Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.02.2017 în toate secţiunile

  1. N-am mai ras asa de ceva timp. "Tehnologie de ultima generatie" imi aduce aminte de reclama de la Duster, cand au introdus navigatie, parca in 2015 sau 2016 si spuneau ( tehnologie inovativa) "Ma intereseaza cum se parcheaza" : pai cu fata, cu spatele sau lateral stanga sau dreapta. In Bucuresti mai exista: in paralel, pe prima banda, pe linia de tramvai, in intersectie si cel mai important, pe locul altuia. Unghiul mort la donsoara cred ca are vreo 360 de grade. "Imagineaza-ti ca esti intr-o intersectie aglomerata si iti dai seama ca vei prinde de cel putin 3 ori rosu’ la semafor. Incearca acum sa te vizualizezi relaxata, ascultand muzica ta preferata de pe telefon pe care l-ai conectat la sistemul audio al masinii, folosind doar 2 pedale pentru a inainta si incetini. Imagineaza-ti acum ca vrei sa faci o depasire pe autostrada si vrei sa te asiguri ca ai suficient demaraj, modulul sport al acestei cutii de viteze transforma masina intr-un bolid care parca zboara de sub tine atunci cand calci mai nervos pedala de acceleratie." Am vazut ca donsoara are 32k de like-uri pe FB. Cred ca cel putin jumatate sunt ca sa aiba de ce sa rada! Stiu ca am fost OT si rautacios, dar nu mai rezistam, ma manca limbutza
    3 points
  2. Consum cu portbagajul full (si e break), 2 adulti in fata 2 copii in spate.
    2 points
  3. Si intr-un final avem senzorii de parcare montati. Plus butonul de TPMS urmand sa il leg si pe asta. Toate rezolvate la @Al Bundy
    2 points
  4. Am primit un purcelus BorgWarner EFR7670 TwinScroll Nu e atat de mare pe cat ma asteptam, dar e maricica. Sper sa nu am batai foarte mari de cap la montaj.
    1 point
  5. Sunt cele din china? (Aliexpres)
    1 point
  6. Eu am avut 1.4TSI pe fosta O2 FL, si acolo trebuiau schimbate la 60 000km. Le-am schimbat la fix 60 cu unele NGK Made in Japan dupa cod , la 102 000 km cand am vandut masina, nu aveau nici pe dracu. Motorul era bine mersi cu ele. A si dupa schimb, masina era clar mai vioaie, si m-au costat 44 lei bucata la vremea respectiva. Asta-i ca si cu uleiul OEM vandut la 110 lei litrul , care sunt mai mult ca sigur ca este acelasi Castrol LL3 Professional pe care il cumperi tot de la ei cu 58 lei litrul sau si mai ieftin de altundeva. Si la mine bujia originala tot NGK Made in Japan era... stiu ca am stat langa masina la schimb. Sunt banii tai, dar in momente de acestea imi vine sa urlu cand vad jecmaneala fara scrupule...
    1 point
  7. Parca motoarele astea trebuiau tinute maxim la ulei. Ca tocmai aici era cica problema.
    1 point
  8. Nu cred ca marca uleiului este problema mai ales daca a fost schimbat la timp.Mai degraba este ceva defect de fabricatie sau piese facute din materiale slabe.Eu la 1.9tdi bls tot castrol am bagat si pana in prezent la 140.000km(care nu cred ca sunt reali) nici o problema.
    1 point
  9. Asa se intampla la Diesel si uneori chiar si la benzina la temperaturi foarte scazute, acul incepe sa scada. E normal. Dar la mers turat acul ar trebui sa ajunga la 90, sau macar pe aproape.
