Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.02.2017 în toate secţiunile

  1. Am ajuns la bucse brate fata. Bucsele mici ,am folosit OE cod 1K0407182 Bucsele mari ,sunt de trei tipuri ,OE 1K0 407 183E - goale,echiparea de fabrica ,prea firave pentru gropile noastre 1K0 407 183G - semipline (pe astea le-am pus,cele din imagine) 8J0 407 183 - pline,le-am folosit in trecut si parca sunt prea rigide
    4 points
  2. RS 245 245 hp & 370 Nm, M6, DSG7, 0-100 6.6s hatchback (6.7 combi), 250 kph (limitat), diferential. https://media.skoda-auto.com/en/_layouts/Skoda.PRPortal/pressrelease.aspx?ID=1168
    4 points
  3. Nu ai fost multumit de configuratia cu etrierii 17z ori doar ai avut chef sa-ti faci de lucru?
    3 points
  4. Voiam sa zic ca marea mea emotie este tocmai cu acest revopsit pt e posibil sa nu iasa nuanta, chiar si la reprezentanta (exemplu Dun cu Polo aceeasi culoare la care a revopsit de mai multe ori un element pt ca nu a iesit din prima). Voi temporiza in functie de cum arata dupa ce o spal. Bara oricum are o mica indentatie facuta nu e perfect dreapta..asa ca sunt argumente de schimbat. Se vede deasupra capacului de la carlig.
    2 points
  5. shell av-l si ect c2 c3 au aceeasi fisa tehnica. iar teoretic, vapsoil ar trebui sa fie cel av-l.
    2 points
  6. Din pacate nu mai sunt finante si pentru segmenti. Stiu, era bine daca tot am desfacut dar segmentii sunt buni, pistoanele au joc normal si oricum nu avea simptome motorul de segmenti uzati. Chelioasa e gata
    2 points
  7. La mine pentru caroserie trec prin urmatoarele etape: - 1. Spalat cu Sampon Meguiars Ultimate Wash & Wax - 2. Pentru decontaminare Quick clay bar Meguiars -3. Sealeant / polish paste aplicat manual cu un soft foam pad Meguiars - 4. Ceruire Ultimate WAX Meguiars - 5. aplicare un strat de Paint Protect Meguiars care protejeaza vopseaua si e water repellent 365 zile Efectul e asta: PS - carpa aia nu e din ceva chiloti, e un cloth wax remower de la Norauto
    2 points
  8. Fiind original VW, cred ca si cei ce l-au conceput si-au inceput proiectul fix cu problema asta, restul desingn-ului fiind o teava cromata cu inscriptia VW. Asa ca are un sistem de cleme sudate ce sunt presate la impingere si fixate pe esapamantul de origine. M-am cam chinuit sa il introduc, dar de scos nu am reusit... probabil daca insistam vro cateva minute reuseam, dar nu cred ca o sa cada singur, mai ales la cald caci aici mai punem si dilatarea diametrului evacuarii care va avea un efect invers, adica de strangere. Si la masina precedenta am avut un sistem la fel si nu am avut probleme. Daca dispare asta e mai muncesc si mai scot de undeva 32 de euro... parca! Azi mi s-a facut mila de Skoda "de serviciu" si am bagat-o la dus. Era plina de sare si calciu saraca. Are 2000 km si e o minune de masinuta! Rodajul e pe terminate asa ca de saptama viitoare o sa trecem de 2500 RPM !
    1 point
  9. Salut! L am sunat pe prietenul meu de la reprezentanta! Asa este,am pe masina softul asta nou de care ziceti si voi! De asta se regenereaza atat de des si eu cum nu las sa se faca regenerarea se aprinde in bord martorul!
