Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.02.2017 în toate secţiunile

  1. Da, am luat un motor "nou". Are doar 4000km. Nu vreau sa stau cu masina desfacuta 1-2 luni. O sa fac motorul nou, il pun pe masina si o sa il vand pe cel curent, dupa ce am terminat. PS: targetul actual e 650hp
    2 points
  2. Tocmai am teminat de citit un comparativ in L'autojurnal 4x4 (nota bene, revista frantuzeasca) intre Ateca 150 tdi 4drive si Kadjar dci130 intense 4wd. Avind in vedere ca Ateca l-a facut praf pe Kadjar in acest comparativ, in realitate cred ca Ateca e muuuult mai buna decit Renaultul. Singurele puncte unde a fost mai bun Renaultul sunt cursa suspensiilor si zgomotul in accelerare. Inclusiv pretul comparat (la dotare egala) sau consumul sunt mai bune la Ateca. La partea de capabilitati tehnice, Ateca are garda la sol 189 de mm si Kadjar 160! Iar la performante, Ateca e in alta liga, doar la frinare masinile sunt egale.
    2 points
  3. Salutare, Mi-am adus de cateva zile din Germania un Golf 7 Variant Argintiu, COMFORTLINE, 1.6 TDI 105 CP, Manuala in 5 trepte. Masina e luata de la un Autohauss, avea doar masini de lux gen BMW X6, Audi, Mercedes. Printre astea se afla si aceasta mica bijuterie, pe care am gasit-o pe internet. Masina am gasit-o intr-o seara dupa lungi cautari. Cred ca vizualizat pe putin 300 de masini pe acel site. L-am sunat dimineata pe individ, m-am interest putin de ea si I-am zis ca vin a 2-a zi sa o vad. Cumparat bilet la avion imediat ce am inchis telefonul. Dimineatza urmatoare la 10:30 eram acolo. Aveam o lista pregatita cu toate masinile preferate din acea zona a Germaniei. Stiind ca sunt deja indragostit de ea din poze, am cautat motive sa nu o cumpar, sa nu ma las influentat. Avea evident cateva mici "bube" sa le zic asa, 2 zgaraieturi mici pe bara din fata, una de 1 cm pe portiere, practice invizile. M-am bucurat ca masina avea acele zgaraieturi fiindca clar nu era proaspat vopsita sa ascunda vreun impact ceva. Alta problema, parbrizul era schimbat. Anul fabricatiei 2015 pe parbriz, iar masina era din 2013. Omul spalase masina in dimineatza respectiva si se infiltrase putina apa pe la stalpii A, in colturile de sus stanga si dreapta al parbrizului. Verificat chederele, nu suferise impact ce necesita revopsire/taiere, etc. Mi-a confirmat ca parbrizul a fost schimbat din cauza unei pietricele care a crapat parbrizul. Am sunat imediat la service-ul din tara, mi-au confirmat ca se poate repara usor si fara costuri prea mari. Partea buna era ca parbrizul era schimbat tot cu unul original. Am verificat rapid compartimentul motor, nicio piesa noua care sa sugereze impact sau schimbat datorita vreunui impact. Interiorul masini era intr-o stare exceptionala, masina avea 183.000 de km. Nu avea decat cauciucurile de vara pe ea, asa ca am luat o pereche de incaltari de iarna (Bridgestone) cu jante din aliaj tot pe 16'' ca cele de vara (DUNLOP). Dupa ce am facut actele, am fost si am schimbat rotile repede si m-am pornit la drum. Ajuns in tara, am fost a 2-a zi la service la o inspectie generala. Raspunsul mecanicului: "Masina arata impecabil". Le-am spus sa-mi faca comanda de filtre, ulei si distributie sa le schimbam. Parbrizul il vor repara tot atunci. Masina merge impecabil, se comporta la fel. Motorul de 1.6 nu-l cunosteam, eram oarecum in dubii cat de potent va fi. Oricum, eu nu cautam ceva sportiv. Mi-a fost frica sa