Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.02.2017 în toate secţiunile
-
Dupa plimbari...am reusit la al 6lea (nu glumesc) birou sa gasesc pe cineva care sa nu imi dea termen de mijloc aprilie/martie....am lasat actele, vedem acuma cum se misca... Si in rest ... 12xy km in bord...las cateva poze...cu mobilu...fara soare...fara ochi de fotograf Inca imi sta pe cap cum arata cablul de alimentare pentru camera, voi cauta solutie sa il leg direct la o rezistenta/siguranta sa fie tot timpul alimentat, si mai pun un intrerupator pe traseu, vedem, o gandim.....4 points
-
4 points
-
Da, dar sa recunoastem... cum mergea un PD 1.9 de 131cp (cel de 150 nu mai zic, deoarece nu l-am condus), nu mergea la vremea aia nici un hdi, dci asemanator. Abia BMW avea ceva mai bun cu 136 inainte de facelift (ala era problematic), iar apoi cel de 150cp. Pe parcurs e normal ca tehnologiile sa evolueze. Mie unul imi plac foarte mult pd-urile, pacat ca vw a dat "rateuri" cu motorizarile de 2.0tdi pd. Se mai zvonea ca e scumpa tehnologia la pd-uri pentru a le face euro 5. Deja si trecerea de la euro 3 la euro 4 a adus anumite componente mai complexe (egr actionat electronic parca, etc). Si nu stiu de ce, motorizarile de 2.0tdi pd comparativ cu cele de 1.9tdi pd, au fost mult mai gurmande, deci pe langa probleme si consumul era cam mare pentru un diesel. Ceva nu le-a reusit. In schimb la CR-uri sunt si performante si silentioase + ca ofera consum mic. Senzatia de cuplu la PD-uri era misto, aveai impresia ca ai o masina mult mai puternica. Tin minte ca odata conduceam un pd de 105cp resoftat si eram cu a 3-a, masina ma baga in scaun si aveam senzatia ca are putere mare, insa a trecut un 3.0 tdi v6 pe langa mine de ziceai ca stau pe loc, cu toate ca eu eram lipit de scaun In schimb la CR... se duce ca un benzinar, liniar "(incet) si sigur" + ca si turatiile la PD parca pe la 3500 isi da suflul, pe cand la CR si la 4000 inca se simte bine. Consumul de ulei e aproape inexistent la CR din cate stiu. Scuzati offtopic-ul, dar m-a luat valul3 points
-
Decat sa dau 90 de lei pe un litru de Redline si sa-l tin 20 mii de km mai bine folosesc un ulei care indeplineste norma si e si la juma' de pret si-l schimb la 10 mii de km ! Fa-i o analiza de ulei la 20 de mii de km si-o sa te sperii... Wurth ala de care spui e slabut pe hartie !2 points
-
Eu nu cred ca diferentele intre diesel-ul de 190 CP si 1.4 Tsi sunt atat de mici...E diferenta f. mare de cuplu si sunt in joc si 40 CP in plus.2 points
-
Cred ca DSG-ul in modul sau standard schimba pe la 2000RPM. Pentru mers usurel nu cred ca e o problema, numai ca depunerile pe EGR si turbo vor fi mai mari. La o adica si cu ALH-ul vechi puteai merge berechet la 1200-1300RPM in treapta 2-3, insa efectele asupra sistemului turbo sunt destul de urate. Eu zic sa o conduci cum iti este stilul si sa nu te mai gandesti la consum si probleme Doar bucura-te de masinuta.2 points
-
Totusi nu e relevant un consum facut pe 5km cu uleiul inca rece si in km aia mai mult s-a stat. Asa pe primii 2km cand plec de acasa vad si consumuri de 20-25%, si pe diesel si pe benzina, deci irelevant. As zice ca relevant e consumul mediu facut la pompa la fiecare plin. Nu consumul mediu pe 5km facuti in 30min.2 points
-
2 points
-
Spotted, azi dimineata la intersectia Calea Manastur cu Campului. N-ai cum sa nu o observi. Foarte faina. Multi km fara pb!.1 point
-
Merita, eu am ATE ceramic cu ATE power disc si sunt ft multumit de frane. Totusi sunt un pic mai zgomotoase si au vibratii cateodata la franari moderate, cand sunt reci. La cald e alta poveste fata de normale1 point
-
scoti cate unul pe rand si verifici daca poti sterge eroarea cu tensiune prea mica, bineinteles ca o sa mai apara una cu senzorul scos.1 point
-
