Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.02.2017 în toate secţiunile

  1. Si mie mi-a dat cineva minus la reputatie, oare de ce??? ce oameni... Bine ca iti rezolva problema!
    2 points
  2. Salut baieti. Ieri am înfoliat grila fata,chederele Cromate + folie pe stopuri spate. Sunt f multumit de Rezultat. Sper sa va placa si voua. Urmeaza si cromul din bara fata de langa proiectoare + semnalizari oglinzi. ???
    2 points
  3. Am fost si eu la pbn sa o vad. Au doua, una alba cu 5 locuri si una rosie cu 7. Cea alba cu plafon panoramic, ambele style. Una cu tapiterie piele perforata,cealaltă cu alcantara. Le-am pipăit cam jumătate de ora apoi m-am dus repede pana la tuareg pt un soc rapid mai, mie mi-a plăcut masina. E spatioasa si placuta la vedere. Chiar si cu 7 locuri se sra bine pe rândul 2. Cu o mica problema de unghi, as fi preferat sa fie mai inclinata bancheta. La 5 locuri nu e problema asta. in fata frumos, fără a fi spectaculos. Seamănă la linia bordului cu tuaregul☺ fetele de usi cam uratele. In spate mânerul mi-a scartait când am tras usa sa o inchid. sistemul ala de plastic de protectie usi e interesant, dar daca nu închizi usa cu putere, va agata si e cam enervant. panoramica e wow, wow! Eu am 1.91 si sub panoramica in spate atingeam tavanul f putin. per total, mi-a plăcut. Cred ca la aprox 30k , cu un motor bun, interior echipare superioara si ceva electronice e o masina f buna care se va vinde in numere mari. Masina convinge.
    2 points
  4. Salut, Inca nu, masina este in service la PBV. Se schimba chiulasa complet echipatan(supape, tacheti, etc). Oricum, au fost draguti, mi-au dat un Passat HL masina la schimb
    2 points
  5. Chiulasa ta e fisurata intre supapa de admisie si injector. Nu da nici presiune in antigel pt ca nu ajunge crapatura la lichidul de racire nici nu scade compresia pt ca e o fisura mica dar e posibil sa iti afecteze mersul motorului prin scapari de gaze in admisie sau in alt mod... Presiunea in antigel si compresia nu sunt singurele efecte posibile. Am senzatia ca masina din filmul postat de deenman e si intr-o treapta de viteza inferioara fata de cele din filmele postate ulterior.
    2 points
  6. merci de video,david,cam 7 sec am calculat eu la bxe,ajm are 115 cai posibil e o idee mai sprinten sper ca deenman vede video ul,nu de alta dar incepusem sa l cred ca masina mea merge de rupe asfaltu chestiile cu avansul si maf ul sunt probate de acu 2 ani in urma
    2 points
  7. davidut5 maine fac testul 80-120, vali o chiulasa fisurata trebuia sa dea si ceva simptome,ori compresie proasta,ori presiune in antigel cu compresia m am lamurit,ulei nu am in antigel ma bucur ca cineva mai crede in ceea ce afirm si nu bat campii
    2 points
  8. Am mai iesit azi vreo 600m pe acelasi drum. Se continua cu un drum forestier ingust si destul de rau, nu am avut curaj sa intru, nu era de mine Edit: cu aceasta ocazie am testat si eu de curiozitate HDC-ul la coborare, e interesant, cobori cu 9-10 km/h constant.
    2 points
  9. Salutare dragi prieteni. In urma cu 4 luni de zile am achiziționat acest Cc de care sunt f multumit si vreau sa vi-l prezint si voua. Motor 2L 177 CP dsg an fabricatie 2014.Ca si dotari are paketul r line care imi place f mult, piele alcantara plus alte opțiuni care o sa le vedeti in pozee. Ca si modificari am multe in cap numai bani sa fie de ex o colantare totala, rns 510 ,evacuare cap coadă, soft revo,plafon alcantara si multe altele. Masina a primit mici modificari de cand o am si anume : arcuri h&r, tipsuri, eleron portbagaj, parasolar, padele si footrest de R line. Va Multumesc si sper sa va placa jucăria!!!
    1 point
  10. Imi place cum arata, are un look agresiv. Ii faci si farurile, poate si niste distantiere ?
    1 point
  11. Cred ca motanelul se referea la vopsirea celor de unde a cumparat masina (mergand pe premisa ca ei au lovit-o inainte de livrare).
