Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.02.2017 în toate secţiunile

  1. Orice interior ar avea KIA Ceed, nu cred ca poti compara o masina noua cu una care are 197.000 KM. damn..
    8 points
  2. Tot 2l. Pun acelasi tip de motor. Vreau sa construiesc motorul complet si sa il urc direct pe masina, fara sa stau cu ea desfacuta saptamani intregi. Ieri am luat si discurile de frana. Sunt superbe. Si f usoare pentru cat de mari si solide sunt. Azi mi-a sosit si volanta si o sa ma apuc in curand de montat cutia de viteze. Cel negru e modulul abs care o sa-mi permita sa scot toate limitarile de cuplu. Thanks @C Z R pt ajutor!
    4 points
  3. Asta stim de la prima postare,pune o poza cu "neetansitatea semeringului " pe unde a curs aprox 4 litri de ulei
    3 points
  4. Prosteala pe fata cu noile tehnologii ! Marca Skoda a ridicat preturile muuult mai sus decat concurenta directa in conditiile in care fiabilitatea este tot mai mediocra ( vorbesc din proprie experienta ) . A ajuns o Skoda Rapid cu motor 1.6 tdi cu optionale de bun simt sa treaca de 20.000 de euro ? La noul facelift de la O3 au facut mici operatii extetice la exterior ( nereusite din punctul meu de vedere ) doua, trei optionale suplimentare si au bagat 700 de euro mai mult . Companiile auto si nu numai au o politica tot mai agresiva de preturi . Cresterea profitului cu orice pret si reduceri de costuri la sange cine lucreaza intr-o companie multinationala cunoaste sigur curentul . Produse facute cu o mana de lucru tot mai ieftina scolarizata la locul de munca , rezultatul l-am regasit din plin pe masina mea care pret de lista a fost modica suma 26600 de euro .
    3 points
  5. Salut, cunosc masina din oras si iti spun ca nu vrei sa o iei de la persoana respectiva si nici sa te incurci cu el .... e un tinerel mai bronzatel care vrea sa faca pe "afaceristu` " de masini ...
    3 points
  6. Dragi colegi, a aparut Kodiak in configuratorul porsche. Kodiaq Ambition 1.4 TSI 150CP 4x4 DSG 27747 Euro Kodiaq Style 1.4 TSI 150CP 4x4 DSG 29828 Euro Kodiaq Ambition 2.0 TDI 190CP 4x4 DSG 31162 Euro Kodiaq Style 2.0 TDI 190CP 4x4 DSG 33245 Euro Preturile par la fel (diferente mici de 100-200 euro) ca cele de Superb cu motorizare / transmisie / tractiune similare.
    2 points
  7. Neata popor, inca nu prea am multe de spus...dar un post in plus nu strica Dotari: "FULL FULL" (fara piele) - click mai jos Si sa continuam povestea... pana in Noiembrie inca ma plimbam cu Huanita ... era o fata faina, eu intorceam capul dupa ea cand era trasa pe dreapta, si mai primeam din cand in cand cate o remarca ca "da bine"....insa...vara trecuta dupa cateva drumetii cu 4-5 persoane pe DN-uri mai lungi de 3-400km, mi-a trasnit ideea, ca ori o trimit la maritat, ori ii bricolez sub fusta, ca parca nu se mai putea... Dupa cateva discutii cu sefa aka CTC aka "da sa traiti" aka "sigur iubi" am primit unda verde sa o pun de vanzare, si uite asa, a ajunsese de maritat, si in aproximativ 2-3 saptamani (daca tin bine minte) isi gasise noul iubit. Povesti si decizii au fost multe, poate cativa ma "stiu" de pe forum, poate cativa habar nu au cine le polueaza linistea de la cafeluta de luni, insa dupa TD si bugete si negocieri, am ajuns in curtea de la Seat, cu o comanda pentru o Ateca. Dupa "luuungi" -mult mai repede decat ma asteptam- 3 luni, a ajuns jucaria noua A ajuns in Cluj miercuri, 01.02.2017 Am ridicato joi, 