    1 point
  10. Sper sa nu-mi dai dreptate dupa ce anulezi dpf-ul si nu o sa mai stii ce sa faci cu fumul Deci problema nu e de la marca,motor ,dpf.... ci de la utilizator
    1 point
  11. De cate ori ai lasat-o sa-si termine regenerarea cand relantiul era la 1000rpm ? bob7 Am avut passat 2013 cu probleme la dpf din cauza ca propietarul a ingnorat un bec aprins in bord (check engine),i sa spus de la un service ca daca masina merge bine nu e nici o problema,asa a mers pana sa colmatat complet dpf-ul
    1 point
  12. Cateva opinii personale: - O3 este clar un produs mai slab decat O2 dar nu ca O1. Octi 2 si Fabia 1 au fost generatiile cele mai bune scoase vreodata de Skoda. - Hyundai Elantra 2016 nu are teste euroncap deocamdata. Vechile elantra au o siguranta la nivelul daciei... http://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/latest-safety-ratings/?selectedMake=7287&selectedMakeName=Hyundai&selectedModel=0&selectedModelName=Model&nodeId=1628&allProtocols=true&includeFullSafetyPackage=true&includeStandardSafetyPackage=true&selectedProtocols=26061,24370,1472,5910,5931,-1,14999&selectedClasses=1202,1199,1201,1196,1205,1203,1198,1179,1197,1204,1180&allClasses=true#&allDriverAssistanceTechnologies=false&selectedDriverAssistanceTechnologies= - Nu stiu de unde a aparut ideea ca motorul 1,6 TDI VAG este depasit de normele de poluare...al meu EURO 6 este chiar mai curat decat un benzinar EURO 4. (vorbim de diesel totusi care scoate fum si particule...din cauza combustibilului mult mai greu ca si tip) Acest diesel EURO 6 are teava de esapament curata la peste 10.000. km !!! - Absolut toate motoarele moderne cu injectie (mono si multipunct) au combustibil taiat in frana de motor pana la turatia de revenire, care este variabila de la motor la motor. Absolut toate sistemele masinii functioneaza in acest mod prin recuperare de energie pe coborare sau oprire. Pacat ca azi nu se mai face teorie la scolile de soferi si in acest mod ies in trafic 90% habarnisti. - Cat despre bataia de joc la adresa clientilor din Romania, facuta de importatori si distribuitori, stim...nu e nimic nou. Atat timp cat nu sunt luati de gat si tinuti la respect de autoritatile noastre, ei vor continua asa la infinit. Acum neglijenta si abuzul in serviciu s-au dezincriminat...deci o sa fie si mai mare bataia de joc, daca raman asa. - 2.0 TDI fata de 1.6 TDI este cunoscut cu mult mai multe probleme la VAG. Dealtfel ar fi necesar un motor nou de 1.8 TDI care sa scoata undeva la 150 CP, cu o limita decenta de fiabilitate, plus revenirea unui 2.3 TDI pentru cei care vor 200 CP. (in locul vechiului 2,5 TDI care a fost o bijuterie de motor)
    1 point
  13. pt doi km recomand tortineta...(eu asa procedez) -pt distante mici masina pe benzina e perfecta, diesel se pare ca va disparea ca si notiune in oras.
    1 point
  14. Daca la fiecare 2 saptamani se aprinde martorul dpf problema nu e de la filtru ci de la motor care il infunda sau nu mergi destul ca sa se finalizeze o regenerare. Cred ca e mai bine sa mergi pe jos acei 2 km ,care pare sa dauneze masinii.
    1 point
  15. F l o r i n Oricat de cald ar fi in service,timp de cateva ore temperatura din bord ramane cea inregistrata afara.Doar in mers isi recalculeaza temperatura.
    1 point
  16. Cu scuzele de rigoare..Dacă te uiți la un egr sa dai o diferenta de 50 euro.. mai bine nu iti luai masina! Normal ca e o diferenta mare intre unu OEM și unu de concurenta. Ps.concurenTZa.. fara Z ?
    1 point
  17. asa cum ti-a zis Terrabyt - daca mai face, desfa ceasurile si refa lipiturile la mufa, pe placa de baza
    1 point
  18. Da,de asta mai apelez la padele
    1 point
  19. Multumeeesc ! Of ! O sa mai astept putin ... oricum am nevoie si de cauciucuri de vara! Momentan le tin pe hol ca sa pot sa le admir de cateva ori pe zi ! Multumesc ! Nu ma bag la "more low" ! Nu pentru ca nu mi-ar placea la nebunie ... ci din motive de confort ! De exemplu, imi doresc sa pot intra in continuare in parcarea subterana de la munca si sa o las la caldurica iarna si racoare vara !
