Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.02.2017 în toate secţiunile

  1. Zilele acestea suntem la munte si chiar daca e foarte murdara, am zis sa ii fac o poza in natura
    6 points
  2. Si daca tot a venit iar zapada, i-am tras o poza aseara inconjurata de alb.
    3 points
  3. Azi am montat ceasurile color de CC 2010 cu functia de convenience
    2 points
  4. Las eu câteva poze pe care nu le are el, pentru ca eu am fost fotograful în timpul "reviziei" Vechiul motor dat jos Comparație între frânele vechi și cele noi 312 1.8t la butoane Masina pe dyno. Cam asta a fost, lucrarea a început miercuri la ora 13 și mașina a fost gata vineri la ora 22:00. Băieții s-au mișcat exemplar, masina merge perfect :D. Final product:
    2 points
  5. Depasirile se pot face in siguranță cu orice motor. Nu te bazezi strict pe motor cand intri in depasire, ci pe faptul ca te-ai asigurat si calculat bine. Asta face diferenta, nu motorul. Ca asa am vazut multi cu motoare puternice care intra la limita pt ca au impresia ca pot. Oricine poate sa apese pe acceleratie. Care e treaba de motor si viraj? Nu au legatura.
    2 points
  6. Total de acord cu tine, Vw sa nu vina cu dume de genul:injectoarele sunt de vina, etc, pentru ca nu noi am solicitat update-ul și nu noi am cauzat problema. Dacă vor sa schimbe ceva sa o facă pe banii lor, nu să ne arunce în față niște rahaturi de vouchere.
    2 points
  7. Moama ce zapada! In Cluj ploua marunt de cateva zile....:(
    2 points
  8. Multumim de sfat, dar in unele tari nu se poate fara update sa mai treci revizia tehnica periodica . Iar referitor la consum, mie mi se pare ca a crescut de la update, nu ca ar fi fost prea grozav nici inainte, dar cred ca ptr rezervorul care a fost consumat jumatate inainte si jumatate dupa update o sa am consum mediu peste 6.5, am 750 km facuti si imi mai arata vreo 70 km, deci abia daca ajung la 800 km cu un plin . Deci fiabilitate scazuta, consum crescut, masina nu o mai poti vinde, ramane sa mai crape ceva si ala esti . Cred ca deja ma apuc sa caut sa vad daca este vreo actiune legala initiata de posesorii din Germania ...
    2 points
  9. LA CR mare atentie cu acesti aditivi,(pompa de inalte isi face ungerea cu motorina). Si la aditivii de curatare mare atentie ....ca toata mizeria de pe traseu se opreste in duzele injectoarelor. O spalare a rezervorului face mai mult decar orice aditiv.
    2 points
  10. Probabil Skodiaq: din prisma faptului ca ar fi mai spatioasa. Daca e sa te misti mai mult in oras, Tiguan. Vorbim de aceleasi preturi, adica 30k. Ca daca ajunge Skodiaq mai scumpa decat Tiguan, atunci Tiguan all the way. Raspuns impulsiv
    2 points
  11. Buna alegere,pompa VDO e echiparea OE
    2 points
  12. Cu siguranta masina poate suficient, fii fara grija. Iar sistemul de tractiune integrala este foarte bun, este suficient un drum pe orice suprafata acoperita de zapada pentru a constata siguranta si aderenta excelenta ce vin la pachet. Vei fi super multumit, o sa vezi , tu mai ai si o tona de cuplu la dispozitie.
    1 point
  13. Felicitari si sa te bucuri de ea multi km, este o masina deosebita, intr-o configuratie "bogata"
    1 point
  14. O cifra oficiala acum nu mai stiu sa zic, dar stiu sigur ca citisem peste 4l . Chiar m-a surprins cand am citit de motor inainte sa il iau, stiind ca in vechiul 1.4tsi CAXA intrau 3.7L. Practica cu husa eu am vazut-o si la pbv.