02.02.2017, doar facut un plin la OMV si garaj Vineri dimineata am fost la vulcanizare, era cu pneuri vara, am incaltato cu anvelope iarna, Nokian WR4-D, si ulterior scarbici Sambata m-am plimbat un pic cu viitorul fin pentru costum de mire, deci inca eram doar in varianta de "copilas" in spatele volanului, nu stiam nimica de masina "concret" Duminica am avut prima iesire...una mica...de duminica Faina zona de Rimetea, si a fost prima oara cand am simtit drumul de Cluj spre Baisoara "comod" - cu 18 este mai mult decat ok-cel putin pentru mine si sefa- rigiditatea Ateca In rest astept sa termin "rodajul", masina inca ma incanta venind "prea repede", ca un copil prost acolo pe scaunul soferului cu ranjetul pana la urechi Consumul a fost 6,3 parca inainte de DN, ulterior mai jos toata iesirea, 18, pneuri iarna, 2 persoane Mai multe poze si impresii cum adunam kilometrii. Radem si glumim, o saptamana faina tuturor
    2 points
  8. Asta cam asa este daca vrei sa beneficiezi de Kulanza. Iti pot oferi ei un motor si platesti manopera, dar nu iti vor da niciodata bani pe motorul luat de tine in particular.
    2 points
  9. Personal nu as monta alt motor inainte de stabilirea exacta a problemei
    2 points
  10. 2 points
  11. @75NOR Am traversat ieri Brasovul. O adevarata placere pe noua sosea de centura! Maxim 15 minute din capatul dinspre Predeal pana la iesirea spre Feldioara. De asemenea, confim prezenta gropilor prin Padurea Bogatii, inca nu au facut nimic in sensul asta, probabil asteapta primavara. Totusi, avand un heads up de la tine, am reusit sa evit vreo intamplare neplacuta. Thx!
    2 points
  12. Andrei nu ai inteles, el vrea sa aleaga intre Magnatec Professional OE (uleiul de culoare verde care reactioneaza la uv) si Edge Turbo Diesel , nu este in discutie Magnatec Diesel DPF la care probabil te gandesti tu
    2 points
  13. Asta pentru ca ti-au scris ECU iar in ceasuri nu au umblat. Sau te referi la KM din ECU? Eu de aici trag concluzia ca stiau de vibratii de cand au facut softul si de aia se pun protectiile alea sa nu se sparga tevile... oricat de fan VW sunt, mi se pare o magarie "rework-ul" asta, parca-i facut la fabrica Dacia 1300 si dezvoltat de mecanici cu patent si sarma.
    2 points
  14. Salutare dragi prieteni. In urma cu 4 luni de zile am achiziționat acest Cc de care sunt f multumit si vreau sa vi-l prezint si voua. Motor 2L 177 CP dsg an fabricatie 2014.Ca si dotari are paketul r line care imi place f mult, piele alcantara plus alte opțiuni care o sa le vedeti in pozee. Ca si modificari am multe in cap numai bani sa fie de ex o colantare totala, rns 510 ,evacuare cap coadă, soft revo,plafon alcantara si multe altele. Masina a primit mici modificari de cand o am si anume : arcuri h&r, tipsuri, eleron portbagaj, parasolar, padele si footrest de R line. Va Multumesc si sper sa va placa jucăria!!!
    1 point
  15. WVWZZZ1JZYW527524.pdf WVWZZZ9NZ8D016664.pdf WVGZZZ1TZ7W030202.pdf WVWZZZ3CZDE076542.pdf WVWZZZ3CZEE017447.pdf WVWZZZ1KZDW042144.pdf WVWZZZ3CZ6E151035.pdf wvwzzz1kz8w095569.pdf wvwzzz1kz8w318052.pdf wvwzzz1kz6w172836.pdf WVWZZZ1KZ9W481749.pdf WAUZZZ8K1AA125718.pdf wvwzzz1kz7b049721.pdf WVWZZZ1KZ6W018936.pdf wvwzzz3czce175302.pdf TMBHE21Z162202677.pdf VSSZZZ1MZ3R020200.pdf vsszzz1mz1r077773.pdf Daca am scapat pe careva il rog sa posteze din nou si decodez. Din pacate nu am prea mai avut timp sa intru pe forum. Incerc sa intru mai des...