Din cate am inteles din discutia cu un broker de asigurari, orice anvelopa de iarna care se inscrie in lista de dimensiuni specificate in CIV este ok. Eu nu am comandat inca nimic, o sa astept sa-mi vina CIV-ul si pe urma. Faptul ca exista specificat M+S ar insemna ca dimensiunea respectiva merge doar cu pneuri de iarna. Practic nu poti pune cauciucuri de vara pe dimensiunea 215/60/R16.1 point
-
Am uitat sa specific ca nu caut ceva PRO ca nu am service...ceva home use sa-si faca treaba si mai ieftin ?1 point
-
1 point
-
Din cate stiu, fiind in familia apropiata masina cu aceasta motorizare, 210 000 km sau 6 ani.1 point
-
Tu sa fii sanatos ca buzunarul vad ca te tine! Eu n-aveam rabdarea si perseverenta ta... De curiozitate, am scos calculatorul si tastat asta: 20733 : 4,5 apoi am apasat Enter. Ce crezi ca mi-a dat? 4607 Euro... Brrrrr! E horror! S-o stapinesti sanatos si fara "investitii" ulterioare!1 point
-
Consumul in oras, cu atat mai mult in Bucuresti este irelevant pt ca sunt foarte multi factori care difera de la zi la zi si de la o ora la alta. Un diesel de generatie noua consuma asemanator cu benzina de mic litraj urban, cel mult 1l in minus in aceleasi conditii. Extraurban diferenta sa ajunga la 2l.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@Doomy deci chiar nu ma pot plange de aspectul asta! Si oricum nu am fost eu, asa in general, interesat de consum. Imi place sa ma bucur de masina si drum, decat sa stau stresat tot timpul pe turometru/vitezometru, cand si cum sa depasesc...pentru un 1 litru la suta de km. Mai bine beau un cola mai putin si o calc pe coada!1 point
-
1 point
-
1 point
-
am vrut sa cumpăr farurile de R ( cele fara daylight) însă sunt mult mai scumpe si daca ar fi sa le iau goale si sa le fac ar fi mult mai mult( fara funcțiile de cornering si dynamic care mai înseamnă inca ceva bani) plus centrală electrică de schimbat. Asa ca m am rezumat la astea. Am contactat cateva persoane din germania ce le au montat din decembrie-ianuarie si sunt foarte multumiți de ce fac astea after1 point
-
Revin cu solutionarea problemei mele.... Am servisat Electomotorul si schibat bendix 130 Lei. Am schimbat Senzorul de vilbrochen 80 Lei. Acum porneste la sfert. Multumesc frumos tuturor pentru suport.1 point
-
1 point
-
Acum nu mai scrie in cartile masinilor asta, dar la Oltcit scria ca in primii 5 Km cu motorul rece, consumul este mai mare cu 300%.1 point
-
Si eu am pus 225/50R18 Nokian WR4-D dupa ce am ridicato din showroom. Cred ca 215/55 R18 este posibil daca masina nu are 4drive1 point
-
Salut, S-au mai discutat lucrurile astea, asa ca voi fi scurt: la Superb nu ai cum sa dai gres cu niciun motor CR de 2.0. Daca poti, evita 1.6TDI, nu prea ii face cinste masinii. Atat 140 si 170 sunt motoare foarte bune. Diferenta intre cele 2 se simte in cum pleaca de la 90-100 in sus in depasirile rapide. Daca alegi 4x4 vei avea cam 120kg greutate in plus, adica un 170 4x4 se va comporta dinamic aproape similar cu un 140 2x4. Am testat si res-testat asta in paralel. DSG6 ce se pune pe motoarele astea este foarte fiabil, cu conditia sa fie servisat corect si la timp si cu conditia sa nu fie abuzat prosteste. Incearca sa ai si alte surse de informare decat proprietarii de DSG cu 3-400k reali, dar 150k pe bord si cu uleiul la DSG neschimbat de nou si care se plang ca sunt proaste DSG-urile... In rest...am mai spus, modelul nu are slabiciuni specifice lui. Daca e sedan, dupa niste ani trebuie schimbat manunchiul de cabluri care duce la capacul portbagajului, daca se tot deschide doar capota portbagajului (adica fara luneta), in timp se poate intrerupe acel manunchi de cabluri. Se gaseste ca reper separat, kit de inlocuire si nu e mare inginerie, dureaza vreo 3 ore. Incearca sa gasesti una cat mai dotata, ca sa te bucuri de cat mai multe pe masina. Daca esti fan break, cu atat mai bine, cauta una cu deschidere electrica portbagaj - la sedan nu s-a pus asa ceva.1 point
