Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.02.2017 în toate secţiunile

  1. Neata popor, inca nu prea am multe de spus...dar un post in plus nu strica Dotari: "FULL FULL" (fara piele) - click mai jos Si sa continuam povestea... pana in Noiembrie inca ma plimbam cu Huanita ... era o fata faina, eu intorceam capul dupa ea cand era trasa pe dreapta, si mai primeam din cand in cand cate o remarca ca "da bine"....insa...vara trecuta dupa cateva drumetii cu 4-5 persoane pe DN-uri mai lungi de 3-400km, mi-a trasnit ideea, ca ori o trimit la maritat, ori ii bricolez sub fusta, ca parca nu se mai putea... Dupa cateva discutii cu sefa aka CTC aka "da sa traiti" aka "sigur iubi" am primit unda verde sa o pun de vanzare, si uite asa, a ajunsese de maritat, si in aproximativ 2-3 saptamani (daca tin bine minte) isi gasise noul iubit. Povesti si decizii au fost multe, poate cativa ma "stiu" de pe forum, poate cativa habar nu au cine le polueaza linistea de la cafeluta de luni, insa dupa TD si bugete si negocieri, am ajuns in curtea de la Seat, cu o comanda pentru o Ateca. Dupa "luuungi" -mult mai repede decat ma asteptam- 3 luni, a ajuns jucaria noua A ajuns in Cluj miercuri, 01.02.2017 Am ridicato joi, 02.02.2017, doar facut un plin la OMV si garaj Vineri dimineata am fost la vulcanizare, era cu pneuri vara, am incaltato cu anvelope iarna, Nokian WR4-D, si ulterior scarbici Sambata m-am plimbat un pic cu viitorul fin pentru costum de mire, deci inca eram doar in varianta de "copilas" in spatele volanului, nu stiam nimica de masina "concret" Duminica am avut prima iesire...una mica...de duminica Faina zona de Rimetea, si a fost prima oara cand am simtit drumul de Cluj spre Baisoara "comod" - cu 18 este mai mult decat ok-cel putin pentru mine si sefa- rigiditatea Ateca In rest astept sa termin "rodajul", masina inca ma incanta venind "prea repede", ca un copil prost acolo pe scaunul soferului cu ranjetul pana la urechi Consumul a fost 6,3 parca inainte de DN, ulterior mai jos toata iesirea, 18, pneuri iarna, 2 persoane Mai multe poze si impresii cum adunam kilometrii. Radem si glumim, o saptamana faina tuturor
    13 points
  2. @the_andy16 Poate acum 2-3 ani era raportul mentionat. Acum raportul s-a transformat in viol la adresa bugetului familiei.
    5 points
  3. Uite si poza care va fi expusa la expozitia de duminica
    3 points
  4. pe acel site sunt si poze cu bidonul,pe spate daca te uiti atent vei vedea ca este trecuta si 505.01
    2 points
  5. @andreutzuIndiferent cat a crescut, Octavia va ramane masina compacta low cost in grupul VAG. Si deja cred ca a ajuns cea mai scumpa masina din clasa C non-premium.
    2 points
  6. are norma 505.01 este fostul Castrol SLX Professional folosit de reprezentante, iar in varianta 5w-30 505.01 (fara 507.00) se numeste Castrol Edge Professional OE Castrol Magnatec Professional OE 5w40.pdf
    2 points
  7. Cu toate ca masina "trage" de la 1500 rpm, nu te sfatuiesc inainte de 2.500 rpm sa fii cu "pedala in radiator".
    2 points
  8. da, a inceput "IceAge - The Meltdown"
    2 points
  9. Meanwhile am mai dat o fuga la zapada, ma rog la flescaiala , in Sirnea si Ciocanu Iarna da semne ca se cam duce de pe aici, in zona Fundata/Sirnea/Pestera au fost peste 10 grade in ambele zile din weekend... Nevertheless, avem o tara superba, intr-un fel ma bucur ca nu e descoperita - lipsa totala a oricaror gunoaie/pet-uri, etc din zona confirma lucrul asta In alta ordine de idei, recomand un pranz la Nobilis in Pestera. E un drum superb 100% asfaltat 2016, peisajul e de vis, sunt niste serpentine si urcari de maxim angajament http://www.nobillis.ro/ Dupa pranz, merge un espresso lung, baut pe sezlong, la soare...