    1 point
  10. Revin cu noutati, upgrade-uri alea alea.. @cristi511, te-am ascultat. Am comandat frane de 312 fata Rotinger, ventilate. Spatele ramane la dimensiunea actualta, doar ca si alea vor fi tot ventilate, tot Rottinger. Inca nu m-am decis la capitolul placute ce sa iau. Momentan am TRW. Si-au facut treaba bine doar ca scartaiau destul de des.. As tinde spre altceva. Am comandat si suporti etrieri, aia SH de pe un Superb 2.5. Mai raman aparatoarele de praf. Sa iau si alea sau sa las fara? Am vazut pe multi fara. Nu stiu ce sa zic. Cu aceasta ocazie, as dori sa vopsesc si etrierii.. Problema e ca nu stiu ce culoare?! Ceva sa dea bine cu maro-ul jantelor dar si cu masina.. Am mai comandat si kit complet ambreiaj + volant masa simpla (Kawe). Dupa ce le primesc, urmeaza sa trimit ambreiajul la intarit in Ungaria. SI dupa, sus pe balena. Dupa ce schimb astea, urmeaza sa inlocuiesc si capacul de la vasul de expansiune si parbrizul. Ce sa zic, incet incet ajung sa bifez tot ce mi-am propus pentru balena. Dupa ce termin cu toate astea, ar mai ramane revopsitul ca si investitie mai mare. La perne am renuntat, nu mi se pare ca renteaza ce primesc pentru suma uriasa de bani ce o dau. La insonorizare am renuntat deoarece masina creste in greutate destul de bine daca insonorizez usile + portbagaj. Si nu am un sistem audio de competitii ca sa fac aceasta investitie. In rest, masina nu cere alte investitii momentan. Are schimbat tot ce necesita sa fie schimbat.. Eventual alte anvelope dar aia nu e o urgenta.. carne mai au de un sezon linistit. Dupa ce termin cu revopsitul, TEORETIC proiectul e gata. Practic, probabil ca voi face un upgrade la injectoare, si sa ajung la un 250 de cp. Dar asta doar in cazul in care voi face cumva rost de un switch (sau cum ii zice) in care sa imi setez eu puterea. Gen 2 moduri, stock si sport. Cel stock sa merg cu un 200 de cp si cel race cu 250 cp sau cat va fi
    1 point
  11. MUltumesc pentru aprecieri, Daca imi spui exact ce ai dori sa sti despre swap iti raspund cu placere. Suspensia este Ta-Tehnix reglabila. Atinge uneori , din fericire iarna asta nu a fost zapada prea mare la mine in oras deci am scapat. Pot sa mai zic ca am urcat cu masina de doua ori Muntele Mic, fara lanturi, am atins in unele locuri dar in mare parte m-am descurcat mereu. P.S. inc nu am scut
    1 point
  12. Si eu am folosit Aral High Tronic 5W-40 cu norma 505 01 in urma cu 5 ani si a fost ok si ca zgomot si ca consum. Dupa care am incercat uleiuri mai scumpe (Ravenol VMO, Liqui Moly TopTec 4200, Motul Specific 505 01) dar fara diferente sesizabile in bine. Recent am verificat specificatiile la Aral High Tronic 5W-40 si vad ca are valori comparabile cu Motul Specific pe care il am acum in motor: https://www.aral-lubricants.de/media/datasheets/dc/aral_hightronic_5w-40_germany_english_pdb_467316.pdf . Pour Point in cazul Aral-ului e mai bun, -48 grade, fata de < -36 grade cat are Motul (specificatii Motul Specific). In plus Aral-ul are si norma Porsche A40 si MB 229.51 A mai folosit si altcineva Aral High Tronic 5W-40 mai recent ca sa vedem o parere ? Ma gandeam sa-l folosesc si eu la urmatorul schimb.
    1 point
  13. Ca sa schimbi din 1 in 1 tragi maneta spre tine. Dar merge doar in sus, adica 81,82,83 etc. In jos doar din 10 in 10 se poate.
    1 point
  14. Bune pozele, am citit cu interes impresiile Cat faci rodaj ? Te rezumi la cei 1500km din carte, sau mergi pe 3000km ?