    1 point
  12. deenman ma bucur ca ai inteles ca masina are o problema,si nu e cobaiul meu de facut practica intre 80-120 km.h conteaza foarte putin greutatea masinii,ca o fi golf sau passat ,timpii ar trebui sa fie la fel....de la 9 sec la 7 secunde e o diferenta totusi o data ce ne am lamurit ca masina trage greoi,putem incerca sa gasim cauza ,,,,,cam greu sa gasesti pana fara sa ai un simptom clar o fi chiulasa sau nu ,sunt banuieli
    1 point
  13. Perimetru interior si exterior reglabile,senzor soc,senzor inclinare, inchidere geamuri ....pornire motor de pe smartphone....pager....... https://www.directechs.com/VehicleCompatibility.aspx?p=-1&v=6354&ps=1&s=0&c=0
    1 point
  14. Am decis sa schimb navigatia actuala cu un RCD 330 Plus , mai mult am facut asta pentru MirrorLink dar si pentru ca m-am plictisit grav de vechea navigatie. Imi trebuie doar un update la Can si se poate monta
    1 point
  15. Merci Laur. E înfoliat si cromul de la geamuri, las o poza sa se vada mai bine.?
    1 point
  16. Multam, o sa-i fac dupa ce o ridic si ne "imprietenim" putin. Am luat-o blind, ca nu aveau niciuna in Romania cu configuratia asta 1.4TSI 4Drive. Nu au fost chiar 4 luni, dar au trecut repede.
    1 point
  17. Momentan pica ideea cu alte jante pe 18 pt vara. Nu vreau sa iau fara sa probez daca intra peste frane sau nu. Iarna viitoare trec la 225/40/18 pe jantele originale, probabil Nokian WR-A4
    1 point
  18. Pe la 7 și ceva am pornit din Cluj! A fost complicat și aglomerat în Cluj ( stau in zona Mărăști-groapa și a trebuit sa traversez orasul), Huedin și Aleșd! La Debrecen am urcat pe autostrada și de acolo cu 139 km/h pe tempomat s-a reglat consumul.
    1 point
  19. Revin cu ceva mai multe detalii din timpul transformarii. Cam asa arata epava dupa ce am reusit sa indoi stalpul din imagine Apoi cam asa am mers cu masina aprox 1 an, pana am vopsit-o. Aici era montata si suspensia sport , nu lasata de tot. Primul set de roti pe 16" Al doilea set de roti, pe 17", cu reglajele scoase pe spate. Farurile cu lupa Asa arata masina dupa vopsea Iar asta e al treilea set de roti pe 18" Imediat dupa roti, masina a mai primit 1.8t si un blow off cu recirculare. Cam asta e, transformarea s-a intamplat in aprox 1 an. Fieru' se indreapta!
    1 point
  20. Am vazut video cu un ajm 116cp care a scos 6-7s, apoi mai e asta. Si ca sa raspunt la intrebarea ta, nu cred ca trage cum trebuie. http://www.{cenzurat}/showthread.php?5141-Accelerare-de-la-80-km-h-pana-la-120-km-h/page9
    1 point
  21. Cu siguranta CH R ul cu 1.8 Hybrid 4x2 cu CVT e altceva in comparatie cu....orice model din acest topic. E posibil sa ti lipsesca sportivitatea Golfului de 1.2 insa cred ca puncteaza la alte capitole. Sa o stapanesti sanatos si asteptare usoara !
    1 point
  22. Fa un test daca vrei 80-120km/h, eu la a mea b5 1.9 atj 116 cp 420.000 km am facut 11 secunde, compresie 21bari. Asta e masina lenesa, sa vedem a ta cum e. A da, viteza maxima pe drum drept 170km/h cu indulgenta.