    2 points
  10. Am pus și rotile de vara. Doar ca momentan sunt cu anvelope de iarna Cu ocazia asta am umblat și la suspensie. Spatele e lăsat maxim iar fata mai are 1 cm aprox pana la maxim. Dar am vrut sa fie la nivel. A durat ceva pana sa fac asta.. Partea buna e ca suspensia e mai moale acum ca e lăsată maxim. Având în vedere că jantele sunt pe 19, chiar e ok. Good mark for V-maxx. Si câteva poze. (în primele două, roata din fata era într-o mini groapa, de aia distanta între aripa janta pare mai mare în fata decât în spste) Fără distanțiere. Pentru mine, e fitmentul perfect Golful din ultima poza este al unui prieten foarte bun, o mașină cu o poveste destul de frumoasa care a trecut prin foarte multe schimbări și care a primit o gramada de upgrades (Cel mai recent, swap de la 1.6 101 cp la 1.8 Turbo 180 cp stock) Și povestea continua. Are planuri mari cu motorul asta. O sa incerc sa îl conving sa își prezinte masina pe forum. Chiar merita
    2 points
  11. Da, am luat un motor "nou". Are doar 4000km. Nu vreau sa stau cu masina desfacuta 1-2 luni. O sa fac motorul nou, il pun pe masina si o sa il vand pe cel curent, dupa ce am terminat. PS: targetul actual e 650hp
    2 points
  12. Am trait s-o aud si pe asta, sa tractezi masina ca sa nu stresezi motorul si cutia pentru 2km. Am impresia ca vorbeste serios..
    1 point
  13. Ce mi se pare mai ciudat, este faptul că mai nou, opțiunile extra (individuale) care puteau duce o mașină la un preț mai rezonabil au fost incluse in fel și fel de pachete sau, dacă vreau duze pentru spălarea parbrizului încălzite de 24 EUR trebuie neapărat să adaug și Car-Net, Pachet Business și DCC (este un scenariu imaginar) dar cam așa funcționează.
    1 point
  14. Masina e gata ! Am luat o ieri si parca e alta masina, trage altfel. Dupa reglajul wastegate-ului turbo incarca mai repede si mai devreme. Inainte facea 0.6 bari constant si 0.7 overboost, acum face 0.7 constant si 0.8 overboost. Bineinteles caii sunt aceiasi dar comportamentul turbinei s-a schimbat in bine, zic eu. Mai sunt mici lucruri de facut, cum ar fi bujiile pe care n-am reusit sa le schimb si dimineata la rece fac urat. Urmeaza sa le schimb saptamana asta. N75 trebuie verificat pentru ca in anumite trepte mai da putin in nas si se aude un suflu puternic pe evacuare, ceea ce ma face sa cred ca supapa actioneaza gresit wastegate-ul. Am schimbat si vasul de expansiune si s-a murdarit imediat Probabil ce a mai ramas pe instalatie. Nu e ulei in el, e doar mizerie. In rest toate bune si frumoase, urmeaza intercooler si apoi soft
