Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.02.2017 în toate secţiunile

  1. Kodiak 2.0 TDi 4x4 DSG 190 Cp - 33245 pe varianta Style Ateca 2.0 TDI 4x4 DSG 190 Cp - 32500 pe variante Xcellence practic variantele de top si o diferenta de 750 euro. Destul de agresiv pretul Skodei, practic pt doar 750 euro iei mult mai multa masina :)!
    3 points
  2. Revin in decursul zilei cu pozele finale 2010 – Golf 4 1.6 AZD an 2002 cumparat dupa cateva luni de lucru departe de casa si cu ajutorul alor mei si a tatalui meu de la care am primit pasiunea pentru cele 4 roti. Nimic prea special…Inca. Nu am sa discut prea mult despre intretinerea masinii si alte mici problem avute pe parcurs, nu sunt relevante si nu au fost atat de grave incat sa merite mentionate. Pe scurt ar fi de zis, caseta directie reconditionata timoneria de la stergatoare si o pierdere de ulei, in rest consumabile, in 6 ani si peste 100.000 de km Detalii Auto in 2010: Pret achizitie 4800 Euro la mana a2-a , 114.000 km , motor 1,6 16v AZD 105 CP Masina este intr-o stare imaculata pot spune, motor curat, interior intact etc. pentru mine un vis. Ca dotari are geamurile electrice, AC , ABS si cam atat, full option fata de masina anterioara Primele mici modificari, asa cum se poate la 21 de ani. - CD Player schimbat urmat de o mica incinta de bas - Jante pe 16 , Dezent, achizitionate cu 100 Eur din Germania - Leduri (pozitie , interior ) 2011 – Nimic special , tot ce mai fac pe la masina este sa ii vopsesc fusta in culoarea masinii , cu un spray obosit, dar arata ok , sa zicem. 2012 – Trec la un player Alpine din seria IDA , destul de bun cand vine vorba de claritate. Intre timp intretinere inclusive distributia le fac cu mana mea si costuri minime avand bugetul destul de limitat. Montez cotiera – 80 Lei Grile Bora – 80 Lei (de marea Britanie) ma gandeam ca in stanga siasa intr-o buna zi pun un ceas de boost. 2013 – Pana acuma am facut urmatoarele cu mana mea: distributia, placate, ulei, bucsele pe fata si bratele schimbate, schimbata toba intermediara, timoneria de la stergatoare, schimbat un support motor, garniture de la baia de ulei, curatat clapeta accelerate si EGR , filtrele etc. 2014 – Numai fac aproape nimica la masina , o folosesc doar pentru drumurile mele din oras si afara . Calatoresc cu ea pe unde apuc fara sa fiu lasat nici macar o data in pana, decat aia a prostului uneori cand nu eram atent ( adica nu aveam bani ) Incep sa visez la masni noi…haha 2015 – Daca pana acuma totul a fost ceva obijnuit de acuma incepe nebunia. Un an ca oricare altul in incep cu o investite in jante, alea de 16. Buza polish si miezul gri carbon – 500 Ron Plec cu ea in vara la mare, munte etc. 09.2015 plec cu un prieten dupa o masina in Germania, a fost un drum de 3500 km prin Europa pot sa zic masina trecuse in decurs de 4 zile prin Ungaria, Slovacia, Cehia , Germania, foarte aproape sa ajunga si in Olanda , Austria. Traseul acela m- afacut sa pun gaz pe masina, avea consum de 8/100 in exterior indifferent de stilul de mers. Ajung in Timisoara pun masina pe GPL refac a2-a oara directia , bucsele etc. GPL – 600 Eur Sarind peste detalii in data de 10.11.2015 masina a suferit un accident din cauza soferului, mai exact amea. Stau ma uit la masina cu care am avut nenumarate amintiri frumoase si pentru care muncisem destul de mult … distrusa. Ma gandesc ca asta este, oricum acuma nu am nici 10 Lei pusi deoparte deci adio masina. In cap incepe un calcul in care eu dezmembrez masina, ma chinui pun ceva deoparte si cine stie dupa cat timp reusesc sa imi cumpar alta. Langa mine doamna a carei masini am lovito, Golful