    1 point
  23. ,,in a 2a la kick down iti rupe aderenta,,--la mine nu e chiar asa,trage dar cu ruptul aderentei lasa de dorit,......in rest in treptele 3,4 si 5 e cum ai zis te asigur ca reglajele is bune,am inceput sa am si scule ,motorul asta il desfac si cu ochii inchisi,nu i un motor complicat cum am spus urmeaza dyno plus soft,,,,sa vedem ce iese
    1 point
  24. Compression pressures: Engine oil temperature min. 30 °C. New: 25 … 31 bar, wear limit: 19 bar Maximum permissible difference between all cylinders: 5 bar Deci problema ta nu e de la compresie.Cele testate de mine si care mergeau bine aveau in jur de 29-30 bar
    1 point
  25. 950 am cu , clima pornita iar 800 rpm la 90 de grade(indiferent ca merg 10 km la 50 tot acolo sta) fara vrajeala ca nu sunt omul care sa mi fur caciula singur si da 650 am avut cu clapeta adaptata in service si nu am fost multumit si am mai dat si 50 de lei(imi venea sa plang nu alta...).Am dat jos clapeta si am vazut ca pe cantul ''paletei'' erau depuneri groase de carbon(nu am bagat de seama la curatare...)restul era perfect curat dar problema este ca marginea paletei tine ralanti ul corect si optim.Te poti uita pe cantul ei sa fie curat luna acolo ca multi dau cu nitel spray si gata cica e curata.Dupa curatare cu + bateriei luat normal facea masina ca toti dracii si am iesit la o plimbare de vreo 25 de km iar apoi a ramas fix la 800 fara oscilatii sau nereguli si fara adaptare cu vag com ca mi am invatat lectia(la service treaba nu se face si bani sa le dai cu sacosa)ca cica nu ai cum sa i maresti ralanti ul decat cu resoftare(corect dar totusi nu m am dat batut).Am facut aceasta treaba de cateva luni bune deci treaba este testata si mai este adevarat ca unele azd uri fara adaptare clapeta cu vag com nu le faci sa mearga...ce sa zic fiecare este dator sa incerce tot ce se poate.Ti am pus si o poza in privat facuta astazi la -10 grade in Pascani.
    1 point
  26. Pai stai putin, daca vorbesti de versiunile de baza, Duster e 11000E. Nu cred ca are sens sa compari cu Kodiak care incepe de la 20k, din acelasi rationament prezentat de tine mai sus. Acum lasand la o parte detaliile astea, inteleg ce scrii. Dar sa dai 35k pe o masina cu acelasi interior cu una de 20k mi se pare foarte trist. Normal ca avea alte asteptari, pentru ca toti facem raport intre cat platesti si ce primesti. Unii incercam sa ne convingem ca atat face masina respectiva, dar in realitate stim mai bine situatia.
    1 point
  27. De acord cu tine. Nu am mentionat in postul de mai sus, insa asa fac si eu. O data pe luna verific nivelul si daca e nevoie completez. La stitul meu de condus consuma destul de mult (cel putin in comparatie cu celelate masini diesel care le-am avut). Eu am folosit pana acum numai Castrol LL3 insa il schimb tot timpul la max 20-23k.
    1 point
  28. Depasirile se pot face in siguranță cu orice motor. Nu te bazezi strict pe motor cand intri in depasire, ci pe faptul ca te-ai asigurat si calculat bine. Asta face diferenta, nu motorul. Ca asa am vazut multi cu motoare puternice care intra la limita pt ca au impresia ca pot. Oricine poate sa apese pe acceleratie. Care e treaba de motor si viraj? Nu au legatura.
    1 point
  29. Contine faruri LED, stopuri top LED, Kessy, Bolero, Smartlink si senzori parcare spate. PS: Am dat comanda
    1 point
  30. Si eu recomand 1.4 tsi de 122. Poti incerca si un 1.2 tsi. Ii schimbi distributia preventiv si nu mai ai probleme. Nu te costa mai mult de 1000lei. Cauta unul din 2012.
    1 point
  31. 1.4tsi 122 cu istoric solid si real eu zic ca nu te lasa in drum. Eu mi-am dat masina anul trecut cu mai putin de 10k euro, asa ca se poate gasi pe la 8-9k ceva bun.
    1 point
  32. Cred ca cel mai bun compromis pentru tine e 1.4 tsi de 122/125 de cai. Dintre tsi-uri e cel mai fiabil si i se cam stiu bubele si cum se pot rezolva iar puterea si cuplul sunt decente. Evita 1.4 tsi de 160 de cai ca e loterie cu ele, cam la fel si cu dsg 7. Un prieten are 1.8 tsi pe golf 6 (destul de rara aceasta varianta) si ii mananca ulei la greu, trebuie sa desfaca motorul sa vada ce e pe acolo (masina are o luna de cand a adus-o din germania iar consumul de ulei nu prea avea cum sa il testeze atunci pe loc sau in service), dar in schimb, se simte cilindreea si puterea, fuge sanatos masina. Daca vrei sa treci la tdi, desi faci cam putini km te poti uita la cel de 2 litri cu 110 cai si cutie in 5 trepte, fiind mai ieftin decat cel de 140 de cai. Problemele la 1.6 tdi apar des pe forum pentru ca e cel mai vandut motor si e intalnit des printre membri.
