Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.02.2017 în toate secţiunile
-
2 points
-
Parerea mea este ca nu de la benzina este problema,electromotorul trebuia sa invarta pina ramaneai fara baterie.Problema este de la electromotor sau cablaje.Vad ca agregatul are peste 236k electromotorul a fost servisat vreodata??2 points
-
1-trebuia termostat OE 2-pe frigul asta ,la relanti scade temperarura2 points
-
Verifica : cleme prindere bucsa bara torsiune,uzura culisanti etrier frana si joc placute frana in etrier2 points
-
Revin cu noi detalii, in special cu cateva schimbari destul de mari in ceea ce priveste proiectul. Pentru ca am gasit un interior potrivit, opurtunitate financiara foarte buna, dar alta culoare decat as fi vrut, am decis sa schimb putin fata masinii. Va fi neagra, cu interior negru de piele (pe care l-am luat deja). O sa merg pe ideea "simplicity is beauty". Asadar, avem interior de piele neagra cu bancheta originala de golf 3 cabrio si scaune de audi tt + o nuca de audi tt ca bonus. Vreau prin topicul asta sa tin si contul banilor investiti, deci voi scrie cam toate sumele. 600 de lei + un drum dus-intors Mioveni. O alta schimbare sunt jantele. Am renuntat la cele de audi full polish pentru ca m-am hotarat ca vreau sa fac ceva special cu adevarat, chiar cu pretul de a dura ceva mai mult pana se finalizeaza proiectul. Astfel, saptamana viitoare dau avansul pentru un set de OZ Futura in configuratie 17x8.5 cu 17x9.5.1 point
-
1 point
-
Contact/cablaj/electromotor/pompa benzina/fise/contact imperfect masa la caroserie, sunt cateva cauze ce mi trec acum prin cap.1 point
-
1 point
-
1 point
-
M-am reîntors acasă! Pentru ca ma plictiseam am urmărit și acuma consumul: Budapesta-Debrecen, în regim de autostrada cu 139 pe tempomat, am avut un consum mediu de 6.9 cu o viteza medie stabilizata la 115 km/h. De acolo, prin Oradea spre Cluj am ajuns cu consumul la 5.9 și viteza medie la 82 km/h. Pe tot drumul temperatura exterioara a fost de -2° C, iată temperatura la ulei varia intre 90 și 95°C, în funcție de traseu. Aceasi impresie: ii place la drum întins, sta bine, se așează bine, iar pentru astfel de drumuri 170 CP ii găsesc suficienți. Adică nu am găsit situații în care sa zic ce buni ar fi câtva căluți!1 point
-
Semeringul se poate scoate fara a bloca axa la pompa de vacuum ,dar distributia nu se poate demonta/monta fara sa calezi . Mai trebuie si o presa pt a scoate fulia1 point
-
Am revenit din periplu, de data asta pe ruta Tarnaveni - Medias- Sibiu apoi DN7 cu medie de 85kmh cu 6.7% (Sibiu - Bucuresti) in conditiile in care nu am menajat masina decat in sate. Ma bucura ca sta foarte bine pe curbe, calitatea Continental-urilor se vede. Ma gandesc serios sa achizitionez pt vara tot ceva de la Continental. Dupa drumul de dus, a trebuit neaparat spalata, nu ma puteam intoarce in felul in care arata. + primul clip cu GoPro, asa ca montajul nu e tocmai ideal. Nu ma asteptam sa se miste asa mult in carcasa.1 point
-
@bora 2001, sigur nu etanseaza supapele din chiulasa. Incearca mai intai cu o bujie de acelasi fel1 point
-
1 point
-
Diferenta mare intre cele doua motorizari,tehnologia CR e superioara cam din toate punctele de vedere.PD-ul .....a fost o tehnologie.....limitata ,in 2008 au realizat asta si cei de la VAG1 point
-