    1 point
  15. @CristiALF sti cum e, pana nu o patesti sau traiesti, esti poate cateodata sceptic si curios Inca sper sa o pot bifa anul asta, insa nu intra timpul, e timp, o facem ardeleneste Pana una alta...sa mai poluam un pic... Vineri dupa scarbici am plecat cu sefa spre Valcea, nimica interesant, Acc Cluj-Sebes bara la bara, cred ca am avut maxim 2 depasiri doar sa imi schimb "curu" din fata... Pe autostrada pana dupa Sibiu am mers 130 cruise, inca nu descoperisem marirea vitezei cu 1km/h din maneta, doar din 10 in 10, si ma dispera sa o prind eu din acceleratie/frana, deci lenea a castigat, si cum toti "stim" insa nu citim, nu oi fi fraier sa deschid manualul sa aflu Am terminat ulterior valea oltului, parte cand am depasit din nou "cand mi-a venit randul" in spatele tirurilor, nu raliu, insa se misca in cu totul alta mancare de peste fata de octavia. Am terminat in parcare...inca asteptam rodajul.... Sambata a fost doar un drum de Brezoi pentru un parastas, si ulterior drojdeala, deci masina a stat parcata. Duminica, in schimb, am "bricolat" ceva la volan...si nu mi-a parut deloc rau de traseu.... Deparisirle s-au transformat din "chibzuință" in "surâs" , masina sta neasteptat de bine inclusiv la urcari/coborari in curbe "ac" - sa ne intelegem, pentru gabaritul eie Astept cu drag terminarea rodajului, chiar si asa, sefa din dreapta a zis pe valea jiului ca parca parca Cateva poze...de pe traseu adunate...pentru ca de ce nu Ah da...si pe tronsonul scurt de autostrada Simeria - Sebes , am invatat si cum se urca din km in km, si am facut cruise la 134 km/h Pe moment inca ma incanta...avem doar 11xy km in bord de cand am ridicato, si urmeaza sa o parchez in garaj pana la revenirea eie, prima tura nu o putem purta cu noi in slovacia, insa sper sa imi iau revansa cu brio la schi-ul de luna viitoare din franta Iar daca continua vremea insorita....promit sa revin saptamana asta cu 2-3 cadre sa "se vada" si masina Inceput fain de saptamana popor!
    1 point
  16. in cele mai multe cazuri, telecomenzile sunt de vina - incearca cu alta telecomanda, de pe o masina la care lucreaza ok. Daca lucreaza ok si la tine - inlocuiesti telecomenzile - daca tot nu merg de la distanta, trebuie inlocuit modulul confort
    1 point
  17. In cazul asta, mai bine "stai pe fundul tau", cum se spune in Ardeal Eu planuiesc sa parchez doar cu spatele, imi asum si prin asta alegerea facuta cu suspensia
    1 point
  18. Te rog precizeaza ce ulei foloseai la revizii si cat de des le faceai. Consuma ulei, era tot timpul la maxim pe joja?
    1 point
  19. Cel care mi a plăcut mult și e curat e cod CFFB. ( 2.0 tdi cr)
    1 point
  20. Revin cu noi detalii, in special cu cateva schimbari destul de mari in ceea ce priveste proiectul. Pentru ca am gasit un interior potrivit, opurtunitate financiara foarte buna, dar alta culoare decat as fi vrut, am decis sa schimb putin fata masinii. Va fi neagra, cu interior negru de piele (pe care l-am luat deja). O sa merg pe ideea "simplicity is beauty". Asadar, avem interior de piele neagra cu bancheta originala de golf 3 cabrio si scaune de audi tt + o nuca de audi tt ca bonus. Vreau prin topicul asta sa tin si contul banilor investiti, deci voi scrie cam toate sumele. 600 de lei + un drum dus-intors Mioveni. O alta schimbare sunt jantele. Am renuntat la cele de audi full polish pentru ca m-am hotarat ca vreau sa fac ceva special cu adevarat, chiar cu pretul de a dura ceva mai mult pana se finalizeaza proiectul. Astfel, saptamana viitoare dau avansul pentru un set de OZ Futura in configuratie 17x8.5 cu 17x9.5.
    1 point
  21. Dupa forma bidonului pare ca uleiul OE este Quantum . Quantum is a registered trade mark of Volkswagen Group United Kingdom Limited. http://parts.firstforseatcars.com/en/oils-grease/813-seat-quantum-longlife-3-5w-30-oil-1-litre-zgb115qlb00500-quantum-longline-ii-1-litre-oil.html
    1 point
  22. Daca nu toate tdi-urile de pe golf 6, atunci o mare parte din ele sunt afectat de dieselgate. Nu e un detaliu de luat in seama.
    1 point
  23. Masina putea fi atinsa si reparata si la Curtici, la sediul firmei care a transporat-o.. au si acolo service. :-(
    1 point
  24. Ai depasit limita de viteza in sat golanule
    1 point
  25. Am revenit din periplu, de data asta pe ruta Tarnaveni - Medias- Sibiu apoi DN7 cu medie de 85kmh cu 6.7% (Sibiu - Bucuresti) in conditiile in care nu am menajat masina decat in sate. Ma bucura ca sta foarte bine pe curbe, calitatea Continental-urilor se vede. Ma gandesc serios sa achizitionez pt vara tot ceva de la Continental. Dupa drumul de dus, a trebuit neaparat spalata, nu ma puteam intoarce in felul in care arata. + primul clip cu GoPro, asa ca montajul nu e tocmai ideal. Nu ma asteptam sa se miste asa mult in carcasa.