dupa impactul cu stalpul prin rasucire a lovit cu spatele unui SUV, latra pardon, vorbea intruna ca masina ei ca e lovita ca una ca alta. Taci femeie, in gandul meu, defapt ii spusesem sa stea linistita ca sunt asigurat si masina ei are sa fie reparata fara probleme. Apare Aziz, posesor Golf GTI, isi pune mainile in cap si intreaba ce am patit, trecem peste. Deschide capota, motorul scapase la fel si lonjeronul, gata o repar, e ok. Eu sunt intreg, nu este nimeni ranit si pana la urma imi dau seama ca si masina se poate salva. Vad masina urcata pe platforma si zic, masinuta mea saraca, la care un agent de politie de langa mine zice el mai sec asa , lasa bine ca ai scapat tu masina oricum nu o mai faci in veci. Replica mea, ma uit la el si ii zic ca am mai auzit asta. A fost ziua in care am zis ca Golful meu intr-o zi are sa fie unu din cele mai frumoase din oras. Incepe distractia, in aceeasi zi am cumparat si piesele. Sa fac o lista acuma. Amenda – 740 Lei Piesele incluzand botul masinii - 2000 Lei Suspensie sport – 1000 Lei Volan plus centuri – 400 Lei Incinta plus statie si player Alpine – 1500 Lei Mecanica – 300 manopera Tinichigerie – 700 Lei (fara vopsit ) Parbriz – 300 Lei 2017 – Trantim masina J Jante 17 – ale mele pe 16 la schimb + 100 Eur (afacere proasta ) Joey Mode faruri – 50 lei materialele Scaune Recaro 2 textil – 300 Eur Faruri Depo cu lupe + instalatia xenon – 200 Eur Vopsit – 350 Eur Jante Voltec Barracuda R18 – 250 Eur. (afacere buna ) Schimbare motor, cutie, planetare fuzete discuri pe 312 etc. 1700 Eur. Am sa continui cu investit in putere si starea tehnica a masinii.
    2 points
  3. Ego are dreptate,farurile acelea le aveam în gând atunci când ți-am scris. Și pe dealuri te ajuta o lumina mai buna care e și adaptiva
    2 points
  4. E vorba de distanta intre prezoane care difera la golf4 fata de noua ta masina. Mergi la RAR linistit si or sa-ti treaca ei si noua dimensiune.
    2 points
  5. Mersi, @loghy! Urmatorul pas era sa ma uit in manual, dar e in germana, din cauza asta am zis sa incerc intai aici. O sa-mi torn singur cenusa in cap pentru ca n-am cautat inainte
    2 points
  6. new covrig Voi pastra de pe volanul vechi padelele de aluminiu si, evident, logo-ul S5 jos.
    2 points
  7. Regenerari de 3-5 ori mai dese din cauza noului soft .Toti se plang de acest lucru.
    2 points
  8. Salut, sa o stapanesti sanatos, sa va poarte pe drumuri lungi si in afara patriei, dar si pe la noi undeva cu mai putin asfalt, ca de aia are 4x4 Pacat ca nu esti mai aproape de Bucuresti ca sa putem pipai si noi portocala mecanica Cat ai de gand sa tii masinuta? Clar ca e vorba de ani mai multi, dar trec anii astia repede ai naibii. Nu de alta dar sunt primul care ma inscriu sa ti-o preiau la momentul in care vrei sa o dai LE: de asta am zis sa fie in scris, ca sa te commit si eu pe tine disclaimer: sa nu fie exagerat de multi ani
    2 points
  9. Foloseste aplicatia: autouncle pentru a cauta masini din strainatate.
    2 points
  10. Salutare dragi prieteni. In urma cu 4 luni de zile am achiziționat acest Cc de care sunt f multumit si vreau sa vi-l prezint si voua. Motor 2L 177 CP dsg an fabricatie 2014.Ca si dotari are paketul r line care imi place f mult, piele alcantara plus alte opțiuni care o sa le vedeti in pozee. Ca si modificari am multe in cap numai bani sa fie de ex o colantare totala, rns 510 ,evacuare cap coadă, soft revo,plafon alcantara si multe altele. Masina a primit mici modificari de cand o am si anume : arcuri h&r, tipsuri, eleron portbagaj, parasolar, padele si footrest de R line. Va Multumesc si sper sa va placa jucăria!!!