    1 point
  15. Consum Belgrad-Craiova: 70% ploaie, 3 persoane, bagaje putine. Pe teritoriul sârbesc mers legal, la noi 90-120.
    1 point
  16. Felicitari si sa te bucuri de masina.
    1 point
  17. Eu am facut update-ul de soft din programul dieselgate si pot sa spun ca motorul meu functioneaza mult mai bine acum decat inainte,ca un minus ar fi ca dupa resoftare chiar daca se pun niste atenuatoare de zgomot pe conductele injectoarelor(niste cauciucuri) in treptele superioare 3,4 si 5 atunci cand te angajezi intr-o depasire mai la limita zgomotul injectoarelor este mai pronuntat decat inainte dar nu neaparat deranjant parca da o senzatie de forta.Ca o paranteza pentru cei mai bine informati credeti ca dupa resoftare 1,6 tdi cu 90cp li s-ar fi putut mari puterea la 105 cp pentru ca v-am zis,am senzatia ca este mai fortoasa.Cred ca sunt singurul la care merge motorul mai bine dupa resoftare.
    1 point
  18. Ideea e ca daca masina o sa fie daily faci oarecum un compromis intre aspect si practicabilitate,daca e doar pt show,atunci strangi din "fese" si induri putina violenta pana la intalnire,spectacol,concurs sau apelezi la o platforma daca iti permiti sau esti ingrijorat de conditiile de mers. Eu cand vad o masina exagerata in ampatament-ecartament (garda la sol) nu zic ca ii sta rau,doar ca nu o vad bine pe strazile din Ro,aici fac abstract de ce ziceai cu intalnire din afara,fie ele cu jante de merc,RR,Porsche dar daca studiezi bine pozele de pe net sau video ai sa observi ca de obicei masina intra bine in peisaj,pe cand la noi masinile arata bine (ma rog,unele) dar peisajul lasa de dorit (aici ma refer la mediul in care sunt conduse,nu ca ai gasit un loc super pt poze la calea ferata sau pe aerodrom) Cea mai buna solutie e sa ai 2 masini,una pt pasiune si una pt viata de zi cu zi.
    1 point
  19. Foarte faina masina! Culoarea e de mare efect!
    1 point
  20. Farurile.....copy paste nereusit de la E-class
    1 point
  21. Api o revigorez si sigur o sa ii placa
    1 point
  22. Lasa motorul pornit in N
    1 point
  23. Foarte frumoasa! Vrem mai multe poze din interior + exterior
    1 point
  24. Frumoasa culoare!! Motorul nu are cum sa te dezamageasca, eu am fost la drive test cu cea de 190 cp DSG cu care ai fost si tu si pe mine m-a surprins foarte placut. Abia astept sa o vad parcata in Zorilor
    1 point
  25. @ToniM: bun, bun. In primele mii de km raspunde mai letargic la apasarea acceleratie, parca fights back Dupa, se schimba treaba, o sa vezi. Sa va bucurati de ea, personal, astept cu interes sa o vad "pe viu "
    1 point
  26. @ToniM Bineeeeeee Poze cu interiorul ai ? Arata bine gumele de iarna pe jantele alea, se potrivesc dpdv design Alte impresii ? Alea alea, interior, materiale, cum se aude, cum se simte, cum raspunde DSG, stii tu...
    1 point
  27. Felicitari! Sa curga pozele
    1 point
  28. Daca o conectezi online la reprezentanta pt update pierzi softul TCM si cel mai probabil pleci cu masina pe platforma,VW iti sterge softul daca nu e cel OE
    1 point
  29. @EmilianPop nu ma refeream la masina ta, ci in general la miscarea actuala de tuning Mie nu imi plac masinile cu camber exgaret, "stance", etc.. Imi plac masinile ce pot fi conduse normal si nu doar parcate pe la intalniri Cand totul e in limite, e ok, dar se si exagereaza mult.
