Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.02.2017 în toate secţiunile
-
3 points
-
Felicitări! Ai fost să o vezi pană la urmă si a fost cu noroc, să o stăpânești sănătos! Pune poze si cu restul mașinii, că nu doar consumul contează2 points
-
Pot sa zic ca am facut ceva reprize in zilele cand am prins asfalt uscat, in special pe DN1. Dar nu am inca drumuri lungi facute cu masina plina ca sa-mi dau seama. Cu 2 persoane in masina mi se pare ca se misca foarte bine, eu unul eram convins ca va fi un mic downgrade de la cealalta masina, dar nu e deloc asa, insa nici un upgrade nu pot sa zic ca e (desi are mai multi cai). Cuplul se simte pe o plaja mare de turatii, as zice ca se simte similar pe toata plaja 2200-5000rpm. Dar trage bine chiar de la 1500+ rpm, cel putin pe treptele 2 si 3. La viteze de peste 80km/h, daca vrei sa pleci cu a5a sau a6a intr-o depasire clar nu e ce trebuie. Trebuie retrogradat cel putin in treapta 4, desi eu prefer treapta 3 pentru ca ofera o acceleratie foarte rapida pana peste 120km/h, zona in care chiar ai nevoie la depasiri sa zic. Dupa ce se mai incalzeste vremea probabil voi face si cateva drumuri cu masina cu 4 sau 5 oameni in ea si pe serpentine, acolo sunt curios cum se descurca, tdi-ul cel putin ma multumea pe urcare cu masina plina, se simtea cuplul. Cu 2 persoane pe serpentine si pe urcare mi se pare foarte potenta, nu simt lipsa de cuplu/putere. Evident, nu comparam cu masini de 200 de cai sau cu masini de curse la care unii se raporteaza cand intreaba despre acest motor. Aseara am mai facut un plin, dupa 575km facuti cu medie de 34km/h (am facut cam 50%-50% urban si extraurban si acul rezervorului era la jumatate), consumul pe bord era 7,5%, iar la pompa a iesit 7,8%. Diferenta, din nou, vine mai mult ca sigur din incalzirea auxiliara pe care am folosit-o dimineata.2 points
-
N-am auzit pe nimeni sa ia o groapa atat de nasoala incat sa se strambe janta pe partea cu spitele. De regula se face patrata pe interior. Cam atata spatiu aveam si cu 17Z-urile si a fost ok. LE: Am vorbit cu un amic care are frane de TT-RS de 370mm si tot ~2mm are intre oala si etrier si nu are probleme. Deci e OK cu Denver pe 172 points
-
Salutare. Azi am reusit sa imi iau masina, cica am fost primul care a ridicat un VW la PBN folosind programul Rabla - multumiri dealerului si specialistului de vanzari cu aceasta ocazie! Probabil ca multi deja stiti, este vorba despre un Golf Alltrack 1.8 TSI DSG, culoare alba. Masina a fost comandata pe 22 Aprilie si deci a durat fix 2 luni de zile pana la livrare, ceea ce e foarte ok. Cum am ajuns sa ma hotarasc asupra acestui model? Pai mi-am dorit o masina cu o calitate foarte buna a interiorului, cu motorizare benzina turbo cat mai puternica, cutie automata, pe cat posibil tractiune integrala, suficient de spatioasa pentru o familie normala. Iar Golful 7 in general ca si masina imi facea cu ochiul de ceva timp. Prima varianta dorita a fost un R Variant SH, dar cum preturile erau inca prohibitive pentru mine (35k EUR in DE), am ramas sa ma decid intre GTI si Alltrack - nu mai reiau, exista si un topic dedicat pe care l-am deschis la momentul respectiv si in final am decis sa merg pe Alltrack ca varianta sensibil mai buna per ansamblu, mai buna de zi cu zi pentru mine. Ca si optionale masina are: - Faruri Bi-Xenon cu lumini de drum LED - Scaune ErgoActive - Park Pilot - Senzori lumini / ploaie - Privacy Glass - Radio-CD Composition Media - App-Connect - Volan multifunctional + incalzit + padele - Oglinzi rabatabile electric Primele impresii, foarte la cald: - motorizare silentioasa, rafinata, rezerve suficiente de putere/cuplu (desi am mers incet) pentru orice om normal - scaune superbe, pozitie la volan excelenta - DSG-ul e de vis (dar asta stiam dinainte) - suspensie confortabila, foarte buna pentru nevoile mele - de 4motion nu prea pot spune multe acum, cat