    1 point
  15. Incarca un filmulet poate ii suna la careva cunoscut...apropo ce ulei ai bagat in motor?Cand au joc axele cu , came poti pune ce aditiv vrei ca tot degeaba ori ulei gros faci mai mult rau...initial aceste motoare cu 10w40 s au stricat din cauza ca iarna greu ajunge la axe din cauza vascozitatii.Daca era un climat cald nu era o problema dar se pare ca au gresit din fabrica aruncand peste umar si norma 10w40 din cauza ca nu a fost un motor reusit pentru ai prelungi agonia.Era suficient 5w30 la tinerete apoi 5w40 cand incepe sa consume pana il bagi la reparat.Dar de unde stii ca ce ai avut in motor nu a fost si 15w40 cum am mai auzit la unii ca este foarte bun si face motorul mai silentios(adica un fel de liniste mortala).Deci iti dai seama ca uleiul nu a fost schimbat la timp(proprietati de ungere...)ungere defectoasa pe axe si trenul supapelor(nici supapele nu le mai apasa bine)in caz ca face joc maricel ai sa desfaci garantat acolo sus.Ai avut un ulei gros bagat in motor si cam asta este.Poate ai sa faci totusi un filmulet ca sunt curios...
    1 point
  16. Contine faruri LED, stopuri top LED, Kessy, Bolero, Smartlink si senzori parcare spate. PS: Am dat comanda
    1 point
  17. Momentan nu exista masini de test drive - acestea vor veni peste aproximativ o luna. In tara acum sunt doar 2 masini strict pentru "pipaire" PS; Nu pot spune reprezentanta - moderatorii mi-au dat un avertisment cum ca as face reclama. Cu toate ca eu cred ca este o informatie publica importanta!
    1 point
  18. 1 point
  19. Chiar imi pare rau pentru voi pe cuvant de onoare , insa eu v-am sfatuit sa nu face-ti update-ul pentru ca am purtat discutii cu un sef de reprezentanta si a zis ca sunt probleme , insa am fost "huiduit" de voi pe aici !!! Am zis clar , nu face-ti update-ul , cel putin nu acum cand sunt la inceput cu el si au probleme verificate ... !!! Succes si sper sa va remediati problema , chiar daca sigur nu sunt remedieri ... intrebarea este daca totusi se poate revenii la softul vechi pana nu va cedeaza egr /turbina sau ce va mai ceda !
    1 point
  20. @mike mersi de urari, jantele sunt o idee, alta ar fi Aneto pe 19, negre (575071499 041) insa bat cele din urma 1700€, este oricum o decizie care va fi luata prin martie tenesii de vara Cat despre folii, eu sunt multumit de rezultat, da, am trapa, insa la cruising de 800-1200 km vara la viteze de autostrada, un pic de protectie extra in habitaclu eu zic ca nu strica, atat pentru confortul termic, cat si protectia UV (eu cred in asa ceva ) - again, daca era un pic de soare trageam un frumos si vs inainte si dupa montarea foliilor, insa cum vremea este pe partea mea, va trebuie sa ne multumim cu totii doar la after cand este posibil ^^ @Andrei1980 mersi mult, pe zi ce trece incepe sa creasca de la "un obiect" la o "chestie" acolo care imi place de ea. Daca continua asa, sigur va primi si o identitate (pe langa numere definitive), o porecla ceva acolo. Cu volumul de portbagaj, cel mai probabil, o voi observa exact cat ma va deranja in drumul de Cluj-2 alps (FR) cu 4 persoane, vom avea si echipamentuld e schi, jetbag Thule si suporti schi pe transversale, insa va fi un test Da, cam inghitea tot Huanita, si m-am bucurat de cele 2-3 dati cand am vazut cat poate, si ma voi enerva cel mai probabil la Ateca, in tot acele 2-3 cazuri izolate, cand voi vedea ca nu poate, insa sper, macar Ateca, sa nu o revand dupa 22 de luni ca si Octavia. Om vedea cand vor veni "progeniturile" daca voi simti nevoia sau nu. Pe moment, un joy-car pentru mine Maine pornim spre VL, sambata ne plimbam prin Brezoi, si duminica cred ca voi bifa Rimnicu Valcea- Tg Jiu - Petrosani- Hateg - Cluj , revin cel tarziu ulterior cu un consum si cateva impresii (daca tine vremea cu mine poate si 2-3 poze)
    1 point
  21. In cazul asta, daca nu tii mortis un motor anume, eu zic ca ar trebui sa te focusezi sa gasesti una cu dotarile pe care ti le doresti si cu un istoric verificat. Legat de motoare, acestea au fost puse pe mai multe modele din grupul VAG, poate cele mai cu seama fiind GTD'ul 6 si GTI'ul 6... Poti verifica si in aria de Golf ce probleme au fost, daca au fost. Ele oricum, sunt testate si ras-testate si s'au bucurat de un real succes.