    1 point
  11. degeaba e SUV battle ca nu e vorba de niciun SUV veritabil in cele 22 de pagini dar cum la orice masinuta cu garda ridicata si umflata cu pompa i se spune acum SUV , trebuie sa acceptam si asta Kadjar este Qashqai
    1 point
  12. https://www.dasweltauto.ro/d/detail#brand=U2VhdA**&carId=1016600314&carIndex=3&garantie=false&maxPage=5&minRegYear=2014&modelgroup=U2VhdHxTZWF0IExlb24*&privat=false leon fr 2015. La 15k il iei cu mai multe dotari. Ai inca vreo 2-3 ani de garantie
    1 point
  13. Eu personal nu mi-as lua kia noua cu 15.000 euro niciodata. Repet! Parere personala. Dar la cum spui tu ca faci 15.000 pe an si cam 10 km pe zi, nici un diesel 2.0 nu as lua. cum depinde fff mult si ce pretentii ai la nr de proprietari, nr de km etc. Ca sfat personal " calareste" mobile.de, si mergi in Germania pt achizitie. Piata noastra e invadata de"mirese" si banii nu cresc in copaci.
    1 point
  14. Daca locuiam in DE, unde aveam autobahn de oriune pana oriunde, nu ma interesa. In "gradina maicii domnului" trebuie sa depasesti TIR-uri in zone de 150-200 m de sosea dreapta fara linie continua (pe care oricum o gasesti din 30 in 30 km). si atunci ai nevoie de cuplu, de cai si de livrarea lor ASAP. acest 150 cp gatuit sa faca fata E6 este pur si simplu LAME. Planuiam sa o tin 3-4 ani, dar cred ca nu apuca atat.....La 220 TSI ma ingrijoreaza pierderea la revanzare. Deocamdata tdi rules, desi in materie de consum, ultimele modele au crescut semnificativ consumul.
    1 point
  15. Decodorul stie cand pornesti si opresti motorul - pozitia cheii pentru a porni si pt a se opri si comunica date ale masinii pe care le afiseaza aparatul: clima, usi deschise, combustibil, voltaj nu stiu daca si lumini aprinse etc. Comunica si cand trebuie sa comute camera de mers inapoi si alte functii, afiseaza pe bord date despre melodie sau post, etc nu e vorba doar de butoanele de pe volan. Pt radio trebuie adaptor cu alimentare, amplificarea e in baza antenei si ii trebuie 12v altfel nu prinzi mai nimic. Citeste pagina anterioara si o sa iti dai seama, gasesti detalii. Unele masini au doua mufe de antena si iti trebuie adaptor corespunzator. Merge si cu una, dar e mai bine cu doua mufe. Despre aspect iti pot spune ca la unele unitati nu e chiar identic cu OEM cred ca witson e printre cele mai ok, e deja o marca cunoscuta de genul acesta...
    1 point
  16. Sorin, stai asa, lasa omul sa lucreze incet . Cu cat face mai repede modificarile cu atat vinde masina mai repede :P (remember ultimele 3 masini). Hai sa-l lasam sa se "dea" cu ea putin si apoi sa o modifice
    1 point
  17. Eh.. nici chiar asa... cam 500 de euro costa modificarea :):)
    1 point
  18. Si cum "poate" este aproape sigur, la tine, te asteptam cu pozele in curand, nu ?:))
    1 point
  19. Da, sigur despre astea este vorba ... dar nu stiu daca-si are rostul pt. atat, eu am luat masina (a 3-a) sa ma duc pe dealuri cu ea :).. Poate daca ma apuca nebunia .. ma bag la un facelift
    1 point
  20. Am postat cateva pagini in urma specificatiile tehnice complete pentru diesel/benzina. Diesel Benzina 2.0 TSI/132 kW 4×4 (A) are 7.8s pentru 0-100kmh si ~1700kg.