trag tare de ea pana am ajuns in tara. Pe dealurile de dupa Ramnicu Valcea am testat-o la maxim. Motorul isi face treaba la perfectie, accelereaza foarte usor in panta, e stabile, de vis. Desigur, conteaza foarte mult in ce treapta o folosesti. Motorul acesta nu are destula forta sa intri in depasiri in viteza 3, 4 sau 5 decat dupa o anumita turatie si viteza, cuplul incepe de la 1800 din cate am observant, dar folosita correct intri in orice fel de depasire, chiar si de tiruri multiple, etc... Motorul seamana foarte mult cu un benzinar, deoarece este foarte silentios. Se simte ca e Diesel abia cand este turat. E de nota 10+ pentru familisti dar si mers mai sportiv. Optionalele vizibile de mine: Trapa panoramica, Navigatie Discover Pro, Volan piele multifunctional in 3 spite tesit in partea de jos, cred ca are si suspensii sport dupa cum se simte masina, Tapiterie partial piele, Scaune sport, Scaun sofer ErgoActive cu functie de masaj, Cruise Control, Scaune fata incalzite, Park Pilot - senzori parcare fata-spate si in lateral pentru self parking. Restul dotarilor specific Comfortline. Or mai fi si alte optionale dar nu mai tin minte, cele importante astea sunt. Butonul dedicat de On/Off pentru Start-Stop este de vis. Consum 5.4% pana in Lugoj, pe o distanta de aproximativ 1500 de km, nu am mers incet fiindca eram dornic sa ajung acasa cat mai repede. De la Lugoj la Bucuresti consum 5.3 parca, atasez pozele ca nu mai tin minte exact. Pe autostrada am mers cu 130 constant. In Germania am mers cu 190 dar nu pentru mult timp, la viteza asta imi afisa un consum de 11.8% constant. Ieri in Bucuresti am circulat intre 14 si 19.30, traffic de varf dar nu maxim fiindca am cautat solutii sa nu raman blocat. Consum 8.6% parca, a se vedea pozele. Extraurban am o autonomie de pana la 1000 de km cu un plin, chiar mai mult daca as avea rabdare sa merg la consum, asta se va intampla cu sotia in masina, nu cum am fost acum singur Sunt foarte incantat de masina!!! Sper ca nu am deviat de la subiect prea mult
    1 point
  4. Sunt date care sunt "publice" doar proprietarului masinii! Tu poti afla informatii, pe sub mana, daca ai pe cineva care lucreaza in reprezentante! Dar si asa trebuie multa atentie, ca se poate intampla ca VIN-ul oferit sa nu aiba nici o legatura cu masina scoasa la vanzare!
    1 point
  5. da, merge LH si fara senzor, de asta am cerut print screen sa vedem ce a bifat acolo. trebuie bifati bitii 5 si 7 din byte 1
    1 point
  6. Merge cu alarma Viper 3901V - 701.SSVVW01C
    1 point
  7. Nu stiu de care senzor zici tu dar cu siguranță nu despre G201 care verifica presiunea in circuitul hidraulic. Cea care ai scos-o nu avea ESP, acum la ATE MK60 e integrat in placa hidraulica plus ca mai au o problema cu dezlipirea circuitelor, comparativ cu Bosch. Citește despre 01435 G201 ATE MK60 pana si in etka au prins kit-ul de reparație așa ca prevenție.
    1 point
  8. Poți să scoți becurile de poziție! Dar arată mai bine cu amândouă aprinse, mai ales că la noi sunt amândouă în același corp.
    1 point
  9. Posibil ca a sarit distributia ,da capacul jos si vezi daca se aliniaza la semne
    1 point
  10. Woozie, daca ai pus pompa cu esp n-o mai zăpăci, daca merge, poate te capeți cu G201 mort. Gunoaie ATE.
    1 point
  11. Daca functioneaza da-i pace.Sterge eroarea si investigheaza broasca si senzorul. Roly-nu pe usa sunt erorile ci pe 46 convenience.