    1 point
  20. Exista tutorial detaliat de pe youtube citeva posturi mai in spate ... @RzzV: OBDeleven, in versiunea full, face exact ce face VCDS (citire/scriere/codare), mai putin citire de loguri in mers dar in plus permite codari cu un singur click, are avantajul ca e mult mai ieftin si ca se poate instala pe orice platforma android, via Bluetooth. Sper ca acum e clar.
    1 point
  21. Iata-le si pe jante. Au venit gata montate si echilibrate, totul multumita colegului @VVV care a fost de mare ajutor cu aranjarea comenzii si in special pe partea de consiliere si suport tehnic. Jantele sint Borbet V, 7.0J x 17 x ET49 Din pacate nu se poate iesi cu masina nici pina la vulcanizare cu anvelopele de vara. Locuiesc pe o strada mica ce a fost ignorata, inca e afectata de gheata, sleauri. Sper ca sotia sa le puna saptamina viitoare daca s-o incalzi suficient ca sa topeasca gheata de pe strada. Mai e posibilitatea de a le schimba manual, prieteni/vecini dar cred ca nu se strseaza, avind cu ce circula.
    1 point
  22. Fi mai direct.ce te interesează? E un Euro 5 dedat cu sistem AdBlue.cam atat e diferența.
    1 point
  23. Ceva probleme cu firele de can. Intra in adresa 19 si in measuring block 125, 126 verifica care calculator se pune pe 0 cel mai des si de acolo incepi verificarile. De obicei la servodirectie sunt probleme. Ar mai putea fi lipituri proaste la mufa bordului.
    1 point
  24. Si deoarece capacele primite la jantele de iarna sunt urate cu spume am descis sa o las fara, deocamdata. Sper sa le vand pe viteza si sa imi iau unele mai potrivite. Am gasit ceva mai frumos la ahw-shop: http://shop.ahw-shop.de/vw-radkappen-komplettsatz-golf-touran-16-zoll-radzierblende-stahlfelgen-original-volkswagen-5g007145?c=4131 Si daca tot e vb de roti, ele sunt echipate cu CONTINENTAL CONTIWINTERCONTACT TS 850 la care nu prea am ce sa reprosez,
    1 point
  25. Norma noastra la motoarele CR , le avem puse in descrierea noastra, se vede doar. VW 507.00 - 5W30
    1 point
  26. Am luat o protectie pentu pragul de incarcare de pe e-bay cu vro 8 euro paca. E din cauciuc. an avut si pe Golf 6 si a fost OK. Ei tot de pe ebay o husa de silicon pentru cheie, de care sunt foarte incantat, vreo 3 euro. Maine tre sa imi ajunga din Germania - ahw-shop un ornament cromat esapament, mud flapsuri pentru rotile din spate si protectie praguri... nu pot sa dorm pana vin. Daca eram in Romnaia bagam proteste la maxim
    1 point
  27. Sa schimbi rulmentul pe stanga in cazul asta!!
    1 point
  28. Bafta cu parbrizul! mie mi se pare incredibil tupeul dealerului. Orice om cu studii de specialitate ar intelege, numai ei se prefac ca nu inteleg. Este o modalitate de a vedea daca este zgarietura sau nu, gasita intr-un manual de Boeing. Pui varful unui obiect ascutit pe zgarietura si privesti din lateral. Daca atunci cand privesti din lateral, vezi ca apare distanta intre varful obiectului si "crapatura" inseamna ca nu este pe acea parte. Daca faci asta pe ambele parti, si privind din lateral, vezi cum varful se departeaza de "crapatura" inseamna ca este undeva in interior. Sper ca m-am facut inteles.
    1 point
  29. Revin cu feedback. Desi eram foarte multumit de uleiurile Motul, in special cele 5w30 cum ar fi Xclean+ sau Xclean FE am incercat Shell 0w30 AV-L http://www.shell.com/motorist/oils-lubricants/helix-for-cars/helix-fully-synthetic/shell-helix-ultra-professional-av-l-0w-30.html Eu il recomand mai ales pentru acest sezon si pentru mersul urban, porniri usoare si zgomot mic. Acum se gaseste si la noi in tara.