    1 point
  26. Si mie mi-a dat cineva minus la reputatie, oare de ce??? ce oameni... Bine ca iti rezolva problema!
    1 point
  27. Cred ca motanelul se referea la vopsirea celor de unde a cumparat masina (mergand pe premisa ca ei au lovit-o inainte de livrare).
    1 point
  28. De azi avem bara spate negaurita, și am rezolvat și cu frana de mana
    1 point
  29. Am facut un colaj inainte/dupa... Spor si altora!
    1 point
  30. salut, tocmai am terminat cu ajutorul lui al bundy montarea tempomatului si a volanului varianta passat 2010 ,totul functioneaza corect; a fost nevoie de schimbarea centralei electrice din varianta cu terminatie 6 in cea cu terminatie 7 ,cea originala a masinii nu suporta aceasta modificare ; de notat este ca functioneaza si butoanele din partea dreapta a volanului dar asta doar pana la actionarea manetelor de BC sau semnalizare prima data ; foarte multumit de cum arata si de modificare , toata stima pentru excelentul mod de lucru al lui cristi.
    1 point
  31. daca masina are start-stop - trebuie codare. Daca nu are, nu trebuie
    1 point
  32. Buna.Am un Touran 2004 2.0TDI 136 CP,motorul are trepidatii la relantii uneori mai tare alteori mai putin.Am fost in trei locuri la test injectoare si la fiecare mi-a dat defect alt injector.Mentionez ca in afara de trepidatii masina trage bine,nu scoate fum,nu consuma mai mult carburant...Am schimbat deja volant si distributia.Ma puteti ajuta cu un sfat?Multmesc
    1 point
  33. 1 point
  34. Salut,eu am un golf 4 1,6 16v si am aceeasi problema cu acceleratia,timpul de raspuns este cam mare,am mers in skimb cu unul de 1,4 si se simte diferenta,,cum apas pe acceleratie se si tureaza,,in skim la mine apas acceleratia repede pana la maxim si nu se intampla aproape nimic. CARE ESTE PROBLEMA????
    1 point
  35. Pai in cazul asta e simplu, zic eu. Econ cred ca este inlocuit de butonul de AC. Cita vreme e off, atunci econ este ON. :vaidecapulmeu: Deci teoretic, pornesti AC-ul si nu ar trebui sa ai probleme. Verificat si azi dimineata si a pornit din nou. Happy man ! :Driver: Si daca ai climatronic atunci trebuie sa ai si econ. Arunc repejor o poza cu bordul.
    1 point
  36. Motorizarile noi sunt mult mai elastice decat alea vechi (1.9) schimba mai des la 1900-2000rpm, nu mai face ca la vechea masina unde schimbai la 2500rpm, astea merg ok si sunt facute sa mearga la 1500rpm, incearca. Daca aveai cutie automata iti schimba si cadeai la 1200-1400rpm.
    0 points
  37. Daca tot se apropie caldura am decis sa iau anvelope noi de vara Kumho KU39 235/45/17 XL, la pret foarte bun, 350 lei/buc (dot 5015 - zic eu ca foarte ok) De asemenea am decis sa schimb colantul de pe bord cel negru fiind prea sobru, asa ca am trecut la "sac de canepa"
    -1 points
  38. Ungureanuion trebuie sa privesti si altfel problema si sa-i intelegi si tu pe ceilalalti. Eu am capatat o experienta destul de vasta cu masinile sh, si ti-as spune din start daca ti-as vedea masina ca e un semn de intrebare ca nu ai schimbat absolut nimic de cand e masina la tine. In 60 000km trebuie sa schimbi cel putin niste consumabile, ca sa nu zic ca trebuiau deja schimbat lichidul de frana, distributia la 210 k, placutele de frana cel putin, cam la 100 000km schimbi si discuri, poate putin peste. Deci parerea mea, eu as fugi de o masina in care nu s-a investit altceva decat ulei si filtre. Nu e o lauda sa schimbi doar uleiul, masina mai are si alte necesitati.
    -1 points
  39. De acord cu deenman,daca o masina nu are macar 2 revizii (normal ar trebui 4) in 60 mii km ......e de evitat
    -1 points
  40. Si atunci cum mai ai tupeul sa zici ca nu ai schimbat nimic la ea 60.000km? distributie, placute, astea sunt nimicuri? sunt consumabile si se trec in agenda.
