Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.02.2017 în toate secţiunile
-
3 points
-
Las eu câteva poze pe care nu le are el, pentru ca eu am fost fotograful în timpul "reviziei" Vechiul motor dat jos Comparație între frânele vechi și cele noi 312 1.8t la butoane Masina pe dyno. Cam asta a fost, lucrarea a început miercuri la ora 13 și mașina a fost gata vineri la ora 22:00. Băieții s-au mișcat exemplar, masina merge perfect :D. Final product:3 points
-
2 points
-
2 points
-
Deci reiau, opinie personala, 190 manual mananca asfaltul despasesc din scurt orice instant, tinand cont din ce treapta pleci sa faci depasirea de acord, asta tine si de sofer si da sunt de acord ca dsg are lag fata de manual de aceea pana acum toate masinile aunfost manuale in cazul meu si probabil vor ramane asa pana la electrica... pana si cnsumul este mai redus la manual vs dsg dar nu intru in detalii si nici nu am chef de vreun vs. si poate sunt eu nebun dar mie mi se pare superb o masina super precisa pe curbe si stabila tapana... desi ultimile masini conduse au fost un focus si un mondeo (180diesel) actuala masina de munca, care pe buna dreptate sunt considerate etalon de precizie la directie si suspensii. Desi am dcc m am simtit foarte ok si pe confort chiar daca se inclina putin masina tot sigura mi s a parut, lipita de sosea (poate fi si fiindca am roti oe 18) ... adica acum pot face comparatii clare intre cum sta mondeo si cum sta superbul pe aceleasi drumuri si ma simt muult mai ok mai fun in superb, desi cum am mai spus in alte topic-uri clar mondeo castiga net la un singur si unic capitol, antifonarea mai buna as zice excelenta, chiar si comparand o cu un bmw audi...2 points
-
Revin in decursul zilei cu pozele finale 2010 – Golf 4 1.6 AZD an 2002 cumparat dupa cateva luni de lucru departe de casa si cu ajutorul alor mei si a tatalui meu de la care am primit pasiunea pentru cele 4 roti. Nimic prea special…Inca. Nu am sa discut prea mult despre intretinerea masinii si alte mici problem avute pe parcurs, nu sunt relevante si nu au fost atat de grave incat sa merite mentionate. Pe scurt ar fi de zis, caseta directie reconditionata timoneria de la stergatoare si o pierdere de ulei, in rest consumabile, in 6 ani si peste 100.000 de km Detalii Auto in 2010: Pret achizitie 4800 Euro la mana a2-a , 114.000 km , motor 1,6 16v AZD 105 CP Masina este intr-o stare imaculata pot spune, motor curat, interior intact etc. pentru mine un vis. Ca dotari are geamurile electrice, AC , ABS si cam atat, full option fata de masina anterioara Primele mici modificari, asa cum se poate la 21 de ani. - CD Player schimbat urmat de o mica incinta de bas - Jante pe 16 , Dezent, achizitionate cu 100 Eur din Germania - Leduri (pozitie , interior ) 2011 – Nimic special , tot ce mai fac pe la masina este sa ii vopsesc fusta in culoarea masinii , cu un spray obosit, dar arata ok , sa zicem. 2012 – Trec la un player Alpine din seria IDA , destul de bun cand vine vorba de claritate. Intre timp intretinere inclusive distributia le fac cu mana mea si costuri minime avand bugetul destul de limitat. Montez cotiera – 80 Lei Grile Bora – 80 Lei (de marea Britanie) ma gandeam ca in stanga siasa intr-o buna zi pun un ceas de boost. 2013 – Pana acuma am facut urmatoarele cu mana mea: distributia, placate, ulei, bucsele pe fata si bratele schimbate, schimbata toba intermediara, timoneria de la stergatoare, schimbat un support motor, garniture de la baia de ulei, curatat clapeta accelerate si EGR , filtrele etc. 2014 – Numai fac aproape nimica la masina , o folosesc doar pentru drumurile mele din oras si afara . Calatoresc cu ea pe unde apuc fara sa fiu lasat nici macar o data in pana, decat aia a prostului uneori cand nu eram atent ( adica nu aveam bani ) Incep sa visez la masni noi…haha 2015 – Daca pana acuma totul a fost ceva obijnuit de acuma incepe nebunia. Un an ca oricare altul in incep cu o investite in jante, alea de 16. Buza polish si miezul gri carbon – 500 Ron Plec cu ea in vara la mare, munte etc. 09.2015 