Am un update aici: - Potrivit fabricantului, VW, pentru un motor CDA 1.8 TSI, 160 CP, consumul de 0,5 litri la 1.000 km este normal. Adica este normal sa-ti consume 5 litri de ulei la 10.000 km. Ce este peste nu mai este acceptat. Exista o actiune, din August 2016, in care fabricatul recomanda Schimbarea pistoanelor, cu altele "optimizate" la motoarele CDA care consuma peste 0,5 litri ulei la 1.000 km. Cine mai mare masina cu motor CDA in garantie, grabiti-va la Service, nu cred ca va cheama desi este actiune. Cine nu mai are garantie,,,,ghinion ca in cazul meu.1 point
-
1 point
-
In Romania nu este legala nicio folie pe faruri/stopuri. Faptul ca masina trece MOT-ul in UK sau are TUV in Germania, in Romania e egal cu 0. Folie de pe stopuri imi place. Daca pui si pe faruri, la prima intalnire cu un echipaj de politie, ramai fara talon. Masina e tip top1 point
-
1 point
-
Nu prea as vrea sa trec la 19" tocmai din motivul spus de tine, drumurile noastre minunate 18 e mai practic si arata si OK. Daca as trece la 19 tot 225 ar trebui sa pun. Asa e in carte, adica asa ar fi trebuit sa fie. Mie astia de la RAR nu mi-au trecut si 19 in carte. Jantele optionale de Edition 35 pe 19 vin cu 225/35, doar Golful R are 235 As merge pe 17 iarna, dar cu conditia sa gasesc un model la care ramane putin mai mult loc intre etrier si oala. Daca nu, am gasit un model misto de jante pe 18 de TT MK3 in Germania pe care le-as face jante de vara (8.5J ET50). Dar vreau sa probez intai una, sa vad daca intra peste etriere sau nu. Un distantier de 5mm pot sa pun lejer, ET45 la 8.5J e setup-ul perfect. Mai mult de 5mm not so much1 point
-
Ti-a dat minus la reputatie ca ai schimbat uleiul inutil, prematur si asa ai poluat planeta. Ti-am dat eu plus de doua ori sa dormi linistit, si-ti mai dau unul data aviatoare.1 point
-
1 point
-
Chiar daca nu s-a mai scris de mult pe acest topic as vrea sa fac si eu cateva mentiuni. Am detinut pe masini diferite ambele motorare si pot spune ca exista diferente notabile: Golf MK5 GT 2.0TDI 170PD cod BMN an fabricatie 2008 ~160k km - accelereaza foarte violent, rupe aderenta foarte usor in treptele inferioare. Senzatia este ca trage mai bine ca un CR. - motor destul de zgomotos, ralantiul uneori neregulat din cauza injectoarelor Siemens. - probleme nenumarate cu DPF. Fiind folosita doar in mediul urban de catre sotie, la 3-4 zile se aprindea becul DPF. Procedura era mereu aceeasi, iesit 15 km pe DN/autostrada si facut regenerarea. In unele situatii a fost nevoie sa-i dau regenerare fortata cu VCDS-ul. - vibratii cauzate de ambreiaj, volant Golf MK6 GTD 2.0TDI 170CR an fabricatie 2011 ~200k km - motor rafinat, fara vibratii si silentios. Consum foarte bun. - accelereaza liniar si constant iar, spre deosebire de CR, pare mai lenes. - Becul de DPF in 40k km nu s-a aprins niciodata In concluzie, recomand cu caldura motorul CR.1 point
-
Momentan nu exista masini de test drive - acestea vor veni peste aproximativ o luna. In tara acum sunt doar 2 masini strict pentru "pipaire" PS; Nu pot spune reprezentanta - moderatorii mi-au dat un avertisment cum ca as face reclama. Cu toate ca eu cred ca este o informatie publica importanta!1 point
-
rabane, ti pusa la pucti acum distribuatia bine? Ai consum ok? Uite o poza cum arata la alh acel pinion . iti spun din experienta proprie ca daca totul e pus la punct acum te complici degeaba cu blocatoare. In plus, acea fulie e f greu de miscat, chiar si cu o cheie pusa pe capul surubului, daramite cu o curea de care abia tragi cand o pui la punct. Deci ala e cam nemiscat by default1 point
-