    1 point
  30. Pana la urma ce discount-uri ati obtinut? Stiu ca difera in functie de capacitatile tale de negociere, gradul de atingere a obiectivelor agentului bla bla...dar in principiu care este discount-ul? Ma intereseaza pt. ca sunt in dubiu...am o oferta ff. buna de la concurenta pentru motorizare diesel de 2.0 si nu stiu daca merita banii in plus pentru Skoda vs. fiabilitatea legendara a concurentului (care sta mai slab la materiale interioare si "impresie artistica").
    1 point
  31. Salut, feedback dupa 5000km de la schimbarea uleiului in cutia manuala (cutie 5 trepte golf 5 BKC an 2004). Am citit si respectat sfaturile primite aici, asa ca am ales ca bag un ulei gl4 de la Fuchs TITAN SINTOFLUID FE SAE 75W. Mecanicul care mi-a schimbat uleiul a fost mirat ca e foarte subtire si ca a curs rapid in cutie, de obicei dura mult mai mult pana termina. Din cutia a reusit sa scoata 1.3 litri de ulei, si a introdus pana la nivelul maxim (verificat de 2 ori pe suprafata plana). Masina se comporta perfect, chiar si la temperaturi de -20 grade, schimba bine chiar si la 30 secunde de la pornirea motorului, deci cei care aveti probleme cu intrarea in viteze ati pus un ulei prea gros sau slab calitativ, nepotrivit pt vremea de iarna.
    1 point
  32. Eu imi iau de la gumi7.ro Am cumparat 4 Firestone winterhawk 3 si au venit din Germania. Erau fabricate in Franta. Mult mai ieftin ca la orice magazin de la noi si platesti la livrare curierului. Dezavantajul e ca astepti cam 7 zile. Curierul le aduce acasa, se pot verifica inainte de plata dimensiunile, DOT-ul etc.
    1 point
  33. Daca tot pui incalzire in scaune, fa-o OEM, parerea mea.
    1 point
  34. Dupa ce ieri am dus masina pentru a fi inlocuita bara spate + fusta + indreptata toba si refacut cu vopsea din aceea oala de la roata de rezerva, astazi am luat-o. Totul este asa cum ar fi trebuit acum. Bara pica perfect pe masina, vopsita perfect (pare ca nu e vopsita in service, nu are nici macar un fir de praf in vopsea, ceea ce nu am vazut pana acum la niciun service) sau poate doar fiind alba nu se observa imperfectiuni in ea. Tot astazi mi-au ajuns si anvelopele de iarna si tavita pentru portbagaj cumparata de la o firma care se ocupa cu asa ceva, nu cea originala de la reprezentanta, pentru ca are buza foarte mica si nu m-a incantat deloc cum venea pe masina, asa ca am ales sa dau cu 50% mai putin si sa vina exact cum mi-am dorit. Cateva poze cu masina inainte sa o ridic astazi si cu anvelopele. Nu am facut poze cu tavita pentru ca am pus-o acum si era noapte deja afara, nu se vedea mare lucru. O sa fac in weekend poate, cand voi avea timp sa pun si anvelopele pe jante si sa le fac niste poze.
    1 point
  35. Aceeasi patanie si la mine cu ovalizarea discurilor. Am pus discuri ATE si cand a dat caldura parca s-au topit. Au inceput sa fuleze din ce in ce mai tare pana a inceput sa mearga masina de ziceai ca am rotile patrate pe fata. Discurile au venit in cutii cu holograma pe ele cica originale. Set 4 discuri cu placutele tot de la ATE. Curios lucru ca am mancat intr-o luna 1mm din ele. Erau terminate. Costul distractiei 990 de lei. S-au inlocuit cu discuri Brembo 260 de lei(abia m-am lasat convins sa nu pun din alea turcesti cu 50 de lei) care in primii 20 de km scoteau fum cand franam. Acum totul e bine. Dar ca sa fiu corect ATE franau mai bine un pic dar ma lipsesc. AM facut 5000 d km cu ele si parca aveau 30000. Inca ceva faza cu ovalizatul de la balti e o mare minciuna a producatorilor.Cei care au avut dacie stiu la ce ma refer. Sunt multe masini vechi si atunci trebuie sa producem mult si prost. Distractie placuta cu inlocuitul!
    1 point
  36. Pentru cine are fsi,ati curatat injectoare?fie cu ele pe masina,fie demontate?as fi interesat in special de cod motor BAD.