    1 point
  22. Subiectiv la aceeasi bani: cu doi copii si un caine Kodiaq, fara cele mentionat, Tiguan ar fi de ajuns probabil si la un copil - in papucii mei as bifa Tiguan (insa nu am facut TD cu Kodiaq) @Luciosu asteapta 2.0 benzina ateca si basta
    1 point
  23. Ce as alege eu: Kodiaq Style TSI 4x4 DSG Benzina / 2.0l / 132 kW/180 CP / Direct Shift Gearbox / 5-usi EUR 31.018,54 Culoare exterior Moon White EUR452,20 Tapiterie Stofa Culoarea tapiteriei: Negru Mocheta: Negru Plansa de bord: Negru - Negru Carlig remorcare rabatabil EUR762,79 Driving Mode Selection EUR66,64 (cu program off-road) Duze stropitoare parbriz incalzite EUR23,80 Parbriz incalzit si senzor de ploaie EUR238,- Parking Assistant EUR277,27 Scaune sport EUR1.513,68 (din piele/piele ecologica) Volan sport multifunctional EUR178,50 Bare longitudinale portbagaj - argintii EUR124,95 SunSet EUR126,14 DAB - receptie audio digitala EUR89,25 Sound System Canton EUR316,54 Pachet drumuri grele EUR226,10 Jante aliaj usor Triglav 7J x 19" EUR445,06 - sunt cele din poza de mai jos Total: EUR 35.859,46 Note: 1- Scaunele sport obliga la decor negru, nu merge bej. Scaunele sunt cele de mai jos (astea ar fi singurele scaune tip sport din piele, piele ecologica) 2- Optiunea Canton nu merge impreuna cu optiunea Roata Rezerva cu janta aliaj usor (din cauza subwoofer Canton probabil)
    1 point
  24. In sfarsit, i-ai facut topic! Exact la punctul culminant (cele mai radicale modificari) te-ai oprit de povestit.. Hai poveste pana la capat
    1 point
  25. @yang: te referi la optiunea cu self sealing tyres ? Anvelope "self sealing" cu protectie la perforare (max. 5mm) InchidereEUR89,25 ContiSeal™ reduces tyre tread damage: punctures up to 5 mm in diameter (such as nail damage) are sealed immediately from inside the tyre thanks to our unique technology Continued mobility and unaltered mileage – no need for an immediate stop or roadside tyre change Driving performance identical to that of a tyre of usual condition without ContiSeal™ Later edit: Si Pirelli ofera ceva de genul asta.
    1 point
  26. Salut, pot fi multe cauze, dar ca sa ascultam de moderatori si sa nu deviem de la subiect, cel mai bine ia legatura cu dealer-ul tau Revo in vederea realizarii unor loguri concludente ca sa indetificam posibila cauza. Este totodata adevarat ca software-ul Revo are incorporate o serie de protectii pentru a proteja motorul in cazul in care unele componente nu sunt in parametri.
    1 point
  27. O sa fie pe fix de acum incolo. Se vor atinge probabil km inainte de an. In 2017 vor fi drumuri pana in Cehia si Grecia. Pana atunci, sa vina totusi primavara
    1 point
  28. Eu zic sa faci TD serios cu TSI190. Sa nu ai asteptari ca "tasneste" ca nu e cazul. Face viteza liniar, dar no fireworks there
    1 point
  29. Sunt deschis la un pariu pe epuizarea cotei... Asta cu Touareg-ul, as lasa-o mai moale: actualul Touareg, pe final de promo e foarte competitiv. Am participat la procesul de configurare si achizitie, rugat fiind de o ruda: un Touareg Supreme, adica V6 TDI 262 a iesit dupa negocieri si discounturi 50K cu TVA, masina noua, nerulata. In conditiile in care vorbim de 262 cai, suspensie pneumatica, R-Line integral, roti 20'', piele integrala, Navi, pachet offroad,stationara si Dynaudio. Cu 50k nu iei o pereche de Tiguan si Kodiak, cu motoare de top si echipare echivalenta, pentru ca fiecare din ele se va duce spre 40k cu TVA. Ok, Touareg-ul beneficiaza de promotii serioase. Daca ne referim la noul Touareg, poate. Inca ceva - no offence pentru nimeni - motorul TDI240 nu se compara cu V6 TDI 262, incepand cu rafinament, functionare, senzatie perceputa la accelerare si rulare. Cam ce Superb3 ai configurat tu la 41k? TSI280 4x4 ? Hai sa comparam totusi, mere cu mere. Crezi ca poti compara un motor de 280 cai cu unul de 180 cai, penalizat si de 250-300kg de greutate aditionala ? Eu am venit cu exemplu foarte clar, pe configuratii echivalente. @crystyann: ai idee/ ai vazut cam ce inseamna scaunele sport la Kodiak ?