am mers, in curbe am senzatia ca sunt pe sine (dar nu am fortat) - pentru mine e super accesorizata, nu sunt obisnuit cu atatea chestii/optiuni, mereu am senzatia ca multe din ele nu le voi gasi/folosi niciodata Sunt super incantat de alegerea facuta si mie imi pare ca TSI-ul este cel care pune cel mai bine in valoare acest model. Consumul e mare la cum "am mers" azi...14.7% la o medie de 18 Km/h.. La o mica plimbare pe seara pe drum liber am avut vreo 10.8% parca. Dar sincer masina nu ma face deloc sa ma gandesc la consum (care oricum va fi mai mare o buna bucata de timp), e o placere la volan. Si niste poze de azi, pana sa vina ploaia1 point
-
Salutare, In cautarea (esuata) a unui manual pt Passat B8 am dat de unul pt Golf 7 GTI/GTD/R US Edition. Am vazut ca fiecare model are topic separat de manuale, asa ca am creat unul si pt Golf 7. Owners_Manual-Golf-GTI-Golf-R-US-Edition_Model-Year-2016_Edition-07_2015.pdf1 point
-
Bafta cu masina,sa va bucurati de ea.Deacu trebuie sa te inscrii la variant cartel sau asa ceva....1 point
-
Felicitari pentru masina Liviu! Sa o folosesti sanatos! Ma bucur ca desi erai in dubii si ai luat decizia de pe o zi pe alta, pana la urma esti impacat cu ea. Schimba consumabilele, distributia, fa-i o verificare temeinica si bucura-te de ea 2-3 ani pana iti rezolvi si cu casa Apoi, cine stie ce o sa ne rezerve viitorul pana in 2020 (poate pe atunci vinzi golful si iei un Superb 3/Passat B8 2016-2017 second).1 point
-
Nu esti deloc, nu sunt genul secretos. Pretul pe net era de 10.250. Nu a vrut sa o lase sub 10.100 care a si fost pretul final. Am configurat una asemanatoare pe net si am ajuns pe la 27.000. O sa ma gandesc serios daca se mai merita una noua.1 point
-
Frumoasa foc! Poate ca sunt subiectiv, deoarece am si eu una asemanatoare. Daca nu sunt indiscret ne poti spune si noua un pret? Daca sunt, PM te rog. Bafta !1 point
-
Ce mi-am adus aminte: are iluminare ambientala cu led, iar bancheta din spate se rabateaza din portbagaj. Portbagajul deasemenea se poate mari, are podea variabila. A trebuit sa dau re-size la poze sa le pot atasa. LE: Prima e cu jantele cu cauciucurile de vara, celelalte sunt jantele cu cauciucurile de iarna, le-am cumparat separat tot de la Autohauss, 250 Euro toate.1 point
-
Merci dadu ! - O menajez ca si cum ar fi a mea. Dimineata dupa pornire stau un minut cu ea inainte sa plec si aprind farurile. La fel si la sosire, un minut sa se racoreasca. In rodaj si nu numai, nu schimb vitezele la mai mult de 2000 RPM pana apa nu a junge ~ 60 de grade. Saptamana viitoare tre sa ma duc cu ea la Skoda- dealer, deoarece am observat ca nivelul de lichid de racire e cu 1-2 degete sub minim. Masina e noua are 2000 km.1 point
-
Ma bucur sa vad oameni care n-au "aflat" ca masina vin din fabrica cu rodajul facut. Mai ales cand e vorba de masina de serviciu si nu de personala.1 point
-
O sa "arunc" cu $$$ la cate mai am de facut de am sa raman lefter NU o fac de curse, ci pt mersu de zic cu zi1 point
-
Felicitari pt achizitie si sa fie intr-un ceas bun! Totusi cum de s-a ajuns la golf 1.6tdi cand parca era inital vorba de Superb TSI? Dotari foarte bune. Are si faruri xenon? Inteleg ca are doar cruise control nu si ACC? Intreb pt ca am observat ca masinile din Germania sunt configurate uneori mai ciudat. Motorul de 1.6 e de cursa lunga cu consum mic, practic asta e si scopul. Personal nu vad cum ar putea sa fie sportiv pe un variant in conditiile unui drum virajat montan cu atat mai mult cand va fi incarcat.1 point
-
Salutare, pentru ca au fost sarbatorile am renuntat sa mai cumpar Touran dar acum am reluat cautarile ☺. Ce parere aveti de acest Touran? Volkswagen Touran 2.0 TDI 170 CP fullll https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-touran-2-0-tdi-170-cp-fullll-ID7GkgN1.html1 point
-