    -1 points
  41. Foarte correct Cristi, de aia nici nu-i spun parerea mea fiindca nu ar fi correct sa-l influentez, pot doar sa-l ajut sa ia el o decizie, centii lui
    -1 points
  42. Ti-a dat minus la reputatie ca ai schimbat uleiul inutil, prematur si asa ai poluat planeta. Ti-am dat eu plus de doua ori sa dormi linistit, si-ti mai dau unul data aviatoare.
    -1 points
  43. :))) Decat sa il schimb prea tarziu, mai bine mai devreme, 30000 sau 2 ani mi sa parut enorm de lung termenul, daca asi conduce doar pe drumuri lungi, sigur ar fi fost lasat 15000km, asa la drumuri scurte, si in oras majoritatea, si la mine la Brasov pot spune linistit ca sunt 7 luni de iarna... eu zic ca pe la 10000 e ok sa il schimb, prima oara a fost lasat 13000 ca am avut destule drumuri lungi, a doua oara drumuri multe, scurte, deci am injumatatit termenul. Stiu ca si tata la dacia veche, prin anii 90 schimba de 2 ori pe an uleiul , vara punea ulei mai gros, iarna mai subtire (shell), si cand a ajuns la mine masina, a primit forje multe, si motorul a fost super ok, toti se mirau ce fain trage masina, uleiul este cel mai important lucru din motor... Si cum sunt multe facaturi de uleiuri pe piata, nu vreau sa risc. Cumnatul meu a reusit sa strice motorul de 1.4 mpi de pe logan, care e un motor indistructibil, ulei prost mobil 5w40 (nu mobil1), forje cu masina rece, turatii mari si indelungate pe autostrada, si pa motor...
    -1 points
  44. Gata am rezolvat! Multumesc tuturor pentru ajutor.
    -1 points
  45. am mai vazut azi niste golfuri 6. Una din ele mi-a ramas la suflet si dupa o verificare pe net am gasit ca ar fi afectata de Dieselgate. Asta nu ar trebui sa ma impiedice sa o iau, nu ? mai ales ca am citit ca se poate trece la softul vechi. Daca se resofteaza stage 1 se sterge softul ala pacatos ?
    -1 points
  46. Cam mult, ori are ceva masina (gen nu se incalzeste suficient de repede sau e stilul tau de condus. Dieselul fie ca-i 1.9 fie ca-i 2.0 sau 1.6 ia cam 8% in oras, la orele de varf, consum facut pe cateva mii de km de oras. Zic asta dupa ce-am facut mult si la orele de varf- Buc Noi- Basarab- Grozavesti-Drumul sarii- Antiaeriana- Magurele la intre orele 8:00-9:00 si 17:00:18:00. Ca idee 1.8 benzina pus pe golf 7 alltrack consuma 13% (cu masina cu sistem 4x4 mult mai grea decat golful tau 1.6).
    -1 points
  47. Total de accord cu ce spune @VALI referitor la anul fabricatiei si optionalele care se pot pune ulterior. In schimb, eu nu m-as feri de kilometri. Foarte de acord, cu atat mai putin una in Germania, cu carte service, desigur. Cartea service poate fi "facuta" si in Romania si in Germania. Daca vrei sa fii sigur de cartea aia, pui mana pe telefon si suni (preferabil Autohauss si nu vanzator privat). Daca masina a fost cumparata anterior pe firma si nu persoana fizica, firma care a detinut-o e obligata sa faca service-ul masinii la reprezentanta. Asa nu dai gres cu cartea service. Eu personal m-am ferit de 1.6 TDI cu automata fiindca are DSG 7 si am mers pe manuala, din cate am inteles DSG 7 e cel uscat si exista riscul unor cheltuieli suplimentare de aproximativ 3000 Euro. Nu am vrut sa ma leg la cap. Fa-ti o lista cu prioritatile, gen anul fabricatiei, model (Golf 6 sau 7), kilometri daca vrei, una-doua optionale fara de care nu ai putea, cauta 2-3 zile, si decide-te. Multa bafta! LE: Piele neagra - m-as feri, vara te lipesti de ea, nu e un sentiment prea placut. Mie mi-a placut ultima masina, Golf 7 negru. Plus ca are Discovery Pro = update navigatie gratuit pe viata plus multe altele, un must have daca ma intrebi pe mine.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!