    1 point
  12. NU exista fire de partea stanga si de dreapta, pe 2 fire ai rezistenta, pe celelalte 2 ai termistorul. PE firul gros rosu/verde ai curent cand este pornita incalzirea de la pasager deoarece modulul de sub scaunul soferului da curent si catre scaunul pasager.
    1 point
  13. Sa-ti traiasca! I-ai rugat pe cei din service sa accese istoriul masinii, de la vanzare?
    1 point
  14. Ok am inteles, dar turbina asta nu reuseste sa faca presiunea de aprox. 1150mbar cand turo e ON in bs011. Abia face vreo 1080 mbar cu surubul de stop desfiletat complet.
    1 point
  15. Trebuie sa iasa bine. Eu am curatat volanul doar cu servetele umede si la 75k arata aproape ca nou. Al fratelui meu, dupa 80k, arata de parca era de sticla.
    1 point
  16. Astazi am iubit Golf-ul cu niste tratament pentru piele (volan si schimbator de viteze) Dupa o saptamana de cercetari (cam 5 min pe zi) am gasit firma Starwax care au o experienta dsemnificativa la capitolul intretinere si curatare piele. Asadar am folosit pentru curatire servetele umede care au o textura foarte umeda- spumanta. Am curatat bine volanul pe toate partile si in special in zona cusaturii, l-am lasat sa se usuce 30 min, am sters surplusul cu o microfibra. Apoi am aplicat ceara de protectie, care are efect de a face pielea mai pufoasa si mai moale. Am aplicat 2 straturi de ceara uniform intainsa, dupa 30 de min am curatat / lustrat cu o microfibra. Imi pare rau ca nu am facut poze before - after, dar eram pe viteza si nerabdator. Oricum rezultatul e deosebit... atat pentru renovare, cat si pentru protectie. Bineinteles ca acelasi tratamanet l-am aplicat si la Polo-ul sotiei din dotare. Dupa tot chinul meu, doamna zice sec ca ea nu vede / simte nicio diferenta... Pielea este cel mai nobil material din masina, care daca nu este intretinut inseamna ca persoana respectiva nu merita o masina cu materiale din piele. Is suparat putin deoarece am un vecin cu un A4 din ~ 2006, care are bordul de piele, plin de crapaturi si praf. Horror !
    1 point
  17. @The_Ego: Nu are xenon si nici ACC. Benzina nu am gasit cand am filtrat optiunile fiindca îmi luam daca era, voiam neapărat trapa, volan multifunctional si navigatie Discover Pro. Mie mi se pare ca are suspensiile setate mai spre sport. Acum, na, va dati seama, vin de pe Golf 4, poate asa sunt toate G7. Superbul TSI inca rămâne in plan, dar mai îndepărtat din păcate. M-ar ajuta foarte mult daca unul din posesorii de Golf 7 ar avea timp sa dea o tura cu al meu sa-si dea o părere mai avizata. Astept PM daca poate cineva, rămân recunoscător. @yeeeeman: E diferenta de la cer la pământ. Cand am ajuns acasa a trebuit sa mut Golful 4 sa-i fac loc in fata curtii noului venit. Vreau sa zic ca parca nu mai stiam sa-l conduc. Ambreiajul de pe 4, mi se părea usor de apăsat, acum mi se părea ca necesita o adevara forta ? Iar diferenta dintre 90 si 105 CP este imensa. Sincer nu ma asteptam la un motor mult mai potent fiindca eram multumit de demarajul celui de 90 CP. Am rămas placut surprins cand am văzut ce poate motorasul de 105 CP. La rafinament este iar o diferenta enorma. Mi se părea ca e motor pe benzina, este foarte silentios motorul. O sa încerc sa pun si niste poze mai târziu.