Il schimbi degeaba. Are dreptate Florin, am schimbat si eu termostatul si face la fel. E normal sa scada daca masina are turatie sub 2000. Ar fi o problema daca n-ar urca acul la 90 de grade imediat ce accelerezi peste 2000 rot. Asa ca stati linistiti, sau puteti sa-i puneti un carton in fata radiatorului si atunci sta in 90 de grade.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Discover Pro tine hartile pe SSD-ul intern deci nu vad de ce ai incerca sa cauti un card sau un CD/DVD in unitate pe care sa fie hartile. Pentru update de harti ai mai multe detalii la inceputul topicului acesta sau aici. Pentru update de firmware insa, presupun ca va trebui sa apelezi la reprezentanta pentru ca n-am vazut pe nimeni pe aici sa spuna ca ar fi facut asta in afara retelei de service-uri autorizate. Nu stiu insa daca asta iti va putea aduce CarPlay/MirrorLink. Exista posibilitatea ca aceste functii sa fie dependente de versiunea hardware a unitatii media.1 point
-
Daca ai manualul masinii gasesti acolo explicatia. Telefonul se leaga la antena masinii prin USB-ul din cotiera si se si incarca. De asemena mai ai si o banda de elastic acolo ca sa nu se plimbe telefonul. Nu are leg cu sintemele de infotaiment din masina.1 point
-
Fiind original VW, cred ca si cei ce l-au conceput si-au inceput proiectul fix cu problema asta, restul desingn-ului fiind o teava cromata cu inscriptia VW. Asa ca are un sistem de cleme sudate ce sunt presate la impingere si fixate pe esapamantul de origine. M-am cam chinuit sa il introduc, dar de scos nu am reusit... probabil daca insistam vro cateva minute reuseam, dar nu cred ca o sa cada singur, mai ales la cald caci aici mai punem si dilatarea diametrului evacuarii care va avea un efect invers, adica de strangere. Si la masina precedenta am avut un sistem la fel si nu am avut probleme. Daca dispare asta e mai muncesc si mai scot de undeva 32 de euro... parca! Azi mi s-a facut mila de Skoda "de serviciu" si am bagat-o la dus. Era plina de sare si calciu saraca. Are 2000 km si e o minune de masinuta! Rodajul e pe terminate asa ca de saptama viitoare o sa trecem de 2500 RPM !1 point
-
1 point
-
@ToniM: bai baiatule, poze direct de pe Lagermax... In plus, bonus de stil, masina in cel mai protejat loc posibil de pe trailer, ca pentru VIP-uri, nu locul ala din spate, unde sare toata mizeria de la rotile TIR-ului Nu-mi zi ca ai fost personal sa-ti faci poza Sa va bucurati de ea, sa va poarte repede si bine si in siguranta si...hai cu topicul si cu impresiile1 point
-
Si cum am zis aici vinerea trecuta, masina a ajuns ieri la dealer, cel mai probabil o ridic azi. 3 Luni, Samoa Orange, 2.0 dsg 190cp si cu ceva bife acolo la optionale - in cazul meu, mai mult decat decent, rabdare tuturor Preview mic, voi reveni cand imi va permite timpul in aria dedicata cu cateva poze si o prezentare ...ca sa fie1 point
-
nu se accelera, din cauza pedalei de acceleratie - ori probezi direct cu alta, ori verifici cablajul pana in ECU1 point
-
Ceva poze cu... wax on! wax off! Karate kid e copil mic - 1. Spalat cu sampon Meguiars - 2 Quick clay bar pentru decontaminare -3 Sealeant / polis paste aplicat manual cu un soft foam pad - 4 Ceruire - 5 aplicare un strat de paint protect Chederele le-am tratat cu soluti speciala pe baza de silicon. Geamurile pe ext cu water repellent - RainX. Pentru degresare am folosit o solutie specifica ce se folosese la curatat telefoane mobile. ~30 euro litru. Am degresat farurile, stopurile inainte de tratament. La interior am folosit tot produse meguiars care nu sunt grase si ofera protecti UV. Geamurile la interior le-am tratat cu o solutie de la 3M inpotrima murdariei. Am folosit / murdarit vro 20 microfibre. Da... suspensia pe spate nu prea am simtit-o, la volan fiind... Dar la anumite denivalari mi s-a parut cam dura, dar nu intr-un mod deranjant. Ce sa fac? tre sa ma obisnuiesc cu suspensia sport !1 point
-
In plus, din graficul puterii, rezultă că la 2500 rpm avem 108 cp iar la 3000 rpm deja se ating 136 cp.1 point