    1 point
  16. Ar da bine cu jantele negre (daca le mai ai) Foliaza cromul, nu il vopsi, sa poti reveni usor la el daca nu-ti place Succes !
    1 point
  17. Din pacate configuratorul are o eroare si nu te lasa sa treci mai departe de culoare. Imi place ca au bagat noul 2.0TSI 180CP/320Nm cu DSG 7 umed: Kodiaq Style TSI 4x4 DSG7 Benzina2.0l / 132kW/ 180CP (31.018 Euro)
    1 point
  18. Parerea mea e ca daca vrei masina sh din diferite motive (precum livrarea) si erai dispus sa dai 15.000 pe cea noua, sa cauti ceva sh cu mai putini km dar cu garantie (adica masini pana in 50.000km la care deprecierea initial a suferit-o primul propietar).
    1 point
  19. Cat costa Ceed-ul despre care vorbim ? Ca noi iar comparam mere cu pere. Ca una e asa iei un Golf 6 cu 8000 E sau un Ceed cu 15.000E.
    1 point
  20. nici asa - la tine - masina stock - nu ai ledurile la cercurile respective - ai plastic, doar de design. Trebuie dezlipite lampile, bagate cercurile cu leduri, trase firele pana la lampile de pe aripi.
    1 point
  21. Total de acord. + 7 ani garantie!
    1 point
  22. @Laurentiu Risnetu multumesc, eu prefer sa stiu unde e parcata in marea gri/alba/neagra din parking-loturi @RzzV este ceva, astept sa ma bucur si eu de garda si de haldex, inca e pe "to do list" @75NOR doar nu o lasam cu ce am adunat de peste weekend, si iti dai seama ca am fost atent la "tratatia" primita in boxa Mult a fost, putin a mai ramas, astept sa ne bagam "strambe" la o eventuala cafea cand ni se vor incalta drumurile @DOL Arata bine, insa nu sunt eu personal neaparat fan-ul al "US-DRL style", gusturi si gusturi la urma urmei ^^ @cristi511 nu avem bani de culori, dar pretentii..."and then" Da, pai astea de pe ea sunt cu pneuri iarna si raman pentru iarna...la vara una din variante este OZ Cortina
    1 point
  23. Am facut cateva plimbari intre timp, masinuta a sarit de 4000Km si dupa cum ziceau si colegii prin alte topic-uri, cutia DSG incepe sa fie mai prietenoasa si mai responsive. M-am bucurat pe deplin si de 4Motion in combinatie cu cauciucurile Continental, masina s-a comportat exemplar in ciuda faptului ca am fost nevoit sa fac cateva drumuri chiar in perioada cand ninsese abundent si mare parte din drumuri erau inchise sau greu practicabile. @75NOR Probabil ca pana vine a ta nu iti vor mai trebui jante de iarna, dar daca esti inca interesat de Mak Koln, tin sa iti zic ca sunt foarte ok in utilizare si aspect, nu s-au patat de la solutiile de iarna, etc. Poze noi vor trebui sa mai astepte o vreme mai insorita, momentan e prea murdara. Ca impresii, masina e foarte confortabila de condus la drum lung datorita ACC + lane assist, cu un plus noaptea datorita farurilor led + light assist. M-am obisnuit intre timp si cu pozitia de condus caracteristica SUV. Consumul mediu conform spiritmonitor este de 7.7l/100km, de care sunt foarte multumit. Fiind prima masina tip "hatchback" am fost uimit de cat de repede si tare se aduna murdaria in partea din spate, de nici nu se mai vede numarul de inmatriculare dupa un drum lung.