    1 point
  18. Felicitări! Ai fost să o vezi pană la urmă si a fost cu noroc, să o stăpânești sănătos! Pune poze si cu restul mașinii, că nu doar consumul contează
    1 point
  19. Am polo 6r cu DPF si EGR off iar fumul apare foarte putin, doar in full boost ! Nu apare deloc la mersul normal. Masina nu este tractor, nu este mai zgomotoasa si nici nu au aparut alte probleme. Totodata se poate face si DPF off fara EGR off. Mai jos aveti un Polo 6r cu EGR off + DPF off + teava goala din turbo pana la iesire. Vedeti voi undeva fum ? Totul tine de cum este facut softul de catre tuner ! Polo 6r DPF + EGR off and straight pipe P.S.: MariusPD, daca tot tii asa mult la sanatatea ta, de ce nu ai trecut la Euro6 ? De ce ai mers pe diesel ? Asa ar trebui interzise toate masinile sub euro 6..ca deh..de acolo vine poluarea. Fabricile si vapoarele nu le vedem zilnic, asa ca nu ne afecteaza, asa-i ?
    1 point
  20. Am prieten care a anulat dbf fara egr! Acusi face anul, merge masina mult mai bine,e mult mai multumit fara acel filtru , nu e tractor deloc si chiar nu s a imbolnavit nimeni! sunt alte cazane de prin 90 care daca mergi dupa ele trebuie sa aprinzi ceata! De alea ce mai zici?
    1 point
  21. Cu scuzele de rigoare..Dacă te uiți la un egr sa dai o diferenta de 50 euro.. mai bine nu iti luai masina! Normal ca e o diferenta mare intre unu OEM și unu de concurenta. Ps.concurenTZa.. fara Z ?
    1 point
  22. M-am convins, nu am soartă când vine vorba de frâne. Am luat etrierele de TT-RS de mai sus cu port-etrierele Vagbremtechnic pt discuri de 340/345 în ideea că merg iarna cu jante pe 17 Am vorbit cu cei de la vagbremtechnic și au zis că intră fără probleme jante de 17, insă depinde mult de ET, J si oala jantei... Am sperat că nu o să am probleme dar bineînteles că nu intră Etrierul stă lipit de oală. Așadar avem mai jos colecția vară-iarnă 2017 Vară față și iarnă spate Probez mâine un set de jante pe 17 ale unui prieten ca să vedem cum o dreg. 17Z-urile intra la vanzare. Kit complet minus furtunașe
    1 point
  23. Nu e de lepadat, era clar ca dupa linii curbate vin drepte, asa tot variaza de la model la model grupul vag, sau mie asa mi se pare Dragut, personal, imi place
    1 point
  24. E o revista germana, nu vei primi niciodata pareri obiective despre masini ne-germane, ba chiar exista precedente cind s-au falsificat si cifrele ca sa iasa cele germane in fata. Pentru teste obiective (ma refer la cifre) eu prefer Quatroruotte sau reviste frantuzesti, numai cele care fac protocoale de testare si masoara totul la milimetru. Italienii au un poligon propriu la Vairano, inclusiv cu circuit propriu, o mai dau in balarii cu aprecierile personale dar la cifre totul e masurat.
    1 point
  25. Urmăriți acest videoclip. Am reușit și eu cu un S6 dar în plus am mai instalat din play store și un apk cu "butoane pe ecran", cred că se numește "simple control" - cu cel din clip nu a mers. Succes!
    1 point
  26. Da poate acuza probleme grave de sănătate! Cand ai cumpărat masina ai știut ca are acest egr și dpf..Dacă știai ca nu o poti întreține Îți luai alta sau deloc! Eu nu vreau sa mă îmbolnăvesc pt unu ca tine care vrea sa anuleze dpf...