@Scorpyon Este si 2008 CR Euro5, dar la fel este si 2008 CR Euro 4. Sunt cateva elemente care se pot verifica ca sa faci diferenta.1 point
-
Normal,intre motor si cutie se caleaza cu o scula ,doar ca e mai greu de gasit si de utilizat1 point
-
Si cum am zis aici vinerea trecuta, masina a ajuns ieri la dealer, cel mai probabil o ridic azi. 3 Luni, Samoa Orange, 2.0 dsg 190cp si cu ceva bife acolo la optionale - in cazul meu, mai mult decat decent, rabdare tuturor Preview mic, voi reveni cand imi va permite timpul in aria dedicata cu cateva poze si o prezentare ...ca sa fie1 point
-
1 point
-
Am desfacut si eu MFD2 am curatat lentila de la el cu un betisor,ca colegul iulian_abc,lentila se misca pe 2 "tevi" cea cu melc si cea rotunda.Cea rotunda are la un capat un opritor din plastic,la mine era la capatul din stanga cum ma uitam la ea.Trageti cu ceva acel opritor si impingeti "tubul" acela rotund ca sa elibereze lentila,dupa eliberare o puteti roti ca in pozele puse de colegul iulian_abc,si asa o veti putea sterge.Eu am sterso dar nu sa murdarit betisorul.Ininte citea doar dvd cu harti si cd audio original,acuma am facut cd audio cu nero 6 si cd verbatim la viteza 8X si il citeste fara probleme.Inchideti sesiunea si dati disc at once,si ca sa nu stricati cd dati simulare si dupa simulare ardere.De preferat cum scrie si in celelalte pagini,sa faceti cd la viteza cat mai mica.Aveti grija la mufa rosie(cel putin asa a fost la mine)uitativa atent cum a fost prinsa.Partea de sus e prinsa in cleme nu are nici un surub,partea de jos e prinsa in 3 suruburi,iar fata de la casetofon cu ecran cu tot are 4 suruburi,2 stanga si 2 dreapta sunt cele mai mari de pe ea si dupa desfacerea suruburilor iasa prin tragere(la montare nu apasati pe ecran).Unitatea se desface in 2 iar suruburile se desfac cu torx de 8 parca.Posibil ca eu sa fi desfacut prea mult fiind prima data.In el sunt 3 placi parca cea de jos nu trebuie demontata.Sper sa reusiti si sa fi inteles ce am scris si nu uitati orice faceti,faceti pe raspunderea voastra,daca nu puneti inapoi mufele si tot cum au fost,sau rupeti ceva e posibil ca sa nu se mai aprinda deloc.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Deci RS TSI sunt doar 4 in tara din care 3 sunt pe forum si o comanda (vom fi majoritari cei cu RS Combi), RS TDI sunt 7 din care stim doar de 1 comanda pe forum (deci vor fi 8 cand ajunge), iar 1.8 TSI 4x4 este chiar mai rar decat RS TSI cu doar 3 masini si niciuna pe forum... :) Avem si de 3 ori mai multe 1.6 TDI decat 1.2 TSI (variantele de 105 cp), desi pe forum par a fi majoritari cei cu 1.2 TSI.1 point
-
Gata a venit platforma am lasat-o la Midocar si toti expertii zic ca nu e nicio problema nici macar cu bateria doar ca probabil a ramas ceva pe traseu sa zic asa o bucata de apa (benzina de calitate OMV 100 :)) ) si a inghetat si nu mai primeste destul combustibil. Acuma va intreb e plauzibil ce zic ei aici? Intr-adevar electromotrul se invarte, farurile merg,geamuri etc)1 point
-
Pai tu schimbi la 15 mii si ai pretentie ca sa-ti mearga uleiul partial sintetic atat? Ia full sintetic 0w40 sau schimba de 2 ori pe an uleiul partial sintetic.-1 points
-
Am tsi din 2014 cbza, rodaj facut ca la carte. Uleiurile folosite doar castrol edge LL 5w30 titanium. Intotdeauna forje a primit doar cu motorul cald, primul schimb la 13000, al doilea la 21000(deci uleiul a stat 8000km in masina) acum am 25000, si tot la un an sau max 13000 vreau sa fac schimbul de ulei, mentionez ca eram la program de 2 ani sau 30000, dar asa ceva mi se pare inuman ptr motor. Fac drumuri scurte in general 6-7 km, Consum ulei zero, cum a fost joja dupa schimb, asa este si peste un an. Sigur ai motorul defect.-1 points