-
2 TSI, versiunea în 5 locuri: - 320NM livrabili în plaja 1400-3940 rpm, -vârful de putere se atinge la 3900 şi ţine până la 6000 rpm, -V max 207 km/h, -sprintul de 100km/h se face în 8 sec., - consumul mediu este de 7,4l cu 6.4 extrurban şi 9.1 urban -emisii CO 170 gr -masa cu tot cu şofer începând de la 1695 kg -coeficient aero 0,331 point
-
Daca ajung sa fac, bineinteles. Azi am fost la ANAF si am platit taxa minune pe masina noua = 1297 lei (153 g CO2) Am toate actele pregatite, am fost si la Pipera cu gandul de a o inmatricula dar dupa ce in parcare era moartea si de-abia am gasit sa las masina afara pe sosea, pe bretea langa pod, in cladire am "tras" biletul 147 si la ghiseu erau cei cu 82 Asa ca am zis pas, riscam sa stau prea mult la coada si nu avea sens, o sa ma duc in alta zi peste 1-2 saptamani, fara masina, ca e mai bine. Eu ma gandeam ca e mai liber, concedii, bla bla...aiurea! Maine o sa fac un drum pana la Buzau, pana acum am facut 500 Km. Azi am realimentat si un mic calcul la pompa arata pe ultimii 312 Km (din care vreo 180 in afara, restul in oras) un consum mediu calculat de 11.3L / 100 Km.1 point
-
Daca anulezi dpf..tre sa anulezi și egr..si o sa ai tractor după. ..iar dacă nu merita banii pe dpf..nu merita nici sa ne îmbolnăvim noi din cauza ta..??0 points
-
topul ala tot timpul l-am considerat aiurea indiferent pe ce perioada de vechime e facut0 points
-
eu cred ca orice discutie legata de condusul sportiv la motoarele 1,6 b sau 16v, tdi 1.9 110 CP chiar si tunat la 130...este doar asa ca ne place noua sa-i zicem condus sportiv... despre condus cat de cat sportiv pot sa vorbeasca cei care au cel putin un 1.8T 180-200 CP. restul, e betie cu apa rece. parerea mea, nu dati cu pietre...-1 points
-
Astea ar fi modelele vechi, deci nu prea relevant pentru cele actuale.-1 points
-
Salutare, Mi-am adus de cateva zile din Germania un Golf 7 Variant Argintiu, COMFORTLINE, 1.6 TDI 105 CP, Manuala in 5 trepte. Masina e luata de la un Autohauss, avea doar masini de lux gen BMW X6, Audi, Mercedes. Printre astea se afla si aceasta mica bijuterie, pe care am gasit-o pe internet. Masina am gasit-o intr-o seara dupa lungi cautari. Cred ca vizualizat pe putin 300 de masini pe acel site. L-am sunat dimineata pe individ, m-am interest putin de ea si I-am zis ca vin a 2-a zi sa o vad. Cumparat bilet la avion imediat ce am inchis telefonul. Dimineatza urmatoare la 10:30 eram acolo. Aveam o lista pregatita cu toate masinile preferate din acea zona a Germaniei. Stiind ca sunt deja indragostit de ea din poze, am cautat motive sa nu o cumpar, sa nu ma las influentat. Avea evident cateva mici "bube" sa le zic asa, 2 zgaraieturi mici pe bara din fata, una de 1 cm pe portiere, practice invizile. M-am bucurat ca masina avea acele zgaraieturi fiindca clar nu era proaspat vopsita sa ascunda vreun impact ceva. Alta problema, parbrizul era schimbat. Anul fabricatiei 2015 pe parbriz, iar masina era din 2013. Omul spalase masina in dimineatza respectiva si se infiltrase putina apa pe la stalpii A, in colturile de sus stanga si dreapta al parbrizului. Verificat chederele, nu suferise impact ce necesita revopsire/taiere, etc. Mi-a confirmat ca parbrizul a fost schimbat din cauza unei pietricele care a crapat parbrizul. Am sunat imediat la service-ul din tara, mi-au confirmat ca se poate repara usor si fara costuri prea mari. Partea buna era ca parbrizul era schimbat tot cu unul original. Am verificat rapid compartimentul motor, nicio piesa noua care sa sugereze impact sau schimbat datorita vreunui impact. Interiorul masini era intr-o stare exceptionala, masina avea 183.000 de km. Nu avea decat cauciucurile de vara pe ea, asa ca am luat o pereche de incaltari de iarna (Bridgestone) cu jante din aliaj tot pe 16'' ca cele de vara (DUNLOP). Dupa ce am facut actele, am fost si am