    1 point
  33. Pai nu au decat sa schimbe motorul
    1 point
  34. Am tsi din 2014 cbza, rodaj facut ca la carte. Uleiurile folosite doar castrol edge LL 5w30 titanium. Intotdeauna forje a primit doar cu motorul cald, primul schimb la 13000, al doilea la 21000(deci uleiul a stat 8000km in masina) acum am 25000, si tot la un an sau max 13000 vreau sa fac schimbul de ulei, mentionez ca eram la program de 2 ani sau 30000, dar asa ceva mi se pare inuman ptr motor. Fac drumuri scurte in general 6-7 km, Consum ulei zero, cum a fost joja dupa schimb, asa este si peste un an. Sigur ai motorul defect.
    1 point
  35. Firav mai punem si noi cativa Km
    1 point
  36. Poti verifica uzura segmentilor daca ai un manual de reparatii si stii exact limitele fantei ce ramane la segmenti. Ii scoti de pe piston si ii bagi separat pe cilindru, ajutandu-te cu pistonul sa ii introduci in diferite adancimi. Masori cu lera fanta care ramane si o compari cu limita maxima de service gasita in manualul de reparatii. Dar cum au spus si unii colegi, e imposibil sa ai compresie 0 pe cilindrul 4. Eu tind spre o eroare umana in masurare. Bafta si sa ne tii la curent cu rezolvarea.
    1 point
  37. salut preturile pot sa varieze in functie de reprezentanta: bandouri fata pregatite pt a fi vopsite: dreapta 3B0 807 718 C GRU 36.90€ stanga 3B0 807 717 C GRU 36.90€ bandou spate pregatit pt a fi vopsit 3B5 807 423 F GRU 50.24€ pozitiile stanga spate 3B0 945 071 A 13.60€ dreapta spate 3B0 945 072 A 13.60€ stanga fata 3B0 945 071 13.60€ dreapta fata 3B0 945 072 13.60€
    1 point
  38. Vin și eu cu un post despre un sales man (woman) de la midocar Otopeni. Luni sunt sunat ca ar trebui sa mai semnam ceva acte ,îi spun ca nu mă voi prezenta deoarece masina oricum vine la sfârșitul lunii august începutul lui septembrie și ca în apropierea datei de livrare voi merge sa semnam. Miercuri sunt sunat sa îmi spună ca mașina vine saptamana viitoare. Astăzi am mers sa semnez ce mai era de semnat și o întreb " când vine masina "? , " nu știu ca în sistem apare doar ca a plecat din fabrica (mexic ), când a plecat din mexic ,nu știu ca nu îmi apare. Îi spun " pai doamna luni mi-ati spus ca vine saptamana viitoare acum nu știți? Sincer mi s-a făcut puțin lehamite. Dacă este sa urasc ceva la o persoana, este faptul sa fiu mințit în fata. Am un gust amar după aceasta experiență.
    1 point
  39. Ti-a dat minus la reputatie ca ai schimbat uleiul inutil, prematur si asa ai poluat planeta. Ti-am dat eu plus de doua ori sa dormi linistit, si-ti mai dau unul data aviatoare.
    0 points
  40. @Akos09 Vis-a-vis de ARAL multi care citesc postarile nu sunt neaparat de acord, dar nu se obosesc sa scrie Dar daca la tine in masina se comporta bine, clar nu il mai folosi...si eu as face exact la fel. Insa la ce temperaturi au fost anul acesta, la prima cheie exagerez daca spun ca se aud tachetii 3-4 secunde. In conluzie, nu vand, nu sunt "fan" un anume Brand, dar eu il consider un ulei extradordinar ca raport calitate/pret, 90lei/4L? Facut de Castrol, numai in Germania? Totodata recomand si la Dl. S.Nelu
    0 points
  41. Golf 6, 2009, 2.0 TDI aceeasi problema.Se aude acelasi huruit iar cand porneste compresorul se atenueaza zgomotul, devine insesizabil. identic si la mine 1.6 tdi 105 cayc
    -1 points
  42. Salut, Am un B6 din 2006 fara senzori de parcare si recent am facut upgrade la RCD 510 Delphi care suporta si OPS (+ CAN cu terminatia E). Vreau sa montez un kit ca acesta http://www.vwretrofit.ro/index.php/vw/produse-retrofit-passat/passat-b6/senzori-de-parcare-park-pilot-ops-spate-si-fata-pentru-vw-skoda-seat.html cu display pe RCD; a mai fost cineva in aceeasi situatie? ce probleme pot aparea? Multumesc!