    1 point
  37. Pai fa un log in mers grupurile 3, 10 si 11 treapta 3 blana de la 1500 la 3500 rpm si pune-l aici. Daca presiunea e prea mare mai lungesti tija, daca e prea mica o scurtezi. NU e nevoie sa o dai jos de pe masina, se slabeste piulita de blocare si apoi se invarte de surubul de reglaj dupa cum am zis mai sus si se strange la lioc piulita si apoi se reface logul.
    1 point
  38. Am vrut sa-mi iau Seria 1 cand am decis sa dau A3-ul si m-am si dat cu unul diesel atunci (am mai condus in trecut seria 1 din pacate automat si m-am si dat destul de mult ca pasager) dar in final am luat un Golf si chiar nu imi pare rau. Bmw-ul castiga clar la performante pe asfalt uscat/ud si cam atat. De aspect nu vorbesc aici tine de gusturi. Dar ca spatiu interior este sub Golf la toate capitolele: portbagaj mic, lipsa spatii de depozitare in fata, spatiu pt pasageri limitat, iar finisajele mediocre. M-am dat jos dintr-un audi de care vroiam sa scap si am fost dezamagit de bmw, parca era prea mult plastic eftincahe clar sub a3 (care este in mare parte la acelasi nivel cu Golf 6). + intretinerea la bmw este mai costisitoare decat la vw. Daca iti place cum arata bmw-ul si vrei performantele unei masini cu tractiune spate atunci e clar alege un bmw bine dotat. Dar daca vrei o masina f practica si confortabila Golf-ul is the way to go.
    -1 points
  39. Am tsi din 2014 cbza, rodaj facut ca la carte. Uleiurile folosite doar castrol edge LL 5w30 titanium. Intotdeauna forje a primit doar cu motorul cald, primul schimb la 13000, al doilea la 21000(deci uleiul a stat 8000km in masina) acum am 25000, si tot la un an sau max 13000 vreau sa fac schimbul de ulei, mentionez ca eram la program de 2 ani sau 30000, dar asa ceva mi se pare inuman ptr motor. Fac drumuri scurte in general 6-7 km, Consum ulei zero, cum a fost joja dupa schimb, asa este si peste un an. Sigur ai motorul defect.
    -1 points
  40. Salut ! Are cineva cunostinta de unde pot sa iau un kit complet de interior pt un Passat B7 variant fara trapa ? M-ar interesa din tara, ca sa nu dureze asa mult, si m-ar interesea ceva de calitate, variante incercate, ca ce am cumparat eu erau chinezarii de prin bazar, care luminau slab si dupa o saptamana palpaiau...
    -1 points
  41. @22NED : Te rog sa nu imi iei cu parere de rau dar este crima lenta la motor si dpf ce faci tu. Acest motor este pentru drumuri medii si lungi de min. peste 10 km mers in continuu dar mai bine 20. Ok mai faci km in oras ca doar nu stam pe varful muntelui dar cine isi ia masina cu asa motor trebuie sa umble si extraurban si sa-i deie in goarna cateodata. Eu sincer pentru 2 km nici nu as porni motorul, m-as duce pe jos/bicicleta/o masina ieftina de 1500 euro benzina de care nu iti pare rau etc...si o data pe saptaman l-as porni si as face un 50 km minim si daca numai din placere, extraurban. Cu astea noi de multe ori am auzit ca dupa anulare nu prea le iese la multi tuneri si masina produce fel si fel de figuri ciudate etc. Bineinteles pana nu le devii client fiecare iti promite ca va fi mai bine ca si inainte...
    -1 points
  42. Haideti cu discutiile astea in zona de versus, nu au ce sa caute aici.
    -2 points
  43. Valvoline e un ulei foarte bun. Am deja 5 schimburi cu Valvoline si sunt foarte multumit. La 15.000, cand il schimb, ma cearta mecanicul ca mai mergea lejer inca pe atat. (...si ca nu pun Castrol ma certa inainte!)
    -2 points
  44. Si eu posesor de un B7 2.0 din 2011 acum la 135000km mia venit error in bord si Masina nu mai tragea cum trebuie. Si mi sa zis ca trebuie sa schimb Egr-ur . Acuma intrebarea e urmatoare? Este vreo diferentza dintr-un EGR original si unul de concurentza? Diferentza de pret Este de 50€.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!