    1 point
  24. @racingparts.ro & @gctinvalentin: apreciez ironiile, however, am explicat mai sus: e vorba de a ajunge la o cabana unde cu 2WD nu am sanse sa urc, drumul e in urcare accentuata. Pentru ca nu am chef sa-mi las masina d'amboulea pe marginea soselei in padure pentru un weekend, vreau sa o duc la cabana. Varianta de platforma nu exista, doar remorcata dupa un "GIP" Ok ? Face sens acum, sau continuam cu misto-urile Off Topic? Multumesc celor care au oferit un sfat on topic.
    1 point
  25. Neata, sa o luam asa cu cafeaua in fata @cristi511 sa stii ca m-am jucat azi dimineata in garaj cu DMS si nu s-a schimbat culoarea luminii ambientale la trecerea prin moduri, insa o sa intru cand apuc un pic prin setari sa vad daca am posibilitatea setarii / moduri de condus - insa sa nu uitam ca Seat...."cheap shit" in familia vag @roc82 multumesc ! @vdragos si a tale sunt frumoase, mersi pentru aprecieri, asa o vad si eu, un joy machine @snack multumesc, voi incerca sa redau, subiectiv, feedback-ul pe masura ce adun km in bord @Catta83 mersi, nici cu Tiguan R-Line nu mie rusine, drumuri bune @DB86CLP e ok, un pic poate prea "flashy/in your face" dar merge, puddle light are Si....sa terminam cu "jungla urbana" aka. cum sa nu mai ai stres la borduri....jante 19 vara , here i come ^^ LE: @cristi511 poti schimba culoarea ambiantala, o sa fac o filmare poate intr-o seara, e fain, insa acestea nu se schimba daca schimbi DMS-ul
    1 point
  26. Îl sun mâine și fac lista.pun și diagnoza.
    1 point
  27. Cred ca cel mai bun compromis pentru tine e 1.4 tsi de 122/125 de cai. Dintre tsi-uri e cel mai fiabil si i se cam stiu bubele si cum se pot rezolva iar puterea si cuplul sunt decente. Evita 1.4 tsi de 160 de cai ca e loterie cu ele, cam la fel si cu dsg 7. Un prieten are 1.8 tsi pe golf 6 (destul de rara aceasta varianta) si ii mananca ulei la greu, trebuie sa desfaca motorul sa vada ce e pe acolo (masina are o luna de cand a adus-o din germania iar consumul de ulei nu prea avea cum sa il testeze atunci pe loc sau in service), dar in schimb, se simte cilindreea si puterea, fuge sanatos masina. Daca vrei sa treci la tdi, desi faci cam putini km te poti uita la cel de 2 litri cu 110 cai si cutie in 5 trepte, fiind mai ieftin decat cel de 140 de cai. Problemele la 1.6 tdi apar des pe forum pentru ca e cel mai vandut motor si e intalnit des printre membri.
    1 point
  28. 1 point
  29. si totusi de ce vrei sa o schimbi ? diferentele intre ele sunt mici. actuala si faceliftul. macar de o schimbi schimba si motorul, ia unul mai puternic sau treci pe benzina.
    1 point
  30. @andreutzuIndiferent cat a crescut, Octavia va ramane masina compacta low cost in grupul VAG. Si deja cred ca a ajuns cea mai scumpa masina din clasa C non-premium.