-
tu stii cel mai bine ce trebuie sa faci eu doar ti-am supus observatiei acest aspect. sa ne tii la curent ca ma intereseaza si pe mine ( ca proaspat utilizator de DSG ). spor-1 points
-
perfect, atunci le las asa, va multumesc mult de tot, m-am linistit. O intrebare stupida poate: cum aflu daca am DAB sau nu?-1 points
-
:))) Decat sa il schimb prea tarziu, mai bine mai devreme, 30000 sau 2 ani mi sa parut enorm de lung termenul, daca asi conduce doar pe drumuri lungi, sigur ar fi fost lasat 15000km, asa la drumuri scurte, si in oras majoritatea, si la mine la Brasov pot spune linistit ca sunt 7 luni de iarna... eu zic ca pe la 10000 e ok sa il schimb, prima oara a fost lasat 13000 ca am avut destule drumuri lungi, a doua oara drumuri multe, scurte, deci am injumatatit termenul. Stiu ca si tata la dacia veche, prin anii 90 schimba de 2 ori pe an uleiul , vara punea ulei mai gros, iarna mai subtire (shell), si cand a ajuns la mine masina, a primit forje multe, si motorul a fost super ok, toti se mirau ce fain trage masina, uleiul este cel mai important lucru din motor... Si cum sunt multe facaturi de uleiuri pe piata, nu vreau sa risc. Cumnatul meu a reusit sa strice motorul de 1.4 mpi de pe logan, care e un motor indistructibil, ulei prost mobil 5w40 (nu mobil1), forje cu masina rece, turatii mari si indelungate pe autostrada, si pa motor...-1 points
-
Niste exemple si de la mine chiar daca nu sunt poate ce iti doresti acum. Unele mai chele dar mai putin rulate. Jante, un volan sport, le poti cumpara ulterior, dar km putini si anul de fabricatie il iei cand cumperi masina . http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=237878229&isSearchRequest=true&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&ambitCountry=DE&minPrice=8000&maxPrice=10000&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&maxMileage=150000&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14&pageNumber=1&action=topOfPage&top=1:3 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=239374518&isSearchRequest=true&scopeId=C&sortOption.sortBy=creationTime&ambitCountry=DE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&sortOption.sortOrder=DESCENDING&maxMileage=150000&minPrice=8000&maxPrice=10000&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14&pageNumber=1 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=239365616&scopeId=C&sortOption.sortBy=creationTime&ambitCountry=DE&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&sortOption.sortOrder=DESCENDING&minFirstRegistrationDate=2013-01-01&maxMileage=150000&minPrice=8000&maxPrice=10000&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14&pageNumber=1 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=239189772&isSearchRequest=true&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&sortOption.sortOrder=DESCENDING&ambitCountry=DE&sortOption.sortBy=creationTime&minPrice=8000&maxPrice=10000&maxMileage=150000&minFirstRegistrationDate=2013-01-01&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14&pageNumber=1-1 points
-