    1 point
  30. Am zis "facuta in principiu"... Sursa: http://www.promotor.ro/teste-auto/test-in-premiera/test-cu-skoda-fabia-3-2014-13481901 Daca te uiti la partea de jos a usilor, acele "proeminente", in partea spate vei vedea ca seamana intre ele. Ma rog, mie asa mi se pare...
    1 point
  31. De efect culoarea si motorizarea. Va doresc sa va bucurati de masina fara evenimente neplacute si cu costuri decente! Imho, jantele din poza cu RR-ul ar incarca look-ul portocalei, dar nu judec pe banii altora . LE: E subiectiv, dar, dupa ce m-am "pacalit" o data cu Privacy Tint, nu as mai lua o masina cu asa ceva; imi place foarte mult cum arata un 35-40% opacitate all-around (fara parbriz, evident) - de afara se vad doar siluetele in masina, iar din masina, daca se urca cineva pentru prima oara dupa ce ai pus folia, nu isi va da seama de existenta ei .
    1 point
  32. cam multi bani. e trendline. si cu toate ca scrie ca are scaune incalzite, sigur nu sunt din fabrica .. lipsesc butoanele de reglaj din bord. si nici xenonul nu e din fabrica.. nu are autoleveling.
    1 point
  33. @the_andy16 Poate acum 2-3 ani era raportul mentionat. Acum raportul s-a transformat in viol la adresa bugetului familiei.
    1 point
  34. Bafta cu parbrizul! mie mi se pare incredibil tupeul dealerului. Orice om cu studii de specialitate ar intelege, numai ei se prefac ca nu inteleg. Este o modalitate de a vedea daca este zgarietura sau nu, gasita intr-un manual de Boeing. Pui varful unui obiect ascutit pe zgarietura si privesti din lateral. Daca atunci cand privesti din lateral, vezi ca apare distanta intre varful obiectului si "crapatura" inseamna ca nu este pe acea parte. Daca faci asta pe ambele parti, si privind din lateral, vezi cum varful se departeaza de "crapatura" inseamna ca este undeva in interior. Sper ca m-am facut inteles.
    1 point
  35. Daca spune-ti ca avem dovezi ca afecteaza performanta , de ce nu ne strangem cativa si sa apelam la instanta? Am muncit pentru masinile astea si acum vin si isi bat joc de noi.
    1 point
  36. De acord si eu cu cele spuse de mihai.onu94...consumabilele si intretinerea data de manual nu ar trebui sa fie considerate probleme si bani aruncati...sunt cheltuieli normale pentru a mentine "sanatatea" masinii. Cand te bagi sa schimbi tot felul de subansambluri care nu te asteptai sa cedeze, aia e problema...
    1 point
  37. Eu nu sunt de parere cu tine @deenman. Distributia, franele, uleiul si filtrele sunt consumabile si deci cheltuieli prevazute care ti le asumi la orice masina ai avea. Tu vrei sa spui ca motorina o bagi la cheltuieli care nu te asteptai sa le ai? Atata timp cat omul nu a schimbat piese care s-au defectat, poti spune ca nu a bagat bani in masina ci doar a platit faptul ca a mers cu ea, aici intrat totul de la revizie, lichid de parbriz pana la rca.
    1 point
  38. Merci, drumuri bune si tie Serviceul e super apreciat printre colegii de forum(de asta am si lasat masina acolo), Avd din nou este foarte apreciat(or fi buni pe turbine, dar pe mecanica mai au de lucrat), iar maciulia am sperat sa fie de o calitate decenta si sa o pot folosi cu totul, dar nu a fost asa si am luat doar inelul. In general, poate nu pare, ma documentez inainte si incerc sa merg la sigur, dar sunt destul de pretentios iar ceva ce pentru unii e "waw" pt mine e "se putea mai bine", de asta si prefer sa mesteresc singur unde nu sunt depasit de situatie.