plec cu un prieten dupa o masina in Germania, a fost un drum de 3500 km prin Europa pot sa zic masina trecuse in decurs de 4 zile prin Ungaria, Slovacia, Cehia , Germania, foarte aproape sa ajunga si in Olanda , Austria. Traseul acela m- afacut sa pun gaz pe masina, avea consum de 8/100 in exterior indifferent de stilul de mers. Ajung in Timisoara pun masina pe GPL refac a2-a oara directia , bucsele etc. GPL – 600 Eur Sarind peste detalii in data de 10.11.2015 masina a suferit un accident din cauza soferului, mai exact amea. Stau ma uit la masina cu care am avut nenumarate amintiri frumoase si pentru care muncisem destul de mult … distrusa. Ma gandesc ca asta este, oricum acuma nu am nici 10 Lei pusi deoparte deci adio masina. In cap incepe un calcul in care eu dezmembrez masina, ma chinui pun ceva deoparte si cine stie dupa cat timp reusesc sa imi cumpar alta. Langa mine doamna a carei masini am lovito, Golful dupa impactul cu stalpul prin rasucire a lovit cu spatele unui SUV, latra pardon, vorbea intruna ca masina ei ca e lovita ca una ca alta. Taci femeie, in gandul meu, defapt ii spusesem sa stea linistita ca sunt asigurat si masina ei are sa fie reparata fara probleme. Apare Aziz, posesor Golf GTI, isi pune mainile in cap si intreaba ce am patit, trecem peste. Deschide capota, motorul scapase la fel si lonjeronul, gata o repar, e ok. Eu sunt intreg, nu este nimeni ranit si pana la urma imi dau seama ca si masina se poate salva. Vad masina urcata pe platforma si zic, masinuta mea saraca, la care un agent de politie de langa mine zice el mai sec asa , lasa bine ca ai scapat tu masina oricum nu o mai faci in veci. Replica mea, ma uit la el si ii zic ca am mai auzit asta. A fost ziua in care am zis ca Golful meu intr-o zi are sa fie unu din cele mai frumoase din oras. Incepe distractia, in aceeasi zi am cumparat si piesele. Sa fac o lista acuma. Amenda – 740 Lei Piesele incluzand botul masinii - 2000 Lei Suspensie sport – 1000 Lei Volan plus centuri – 400 Lei Incinta plus statie si player Alpine – 1500 Lei Mecanica – 300 manopera Tinichigerie – 700 Lei (fara vopsit ) Parbriz – 300 Lei 2017 – Trantim masina J Jante 17 – ale mele pe 16 la schimb + 100 Eur (afacere proasta ) Joey Mode faruri – 50 lei materialele Scaune Recaro 2 textil – 300 Eur Faruri Depo cu lupe + instalatia xenon – 200 Eur Vopsit – 350 Eur Jante Voltec Barracuda R18 – 250 Eur. (afacere buna ) Schimbare motor, cutie, planetare fuzete discuri pe 312 etc. 1700 Eur. Am sa continui cu investit in putere si starea tehnica a masinii.1 point
-
Am vazut video cu un ajm 116cp care a scos 6-7s, apoi mai e asta. Si ca sa raspunt la intrebarea ta, nu cred ca trage cum trebuie. http://www.{cenzurat}/showthread.php?5141-Accelerare-de-la-80-km-h-pana-la-120-km-h/page91 point
-
Fa un test daca vrei 80-120km/h, eu la a mea b5 1.9 atj 116 cp 420.000 km am facut 11 secunde, compresie 21bari. Asta e masina lenesa, sa vedem a ta cum e. A da, viteza maxima pe drum drept 170km/h cu indulgenta.1 point
-
O schimbat becuri, a schimbat plăcute fata, pe urma spate, a mai făcut un update de soft, a schimbat lichidul de frâna, a avut un greiras...a schimbat anvelope de doua ori pe an....1 point
-
1 point
-
Deci va luati de el ca a spus ceva urat legat de Kodiaq, desi este posesor de Octavia. WTF? Chiar va deranjeaza orice comentariu negativ la mama VAG?1 point
-
Salut. Ieri am fixat problema. Putina istorie: Acum cativa ani, am avut o interfata cu VCDS si m-am jucat cu turatia la relanti si de la 850 -> am pus-o sa stea la 800, ca mi se parea mie ca se auzea mai bine motorul si nu mai tremura (baga niste vibratii din cand in cand care erau enervante) Ce se intampla era: 800 RPM -> tine alternatorul intre 11.8 -> 12.8 V ceea ce nu-i placea sistemului de Load management care era activat in Central Electronics. Sub pragul de 12V, bateria nu se mai incarca pentru momente scurte de timp si, ca urmare, Load management comanda motorului sa creasca turatiile un pic astfel incat voltajul sa stea intre 12.8 si 14 V (ceea ce e normal). De