Total de accord cu ce spune @VALI referitor la anul fabricatiei si optionalele care se pot pune ulterior. In schimb, eu nu m-as feri de kilometri. Foarte de acord, cu atat mai putin una in Germania, cu carte service, desigur. Cartea service poate fi "facuta" si in Romania si in Germania. Daca vrei sa fii sigur de cartea aia, pui mana pe telefon si suni (preferabil Autohauss si nu vanzator privat). Daca masina a fost cumparata anterior pe firma si nu persoana fizica, firma care a detinut-o e obligata sa faca service-ul masinii la reprezentanta. Asa nu dai gres cu cartea service. Eu personal m-am ferit de 1.6 TDI cu automata fiindca are DSG 7 si am mers pe manuala, din cate am inteles DSG 7 e cel uscat si exista riscul unor cheltuieli suplimentare de aproximativ 3000 Euro. Nu am vrut sa ma leg la cap. Fa-ti o lista cu prioritatile, gen anul fabricatiei, model (Golf 6 sau 7), kilometri daca vrei, una-doua optionale fara de care nu ai putea, cauta 2-3 zile, si decide-te. Multa bafta! LE: Piele neagra - m-as feri, vara te lipesti de ea, nu e un sentiment prea placut. Mie mi-a placut ultima masina, Golf 7 negru. Plus ca are Discovery Pro = update navigatie gratuit pe viata plus multe altele, un must have daca ma intrebi pe mine.-1 points
-
Azi dinimeata NU a mai vrut sa porneasca neam, precizez ca toata aprinderea e noua (bujii, fise bujii, bobina) si bateria are cca. o saptamana (am claxon, am faruri) da NU vrea sa porneasca la cheie si i-am dat de am zapacit-o.... A venit colegul de pe forum si mi-a dat curent, desi baterie am ca claxoneaza si se aprin farurile bine, degeaba.....a venit si alt coleg care mi-a facut o diagnoza cu VCDS si NU mi-a aparut nimic la motor (doar niste erori la motorasele de la clima), am impins-o si nimic. Am tractat-o la stanga pana in curte la un service si i-am dat la automat pe tot drumul (cca. 1km) si NU a vrut sa porneasca....inclin sa cred ca e benzina inghetata in ea (desii ii laudam pe astia de la Mol ca numai de la ei am alimentat), ca e un ger afara de crapi. Ar fi fost o idee perfecta sa o duc intr-o parcare subterana jumatate de zi sa se incalzeasca, si cum toate sunt in panta NU o mai scot de acolo nici cu un Jeep daca NU e de la benzina inghetata, plus ca NU am frane si servo. Acum astept sa deschida maine la service sa vedem unde-i buba....ca alceva eu NU stiu ce sa-i mai fac!-1 points
-
cu clima pornita cu caldura la maxim, dar ventilatia la jumatate, creste consumul?-1 points
-
Aud pe inregistrare ca spui "nici nu invarte". Pai daca NU INVARTE, nu este clar ca electromotorul de pornire are probleme sau alimentarea lui? Ce benzina inghetata, ce diagnoza ? Multi zic ca nu porneste nici trasa. Daca zicea cineva asa ceva acum 20 de ani il credeam. Cu scuzele de rigoare, in zilele de azi soferii nu stiu si nici nu inteleg cum este pornirea prin remorcare/impingere. Ce ai scris aici citez:"Am tractat-o si i-am dat la automat pe tot drumul (cca. 1km)" este o aberatie. Apai daca-i dai la automat in timp ce stai pe loc sau o tractezi, este tot una. Trebuia in timp ce o tractezi contactul sa fie pus-adica becurile rosii pornite-sa bagi a 2-a cu ambreiajul calcat si sa eliberezi usor ambreiajul. Astfel rotile ar fi invartit motorul si poate pornea. Fara sa mai pui mana pe cheie. Mai nou daca ma roaga cineva sa-i imping masina, il intreb ce o sa faca in timp ce-l imping si cand aud ce scoate pe gura, pur si simplu ii intorc spatele.-1 points
-
Si mie mi-a dat cineva minus la reputatie, oare de ce??? ce oameni... Bine ca iti rezolva problema!-3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00