    1 point
  27. Salut, Este ars becul de la bricheta, înlocuieștel și va reveni totul la normal.?
    1 point
  28. Mai jos puteti auzi cum face turbina mea la rece. Este un Garret GTB2060VKLR pe rulmenti, care vine pe Mercedes E350 CDI. Turbina este practic noua si zgomotul dispare cand se incalzeste uleiul. Nu am catalizator sau DPF. La fel facea si turbina originala (GT1646V), la fel fac multe dintre masinile prietenilor mei (unele mai tare, altele mai incet), fie ele VAG, Renault sau Ford. Acest sunet nu este o problema si nu are sens sa aruncati bani aiurea pentru interventii.
    1 point
  29. Eu ti-am spus ca ai dat mult pe ele. Cataline, eu in locul butonului de avarie, am pus unul de Sharan ce dezactiveaza sunetul la senzorii de marsarier.
    1 point
  30. Bateria se cumpara dupa catalogul celor de la Rombat, asta daca vrei sa beneficiezi de garantie fara absolut nici un comentariu.
    1 point
  31. Mai conteaza si cum este facut softul.. Eu am EGR/DPF Off si nu-mi mananca mai mult ulei, nu miroase urat, ITP-ul l-am trecut cu brio fara nici o pila/relatie sau "atentie" si nici nu am lag mai mare decat aveam inainte de operatiune sau alte zgomote. Cat despre fum, da, este si normal sa-ti scoata odata ce ai facut DPF-off, dar scoate cand o calci serios, nu non stop, cum isi imagineaza unii.
    1 point
  32. 1 point
  33. 1 point
  34. Nu toate masinile reactioneaza la fel. La unele am intalnit senzori care indicau incarcare maxima de funingine si martori aprinsi in bord iar cand am desfacut filtrul era ok, la altele am intalnit filtru infundat complet si masina nu avea nici un fel de eroare clientii mergand asa pana la distrugerea turbinei. Filtrul se infunda de cele mai multe ori datorita diverselor componente uzate: EGR, Turbo, Injectoare si motorina de proasta calitate. La Passatul din discutia de mai sus erau aprinsi ambii martori si anume filtrul de particule si spira iar filtrul fusese gaurit anterior de proprietar datorita supraincarcarii cu funingine.
    1 point
  35. I-am facut regenerari in mers, ca la carte, dar datorita faptului ca filtrul meu era imbatranit si colmatat partial , niciodata nu se incheia cu succes. (masina are 180.000km). Si o lua de la capat cu regenerarea la fiecare pornire. Si-a facut vreo 2 luni regenerare in mers continua, fara ca vre-un bec sa se aprinda. Deci nu e o regula.
    1 point
  36. Salut tuturor, E prima mea postare. Fac asta pentru nopțile mele nedormite în care am citit pe forumuri din Romania și străinătate, pentru timpul și banii pierduți prin service-uri, pentru toți 'meșterii' cu aere de profesioniști din târa. Nu doresc la nimeni sa treacă prin ce-am trecut eu. Acum doua luni am cumpărat un Passat 2.0 TDI CR , DPF - 110CP din anul 2009, 180.000km , adusa din Germania. Arata si mergea impecabil. Toate bune și frumoase la început. Dupa 3-400 de km am realizat ca are o mare problema: CONSUMUL (undeva la 12-14% in realitate, iar pe computerul de bord arata 6%). Niciun bec aprins în bord, doar vedeam cu ochiul liber acul de la motorina cum scade și RANGE-ul din bc la fel. Alte simptome: după ce plecam după loc, turația nu mai revenea la 800rot/min, ci undeva la 980rot/min, ventilatoarele de la radiator pornite, iar evacuarea se încălzea excesiv (ca și cum as fi avut un cuptor sub mașina). Am făcut programare la service: 1. Porsche