    1 point
  21. @B_U_T multumesc mult, pt. aprecieri, sa stii ca am avut noroc ! Sincer, nu am calculat nimic asa a iesit ! Nu stiu exact la ce faruri te gandesti.. si m-ai facut curios! cele de facelift ? sau cele cu xenon, cu 2 lupe ? Multumesc
    1 point
  22. Da , confirm si eu ... prea erau toate bune si frumoase dupa update . Dupa 170 km - 100% urban - si cam 1 sapt de la update a facut prima regenerare . Aseara ajuns la job am oprit motorul si am auzit cateva secunde (10-15) zgomotul de la ventilatoare . Dimineata am ocolit putin spre casa si am intrat pe A4 cam 15 km ca sa isi faca regenerarea complet . Am simtit de 2 ori o mica pierdere de putere ptr cateva secunde de fiecare data . Acest lucru nu se simtea inante de update . Consumul de combustibil insa este mai mic clar !! O fi bine ? o fi rau ca se face regenerarea mai des ? Tot asa des isi face regenerarea si 1,6 tdi de pe Golf 7 !! Si ca o observatie - Eu am primit update 9978 (cayc - passat) la 30.01 si am vazut ca unii colegi au soft 9980 (cayc - g6) !? Or regla vw din mers problemele care apar ?
    1 point
  23. trebuie refacute lipiturile, daca tot asa face, atunci inlocuiesti ledurile
    1 point
  24. la ce masina ? la Superb 2 ? daca da, ledurile de pe placa clusterului, sunt problema
    1 point
  25. Intareste mufa la injectorul 2 / inlocuieste injectorul Nu e bine sa mergi in 3 cilindri
    1 point
  26. niciuna... ca alea nu sunt circuite de dezaburire.. ci antene
    1 point
  27. pare ca suporta.... daca este Part No SW: 1K5 953 521 BR - HW: 5K0 953 569 AH Address 16: Steering wheel (J527) Labels: 5K0-953-569.clb Part No SW: 1K5 953 521 BR HW: 5K0 953 569 AH Component: LENKS.MODUL 016 0140 Revision: FF010042 Serial number: 20140424201059 Coding: 000A140000 Shop #: WSC 09003 957 00200 ASAM Dataset: EV_SMLSNGVOLWSXS A01004 ROD: EV_SMLSNGVOLWS.rod VCID: 7EDD21E8E16C2EEEE91-802B Multi Function Steering Wheel Control Module: Subsystem 1 - Part No SW: 3C8 959 537 D HW: 3C8 959 537 D Component: E221__MFL-YVJ H07 0023 Coding: E20000
    1 point
  28. De iarna + update la RNS 510. In curand o sa incerc sa montez AUX IN + TPMS. In plan xenon cu lupe si bluetooth. Daca e cineva din Craiova care are scheme de montaj sau stie sa monteze AUX IN si TPMS rog sa ma apeleze.
    1 point
  29. Am inmatriculat masina fara taxa de inmatriculare... am fost norocos ca nu a trebuit sa ma mai judec cu statul pentru inmatricularea ei. Roata de rezerva, asa cum spunea si Florin mai sus, are cauciuc pliabil, imi pare rau ca nu am facut poza cu ea umflata la vulcanizare, am dus-o sa o verific.. Cand vine vremea mai frumoasa o sa rulez cativa KM caucuiucul sa nu imbatraneasca pliat si am sa fac atunci o poza.
    1 point
  30. Zgomotul de culbutor e metalic ascutit ,zgomotul de diesel vine de la fusta pison
    1 point
  31. Am facut 15.000km (7 luni jumate) si vineri este si prima revizie. Cum am mers in mare parte in exterior, iar in oras fara forje la rece imi afiseaza schimbul de ulei concomitent cu revizia adica in teorie dupa inca 15.000km, ma declar multumit. Am completat in tot acest timp cu 300ml ulei fara sa se aprinda totusi martorul. N-am mai verificat insa foarte recent uleiul. In topicul de revizii am detaliat unde si cam ce preturi. Consumul de ulei e mai bun decat la 1.4 122 anterior.
    1 point
  32. Personal nu as monta alt motor inainte de stabilirea exacta a problemei
    1 point
  33. Sincer, am vrut sa ma uit sa vad ce are ca dotari dar, la fel cum zice @DENISS25, cand am vazut husa aia pe volan am iesit direct!