    1 point
  31. Vine primavaraaa "cresc" tips-urile cam asa se dilata dupa un mers mai sportiv... momentan nu prea ma ajuta temperaturile.. abia astept vara, mai cresc cu cel putin juma' de cm. Am implinit si 130.000 km
    1 point
  32. Masina e gata ! Am luat o ieri si parca e alta masina, trage altfel. Dupa reglajul wastegate-ului turbo incarca mai repede si mai devreme. Inainte facea 0.6 bari constant si 0.7 overboost, acum face 0.7 constant si 0.8 overboost. Bineinteles caii sunt aceiasi dar comportamentul turbinei s-a schimbat in bine, zic eu. Mai sunt mici lucruri de facut, cum ar fi bujiile pe care n-am reusit sa le schimb si dimineata la rece fac urat. Urmeaza sa le schimb saptamana asta. N75 trebuie verificat pentru ca in anumite trepte mai da putin in nas si se aude un suflu puternic pe evacuare, ceea ce ma face sa cred ca supapa actioneaza gresit wastegate-ul. Am schimbat si vasul de expansiune si s-a murdarit imediat Probabil ce a mai ramas pe instalatie. Nu e ulei in el, e doar mizerie. In rest toate bune si frumoase, urmeaza intercooler si apoi soft
    1 point
  33. urla intr-un mare fel, confirm
    1 point
  34. 2 poze de iarna cu bocãnceii pe 18 care vor deveni si sandale de vara Masina a ramas stock(software) si se comporta perfect(finally). Evacuarea abia acum dupa 3-4 mii km a inceput sa sune cum trebuie
    1 point
  35. @the_andy16 Poate acum 2-3 ani era raportul mentionat. Acum raportul s-a transformat in viol la adresa bugetului familiei.
    1 point
  36. nu cred sa mearga - verifica diferentele la brat, unde vine fixat pe usa.
    1 point
  37. Cred ca am sarit de 5600km daca imi aduc aminte bine. In schimb am vazut ca antigelul s-a dus pe minim, iar cand e oprit motorul de multe ore, e chiar putin sub minim. Inca nu am completat, daca mai scade o sa cumpar sa completez, dar daca nu scade, o las asa. La cealalta la fel pateam si daca puneam, scadea in 2 zile inapoi la minim, dar mai mult nu scadea. Totusi, la tdi nu imi faceam griji sa plec cu a3a la 80km/h...era suficient a4a. La asta pentru cuplu si putere calumea, trebuie a3a. Totusi motorul trage bine, si se aude si frumos inauntru, dupa 3000-4000rpm (pana acolo nu auzi aproape nimic in masina).
    1 point
  38. As opta pentru una care are ambele chei (originale). E mai safe ! Sa nu zic ca in majoritatea cazurilor ar trebui s-a aiba si pe cea de plastic (a treia)
    1 point
  39. Meanwhile am mai dat o fuga la zapada, ma rog la flescaiala , in Sirnea si Ciocanu Iarna da semne ca se cam duce de pe aici, in zona Fundata/Sirnea/Pestera au fost peste 10 grade in ambele zile din weekend... Nevertheless, avem o tara superba, intr-un fel ma bucur ca nu e descoperita - lipsa totala a oricaror gunoaie/pet-uri, etc din zona confirma lucrul asta In alta ordine de idei, recomand un pranz la Nobilis in Pestera. E un drum superb 100% asfaltat 2016, peisajul e de vis, sunt niste serpentine si urcari de maxim angajament http://www.nobillis.ro/ Dupa pranz, merge un espresso lung, baut pe sezlong, la soare...
    1 point
  40. Ms frumos, nu inca, buna idee, uitasem complet de asta. O pun pe lista.
    1 point
  41. Anyways, dupa 2 ore si 15 minute a terminat update-ul la harti, acum am versiunea din 2017, anterior era cea din 2014. Saptamana viitoare trebuie sa-mi fac programare la RAR si sa ma ocup de inmatriculare. Apoi filtre, ulei, distributie de schimbat, parbrizul - de sigilat mai bine sau cine stie ce trebuie sa-i faca, apoi un update de Soft la reprezentanta si gata.