aceea vezi cresterea in turatii. Ca urmare: Am codat inapoi relanti-ul sa stea la 850 si problema a disparut! Side-effects: Cat timp aveam relanti-ul la 800 RPM, luminile dinauntru si din afara nu erau asa de intense, deveneau mai intense cand apasam acceleratia (specific asta poate cineva se regaseste aici). Concluzii: * Alternatorul are nevoie de minim 850 rpm la relanti ca sa dea o putere nominala. * Mi-am bagat nasul fara sa cunosc in ce ma bag, atunci cand am redus turatia la relanti, si am platit cu nervi si $$ pentru asta. * Sper sa ajute pe cineva aceasta mica povestioara. Multumesc tuturor pt. sfaturi! (Recunosc, am avut un partener care m-a ajutat sa descopar unde era problema : Se numeste OBDEleven)1 point
-
Te rog sa detaliezi concluzia cu interior ieftin masina ieftina, pentru ca din postul tau nu reiese ca ar fi ceva in neregula la interior. Vorbesti de motoare, volan si 2 fire care atarna in portbagaj! Ce e ieftin in interior? Cum ti s-a parut interiorul fata de octavia, superb, etc. Fii mai explicit altfel pare a fi o remarca rautacioasa si atat.1 point
-
800 rpm??!!...poate cu clima pornita, in rest sta la 600 si un pic. Intradevar cand pornesc clima chiar si cand e calda parca e mai vioaie. Egr e schimbat, maf-ul e curat, clapeta... ca e curata sau nu, nu e diferenta. Cuplul cel mai bine se simte dupa 3000rpm....m-am invatat cu asta. Legat de umblat in motor....catevoric nu sunt bani. Vedem!!1 point
-
Am inteles. Marea confuzie vine din configurator. In forma lui actuala poti aplica reducerea fara sa adaugi vreo optiune. Pur si simplu intri, aplici reducerea pe orice dotare standard si gata. Ce spui tu, este ca acel "cleverpack" este doar o reducere de 432 eur pentru cei care vor un anumit set de optiuni. In cazul asta, configuratorul online ar trebui sa se comporte ceva de genul: La alegerea optiunii cleverpack, care costa -1450 eur utilizatorul sa fie informat ca pentru aceasta optiune(reducere) trebuie sa adauge urmatoarele X optiuni. De altfel, cred ca asta era modul de functionare la Octavia non FL, pe vremea ca configuratorul functiona si era mai multe tipuri de "cleverpacks"1 point
-
Subscriu la ce a scris Corbu33. Eu sunt multumit de tinuta la drum avand in vedere pachetul de drumuri grele si jante pe 17 (max admis cu acest pachet). Dar cum aceasta suspensie vine cu arcuri mai tari ca la una normala deci cumva compenseaza inaltimea cu faptul ca e mai tare.1 point
-
Eu am dat avansul ieri: o sa iau CH-R hibrid cu multe dotari. Nu e la fel de practic precum Steca sau Tiguan dar vreau si altceva. Ma hotarasem la Avensis dar cand l-am vazut in show-room a fost dragoste la prima vedere. Ajunge in 7 luni1 point
-
Tizule, nu prea am noutati in ceea ce priveste comportamentul pe zapada. Drumul din poza e oricum unul pe care poate intra si o masina sport, deci nu aduce nimic in plus. Pana acum masina nu a intrat in provocari majore, cea mai mare ramane cea de pe straduta unde locuiesc si de unde am iesit relativ usor cand au fost ninsorile cele mari. Ramane senzatia ca poti merge chiar tare (zic eu..) pe drumuri cu zapada/gheata daca vrei, in siguranta. Ieri m-am jucat putin si intr-o parcare , dar nu sunt expert si parca citind comentariile lui @C Z R de pe topicul lui @Pitocu, parca si eu simteam ca desi ESP-ul era off, tot imi taia gazul intr-o anumita masura. Sau poate trebuie sa mai exersez, chiar nu stiu - oricum nu e ceva ce ma pasioneaza neaparat, doar ca am vazut parcarea goala si nu m-am putut abtine1 point
-
Am montat zeci de limitatoare ca sa te pot asigura ca dupa ce e pus ,cursa e de 90°,ca de fabrica . Ma refer la limitatoarele dieselgeek ,nu la cele confectionate artizanal1 point
-
Depasirile se pot face in siguranță cu orice motor. Nu te bazezi strict pe motor cand intri in depasire, ci pe faptul ca te-ai asigurat si calculat bine. Asta face diferenta, nu motorul. Ca asa am vazut multi cu motoare puternice care intra la limita pt ca au impresia ca pot. Oricine poate sa apese pe acceleratie. Care e treaba de motor si viraj? Nu au legatura.1 point