București Nord - Dupa ce le-am prezentat simptomele (cea mai importanta era CONSUMUL) mi-au facut : diagnoza( mașina n-avea nicio eroare), verificat scurgeri motorina (nu curgea deloc), mi-au băgat o la un test de noxe (a ieșit ok). Un domn Filip de la service mi-a explicat ca mașina mea nu are nimic, e perfecta din toate punctele de vedere, iar consumului este datorat traficului, greutății mari a mașinii, a stilului meu de condus etc. Toată abureala m-a costat in jur de 200 RON. Auzisem ca sunt incompetenți, dar n-o simțisem pe pielea mea. Am mers mai departe cu căutatul problemei, dar și cu consumul de uriaș Am zis ca e problema de soft și m-am decis sa merg la niște băieți 'deștepți' sa verific dacă am softul original al mașinii (dacă n-a avut vreo tentativa de tuning) plus o diagnoza la o firma de tuning cu tradiție. 2. TCM Turbo . Dupa ce le-am prezentat simptomele (consum mare, evacuare incinsa excesiv, turatie crescuta, ambele ventilatoare de la radiator rămâneau pornite după ce opream motorul și scoteam cheia) domnilor Voinea si Bortun, aceștia mi-ai verificat softul (era cel original , iar in plus fusese adus la zi de cei de la PBN ). Am plecat cu mașina în teste cu laptopul conectat sa vedem ce-ar putea avea. Au recunoscut ca 'are ceva', dar nu știau ce. Mi-au zis ca se mai documentează și sa revin cu un telefon. Cost verificare soft+diagnoza = 50RON. Nu și au dat seama ca filtrul meu de particule era în regenerare activa, pe postinjectie (chiar dacă nu aveam becul de la DPF aprins), in condițiile in care ei se considera 'specialiști' in DPF OFF , chiptuning .... De aici denota lipsa de cunoștințe in materie de filtre de particule. Multi de pe acest forum îl ridica în slavi pe acest domn Voinea. Eu însa îl aduc cu picioarele pe pământ și ii bat obrazul prezentându-i adevarul. 3. Tot în aceeași zi am apelat și la domnul Florin (din comunitatea vwforum). Cu programul de diagnoza vagcom am încercat fără succes sa regeneram în mers DPF-ul. S-a oprit la 0.8 grame , dar s-a încărcat la loc în câțiva km la 20-22g. Tot atunci am constatat ca EGR-ul stătea in permanenta blocat pe închis (am citit ulterior ca asa trebuie sa fie la regenerare). Cost tentativa regenerare =100RON 4. SEAT Ploiești. Seful de service credea ca e de la debitmetru, injectoare, nu știa cum funcționează DPF. In final a zis ca mașina n-are nimic. 5. Raiman Bosch Târgoviște - si-au dat seama ca este într o regenerare haotica, eram aproape siguri ca problema vine de la DPF. La sfatul lor am înlocuit senzorul diferențial de presiune al DPF, numit G450. Problema postinjectiei și a regenerării permanente a persistat. Au acceptat returnarea senzorului. Am plătit doar diagnoza și manopera schimbării senzorului. Cost aprox 100 RON 6. Cardinal Motors Ploiești Nu stiau de ce se regenereaza filtrul, din moment ce becul nu e aprins. Au regenerat-o pe loc, in mers, au readaptat senzori, clapete... etc. (Intre 18 si 24 g incarcare se regenereaza activ prin postinjectie fara ca vre-un bec sa se aprinda in bord) Au salvat log-urile. Mi-au zis ca revin ei cu un telefon cand au rezolvarea problemei. Nu m-au mai sunat, dar nici nu m-au pus sa platesc. 