-
Nu ma mir, era pur informational, eu ma asteptam sa sar de 1600 cu toate bifele puse pe acolo la configurare Cat despre reprize, rabdare, inainte de rodaj doar pe D cu acceleratie 50% le pot face...si acolo e can-can cred In rest imi plac presurile de cauciuc, chiar arata fain, am azi la pranz o programare la dentist, daca ramane senin revin poate cu 2-3 cadre ^^1 point
-
1 point
-
Am mai afirmat si imi sustin afirmatia: masini s-au facut pana in 2006, dupa, sunt doar obiecte de consum.1 point
-
1 point
-
Tot asa mi-am facut si eu o interfata si tot cu canhacker ma uit la mesaje. La can de infotaiment nu m-am prea jucat, dar verifica sa nu trebuiasca sa trimiti un mesaj periodic sa stie bordul ca "esti" prezent. La cel de confort, exista un "ring" intre toate calculatoarele de ex gateway trimite id 400, in primul byte este id la urmatorul ecu(01 confort). Confortul trimite cu id 401 in primul byte id la urmatorul(02 usa sofer), usa sofer trimite cu id 402 si tot asa pan la ultimul , clima sau radio care trimite in primul byte id la primul. la infotaiment nu mai retin exact daca este inel asta sau cat este de important. Daca te descurci cu germana poti arunca un ochi aici https://tx-board.de/threads/passat-3c-tp-1-6-can-bus-telefonmodul-emulation.38635/ sau aici http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?s=249b53bcb908bd2fa533a861b040dfc1&p=3755956#post3755956 sau http://secuduino.blogspot.ro/2011/10/fis-seat-leon-cupra-english.html Legat de tp aici https://jazdw.net/tp20 explica foarte bine tipul asta. O sa conectez si eu un radio la un bord sa vedem ce iese, dar deocamdata ma lupt cu cruise control, vreau sa fac functional un volan de g7 cu butoane de cruise, pe orice vag. 5C1 vezi ca are dlc de 4 sau 1 pt butoane. primul byte are cam asa 23-> down 22-> up 09-> pg stanga 0A-> pg dreapta 28-> ok 29-> return 07-> vol- 06-> vol+ 02-> next 03-> previous 1A-> tel 2b-> microfon/mute la 65D ai km si timpul- 0FA5->4005km la 35B ai rpm hex->dec/4, temp la g62 hex->(dec-64)* 0.75, temp la ulei to ca la apa si parca si pedalele Uite si un routing a gateway-ului. gateway routing.txt1 point
-
1 point
-
daca-mi permiti o recomandare " intermediara " in cazul tau: as lua bujii originale de la un magazin de piese pe serie de VIN ( poate mai ieftin decat din reprezentanta) si le-as schimba singur.1 point
-
Salut. Ieri am fixat problema. Putina istorie: Acum cativa ani, am avut o interfata cu VCDS si m-am jucat cu turatia la relanti si de la 850 -> am pus-o sa stea la 800, ca mi se parea mie ca se auzea mai bine motorul si nu mai tremura (baga niste vibratii din cand in cand care erau enervante) Ce se intampla era: 800 RPM -> tine alternatorul intre 11.8 -> 12.8 V ceea ce nu-i placea sistemului de Load management care era activat in Central Electronics. Sub pragul de 12V, bateria nu se mai incarca pentru momente scurte de timp si, ca urmare, Load management comanda motorului sa creasca turatiile un pic astfel incat voltajul sa stea intre 12.8 si 14 V (ceea ce e normal). De aceea vezi cresterea in turatii. Ca urmare: Am codat inapoi relanti-ul sa stea la 850 si problema a disparut! Side-effects: Cat timp aveam relanti-ul la 800 RPM, luminile dinauntru si din afara nu erau asa de intense, deveneau mai intense cand apasam acceleratia (specific asta poate cineva se regaseste aici). Concluzii: * Alternatorul are nevoie de minim 850 rpm la relanti ca sa dea o putere nominala. * Mi-am bagat nasul fara sa cunosc in ce ma bag, atunci cand am redus turatia la relanti, si am platit cu nervi si $$ pentru asta. * Sper sa ajute pe cineva aceasta mica povestioara. Multumesc tuturor pt. sfaturi! (Recunosc, am avut un partener care m-a ajutat sa descopar unde era problema : Se numeste OBDEleven)1 point
-