    -1 points
  43. Eu merg cu acel huruit la compresor de 2 ani.. si e totul ok! Dar la mine acel huruit se aude doar cand e op aerul..cand il pornesc nu se mai aude.se pare ca e boala lor .
    -1 points
  44. stilul de condus, @beowulf100 ? mergi exclusiv in bucuresti, cu primele 2 viteze in coloana?
    -1 points
  45. Iti deschid eu ochii atunci: http://www.evz.ro/la-o-statie-lukoil-din-cluj-s-a-vandut-carburanti-cu-multa-apa-zeci-de-masini-sunt-stricate-pe-marginea-drumului.html
    -1 points
  46. Orice interior ar avea KIA Ceed, nu cred ca poti compara o masina noua cu una care are 197.000 KM. damn..
    -1 points
  47. Auzi...hai sa facem lumina. Inteleg ca esti plecat din Ro, iesi pe un drum uscat, singur in masina si cronometreaza in cat timp faci 0-100 km/h. Testeaza de mai multe ori si scrie cat ai scos, daca e apropiata de producator masina ta n-are nimic, si asa trage un motor de 105 CP pe balena de b6. Pe golf 5 trage mai bine ca e putin mai usoara. Iti zic din start, daca ai totul reglat cum trebuie, in a 2a la kick down iti rupe aderenta mai ales daca ai jante 16. trage de la 1850rpm de te baga usor in scaun, pana la 3000rpm, hai 3200rpm, dupa aia o accelerezi aproape dejeaba, inca mai urca in viteza dar nu simti cumplu asa puternic. In a 3a depasesti usor pana la 100km/h, in a 4a si a 5a nu depasesti asa de usor si ai nevoie de o distanta sa prinzi viteza. Asta e 105 CP la 1500kg, nu are cum sa fie racheta. Am condus mai multe BKC/BXE diferente au fost intre ele, depinde ce reglaje ai facute pe masina, cat de curata e turbina, in ce stare e debimetru, si daca nu ai pierderi de vacum la blocul supape sau pe furtune.
    -1 points
  48. Ionut, dupa ce faci testele de care ziceai, fa urmatorul lucru. Scoate mufa de la debimetru si mergi cu masina, dupa baga-o la loc, apoi sune-ne ce diferenta este.
    -1 points
  49. Va salut, Am un B7 din 2013 motor CFFB, si as dori sa montez incalzire in scaune exact ca cea originala (adik cu butoanele acelea in consola pe care eu nu le am). Multumesc.
    -1 points
  50. Total de accord cu ce spune @VALI referitor la anul fabricatiei si optionalele care se pot pune ulterior. In schimb, eu nu m-as feri de kilometri. Foarte de acord, cu atat mai putin una in Germania, cu carte service, desigur. Cartea service poate fi "facuta" si in Romania si in Germania. Daca vrei sa fii sigur de cartea aia, pui mana pe telefon si suni (preferabil Autohauss si nu vanzator privat). Daca masina a fost cumparata anterior pe firma si nu persoana fizica, firma care a detinut-o e obligata sa faca service-ul masinii la reprezentanta. Asa nu dai gres cu cartea service. Eu personal m-am ferit de 1.6 TDI cu automata fiindca are DSG 7 si am mers pe manuala, din cate am inteles DSG 7 e cel uscat si exista riscul unor cheltuieli suplimentare de aproximativ 3000 Euro. Nu am vrut sa ma leg la cap. Fa-ti o lista cu prioritatile, gen anul fabricatiei, model (Golf 6 sau 7), kilometri daca vrei, una-doua optionale fara de care nu ai putea, cauta 2-3 zile, si decide-te. Multa bafta! LE: Piele neagra - m-as feri, vara te lipesti de ea, nu e un sentiment prea placut. Mie mi-a placut ultima masina, Golf 7 negru. Plus ca are Discovery Pro = update navigatie gratuit pe viata plus multe altele, un must have daca ma intrebi pe mine.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!