7. Beda Service Targoviste. La sfatul unui membru vwforum(domnul Ionut) am demontat filtrul si i-am dat 4 gauri in 'miezul' filtrului de jos in sus, intr-o zona in care nu erau senzori. Gaurile nu au afectat catalizatorul situat intr-o camera separata in partea superioara. Gaurile au fost date cu un burghiu vidia de 12, fara percutie. Tabla fitrului a fost penetrata cu un spiral normal. Dupa gaurire a fost suflat cu aer pentru a se elimina toata cenusa si rezidurile. Astupate gaurile cu o bucata de tabla sudata in argon, montat la loc filtrul. Cost = 300RON . SURPRIZA : nu s-a aprins niciun bec in bord, dar la cativa km, cand a reinceput postinjectia a scos un fum negru spre albastru de o mare splendoare, ca la tractoare. Intre timp am descoperit ca atunci cand mai avea doar vreo 4-5 litri de motorina in rezervor nu mai intra pe regenerare (consum normal, fara fum). Cateva zile am mers 'pe rosu' cu motorina. Ii puneam doar cate 3-4 litri si mergea ok, intre timp s-a aprins si becul la DPF care imi spunea sa urmez instructiunile din manual. 8. TurboCHIP Bucuresti. Domnul Banu mi-a citit softul cu un program numit Byteshooter, l-a modificat astfel incat sa nu mai intre in regenerare(aici e tot secretul), l-a rescris, a resetat nivelul cenusei cu programul VAS ca si cum ar fi fost filtrul schimbat. Turatia a ramas la 800, ventilatoarele n-au mai pornit, consumul a revenit la normal (6%). Pret 300EUR CONCLUZII DUPA DPF OFF: Singurul dezavantaj sesizat este mirosul neplăcut la pornire. Dupa ce se incalzeste motorul nu mai scoate fum deloc.
    1 point
  37. Din moment ce Sharan = Ford Galaxy = Seat Alhambra atunci toate pot avea parbriz incalzit din cauza elementului "Ford" prezent in ecuatie. Tot asa toate au motoare TDI din cauza elementului VW din aceeasi ecuatie :icon_thumright: . Ford are aceasta optiune pe toate modelele de la Fiesta la Mondeo si atunci fireste l-au pus si pe Galaxy de unde a ajuns si pe Sharan.
    1 point
  38. Cum e o maneta in plus? Puneti va rog o poza cine are sa vad si eu cum vine maneta respectiva, ca am vazut la un Vito si venea total aiurea! La Passat unde vine maneta respectiva, unde conectezi mufa de la maneta?
    1 point
  39. Dragi forumisti si posesori ai sistemului de faruri Bi-Xenon cu Adaptive Front Lighting System cel care modific
    -1 points
  40. Mi-a confecţionat tata un sdv artizanal şi am reuşit să bag clemele. Tâmpită idee au avut nemţii ăia cu astfel de prindere, dar na, e bine şi aşa. Mulţumesc pentru idei. Se poate închide.
    -1 points
  41. Cate tampenii vezi pe net...ia Fulmen sau Exide "made in Japan" si nu ai treaba 8-9 ani.
    -1 points
  42. 5580 - Oil Pressure Switch Mileage: 26688 km - prima averizare 5582 - Oil Pressure Switch Mileage: 26705 km -dupa 17km - a2a avertizate An 2014 mai sunt cu joja ? La masina an 2014 si 26 mii km iti verifici uleiul inainte de a pleca la un drum ?
    -1 points
  43. Da cu solutie antirugina ca sa nu se extinda, nu curata inainte suprafata ca faci mai rau, solutia se combina cu rugina si o neutralizeaza daca cureti rugina inainte nu mai adera. Eu am dat cu asa ceva acum 1 an jumate si nu mai este rugina si nici nu s-a extins, pur si simplu a oprit procesorul de oxidare: http://www.emag.ro/inhibitor-loctite-7505-pentru-rugina-90-ml-142259/pd/D2P5LBBBM/
    -2 points
  44. Iti deschid eu ochii atunci: http://www.evz.ro/la-o-statie-lukoil-din-cluj-s-a-vandut-carburanti-cu-multa-apa-zeci-de-masini-sunt-stricate-pe-marginea-drumului.html
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!