    1 point
  42. Felicitari pentru masina Liviu! Sa o folosesti sanatos! Ma bucur ca desi erai in dubii si ai luat decizia de pe o zi pe alta, pana la urma esti impacat cu ea. Schimba consumabilele, distributia, fa-i o verificare temeinica si bucura-te de ea 2-3 ani pana iti rezolvi si cu casa Apoi, cine stie ce o sa ne rezerve viitorul pana in 2020 (poate pe atunci vinzi golful si iei un Superb 3/Passat B8 2016-2017 second).
    1 point
  43. Urmeaza in viitoru apropiat schimbarea "turbatei" cu una de 2.7 TDI ( 1756VK ) an 2010 o sa fie si ceva modificari pt a o pune...sper sa iasa totul ok, dupa care injectoare ARL si soft
    1 point
  44. Am fost recent pe autostrada 500 km cu un prieten cu Golf 7 1.4 TSI DSG Bluemotion, mers legal . Consum pe CB 5.1 . Eu am ramas uimit sincer !
    1 point
  45. Si cum am zis aici vinerea trecuta, masina a ajuns ieri la dealer, cel mai probabil o ridic azi. 3 Luni, Samoa Orange, 2.0 dsg 190cp si cu ceva bife acolo la optionale - in cazul meu, mai mult decat decent, rabdare tuturor Preview mic, voi reveni cand imi va permite timpul in aria dedicata cu cateva poze si o prezentare ...ca sa fie
    1 point
  46. apropos de mirrorlink am gasit asta f misto, care mai ales ar promite si dezactivarea start-stop! cat de verosimil vi se pare?
    1 point
  47. Da,asta se leaga . Ai pus tu 2L cand mai avea 0.5L si motorul era deja stricat
    1 point
  48. Daca erau in leasing...cat le tin???? 3-4 ani.apoi le dau viteza.nu toti cu salar de 1000 Ron au posibilitatea sa ia golf 6 golf 7 cu 15000 euro (asta daca ar costa atat doar) ..si aleg unul second.ca altfel trebuie sa dea 5 ani din viata doar pt masina..nu mai vb de intretinere. Cu 90% pe autostrada...unde faci in Romania 90% autostrada??? Poate daca meri Bucuresti-Constanta in fiecare zi. Oare de ce ai avut 5 masini???dece nu o tinut pe aia din 2010 pana acuma? Acum aveai 140000 km la predare. eu vroiam sa vad cand dupa inca 5 ani tot 0 probleme aveau???dupa cum zici tu...astia din service dau filament cu schimbat de ulei doar ,ca alte probleme nu au. Si cati crezi ca is permit 8-9 milioane pt un schimb de ulei si filtre la reprezentanta?Am ales sa fac si eu la mine in garaj. Tu ai masina de firma.o duci....ii fac aia ce trebuie si o ridici.Cel mai simplu.Ce faci cand nu ai bani..???.Stiu...Cauti o firma sa iti dea masina de firma.Cel mai usor. Un diesel cand se strica bagi bani... Am de schimbat volant la Passat....2000 ron. (Ca nu are 120000 km)Am cumparat jumate de Lupo cu bani astia. Plus de asta nu ai facut tu service la masini.deci si daca aveau probleme le rezolvau in Service si tu ziceai...merge ca noua.nu are probleme.
    1 point
  49. Cea mai buna corecție de unghi pe puntea spate o faci pe o platforma specială. Nu toți au așa ceva.
    1 point
  50. Cand cumperi o masina second hand iti asumi faptul ca pot aparea anumite "surprize" neplacute de genul acesta, dar cand cumperi o masina noua, si nu una ieftina, asa ceva nu ar trebui sa se intample.Care mai e avantajul masinii noi daca garantia nu functioneaza intr-un caz ca asta, in care e evident ca ceva nu e in regula? Trebuie sa fii surd sa nu auzi zgomotul asta.Pentru cei din service asta e un zgomot normal atat timp cat masina e in garantie, altfel sunt sigur ca li s-ar fi parut foarte dubios si ar fi recomandat schimbarea mai multor piese, ca doar se schimbau pe cheltuiala clientului.Penibil.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!