Eu preconizez un succes al Skodiak in RO. Avem deja Octavia ca cea mai vanduta masina de import, de cativa ani incoace (5 daca nu ma insel). Rapid e de asemenea in top. Vad din ce in ce mai multe Superb pe strada, Kodiak e fix ce lipsea gamei oferite de Skoda... de asemenea, sunt foarte curios cum va fi noul Yeti, parca el ar fi intr-o concurenta reala si onesta cu Ateca, judecand doar dupa dimensiuni. Multor romani chiar le place Skoda1 point
-
O obiectie, ma uit intotdeauna la temperatura ulei, si m-am uitat des fix in timpul regenerarii, si cel putin conform CB nu trecea de 98 de grade in timpul regenerarii, temperatura care este temperatura ei normala in timpul mersului extraurban ( ca la vara la mers pe autostrada are si 115) ... deci trebuie sa intelegem ca pana la 150 000 km motoarele care au aceste noi softuri hiperactive o sa fie cam terminate... cel putin dpf-le? Eu schimb uleiul la 15 000 km care la mine inseamna cam 6-7 luni ca si interval, senzorul de ulei arata mult mai mult de altfel dar nici dupa mine nu este sanatos. Nu de alta dar acum mi-am dat seama ca cumparand masina fix dupa dieselgate(de noua), desi are un alt motor ca si pana in 2013 ce a fost, am primit acel soft pe care si altii le primesc ulterior... regenerari de mama dracului contand foarte putin daca circuli pe afara sau nu... Nivel ulei intotdeauna verificat cu strictete.1 point
-
PX26D este baza lui H7 nu este nici o diferenta atat ca la unele specificatii se mentioneaza la altele nu , din acest motiv am mentionat anterior ca este irelevanta1 point
-
nu inteleg care e diferenta cu baza PX26D, care e mai bun? e mai bine sa cumparam cu baza aceasta sau fara?1 point
-
Iti pot raspunde eu... Pentru un G7 GTI, discountul final (fabrica + importator + rabla) venea undeva la 5500 de euro (26.5k configuratia ce o facusem eu, cu tot cu discount). Dar cum zice si @The_Ego, acele discounturi se dadeau pentru ca deja se stia ca vine G7 facelift.1 point
-
1 point
-
ptr 1ZF pe ahw-shop ai : ahw shop 1ZF Ai si codul de piesa ptr discuri care e 1K0615301AK, unde ai gasit tu ca ai avea de 256 mm ? Eu pot recomanda Brembo si TRW .Cu Ate am avut o exp proasta .1 point
-
Am trecut si eu prin ceva identic. A fost bateria, pe tester VAS6161, cred, au zis ca e in stare buna, insa dupa 2 luni m-a lasat pur si simplu intr-o dimineata. Testata din nou, rezistenta interna crescuta, probabil un element rupt, baterie OE de 7 ani vechime. Inainte de asta am experimentat acelasi lucru la relanti, crestere de turatie pana la 1.000-1.100rot/min. Pierzi timpul cu diagnosticarea la Midocar.1 point
-
Mitza, faci multe afirmatii gresite sau bazate pe argumente puerile. Insa pari genu care le stie pe toate, nu cred ca te poate convinge sau ajuta cineva cu ceva, poate doar sa te "perieze". Mi se pare ca ai intrat pe forum doar pentru a "te da rotund".1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut! am o problema pe un golf 4 1.6 fsi. Am schimbat recent o bobina de inductie defecta si mi-am zis cu ocazia asta sa le controlez pe toate. Bobinele non-defecte aveau toate ulei pe ele pe cand cea defecta era uscata si fara pete. AM intrebat lumea si mi-a zis ca ar fi garnitura rampa tacheti sau garnitura capac culbutor whatever. Am fost de curand sa-mi fac comanda de acea garnitura si mi s-a zis la 2 magazine diferite ca nu se mai foloseste garnitura din cauciuc ci o pasta cu silicon pt etansare si ca acel ulei de pe bobina ar fi chiar pasta dusa. Can anyone help me? Mersic!1 point
-
Mai am 2 linkuri in Bookmarks undeva cu date de la alte echipe participante atunci care au efectuat masuratori. Dieselul vine si cu ceva kg in plus Date aici http://www.skoda-auto.com/SiteCollectionDocuments/news/SKODA-KODIAQ-technical-data-petrol-16-09-01.pdf http://www.skoda-auto.com/SiteCollectionDocuments/news/SKODA-KODIAQ-technical-data-diesel-16-09-01.pdf0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00