schimbat rotile repede si m-am pornit la drum. Ajuns in tara, am fost a 2-a zi la service la o inspectie generala. Raspunsul mecanicului: "Masina arata impecabil". Le-am spus sa-mi faca comanda de filtre, ulei si distributie sa le schimbam. Parbrizul il vor repara tot atunci. Masina merge impecabil, se comporta la fel. Motorul de 1.6 nu-l cunosteam, eram oarecum in dubii cat de potent va fi. Oricum, eu nu cautam ceva sportiv. Mi-a fost frica sa trag tare de ea pana am ajuns in tara. Pe dealurile de dupa Ramnicu Valcea am testat-o la maxim. Motorul isi face treaba la perfectie, accelereaza foarte usor in panta, e stabile, de vis. Desigur, conteaza foarte mult in ce treapta o folosesti. Motorul acesta nu are destula forta sa intri in depasiri in viteza 3, 4 sau 5 decat dupa o anumita turatie si viteza, cuplul incepe de la 1800 din cate am observant, dar folosita correct intri in orice fel de depasire, chiar si de tiruri multiple, etc... Motorul seamana foarte mult cu un benzinar, deoarece este foarte silentios. Se simte ca e Diesel abia cand este turat. E de nota 10+ pentru familisti dar si mers mai sportiv. Optionalele vizibile de mine: Trapa panoramica, Navigatie Discover Pro, Volan piele multifunctional in 3 spite tesit in partea de jos, cred ca are si suspensii sport dupa cum se simte masina, Tapiterie partial piele, Scaune sport, Scaun sofer ErgoActive cu functie de masaj, Cruise Control, Scaune fata incalzite, Park Pilot - senzori parcare fata-spate si in lateral pentru self parking. Restul dotarilor specific Comfortline. Or mai fi si alte optionale dar nu mai tin minte, cele importante astea sunt. Butonul dedicat de On/Off pentru Start-Stop este de vis. Consum 5.4% pana in Lugoj, pe o distanta de aproximativ 1500 de km, nu am mers incet fiindca eram dornic sa ajung acasa cat mai repede. De la Lugoj la Bucuresti consum 5.3 parca, atasez pozele ca nu mai tin minte exact. Pe autostrada am mers cu 130 constant. In Germania am mers cu 190 dar nu pentru mult timp, la viteza asta imi afisa un consum de 11.8% constant. Ieri in Bucuresti am circulat intre 14 si 19.30, traffic de varf dar nu maxim fiindca am cautat solutii sa nu raman blocat. Consum 8.6% parca, a se vedea pozele. Extraurban am o autonomie de pana la 1000 de km cu un plin, chiar mai mult daca as avea rabdare sa merg la consum, asta se va intampla cu sotia in masina, nu cum am fost acum singur Sunt foarte incantat de masina!!! Sper ca nu am deviat de la subiect prea mult-1 points
-
Am polo 6r cu DPF si EGR off iar fumul apare foarte putin, doar in full boost ! Nu apare deloc la mersul normal. Masina nu este tractor, nu este mai zgomotoasa si nici nu au aparut alte probleme. Totodata se poate face si DPF off fara EGR off. Mai jos aveti un Polo 6r cu EGR off + DPF off + teava goala din turbo pana la iesire. Vedeti voi undeva fum ? Totul tine de cum este facut softul de catre tuner ! Polo 6r DPF + EGR off and straight pipe P.S.: MariusPD, daca tot tii asa mult la sanatatea ta, de ce nu ai trecut la Euro6 ? De ce ai mers pe diesel ? Asa ar trebui interzise toate masinile sub euro 6..ca deh..de acolo vine poluarea. Fabricile si vapoarele nu le vedem zilnic, asa ca nu ne afecteaza, asa-i ?-2 points
-
Ai perfecta dreptate qwk! Totul depinde de cine pune softul! Acolo ar fi buba! Sa nu aiba anomalii de functionare dupa!-2 points
-
Kayaba sunt cam dure, intr-un fel e bine insa daca mergi pe macadam/pietris/speed bumpuri amortizeaza foarte brusc, devine deranjat. (arcurile le-am pus noi tot kyb, la fel ca amortizoarele, flanse skf).-2 points
-
Am prieten care a anulat dbf fara egr! Acusi face anul, merge masina mult mai bine,e mult mai multumit fara acel filtru , nu e tractor deloc si chiar nu s a imbolnavit nimeni! sunt alte cazane de prin 90 care daca mergi dupa ele trebuie sa aprinzi ceata! De alea ce mai zici?-3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00