-grease/813-seat-quantum-longlife-3-5w-30-oil-1-litre-zgb115qlb00500-quantum-longline-ii-1-litre-oil.html1 point
-
Total de acord cu tine, Vw sa nu vina cu dume de genul:injectoarele sunt de vina, etc, pentru ca nu noi am solicitat update-ul și nu noi am cauzat problema. Dacă vor sa schimbe ceva sa o facă pe banii lor, nu să ne arunce în față niște rahaturi de vouchere.1 point
-
1 point
-
Nici vorba de no worries. Chiar pe forum s-au schimbat multe ambreiaje la dsg7 dq200 dupa 2014.1 point
-
Consultantul cu care am vb pt reparatie mi-a confirmat acum telefonic ca cioburile trebuiau strânse, iar colegul sau nu avea dreptate. Si-a cerut scuze si m-a chemat pt remediere. I-am spus ca am remediat deja cu mana si ca la următoarea abatere urmează reclamatie iar la a treia nu mai aduc masina la ei.1 point
-
Incarca la maxim 3.81A, are si functie de mentinere a bateriei incarcata pe timp de iarna, este ok, il folosesc de vreo 2 ani de zile.1 point
-
Apare ocazional la Lidl in oferta un stativ pt roti cu husa. E super ok la pretul pe care il are.. 60 lei. Chiar acum vreo 2-3 saptamani a fost. Probabil o sa mai apara in curand. http://offers.kd2.org/ro/ro/lidl/pXEg/1 point
-
@75NOR Pai si nu e mai mare Kodiak decat Ateca? @optzeci Ateca va merge mai bine ca si Loganul. Daca Loganul a fost suficient, si Ateca o sa fie.0 points
-
stai linistit ,nu regret nici un leut din aia 90 per litru .si n au fost 90 dar nu mai conteaza si n a fost achizitionat din RO ! absolut va fi uleiul pe care il voi folosi forever atat timp cat masina va fi la mine .nu e snobism si nici ,,figuri ,, e pret versus CALITATE . despre nemtesc pot sa spun ca 5w-30,5w-40 diferite specificatii ruleaza in alte 4 masini care le intretin din familie ,dupa geroaicele crunte pot sa spun ca este un ulei excelent pentru cine cunoaste ,respectiva firma NU face rabat de la calitate la nici unul din produsele sale ! [ si preturi pe masura] n as putea sa mi dau pareri absolut subiective despre un ulei pe care NU l am folosit ,uitandu-ma doar pe niste fise ,tabele etc etc0 points
-
Decat sa dau 90 de lei pe un litru de Redline si sa-l tin 20 mii de km mai bine folosesc un ulei care indeplineste norma si e si la juma' de pret si-l schimb la 10 mii de km ! Fa-i o analiza de ulei la 20 de mii de km si-o sa te sperii... Wurth ala de care spui e slabut pe hartie !0 points
-
simoni racing distantiere + prezoane http://www.cartuning.ro/distantiere_specifice.htm-1 points
-
din cate stiu eu este de 65 Ah,este bateria originala Varta de vw, masuratoarea am facut-o imediat dupa ce am pornit motorul, si am citit pe condensator nu pe baterie, condensatorul ala ce l-am impurumutat de la un prieten e super profi si iti arata tensiunea de la baterie.-1 points
-
@ bettycristi -Au trecut cateva saptamani insa acum am citit . La G4 aveti cutii japoneze , facute de JATCO . Eu in locul tau as lua o cutie seccond si as pune-o pe masina . Eventual o vinzi pe asta pentru piese cuiva sa mai recuperezi din bani . Eu vazusem pe undeva pe la Arad o cutie de passat tiptronic cu vreo 2000 lei . Nu cred ca una de Golf ar fi mai scumpa .-1 points
-
Pregateste-te sufleteste sa ramai cu ea pana face 300-400 mii la tine .... eu nu am putut sa vand in piata un passat 2.0 tdi ... cu 170 mii km absolut reali si f ingrijita la modesta suma de 11 mii. I-am dat-o pana la urma lui socramiu' ... mai ieftin dar, macar nu-si freaca nimeni ridichea ca " ce deal bun a facut el ".-1 points
-
Din pacate preturile de pe autovit / olx / etc dicteaza valoarea masinii in momentul in care doresti sa o vinzi indiferent de stare/dotari etc. La fel se intampla si pe alte meleaguri. Sunt putine cazurile in care poti sa vinzi o masina peste pretul pietei si de cele mai multe ori masinile astea nu ajung pe net ci se vand direct la cunostinte.-1 points
-
Aici gresesti si tu si el. Pretul e cel de pe piata si daca voia sa o vanda punea de la inceput pretul pietei, asa a stat 2 ani timp in care a pierdut mai mult la pret. Si nu a dat-o de pomana ci ala e pretul real.-1 points
-
Cele schimbate aveau lichidul schimbat cu cel mineral ? Din cate am citit pe forum s-au schimbat si multe DSG6. Daca e sa justificam asa, topicul de DSG6 are 115 pagini fata de cel DSG7 care are 40 de pagini. Inseamna ca sunt mai multe probleme la DSG6 nu ? Si daca sunt asa multe probleme cu DSG7 de ar vinde in continuare VAG cutia asta ? Ai vazut pe cineva cu masina cumparata din Romania fabricata dupa 2014 care sa aiba probleme cu DSG7 ?-1 points
-
Cam mult, ori are ceva masina (gen nu se incalzeste suficient de repede sau e stilul tau de condus. Dieselul fie ca-i 1.9 fie ca-i 2.0 sau 1.6 ia cam 8% in oras, la orele de varf, consum facut pe cateva mii de km de oras. Zic asta dupa ce-am facut mult si la orele de varf- Buc Noi- Basarab- Grozavesti-Drumul sarii- Antiaeriana- Magurele la intre orele 8:00-9:00 si 17:00:18:00. Ca idee 1.8 benzina pus pe golf 7 alltrack consuma 13% (cu masina cu sistem 4x4 mult mai grea decat golful tau 1.6).-1 points
-
Motorizarile noi sunt mult mai elastice decat alea vechi (1.9) schimba mai des la 1900-2000rpm, nu mai face ca la vechea masina unde schimbai la 2500rpm, astea merg ok si sunt facute sa mearga la 1500rpm, incearca. Daca aveai cutie automata iti schimba si cadeai la 1200-1400rpm.-1 points
-
NU!!! Inainte am facut o scanare cu VAG si NU mi-a aparut nici o eroare. Dupa ce a fost montat Electromotorul servisat, am facut o diagnoza si mi-a aparut eroarea Senzorului de vilbrochen.....a fost inlocuit cu unul nou, a facut iar o scanare cu VAG si NU a mai aparut nici o eroare si a pornit la sfert. Sper ca de data acesta am fost destul de explicit...sorry!-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00