    1 point
  39. Salut Alex si multumesc pentru sfat. Am verificat: reflectorul "pluteste" corect in pufer-e. Trebuie sa fie altceva. Mai sap. Thx
    1 point
  40. Asa ceva nu vreau sa aud . Sunte-ti voi speriati , este imposibil , dau in scris ca nu sunt de acord cu update-ul ca imi strica masina , simplu ! Eu am platit masina nu VW , nu statiile ITP sau TUV ! TUV sa reclame VW nu pe mine .
    0 points
  41. offtopic bbogdanmircea Masinile cu dpf off cum trec de tuv in DE ? Sau acolo nu se face dpf off ?
    0 points
  42. La valoarea de 33768 valva EGR este inchisa complet? sau trebuie sa adopt metoda folosita de andREI cu astupatul efectiv? In articolul respectiv spune ca eliminarea EGRului pune capat pt totdeauna problemelor cu infundatul turbinei, interesant... @andREI tu cand ai renuntat la EGR si cu ce rezultate?
    -1 points
  43. ungureanuion - ai dreptate in felul tau dar din pacate nu te ajuta cu absolut nimic ceea ce vrei tu versus ceea ce poti sa primesti pe masina. Indiferent cum vrem noi sa argumentam pretul de vanzare tot trebuie sa ne raportam la ceea ce se gaseste pe piata (exceptiile insa nu le discutam acum), de aceea trebuie sa fim realisti si nu visatori cand vine momentul sa vindem o masina, daca dorim cu adevarat s-o vindem.
    -1 points
  44. Ce-am zis eu, si ce s-a inteles. Eu ziceam ca pe cumparator il intereseaza tot ce ai schimbat la o masina, aici intra si distributia, si reviziile. La cum s-a exprimat colegul de mai sus, am dedus simplu ca in 60 000km a facut doar reviziile cu filtre si ulei si absolut nici o alta investitie din partea lui, si ca eu ca posibil cumparator, o sa-i fac si distributia, si schimb de placute, si lichid de frana si multe altele, ceea ce ar fi de evitat. Un cumparator trebuie sa stie absolut tot ceea ce ai schimbat la o masina, chiar daca tu le consideri consumabile, eu vreau sa stiu absolut tot, inclusiv daca ai schimbat o perie de geam, sau un surub la scut.
    -1 points
  45. "o am de 1 an de zile , am facut 60.000 k" deci tragi de ea nu gluma!! Sa revenim DACA esti un vanzator corect ii spui potentialului client si de cate ori ai umflat cauciucurile(ipotetic)dar daca ii spui ca nu i ai facut nimic la masina deja nu e ok(sa nu aud"sunt consumabile')pt.ca si astea tot interventii la masina sunt/da dovada ca ai avut grija de ea.
    -1 points
  46. Daca locuiam in DE, unde aveam autobahn de oriune pana oriunde, nu ma interesa. In "gradina maicii domnului" trebuie sa depasesti TIR-uri in zone de 150-200 m de sosea dreapta fara linie continua (pe care oricum o gasesti din 30 in 30 km). si atunci ai nevoie de cuplu, de cai si de livrarea lor ASAP. acest 150 cp gatuit sa faca fata E6 este pur si simplu LAME. Planuiam sa o tin 3-4 ani, dar cred ca nu apuca atat.....La 220 TSI ma ingrijoreaza pierderea la revanzare. Deocamdata tdi rules, desi in materie de consum, ultimele modele au crescut semnificativ consumul.
    -1 points
  47. Crocodill asta am si eu problema ce tre sa facem ajuta-ne! daca o pornesc in garaj unde e peste -2 grade porneste si fumega, nu e normal? daca sun plecat si vreau sa o pornesc sub -5 grade parca intra in ceva avarie cineva ii spune ca nu tre sa porneasca, am schimbat bateria auxiliara ce am sub scaunul din dreapta, credeam ca acolo e problema dar nu e, am ramas paff cand am vazut baterie de 60Ah sub scaun!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!