-
1.8 TSI M6 Style, CleverPack-ul de mai sus, senzori fata, scaune incalzite spate, maxidot color, airbaguri laterale spate, duze incalzite, jante 17 Trius, oglinzi electrice pliabile cu boarding spots, parbriz incalzit, priza spate (care cica vine cu 2 USB-uri), volan incalzit, tempomat si limitator de viteza, stergator luneta, culoare Albastru Denim. Pretul a fost 22 si ceva final. Va avertizez ca discount-ul a fost la jumatate comparativ cu acum un an cand am tatonat cu achizitionarea, decizand intr-un final sa astept FL-ul. Dar, pretul final tot pe acolo a iesit deoarece Style pe facelift are mai multe dotari, iar pack-ul e mai avantajos, cel putin a fost in cazul meu.1 point
-
1 point
-
Sunt "silent follower" de ceva timp la topic, insa dupa poza de mai sus ma ard degetele pe tastatura Un "mare" contemporan in viata spunea o data: "Iarna nu e ca vara" Drumuri bune1 point
-
nu - se tine apasat cateva secunde pe unul dintre butoanele sus-jos, de la BC1 point
-
Eu zic sa faci TD serios cu TSI190. Sa nu ai asteptari ca "tasneste" ca nu e cazul. Face viteza liniar, dar no fireworks there1 point
-
Intro ordine ce nu reprezinta importanta afectarii range-ului, ahem: Regula generala ar fi sa urmaresti fluxul traficului pentru a evita franarea si accelerarile nenecesare, si folosirea programului de condus Eco sau Eco+ (asta daca nu iti place aerul cald ) Astazi de dimineata au fost -15° si masina a consumat 69% din baterie, fata de 56% cat consuma la 0-+5°, sau ~40% vara. Am parcurs 63 km.1 point
-
@the_andy16 Poate acum 2-3 ani era raportul mentionat. Acum raportul s-a transformat in viol la adresa bugetului familiei.1 point
-
Daca anulezi dpf..tre sa anulezi și egr..si o sa ai tractor după. ..iar dacă nu merita banii pe dpf..nu merita nici sa ne îmbolnăvim noi din cauza ta..??1 point
-
am scris si am sters de 10 ori pentru ca s-ar putea interpreta mesajul meu intr-un stil peiorativ.... tu chiar crezi ca o sa se lase cu schimbat de bara pentru lovitura asta? daca da, zi-ne si noua unde ai casco, pls ps: imi pare rau ca ti-ai gasit masina lovita!!0 points
-
Am polo 6r cu DPF si EGR off iar fumul apare foarte putin, doar in full boost ! Nu apare deloc la mersul normal. Masina nu este tractor, nu este mai zgomotoasa si nici nu au aparut alte probleme. Totodata se poate face si DPF off fara EGR off. Mai jos aveti un Polo 6r cu EGR off + DPF off + teava goala din turbo pana la iesire. Vedeti voi undeva fum ? Totul tine de cum este facut softul de catre tuner ! Polo 6r DPF + EGR off and straight pipe P.S.: MariusPD, daca tot tii asa mult la sanatatea ta, de ce nu ai trecut la Euro6 ? De ce ai mers pe diesel ? Asa ar trebui interzise toate masinile sub euro 6..ca deh..de acolo vine poluarea. Fabricile si vapoarele nu le vedem zilnic, asa ca nu ne afecteaza, asa-i ?-1 points
-
Emblema de acționare portbagaj am schimbat o cu una în relief și a provenit de pe un B6 variant. Eu am probleme cu lumina din portbagaj ca nu îmi da masa broasca, altfel broasca funcționează.-1 points
-
Pai stai putin, daca vorbesti de versiunile de baza, Duster e 11000E. Nu cred ca are sens sa compari cu Kodiak care incepe de la 20k, din acelasi rationament prezentat de tine mai sus. Acum lasand la o parte detaliile astea, inteleg ce scrii. Dar sa dai 35k pe o masina cu acelasi interior cu una de 20k mi se pare foarte trist. Normal ca avea alte asteptari, pentru ca toti facem raport intre cat platesti si ce primesti. Unii incercam sa ne convingem ca atat face masina respectiva, dar in realitate stim mai bine situatia.-1 points
-
bun..am restrans cautarile la passat 2.0tdi sau golf 6 2.0tdi / a3 2.0 tdi-1 points
-
De ce zici că e suficient? Drumurile noaste îs cu multe viraje și segmente scurte pt depășit, că n-avem atâtea autostrazi/drumuri expres ... Superb nu îi chiar așa bună în viraje (barcă) deci nu merge stilul „iau cazan bmw cu un 2L diesel anemic și fac depășiri la limită că mașina e stabilă când trag de covrig” ...-3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00