    1 point
  34. nu exista masina din fabrica fara volan cu comenzi, dar care sa aiba calculator compatibil cu comenzi deci nici macar acel 1% de care vorbesti nu a existat
    1 point
  35. Husa aia la volan face toti bani :))))...cred ca e primul CC,care il vad cu asa ceva! numerele ascunse ca de obicei....daca esti interesat de masina dute la o reprezentanta si fa-i un test mai amanuntit,in poze toate sunt frumoase,si negociaza la pret este cam mult!
    1 point
  36. Foarte tare masina!! Bravo pt achizitie, sa faceti echipa buna impreuna!???
    1 point
  37. Felicitări pentru achiziție. Așteptăm impresiile după rodaj și acomodare.
    1 point
  38. Este pur si simplu splendida, felicitari pentru alegere, joymachine - urile sunt slabiciunea mea! Ce pacat ca nu pot tine mai multe masini
    1 point
  39. 1 point
  40. Naspa telefon! La o asa masina tre' un telefon pe masura.
    1 point
  41. Felicitari! Sa te poarte sanatos!
    1 point
  42. Feliciari pentru o configuratie exceptionala (mai ales culoarea !!). Sa o stapaniti sanatosi! Am citit postul de prezentare cu foarte mult amuzament si placer si sunt convins ca masina a intrat pe mainile cui trebuie. Multi kilometri fara probleme!
    1 point
  43. Am pus și rotile de vara. Doar ca momentan sunt cu anvelope de iarna Cu ocazia asta am umblat și la suspensie. Spatele e lăsat maxim iar fata mai are 1 cm aprox pana la maxim. Dar am vrut sa fie la nivel. A durat ceva pana sa fac asta.. Partea buna e ca suspensia e mai moale acum ca e lăsată maxim. Având în vedere că jantele sunt pe 19, chiar e ok. Good mark for V-maxx. Si câteva poze. (în primele două, roata din fata era într-o mini groapa, de aia distanta între aripa janta pare mai mare în fata decât în spste) Fără distanțiere. Pentru mine, e fitmentul perfect Golful din ultima poza este al unui prieten foarte bun, o mașină cu o poveste destul de frumoasa care a trecut prin foarte multe schimbări și care a primit o gramada de upgrades (Cel mai recent, swap de la 1.6 101 cp la 1.8 Turbo 180 cp stock) Și povestea continua. Are planuri mari cu motorul asta. O sa incerc sa îl conving sa își prezinte masina pe forum. Chiar merita
    1 point
  44. Revin cu rezolvarea problemei . Am luat o cutie de la dezmembrari de golf 5 si am facut transplantul la treapta 5 si 6 in cutia veche (vezi problema mai sus descris). Ca si sugestie , daca schimbati uleiul sa puneti 3 litri in loc de 2.2 . rulmentii de la treapta 6 in special in capac au ungere slaba asta e si motivul pt care se duc aceste cutii .
    1 point
  45. Ce mi-am adus aminte: are iluminare ambientala cu led, iar bancheta din spate se rabateaza din portbagaj. Portbagajul deasemenea se poate mari, are podea variabila. A trebuit sa dau re-size la poze sa le pot atasa. LE: Prima e cu jantele cu cauciucurile de vara, celelalte sunt jantele cu cauciucurile de iarna, le-am cumparat separat tot de la Autohauss, 250 Euro toate.
    1 point
  46. Felicitări! Ai fost să o vezi pană la urmă si a fost cu noroc, să o stăpânești sănătos! Pune poze si cu restul mașinii, că nu doar consumul contează
    1 point
  47. Andrei ... problema ta cu clima este mica .. eu am luat un seat leon 5f anul trecut in decembrie si nici pana in ziua de astazi nu au reusit nici cei de la Porsche si nici cei de la Alto Syncro sa gaseasca ce au .. in prezent masina o am de 2 sapt la Alto Syncro...si dau din umeri si acum..au schimbat piese pe ea de minim 60 mil ..pe sistemul...gata asta e de vina :))) Pe scurt .. cand vrea ea imi apare martorul in forma de spirala in bord si nu se mai accelereaza masina :))) eu am imbatranit 10 ani cu problema asta
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!