    1 point
  30. @Marele Alb: Salut. In afara de imbunatatirea aspectului estetic (de acord ca galbuiul ala de P21 nu e cea mai aspectuoasa solutie), alte avantaje nu ai cu LED. Cat despre noapte/ceata, etc, nicio treaba: in momentul in care ai comutat pozitie sau faza scurta, cu sau fara ceata, acele P21 DRL se sting. Pentru ceata se aprind becurile din interiorul acelei lampi, sunt dedicate de ceata, sunt total separate de DRL-uri. Deci...strict ca si aspect, e un up-grade. Functional - nema
    1 point
  31. Mai adauga 100 mii km. Nu mai ascultati prostiile alea cu 1 ax, 2... ca nu are nici o treaba ca motorul sa fie sau nu unul bun. Eu nu as lua 2.0tdi. Mergi pe cel de 1.9, chiar daca e mai slab. Se va misca binisor, consumul o sa fie bun. Oricum nu e masina de raliu, iar la drumurile noastre chiar nu ai unde sa ii "dai".
    1 point
  32. Rampa asigura presiunea necesara din momentul cand dai la cheie.Cand opresti motorul presiunea din rampa scade sub 8 bar. In functie de turatiia electromotorului si starea pompei, depinde timpul pana la atingerea presiunii necesare pornirii.
    1 point
  33. nu. pe cel de 170 despre aceste capacele vorbeam .
    1 point
  34. O sa recitesc si eu maine testul, dar tin minte urmatoarea concluzie. Anvelopa preferata a editorilor a fost pe 17 dar castigator in teste a iesit 18". Sper sa nu gresesc :-)
    1 point
  35. Astea ar fi modelele vechi, deci nu prea relevant pentru cele actuale.
    1 point
  36. Butucul se desface foarte usor daca ai chei Torx. http://www.passatworld.com/forums/volkswagen-passat-b6-discussion/356505-diy-removing-front-door-window-subframe-door-lock-handle-window-regulator-etc.html Oricum, ma bucur ca merge "workaround-ul".
    1 point
  37. Asa zici unei masini care face km pe autostrazi in strainatate , se trage de ea mergand nu ?! Bine , nu mai continui discutia ca e offtopic !
    1 point
  38. Evident ca nu este normal. Deja as putea face o analogie cu Trabantul, care merge cu 2 L de ulei varsati in rezervor la un plin (sau pe acolo). Ce nu au reusit sa ma nedumereasca inca este unde anume s-a dus uleiul consumat. Scurgeri nu exista, s-a verificat.
    1 point
  39. Incearca cu o interfata originala. Clona folosita e de vina.
    1 point
  40. Update procedura determinare consum ulei: Revenit in service dupa 1100 Km parcursi. Consum ulei, 800 ml. Problema nu s-a rezolvat, astept sa vad ce solutie vor propune.
    1 point
  41. "E o firma destul de mare, au minim 10 masini in parcarea subterana" . O firma care nu pune la dispozitia clientilor masinile pt test drive pe drumurile publice + o firma care face evaziune fiscala, facand contract VC intre prop neamt si cumparator. De evitat.
    1 point
  42. Salutare, Ca tot ma laudam mai sus ca in 24000 km nu a mancat strop de ulei, astazi, la 28200 s-a aprins becul de "check oil level". Intrebarea este: planuiesc ca la inceputul lunii ianuarie sa fac a doua revizie, cu schimb de ulei. Are rost sa mai completez acum cu ulei, avand in vedere ca voi mai parcurge aproximativ 400 km? Multumesc anticipat pentru raspuns! Sarbatori fericite tuturor!
    1 point
  43. Viata e prea scurta sa mergeti cu 105 cai si sa stati sa va uitati la consum 4.5 sau 4.8% si sa va intrebati ce e de facut sa ajungeti la 4. Imbatraniti in trafic intre timp 1.6 cu turbo upgrade, frumos rezultat!
    1 point
  44. Din weekend, pe Transfagarasan:
    1 point
  45. A trecut ceva vreme de la ultima postare si nu s-au intamplat prea multe. Am ajuns la minunata cifra de 50.000 km. Nu credeam ca am sa ajung asa repede aici cand am cumparat masina, dar placerea de a o conduce si comfortul la volan fac masina sa inghita km dupa km like it's nobody's business.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!